MobilesNews

Χάνει μερίδιο η Samsung στην αγορά των foldables στην Δυτική Ευρώπη

0

Άλλος θεωρείται ο βασιλιάς της αγοράς στα αναδιπλούμενα smartphones και άλλος πολλαπλσιάζει τα ποσοστά του σε αυτή την ιδιαίτερα καινοτόμα κατηγορία συσκευών για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 όσον αφορά τη Δυτική Ευρώπη! Ναι, η Honor εκθρονίζει τη Samsung και μάλιστα πέτυχε αύξηση κατά 455% από έτος σε έτος για την προναφερθείσα χρονική περίοδο, το υψηλότερο ποσοστό μεταξύ όλων των κορυφαίων του κλάδου! Το εξαιρετικό λεπτό Honor Magic V2, το οποίο έχει πάχος λιγότερο από 10mm όταν είναι διπλωμένος, αποτέλεσε σημαντικό μοχλός αυτής της ανάπτυξης.

Την περαιτέρω ανάλυση έκανε η Counterpoint Research και μεταξύ άλλων διαπίστωσε πως οι παγκόσμιες αποστολές αναδιπλούμενων smartphones σημείωσαν αύξηση κατά 48% σε έναν μόνο χρόνο όσον αφορά το ίδιο τρίμηνο, με την Κίνα να έχει καθαρό προβάδισμα αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το ήμισυ των συνολικών αποστολών.

Βέβαια όλοι βλέπουν πως η Δυτική Ευρώπη έχει αναδειχθεί σε κρίσιμο πεδίο μάχης, φιλοξενώντας την πιο διαφορετική γκάμα αναδιπλούμενων brands εκτός Κίνας, όπως Motorola, Honor, Samsung, OnePlus και Google, που όλες αυτές οι εταιρείες διεκδικούν με κάθε τρόπο την κυριαρχία σε αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά.

Οι ειδικοί του χώρου λένε πως αυτή η επιτυχία που βιώνει η Honor στην Δυτική Ευρώπη είναι μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που την οδήγησε στην επιθετικής της επέκταση σε αγορές της Ασίας-Ειρηνικού και στην Ευρώπη.

Στην Κίνα συνεχίζει να προηγείται η Huawei, ενώ η Motorola είναι μια άλλη υπολογίσιμη αντίπαλος όπου κατέλαβε μάλιστα το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς τόσο στη Βόρεια όσο και στην Λατινική Αμερική.

Εξίσου καλά τα πήγε και η Motorola με τη σειρά Razr 40, ενώ η Xiaomi και η Vivo μόλις άρχισαν να εισάγουν πτυσσόμενα μοντέλα σε αγορές εκτός τοπικών συνόρων τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like