AppsNews

Ξεχάστε από 16 Μαρτίου τις live αγορές στο Instagram

0

Υποχώρηση και πάλι από την Meta που δεν έχει τελειώσει με το Instagram και πλέον προειδοποιεί τους χρήστες ότι οι live αγορές θα κλείσουν στις 16 Μαρτίου. Από εκείνη την ημέρα και μετά, τα καταστήματα δεν μπορούν να προσθέτουν ετικέτες σε προϊόντα κατά τη διάρκεια live μεταδόσεων — θα πρέπει να περιμένετε στο τέλος για να αγοράσετε αντικείμενα που σας ενδιαφέρουν. Το κοινωνικό δίκτυο εξήγησε την κίνηση ως έναν τρόπο “να το βοηθήσει να επικεντρωθεί” σε βασικά χαρακτηριστικά.

Η κίνηση έρχεται αμέσως μετά την αφαίρεση από το Instagram από την αρχική οθόνη και μήνες αφότου το Facebook διέλυσε το Live Shopping και έδειξε τα καταστήματα προς το Reels. Οι αγορές εξακολουθούν να αποτελούν μέρος αυτών των εφαρμογών μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αναρτήσεις, ιστορίες, αλλά η Meta ακολουθεί όλο και περισσότερο μια προσέγγιση πίσω στα βασικά. Οι live αγορές έφτασαν για πρώτη φορά στο Instagram το 2020, καθώς πολλοί άνθρωποι αναγκάστηκαν να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η απόφαση δεν προκαλεί έκπληξη. Η Meta αναζητά τρόπους για να μειώσει το κόστος, καθώς μια σκληρή οικονομία και ένας ακριβός άξονας μεταστροφής επηρεάζουν τα αποτελέσματά της και είναι ιδιαίτερα πρόθυμη να περικόψει πρωτοβουλίες που έχουν κακή απόδοση.

Η Meta δεν είναι η μόνη που παλεύει με τις δυνατότητες αγορών. Το TikTok επρόκειτο να φέρει live αγορές στη Βόρεια Αμερική στα τέλη του περασμένου έτους, αλλά μόνο χρησιμοποιώντας εξωτερική ανάθεση τεχνολογίας.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like