MobilesNews

Πως γίνεται η Huawei να έχει τον μεγαλύτερο αριθμό ενεργών χρηστών smartphone παγκοσμίως;

0

Άρση στην απαγόρευση των εμπορικών δραστηριοτήτων της Huawei στις ΗΠΑ δεν έχει υπάρξει και η εταιρεία έχασε έδαφος στην αγορά των smartphones. Ωστόσο, μια πρόσφατη έκθεση αποκαλύπτει ότι η Huawei εξακολουθεί να έχει τον υψηλότερο αριθμό ενεργών χρηστών smartphones.

Πριν επιβληθούν οι διάφορες κυρώσεις, η Huawei βρισκόταν σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των Κινέζων κατασκευαστών smartphones. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία βρισκόταν σταθερά στη δεύτερη θέση παγκοσμίως και έμελλε να καταλάβει την πρώτη θέση. Στην πραγματικότητα, κατέλαβε ακόμη και την πρώτη θέση παγκοσμίως για ένα τρίμηνο, αλλά δεν μπόρεσε να τη διατηρήσει λόγω της απαγόρευσης. Τώρα, τρία χρόνια μετά την απαγόρευση και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα νέα smartphones της Huawei δεν υποστηρίζουν 5G, η συχνότητα των νέων κυκλοφοριών έχει επίσης μειωθεί σημαντικά.

Ως συνεπακόλουθο, η εταιρεία μειώνει επίσης τη συχνότητα με την οποία ενημερώνει τα smartphone της. Οι σειρές Huawei Mate και P λαμβάνουν πλέον ενημερώσεις μόνο μία φορά το χρόνο. Ωστόσο, οι ενεργοί χρήστες smartphone της Huawei εξακολουθούν να κατέχουν την πρώτη θέση παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την Counterpoint Research, το μερίδιο αγοράς της Huawei τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2019 ήταν 34%, 35% και 40% αντίστοιχα. Μεταξύ αυτών, το μερίδιο αγοράς της Huawei το τρίτο τρίμηνο ήταν μεγαλύτερο από αυτό της δεύτερης και της τρίτης θέσης μαζί. Η Huawei κατέχει απόλυτη ηγετική θέση στο μερίδιο της κινεζικής αγοράς smartphone.

Μετά την επιβολή κυρώσεων από τις Ηνωμένες Πολιτείες, η Omdia αναφέρει ότι οι αποστολές smartphone της Huawei μειώθηκαν κατά 81,6% το 2021 σε μόλις 35 εκατομμύρια μονάδες. Μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2022, τα στοιχεία της Canalys δείχνουν ότι η Vivo κέρδισε την πρώτη θέση με αποστολή 13,2 εκατομμυρίων μονάδων. Μετά την Honor, η OPPO και η Xiaomi κατέλαβαν την τρίτη και τέταρτη θέση και η Apple την πέμπτη. Η Huawei έχει εξαφανιστεί εδώ και καιρό από τη λίστα.

Γιατί ο αριθμός των ενεργών χρηστών smartphone της Huawei εξακολουθεί να είναι ο πρώτος;

Καταρχάς, αυτό έχει να κάνει πολύ με το ότι η  τρέχουσα οικονομική κατάσταση δεν είναι αισιόδοξη. Τα τελευταία χρόνια, η πανδημία δεν βοήθησε τα πράγματα. Στο πλαίσιο της δυναμικής πρόληψης και ελέγχου, η ρεαλιστική κατανάλωση έχει γίνει η νέα κυρίαρχη τάση. Το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η ζήτηση των πολιτών για ηλεκτρονικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης δείχνει σημάδια επιβράδυνσης.

Σύμφωνα με την China Academy of Information and Communications Technology, το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, οι συνολικές αποστολές κινητών τηλεφώνων στην κινεζική αγορά είναι 136 εκατομμύρια μονάδες. Πρόκειται για μείωση 21,7% σε ετήσια βάση. Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2022, οι αποστολές smartphone έφτασαν τα 134 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας μείωση 21,7% από έτος σε έτος. Η κατάσταση για τις κινεζικές μάρκες είναι ακόμη πιο σοβαρή. Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2022, οι αποστολές κινεζικών εμπορικών σημάτων ανέρχονται συνολικά σε 115 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας μείωση 25,9% από έτος σε έτος.

Επιπλέον, τα στοιχεία της Counterpoint δείχνουν ότι ο κύκλος αντικατάστασης των Κινέζων χρηστών έχει αυξηθεί από 24,3 μήνες στις αρχές του 2019 σε 31 μήνες. Οι νέοι δεν μπορούν να αντικαταστήσουν νέα τηλέφωνα, άρα αυτό εξηγεί το πως πολλοί χρήστες βρέθηκαν να έχουν τα ίδια smartphones της Huawei και η εταιρεία να μετρά τόσους πολλούς ενεργούς χρήστες. Από την άλλη, η γενική τάση μείωσης των πωλήσεων κινητών τηλεφώνων τα τελευταία δύο χρόνια βοηθά την Huawei. Δεδομένου ότι η Huawei έχει γερές βάσεις, εάν οι χρήστες δεν αντικαταστήσουν τις συσκευές τους, η Huawei θα διατηρήσει το προβάδισμά της.

Επιπλέον, παρατηρείται μια σταθερότητα των χρηστών σε συσκευές της Huawei και αυτό οφείλεται στην υψηλή ποιότητα κατασκευής των προϊόντων της. Η Huawei προσεγγίζει τους χρήστες μέσω της διάταξης των προ-εγκατεστημένων εφαρμογών, σχηματίζοντας τη δική της ομάδα επισκεψιμότητας.

Τα δεδομένα της Questmobile δείχνουν ότι οι εφαρμογές των Huawei, Vivo και OPPO βρίσκονται όλες στις κορυφαίες 5 στον κλάδο των προγραμμάτων περιήγησης. Μεταξύ των κορυφαίων εφαρμογών πληρωμής και διακανονισμού, αναφέρονται μόνο οι εφαρμογές πορτοφολιού των τεσσάρων μεγάλων κινεζικών εμπορικών σημάτων τερματικών, μεταξύ των οποίων οι ενεργοί χρήστες πορτοφολιού Huawei έχουν ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια.

Ακόμη, τώρα που το Internet of Everything ανθίζει, η Huawei κάνει πολλά βήματα προόδου ενώ παράλληλα εστιάζει στην ανάπτυξη του συστήματος HarmonyOS. Δημιουργεί μια συντονισμένη διασύνδεση διαφόρων τερματικών. Η σύνδεση περιλαμβάνει smartphone, υπολογιστές, tablet και τερματικά σύνδεσης, όπως αυτοκίνητα, έξυπνα σπίτια και ακουστικά. Όλα αυτά επιτρέπουν στην εταιρεία να παρέχει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη οικολογική εμπειρία. Εφόσον υπάρχει ένα προϊόν Huawei στο σπίτι με σύστημα HarmonyOS, δεν θα θέλετε ποτέ να αντικαταστήσετε εύκολα την κύρια συσκευή Huawei.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like