AppsNewsSmarthome

Το YouTube σε τηλεοράσεις λαμβάνει διαφημίσεις 30″ χωρίς δυνατότητα παράβλεψης και παύσης

0

Το YouTube Brandcast αποτελεί την μοναδική ευκαιρία για να αναφέρονται όλες οι αρετές της πλατφόρμας για τους διαφημιστές και η νέα έκδοση του 2023 περιλάμβανε δύο μεγάλες ανακοινώσεις που θα επηρεάσουν την εμπειρία των τηλεοπτικών διαφημίσεων.


Το YouTube σε συνδεδεμένες (έξυπνες) τηλεοράσεις προσθέτει την λειτουργία “μη παράβλεψη” 30 δευτερολέπτων. Αυτές οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης θα εμφανίζονται σε περιεχόμενο YouTube Select, δηλαδή στα κορυφαία βίντεο. Αυτή η μεγαλύτερη μορφή επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να “χρησιμοποιούν τα υπάρχοντα στοιχεία μπροστά από το περιεχόμενο με τη μεγαλύτερη ροή”.

Αντί να βλέπετε δύο διαφημίσεις διαδοχικά διάρκειας 16 δευτερολέπτων η καθεμία, θα βλέπουμε μία διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων.

Η δεύτερη μεγάλη ανακοίνωση είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται “όταν οι χρήστες διακόπτουν ένα βίντεο”. Αυτό που παρακολουθείτε θα συρρικνωθεί και μια διαφήμιση θα εμφανιστεί δίπλα σε αυτό το παράθυρο. Στο παρεχόμενο παράδειγμα, βλέπουμε μια “Διαφήμιση” που φέρει ετικέτα με κάποιο κείμενο και έναν κωδικό QR. Υπάρχει ένα κουμπί “Απόρριψη” στο κάτω μέρος για πιθανώς επιστροφή στην κανονική οθόνη παύσης πλήρους οθόνης ή μπορείτε απλώς να πατήσετε ξανά την αναπαραγωγή για να συνεχίσετε.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία μίλησε για το NFL Sunday Ticket για το YouTube TV και τα κανάλια Primetime. Εκτός από τον επίτροπο του NFL National Football League, Roger Goodell που εμφανίστηκε στη σκηνή, το YouTube μοιράστηκε πώς θα υπάρξει νέος πρωτότυπος προγραμματισμός όπως το “Game Day All Access”, όπου “μπορείτε να ακούσετε καθώς οι παίκτες μικροφώνου σας φέρνουν στο περιθώριο κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού”. Θα υπάρχει επίσης μια νέα σειρά “NFL Creator of the Week” YouTube Shorts στο κανάλι NFL “αφού ξεκινήσει η ποδοσφαιρική σεζόν φέτος”.

Σύντομα, οι διαφημιστές μπορούν να προσεγγίσουν τους λάτρεις του ποδοσφαίρου σε ολόκληρη τη σειρά περιεχομένου NFL του YouTube, είτε βλέπουν ζωντανά παιχνίδια στο YouTube TV και τα κανάλια Primetime, είτε παρακολουθούν highlights, σχόλια μετά το παιχνίδι και άλλο σχετικό περιεχόμενο στο YouTube.

Αξιοσημείωτα είναι επίσης τα σχόλια του επικεφαλής του YouTube, Neal Mohan, σχετικά με το πώς το Google AI επιταχύνει τη δημιουργικότητα και οι δυνατότητες θα επεκταθούν πέρα ​​από οτιδήποτε μπορούμε να φανταστούμε σήμερα.

Το AI θα αλλάξει τον τρόπο που κάνουμε βίντεο. Μπορείτε να φανταστείτε ότι με το πάτημα ενός κουμπιού, θα μπορούσα να αλλάξω το χρώμα των μαλλιών μου ή να αλλάξω το φόντο μου για να μεταφερθώ αμέσως από την έρημο σε ένα δάσος.

Το AI θα αλλάξει τον τρόπο που κάνουμε βίντεο. Μπορείτε να φανταστείτε ότι με το πάτημα ενός κουμπιού, θα μπορούσα να αλλάξω το χρώμα των μαλλιών μου ή να αλλάξω το φόντο μου για να μεταφερθώ αμέσως από την έρημο σε ένα δάσος.

ΝΙΛ ΜΟΧΑΝ

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like