AppsMobilesNews

Λιγότερο δημοφιλή από όσο ήλπιζε η Apple είναι τα παιχνίδια AAA για iPhone/iPad

0

Οι τίτλοι ΑΑΑ για iPhone και iPad, μέχρι στιγμής δεν λαμβάνουν μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό όπως τουλάχιστον ήλπιζε η Appe. Επί του παρόντος, το Resident Evil Village και το Assassin’s Creed Mirage είναι διαθέσιμα για iOS και iPadOS, καθώς αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση της ικανότητας hardware της σειράς iPhone 15 Pro.

Όμως τα δεδομένα δεν δείχνουν πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, η Appfigures υποστηρίζει ότι αυτοί οι τίτλοι είναι στην ένα flop. Για παράδειγμα, το Assassin’s Creed Mirage της Ubisoft έχει περισσότερες από 123.000 λήψεις από την κυκλοφορία του στις 6 Ιουνίου, αλλά λιγότεροι από 3.000 χρήστες πλήρωσαν για το πλήρες παιχνίδι, με κόστος 49 $. Παράλληλα λέγεται ότι οι καθημερινές λήψεις έχουν ήδη πέσει κάτω από 3.000 κατά μέσο όρο. Αυτά τα νούμερα είναι σημαντικά χαμηλότερα από άλλα δωρεάν παιχνίδια για iOS και iPadOS.

Το Resident Evil 4, το οποίο κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο για iOS, δεν φέρνει υψηλά ποσοστό υιοθέτησης. Μόνο 357.000 άτομα έχουν κατεβάσει το παιχνίδι και 7.000 έχουν πληρώσει 29 $ για την πλήρη εμπειρία. Το Resident Evil Village έχει μόνο 5.750 χρήστες που πληρώνουν.

Οι αναλυτές πιστεύουν ότι οι άνθρωποι προτιμούν πιο απλά παιχνίδια στα τηλέφωνα και στα tablet τους. Ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια για κινητά είναι συνήθως αυτά που δίνουν προτεραιότητα στο μοναδικό στυλ τέχνης σε σχέση με τα φανταχτερά γραφικά και το απλούστερο παιχνίδι κατάλληλο για χειριστήρια αφής. Οι τίτλοι Triple A απαιτούν φυσικά χειριστήρια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, καθώς και μεγάλες οθόνες.

Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν φυσικά. Για παράδειγμα, μόνο τα iPhone 15 Pro και 15 Pro Max υποστηρίζουν τίτλους AAA και iPad με τουλάχιστον chip’s M1 και άνω επιτρέπουν την εκτέλεση παιχνιδιών που μοιάζουν με κονσόλα. Αυτό περιορίζει τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να απολαύσουν αυτά τα παιχνίδια.

Ωστόσο, ορισμένοι πιστεύουν ότι η Apple πλήρωσε τα στούντιο παιχνιδιών μόνο και μόνο για να μπορέσει η εταιρεία να προωθήσει το ισχυρό υλικό τους.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like