Jump to content

Toyota Yaris Hybrid - Αξίζει;


DrMobile
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Σκέφτομαι να αγοράσω το Toyota Yaris Hybrid (έκδοση Lounge Plus). Εμπιστεύομαι την Toyota και τους κινητήρες της και μου αρέσει η ιδέα ενός υβριδικού αυτοκινήτου, που να με εξιτάρει τεχνολογικά και να μου δίνει και καλή οικονομία.

 

Αυτό που με προβληματίζει είναι το υβριδικό κομμάτι και η αξιοπιστία του. Δεν είχα ποτέ μου υβριδικό ούτε γνωρίζω κανέναν που να έχει υβριδικό για να ρωτήσω. Αν κάποιος έχει τέτοιο αυτοκίνητο ας μας πει τις εντυπώσεις του. Μερικές ερωτήσεις:

 

- Είναι πράγματι πιο οικονομικό από ένα συμβατικό αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης (περίπου 50 km την ημέρα εκ των οποίων τα 20 σε εθνική οδό);

 

- Τα ετήσια service του είναι κατά πολύ ακριβότερα ενός συμβατικού αυτοκινήτου;

 

- Πόσο συχνά χρειάζονται αλλαγή οι μπαταρίες του και με τι κόστος;

 

- Μήπως είναι καλύτερο να επιλέξω την έκδοση diesel και να μην μπλέξω με υβριδικά;

 

Σίγουρα η πολυπλοκότητα του υβριδικού θα είναι κατά πολύ αυξημένη σε σχέση με ένα απλό αυτοκίνητο και γιαυτό με ανησυχεί αν βγάζει προβλήματα κτλ. Πάντως βλέπω πολλά ταξί Toyota Prius να κυκλοφορούν, που σημαίνει ότι πρέπει να αντέχουν σε σκληρή χρήση. Για να τα επιλέγουν για ταξί κάτι θα ξέρουν...

 

Όποιος ξέρει κάτι ή έχει εμπειρία με υβριδικό ας μας δώσει τα φώτα του.

 

Ευχαριστώ και καλό Πάσχα σε όλους.

Edited by DrMobile

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τις απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτεις, θα πω απλά την γνώμη μου.

Θεωρώ πως ακόμα και σήμερα είναι νέα τεχνολογία τα υβριδικά, από την άλλη γνωρίζουμε χρόνια τώρα πόσο οικονομική κι αντοχής είναι οι diesel κινητήρες.

Εγώ θα πήγαινα για την έκδοση με τον diesel κινητήρα.

Προσωπικά έχω μικρό αυτοκίνητο με diesel κινητήρα κι είμαι υπέρ ευχαριστημενος.

Desktop.

Ultrabook Samsung Ativ Book 7.

Samsung Galaxy Note 3.

LG G2.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω τις απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτεις, θα πω απλά την γνώμη μου.

Θεωρώ πως ακόμα και σήμερα είναι νέα τεχνολογία τα υβριδικά, από την άλλη γνωρίζουμε χρόνια τώρα πόσο οικονομική κι αντοχής είναι οι diesel κινητήρες.

Εγώ θα πήγαινα για την έκδοση με τον diesel κινητήρα.

Προσωπικά έχω μικρό αυτοκίνητο με diesel κινητήρα κι είμαι υπέρ ευχαριστημενος.

Ευχαριστώ Γιώργο. Κι εγώ σκέφτομαι την επιλογή του diesel για λόγους αξιοπιστίας και σιγουριάς ότι είναι ώριμη μηχανή χωρίς προβλήματα. Απ' την άλλη με τρώει να δοκιμάσω κάτι νέο και πολλά υποσχόμενο. Δεν έχω κάνει ακόμα test drive το υβριδικό, θα το κάνω και θα αποφασίσω.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως με yaris diesel του 2007 είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος :) Οικονομία και αξιοπιστία :)
:shoot: Galaxy s10e - Apple AirPods - Gear s3 watch !
Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω είναι αρκετά αξιόπιστα.. Όλα τα υβριδικά και αρκετά πιο οικονομικά οι κινητήρες είναι χαμηλής καταναλώσεις και δουλεύουν με πολύ φτωχό μείγμα.. Τώρα η μπαταρίες είναι ένα σεβαστό κόστος σίγουρα.. Από την άλλη τον τελευταίο καιρό έχει φοβηθεί το μάτι μου με τα πετρέλαια που υπάρχουν στην αγορά.. Εγώ βαρεθεί να βλέπω σπασμένα μοτέρ.. Η αντλίες μπεκ με κόστος πολύ υψηλό

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

στην οικογενεια εχουμε ενα υβριδικο της toyota(lexus) το οποιο μεχρι στιγμης εχει κοντα στα 190.000 χιλιομετρα χωρις να βγαλει καποιο προβλημα, εκτος απο τις μπαταριες οι οποιες αλλαχθηκαν στα 160.000 χιλιομετρα προληπτικα μεσα στην εγγυηση. παντως θεωρω οτι το yaris σε diesel εκδοση η το clio το 1.5 dci και το fiesta diesel ειναι πολυ καλυτερες επιλογες
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απόψεις σας. Για την αξιοπιστία των υβριδικών, με όσους έχω μιλήσει μέχρι τώρα μου λένε καλά λόγια. Νομίζω πως και οι δύο επιλογές (υβριδικό ή diesel) είναι καλές, με τα διαφορετικά υπέρ και κατά η κάθε μία.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

σκεφτομουνα να παρω και εγω υβριδικο ωστοσο το μετεπειτα κοστος αντικαταστασης της μπαταριας με εκανε να το αποφυγω οσο και να πολυδιαφημιζετε οι μπαταριες ειναι ακομα σε βρεφικο σταδιο και το κοστος αντικαταστασης υψηλο ,προσωπικα πηρα ενα 15αρι γιαρης του 2012 μια και μετα ξεκινησαν τα υβριδικα σε αυτη την εκδοση και ξεγνοιασα ,απο καταναλωση 4.6λ τα 100χμ δεν ειναι και τεραστιο ποστο αν αναλογιστεις οτι το υβριδικο ειναι 3.9

Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια.

Μη πάντα επίστασθαι προθύμεο, μη πάντων αμαθής γένη.

Link to comment
Share on other sites

Εγω το diesel θα προτιμουσα.Και μαλλον θα πηγαινα σε Peugeot 208 ή Citroen C3 λογω πολυ καλης καταναλωσης χωρις να σημαινει οτι το Yaris διαφερει.

Samsung S23 Ultra - Samsung Tab S8+

Link to comment
Share on other sites

1) Αν πάρεις diesel, γύρνα όλες τις μάρκες και δες αν η αντλία καυσίμου (πετρελαίου) και τα μπεκ καλύπτονται από την εγγύηση σε περίπτωση που χαλάσουν λόγω νοθευμένου πετρελαίου (το κόστος αλλαγής τους είναι ιδιαίτερο υψηλό). Νομίζω ότι οι περισσότερες εταιρείες δε σε καλύπτουν σε τέτοια περίπτωση... Οι diesel κινητήρες είναι πιο ευαίσθητοι από τους κινητήρες βενζίνης σε περίπτωση που τροφοδοτηθούν με νοθευμένο καύσιμο... Και ακούγεται ότι παίζει αρκετό νοθευμένο πετρέλαιο στην αγορά...

 

2) Αν πάρεις υβριδικό, δες στα πόσα χλμ αλλάζεις μπαταρίες και με τι κόστος. Επίσης σκέψου, ότι δε θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, θα μπαίνεις στο δάκτυλιο κλπ

 

3) Ψάξε και λίγο τα ασφάλιστρα αν διαφέρουν αισθητά μεταξύ ενός diesel και ενός υβριδικού αυτοκινήτου. Ίσως να υπάρχει διαφορά, δε γνωρίζω σίγουρα.

 

4) Ψάξε στο διαδίκτυο μήπως βρεις τη μέση κατανάλωση και των 2 επιλογών μα βάση κάποιο driving cycle (πχ New European Driving Cycle). Το ξέρω ότι είναι τραβηγμένο, αλλά ίσως έτσι δεις ποιο αυτοκίνητο έχει χαμηλότερη κατανάλωση.

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή πρόταση είναι το 308 για πιο μεγάλο.. Πετρέλαιο υβριδικό πρωτότυπο και οι Γάλλοι έχουν ίσως τους καλύτερους diesel και αντέχουν

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια παιδιά, ευχαριστώ και πάλι. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Ίσως η έκδοση diesel είναι τελικά η καλύτερη επιλογή δεδομένου του ότι έχω σκοπό να το κρατήσω για πάρα πολύ καιρό, οπότε κάποια στιγμή στο μέλλον θα χρειαστεί να αλλάξω μπαταρίες στο υβριδικό και δεν θα είναι φτηνές, όπως αναφέρει και ο dragonmaster. Οπότε πάω για diesel ή για πολύ οικονομικό βενζίνης. Με προβλημάτισε το post του johntfsi για την αντλία καυσίμου και τα μπεκ, καθώς και για την ευπάθεια των diesel. Ίσως δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι μου προτείνουν γαλλικά για diesel, όπως και τα posts των panosfx και dimgeo.

 

Στην τελική ίσως κάνω ό,τι έκανε και ο dragonmaster και αγοράσω ένα καλομεταχειρισμένο, εξοικονομώντας έτσι χρήματα και γλιτώνοντας κι απ' το άγχος του καινούριου.

Φιλικά, Κώστας

______________

Huawei P30 Pro (8 GB RAM / 256 GB Flash). Κάμερα από άλλον πλανήτη.

Toyota iQ (1.0 L / CVT). My precious! Γιατί το μέγεθος μετράει.

Yamaha X-Max (250 cm³ / ABS). 50,000 km & counting...

Link to comment
Share on other sites

 

Στην τελική ίσως κάνω ό,τι έκανε και ο dragonmaster και αγοράσω ένα καλομεταχειρισμένο, εξοικονομώντας έτσι χρήματα και γλιτώνοντας κι απ' το άγχος του καινούριου.

 

αυτό θα σου πρότεινα. Με το Yaris μου (diesel) έχω βγάλει τα λεφτά του στην 5ετία με την κατανάλωση του. ;) Γλύτωσε τα χρήματα και βρες ένα καλό - μεταχειρισμένο. :)

Link to comment
Share on other sites

Τα κόστη σε καύσιμα θα είναι παρόμοια. Σε πόλη ίσως κερδίζει το υβριδικό, σε ταξίδι όμως θα υπάρχει διαφορά σε όφελος του diesel.

Τα Prius 2ης γενιάς (που έχουν παρόμοιο υβριδικό σύστημα) υπάρχουν στην αγορά 10ετία χωρίς προβλήματα στις μπαταρίες τους.

Οδήγησέ τα και αγόρασε όποιο σε ικανοποιεί περισσότερο. Προσωπικά το Prius 2ης γενιάς που μπήκα σε ταξί με εντυπωσιάσε με την ποιότητα κύλισης.

Το να ξεκινάς τελείως αθόρυβα είναι ******

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Τα κόστη σε καύσιμα θα είναι παρόμοια. Σε πόλη ίσως κερδίζει το υβριδικό, σε ταξίδι όμως θα υπάρχει διαφορά σε όφελος του diesel.

Τα Prius 2ης γενιάς (που έχουν παρόμοιο υβριδικό σύστημα) υπάρχουν στην αγορά 10ετία χωρίς προβλήματα στις μπαταρίες τους.

Οδήγησέ τα και αγόρασε όποιο σε ικανοποιεί περισσότερο. Προσωπικά το Prius 2ης γενιάς που μπήκα σε ταξί με εντυπωσιάσε με την ποιότητα κύλισης.

Το να ξεκινάς τελείως αθόρυβα είναι ******

 

Σωστό αυτό... Εξαρτάται από τι χρήση θέλει να του κάνει ο φίλος που άνοιξε το θέμα. Πάντως κι η λύση ενός καλομεταχειρισμένου diesel, δεν είναι κακή, γιατί θα εξοικονομήσεις αρκετά χρήματα.

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι τα χρήματα που δίνεις για να πάρεις αυτοκίνητο με πετρέλαιο δεν τα κανείς ποτέ απόσβεση εκτός αν είσαι ταρίφας.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι τα χρήματα που δίνεις για να πάρεις αυτοκίνητο με πετρέλαιο δεν τα κανείς ποτέ απόσβεση εκτός αν είσαι ταρίφας.

 

Πήρα yaris diesel πριν ένα χρόνο. 2000 ευρώ διαφορά με το yaris με βενζίνη. Εκανα 23000 χιλιόμετρα.

 

Νομίζω έχω γλιτώσει αρκετά χρήματα.. Τι λες ;;

:shoot: Galaxy s10e - Apple AirPods - Gear s3 watch !
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τι λέτε για ένα yaris 1000άρι?

Πολύ πιο οικονομικό σε αγορά,καινούργιο,δεν έχεις το άγχος μήπως σου βάλουν νοθευμένο πετρέλαιο,πολύ οικονομικό σε κατανάλωση και δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας.

Ετσι και αλλιώς τώρα λόγω ακριβών καυσίμων δεν το πατάμε όπως παλιά. Εμένα αυτή θα ήταν η επιλογή μου. http://www.toyota.gr/new-cars/yaris/index.json#

Samsung S8
Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως που κίνησε..αν κάνει ταξίδια δεν θα είναι οικονομικό εκτός και αν πηγαίνεις Εγνατία με 90..Αλλιώς μετά θα ρουφάει..

Το πετρέλαιο δεν έχει τέτοια θέματα μιας και έχουν μακρύ χαρμάνι και μπόλικη ροπή..το πατήσεις δεν το πατήσεις Δεν πάει ....

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Λιγο παλιο αλλα θα απαντησω για μελλοντικους αγοραστες.

Οσοι προτεινουν πετρελαιο εχουν οδηγησει υβριδικο; (οι περισσοτεροι παω στοιχημα οχι)

Τα 10 χρονια εγγυησης μπαταριας απο την toyota περνουν αδιαφορα;

Το οτι το πετρελαιο ειναι χειροτερο απο την βενζινη στον αερα και σε αυτα που αναπνεουμε;

Το νοθευμενο πετρελαιο και το κοστος αντλιας μπεκ το βαλατε στο κοστος ζωης του αυτοκινητου;

Το οτι τα υβριδικα ειναι με αυτοματο ενω το πετρελαιο μονο με εχτρα κοστος;

το υβριδικο που δεν εχει κανενα ιμαντα στη μηχανη αρα μικροτερο κοστος συντηρησης

το e-cvt που δεν εχει αναγκη αντικαταστασης δισκο-πλατω;

το οτι τα τακακια θα αλλαχθουν πολυ πολυ πολυ αργοτερα;

ολα τα παραπανω τα λεω μονο για αυτους που προτεινουν πετρελαιο ;

Αληθεια με την αναγεννηση τι γινεται και οταν δεν ολοκληρωνεται σωστα;

Και στο τελος το υβριδικο ειναι τερας τεχνολογιας κατι που τα υπολοιπα απεχουν

Edited by babis

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

1) Όχι, δεν έχω οδηγήσει υβριδικό αλλά αυτό δεν λέει τίποτα όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας.

2) Όχι δεν περνούν αδιάφορα αρκεί να μην πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας κατά την αίτηση αντικατάστασης ή να μην χαλάσουν τον 11ο χρόνο.

3) Στο μόνο κομμάτι που είναι ελάχιστα χειρότερα από την βενζίνη είναι στα ΝΟx. Σε όλα τα υπόλοιπα είναι καλύτερα. Εδώ και μερικά χρόνια τα diesel έχουν παγίδες μικροσωματιδίων και εφαρμόζουν ειδικές αντιρρυπαντικές τεχνολογίες (γι' αυτό και επετράπη η χρήση τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Φυσικά όλα αυτά τους έχουν επιβαρύνει στο κόστος κατανάλωσης και στην απόδοση.

4) Όχι γιατί πάντα παίρνω απόδειξη με σφραγίδα από το βενζινάδικο οπότε αν γίνει η στραβή ξέρω εναντίον ποιου θα στραφώ.

5) Τα υβριδικά ΜΟΝΟ με αυτόματο μπορούν να δουλέψουν. Ο μηχανισμός που καθορίζει εάν η μπαταρία φορτίζει ή παρέχει ενέργεια βρίσκεται στο κιβώτιο. Αλίμονο εάν χρέωναν επιπλέον το κιβώτιο. Επίσης παραδοσιακά τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζουν μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και μικρότερη τελική ταχύτητα.

6) Όταν δεν ολοκληρώνεται σωστά πας στο συνεργείο και αλλάζεις το φίλτρο.

 

Πάντως πάρα πολύ πιο επικίνδυνα είναι τα βενζινοκίνητα 6ετίας που κυκλοφορούν και των οποίων ο καταλύτης θα έπρεπε ήδη να έχει ελεγχθεί και σε αρκετά να αντικατασταθεί από τα πετρελαιοκίνητα. Στο περιβαλλοντικό κομμάτι οι μπαταρίες είναι επίσης ιδιαιτέρως επικίνδυνες και επιζήμιες (εφόσον δεν γίνει σωστός χειρισμός) κατά την αντικατάστασή τους ή αν τυχόν χτυπηθούν σε κάποιο ατύχημα ή παρουσιάσουν κάποια διαρροή.

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

1. αρα δεν εχεις οδηγησει αρα δεν εχεις αποψη.

2. δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα. δεν μπορεις να κανεις κατι στις μπαταριες

3. οχι μονο. και εσυ και εγω και ολοι μας τα αναπνεουμε

4. και τι θα γινει ;

5. το χρεωνουν στην αξια του , αλλα τα οφελη ειναι μελλοντικα. το μεγαλυτερη καταναλωση δεν θα το ελεγα με τα συγχρονα κιβωτια

6. και ποσο κανει;

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

1. Άρα τόσοι και τόσοι δημοσιογράφοι που ασχολούνται με το αυτοκίνητο λένε μπούρδες ή για να εκφέρω άποψη για οποιοδήποτε αυτοκίνητο θα πρέπει να το έχω οδηγήσει ή/και αγοράσει κιόλας. Χμ... οκ...

 

Με τέτοια λογική δεν έχει νόημα η συζήτηση περαιτέρω γιατί θα είναι απλώς παράλληλοι μονόλογοι. Πες πως δεν σχολίασα καν πριν και περίμενε να απαντήσει ο επόμενος...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Παντως κατι για τους ρυπους και το περιβαλλον και το πως θα σωσουμε πολικες αρκουδες και φωκιες

 

Το οτι βλεπουμε τα καυσαερια του ντιζελ δεν σημαινει οτι ειναι πιο βρωμικα απο αυτα της βενζινης. Οπως ειπε ο φιλος η διαφορα ειναι πολυ μικρη.

 

To hybrid για να φτιαχτει εχει τεραστια επιπτωση στο περιβαλλον. Καλα βεβαια θα πεις εχει επιπτωση σε αλλες χωρες και οχι εδω στην Ελλαδα. Κλαιν. Αλλα αν πραγματικα καποιος νοιαζεται για την οικολογια τοτε δεν ειναι και τοσο οικολογικο οσο δειχνει. Επισης λενε οτι τα hybrid σε πραγματικες συνθηκες εκτος πολης καινε πολυ.

 

Γενικα το θεμα με τα πετρελαια εχει ξεφυγει, οπως κι η τιμολογηση. Συμφωνω απολυτα με τον φιλο που λεει οτι αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα δεν κανεις αποσβεση. Αν ομως για καποιο λογο κανεις πραγματικα πολλα χιλιομετρα (αν κανεις commuting απο του διαολου τη μανα ή αν εισαι ολη μερα στο αυτοκινητο λογω δουλειας κλπ) τοτε οντως αξιζει. Sooner or later θα μπει γερο χερι και στα πετρελαια. Για αυτοκινητο πολης και μονο θα αγοραζα καποιο χιλιαρακι καθως ουτε καιει πολυ (οπως ενα 1.4) αλλα ουτε εχει και την τρελη τιμη οπως το ντιζελ. Κι εννοειται δευτερο χερι. Αν παρεις καινουριο με το που το πας σπιτι σου, εχασες 20% των χρηματων που εδωσες

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι δυνατό να αντικρίζεις καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, ταξί και φορτηγά που κατά την εκκίνηση ή την πορεία τους να δημιουργείται ένα πυκνό μαύρο σύννεφο που δεν σου επιτρέπει να δεις ούτε την πινακίδα του και να αναρωτιέσαι πως κανένας αστυνομικός, κανένα ΚΤΕΟ ή γενικότερα κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν έχει κόψει από την κυκλοφορία αυτά τα οχήματα.

Συμφωνω ότι οικονομικα συμφερει το μεταχειρισμενο, αλλα αυτό είναι άλλο θεμα. Η χαρα του καινουργιου και το ότι εισαι ο πρωτος κατοχος και ξερεις από το μηδεν τι εχει συμβει και πως το φροντιζεις εχει το αναλογο κοστος.

Τωρα στο θεμα hybrid ή καθαρα ηλεκτρικου θα περιμενα να ακουσω αποψεις από ανθρώπους που εχουν εμπειρια, που εστω το εχουν οδηγησει για καποιο διαστημα και όχι αυτά που μπορει να λενε τα περιοδικα .

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...