Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχεις ένα μοντέλο το οποίο δεν εισάγεται Ελλάδα, οπότε να στο φτιάξουνε στη Samsung δύσκολο, βέβαια και να στο φτιαχνανε στην καλύτερη περίπτωση θα χρειαστεί αλλαγή πλακέτας δηλαδή κάνα 200 ευρώ σίγουρα. Εγώ πιστεύω ότι το τηλέφωνο είναι τελειωμένο γιατί και να το φτιάξει κάποιος έξω, πάλι θα βγάλει κάτι σύντομα.

Μόνο η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το επαναφέρει ολικά, αλλά με κόστος απαγορευτικό

 

Sent from my SM-G930F

Edited by dgeorge4
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 724
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Έχεις ένα μοντέλο το οποίο δεν εισάγεται Ελλάδα, οπότε να στο φτιάξουνε στη Samsung δύσκολο, βέβαια και να στο φτιαχνανε στην καλύτερη περίπτωση θα χρειαστεί αλλαγή πλακέτας δηλαδή κάνα 200 ευρώ σίγουρα. Εγώ πιστεύω ότι το τηλέφωνο είναι τελειωμένο γιατί και να το φτιάξει κάποιος έξω, πάλι θα βγάλει κάτι σύντομα.

Μόνο η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να το επαναφέρει ολικά, αλλά με κόστος απαγορευτικό

 

Sent from my SM-G930F

 

Καταλαβα! Σε ευχαριστω για την απαντηση! Δυστυχως αυτό φοβάμαι κ εγω οποτε θα πρεπει να παω για καινουργιο κινητο αλλα το οικονομικο μου τωρα δεν με αφηνει.

Link to comment
Share on other sites

Πάρε κάνα Xiaomi (για παράδειγμα redmi note 5 ή redmi 5 plus είτε 3/32 είτε 4/64) ανάλογα το μοντέλο ξεκινούν από 120 μέχρι 259 ( εδώ βάζεις και 12 άτοκες μου φαίνεται) ;) μια χαρά κινητά με καλές επιδόσεις αξιόλογους επεξεργαστές μεγάλες μπαταρίες και οθόνες fhd plus ✌
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Πάρε κάνα Xiaomi (για παράδειγμα redmi note 5 ή redmi 5 plus είτε 3/32 είτε 4/64) ανάλογα το μοντέλο ξεκινούν από 120 μέχρι 259 ( εδώ βάζεις και 12 άτοκες μου φαίνεται) ;) μια χαρά κινητά με καλές επιδόσεις αξιόλογους επεξεργαστές μεγάλες μπαταρίες και οθόνες fhd plus ✌

 

Δεν είναι ασχημη η ιδεα σου!:) Βεβαια δεν εχω παρει ποτε xiaomi! Ημουν μηλο για χρονια κ μετα σε Νοτε 4 κ 5.Θα τα κοιτάξω παντως κ αυτά που μου αναφέρεις.Σε ευχαριστω:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Έχω διαβάσει κατά καιρούς για το κακό service της Sumsung. Προσωπικά η αντιμετώπιση που δέχθηκα από την Omnitech η οποία και είναι ένα από τα εξουσιοδοτημένα service ήταν επαγγελματικότατη! Πήγα το note 8 για έλεγχο μπαταρίας και αλλαγή οθόνης λόγω burn in, εντός εγγύησης φυσικά. Μέσα σε 1,5 ημέρα ενημερώθηκα για την επισκευή της συσκευής. Αλλάχθηκε η οθόνη παρόλο που είχε γρατσουνιές (έντονες θα έλεγα), όλο το frame και φυσικά η μπαταρία του. Οπότε προσωπικά μόνο τα καλύτερα έχω να πω για το συγκεκριμένο service και κατ' επέκταση για τη Samsung.

Used: LG G2 - Nexus 5 - Motorola moto g (2014) - Samsung Galaxy S5 - LG G3 32Gb - LG G Flex 2 - LG G3 16Gb - Samsung Galaxy S6 32Gb - LG G4 32 Gb - Xiaomi redmi note 3 pro - Huawei P9 - Huawei P9 lite - Honor 7 lite - Samsung S7 edge -

Samsung S8 - Xiaomi Redmi Pro - Honor 8 - Samsung S7 - Honor 8 pro - Xiaomi Mi Mix 2 - Samsung Note 8 - Xiaomi redmi note 5 - Huawei P20 pro Now: Xiaomi mi8

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει κατά καιρούς για το κακό service της Sumsung. Προσωπικά η αντιμετώπιση που δέχθηκα από την Omnitech η οποία και είναι ένα από τα εξουσιοδοτημένα service ήταν επαγγελματικότατη! Πήγα το note 8 για έλεγχο μπαταρίας και αλλαγή οθόνης λόγω burn in, εντός εγγύησης φυσικά. Μέσα σε 1,5 ημέρα ενημερώθηκα για την επισκευή της συσκευής. Αλλάχθηκε η οθόνη παρόλο που είχε γρατσουνιές (έντονες θα έλεγα), όλο το frame και φυσικά η μπαταρία του. Οπότε προσωπικά μόνο τα καλύτερα έχω να πω για το συγκεκριμένο service και κατ' επέκταση για τη Samsung.

 

Σε smartec υπαρχει το service μιας ωρας .Μεχρι να πιεις ενα καφεδακι διπλα ειναι ετοιμο .Αρκει να πας μεχρι τις 14:00 γιατι στις 17:00 κλεινουν.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πηγα σημερα σε smartec ενα J7 2017 με προβλημα στην οθονη εντος εγγυησης .Σε λιγοτερο απο μια ωρα ειχε γινει αντικατασταση .

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά καλησπέρα.

Εχει επιχειρήσει κανείς να πάει σε επίσημο service της Samsung κάποιο bluetooth handsfree ;

Το αγόρασα πριν 10 μέρες από σκρουτζομάγαζο και δεν παλεύεται.

https://bit.ly/2NjWYHt

Πεταμένα χρήματα, κυριολεκτικά.

Δεν έχει -προς το παρον- κάποιο θέμα αποσυνδέσεων, αλλά με την ακουστική.

Μικρόφωνο και ακουστικό είναι τόσο χαμηλά που δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέει ο συνομιλητής σου.

Για να κάνεις συζήτηση και να συνεννοηθείς, για να ακούσεις δηλαδή τον άλλο σε ένα στοιχειώδες ακουστικό επίπεδο, πρέπει να κλείσεις το άλλο σου αυτί και να είσαι και σε πολύ ήσυχο περιβάλλον. Επίσης και οι συνομιλητές μου παραπονιούνται ότι δεν με ακούν, και μάλιστα νομίζουν ότι τους έχω βάλει σε ανοικτή ακρόαση γιατί δεν με ακούν καθόλου καλά.

Ουσιαστικά είναι μη λειτουργικό.

 

Έχω ελπίδες να γίνει κάτι, λέτε;

Edited by stark
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Έχω διαβάσει κατά καιρούς για το κακό service της Sumsung. Προσωπικά η αντιμετώπιση που δέχθηκα από την Omnitech η οποία και είναι ένα από τα εξουσιοδοτημένα service ήταν επαγγελματικότατη! Πήγα το note 8 για έλεγχο μπαταρίας και αλλαγή οθόνης λόγω burn in, εντός εγγύησης φυσικά. Μέσα σε 1,5 ημέρα ενημερώθηκα για την επισκευή της συσκευής. Αλλάχθηκε η οθόνη παρόλο που είχε γρατσουνιές (έντονες θα έλεγα), όλο το frame και φυσικά η μπαταρία του. Οπότε προσωπικά μόνο τα καλύτερα έχω να πω για το συγκεκριμένο service και κατ' επέκταση για τη Samsung.

 

ΚΑλησπερα σας

Πραγματι και εγω ενιωσα εκπληξη οταν πηγα εντος εγγυησης το Νοτε 4 με καποιο προβλμα στην καμερα. ΤΗν αλλαξαν αμεσως και μαλιστα και καποια πλακετα, σε μιαμιση μερα , ειδοποιηση με sms κτλ.

Η εντυπωση μου παρεμεινε καλη οταν λιγο καιρο μετα αφου ξεκολλησε η οθονη ( χωρις χτυπημα , στριμωγμα ή οτιδηποτε αλλο σχετικο ) αποδεχθηκαν οτι δεν ειναι δικη μου ευθυνη και εστω και εαν ειχε μολις ληξει η εγγυηση εκανα τις ενεργειες μεσω samsung και "επισκευασαν" το κινητο .

Η εμπιστοσυνη αρχισε να χανεται οταν μετα απο 2-3 βδομαδες ξαναξεκολλησε η οθονη και παλι διαμεσου της γνωστης διαδικασιας, εισαγωγη, φορματ, υποβολη στην samsung για εγκριση, αναμονη μιαμιση η δυομιση μερες ξανα στα χερια μου.

εκανα την πρωτη κρουση για αντικατασταση, μου ειπαν εκτος εγγυησης δεν γινεται . Να μην τα πολυλογω το σκηνικο επαναληφθηκε για πεμπτη φορα (ανα μηνα δηλαδη) οποτε και εκανα γραπτως την αιτηση μου για αντικατασταση. δεν μπορει ενα κινητο χωρις γρατζουνια , που δεν μπαινει σε τσεπες, παντα στην led θηκη του να ξεκολλα η οθονη του.

Αλλωστε επι σχεδον δυο χρονια που το χρησιμοποιουσα δεν ειχε παθει το παραμικρο, μεχρι δηλαδη να ανοιχτει για πρωτη φορα στο σερβις

Παλι αρνηθηκαν την αντικατασταση , μου προσφεραν ξανα επισκευη, αλλα κατανταει πια γελοιο, για πεμπτη φορα, δεν εμπιστευομαι πια οτι θα ερθει το κινητο στην κατασταση που το παρεδωσα την πρωτη φορα. Αν και εκτιμησα την ανεση τους να αλλαξουν οθονη την πρωτη φορα, μητρικη την δευτερη, πλαισιο την τριτη, δεν μπορω πλεον να φανταστω οτι θα επισκευαστει οριστικα το κινητο.

Φυσικα δεν μου εδωσαν την δυνατοτητα να μιλησω με καποιον περα απο εναν απο τους πεντε προισταμενους , οπως καθε φορα, μου ειπαν οτι το μονο που μπορω να κανω ηταν να γραψω στο CEO (mail to CEO !!) . Το εκανα και αυτο αλλα δυο μερες καμια ανταποκριση.

Εχετε καποια αποψη για περαιτερω κλιμακωση ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει αλλάξει μπαταρία σε Samsung galaxy a5 2016 και αν ναι ποιο είναι το κόστος και που έκανε την αλλαγή; Και κάτι ακόμα αν μετά την αλλαγή υπάρχει κάποιο ίχνος από την επισκευή του τηλεφώνου;
Xiaomi Redmi Note 7
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω αλλαξει αλλαοταν μου αλλαξαν την οθονη στο J7 2017 ρωτησα και μου ειπαν 22 ευρω τον δευτερο χρονο ( το κινητο μονο του εχει δυο χρονια εγγυηση και η μπαταρια ενα) αλλα μετα ...52 ευρω !!!

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν εχω αλλαξει αλλαοταν μου αλλαξαν την οθονη στο J7 2017 ρωτησα και μου ειπαν 22 ευρω τον δευτερο χρονο ( το κινητο μονο του εχει δυο χρονια εγγυηση και η μπαταρια ενα) αλλα μετα ...52 ευρω !!!

Γεια χαρα

Εχω και εγω την ίδια συσκευη με λίγο ραγισμενη οθόνη. Που την επισκευασες με 20 ευρώ γιατί εμενα μου ζητούν 80 ευρώ...

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδια αρνηθηκαν να μου αντικαταστησουν μονιτορ samsung που ηταν ελαττωματικο (η μια πλευρα της οθονης ηταν πιο φωτεινη) επειδη ηταν λεει λερωμενη η πλατη και δεν μπορουσαν να την πουλησουν μετα σε αλλον ετσι ως refurbished (απαντηση του service τους ηταν αυτη)

 

H πλατη ειχε οντως υπολειμματα απο την κολλα μιας ταινιας διπλης οψης που ειχα χρησιμοποιησει για να στερεωσω την οθονη σε βαση τοιχου,τα οποια με λιγο οινοπνευμα φυσικα φευγουν.

 

Μου ειπαν οτι μπορουμε να σας αλλαξουμε το πανελ μονο.Το οποιο δεν δεχομαι γιατι η οθονη ηταν στα χερια μου μιση μερα,την γυρισα πισω καπακια μολις ειδα οτι ηταν ελαττωματικη.Αν ηθελα οθονη που εχει μπει χερι θα αγοραζα μεταχειρισμενη..

 

Για πειτε την γνωμη σας?

Τα χω παρει και θα τους τρεξω δεν θα παραλαβω.

Edited by azuli
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα

Εχω και εγω την ίδια συσκευη με λίγο ραγισμενη οθόνη. Που την επισκευασες με 20 ευρώ γιατί εμενα μου ζητούν 80 ευρώ...

Ευχαριστω

 

Για την μπαταρια εννοουσα 22 ευρω .Η οθονη αλλαχτηκε δωρεαν εντος εγγυησης.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Δεν την καθαριζες πριν την πας πίσω αφού ήθελες να την αλλάξεις;

 

την καθαρισα αλλα μαλλον οχι αρκετα.

Δεν ηξερα οτι τα ξαναπουλανε μετα αντι να τα ανακυκλωνουν

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ΚΑλησπερα σας

Πραγματι και εγω ενιωσα εκπληξη οταν πηγα εντος εγγυησης το Νοτε 4 με καποιο προβλμα στην καμερα. ΤΗν αλλαξαν αμεσως και μαλιστα και καποια πλακετα, σε μιαμιση μερα , ειδοποιηση με sms κτλ.

Η εντυπωση μου παρεμεινε καλη οταν λιγο καιρο μετα αφου ξεκολλησε η οθονη ( χωρις χτυπημα , στριμωγμα ή οτιδηποτε αλλο σχετικο ) αποδεχθηκαν οτι δεν ειναι δικη μου ευθυνη και εστω και εαν ειχε μολις ληξει η εγγυηση εκανα τις ενεργειες μεσω samsung και "επισκευασαν" το κινητο .

Η εμπιστοσυνη αρχισε να χανεται οταν μετα απο 2-3 βδομαδες ξαναξεκολλησε η οθονη και παλι διαμεσου της γνωστης διαδικασιας, εισαγωγη, φορματ, υποβολη στην samsung για εγκριση, αναμονη μιαμιση η δυομιση μερες ξανα στα χερια μου.

εκανα την πρωτη κρουση για αντικατασταση, μου ειπαν εκτος εγγυησης δεν γινεται . Να μην τα πολυλογω το σκηνικο επαναληφθηκε για πεμπτη φορα (ανα μηνα δηλαδη) οποτε και εκανα γραπτως την αιτηση μου για αντικατασταση. δεν μπορει ενα κινητο χωρις γρατζουνια , που δεν μπαινει σε τσεπες, παντα στην led θηκη του να ξεκολλα η οθονη του.

Αλλωστε επι σχεδον δυο χρονια που το χρησιμοποιουσα δεν ειχε παθει το παραμικρο, μεχρι δηλαδη να ανοιχτει για πρωτη φορα στο σερβις

Παλι αρνηθηκαν την αντικατασταση , μου προσφεραν ξανα επισκευη, αλλα κατανταει πια γελοιο, για πεμπτη φορα, δεν εμπιστευομαι πια οτι θα ερθει το κινητο στην κατασταση που το παρεδωσα την πρωτη φορα. Αν και εκτιμησα την ανεση τους να αλλαξουν οθονη την πρωτη φορα, μητρικη την δευτερη, πλαισιο την τριτη, δεν μπορω πλεον να φανταστω οτι θα επισκευαστει οριστικα το κινητο.

Φυσικα δεν μου εδωσαν την δυνατοτητα να μιλησω με καποιον περα απο εναν απο τους πεντε προισταμενους , οπως καθε φορα, μου ειπαν οτι το μονο που μπορω να κανω ηταν να γραψω στο CEO (mail to CEO !!) . Το εκανα και αυτο αλλα δυο μερες καμια ανταποκριση.

Εχετε καποια αποψη για περαιτερω κλιμακωση ?

 

UPDATE : Με αρκετη επιμονη και επιστολες, επικρατησε η κοινη λογικη και ο γιγαντας εγινε ευελικτος και σταθηκε στο υψος του. Δεχτηκαν την αλλαγη συσκευης με αλλο νεωτερο αντιστοιχο μοντελο. Εστω και εαν χρειαστηκε επιμονη και προσπαθεια, οφειλω να ομολογησω πως επιβραβευομαι για την επιλογη μου οπως και ολης της οικογενειας να παραμενουμε στην SAMSUNG.

Πολυ καλη η εντυπωση απο το service της Καλλιθεας, σε επικοινωνια, επαγγελματισμο, αμεσοτητα.

Ναι ουτε αυτοι καταφεραν να λυσουν το προβλημα, θα παραμεινει αλυτο μυστηριο το γιατι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Πρόσφατα χρειάστηκε να πάω το κινητό μου (Galaxy Note 9) για service στο Αβραμίδης στην Θεσσαλονίκη. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Συνολικά έκανε 2 μέρες η επισκευή. Τους προτείνω άφοβα. Δείτε το θέμα που είχα εδώ
Link to comment
Share on other sites

Και το συμπέρασμα της διάγνωσης αγαπητέ;

 

Δεν περνούσε το τεστ της αδιαβροχοποίησης, οπότε άλλαξαν την οθόνη :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Σε smartec υπαρχει το service μιας ωρας .Μεχρι να πιεις ενα καφεδακι διπλα ειναι ετοιμο .Αρκει να πας μεχρι τις 14:00 γιατι στις 17:00 κλεινουν.
Το σέρβις μιας ώρας είναι πολιτική της Samsung . Mε είχαν ενημερωσει από το τηλεφωνικό τους κέντρο γι'αυτό όταν τους είχα ρωτήσει για μια επισκευή που ήθελα . Μου είχαν προτείνει , τότε , την TS solutions γιατι ήταν πιο κοντά στην εργασία μου , και με ενημέρωσαν ότι αν υπάρχει το ανταλλακτικό σε μια ώρα θα είχα την συσκευή επισκευασμενη.

 

Sent from my G8341 using Tapatalk

Follow the White Rabbit....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Γνωρίζει κανείς ποιο είναι το Mail από τα κεντρικά της Samsung στο Μαρούσι. Δεν το βρίσκω πουθενά. Μόνο φόρμα έχει που δεν μου κάνει.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ξερει κανεις αν πας για σερβις η αλλαγη λογισμικου σε ρουταρισμενο κινητο τι γινετε?
Δεν σε καλύπτει η εγγυηση αν δουν το root

 

[Στάλθηκε από μόνο του]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...