News

Το Netflix συνεργάζεται με τη Microsoft για τις διαφημίσεις του

0
FILE PHOTO: Smartphone with Netflix logo is seen in front of a descending stock graph in this illustration taken April 19, 2022. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo

Αφού κατάφερε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα το Neftlix να λανσάρει το  πρόγραμμα συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, τώρα αποκαλύπτει ότι επέλεξε τη Microsoft για να την βοηθήσει με αυτό. Σύμφωνα με τα όσα συζήτησαν οι δύο πλευρές, όλες οι διαφημίσεις που προβάλλονται στο Netflix θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμες μέσω της πλατφόρμας της Microsoft. “Είναι πολύ νωρίς και έχουμε πολλά να βελτιώσουμε. Όμως ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium εμπειρία για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς δίνουμε ζωή σε αυτή τη νέα υπηρεσία”, δήλωσε ο COO του Netflix, Greg Peters.

Το Netflix έχει γίνει – και όχι άδικα- πρωτοσέλιδο τον τελευταίο καιρό με ανακοινώσεις που αφορούν απολύσεις, αφού ο γίγαντας του streaming ανέφερε απώλειες το προηγούμενο τρίμηνο. Στις αρχές του τρέχοντος έτους, το Netflix ανέφερε απώλεια 200.000 συνδρομητών, αλλά αυτό φαίνεται εξαιρετικά αμελητέο σε σύγκριση με τη βάση συνδρομητών της υπηρεσίας που ξεπερνά τα 221 εκατομμύρια.

Η πρόσφατη μείωση της βάσης των συνδρομητών δεν δικαιολογεί πραγματικά τόσες απολύσεις. Επιπλέον, η κυκλοφορία ενός νέου σχεδίου που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα αυξήσει σίγουρα τη βάση πελατών του. Ωστόσο, μένει να δούμε αν η εταιρεία θα καταφέρει να μετατρέψει αυτούς τους περιστασιακούς καταναλωτές σε πελάτες που πληρώνουν μετά την κυκλοφορία του προγράμματος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις αργότερα φέτος.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like