MobilesNewsΤηλεπικοινωνίες Χάνουν έδαφος τα SMS – Απώλειες 3 δισ. για τους παρόχους από τα κανάλια OTT By Χρήστος Κοτσακάς 13 Νοεμβρίου, 2023720 views ShareTweet 4 Μια νέα μελέτη από την Juniper Research αποκαλύπτει ότι η κίνηση δεδομένων από το OTT business messaging θα φτάσει τα 375 δισεκατομμύρια μηνύματα μέχρι το 2028, παρουσιάζοντας μια σημαντική αύξηση από τα 100 δισεκατομμύρια μηνύματα το 2023. Η κινητήρια δύναμη πίσω από τη συγκεκριμένη ανάπτυξη, σύμφωνα πάντα με την ίδια την εταιρεία, «είναι η φθίνουσα ποιότητα των δικτύων SMS, κάτι που ωθεί τις επιχειρήσεις να εξερευνήσουν εναλλακτικά κανάλια» επικοινωνίας. Η μελέτη υποστηρίζει ότι η μείωση της ποιότητας των SMS δικτύων «αποδίδεται στην αυξανόμενη επικράτηση της απάτης, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές που εφαρμόζουν οι φορείς εκμετάλλευσης για τα SMS, για τη διατήρηση των εσόδων ενόψει της επιβράδυνσης της ζήτησης από το business messaging». Ως αποτέλεσμα, η έκθεση προβλέπει ότι οι παγκόσμιοι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα δουν μια σημαντική απώλεια στα έσοδα από SMS business messaging προς τα κανάλια των OTT, που θα ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Η έκθεση συνιστά στους παρόχους εφαρμογών OTT να υιοθετήσουν στρατηγικές τιμολόγησης που «δελεάζουν» τις επιχειρήσεις από τις οποίες πραγματοποιούνται υψηλές δαπάνες, μακριά από τα παραδοσιακά κανάλια SMS. Η προτεινόμενη προσέγγιση για τις στρατηγικές τιμολόγησης περιλαμβάνει τη διαφοροποίηση στις χρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της διαφορετικής χρέωσης για αποστολές μηνυμάτων κρίσιμης σημασίας, όπως ο έλεγχος ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA). Το λιανικό εμπόριο αναδεικνύεται ως σημαντικός παίκτης στο τοπίο του OTT messaging, με την έκθεση να προβλέπει αξιοσημείωτη αύξηση των δαπανών, από 790 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2023 σε πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028. Η μελέτη αναφέρει πως οι προμηθευτές μηνυμάτων OTT θα πρέπει να ενσωματώσουν δεδομένα από διαφορετικά κανάλια λιανικής στις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες ανταλλαγής μηνυμάτων, τοποθετώντας τις εφαρμογές ως κρίσιμα στοιχεία των ecommerce στρατηγικών των retailers. Η έκθεση τονίζει, επίσης, τη σημασία της ενσωμάτωσης δυνατοτήτων απευθείας πληρωμών σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Apps Επιστροφή και νέος σχεδιασμός για το Digg που θα βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη By i.tsompas21 λεπτά ago0
Gadgets Οι δικηγόροι της Nintendo σταματούν οριστικά την κοινή και παράνομη χρήση ROM By i.tsompas53 λεπτά ago0
Mobiles Και τρίτο μέλος στην παρέα, έρχεται το Realme 14 Pro Lite με Snapdragon 7s Gen 2 SoC By i.tsompas2 ώρες ago0
Apps Όλα καλά και η ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου ενέκρινε την επένδυση 13 δις. δολαρίων της Microsoft στο OpenAI By i.tsompas3 ώρες ago0
Mobiles [MWC 2025]: Εύκολα, πολύ εύκολα το νέο Pixel 9 Pro κερδίζει φέτος το βραβείο “Smartphone of the Year” By i.tsompas14 ώρες ago0
Gadgets [MWC 2025]: Μαγεύουν τα πλήθη τα νέα καινοτόμα ανθρωποειδή robot με νέες συναρπαστικές αλληλεπιδράσεις. By i.tsompas15 ώρες ago0
Gadgets [MWC 2025]: Τι θα λέγατε για ένα νέο smart ring όπως της Infinix με μεγάλη “ευφυία”; By i.tsompas15 ώρες ago0
Apps [MWC 2025]: Καινοτομεί η HTC στο Spatial Computing με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης By i.tsompas16 ώρες ago0
Computers Για απαιτητικούς χρήστες υπάρχει το ενημερωμένο Mac Studio με M4 Max και M3 Ultra By i.tsompas17 ώρες ago0