AppsMobilesNews Λιγότερο δημοφιλή από όσο ήλπιζε η Apple είναι τα παιχνίδια AAA για iPhone/iPad By i.tsompas 30 Ιουνίου, 2024334 views ShareTweet 0 Οι τίτλοι ΑΑΑ για iPhone και iPad, μέχρι στιγμής δεν λαμβάνουν μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό όπως τουλάχιστον ήλπιζε η Appe. Επί του παρόντος, το Resident Evil Village και το Assassin’s Creed Mirage είναι διαθέσιμα για iOS και iPadOS, καθώς αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση της ικανότητας hardware της σειράς iPhone 15 Pro. Όμως τα δεδομένα δεν δείχνουν πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, η Appfigures υποστηρίζει ότι αυτοί οι τίτλοι είναι στην ένα flop. Για παράδειγμα, το Assassin’s Creed Mirage της Ubisoft έχει περισσότερες από 123.000 λήψεις από την κυκλοφορία του στις 6 Ιουνίου, αλλά λιγότεροι από 3.000 χρήστες πλήρωσαν για το πλήρες παιχνίδι, με κόστος 49 $. Παράλληλα λέγεται ότι οι καθημερινές λήψεις έχουν ήδη πέσει κάτω από 3.000 κατά μέσο όρο. Αυτά τα νούμερα είναι σημαντικά χαμηλότερα από άλλα δωρεάν παιχνίδια για iOS και iPadOS. Το Resident Evil 4, το οποίο κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο για iOS, δεν φέρνει υψηλά ποσοστό υιοθέτησης. Μόνο 357.000 άτομα έχουν κατεβάσει το παιχνίδι και 7.000 έχουν πληρώσει 29 $ για την πλήρη εμπειρία. Το Resident Evil Village έχει μόνο 5.750 χρήστες που πληρώνουν. Οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι άνθρωποι προτιμούν πιο απλά παιχνίδια στα τηλέφωνα και στα tablet τους. Ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια για κινητά είναι συνήθως αυτά που δίνουν προτεραιότητα στο μοναδικό στυλ τέχνης σε σχέση με τα φανταχτερά γραφικά και το απλούστερο παιχνίδι κατάλληλο για χειριστήρια αφής. Οι τίτλοι Triple A απαιτούν φυσικά χειριστήρια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, καθώς και μεγάλες οθόνες. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν φυσικά. Για παράδειγμα, μόνο τα iPhone 15 Pro και 15 Pro Max υποστηρίζουν τίτλους AAA και iPad με τουλάχιστον chip’s M1 και άνω επιτρέπουν την εκτέλεση παιχνιδιών που μοιάζουν με κονσόλα. Αυτό περιορίζει τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να απολαύσουν αυτά τα παιχνίδια. Ωστόσο, ορισμένοι πιστεύουν ότι η Apple πλήρωσε τα στούντιο παιχνιδιών μόνο και μόνο για να μπορέσει η εταιρεία να προωθήσει το ισχυρό υλικό τους. [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Mobiles Το POCO F7 Ultra εμφανίζεται στη βάση δεδομένων FCC, υπονοώντας μια επικείμενη παγκόσμια κυκλοφορία By i.tsompas3 ώρες ago0
Apps Οι συνδρομητές του Netflix προειδοποιούνται για νέα επικίνδυνη καμπάνια phishing μέσω SMS By i.tsompas4 ώρες ago0
Apps Έτσι απλά θα δοθεί η επιλογή από τον Chrome να σας ενημερώνει εάν ένας ιστότοπος αξίζει ή όχι By i.tsompas6 ώρες ago0
Mobiles Η βασική αλλαγή του iPhone 17 Pro οφείλεται αποκλειστικά στην πολιτική του Trump By i.tsompas17 ώρες ago0
Mobiles Παρά τις χαμηλές αποδόσεις του Exynos 2600 AP, η Samsung λέει ότι θα χρησιμοποιηθεί κανονικά αυτό το chipset By i.tsompas19 ώρες ago0
Mobiles Τρία νέα μοντέλα θα κυκλοφορήσει η Nothing από τους πρώτους μήνες του 2025 By i.tsompas20 ώρες ago0
Apps Δεν θα σας επιτρέψει η Samsung τη λήψη των Edge Panels μετά την ενημέρωση στο One UI 7.0 By i.tsompas22 ώρες ago0
Gadgets Ένα περίεργο σφάλμα προκαλεί το ξαφνικό “πάγωμα” πολλών ρολογιών Garmin By i.tsompas22 ώρες ago0
Mobiles Πρωταγωνιστεί σε νέα διαρροή του Geekbench το μη ανακοινωθέν OnePlus 13R By i.tsompas23 ώρες ago0
Gadgets Συνεχίζονται από την Google οι προβολές ενός watchface του Pixel Watch που ακόμα δεν μπορείτε να αποκτήσετε By i.tsompas1 ημέρα ago0