GadgetsNews

Λίγες μονάδες Apple Vision Pro εμφανίζουν μια ρωγμή στο μπροστινό γυαλί τους

0

Ένας μικρός αριθμός ιδιοκτητών του καινοτόμου Apple Vision Pro αναφέρουν κάτι παράξενο με τα ακουστικά τους, εμφανίστηκε ένα ρήγμα στη μέση του γυαλιού του μπροστινού καλύμματος, παρόλο που δεν είχαν ποτέ πέσει ή κακομεταχειριστεί από πλευράς τους.

Η πρώτη αναφορά δημοσιεύτηκε στο subreddit /r/VisionPro πριν από περίπου 18 ημέρες και αρκετές ακόμη εμφανίστηκαν την τελευταία εβδομάδα. Όλες οι εικόνες δείχνουν μια ευδιάκριτα παρόμοια κάθετη ρωγμή πάνω από τη γέφυρα της μύτης, υπονοώντας ότι η ζημιά συμβαίνει σε ένα συγκεκριμένο σημείο τάσης, όπου η καμπυλότητα του πολυ-στρωματικού γυαλιού είναι πιο έντονη.

Πιθανότατα είναι ένα κατασκευαστικό ελάττωμα που περιορίζεται σε μια μικρή παρτίδα μονάδων, αντί για ένα ευρέως διαδεδομένο πρόβλημα.

Όλες οι αναφορές λένε ότι η ρωγμή έγινε ορατή ξαφνικά και χωρίς προφανή λόγο, αφού τα ακουστικά είχαν συνδεθεί στην εξωτερική μπαταρία και είχαν αποθηκευτεί κατά τη διάρκεια της νύχτας (μερικά στην θήκη Travel Case της Apple) με προσαρτημένο το μαλακό μπροστινό κάλυμμα.

Μια θεωρία είναι ότι η ρωγμή οφείλεται στην πίεση που ασκείται στο γυαλί κατά το σφίξιμο των ιμάντων. Άλλοι εικάζουν ότι το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε ζήτημα υπερθέρμανσης που διαστέλλει το γυαλί και το οδηγεί σε ρωγμές στο πιο αδύναμο σημείο του. Δεδομένου ότι η μπαταρία είναι εξωτερική στο σετ μικροφώνου-ακουστικού, οποιαδήποτε θερμότητα που παράγεται θα πρέπει πιθανώς να προκληθεί από μια διαδικασία λογισμικού παρασκηνίου που έχει χαθεί.

Η τεκμηρίωση της Apple αναφέρει ότι το Apple Vision Pro συνεχίζει να αντλεί ενέργεια από την μπαταρία όταν δεν χρησιμοποιείται, επιτρέποντας στη συσκευή να συγχρονίζει emails, φωτογραφίες και άλλα δεδομένα. Εάν τα ακουστικά δεν έχουν φορεθεί για 24 ώρες, το Vision Pro απενεργοποιείται αυτόματα.

Με το AppleCare, η εκπίπτουσα χρέωση για μια επισκευή γυαλιού κάλυψης κοστίζει 300 $. Χωρίς κάλυψη του προγράμματος AppleCare, η ίδια επισκευή κοστίζει 800 $. Μερικοί από τους ιδιοκτήτες που επηρεάζονται λένε ότι επικοινώνησαν με το τμήμα υποστήριξης της Apple και τους ζητήθηκε να πληρώσουν το κόστος επισκευής, καθώς η ρωγμή δεν έχει επισήμως αναγνωριστεί ως κατασκευαστικό ελάττωμα.

Η Apple συνήθως εισάγει ειδικά προγράμματα επισκευής για προϊόντα που έχουν αναγνωρισμένο πρόβλημα υλικού, αλλά η Apple είναι απίθανο να προβεί σε εσωτερική έρευνα κατασκευής, εκτός εάν οι αναφορές για πανομοιότυπα ελαττώματα γίνουν πιο διαδεδομένες.

[via]

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like