GadgetsNews

Ο ιδρυτής της Pebble αναφέρει λεπτομερώς το γιατί… απέτυχε

1

Μια πορεία 10 ετών συμπληρώθηκε εχθές από την ημέρα που διατέθηκε εμπορικά η πρώτη συσκευή της Pebble, ουσιαστικά από την στιγμή που έκανε ντεμπούτο μέσω εκστρατείας στο Kickstarter. Για να τιμήσει την περίσταση, ο ιδρυτής, κ. Eric Migicovsky δημοσίευσε μια επεξήγηση σχετικά με το τι πήγε στραβά στην ιστορία της startup του.

Η πρώτη σχετική ανάρτηση γράφτηκε αρχικά το 2017 και ανέβηκε στο blog της εταιρείας, ένα χρόνο περίπου αφότου η Fitbit απέκτησε το δικό της λειτουργικό σύστημα, πατέντες, κ.λπ. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι το στοίχημα που έβαλε η Pebble το 2015 με την έκδοση/γενιά 2.0.

Το Pebble Time είχε ως στόχο να στοχεύσει σε μια αγορά πέρα ​​από αυτό που ο Migicovsky αναφέρει ως “geek core” του αρχικού προϊόντος στην πλατφόρμα του Kickstarter. Επικεντρώθηκε σε περιπτώσεις χρήσης “αποτελεσματικότητας και παραγωγικότητας” και “με λειτουργικό σύστημα βασισμένο σε χρονοδιάγραμμα που σας επιτρέπει να εκτελείτε σύντομες, γρήγορες αλληλεπιδράσεις (έλεγχος καιρού, ημερολόγιο, αθλήματα, Uber)”.

Καταλάβαμε ότι αυτό θα μας έδινε μια άκρως ανταγωνιστική διαφοροποίηση από τα wearable είδη που εστιάζουν στον αθλητισμό και θα ήταν χρήσιμο για ένα ευρύτερο σύνολο χρηστών. Αν και αυτό το λογισμικό ήταν σίγουρα χρήσιμο και είχε νόημα στο πλαίσιο ενός ρολογιού, ήταν εξαιρετικά δύσκολο να εξηγηθεί γιατί οι πελάτες πρέπει να ενδιαφέρονται. Απέτυχε στο τεστ “κάνω κάτι να θέλουν οι άνθρωποι”. Ήταν ωραίο και κάποιοι το χρησιμοποιούσαν πολύ, αλλά το “θέλω το έξυπνο ρολόι μου να είναι πιο αποδοτικό” δεν ήταν ένα ευρέως διαδεδομένο πρόβλημα.

Εκείνη την εποχή, ο Migicovsky δίσταζε να δημιουργήσει ένα fitness tracker, επειδή η Pebble δεν ήταν μια εταιρεία που είχε μελετήσει και υπηρεσίες περί σωματικών δραστηριοτήτων και ο ίδιος πίστευε πως με μια τέτοια συσκευή δεν μπορούσε να διαφοροποιηθεί. Εκ των υστέρων, εκεί βρήκαν επιτυχία το Fitbit και το Apple Watch.

Τελικά φτάσαμε στο  Pebble 2 και στο Pebble Core με επιπρόσθετες λειτουργίες, αλλά ήταν πολύ αργά για εμάς.

Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι πώς ο Migicovsky αναθεώρησε και θεωρεί λάθος που η Pebble δεν τηρούσε έναν ετήσιο κύκλο κυκλοφορίας ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης:

Έπρεπε να λανσάρουμε νέα προϊόντα κάθε χρόνο για να βγάλουμε χρήματα. Αντίθετα, θα μπορούσαμε να έχουμε χρεώσει μια συνδρομή ή να δημιουργήσουμε μόνιμες σειρές προϊόντων που θα μπορούσαν να πωληθούν από έτος σε έτος.

[via]

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like