Jump to content

Τελωνείο και εκτελωνισμοί


alfa 156
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε παραγγελια μου απο banggood με priority και αποστολη 8/9 το tracking number δεν αναγνωριζεται πουθενα.Εχω πάρει πολλα πράγματα απο αυτούς και πρώτη φορά το βλέπω αυτο.
Κάνε υπομονή κάνα δύο μέρες ακόμα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η μόνη διαφορά μεταξύ αγίων και αμαρτωλών είναι ότι, κάθε άγιος έχει παρελθόν και κάθε αμαρτωλός μέλλον... (Oscar Wilde)
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, εγώ άκουσα καποιον "φιλο μου" και πηρα συναγερμό απο banggood στα 64 ευρώ επιλέγοντας όπως είπε priority direct mail.. Σήμερα με σοκ είδα στα ΕΛΤΑ: ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ.

Τι πρεπει να κανω? Μπορω να τους στείλω πειραγμενο invoice? Η δεν θα τους πείσει κ θα έχω κι αλλους μπελάδες;

FireGate_13 was here!

BeWare!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα στείλεις την κανονική απόδειξη και θα πληρώσεις ό,τι προβλέπεται.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, εγώ άκουσα καποιον "φιλο μου" και πηρα συναγερμό απο banggood στα 64 ευρώ επιλέγοντας όπως είπε priority direct mail.. Σήμερα με σοκ είδα στα ΕΛΤΑ: ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ.

Τι πρεπει να κανω? Μπορω να τους στείλω πειραγμενο invoice? Η δεν θα τους πείσει κ θα έχω κι αλλους μπελάδες;

Είσαι σιγουρος ότι είχες πατήσει το κουμπί του priority;Το γράφει η σελίδα shipping info που σου έχει στείλει η BG στα order details;

Το γράφω,γιατί παρατήρησα ότι τελευταία κάτι έχουν αλλάξει στο lay out της παραγγελίας,με αποτέλεσμα εάν πατήσεις το priority στην αρχή,δίπλα στη γραμμή που γράφει shipping ξεκινώντας την παραγγελία,το ξεχνάει αυτό που έκανες το πρόγραμμα, και το ξαναζητάει στο τέλος,αμέσως πριν από το πάτημα του κουμπιού που κλείνει την παραγγελία.

Αν δεν το έχεις κάνει λοιπόν αυτό ξανά,θα σου στείλει με το απλό Ταχυδρομείο και θα περάσεις απ' τον ...πάγκο.

Τουλάχιστον αυτή είναι η εμπειρία που έχω εγώ με το θέμα αυτό.Αν έχει αλλάξει,η κατάσταση δυσκολεύει και εγώ τουλάχιστον θα σταματήσω να αγοράζω πράγματα.

Ετσι κι αλλοιώς,δεν είναι είδη ουσιώδη εν ανεπαρκεία...

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, help. Μια θήκη που ειχα πάρει από Ali πέρασε τελωνείο και μου ζητάνε απόδειξη αγοράς να στείλω σε mail. Που να την βρω την απόδειξη στο Alixpress?

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ειναι τοσο ηλιθιοι που σταματησαν το μικρο δεματακι με τη θηκη? ποσο γελοιοι ειναι?

μου θυμιζουν την διαφημιση με τη κιτκατ Που περασε μεχρι και ελεφαντας και σταματησαν τη γιαγια..

ποσο γελοιο κρατος ειμαστε...σε καμια 20αρια χρονια θα μαθουν να λειτουργουν σωστα...

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σιγουρος ότι είχες πατήσει το κουμπί του priority;Το γράφει η σελίδα shipping info που σου έχει στείλει η BG στα order details;

Το γράφω,γιατί παρατήρησα ότι τελευταία κάτι έχουν αλλάξει στο lay out της παραγγελίας,με αποτέλεσμα εάν πατήσεις το priority στην αρχή,δίπλα στη γραμμή που γράφει shipping ξεκινώντας την παραγγελία,το ξεχνάει αυτό που έκανες το πρόγραμμα, και το ξαναζητάει στο τέλος,αμέσως πριν από το πάτημα του κουμπιού που κλείνει την παραγγελία.

Αν δεν το έχεις κάνει λοιπόν αυτό ξανά,θα σου στείλει με το απλό Ταχυδρομείο και θα περάσεις απ' τον ...πάγκο.

Τουλάχιστον αυτή είναι η εμπειρία που έχω εγώ με το θέμα αυτό.Αν έχει αλλάξει,η κατάσταση δυσκολεύει και εγώ τουλάχιστον θα σταματήσω να αγοράζω πράγματα.

Ετσι κι αλλοιώς,δεν είναι είδη ουσιώδη εν ανεπαρκεία...

Στην παραγγελία γράφει (order details) :

Shipping Method: Priority Air Mail

Ship From: CN

FireGate_13 was here!

BeWare!!!

Link to comment
Share on other sites

Στην παραγγελία γράφει (order details) :

Shipping Method: Priority Air Mail

Ship From: CN

Kai στις λεπτομέρειες του order details, αναφέρει καθόλου το Netherlands;Για γράψε κάτι σε παρακαλώ γιατί πρέπει να ξέρουμε.

Edit.

Αν έχει εξουδετερωθεί τελικά αυτή η μέθοδος,αυτό μπορεί να ευθύνεται και στην αλόγιστη διαφήμιση ξανά και ξανά από πολλούς εδώ πέρα.Μόνο μεγάφωνα δε βάζανε να το διαλαλούν στο δρόμο.Κι ας φωνάζανε κάποιοι νουνεχείς...

Edited by Theodore41

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, εγώ άκουσα καποιον "φιλο μου" και πηρα συναγερμό απο banggood στα 64 ευρώ επιλέγοντας όπως είπε priority direct mail.. Σήμερα με σοκ είδα στα ΕΛΤΑ: ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ.

Τι πρεπει να κανω? Μπορω να τους στείλω πειραγμενο invoice? Η δεν θα τους πείσει κ θα έχω κι αλλους μπελάδες;

Μήπως έκανες την αγορά την περίοδο που είχε εμφανιστεί το bug και ενώ επέλεγες την "σωστή μέθοδο" παρόλα αυτά έφευγε με cn post ; αν έγινε αυτό το banggood έχει πει πως θα επιστρέψει τα έξοδα τελωνείου. (Θα φάμε λίγο τρέξιμο και παιδεμα όμως...)

Την πάτησα και εγώ και απλά το λέω επειδή πιθανόν αυτό συνέβη. (5/9 είχα κάνει την παραγγελία εγώ και ακόμα δεν έχει φτάσει Ελλάδα)

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Το bangood έστειλε σήμερα το ακόλουθο mail:

 

Dear Banggood customer,

Thank you for shopping on Banggood.

We are sorry to inform you that the shipping method you chose for your order 54260947 is Priority Air Mail, but actually it was shipped with Air Mail Register because of an technical error occurred in the shipping method matching system.

We would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this mistake. As for now, we have managed to pinpoint the reasons leading to this error and it has been fixed. We take full responsibility for this situation and guarantee that such incidents will not occur again in the future.

We would like to arrange a refund of the shipping fees to you. Is that acceptable?

 

Ζητάει να δεχθείς να σου επιστρέψει τα ταχυδρομικά έξοδα και όχι τα έξοδα του΄τελωνείου που οφείλεται στο λάθος του συστήματος τους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Το bangood έστειλε σήμερα το ακόλουθο mail:

 

Dear Banggood customer,

Thank you for shopping on Banggood.

We are sorry to inform you that the shipping method you chose for your order 54260947 is Priority Air Mail, but actually it was shipped with Air Mail Register because of an technical error occurred in the shipping method matching system.

We would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this mistake. As for now, we have managed to pinpoint the reasons leading to this error and it has been fixed. We take full responsibility for this situation and guarantee that such incidents will not occur again in the future.

We would like to arrange a refund of the shipping fees to you. Is that acceptable?

 

Ζητάει να δεχθείς να σου επιστρέψει τα ταχυδρομικά έξοδα και όχι τα έξοδα του΄τελωνείου που οφείλεται στο λάθος του συστήματος τους.

δεν σε συμφερει λογικα μονο τα εξοδα αποστολης,,του τελωνειου ειναι πιο πολλα....και αφου το ξερουν τοσο καιρο το προβλημα γιατι δεν το φτιαχνουν???εγω το θεωρω καλο μαγαζι το bangood αλλα μου φαινεται οτι αρχιζει και βρωμαει η δουλεια..
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια

 

Thank you for shopping on Banggood.

We are sorry to inform you that the shipping method you chose for your order 54277698 is Priority Air Mail, but actually it was shipped with Air Mail Register because of an technical error occurred in the shipping method matching system.

We would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this mistake. As for now, we have managed to pinpoint the reasons leading to this error and it has been fixed. We take full responsibility for this situation and guarantee that such incidents will not occur again in the future.

We would like to arrange a refund of the shipping fees to you. Is that acceptable?

 

το έστειλαν με singapore post και όχι με NL.

Τι να τα κάνω τα 6 ευρώ μεταφορικά όταν θα με χρεώσουν 31 ευρώ (υπολογίζω 15ε +24%) στο τελωνείο..

FireGate_13 was here!

BeWare!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν μας τα λεει καλα το banggood αφου το εστειλαν με λαθος αποστολη πρεπει να αναλαβουν ολα τα εξοδα τελωνειου μην το δεχτει ο φιλος με τιποτα.Σε ηχειο που αγορασα προσφατα κοστους 55 ευρω ,λογω οτι εχει ποβληματικη μπαταρια μου προσφεραν 5ευρω refund ,Αυτες ειναι φτηνιες απο μερους τους
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα κινητό από gearbest με μέθοδο αποστολής eu priority line, από την κινεζική αποθήκη. Μου το έχουν στείλει με dhl γερμανιας, λέτε να έχω πρόβλημα τελωνειου λόγω dhl; Το πήρα με priority για να μην μπλέξω με τελωνειο!
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα κινητό από gearbest με μέθοδο αποστολής eu priority line, από την κινεζική αποθήκη. Μου το έχουν στείλει με dhl γερμανιας, λέτε να έχω πρόβλημα τελωνειου λόγω dhl; Το πήρα με priority για να μην μπλέξω με τελωνειο!

 

Και μένα από Gearbest με DHL μου το έστειλαν. Το tracking τελείωνε σε DE. Μου ήρθε κατευθείαν σπίτι με DHL COURIER. Δεν έμπλεξα με ΕΛΤΑ και τελωνεία. Έκανε όμως 20 μέρες να έρθει.

Link to comment
Share on other sites

δεν σε συμφερει λογικα μονο τα εξοδα αποστολης,,του τελωνειου ειναι πιο πολλα....και αφου το ξερουν τοσο καιρο το προβλημα γιατι δεν το φτιαχνουν???εγω το θεωρω καλο μαγαζι το bangood αλλα μου φαινεται οτι αρχιζει και βρωμαει η δουλεια..

 

Τα ίδια

.....

το έστειλαν με singapore post και όχι με NL.

Τι να τα κάνω τα 6 ευρώ μεταφορικά όταν θα με χρεώσουν 31 ευρώ (υπολογίζω 15ε +24%) στο τελωνείο..

 

δεν μας τα λεει καλα το banggood αφου το εστειλαν με λαθος αποστολη πρεπει να αναλαβουν ολα τα εξοδα τελωνειου μην το δεχτει ο φιλος με τιποτα.Σε ηχειο που αγορασα προσφατα κοστους 55 ευρω ,λογω οτι εχει ποβληματικη μπαταρια μου προσφεραν 5ευρω refund ,Αυτες ειναι φτηνιες απο μερους τους

 

Δεν έχει δείξει τέτοια δείγματα γραφής ποτέ στο παρελθόν το Banggood. Πιστεύω ότι δεν κατάλαβαν καλά ότι πέρασαν τελωνείο τα πράγματά σας. Επιμένετε να τους ενημερώσετε ακριβώς για τα ποσά που πληρώσατε, αν έχουν εκτελωνιστεί ήδη οι παραγγελίες σας. Πιστεύω ότι θα σας καλύψουν απόλυτα απλά θα χρειαστεί να μπείτε στη διαδικασία του εκτελωνισμού και της σχετικής αναμονής

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν δουλεύει εντάξει το priority line στο Gear Best;Αν το έχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος, και κάνει τη δουλειά που πρέπει,παρακαλώ ας γράψει κάτι.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Στην παραγγελία γράφει (order details) :

Shipping Method: Priority Air Mail

Ship From: CN

Priority direct mail πρέπει να γράφει

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 37 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ξέρει κανείς αν δουλεύει εντάξει το priority line στο Gear Best;Αν το έχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος, και κάνει τη δουλειά που πρέπει,παρακαλώ ας γράψει κάτι.
Όπου έχει βελγικό το προτιμώ

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

Priority direct mail πρέπει να γράφει

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 37 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όπου έχει βελγικό το προτιμώ

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Oχι,Priority Line λέει σκέτο με κόστος 3,60€.Βελγικό δεν έχει.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Priority direct mail πρέπει να γράφει

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 37 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όπου έχει βελγικό το προτιμώ

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Oχι,Priority Line λέει σκέτο με κόστος 3,60€.Βελγικό δεν έχει.

Τέλος το βελγικό για κινητά από gearbest προς το παρόν, το βγάλανε από μέθοδο αποστολής. Είμαστε και αρκετά άτομα που τα δέματά μας με κινητά είναι στα αζήτητα με Belgium post, οπότε μάλλον κάτι έχει παιχτεί.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Τέλος το βελγικό για κινητά από gearbest προς το παρόν, το βγάλανε από μέθοδο αποστολής. Είμαστε και αρκετά άτομα που τα δέματά μας με κινητά είναι στα αζήτητα με Belgium post, οπότε μάλλον κάτι έχει παιχτεί.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Εμένα μου έχασαν ένα ρολοι

Και αγνοείται και ένα κινητό

Με βελγικο

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έχασαν ένα ρολοι

Και αγνοείται και ένα κινητό

Με βελγικο

Τι εννοείς στα έχασαν;

Tracking number δεν έχεις;

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς στα έχασαν;

Tracking number δεν έχεις;

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Εννοείται

Και κόλλησε εδώ και ένα μήνα Βέλγιο

Για το ορολογιον πηρα refund

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Πραγματοποίησα μία παραγγελία από το Bangood για έναν φορτιστή και ένα καλώδιο που μαζί με απλή register μέθοδο αποστολής και tariff insurance, μου κόστισε 12-13 ευρώ. Έχοντας κάνει αρκετές παραγγελίες από eBay αλλά και από site από την Κίνα, μου φάνηκε παράξενο γιατί η συγκεκριμένη παραγγελία που είναι κάτω από 22 ευρώ πάει να περάσει από τελωνείο. Υπάρχει λόγος ανησυχίας? Παραθέτω και την τελευταία πληροφόριση από το Tracking.

 

2018-09-25 09:22

ATHENS AIRMAIL CENTER, ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΤΑΧ/ΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...