GadgetsNews

Πέφτουν τα ποσοστά της Apple και η Huawei ηγείται της παγκόσμιας αγοράς wearables

0

Ξεκάθαρο προβάδισμα κατέγραψε η Huawei όσον αφορά την παγκόσμια αγοράς wearables κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιανουάριος έως Μάρτιος), με 10 εκατομμύρια αποστολές, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 21,9%. Η νέα έκθεση που συνέταξηε η IDC China, δείχνει πως το νέο ποσοστό του “ηγέτη” της αγοράς, Huawei, αντιπροσωπεύει μια αύξηση 42,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, όταν είχε αποστείλει 7 εκατομμύρια μονάδες και κατείχε το 17% της αγοράς.

Επόμενη στην λίστα βρίσκεται η Xiaomi με 8,7 εκατομμύρια αποστολές και το 19% της συνολικής αγοράς. Η Xiaomi κατέγραψε τη μεγαλύτερη ετήσια ανάπτυξη με 42,6%, καθώς πέρυσι είχε 6,1 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 14,7%.

Η Apple βρίσκεται μόλις στην τρίτη θέση με 7 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 15,5%. Σίγουρα μιλάμε για μια αύξηση κατά 37,2% σε σχέση με την επίδοση του πρώτου τριμήνου του 2024, η οποία ήταν 5,1 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 12,5%, αλλά ταυτόχρονα χάνει τον τίτλο του “κυρίαρχου” παίκτη στο διεθνές προσκήνιο!

Στις υπόλοιπες θέσεις συναντάμε την Samsung με 3,4 εκατομμύρια αποστολές και το 7,5% του μεριδίου αγοράς και οι πωλήσεις της έχουν μειωθεί κατά 5,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, όταν είχε διαχειριστεί 3,6 εκατομμύρια αποστολές, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 8,8%.

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Garmin με 2,1 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 4,7%, σημειώνοντας αύξηση 29,5% σε ετήσια βάση από 1,6 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 4%.

Συνολικά η αγορά απέστειλε 45,6 εκατομμύρια μονάδες το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, εκ των οποίων τα 34,81 εκατομμύρια μονάδες ήταν smartwatches και τα 10,76 εκατομμύρια ήταν smart bands. Η αγορά συνολικά σημείωσε αύξηση κατά 10,5% από τα 41,2 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Από αυτές τις 45,6 εκατομμύρια μονάδες, οι 17,62 εκατομμύρια αντιπροσωπεύουν μόνο την κινεζική αγορά, η οποία αυξήθηκε κατά 37,6% σε ετήσια βάση. Η αγορά smartwatch της Κίνας απέστειλε 11,4 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 25,3% σε ετήσια βάση και η αγορά smart band διαχειρίστηκε 6,21 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 67,9%.

Όλη αυτή η ανάπτυξη στην Κίνα οφείλεται στο εθνικό πρόγραμμα επιδοτήσεων της κινεζικής κυβέρνησης και αυτό θα συνεχίσει να προωθεί την ανάπτυξη στην αγορά βραχιολιών της χώρας, με την IDC να προβλέπει ότι τα στοιχεία για το σύνολο του 2025 θα είναι 36,9% υψηλότερα από εκείνα του 2024.

[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like