pro Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Για μενα, ενας απο τους βασικους παραγοντες που δημιουργει το κυκλοφοριακο στη Θεσσαλονικη ειναι η νοοτροπια. Και εξηγω: Ο Θεσσαλονικιος δεν εχει ακομη εμπεδωσει οτι η πολη του εχει μετατραπει απο μια επαρχιακη μικρομεσαια πολη σε (σχεδον) μητροπολιτικο κεντρο. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην εχει αλλαξει τις συνηθειες του. Οπως πηγαινε απο το Ιπποκρατειο στην Τσιμισκη με το αυτοκινητο για να παρει τσουρεκια απο τον Τερκενλη πριν απο χρονια, ετσι θελει να κανει και τωρα. Δεν περναει καν απο το μυαλο του οτι μπορει να παρει ενα γαμωλεωφορειο απο την Ολγας (τι; να περπατησω 500 μετρα; ασε ρε καρνταση...) για να παει. Παει λοιπον κουρσατος, παρκαρει ωραιοτατα για 5 λεπτα στην Τσιμισκη, δημιουργει ενα χαος, και φευγει σαν κυριος. Παραδειγματα σαν κι αυτο, απειρα. Ξερετε ποσες λωριδες της νεας παραλιας κλεινουν απο τριπλοπαρκαρισμενα (τουλαχιστον - και δεν ειναι σχημα λογου) αυτοκινητα στο γνωστο κοτοπουλαδικο; Για να μην μιλησω για φαινομενα τυπου Ολγας, που για να δεις αυτοκινητο να παει κανονικα στη λωριδα του και να μην παει καβαλα στη γραμμη πρεπει να κανει το θαυμα της η παναγια η σουμελα... Η γραμμη βεβαια ισα που διακρινεται, αλλα γι'αυτο σιγουρα φταιει ο ΥΠΕΧΩΔΕ, ποτέ ο Δημαρχος ή ο Νομαρχης που ειναι Σαλονικιοι και τα λενε χυμα και τσουβαλατα στους ρεμπεσκεδες της Αθηνας. Δεν λεω οτι για ολα ευθυνονται οι ιδιοι οι ανθρωποι. Εξάλλου εχω αναφερει πολυ συγκεκριμενα εργα που θεωρω απαραιτητα για την βελτιωση της καταστασης. Αλλα μεχρι τοτε, η κατασταση θα μπορουσε να ειναι αρκετα καλυτερη, αν υπηρχε η διαθεση απο την τοπικη κοινωνια να κανει κατι περα απο το κατηγορει τους παντες εκτος απο τον εαυτο της. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ramidakos Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Νομίζω πολυλογούμε και έχουμε χάσει το νόημα... Αδιαφορώ για το τι έχει κάνει η Αθήνα. Έπεσε πολύ χρήμα εν όψει Ολυμπιακών και διορθώσανε κάποια πράγματα. Η πόλη μας έχει ανάγκη από μερικές δραστικές λύσεις και καθόλου δαπανηρές. Ίσα ίσα που μπορούν να αποφέρουν και κέρδος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως το πώς να κάνεις το ζώο άνθρωπο. Πώς να του δώσεις το θείο χάρισμα της λογικής ;) Μερικά πράγματα πρέπει απλά να εφαρμοστούν: 1. Τήρηση λεοφωρειολωρίδων. "Σκίσιμο" σε όσους (και όλους όσους) τις παραβαίνουν. Τοποθέτησαν και κάμερες για παρακολούθηση... δεν έχω ακούσει για κλήση από κάμερες μέχρι σήμερα. Ας με διαψεύσει όποιος γνωρίζει κάτι. 2. "Σκίσιμο" στα παρανόμως σταθμευμένα σε κεντρικές αρτηρίες της πόλης. Να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους από τις μάντρες τις αστυνομίας. Θεωρώ κοροϊδία δρόμος 5 λωρίδων να κυκλοφορεί χωλαίνοντας με 2-3, γιατί η χαϊκλασσάτη κοινωνία θέλει το αμαξάκι παρκαρισμένο μπροστά από το μαγαζί που θα πίνει καφέ! 3. Περιορισμός σε Ι.Χ. στο κέντρο της πόλης. Κάτι άκουσα μάλιστα ότι θα εφαρμοστεί ένα νέο μέτρο κάθε Πέμπτη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από το 2006 (πρόταση του συγκοινωνιολόγου Σ.Βούγια). Τα βρίσκετε τραβηγμένα; Απίθανα; Ίσως απίθανα να γίνουν, γιατί είμαστε παραχαϊδεμένοι. Έναν βούρδουλα χρειαζόμαστε για να γίνουμε άνθρωποι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ramidakos Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 @ pro Φίλε μου, δεν πρόλαβα να διαβάσω το post σου. Με πρόλαβες για 8 λεπτάκια. :) Πολύ σωστά τα λες. Αν δεν αλλάξουμε μυαλά δεν θα αλλάξει και η κατάσταση. Η μόνη εφικτή λύση είναι ο κίνδυνος τιμωρίας. Σκληρή αστυνόμευση χρειαζόμαστε για να επανέλθει η πειθαρχία. Σημείωση: Τις γραμμές στην Όλγας πρόσφατα τις πέρασαν ένα χεράκι. ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
swiffer Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Σημερα το πρωι ο δημαρχος της Θεσσαλονικης υποσχεθηκε οτι μεχρι το 2012 (πριν την εναρξη της ΔΕΘ) θα υπαρχει μετρο στην Θεσσαλονικη και θα εχει λυθει κατα πολυ το κυκλοφοριακο. Να δουμε κυριε Δημαρχε... Παράθεση http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Σημερα το πρωι ο δημαρχος της Θεσσαλονικης υποσχεθηκε οτι μεχρι το 2012 (πριν την εναρξη της ΔΕΘ) θα υπαρχει μετρο στην Θεσσαλονικη και θα εχει λυθει κατα πολυ το κυκλοφοριακο. Να δουμε κυριε Δημαρχε... Μην μου πεις: "...με την προϋπόθεση φυσικά να εκλέγομαι συνεχώς μέχρι τότε" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skype Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Άκουσα οτι κάθε χρόνο μόνο στην Θεσσαλονίκη αγοράζονται περίπου 70.000 Ι.Χ. Πόσα αποσύρονται; Μόνο 4.000 το χρόνο. Επίσης τον Απρίλιο του 2005 αγοράστηκαν 5 porsche! Οπότε καταλαβαίνετε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Επίσης τον Απρίλιο του 2005 αγοράστηκαν 5 porsche! Οπότε καταλαβαίνετε... Με τέτοιες πωλήσεις πάει για κλείσιμο η εταιρεία... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skype Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Με τέτοιες πωλήσεις πάει για κλείσιμο η εταιρεία... Δεν κατάλαβες, αφού είναι ακριβά αμάξια, οπότε τα λεφτά που βγάζει η εταιρεία είναι πολλά. Έπειτα, με τέτοιο ρυθμό πωλήσεων σκέψου πόσες Porsche θα υπάρχουν σε 10 χρόνια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Δεν κατάλαβες, αφού είναι ακριβά αμάξια, οπότε τα λεφτά που βγάζει η εταιρεία είναι πολλά. Έπειτα, με τέτοιο ρυθμό πωλήσεων σκέψου πόσες Porsche θα υπάρχουν σε 10 χρόνια. πλάκα έκανα φίλε μου... :) Δικό μου φταίξιμο, έπρεπε να βάλω smileys. τέσπα, είμαι σίγουρος ότι αναλογικά οι πόρσε που πωλούνται στην αΘήνα είναι περισσότερες, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό επηρεάζει το κυκλοφοριακό. Να μου πεις για τα 4x4 να το καταλάβω, αλλά οι πόρσε μετριούνται στα δάχτυλα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 off topic Αλέξη, μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί την επιδημία των Cayenne. Αφού όλοι ψάχνουμε τη φυτεία που φυτρώνουν, δεν εξηγείται τόσες πολλές. Αυτές και τα Hummer. off topic end Ώστε ο δήμαρχος υποσχέθηκε μετρό, ε; Εμ, εκλογές έρχονται και αρχίσαμε τις μαλ..ες. :p Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Φίλε είσαι τόσο λάθος που με το ζόρι απαντώ χωρίς να παραβώ τους ΟΠΧ. Δεν περνάει μέρα που να μην διαβάσω στο φόρουμ και από μία καραμπινάτη παραπληροφόρηση (για να μην πω τίποτε βαρύτερο). Έχουμε και λέμε ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ. Πληθ: 735.000. Δεκάδες γραμμές τραμ και μετρό ΑΝΟΒΕΡΟ. Πληθ. 516.000. Συνδυασμός τραμ-μετρό από το κέντρο προς τα προάστια. ΓΛΑΣΚΩΒΗ. Πληθ. 630.000. Τραμ που "κυκλώνει" την πόλη. Πρωτολειτούργησε το 1896. Παρομοίως (για να μην ψάχνω και πολύ) μετρό έχουν οι παρακάτω πόλεις (όλες με πληθυσμό από 300.000 ως 800.000 ΛΙΛ (Γαλλία) ΜΠΟΧΟΥΜ ΒΟΥΠΕΡΤΑΛ ΜΠΟΛΟΝΙΑ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ ΣΕΒΙΛΛΗ Είναι θέμα οπτικής γωνίας όλα τελικά, ακόμα και η παραπληροφόρηση: οι περισσότερες από τις πόλεις που αναφέρεις διαθέτουν τραμ ή light railway που σε μερικές γίνεται υπόγειο για κάποια χιλιόμετρα. Επίσης ξεχνάς να αναφέρεις ότι π.χ. η Γλασκώβη έχει συνολικό μητροπολιτικό πληθυσμό γύρω στα δυο εκατομμύρια και όχι 630.000, η Σεβίλλη (της οποίας το μετρό δεν υπάρχει καν ακόμα) περίπου 1,5 εκατομμύριο και άλλες τέτοιες μικρές ανακρίβειες. Τέλος ας μην συγκρίνουμε το ΑΕΠ της Ελλάδας με αυτές τις χώρες, ή την οικονομική σημασία της Θεσσαλονίκης σε σχέση π.χ. με το Άμστερνταμ γιατί θα μας πιάσει κατάθλιψη. Οπότε καλά έκανες και δεν παρέβης τους ΟΠΧ.... Καλή χρονιά! Για να μην παρεξηγηθώ: έχοντας περάσει αρκετές ώρες μποτιλιαρισμένος στη ζωή μου θα ήθελα πάρα πολύ να λυθεί το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Το ερώτημα είναι με ποιο τίμημα: κάτσαμε ποτέ να βάλουμε τα νούμερα κάτω να δούμε αν μας βγαίνει η κατασκευή μετρό ή όχι; Αν ναι, γιατί όλοι οι διαγωνισμοί κηρύσσονται άγονοι; Αν όχι, μήπως πρέπει να σκεφτούμε ότι η ιστορία του Μετρό της Θεσ/νίκης ξεκίνησε από την τεμπελιά και την αδιαφορία ενός δημάρχου (Κούβελας) που αντί να προσπαθήσει με παρεμβάσεις να περιορίσει ένα πρόβλημα που άρχισε να μεγαλώνει το άφησε στη μοίρα του -και την πόλη μαζί- εκβιάζοντας το "κράτος των Αθηνών" να κατασκευάσει ένα έργο εκτός πραγματικότητας; (αυτό σε όρους τοπικής πολιτικής λέγεται "δίνω μάχες για την ΠΟΛΗ ΜΑΣ"). Η συνέχεια γνωστή: οι κυβερνήσεις (όχι των Αθηνών, όλης της Ελλάδας είναι και ο σημερινός πρωθυπουργός από τις Σέρρες) για λόγους πολιτικού κόστους ποτέ δεν τόλμησαν να πουν όχι και το πρόβλημα όχι απλά διαιωνίζεται αλλά έχει επιδεινωθεί δραματικά γιατί η "επικείμενη" κατασκευή του μετρό έβαλε στην άκρη τις σκέψεις για άλλες λύσεις και παρεμβάσεις. Οι επόμενοι δήμαρχοι έκαναν το μετρό σημαία και φτάνουμε σήμερα να υπόσχεται ο Παπαγεωργόπουλος την κατασκευή του...:D και ο Ψωμιάδης να απαιτεί "Μετρό, ίδιο με της Αθήνας (!!!) γιατί οι αγελάδες της Αθήνας παραπάχυναν (sic)" :D :D :D Αντί να μπαίνει μια ολόκληρη πόλη σ' αυτό το φαύλο κύκλο δε θα ήταν πιο απλό να τεθεί το πρόβλημα στη βάση του και να δούμε από την αρχή τί λύσεις υπάρχουν; Γιατί υπάρχουν λύσεις που και λιγότερη ταλαιπωρία θα προκαλέσουν στην κατασκευή τους σε σχέση με το μετρό και πολύ φθηνότερες θα είναι, συμβατές με το οικονομικό μέγεθος της πόλης. Και αν αφήσετε κανένα βλάχο ή μετανάστη να κατοικήσει στην πόλη σας (του Μεγαλέξανδρου) και ο πληθυσμός φθάσει στο σημείο να χρειάζεται πραγματικά μετρό, καμία αντίρρηση δεν έχω να φτιαχτεί... Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Ο μητροπολιτικός σιδηρόδρομος είναι ένα μόνο (βασικό ωστόσο) αλλά ένα μόνο στοιχείο που κάνει τη διαβίωση καλύτερη και τις μετακινήσεις ταχύτερες και οικονομικότερες. Χρειάζεται σχέδιο αλλά κανείς εκεί πάνω δεν φαίνεται πρόθυμος να το πραγματοποιήσει. Προτιμούν να κατηγορούν απλώς την κυβέρνηση. Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει εταιρίες, μαγαζιά, καφέ και κατοικίες (σε αντίθεση με την Αθήνα που οι κατοικίες είναι πολύ μικρό ποσοστό). Ανάγκη αναμφισβήτητα υπάρχει για μετακίνηση σχεδόν όλο το 24ωρο οπότε το μετρό κρίνεται απαραίτητο 100%. Όσο για τη βιωσιμότητα της επένδυσης δεν είμαι ειδικός ούτε να τη μετρήσω ούτε να την ορίσω. Αρμόδιοι για αυτό είναι οι εκλεγμένοι άρχοντες της πόλης που, δυστυχώς, είναι αυτοί που είναι. Οπότε μην περιμένετε και πολλά. Συνολικότερα τώρα: Η Θεσσαλονίκη είναι αρκετά μεγάλη για να φροντίζει μόνη της της ανάγκες της, με την κεντρική κυβέρνηση να θέτει τα πλαίσια και να ενθαρρύνει τις επενδύσεις. Δουλειά των τοπικών αρχόντων είναι να εφαρμόζουν με τον καλύτερο τρόπο τα μέτρα βελτίωσης της ζωής των πολιτών τους. Αλλά δεν έχουν σκοπό. Έτσι γκρινιάζουν ότι η κυβέρνηση δεν στέλνει λεφτά λες και η κυβέρνηση είναι ο θείος από την Αμερική που στέλνει το τσεκ κάθε μήνα να το κάνουμε έργα. κάτσαμε ποτέ να βάλουμε τα νούμερα κάτω να δούμε αν μας βγαίνει η κατασκευή μετρό ή όχι; Αν ναι, γιατί όλοι οι διαγωνισμοί κηρύσσονται άγονοι; Αυτή τη στιγμή που μιλάμε υπάρχει προσωρινός ανάδοχος. Τα έργα (τα όποια έργα) είναι μπλοκαρισμένα από ένα σωρό ενστάσεις. Τρέχα γύρευε. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skype Δημ. January 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2006 Μετανάστες υπάρχουν. Δηλαδή έρχονται και απο Αφρικανικές χώρες και νομίζω οτι ο πληθυσμός των Αφρικανών στην Θεσσαλονίκη είναι περίπου 3.000 και αυτό τα τελευταία 5 χρόνια. Εγώ πιστεύω οτι οι μετανάστες δίνουν ζωή στην πόλη. Βλέπετε πόσο σπουδαία ήταν η Θεσσαλονίκη στις αρχές του 20ου αιώνα; Είχε ανάμικτες φυλές. OveLix, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης υπάρχουν κατοικίες αλλα λίγες κι αυτές κατοικούνται κυρίως απο συνταξιούχους. Στο κέντρο τα 2-3 σχολεία έχουν απο 80-100 παιδία το καθένα, στα προάστια έχουν 700 παιδιά το καθένα. Έχω πληροφορίες απο καθηγητή που είναι εκεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. January 4, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2006 Ehw mia aporia: H elliniki nomothesia orizei oti gia na ginei metro (i otidipote allo) sti Thessaloniki prepei na ginoun oi diadikasies apo tin kentriki kyvernisi i epitrepei stin autodioikisi na drasei? Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. January 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2006 Η Ελληνική νομοθεσία δεν απαγορεύει τίποτε εφόσον τηρούνται οι διαδικασίες δημιουργίας της κοινοπραξίας, οι διαγωνισμοί και οι αναθέσεις. Σε έργα που κοστίζουν πάρα πολλά λεφτά και απαιτείται η συμμετοχή πόρων της ΕΕ η κεντρική κυβέρνηση έχει φυσικά το ρόλο της που δεν είναι όμως παρά συμβουλευτικός. Στο μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είμαι βέβαιος αν παίζει αυτοχρηματοδότηση (δλδ ιδιώτες κατασκευάζουν με δικά τους λεφτά/δάνεια κλπ) ή συγχρηματοδότηση (Δημόσιο+ΕΕ+ιδιώτες και συνεκμετάλλευση). Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marvin Δημ. January 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2006 Η Ελληνική νομοθεσία δεν απαγορεύει τίποτε εφόσον τηρούνται οι διαδικασίες δημιουργίας της κοινοπραξίας, οι διαγωνισμοί και οι αναθέσεις. Σε έργα που κοστίζουν πάρα πολλά λεφτά και απαιτείται η συμμετοχή πόρων της ΕΕ η κεντρική κυβέρνηση έχει φυσικά το ρόλο της που δεν είναι όμως παρά συμβουλευτικός. Στο μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είμαι βέβαιος αν παίζει αυτοχρηματοδότηση (δλδ ιδιώτες κατασκευάζουν με δικά τους λεφτά/δάνεια κλπ) ή συγχρηματοδότηση (Δημόσιο+ΕΕ+ιδιώτες και συνεκμετάλλευση). Είσαι σίγουρος; Πολύ αμφιβάλλω ότι έχει δικαίωμα ένας δήμος ή μια νομαρχία να κάνει διαγωνισμούς με τέτοιο οικονομικό αντικείμενο. Λάθος βέβαια κατά τη γνώμη μου, άλλα μάλλον έτσι είναι. Όλα τα έργα σχετικά με συγκοινωνίες από το ΥΠΕΧΩΔΕ και το Υπ. Μεταφορών περνάνε. Οι δήμοι ούτε λεωφορεία δεν μπορούν να παραγγείλουν. Είναι "λίγο" συγκεντρωτικό κράτος η Ελλάδα... Μετά τον τελευταίο αποτυχημένο διαγωνισμό (2003) η τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είχε πει ότι το έργο θα γίνει με αποκλειστικά εθνικούς και κοινοτικούς πόρους (ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο δηλαδή). Σχετικές δηλώσεις του Σουφλιά δεν έχω ακούσει. Παράθεση -Candygram. -Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it. -Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. January 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2006 Μάρβιν, ο βασικός λόγος που η κεντρική κυβέρνηση συμμετέχει είναι αφενός επειδή τα λεφτά είναι πάρα πολλά για να τα επωμισθεί πχ μια νομαρχία και αφετέρου επειδή όλοι θέλουν τη συμμετοχή του κρατικού προϋπολογισμού ακόμη και για μία δεντροφύτευση. Όλα τα μεγάλα έργα περνούν απο την έγκριση του ΥΠΕΧΩΔΕ. Όταν λέω "αρκεί να τηρούνται οι διαδικασίες" αυτό εννοώ. Νομικά δεν απαγορεύεται ένας δήμος να προκηρύξει την κατασκευή ενός τραμ. Πρακτικά όμως επειδή είναι αδύνατο (για πολλούς λόγους) να το κατασκευάσει μονος του αναγκάζεται να ζητήσει τη συνδρομή του Δημοσίου για τεχνικές υπηρεσίες, εγκρίσεις, χρηματοδότηση κλπ. Όταν λοιπόν ένα έργο χαρακτηρίζεται "δημόσιο" αλλάζουν εντελώς οι όροι και οι διαδικασίες. Για να το κάνω πιο λιανά: Ένας επιχειρηματίας θέλει να φτιάξει έναν ουρανοξύστη. Τεράστιο έργο. Τα χρήματα είτε τα έχει είτε τα δανείζεται, δεν έχει σημασία. Η μόνη εμπλοκή του κράτους είναι οι οικοδομικές άδειες, οι διάφορες εγκρίσεις και η επίβλεψη για την τήρηση των νόμων σε ζητήματα εργατικά, περιβαλλοντικά κλπ. Αλλά είναι μόνος του. Αν ο επιχειρηματίας ζητήσει χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό θα πρέπει ένα σωρό υπουργεία και ένα σωρό υπηρεσίες να εμπλακούν σε διάφορα επίπεδα και διάφορες διαδικασίες τις οποίες ούτε που μπορούμε να φανταστούμε. Το έργο πιθανότατα θα χαρακτηριστεί "δημόσιο" και θα περάσει από τα 40 κύματα καθώς ακόμη και για την πρόσληψη ενός αρχιτέκτονα θα πρέπει να υπογράψουν τρεις υπουργοί. Υ.Γ. Ο νόμος για την Τοπική Αυτοδιοίκηση δίνει πάρα πολλές αρμοδιότητες σε δήμους και νομαρχίες. Και, φυσικά, μπορούν να παραγγείλουν και λεωφορεία. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν έχει χρήματα να το κάνει μόνος του και έτσι ζητούν λεφτά από το κράτος. Φαύλος κύκλος. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
phantom84 Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 Να παω Τουμπα-Σινδο σε λιγοτερο απο 1 ωρα και ας πεθανω μετα...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papathvas Δημ. February 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2006 @σωστός ο ovelix βασικά το metro Θεσσαλονίκης θα είναι εντελώς αυτοχρηματοδοτούμενο απόσο ξέρω τώρα,όλα τα μεγάλα έργα στην Ευρώπη και κυρίως στην Ελλάδα θα γίνονται με την μορφή ppps(private public partenships).Δηλαδή ο εργολήπτης θα κατασκευάζει το έργο,θα το χρησιμοποιεί για ένα συγκεκριμένο χρονικό(προκαθορισμένο) διάστημα-συνήθως 30 χρόνια- και μετά θα το παραδίδει στο κράτος.Σε πολλές όμως συμφωνίες υπάρχει όρος αν το έργο αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρο για τον ιδιώτη-εταιρία να το επιστρέψει πιο νωρίς(έστω στα 25 χρόνια). Πάντως τα θέματα που καθυστερούν το μετρό είναι κυρίως γραφειοκρατικά και κυριολεκτικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξέρει πότε θα ξεκινήσει Παράθεση defy+ LG G2 XZ1 Poco F2 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hcivil Δημ. February 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2006 Αμα παραπονιουνται στην Θεσσαλονικη τοτε τι να πουν και οι αλλες πολεις ρε παιδια?? Ειδικα αυτες τις Πελλοπονησου και των νησιων... Για το μεγεθος της χωρας μας, την οκνηρια και πεινα των πολιτικων μας μια χαρα ειμαστε :-P Εχει δικιο ο συνονοματος, Μην τρελαθουμε κιολας... Εχει προβληματα η θεσαλλονικη συμφωνοι, αλλα και ποια πολη δεν εχει? Ειναι υπερτροφικη η αθηνα συμφωνοι, σε βαρος των αλλων ναι, δεν αντιλεγω αλλα συγκεντρωνει και τον μισο πληθυσμο της χωρας. Τελικα μαλλον ειναι εθνικο μας κουσουρι να ριχνουμε το φταιξιμο παντα στους αλλους. Ομως καθε πολη εχει τον δημαρχο που της αξιζει, τα εργα που της αξιζουν και την τυχη που της αξιζει. Παράθεση ΕΙΤΕ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΕΙΤΕ ΒΡΕΧΕΙ ΜΕΝΕΙ ΛΕΥΚΟ ΤΟ ΓΙΑΣΕΜΙ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
c230 Δημ. March 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2006 Ego theto pros suzitisi ena thema pou afora tin anaisthisia olon oson den exoun siniditopoieisei oti zoyne se poleis alla akoma exoun aytin tin ellinikh karavlaxikh nootropia..... Kai ola ayta stin deuteri megaliteri poli tis Ellados tin Thessaloniki, pou telika exei mazepsei opos kai i Athina vevea olous tous karavlaxous pou nomizoun oti akoma vriskontai sto xorio tous.......... Ti ennoo...... Prin apo liges meres enas "ellinaras" mou ekleise to aytokinito mprosta apo to parking mou, pou gia tin istoria, exei ap'ekso anartimeno ton eidiko arithmo adeias etsi oste na min mporei kapoios theoritika na parkarei, kai kata sunepeia na kleisei tin eksodo tou aytokinitou mou...... Stin Ellada, ti tis thes telika tis adeies kai gia pio logo telika uparxoun nomoi, akoma den mporo na to katalavo..... O apisteutos aytos typos loipon, oxi mono ekleise to aytokinito mou, oxi mono den afise arithmo kinitou gia na kserei kapoios pou mporei na ton vrei, oxi mono kinisa gi kai ourano psaxnontas deksia kai aristera se diafora meri mipos ton entopiso, alla ekane kai 2-2,5 ores na emfanistei, xoris na dosei kai kan logo se kanena..... H de troxaia fusika anyparkth opos panta, opou vevea oute kan pou sikonane to tilefono na endiaferthoun gia to pios einai kai ti thelei, alla to apisteyto einai oti meta apo 2 ores pou epitelous vgikane sto tilefono eipane oti "tora pou efige to aytokinito oute kataggelia mporeis na kaneis alla oyte yparxei tropos na stalei kapia klisi me prostimo" dioti.....meta apo tin apomakrinsi apo to tameio, ouden lathos anagnorizetai.... Ti na po re paidia....... Ama meta gineis fonias, esy ftes......Ama arxizeis kai skotoneis kosmo tha poune "eides ton egglimatia, ton skotose"....... Tha thela na iksera kai na mou peite eseis ean to na sou kleinei kapios to aytokinito gia 2-3 ores einai aitia na skotoseis antropo, i oxi, kai an oxi telika doste mou mia apantisi gia to ti prepei na kanei kapoios etsi oste na vrei to dikio tou....... Eleeos re paidia.........Ftanei pia me aytin tin vlaxiki nootropia pou koyvalame oi perisoteroi......As mathoume epitelous na zoume opos zoun se eunomoumenes poleis kai oxi na theoreite "magkia" to na eimaste karavlaxoi kai apolitistoi...... Eleeos.....Sas to leo giati kapia stigmi pou tha eksantlithei i ypomoni ton politismenwn kai logikwn anthropon, einai krima eseis pou exete aytin tin nootropia na sas skotosei kapios, alla kai na kanete enan normal antropo dolofono........ Perimeno na do apopseis sas...... Meta timhs............. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2006 Τι μαθαίνει κανείς κατα τύχη καμμια φορά.Οτι η "συμπάθεια" ορισμένων....έχει και παρελθόν:lol: :lol: :lol: Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2006 Ti sou eipe o typos otan gyrise? Milame gia megalo vodi... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
c230 Δημ. March 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2006 Εχει δικιο ο συνονοματος, Μην τρελαθουμε κιολας... Εχει προβληματα η θεσαλλονικη συμφωνοι, αλλα και ποια πολη δεν εχει? Ειναι υπερτροφικη η αθηνα συμφωνοι, σε βαρος των αλλων ναι, δεν αντιλεγω αλλα συγκεντρωνει και τον μισο πληθυσμο της χωρας. Τελικα μαλλον ειναι εθνικο μας κουσουρι να ριχνουμε το φταιξιμο παντα στους αλλους. Ομως καθε πολη εχει τον δημαρχο που της αξιζει, τα εργα που της αξιζουν και την τυχη που της αξιζει. Ksexnas omos kati oti i Thessaloniki exei to 20% tou plithismou tis xoras mas 1.5 ekatomurio kosmos zei edo, i athina exei to 37% me 3.7 ekatomiria), kai oi sinthikes diaviosis einai poli ma poli xeiroteres apo to xorio sou tin Patra.... Giati kalos i kakos i Patra sou einai ena xorio, me 100-200 xiliades kosmo eno edo zoune me vasi tin teleytaia apografi 1.5 ekatomurio......... To na sugrineis ena xorio me mia poli opos i Thessaloniki kai na apaiteis na min milaei kaneis gia erga kai upodomes edo einai ligo trello alla ok, stin Ellada zoume...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
c230 Δημ. March 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2006 Ti sou eipe o typos otan gyrise? Milame gia megalo vodi... Vasika sikothika kai efiga me allo meso na kano tin douleia mou giati eilikrina ama ton petixena ekei tha ton skotona...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.