MobilesNewsΤηλεπικοινωνίες Χάνουν έδαφος τα SMS – Απώλειες 3 δισ. για τους παρόχους από τα κανάλια OTT By Χρήστος Κοτσακάς 13 Νοεμβρίου, 2023645 views ShareTweet 4 Μια νέα μελέτη από την Juniper Research αποκαλύπτει ότι η κίνηση δεδομένων από το OTT business messaging θα φτάσει τα 375 δισεκατομμύρια μηνύματα μέχρι το 2028, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση από τα 100 δισεκατομμύρια μηνύματα το 2023. Η κινητήρια δύναμη πίσω από τη συγκεκριμένη ανάπτυξη, σύμφωνα πάντα με την ίδια την εταιρεία, «είναι η φθίνουσα ποιότητα των δικτύων SMS, κάτι που ωθεί τις επιχειρήσεις να εξερευνήσουν εναλλακτικά κανάλια» επικοινωνίας. Η μελέτη υποστηρίζει ότι η μείωση της ποιότητας των SMS δικτύων «αποδίδεται στην αυξανόμενη επικράτηση της απάτης, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές που εφαρμόζουν οι φορείς εκμετάλλευσης για τα SMS, για τη διατήρηση των εσόδων ενόψει της επιβράδυνσης της ζήτησης από το business messaging». Ως αποτέλεσμα, η έκθεση προβλέπει ότι οι παγκόσμιοι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα δουν μια σημαντική απώλεια στα έσοδα από SMS business messaging προς τα κανάλια των OTT, που θα ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Η έκθεση συνιστά στους παρόχους εφαρμογών OTT να υιοθετήσουν στρατηγικές τιμολόγησης που «δελεάζουν» τις επιχειρήσεις από τις οποίες πραγματοποιούνται υψηλές δαπάνες, μακριά από τα παραδοσιακά κανάλια SMS. Η προτεινόμενη προσέγγιση για τις στρατηγικές τιμολόγησης περιλαμβάνει τη διαφοροποίηση στις χρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της διαφορετικής χρέωσης για αποστολές μηνυμάτων κρίσιμης σημασίας, όπως ο έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA). Το λιανικό εμπόριο αναδεικνύεται ως σημαντικός παίκτης στο τοπίο του OTT messaging, με την έκθεση να προβλέπει αξιοσημείωτη αύξηση των δαπανών, από 790 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2023 σε πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028. Η μελέτη αναφέρει πως οι προμηθευτές μηνυμάτων OTT θα πρέπει να ενσωματώσουν δεδομένα από διαφορετικά κανάλια λιανικής στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες ανταλλαγής μηνυμάτων, τοποθετώντας τις εφαρμογές ως κρίσιμα στοιχεία των ecommerce στρατηγικών των retailers. Η έκθεση τονίζει, επίσης, τη σημασία της ενσωμάτωσης δυνατοτήτων απευθείας πληρωμών σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
News Super Διαγωνισμός από το elektrostore24 στο Instagram – Απίστευτα δώρα αξίας άνω των 1.200 ευρώ! By Δημήτρης Θωμαδάκης2 ώρες ago0
Mobiles Παύση στον συγχρονισμό σελιδοδεικτών Safari μέσω iCloud σε παλαιότερες εκδόσεις του iOS By i.tsompas3 ώρες ago0
Mobiles Μην ανησυχείτε, φήμες επιμένουν πως το Samsung Galaxy Z Flip7 FE έρχεται το 2025 By i.tsompas4 ώρες ago0
Gadgets Κορυφαία η νέα mirrorless camera Sony Alpha 1 II, με μικρές βελτιώσεις By i.tsompas5 ώρες ago0
Apps Ανεβάζει διαφημίσεις η Samsung για τα μηνύματα RCS, τώρα που υποστηρίζονται και από το iOS By i.tsompas15 ώρες ago0
Mobiles Μικρή προσαύξηση στην τιμή του επερχόμενου Samsung Galaxy S25 Ultra; (ΦΗΜΗ) By i.tsompas21 ώρες ago0
Mobiles Απαλλάσεται από πολλά εμπόδια η Apple, επενδύνοντας 100 εκατ. δολάρια στην Ινδονησία By i.tsompas24 ώρες ago0
News Η United Fiber, o 2oς μεγαλύτερος πάροχος οπτικής ίνας στην χώρα, συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς By p.kypraios1 ημέρα ago0