Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κι εγω δεν καταλαβαινω τι τους κοστιζει να βαλουν αλλη γλωσσα...

Χαρακτηριστικο παραδειγμα στην Ιταλια, οπου η Νοκια δε σου παιρναει αλλη γλωσσα παρα μονο την original του κινητου (αν πχ το εχεις αγορασει στη γαλλια, θα σου αναβαθμισει το fw και θα σου βαλει γαλλικα). Στην Ελλαδα ομως με €15 μπορεις να προσθεσεις τα ελληνικα σε οποιοδηποτε τηλ νοκια, οπουδηποτε κι αν εχει αγοραστει.

Motorola MicroTAC Elite -> Nokia 6150 -> Siemens S45 -> Siemens CX65 -> Nokia 6670 -> [.......] -> Nokia 6230i -> Nokia 6131 -> LG KG220 -> Sony Ericsson W350 -> Motorola RAZR V3xx -> iPhone 3G -> iPhone 4S -> iPhone 6 -> iPhone 6S -> Samsung S8+ -> Samsung S9+ -> One Plus 8 Pro -> Samsung S21 Ultra -> iPhone 13 Pro -> iPhone 15 Pro

My Travel Map

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 724
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

ayta einai f8ines dikaiologies twn ekastotai antiprosopiwn-service ka8e xwras.

an mia xwra ta ksinei kai variete na anava8mizei , sou leei apla den allazw glossa( les kai exei diafora sta koumpakia pou 8a patisei) mpas kai glitosei kamia 5-10 kinita to mina pou mporei na 8eloun allagi glossas!

 

den einai dinaton na mporei kai to ka8e paidaki na mporei na katebazei tin glossa apo to internet, kai apla na 8elei to idiko kalodio gia na to anava8misei kai aytoi na lene oti den tous afinei i SAMSUNG! les kai i SAMSUNG exei kameres kai tous parakolou8ei , i les kai to ka8e firmware pou pernaei katagrafete! twra 8a mou peite oti edwse ali8ia tetia entoli i SAMSUNG mpas kai dimiourgounte provlimata! e tote pws dikaiologite oti stin ellada i nokia me 15 euro sou allazei tin glossa kai stin italia i nokia leei oti i nokia den tous afinei! ????

 

 

o ka8e enas me tis k@yles tou

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
paides arxizw na apogoiteuomai ligo me samsung...afisa prin apo kana 20imero to e760 mou stin omnitech thessalonikis, esvine mono tou, ekane restart klp. mou eixan pei se 2-3 meres tha einai ok alla exoun perasei 20(!!!) kai tpt!thelei leei plaketa kai den ti stelnei i samsung(euroelectronics ypothetw) giati kanei metakomisi stis apothikes tis kai kati tetoia!exei kaneis paromoia empeiria?thanx
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρακάτω θα σας αφηγηθώ μια μικρή περιπέτεια την οποία έζησα γιατί απλώς ήθελα ο καημένος να αλλάξω τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου μου.

Αποφάσισα λοιπόν μετά από πολύ καιρό να αποχωριστώ την παλιά μου συσκευή (η οποία την δουλειά της την κάνει ακόμα και με το παραπάνω) και να κοιτάξω για κάτι νέο.

Εκμεταλλευόμενος μία επιδότηση από νέα σύνδεση, λέω στον εαυτό μου ας βάλω και κάτι παραπάνω και ας αγοράσω μια ομολογουμένως ψαγμένη συσκευή την Samsung E900 (Οι μυημένοι ξέρουν).

Έτσι και έγινε. Παίρνω φόρα και στις 7 Φεβρουαρίου 2007 (ημέρα Τετάρτη) αγοράζω 2 συσκευές Ε900 (η μία για δώρο).

Στις 9 Φεβρουαρίου αγοράζω και μία κάρτα μνήμης 1Gb , τη βάζω στο κινητό και….τίποτα. Τη βάζω στο άλλο κινητό όλα μια χαρά.

Συμπεραίνω και εγώ λοιπόν ότι φταίει το κινητό.

Μεσολαβεί Σαβ/κο και τη Δευτέρα το πρωί επικοινωνώ με το Service της Samsung. Μια συμπαθέστατη κυρία μου λέει «απαπαπαπα, το κινητό αυτό δεν υποστηρίζει πάνω από 256Mb κάρτα».

Το link που δίνω παρακάτω είναι σε απάντησή της. http://erms.samsungelectronics.com/customer/uk/jsp/faqs/faqs_view.jsp?SITE_ID=31&PG_ID=2&AT_ID=76551&PROD_SUB_ID=35

Φυσικά της το έθεσα εκ νέου και η απάντηση που έλαβα είναι ότι αυτά συμβαίνουν σε κινητά άλλων χωρών και όχι στα Ελληνικά (ακούει η «μαμά» Samsung;).

Επίσης μου είπε, αφού της απάντησα επιπλέον ότι στο manual της συσκευής αλλά και στο samsung.com/gr δεν αναγράφεται ο ισχυρισμός της, ότι η αντιπροσωπεία λέει στους πωλητές να προειδοποιούν τους υποψήφιους αγοραστές για την ποσότητα της memory card που δέχεται το τηλέφωνο. Ξέρει κανένας αγοραστής τίποτα τέτοιο; (μάλλον φιλοσοφικό το ερώτημα)

Απογοητευμένος αλλά και δυσαρεστημένος (να μην πω τσατισμένος) την άκουγα να μου λέει όλα αυτά.

Τελικά (ουφ κουράστηκα) η λύση ήρθε από το κατάστημα που αγόρασα τη συσκευή (κατάστημα ΤΙΜ της Λάρισας ,οδού Κύπρου) στο οποίο εν ολίγης μου είπαν «μην στεναχωριέσαι για τέτοια πράγματα» και αφού τους πήγα την προβληματική συσκευή ,διαπιστώσανε και οι ίδιοι το πρόβλημα και μου την αλλάξανε άμεσα με νέα (στην οποία έτρεχε κανονικά η μνήμη).

Το σίγουρο είναι ότι δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για μία συσκευή (άσχετα αν δαπανάς και ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για την απόκτησή της, ούτε αν ακόμα πιστεύεις ότι εξαπατήθηκες πριν την αγορά της).

Από τέτοιες περιπέτειες όμως καταλαβαίνεις ποιους επαγγελματίες αξίζει να επιβραβεύεις και να συστήνεις και σε άλλους υποψηφίους αγοραστές

και ποιους απλώς να τους αποφεύγεις.

 

 

 

Υ.Γ. Σήμερα η νέα συσκευή μου χάλασε και αυτή (όχι δεν τις τρώω και πρβλ. στο ηχείο αυτή τη φορά). Λέτε να μου τη ξανά αλλάξουν η θα τρέχω για κανένα Service; (7 ημέρες την έχω στα χέρια μου ακόμα δεν τη χάρηκα).

Odi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Κι εγω δεν καταλαβαινω τι τους κοστιζει να βαλουν αλλη γλωσσα...

Χαρακτηριστικο παραδειγμα στην Ιταλια, οπου η Νοκια δε σου παιρναει αλλη γλωσσα παρα μονο την original του κινητου (αν πχ το εχεις αγορασει στη γαλλια, θα σου αναβαθμισει το fw και θα σου βαλει γαλλικα). Στην Ελλαδα ομως με €15 μπορεις να προσθεσεις τα ελληνικα σε οποιοδηποτε τηλ νοκια, οπουδηποτε κι αν εχει αγοραστει.

Αν και παλιό το μήνυμά σου, θα σου πώ εγώ τι τους κοστίζει.

Ο φουρλής είναι ο αποκλειστικός εισαγωγέας samsung κινητών στην Ελλάδα.

Δεν υποστηρίζει συσκευές που δεν τις έχεις αγορά σει από αυτόν(δλδ από Ελλάδα).

Κατανοητό??

Έτσι, για να σου σπάσει τον τσαμπουκά.:mad: :mad:

Για να ξέρεις ότι θα πρέπει να αγοράσεις από τα τηλέφωνα που αυτός εισάγει, αλλιώς και καλά δεν θα έχεις ελληνικά.

Κάτι πρέπει να γίνει με τους καραγκιόζηδες, δεν πάει άλλο...

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Έχω ένα Samsung D900i λιγότερο από χρόνο το οποίο μου παρουσίασε σφάλμα στο λογισμικό.Το έστειλα στo Service της Samsung στα κεντρικά γιατί στην περιοχή μου δεν υπάρχει εξουσοδοτημένος τεχνικός(Καρδίτσα).Αφού πέρασαν 20 μέρες πήρα τηλ να μάθω τί απέγινε το κινητό μου και μου είπαν οτι ακόμα ψάχνουν να βρούν τί έχει και οτι το έστειλαν σε άλλο εξωτερικό συνεργείο για ψάξιμο. Τελικά μετά απο 40 μέρες έρευνας ανακάλυψαν οτι η πλακέτα έχει στρέβλωση και οτι η επισκευή κοστίζει 174€. Τους ρώτησα πώς μπορεί

να προκλήθηκε η στρέβλωση της πλακέτας και μου απάντησαν από πτώση ή από απότομο κούνημα.

Έχουν περάσει πολλά κινητά από τα χέρια μου από διάφορες εταιρίες κυρίως Nokia. Το πρώτο μου Samsung νόμιζα πως μπορεί επάξια να ανταγωνιστεί τα προηγούμενα. Αλλά απογοητεύτηκα οικτρά.

Χωρίς πτώση και και χωρίς πολλά G στραβώνουν οι πλακέτες στα Samsung? :(

Link to comment
Share on other sites

κλασική δικαιολογία για να μhν στο φτιάξουν.Σφάλμα στο λογισμικό όπως λες και στρέβλωση πλακέτας?κάτι μου βρομάει.Και κάτι δικό μου.Αν πάω ενα E250ν στην samsung υπάρχει περίπτωση να μου περάσουν το κανονικό firmware?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Anoigo ayto to thema gia na mirasto mazi sas tin odeisia pou exo travixei edo kai kanenan mina.eixa ena x830 pou to piga gia alagi kentrikou polipliktrou oli ayti i istoria xekinaei stis 3 martiou..afou to pao ekei to paralambanei o ipalilos kai mou leei tha xreiastei 5 ergasimes.tou leo ok kai to afino.mou leei tha sas stalei minima sto kinito otan ayto einai etoimo.stis 13 martiou mou erxete ena minima pou leei to kinito sas einai etoimo mporeite na to paralavete.Pao tin epomeni mera to proi kai leo irtha na paro ayto to kinito.afou psaxnei kala kala den to briskei bgenei exo kai mou leei xilia signomi to kinito epidi eixe stalei ston geraka den mas to exoun ferei akoma...perno til tin deutera giati mesolavise sabatokiriako kai leo to kinito tade exei erthei kai mou leei oxi kai akoma den to exei ferei o courier kai kati dikaiologies pou einai pragmatia GELIES apo mia etairia.mia o courier efere 2 kinita kai den exei ferei akoma to diko mou ,mia den exei erthei kai alles polles.afou eixa parei kamia 10 aria til kai meta apo poli brisimo to kinito akoma den to exo paralavei sta xeria mou.!!exoune perasei 10 meres pou to kinito einai etoimo kai to kinito akoma den to exo.den xero ti allo na kano.skeftomai na pao apo ekei ayrio i tin tetarti alla eimai poli oxithimos kai neurikos kai fobamai oti tha tous ta spaso ola.ekana kataggelia sto inka kai tora perimenoume.bebea pira kai ta kentrika tis samsung sto 801..... alla oute apo ekei den pira kapoia apantisi ti pragmatika ginete me to tilefono..to mono pou mou eipan afiste kapoio tilefono kai tha epikinonisoume mazi sas..epidi xero oti kapoioi apo tin omnitech mporei kai na to diavasoun opos eixe ginei kai xronia prin me sxetika themata siemens ktl.... tetoies eteries an theloun na legonte eteries bebea..einai NTROPI KAI AISXOS na iparxoun akoma..kai na koroideuoun to kosmaki me diafores m#@)$#)nes dikaiologies.:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Link to comment
Share on other sites

Κακια εμπειρια με την εν λογο εταιρια ειχα και εγω με την αγορα περυσι ενος D900 που ετριζε και επαιζε το slide απ την πρωτη μερα,συν κατι προβληματα στο λογισμικο του,και τραβηξα του Χριστου τα παθοι μεχρι να το παρω(με τα προβληματα να παραμενουν),το ξαναπηγα και να μη σας τα πολυλογο ανεβοκατεβαινα Αθηνα Χαλκιδα σα κουριερ επειδη η εξυπηρετηση και η συνενοηση με την εν λογο εταιρια ηταν..:wacko::X

Στο τελος το πουλησα(για την ακριβεια το σκοτωσα) και βρηκα την ησυχεια μου.

Συμπερασμα..να μη σου τυχη,τρως χρονο,χρημα και ψυχικη υγεια μονο και μονο επειδη ετσι θελουν καπιοι:blink:

Καλα εκανες και τους εκανες καταγγελια,καποια στιγμη πρεπει να μαθουμε να διεκδικουμε το δικιο μας και οχι μονο να τους τα σκαμε σα προβατα:)

Παντα φιλικα Μανος

Παρε το Nexus στα δικα σου χερια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
παιδια εχω το d900i και η προσοψη μου εχει γινει χαλια εχει παντου γρατζουνιες....υπαρχει περιπτωση να μου αλλαξυν προσοψη αμα το στειλω στν αντιπροσωπεία??δλδ ρωταω αν γινεται να αλλαχτει η προσοψη...ευχαριστω..
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω το d900i και η προσοψη μου εχει γινει χαλια εχει παντου γρατζουνιες....υπαρχει περιπτωση να μου αλλαξυν προσοψη αμα το στειλω στν αντιπροσωπεία??δλδ ρωταω αν γινεται να αλλαχτει η προσοψη...ευχαριστω..

 

Ναι, φυσικά γίνεται, με δική σου χρέωση ασφαλώς.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Είδα στη λίστα συνεργατών της euroelectronics ότι εξουσιοδοτημένο service παρέχουν και τα καταστήματα Γερμανός. Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να πάω στο Γερμανό και μην πληρώσω τίποτα, αφού έχω εγγύηση;
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Η δική μου περίπτωση εχει ως εξής:

τον σεπτέμβριο, το κινητο u600 παρουσίασε πρόβλημα στα πλήκτρα αφής κ στο κεντρικό, δλδ δεν ανταποκρινόταν αριστερα-δεξιά-πανω-κατω κ τα πληκτρα αφής.το πάω στη wind, το στέλνουν στη σάμσουνγκ εδώ στη λάρισα.το παραλαμβάνω μετα από 2 βδομάδες.είμαστε στα μέσα σεπτεμβρίου.

αρχές οκτώβρη , εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα, με επιπρόσθετο κακό οτι οταν το slide ήταν ανοικτό δεν ακουγοταν κανένας ήχος όταν με καλούσαν.Με κλειστό το slide ήχος υπήρχε κανονικα.Το ξαναπαω wind, μετα απο 2 βδομάδες το παραλαμβάνω-έγινε αλλαγή καλωδιοταινίας , κάτι τέτοιο τελοσπάντων.

Δεν κράτησε πολύ.Αυτή τη στιγμή το κινητό είναι στο σέρβις της Αθήνας εδώ και 3 βδομάδες.Έχω ζητήσει αντικατάσταση συσκευής όταν το παρέδωσα μαινόμενος στη wind της Λάρισας κ χθες εστειλα μέιλ στη ελληνική samsung.Όσο με παίρνει θα το παλέψω- δηλαδή , και λόγω επαγγέλματος θα ξεσκονίσω το νόμο περι καταναλωτών ("μπούρδες " τύπου δε δικαιούστε αντικατάσταση συσκευής δε τις δέχομαι άκριτα, αν μου έρθει τέτοια απάντηση θα ζητήσω έγγραφη απάντηση (όχι μέιλ) που θα εξηγεί αναλυτικά βάσει νομικών διατάξεων το λόγο που ενώ είμαι εντός εγγύησης και χωρίς να υπάρχει δικό μου σφάλμα, δε δικαιούμαι αντικατάσταση), εάν επαναλαμβάνω δεν πάρω καινούρια συσκευή, θα κάνω καταγγελία στο Ινκα, θα τους στείλω και δική μου επιστολή αιτιολογημένη νομικά.Γιατί όλα αυτά; Γιατι το είχα χρυσοπληρώσει και γιατί δε θέλω να με πιάνουν κορόιδο.

 

 

Μου επεστράφη σήμερα το κινητό αφού οι φωστήρες στην samsung στο σερβις αθηνας διεγνωσαν οξειδωση πλακετας...water damage..χαχα!τους πηρε 3 φορες να το καταλαβουν, ενω σε διαστημα 2 εβδομαδων που ειχε γυρισει απο την δευτερη επισκεψη στο σερβις εδω (οπου δεν ειχε γινει καμια αναφορα σε ..water damage), το κινητο ηταν μονο για κλησεις κ τπτ αλλο, αλλα φαινεται οποτε εκανα μπανιο η ντουζ το επαιρνα μαζι μου.Θα στειλω 2 μειλ , στην ελληνικη και στην κορεατικη, με πληρη αιτιολογημενο συλλογισμο και αναμενω..Προσωπικά θα προσπαθησω γιατι πλεον ειναι το γμτ...

Ace of Hearts..
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω το f-400 και μέσα στις γιορτές η οθόνη έσπασε εσωτερικά μάλλον και έχει μαυρίσει το πάνω μισό μέρος . Το κινητό είναι πάντα μέσα σε θήκη και ειλικρίνα δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε. Ενδεχομένως να ΄δεχθηκε κάποια πίεση αλλά όπως και να χει θεωρητικά ένα walkman κινητό δεν είναι σχεδιασμένο να μπάινει σε τσέπες κτλ??

Καταρχήν που να το πάω στην Θεσσαλονίκη για σερβις? Και δέυτερον λέτε να μου πούν ότι δεν το καλύπτεί η εγγύηση?Τι να κάνω σε αυτήν την περίπτωση?

Near to the East, in a part of Ancient Greece...in an ancient land called Macedonia...
Link to comment
Share on other sites

Η σπασμένη οθόνη είναι πονηρή περίπτωση. Να σπάσει από μόνη της δεν γίνεται οπότε λογικά θα θεωρηθεί οτι είναι δικό σου φταίξιμο καισ ε αυτή την περίπτωση βέβαια θα πληρώσεις εσύ την αντικατάσταση.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πρόσφατα αγόρασα ένα Samsung D980 από ebay. Στην περιγραφή ο πωλητής έλεγε ότι έχει 12 μηνών εγγύηση. Σε επικοινωνία που είχαμε, είπε ότι η εγγύηση είναι διεθνής. Δυστυχώς, 1 μήνα μετά την αγορά, το κινητό παρουσίασε σφάλμα στη κάμερα (preview error). Επικοινώνησα με τον πωλητή, άνοιξα claim στο paypal, και ορίστε το αποτέλεσμα:

 

"On 24/3 i bought a Samsung D980. You send me the mobile phone one week later, and it arrived on 10/4. After some days, the camera stopped operating. I contacted with you and you told me to leave the mobile phone to a Sasmung Service Center in my area. That would be free, since I have 12 months warranty, according to what you said me in your email.Yesterday, I went to a Sasmsung Service Center, and they let me know that the warranty is not valid if you have bought the mobile from abroad. Now, you tell me to leave the mobile phone at a Samsung Service Center and fix it with my own cost.I am really sorry, but if I knew that there is no international warranty, I wouldn't buy the mobile phone from you.If you accept to send you the mobile phone to the U.K. it's the worst solution for me, because since the mobile phone is dual, I need two mobile phones for the time you need to repair the phone, and if I consider the 3 weeks it took place to receive a small parcel from U.K. it means that I may need 2 months to receive the phone fixed, plus any extra cost that I knew that I wouldn't pay since you told me that I had a universal warranty. What I am asking for, is you cover the cost of fixing the camera in a service center in Greece, since warranty is not valid, because of your awareness."

 

Και η απάντηση του πωλητή:

"Hi,We are sorry for the inconvenience caused, a reseller has a duty to accept returns within 7 days of receipt after that it is the manufacturer who takes care of the rest. It is a manufacturers warranty i.e. Samsung not ecell. Otherwise we would offer you 12 months ecell warranty. Since the phone includes 12 month warranty from manufacturer it is then a guarantee that the manufacturer will make any necessary repairs due to defective materials used or improper manufacturing, at no charge to the owner. It is the manufacturer prerogative to decide if they will charge you or not. Please be advise that all the phones we sell are brand new, boxed and guaranteed, with a Customer Care team to help in the event of a problem. The seal on the box is normally broken to apply the network settings, but this does not affect your guarantee. If the damage was deemed by the user the manufacturer will not cover the warranty.Kind Regards"

 

 

Επειδή δεν βλέπω να βγάζω άκρη μαζί του, θεωρώ ότι πρέπει να βρω ένα service στο οποίο επί πληρωμής να σου παρέχει 12 μήνες εγγύηση και να ζητήσω αυτό το ποσό ως αποζημίωση. Υπάρχει κάποιο; Τι άλλο μπορώ να κάνω;

 

 

 

scr_rCornerGrey_tl_5x5.gif

Link to comment
Share on other sites

Να απευθυνθεις στο ΙΝΚΑ διοτι εφοσον ειναι αγορασμενο απο Ε.Ε. ειναι υποχρεωμενη η εταιρεια να σε καλυψει στα πλαισια της εγγυησης.

Η αντιπροσωπεια της samsung στην Ελλαδα ειναι για πολλες κλοτσιες οπως και οι 2 εταιρειες με τις οποιες συνεργαζεται και παρεχουν service.

 

Ο πωλητης θεωρω πως δεν σου ειπε κατι ψεματα, η λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι έχω πάρει τηλέφωνο στη Samsung 3 φορές το τελευταίο διήμερα ζητώντας ένα χαρτί που να πιστοποιεί ότι δεν παρέχουν εγγύηση σε κινητά που είναι αγορασμένα από το εξωτερικό.
Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι έχω πάρει τηλέφωνο στη Samsung 3 φορές το τελευταίο διήμερα ζητώντας ένα χαρτί που να πιστοποιεί ότι δεν παρέχουν εγγύηση σε κινητά που είναι αγορασμένα από το εξωτερικό.

 

Οι τυποι σου λεω ειναι απο αλλον πλανητη.. ασε δεν θελω να τα θυμαμαι τσαντιζομαι..

Δευτερα πρωι επικοινωνησε με ΙΝΚΑ και θα σου πουν ακριβως τι θα κανεις

Link to comment
Share on other sites

Εσύ έβγαλες άκρη; Τι πρόβλημα είχες και τι έγινε;

 

Οχι δεν εβγαλα ακρη, αφορουσε διαφορετικο θεμα.. ειχα αγορασει το ομνια νωρις νωρις απο την πρωτη παρτιδα που κυκλοφορησε στην ελλαδα και ειχε προβληματικο firmware (ρομ) με αποτελεσμα να αντιμετωπιζω εγω και εκατονταδες αλλοι προβληματα (κυριως προβλημα μπαταριας).

Το τι #$@%@% ελεγαν και σε εμενα και σε αλλους ειναι απεριγραπτο.

Τελικα αφου δεν εβγαζα ακρη αλλαξα ρομ μονος μου (χανοντας την εγγυηση) και βρηκα την υγεια μου

Link to comment
Share on other sites

1520 υπ. αναπτυξης γραμμη παραπονων.

αφου το εχεις αγορασει απο ΕΕ, τοτε το πας στο σερβις της σαμσουνγκ να στο φτιαξουν.

εγω ετσι ειχα κανει σε ενα lg που ειχα παρει απο το ebay.

το πηγα στο σερβις τους εδειξα αποδειξη αγορας απο το paypal και δεν με χρεωσαν.

Link to comment
Share on other sites

1520 υπ. αναπτυξης γραμμη παραπονων.

αφου το εχεις αγορασει απο ΕΕ, τοτε το πας στο σερβις της σαμσουνγκ να στο φτιαξουν.

εγω ετσι ειχα κανει σε ενα lg που ειχα παρει απο το ebay.

το πηγα στο σερβις τους εδειξα αποδειξη αγορας απο το paypal και δεν με χρεωσαν.

Όπως έγραψα παραπάνω, δεν γίνονται δεκτά κινητά αγορασμένα από το εξωτερικό. Οπότε πρέπει να βρω κάποιο χαρτί είτε να πιέσω τον πωλητή, είτε τη Samsung.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις μιλήσει με την Samsung ή με κάποιον από τους αντιπροσώπους τους που επισκευάζουν τα κινητά;

Επικοινώνησε άμεσα μαζί τους

Για κινητά τηλέφωνα

801 11 64000 (μόνο από σταθερό)

2109468800 (από κινητό)

Δευτέρα - Παρασκευή 08:30 - 18:00

Σάββατο 09:00 - 15:00

Άν και φοβάμαι ότι και το τηλεφωνικό τους κέντρο το έχουν δώσει σε άλλη εταιρία οπότε δύσκολα να βρεις άκρη

斯塔夫罗斯 :O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...