AppsNews

Για πρώτη φορά, οι μη gaming εφαρμογές iOS κατέγραψαν μεγαλύτερα έσοδα από τα παιχνίδια

0
Για πρώτη φορά από τότε που άνοιξε το App Store (δηλ. το 2008), τα περισσότερα έσοδα προέρχονται από εφαρμογές και όχι παιχνίδια, τουλάχιστον αυτό αποκαλύπτει μια νέα μελέτη της εταιρείας Sensor Tower για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.  Σύμφωνα με το Sensor Tower, οι δαπάνες για εφαρμογές που δεν αφορούν παιχνίδια αυξάνονται με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τις εφαρμογές παιχνιδιών. Από τον Ιούνιο του 2014, οι δαπάνες για εφαρμογές που δεν είναι παιχνίδια έχουν αυξηθεί με σύνθετο ρυθμό 40%.
Η νέα αυτή κίνηση/προτίμηση προς τις εφαρμογές που δεν είναι παιχνίδια ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο. Τον περασμένο μήνα, το 50,3% των δαπανών του App Store των ΗΠΑ αφορούσε εφαρμογές που δεν αφορούν παιχνίδια, όπως το Netflix και το TikTok. Αυτό οφείλεται εν μέρει στη χρήση συνδρομών για εφαρμογές που δεν αφορούν παιχνίδια. Οι εφαρμογές παιχνιδιών συνήθως προσέφεραν στους χρήστες απλά πακέτα συνδρομής, τα οποία έχουν αρχίσει να υιοθετούν οι εφαρμογές που δεν είναι παιχνίδια. Η Apple φέρεται να συναντήθηκε με προγραμματιστές εφαρμογών iOS σε μια προσπάθεια να υποστηρίξει περισσότερους από αυτούς τη χρήση ενός επαναλαμβανόμενου μοντέλου συνδρομής.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους, 400 εφαρμογές App Store εκτός παιχνιδιών απέφεραν τουλάχιστον 1 εκατομμύριο δολάρια από τους καταναλωτές. Αυτό συγκρίνεται με μόνο 50 τέτοιες εφαρμογές που έφτασαν σε αυτό το σημείο αναφοράς κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016. Ακόμα καλύτερα, 61 εφαρμογές στο App Store είχαν έσοδα 10 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Στο Google Play Store, οι εφαρμογές παιχνιδιών για συσκευές Android εξακολουθούν να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των εισερχόμενων εσόδων. Σε αυτήν την πλατφόρμα, οι εφαρμογές τυχερών παιχνιδιών απέκτησαν έσοδα 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με 1 δισεκατομμύριο δολάρια που παρήχθησαν από εφαρμογές που δεν αφορούν παιχνίδια.
Το συμπέρασμα πολλών είναι ότι εφόσον πλέον υπάρχει μια χαλαρότητα με την πανδημία, οι άνθρωποι σταμάτησαν να παίζουν παιχνίδια ή ακόμα ακόμα και να κάνουν streaming ταινιών, ήχου και τηλεοπτικών εκπομπών, απλά έχουν κάποιες εφαρμογές που ανοίγουν ως εργαλεία για την εξυπηρέτηση καθημερινών τους αναγκών.  
[via]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Καλώς ήλθατε {{inv_username}}

comments

  1. says:
    {{ getCommDate(item.date) }}

{{inv_error}}

Σύνδεση

You may also like