Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εννοούσα πριν το τέλος του χρονικού περιθωρίου μιας και θέλω να δω αν ''ξυπνήσει'' ο πωλητής και απαντήσει με το dispute και δω άσπρη μέρα γιατί 3 ημέρες τώρα τίποτα.

Απλά επειδή πολύ πιθανών να απαντήσει έστω και καθυστερημένα και να δω επιτέλους tracking info, φοβόμουν ότι δεν θα μπορώ να ανοίξω πάλι dispute εαν τυχόν τύχει κάτι άλλο μέχρι την παραλαβή.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

 

Αγοράζω από το 2014 και δεν θυμάμαι να υπήρχε κάτι τέτοιο.

Κάθησα και διάβασα όλες τις σελίδες και κάπου είδα να το αναφέρουν γι'αυτό το είπα, λογικά λάθος θα ήταν.

 

 

Edit : Τυχαία σήμερα που άνοιξα το dispute, φάνηκε και κίνηση στο tracking.

Edited by adversus
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αγόρασα ένα παιδικό παιχνίδι αξίας $51

Ήρθε άλλο μοντέλο και άθλιο ποιοτικός(όχι μετ/νο,απλά κατασκευαστικά χάλια).

Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε ή το κρατάς και σου επιστρέφω $10 ή μου το στέλνεις και σου επιστρέφω την αξία του.

Εγώ δεν θέλω να το κρατήσω,το ερώτημα όμως είναι τα μεταφορικά,ποιος τα πληρώνει?

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα παιδικό παιχνίδι αξίας $51

Ήρθε άλλο μοντέλο και άθλιο ποιοτικός(όχι μετ/νο,απλά κατασκευαστικά χάλια).

Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε ή το κρατάς και σου επιστρέφω $10 ή μου το στέλνεις και σου επιστρέφω την αξία του.

Εγώ δεν θέλω να το κρατήσω,το ερώτημα όμως είναι τα μεταφορικά,ποιος τα πληρώνει?

Τα μεταφορικά εσύ τα πληρώνεις.

Link to comment
Share on other sites

Τα μεταφορικά εσύ τα πληρώνεις.

Ναι αλλά από τη στιγμή που είναι δικό του το λάθος και το παραδέχεται?

Το δέμα είναι 34/22/26cm και βάρος 1,5kg,άρα μιλάμε για μετ/κα 20€ και βάλε...

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά από τη στιγμή που είναι δικό του το λάθος και το παραδέχεται?

Το δέμα είναι 34/22/26cm και βάρος 1,5kg,άρα μιλάμε για μετ/κα 20€ και βάλε...

27.5€ συγκεκριμένα. Ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να σου καλύπτει τα μεταφορικά. Εκείνος είναι Κίνα, το πού βρίσκεσαι εσύ είναι δικό σου θέμα. Ωστόσο μπορείς να βγάλεις φωτογραφίες κ βίντεο, να ανοίξεις dispute και να ζητήσεις επιστροφή του 90% των χρημάτων πχ, χωρίς να το στείλεις πίσω. Το πιθανότερο είναι να δεχτεί, για να γλιτώσει τη φασαρία.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα ένα παιδικό παιχνίδι αξίας $51

Ήρθε άλλο μοντέλο και άθλιο ποιοτικός(όχι μετ/νο,απλά κατασκευαστικά χάλια).

Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε ή το κρατάς και σου επιστρέφω $10 ή μου το στέλνεις και σου επιστρέφω την αξία του.

Εγώ δεν θέλω να το κρατήσω,το ερώτημα όμως είναι τα μεταφορικά,ποιος τα πληρώνει?

 

Τα μεταφορικά εσύ τα πληρώνεις.

 

Δεν χανεις τιποτα ν κανεις dispute με φωτογραφι αυτου που παρελαβες ( που δεν ειναι ιδιο με αυτο που παραγγειλες ) και να ζητησειθς τα λεφτα σου πισω .

 

91OpZFA.png

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

27.5€ συγκεκριμένα. Ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να σου καλύπτει τα μεταφορικά. Εκείνος είναι Κίνα, το πού βρίσκεσαι εσύ είναι δικό σου θέμα. Ωστόσο μπορείς να βγάλεις φωτογραφίες κ βίντεο, να ανοίξεις dispute και να ζητήσεις επιστροφή του 90% των χρημάτων πχ, χωρίς να το στείλεις πίσω. Το πιθανότερο είναι να δεχτεί, για να γλιτώσει τη φασαρία.

Αν γίνεται αυτό που λες,δεν έχω πρόβλημα!

Έχω βγάλει βίντεο από την πρώτη στιγμή και του τα έστειλα(μέσω youtube) αλλά μου λέει δεν μπορεί να τα δει(λογικά λόγω απαγόρευσης youtube στην Κίνα).

Με ποιο άλλο τρόπο να του τα στείλω?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα .

Ψάχνοντας ανακάλυψα αυτό το νήμα και ειπα να προσθέσω την εμπειρία μου .

Χρησιμοποιώ το Aliexpress απο το Φεβρουάριο του 2011 .

http://i.imgur.com/kwCQvWr.png

Πάντα με την χρήση της πιστωτικής μου κάρτας visa ( οχι προπληρωμένη ) και ποτε δεν ειχα πρόβλημα με τις χρεώσεις ή τα refunds .

Άψογη η οικονομική πλευρά της συνναλαγης .

Υπόψιν οτι τα λεφτά τα παίρνει ο έμπορος όταν επιβεβαιώσετε οτι παραλάβατε το προϊόν και είστε ικανοποιημένος .

Εαν επιλέξετε να βλέπετε - αγοράζετε σε ευρώ € τότε η κάρτα σας χρεώνετε σε ευρώ € .

Ακριβώς το ποσό που θα δείτε στο checkout .

Εαν το κανετε σε $$ θα κανει την αλλαγη η τραπεζα σας σε € με την δικη της ισοτιμία .

Πχ σημερα τα US $99.99 τα χρεωνει το aliexpress € 82,40 ( ( 1 EUR = 1.2134708 USD ).

To xe.com δινει 99.99 USD = 81.2188 EUR ( 1 EUR = 1.23112 USD )

Η Eurobank σημερα δινει USD ΔΟΛΛΑΡΙΟ Η.Π.Α. Τιμή Αγοράς :1,260200 Τιμή Πώλησης : 1,198600

Η συναλλαγή εμφανίζετε στο λογαριασμό σας ως "WWW.ALIEXPRESS.COM"

Σε αυτό το διάστημα έχω κάνει πολλές αγορές από πολύ φτηνά εως και πολυ ακριβά πράγματα .

 

Θα σας πω τι κάνω όταν θέλω να πάρω κάτι .

1. Γράφω στο Search το προϊόν που θέλω .

2. Αφού βγουν τα αποτελέσματα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη το τι ακριβώς θέλω .

Δηλαδή εάν έκανα αναζήτηση για "Teclast X98 Air 3G" παω αριστερά και καθορίζω οτι θέλω tablet και οχι θηκη .

http://i.imgur.com/qmSs3ON.png

3. Επόμενο βήμα κάνω "refine" από την αριστερή στήλη πιο πολλά στοιχειά που ξέρω για το προϊόν ( πολλές φορές δεν το κάνω αυτό το βήμα αλλά θεωρώ οτι ο σωστός πωλητής "βαζει" τα σωστα στοιχεία προϊόντος )

ΠΧ Brand Name --->Teclast , Network Communiction -->Built-in 3G , Processor Manufacture --->Intel

4. Μετά επιλέγω να τα βλέπω στοιχισμένα ανα ενα , επιλέγω οτι θέλω μόνο ενα κομμάτι και να μπουν σε σειρα αναλογα με τα κομματια που έχει πουλήσει ο κάθε πωλητής ( τα πιο πολλά πάνω πάνω )

http://i.imgur.com/7UBFuzC.png

5. Τώρα έχω μπροστά μου πωλητή - κομμάτια που έδωσε - τιμή και μεταφορικά .

6. Ανοιγω σε αλλο Tab το 1ο που βλεπω ( εαν η τιμη δεν ειναι πολυ φευγα )

Εκει ελεγχω τα εξης :

Πόσο γρήγορα το στέλνει , οσο πιο γρήγορα τοσο πιο καλα (το εχει στοκ και θα τρεξει να το βρει μολις παραγγείλεις ) σε μερικούς θα δειτε ship out within 30 business days , αποφύγετε τις πολλές μέρες αν και από εμπειρία στις αρχές που δεν το πρόσεχα είχα παραγγείλει από τέτοιους και το έστειλαν μεσα σε 1 βδομάδα .

Με τι στέλνει και πόσο χρεώνει την αποστολή .

Προτιμώ SG / HK Post για απλα πραγματάκια μικρά φακελα κλπ καλό ειναι και το CN .

Πράγματα πιο ακριβά καλό είναι να στέλνονται με Netherland / Sweden / Swiss .

Ποτε δεν επιλέγουμε εταιρίες ταχυμεταφοράς και εάν είναι απόλυτη ανάγκη ΜΟΝΟ EMS

7. Επόμενο βασικό βήμα είναι να δούμε τις αξιολογήσεις πρώτα του προϊόντος και μετά του πωλητή.

Δεν πατάμε πάνω στα votes για να δούμε τις αξιολογήσεις αλλά πιο καλό είναι να πάμε κάτω κάτω στην σελίδα του προϊόντος εκεί που λέει "Transaction History & Feedback".

http://i.imgur.com/LGsCsEC.png

Οπλιζόμαστε με υπομονή και διαβάζουμε όσες πιο πολλές αξιολογήσεις με έμφαση στις αρνητικές .

Έτσι ώστε να ξεκαθαρίσουμε γιατί πήρε αρνητική το προϊόν θα δείτε πολλούς να δίνουν αρνητικές γιατί πλήρωσαν τελωνείο - γιατι δεν τους άρεσε το android 4.4 γιατί η ταμπλέτα ειχε κινέζικες εφαρμογές κλπ κουλά ( ίσως χρειαστείτε και το goοgle translate για τους ρωσους ) .

Από εκεί κρατάμε τα σοβαρά προβλήματα εάν υπάρχουν .

Πχ εδω βλέπουμε αρνητική αξιολόγηση για γνωστό πρόβλημα στην ταμπλέτα που υπάρχει λύση άρα άκυρη για μένα .

http://i.imgur.com/r4ETwul.png .

Επισης παταμε δεξια εκει που ειναι τα αστερακια του πωλητη

http://i.imgur.com/2yMjduW.png

και στην σελιδα που ανοιγει τσεκάρουμε με την ιδια λογική τις Negative (1-2 Stars) και Neutral (3 Stars) αξιολογήσεις στο Feedback History πατώντας πανω στα αντίστοιχα νούμερα .

http://i.imgur.com/G3NUoNq.png

 

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν στην απόφαση αγοράς πιστεύω .

Από εκεί και μετά θέλει υπομονή .

Τα T/N ανιχνεύονται συνήθως μετά από 5-6 ημέρες , εσείς περιμένετε 10 και μετά στείλτε ερώτηση στην σελίδα της παραγγελιάς σας [Leave a message for the seller] ωστε να τσεκάρει και να σας επιβεβαιωσει το tracking number o seller .

Βολικό site για tracking ειναι το 17track.net και το trackitonline.ru

Για οποίο πρόβλημα υπάρχει το dispute .

Εγω σε 20 που έχω κάνει έχω δικαιωθεί σε ολα .

Απλα μην επιβεβαιώσετε την παραλαβή εάν δεν ελενξετε τσεκάρετε πολύ καλά το προϊόν .

Εαν το πατήσετε ο πωλητής παίρνει τα χρήματα του και δεν μπορείτε να απαιτήσετε τίποτα ( dispute ) .

http://i.imgur.com/UBBKs10.png

 

Πιστευω να βοηθησα καποιον στην αγορα του .

 

 

 

Βρεθηκε λυση στο προβλημα των αγορων απο ALI

.

Εγω το ελυσα το προβλημα με το https://revolut.com/ .

Αυλη και κανονικη καρτα χωρις κοστος .

Την φορτωνεις με εμβασμα ( μεχρι 500€ το μηνα τωρα με τα cc , κοστος 1€ ) και αγοραζεις απο παντου οτι θες

 

Βασικά λειτουργεί μεσω κινητού , μπες να διαβάσεις : https://revolut.com/

 

1. Κατεβάζεις την εφαρμογή στο κινητο

Apple http://appstore.com/Revolut

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.revolut.revolut

 

2. Κάνεις εγγραφή και αμέσως εχεις δικια σου εικονικη MasterCard που μπορεις αμεσως να την χρησιμοποιήσεις για online αγορές και αν θες σ στέλνουν την φυσική πλαστική κάρτα με ταχυδρομείο χωρις χρεωση στο σπιτι σου

 

3. Κάνεις top up ( εμβασμα χρηματων ) μεσω κάρτας σαν να εκανες μια πληρωμη .

Ή μεσω web banking ή απο γκισε στα στοιχεια που σου εμφανιζει .Με τα νεα CC μπορούμε να εμβάσουμε μεχρι 500€ το μηνα χωρις δικαιολογητικά .

Η μεταφορά γινετε κανονικά και με χρεωση μονο 1 €.

Οι μεταφορές κανουν λιγες εργάσιμες να εμφανιστούν! Το πιο σημαντικό ειναι οτι δεν υπάρχουν χρεώσεις.

Εγω πχ έστειλα παρασκευή πριν τις 2 το μεσημερι απο ( winbank web banking ) και ηταν στην καρτα την τριτη 2 το μεσημέρι .

 

4. Μολις μπουν τα χρηματα στην καρτα μπορεις να την χρησιμοποιήσεις σαν οποιαδήποτε Mastercard

 

5. Εγω την συνέδεσα στο Alipay και εκανα ηδη αγορες

 

http://i.imgur.com/G3lKexG.pnghttp://i.imgur.com/21LkFbB.pnghttp://i.imgur.com/WClkKE9.png

 

Η μεταφορά χρημάτων

 

http://i.imgur.com/Fz3Zaty.png

 

Καλησπέρα φίλε μου. Έχω ένα πρόβλημα με την αγορά μου από την aliexpress. Είδα ότι γνωρίζεις καλά την σελίδα. Θα ήθελα αν έχεις χρόνο και μπορείς να μου λύσεις μια απορία. Πως θα γινει να παρω τα χρηματα μου πισω? Γιατί το λέω αυτό. Έκανα μια αγορά από ένα κατάστημα της σελίδας. Όλα καλά ως εδώ. Στοιχίζε 146 ευρώ και 22 shipping. Ξαφνικά μου το έστειλε με dhl . Καλω την dhl να ρωτήσω για το δεμα μου και μου λένε ότι για να το παραλαβω θέλει εκτελονισμο 53 ευρώ από την dhl και φορους και δασμους 70 ευρώ. Λέω στο κατάστημα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δωσω για ένα ράδιοσιντι 300+ ευρώ. Και μου λέει ότι θα μου στείλει μέσω paypal 50 ευρω. Αλλα αφού πάρω το προϊόν. Εμένα και πάλι δεν μου αρκεί. Είναι πολλά. Άλλο 160 άλλο 260. Και έπειτα μου βρωμάει η υπόθεση. Έχει φαγωθεί να κάνω δεκτή την παραλαβή. Εγω του είπα η θα μου δώσεις τα χρηματα μου πισω η μου το στέλνεις ξανά με μια απλη μεταφορική εταιρεία που δεν χρεωνει κτλ. Αυτός δεν μπορεί να πάρει τα χρηματα αν δεν κάνω δεκτο το δεμα. Εγω θελω τα χρηματα μου πισω. Πως θα γινει να τα πάρω? Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου τι το εκανες παραθεση ολο αυτο το σεντονι.? Κι αν το εκανες επειδη δεν το ηξερες, γιατι δεν το διορθωνεις?

Χαλας τη ροη!

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν το γνώριζα. Αλλά θελω μια βοήθεια. Από κάποιον που ξέρει.δεν έχω ξανά μπει σε φορουμ τέτοιο. Προσπάθησα να στείλω προσωπικά μήνυμα στο παλικάρι αλλά δεν έβρισκα κάποια επιλογή.
Link to comment
Share on other sites

Βασικα αρνησου να το παραλαβεις και πες στην DHL να το γυρισει πισω .

Ολα αυτα ΕΑΝ στην σελιδα του προιοντος ( και στο screenshoot της αγορας σου ) ΔΕΝ γραφει αποστολη με DHL .

Εαν γραφει , με απλα ελληνικα τον ηπιες

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν γράφει χάνω τα λεφτά μου?

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Βασικά γράφει dhl. Αλλά δεν ήξερα ότι υπάρχουν έξτρα χρεώσεις φορους κτλ.

Link to comment
Share on other sites

[/color]Βασικά γράφει dhl. Αλλά δεν ήξερα ότι υπάρχουν έξτρα χρεώσεις φορους κτλ.

Άρα ήταν δική σου επιλογή ο τρόπος αποστολής με dhl.

Δυστυχώς δε βλέπω υπαιτιότητα του καταστήματος, την οποία θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς για κάποια διαπραγμάτευση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι . Αλλά δεν έλεγε ότι θα πληρωσω φορους κτλ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Επίσης του είπα να το γυρίσω πίσω το δεμα και να μου κάνει αποστολή με μια άλλη μεταφορική χωρίς κόστος κτλ (όπως μου πρότεινε η ιδια η dhl )και μου είπε να μου βάλει (αφού δεκτώ βέβαια και παραλάβω το δεμα ) σε έναν λογαριασμό paypal 50 ευρω.βέβαια δεν πιστεύω να το κάνει. Δεν θα έχει λόγο αφού έχω δεχτεί. Και έχει πληρωθεί κ αυτός με τη σειρά του.

Link to comment
Share on other sites

Ναι . Αλλά δεν έλεγε ότι θα πληρωσω φορους κτλ.

Προφανώς, αλλά το κατάστημα γιατί θα έπρεπε να το γνωρίζει ή να το αναφέρει εφόσον δεν εισπράττει ούτε επιβάλλει αυτούς τους φόρους?

Φαντάζομαι δεν υποχρεούται να γνωρίζει καν πώς δουλεύουν τα τελωνεία σε όλες τις χώρες του πλανήτη που πιθανότατα στέλνει αγαθά.

Επιπλέον είναι γνωστό ότι οποιαδήποτε αγορά από τρίτη χώρα υπόκειται σε τελωνειακούς δασμούς (άσχετα αν το ταχυδρομείο κάνει τα στραβά μάτια για διάφορους λόγους), οπότε εκτιμώ ότι είναι υποχρέωση του αγοραστή να το γνωρίζει.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια. Αλλά έχω πάρει 5 6 φορές από το συγκεκριμένο σαιτ. Και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ότι έγραφαν αυτά χρεωναν. Τώρα έγινε αυτό. Με λίγα λόγια του έστειλα η να μου καταβάλει τα χρηματα πίσω, η να πάρει πίσω το δεμα και να μου το στείλει με κάποια μεταφορική απλή. Το θεμα είναι, αν δεν κάνω παραλαβή τα χρηματα μου θα τα παρω πισω; και αν ναι που θα το ζητήσω αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια. Αλλά έχω πάρει 5 6 φορές από το συγκεκριμένο σαιτ. Και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ότι έγραφαν αυτά χρεωναν.

Πάλι το ίδιο έγινε. Ό,τι έγραφε αυτό πλήρωσες.

Το επιπλέον κόστος του εκτελωνισμού δεν επιβάλλεται, δεν ελέγχεται, δεν προκαθορίζεται, ούτε εισπράττεται από το κατάστημα.

Και γι'αυτό θεωρώ πως δεν υπάρχει συνυπαιτιότητα του πωλητή.

 

Τώρα έγινε αυτό. Με λίγα λόγια του έστειλα η να μου καταβάλει τα χρηματα πίσω, η να πάρει πίσω το δεμα και να μου το στείλει με κάποια μεταφορική απλή. Το θεμα είναι, αν δεν κάνω παραλαβή τα χρηματα μου θα τα παρω πισω; και αν ναι που θα το ζητήσω αυτό.

Δε γνωρίζω, αλλά εικάζω ότι δεν υπάρχει στάνταρ μεθοδολογία αντιμετώπισης.

Aν ήσουν εσύ ο πωλητής πώς θα αντιδρούσες σε ανάλογο περιστατικό?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ? Θα έδινα στον άνθρωπο η τα χρηματα του πίσω, αφού δεν πήρε προϊόν, η θα τα ξανα έστελνα με μια άλλη ταχυδρομική. Αλλά το δεύτερο είναι πολύ λογικό.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ? Θα έδινα στον άνθρωπο η τα χρηματα του πίσω, αφού δεν πήρε προϊόν

Δεν πήρε επειδή δεν ήθελε να παραλάβει για δικούς του λόγους, όχι από δική σου υπαιτιότητα.

 

θα τα ξανα έστελνα με μια άλλη ταχυδρομική. Αλλά το δεύτερο είναι πολύ λογικό.

Άρα θα επωμιστείς εσύ το κόστος της επιστροφής, της χρονικής αναμονής και της εκ νέου αποστολής.

Οκ, ίσως είναι λογικό οπότε δε μένει παρά να προσπαθήσεις και να μας ενημερώσεις (για μελλοντική αναφορά) για το αποτέλεσμα των ενεργειών σου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι . Αλλά δεν έλεγε ότι θα πληρωσω φορους κτλ.

 

 

Εισαι 100% σιγουρος ?

Δωσε το λινκ του προιοντος .

 

Λοιπον ειναι δικοα σου υπαιτιοτητα .

Αρα ή πληρωνεις εκτελωνισμο ή

πας και το εκτελωνίζεις μονος σου ετσι και ετσι ή

καταβαλεις τα εξοδα της αποστολης με dhl καθως και τα εξοδα επαναποστολης με απλη εταιρια στον πωλητη να το παρει πισω και να το ξαναστειλει .

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω στο link που έστειλες ο συγκεκριμένος πωλητής έχει Shipping μόνο μέσω DHL η EMS.

Δεν έχει απλή μέθοδο shipping για αυτό και δεν μπόρεσες να αποφύγεις το τελωνείο.

Και να του το στείλεις πίσω δεν είμαι σίγουρος αν θα μπορέσεις να τα κανονίσεις να στο στείλει με απλό Shipping αφού δεν το έχει και στις επιλογές του.. μεγάλο μπέρδεμα

 

Γνώμη μου είναι να πληρώσεις τα έξτρα ευρώ, να κρατήσεις το εργαλείο και να το χαρείς ή να προσπαθήσεις να το πουλήσεις

 

Δυστυχώς μάλλον την πάτησες και την χασούρα δεν την γλιτώνεις... αλλά για την επόμενη θα ξέρεις τι να προσέξεις.

 

Αν πάλι θέλεις να το κυνηγήσεις με επαναποστολή, ελπίζω να μπορέσεις να βγάλεις άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Anoubis μόλις έλαβα αυτό το μνμ!

Dear friend,

We agree to refund you. Please kindly open a dispute.

Did you receive the item?

— No

Reason for refund request

—"Purchase Protection is running out, but package is still in transit "

After we agree the dispute and you can get money from Aliexpress within 10 days.

Have a nice day.

Many thanks,

Cassie

ΒέΒαιά δεν καταλαβαινω τι εννοείται διότι είναι όλα κολλημένα μεταξύ τους

Link to comment
Share on other sites

Anoubis μόλις έλαβα αυτό το μνμ!

Dear friend,

We agree to refund you. Please kindly open a dispute.

Did you receive the item?

— No

Reason for refund request

—"Purchase Protection is running out, but package is still in transit "

After we agree the dispute and you can get money from Aliexpress within 10 days.

Have a nice day.

Many thanks,

Cassie

ΒέΒαιά δεν καταλαβαινω τι εννοείται διότι είναι όλα κολλημένα μεταξύ τους

Σου λεει οτι αποδέχονται να σε επιστρέψουν τα χρήματα και να ανοίξεις dispute ώστε να τα πάρεις πίσω με την αιτιολογία Purchase Protection is running out, but package is still in transit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...