Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ. Υπάρχει κάποιος χρονικός περιορισμός, ότι αν δεν κάνουμε συναλλαγή π.χ. για έναν χρόνο, να χάνουμε τα χρήματα που έχουμε στην revolut;

 

Οχι φυσικά, ούτε το Ελληνικό υποικ δεν το κάνει αυτό, που κλέβει από παντού.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Οχι φυσικά, ούτε το Ελληνικό υποικ δεν το κάνει αυτό, που κλέβει από παντού.

 

Χαχαχα για το Ελληνικό υποικ μην είσαι σίγουρος ότι δεν θα το κάνει κάποια στιγμή! :P

 

Τώρα στο θέμα μου, επειδή με το προσωρινό κινητό που έχω(Sony xperia E) θα παιδευτώ να βάλω την εφαρμογή(λέει ότι δεν έχει χώρο ακόμα και μετά από επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων) + την αναμονή για να μπουν τα χρήματα στο revolut, μπορεί κάποιος από Αθήνα που διαθέτει λογαριασμό στο revolut να με εξυπηρετήσει με την παραγγελία της οθόνης και φυσικά να του πληρώσω τα χρήματα;

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε ένα θέμα με το aliexpress.

Είχα παραγγείλει ένα κινητό (που υποτίθεται ότι ήταν διαθέσιμο άμεσα) και μετά από 3 ημέρες αφού ρωτάω τι έγινε, μου λέει ο πωλητής ότι δεν είναι διαθέσιμο στο χρώμα που το παράγγειλα.

Του είπα ότι δεν θέλω άλλο χρώμα και μου απάντησε ότι δεν μπορεί να βρει το χρώμα της παραγγελίας και θα πρέπει να την ακυρώσω .

Κάνω λοιπόν cancel χθες και μου βγάζει ότι περιμένει επιβεβαίωση.

Σήμερα βλέπω πάλι το μήνυμα “awaiting shipmen” σαν να μην έγινε τίποτε.

Τι έχει γίνει; Να ξανακάνω cancel order?

Link to comment
Share on other sites

Προφανως ο πωλητης δεν εκανε ακομη δεκτο το cancelling και λογικα ειναι ακομα σε awaiting shipment. Λογικα εφ οσον αυτος το προτεινε θα το κανει. Περιμενε κανα δυο μερες ακομα και θα υπαρξει σιγουρα εξελιξη. Δεν ειμαι σιγουρος οτι μπορεις να ξανακανεις cancel order. Για ποιο λογο εγραψες?

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Προφανως ο πωλητης δεν εκανε ακομη δεκτο το cancelling και λογικα ειναι ακομα σε awaiting shipment. Λογικα εφ οσον αυτος το προτεινε θα το κανει. Περιμενε κανα δυο μερες ακομα και θα υπαρξει σιγουρα εξελιξη. Δεν ειμαι σιγουρος οτι μπορεις να ξανακανεις cancel order. Για ποιο λογο εγραψες?

 

Για "processing time too long"

Link to comment
Share on other sites

 

Εγω ΠΑΝΤΑ παρακολουθω το Tracking και εαν δεν εμφανισει πληροφοριες μετα απο 12-13 ημερες , 1ον ερωτηση στον πωλητη για το εαν ειναι σωστο και εαν πει οτι ειναι κλπ ή δεν απαντα κατευθειαν dispute [no tracking information επιλογη]

 

Προφανως και εγω παρακολουθω παντοτε το tracking number, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν υπαρχει τιποτα να παρακολουθησω, ο απατεωνας εκανε register απλα τον αριθμο και δεν παρεδωσε τιποτα στα κινεζοελτα.

Απλα θελω παντοτε να ειμαι συγκρατημενος πριν κατηγορησω τον πωλητη οτι εκανε απατεωνια, με κουραζουν κατι ανυπομονοι τυποι που ξεκινουν διενεξεις με τους πωλητες για μερικες μερες λες και οταν ψωνιζουν ηλεκτρονικα απο Ελλαδα τα στελνουν αμεσα..

Απο εκει και περα ο πωλητης ειχε εξαιρετικο ιστορικο, 95% με 250 feedback οποτε λεει ιιισως φταινε και τα κινεζοελτα, τωρα πλεον πανε σχεδον 40 μερες απο τη στιγμη της αγορας και παρατραβηξε το αστειο.

Μολις σημερα πηρα ανταποκριση απο τα αλιεξπρες

We have traced the tracking number and found there is no tracking information, so we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 3 calendar days. Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.

 

Αυτο που με προβληματιζει ειναι τι θα γινει αν ο πωλητης στειλει τωρα καμια καλτσα (μου εχει συμβει στο ebay, μη γελατε) τι θα κανω;

Θα πει το αλιεξπρες οριστε τα εστειλε; Ο τυπος εδωσε εδω και 30 μερες τραγκινγκ και δεν υπαρχει καμια ανανεωση του στατους,

με δουλευουν οι κινεζοι, ποια αλλη αποδειξη χρειαζεται πριν μου γινει refund;

 

To φοβαμαι γιατι στις διενεξεις στο αλιεξπρες διαβαζω οτι παιρνουν παντα το μερος των πωλητων, αντιθετως πχ απο το πειπαλ/ιμπει..

Link to comment
Share on other sites

Αφού σου λέει

" Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received."

Άρα δεν κλείνεις το case με το που σου δώσει το σωστό Tracking number...

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Προφανως και εγω παρακολουθω παντοτε το tracking number, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν υπαρχει τιποτα να παρακολουθησω, ο απατεωνας εκανε register απλα τον αριθμο και δεν παρεδωσε τιποτα στα κινεζοελτα.

Απλα θελω παντοτε να ειμαι συγκρατημενος πριν κατηγορησω τον πωλητη οτι εκανε απατεωνια, με κουραζουν κατι ανυπομονοι τυποι που ξεκινουν διενεξεις με τους πωλητες για μερικες μερες λες και οταν ψωνιζουν ηλεκτρονικα απο Ελλαδα τα στελνουν αμεσα..

Απο εκει και περα ο πωλητης ειχε εξαιρετικο ιστορικο, 95% με 250 feedback οποτε λεει ιιισως φταινε και τα κινεζοελτα, τωρα πλεον πανε σχεδον 40 μερες απο τη στιγμη της αγορας και παρατραβηξε το αστειο.

Μολις σημερα πηρα ανταποκριση απο τα αλιεξπρες

We have traced the tracking number and found there is no tracking information, so we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 3 calendar days. Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.

 

Αυτο που με προβληματιζει ειναι τι θα γινει αν ο πωλητης στειλει τωρα καμια καλτσα (μου εχει συμβει στο ebay, μη γελατε) τι θα κανω;

Θα πει το αλιεξπρες οριστε τα εστειλε; Ο τυπος εδωσε εδω και 30 μερες τραγκινγκ και δεν υπαρχει καμια ανανεωση του στατους,

με δουλευουν οι κινεζοι, ποια αλλη αποδειξη χρειαζεται πριν μου γινει refund;

 

To φοβαμαι γιατι στις διενεξεις στο αλιεξπρες διαβαζω οτι παιρνουν παντα το μερος των πωλητων, αντιθετως πχ απο το πειπαλ/ιμπει..

 

Φιλε μου μπορω να σε διαβεβαιωσω ότι ο Ali μου εχει δωσει 100% δικιο σε πάνω απο 50 disputes τουλαχιστον. 100 % ο πωλητης έκανε πίσω στο dispute ακομα και οταν ειχα παραλαβει κατι σωστό αλλα δεν ηταν απολυτα των προδιαγραφων της σελιδας του. Απλα θέλει πάντα το σωστό χειρισμό και τα αποδεικτικα στοιχεία καθως και τι εχεις αγορασει και οχι τι εχεις συμφωνησει μεσω chat. Επίσης να ενοχλεις τον πωλητη συχνά και νωρις διοτι θα διαπιστωσεις αν απαντα και μπορεις να συνενονοηθεις.

Ποια εταιρεια είναι το tracking ?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μπορω να σε διαβεβαιωσω ότι ο Ali μου εχει δωσει 100% δικιο σε πάνω απο 50 disputes τουλαχιστον. 100 % ο πωλητης έκανε πίσω στο dispute ακομα και οταν ειχα παραλαβει κατι σωστό αλλα δεν ηταν απολυτα των προδιαγραφων της σελιδας του. Απλα θέλει πάντα το σωστό χειρισμό και τα αποδεικτικα στοιχεία καθως και τι εχεις αγορασει και οχι τι εχεις συμφωνησει μεσω chat. Επίσης να ενοχλεις τον πωλητη συχνά και νωρις διοτι θα διαπιστωσεις αν απαντα και μπορεις να συνενονοηθεις.

Ποια εταιρεια είναι το tracking ?

 

+1 και απο εμενα σε αυτα που γραφεις.

Εχω διαβασει εδω μεσα παραλογες απαιτησεις απο φιλους που περιμενουν να δικαιωθούν, χωρις μαλιστα να εχουν καποιες αποδειξεις.

Οχι οτι οι αλλοι ειναι παρθενες δηλαδη.....

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

+1 και απο εμενα σε αυτα που γραφεις.

Εχω διαβασει εδω μεσα παραλογες απαιτησεις απο φιλους που περιμενουν να δικαιωθούν, χωρις μαλιστα να εχουν καποιες αποδειξεις.

Οχι οτι οι αλλοι ειναι παρθενες δηλαδη.....

 

Και για να συνεχισω έχω μία διένεξη με κάποιο πολυ μεγαλο μαγαζι στον Ali όπου εχω κανει Claim (δεν ζητάω χρήματα διότι δεν εχω χάσει) για ανήθικη συμπεριφορά με στοχο να αλλαξω την βαθμολογία μου. Ακόμα δεν εχει τελειωσει αλλα το "πολυ σοβαρό" μαγαζί είναι το Store:Eternal Team: http://www.aliexpress.com/store/103919. Ακόμα και οι κριτικές ή και η βαθμολογία είναι όλα σχετικά και δεν ειναι πάντα η πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μπορω να σε διαβεβαιωσω ότι ο Ali μου εχει δωσει 100% δικιο σε πάνω απο 50 disputes τουλαχιστον. 100 % ο πωλητης έκανε πίσω στο dispute ακομα και οταν ειχα παραλαβει κατι σωστό αλλα δεν ηταν απολυτα των προδιαγραφων της σελιδας του. Απλα θέλει πάντα το σωστό χειρισμό και τα αποδεικτικα στοιχεία καθως και τι εχεις αγορασει και οχι τι εχεις συμφωνησει μεσω chat. Επίσης να ενοχλεις τον πωλητη συχνά και νωρις διοτι θα διαπιστωσεις αν απαντα και μπορεις να συνενονοηθεις.

Ποια εταιρεια είναι το tracking ?

Έκανα μια φορά αρνητική βαθμολόγηση σε κάποιον πωλητή για ένα αντικείμενο που δεν ήταν όπως ακριβώς έλεγε και μου έστειλε μήνυμα που έλεγε, βάλε μου 5 αστέρια κράτα το προϊόν και θα σου επιστρέψω όλα τα χρήματα σου. Έτσι έκανα και πήρα τα λεφτά μου. Το γράφω γιατί όταν βλέπεις πωλητές με αρκετές πωλήσεις τότε τους ενδιαφέρει το καλό τους όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Και η προσφατη ιστορια η δικη μου.

Αγορα απο το το καταστημα Store:Hope-Team ShenZhen Electronic Technology Co.,LTD ενος Χ5 την 11/11.

http://www.aliexpress.com/item/New-Original-Doogee-X5-X5C-Android-5-1-5-0-HD-1280-720-IPS-MT6580-Quad/32421196259.html

Μου εδωσε τρακινγκ ναμπερ, το οποιο ομως δεν φαινοταν πουθενα. Το ρωταγα και μου απανταγε <περιμενε κλπ κλπ...>.

Μετα απο 20 μερες, αφου δεν φαινοταν πουθενα μου απαντα, <τελικα δεν το εστειλα, εδω ειναι, δεν στο στελνω, κανε ριφαντ να το αποδεχτω>.

Εστειλα καποια μαιλ-διαμαρτυριες για την τιμη των οπλων, η αλληλογραφια μας φαινοταν στην σελιδα της παραγγελιας μου, οποτε ξαφνικα χτες, σβηστηκαν ολα!

Αποδεχτηκα την ηττα μου, χτες εκανα ντισπουτ, σημερα το δεχτηκαν, κανουν ριφαντ και εκλεισαν την υποθεση.

Ειπαμε δεν ειναι ολοι παρθενες και καλο ειναι να τους ξεμπροστιαζουμε.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Και η προσφατη ιστορια η δικη μου.

Αγορα απο το το καταστημα Store:Hope-Team ShenZhen Electronic Technology Co.,LTD ενος Χ5 την 11/11.

http://www.aliexpress.com/item/New-Original-Doogee-X5-X5C-Android-5-1-5-0-HD-1280-720-IPS-MT6580-Quad/32421196259.html

Μου εδωσε τρακινγκ ναμπερ, το οποιο ομως δεν φαινοταν πουθενα. Το ρωταγα και μου απανταγε <περιμενε κλπ κλπ...>.

Μετα απο 20 μερες, αφου δεν φαινοταν πουθενα μου απαντα, <τελικα δεν το εστειλα, εδω ειναι, δεν στο στελνω, κανε ριφαντ να το αποδεχτω>.

Εστειλα καποια μαιλ-διαμαρτυριες για την τιμη των οπλων, η αλληλογραφια μας φαινοταν στην σελιδα της παραγγελιας μου, οποτε ξαφνικα χτες, σβηστηκαν ολα!

Αποδεχτηκα την ηττα μου, χτες εκανα ντισπουτ, σημερα το δεχτηκαν, κανουν ριφαντ και εκλεισαν την υποθεση.

Ειπαμε δεν ειναι ολοι παρθενες και καλο ειναι να τους ξεμπροστιαζουμε.

 

δεν είναι εφικτό να σβηστούν όλα διότι μόνο ο Ali μπορει να το κάνει όχι ο πωλητής !!! πως εστειλες εμαιλ και φαινοταν στην σελιδα αφου ειναι εμαιλ ? ή εννοεις την αλληλογραφία στο chat της πλατφόρμας ?

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι εφικτό να σβηστούν όλα διότι μόνο ο Ali μπορει να το κάνει όχι ο πωλητής !!! πως εστειλες εμαιλ και φαινοταν στην σελιδα αφου ειναι εμαιλ ? ή εννοεις την αλληλογραφία στο chat της πλατφόρμας ?

 

Αναφερω οτι υπηρξαν ερωτησεις - απαντησεις, ο οποιες γινονταν στην σελιδα της παραγγελίας μου. Αυτες εξαφανιστηκαν.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μπορω να σε διαβεβαιωσω ότι ο Ali μου εχει δωσει 100% δικιο σε πάνω απο 50 disputes τουλαχιστον. 100 % ο πωλητης έκανε πίσω στο dispute ακομα και οταν ειχα παραλαβει κατι σωστό αλλα δεν ηταν απολυτα των προδιαγραφων της σελιδας του. Απλα θέλει πάντα το σωστό χειρισμό και τα αποδεικτικα στοιχεία καθως και τι εχεις αγορασει και οχι τι εχεις συμφωνησει μεσω chat. Επίσης να ενοχλεις τον πωλητη συχνά και νωρις διοτι θα διαπιστωσεις αν απαντα και μπορεις να συνενονοηθεις.

Ποια εταιρεια είναι το tracking ?

 

Με ηρεμησε αυτο που μου λες, θα κανω υπομονη.

δεν ξερω ποια εταιρεια αποστολης ειναι, υποθετω china post.

RM806699579CN

Link to comment
Share on other sites

Αναφερω οτι υπηρξαν ερωτησεις - απαντησεις, ο οποιες γινονταν στην σελιδα της παραγγελίας μου. Αυτες εξαφανιστηκαν.

 

καταγελια στον Ali

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Με ηρεμησε αυτο που μου λες, θα κανω υπομονη.

δεν ξερω ποια εταιρεια αποστολης ειναι, υποθετω china post.

RM806699579CN

 

πιθανα ειναι ψευτικος. Ποτε σου δόθηκε ? εμενα δεν βγαζει τιποτα ουτε απο ΕΛΤΑ ουτε απο China Post.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου που έχεις κάνει 50 disputes, αν επιτρέπεται για τι σύνολο παραγγελιών μιλάμε;
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου που έχεις κάνει 50 disputes, αν επιτρέπεται για τι σύνολο παραγγελιών μιλάμε;

 

δεν θα σου απαντησω

Link to comment
Share on other sites

[...]

Απο εκει και περα ο πωλητης ειχε εξαιρετικο ιστορικο, 95% με 250 feedback οποτε λεει ιιισως φταινε και τα κινεζοελτα, τωρα πλεον πανε σχεδον 40 μερες απο τη στιγμη της αγορας και παρατραβηξε το αστειο. [...]

Αυτό δεν ειναι εξαιρετικό ιστορικό, αλλά ένας νέος πωλητής που συνήθως είναι χωρίς εμπειρία και χωρίς τη δυνατότητα γρήγορης εξυπηρέτησης. Το 95% επισης σε τοσες λιγες πωλήσεις δεν είναι ιδιαίτερα καλό. Πιθανόν μ@λ@κίζεται και σου σπαταλάει το χρόνο όπως θα κανε λογικά και σε άλλους, πχ δεν εχει στοκ σε κατι οποτε δινει ενα ψευτικο τρακινγκ κι ό,τι γίνει έγινε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν ειναι εξαιρετικό ιστορικό, αλλά ένας νέος πωλητής που συνήθως είναι χωρίς εμπειρία και χωρίς τη δυνατότητα γρήγορης εξυπηρέτησης. Το 95% επισης σε τοσες λιγες πωλήσεις δεν είναι ιδιαίτερα καλό. Πιθανόν μ@λ@κίζεται και σου σπαταλάει το χρόνο όπως θα κανε λογικά και σε άλλους, πχ δεν εχει στοκ σε κατι οποτε δινει ενα ψευτικο τρακινγκ κι ό,τι γίνει έγινε.

 

Πολυ σωστά να εξεταζετε αν ενα νεος πωλητης έχει χαμηλό ποσοστό. Αφου ειναι νεος δεν έχει ιστορικο οποτε θελετε 99% rate.

Link to comment
Share on other sites

Άσε που το 95%με τόσες λίγες πωλήσεις είναι εύκολο να το έχει φτιάξει και μόνος του. Φανταστείτε πόσο χάλια είναι...
No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά προσπαθώ να κάνω μια αγορά απο ali αλλά τρώω άκυρο απο την τράπεζα Πειραιώς με mastercard, λόγω νομοθετικού περιεχομένου κτλπ όπως με ενημέρωσαν. . Υπάρχει κανένας τρόπος να περάσω την αγορά?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά προσπαθώ να κάνω μια αγορά απο ali αλλά τρώω άκυρο απο την τράπεζα Πειραιώς με mastercard, λόγω νομοθετικού περιεχομένου κτλπ όπως με ενημέρωσαν. . Υπάρχει κανένας τρόπος να περάσω την αγορά?

 

Υπαρχει.

Αλλα απο τον Ιουνιο που μπηκανε τα γ.... τα καπιταλσ κοντρολ, αυτο συζηταμε σε οοοοολα τα νηματα.

Αν κανεις αναζητηση θα βρεις τα παντα.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Το story

 

Έχω ένα κινητό Lenovo K3 Note με ραγισμένη οθόνη, που δούλευε παρά το ράγισμα αλλά είπα να την διορθώσω για να μην χειροτερέψει.

 

Παρήγγειλα αυτό το ανταλλακτικό από το Aliexpress.

(Ήταν 2η απόπειρα παραγγελίας μετά από περιπέτεια στην πρώτη παραγγελία από προφανώς άλλον πωλητή)

 

Ήρθε χθες. Το πήγα σήμερα νωρίς το πρωί σε τεχνικό, το πέρασε αλλά το ανταλλακτικό ήταν ελαττωματικό.

Το αποτέλεσμα ήταν να μην έχω κινητό καθώς ούτε το παλιό μπορούσε πλέον να μπει καθώς χάλασε κατά την εξαγωγή του (ήταν κολλημένο).

 

 

Οι προβληματισμοί

 

Προφανώς και θα ανοίξω case αλλά έχω διάφορους προβληματισμούς που θα ήθελα να ρωτήσω μήπως και αποφύγω κάποιο λάθος από την πλευρά μου:

 

 


 

  1. Πώς θα αποδείξω πως είναι ελαττωματικό αν ο αγοραστής το αμφισβητήσει? Προφανώς δεν γίνεται να βάλω τον τεχνικό να τραβήξει βίντεο, είναι γελοίο.
  2. Αν για να το αποδείξω ζητήσει να το στείλω πίσω να το δει, θα πρέπει να περιμένω να φτάσει, να το δει αυτός και μετά να μου στείλει άλλο? Δηλαδή κανα 3μηνο αναμονή?
  3. Θα πρέπει να ζητήσω άμεσο refund και να μου στείλει άλλο που θα ξαναπληρώσω (ώστε να έχει ασφάλεια alipay) ή καλύπτομαι αν ζητήσω κατευθείαν καινούριο λόγω του case? (ρωτάω για να μην καθυστερούμε ακόμα περισσότερο και με τα refunds)
  4. Με τα μεταφορικά αν μου ζητήσει να το στείλω πίσω να το ελέγξει τί γίνεται? Αυτό το πράμα κάνει 20 ευρώ και τα μεταφορικά θα στοιχίσουν 10 και δεν είναι συναλλαγή με paypal αλλά με alipay.
  5. Αν ζητήσει να το στείλω να το ελέγξει πώς ξέρω πως δεν θα προφασιστεί πως δουλεύει?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...