MobilesNews Xiaomi: Στους πρώτους μήνες του 2022, η εταιρεία πούλησε 38,5 εκατ. smartphones By i.tsompas 23 Μαΐου, 2022355 views ShareTweet 0 Στην δημόσια ανάρτηση της νέας οικονομικής της έκθεσης προέβη η Xiaomi και μάθαμε τα ποσοστά κέρδους και απωλειών που κατέγραψε ο όμιλος για την περίοδο του πρώτου τριμήνου του 2022. Σύμφωνα με την έκθεση, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 73,4 δισεκατομμύρια RMB (10,8 δισεκατομμύρια δολάρια), μειωμένα κατά 4,6% σε ετήσια βάση. Επιπλέον, τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη της έφτασαν τα 2,9 δισεκατομμύρια RMB (430 εκατομμύρια δολάρια), μειωμένα κατά 52,9% από έτος σε έτος. Όσον αφορά τα smartphones, παράγοντες όπως η συνεχής έλλειψη προσφοράς βασικών εξαρτημάτων, οι επαναλαμβανόμενες επιπτώσεις λόγω του COVID-19 και το παγκόσμιο μακρο-οικονομικό περιβάλλον είχαν μεγαλύτερο αντίκτυπο στη ζήτηση και την προσφορά της συνολικής αγοράς smartphones. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το πρώτο τρίμηνο του 2022, τα επιχειρηματικά έσοδα της Xiaomi από smartphones ήταν 45,8 δισεκατομμύρια γιουάν (6,8 δισεκατομμύρια δολάρια) και η παγκόσμια αγορά smartphones απέστειλε 38,5 εκατομμύρια μονάδες. Η παγκόσμια μέση τιμή πώλησης smartphone (ASP) της Xiaomi αυξήθηκε κατά 14,1% σε ετήσια βάση στα 1.189 RMB. Ταυτόχρονα, η Xiaomi απέστειλε σχεδόν 4 εκατομμύρια high-end smartphones στην ηπειρωτική Κίνα με τιμή 3.000 RMB (445 $) ή περισσότερο. Χάνει έδαφος η Xiaomi στην αγορά της Ινδίας Αντιμέτωπη με σειρά εμποδίων βρίσκεται τελευταία η Xiaomi στην περιοχή της Ινδίας και μετά την αποκάλυψη σκανδάλου περί ξεπλύματος βρώμικου χρήματος της εταιρείας προκειμένου να μειωθούν οι φόροι της, οι πωλήσεις των Xiaomi συσκευών σημειώνουν τεράστια βουτιά τον τελευταίο καιρό. Ως αποτέλεσμα, η Samsung, ο πλησιέστερος αντίπαλός της στην Ινδία, ξεπέρασε τη Xiaomi τον Μάρτιο. Το μερίδιο της Samsung για τον πρώτο μήνα της άνοιξης στην Ινδική αγορά, ανέρχεται στο 22% των παραδοτέων συσκευών, ενώ το 27% όλων των κερδών κατέληξαν στο ταμείο της εταιρείας. Η αύξηση των εσόδων συγκριτικά με πέρσι είναι της τάξεως του 9% όπως αποκαλύπτουν οι αναλυτές της Counterpoint Research. Η Samsung δημοσίευσε στον ιστότοπό της ένα Δελτίο Τύπου για την επιτυχία της στην Ινδία και επίσης μίλησε για σχέδια για το μέλλον. Έτσι, η εταιρεία θέλει να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά της Ινδίας στο 40% το πρώτο εξάμηνο του 2022. Επίσης, η κύρια εστίαση είναι στα μοντέλα Galaxy A13, Galaxy A23, Galaxy A33, Galaxy A53 και Galaxy A73. Η Samsung έχει αποκτήσει ισχυρή δυναμική για να κεφαλαιοποιήσει και να διατηρήσει το προβάδισμα», δήλωσε ο Neil Shah, αντιπρόεδρος έρευνας της Counterpoint. [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
Mobiles Αβάσιμες φήμες περί αποχώρησης της OPPO και της OnePlus από την Ευρώπη! By p.kypraios2 ημέρες ago0
Mobiles Το Huawei P60 Pro τραβάει εντυπωσιακή φωτογραφία του φεγγαριού που αποκλείει την Αφροδίτη By i.tsompas2 ημέρες ago0
Gadgets Σε 3-7 χρόνια έρχεται η παρακολούθηση γλυκόζης αίματος στο Apple Watch By i.tsompas2 ημέρες ago0
Mobiles Η OnePlus διαψεύδει φήμες για έξοδο της εταιρείας από την ευρωπαϊκή αγορά By i.tsompas2 ημέρες ago0
News Η ισχυρή απόδοση στο gaming προϋποθέτει ισχυρή απόδοση δικτύου By Dimitris Skiannis2 ημέρες ago0
News Το πρώτο GIVEAWAY του νέου MyPhone! Κερδίστε ένα HUAWEI MatePad 11, αξίας €449! 15 Σεπτεμβρίου, 202144121 views
Gadgets Huawei Watch GT 2 / 2e: Λήψη νέας ενημέρωσης που επιτρέπει την εγκατάσταση 3rd party apps 28 Νοεμβρίου, 202115450 views