Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να ρωτήσω και ας απαντήσει οποίος ξέρει σε δέμα που περιμένω στην ενημέρωση του άριθμου αποστολής γραφεί accident in the shipment , λογικά κάτι έσπασαν μέσα στην κούτα .
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Είχα αγοράσει, με αυτή τη μέθοδο από το cafago, το οποίο είναι θυγατρικό του Tomtop. Πέρασε κανονικά τελωνείο, χωρίς παρατράγουδα ευτυχώς μιας και ήταν κάτω των 22 ευρώ.

Τελικώς πριν από λίγο μου έστειλαν αριθμό .. " CD994---747DE", αυτά με ποιά εταιρεία έρχονται ;;

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και ας απαντήσει οποίος ξέρει σε δέμα που περιμένω στην ενημέρωση του αριθμού αποστολής γραφεί accident in the shipment , λογικά κάτι έσπασαν μέσα στην κούτα .

 

ή καταστράφηκε τελείως, τι ήταν;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Σχόλιο στο trackingmore.

"All Tracking numbers begin with 483 are in trouble. The whole container are lost/stolen.

The trackings are wrote to disgus this Situation. You you can find much evidence notes on internet.

I had opened an Paypal dispute. There is shipment insurance. I have no Money to give away

Hope we do it all to set a Statement"

 

Άνοιξα despute στο Paypal. Θα ενημερώνω για το πως θα εξελιχθεί.

 

Εφόσον γίνει επιστροφή σκέφτομαι να πάρω το OnePlus 7 που είναι προσφορά στο Gearbest και το στέλνουν με Netherlands Registered (PDM).

Γνωρίζετε σε τι κατάσταση βρίσκονται οι αποστολές κινητών απο αυτούς (τελωνείο-καθυστερήσεις);

Link to comment
Share on other sites

Στη περίπτωση σου το δέμα παρέμεινε με το ίδιο tracking number μεχρι τέλους, ή άλλαξε καπoυ στη πορεία με νεο της dhl?

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έτρεχα και δεν έδωσα βάση.

Πέταξα και το χαρτάκι του courier.

Κακώς έπρεπε να το τσεκαρω για να ξέρουμε τι μας γίνεται.

 

Απο το banggood επέμεναν για ups και το παρέδωσε τελικά η dhl

Όπως επίσης και οτι το tracking δεν θα αλλάξει αλλά τώρα που το έβαλα και στο ups αλλά και στο dhl site δεν βγάζει κάτι.

 

Απο την άλλη όμως φαίνεται στο royal shipments μέχρι τέλους που μπήκε Ελλάδα και μετά το παρέλαβα.

Οπότε μαλλον (edit) δεν άλλαξε αλλα ισως απέκτησε και edit) εσωτερικό tracking

 

 

Άλλη παραγγελία χωρίς σοβαρό tracking απο ali.. (οχι συστημενο) 11-7 εμφανίζεται πρώτη φορά, 16-7 Κωνσταντινούπολη και σήμερα παραδόθηκε επαρχία.

 

Επίσης εξι μέρες παραπάνω απλό απο banggood .

 

Το σασπένς με το banggood συνεχίζεται.

Τα ίδια μυνήματα και ξεκίνησαν και τις ειρωνίες οι χαζοί..

Edited by drdedus
Link to comment
Share on other sites

Σχόλιο στο trackingmore.

"All Tracking numbers begin with 483 are in trouble. The whole container are lost/stolen.

The trackings are wrote to disgus this Situation. You you can find much evidence notes on internet.

I had opened an Paypal dispute. There is shipment insurance. I have no Money to give away

Hope we do it all to set a Statement"

 

Άνοιξα despute στο Paypal. Θα ενημερώνω για το πως θα εξελιχθεί.

 

Εφόσον γίνει επιστροφή σκέφτομαι να πάρω το OnePlus 7 που είναι προσφορά στο Gearbest και το στέλνουν με Netherlands Registered (PDM).

Γνωρίζετε σε τι κατάσταση βρίσκονται οι αποστολές κινητών απο αυτούς (τελωνείο-καθυστερήσεις);

Στείλτε link από τα σχόλια να παρακολουθούμε και εμείς γιατί σε αυτή την κατάσταση είμαστε και εμείς.
Link to comment
Share on other sites

Στην παρακάτω σελίδα αν περιμένετε λιγα δευτερόλεπτα θα εμφανιστούν facebook comments κι άλλων πελατών του bg.

Κάνετε sort με newest και βλέπετε οτι νεότερο γράφεται.

 

https://www.trackingmore.com/royal-shipments-tracking.html

 

Επίσης μπορείτε να δειτε τα reviews πιο κατω στη σελίδα...

Link to comment
Share on other sites

Τελικώς πριν από λίγο μου έστειλαν αριθμό .. " CD994---747DE", αυτά με ποιά εταιρεία έρχονται ;;

 

Δυστυχώς δεν μπόρω να σε βοηθήσω σε αυτό. Εμένα είχε σταλεί με Μαλαισιανό ταχυδρομείο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν μπόρω να σε βοηθήσω σε αυτό. Εμένα είχε σταλεί με Μαλαισιανό ταχυδρομείο.

Να είσαι καλά φιλε μου, ευχαριστώ πολύ !!

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Παίδες μια ερώτηση ...

Αγόρασε κανένας από ΤΟΜΤΟΡ με αποστολή "Duty Free Shipping" ;;

Μου είπαν ότι το έστειλαν αλλά δεν έχει truking number ... , μόνο ένα "Parcel number", φυσιολογικό είναι ;;

Είχα παραγγείλει απ' αυτούς με αυτή τη μέθοδο πριν από κανα χρόνο περίπου - και ήταν και ογκώδες και σχετικά βαρύ πακέτο, που (θα) τράβαγε και την προσοχή σε τυχόν τελωνεία (κόστος, μετά από κουπόνια και τέτοια, γύρω στα €65).

Μου το έστειλαν με αρχικό tracking num της ΥunPost (της μορφής YT1234567890123456, 'ορατό' από 17track) και στην πορεία άλλαξε σε DHL Post. Το έκανα track χρησιμοποιώντας url της μορφής:

https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/en/search?piececode=CD123456789DE

όπου προφανώς το τελευταίο μέρος είναι το tracking number.

Παραδόθηκε κανονικότατα και χωρίς... δυσάρεστα συναπαντήματα 20 μέρες μετά (και αξιοπρεπής συνολικός χρόνος!)

Link to comment
Share on other sites

Είχα παραγγείλει απ' αυτούς με αυτή τη μέθοδο πριν από κανα χρόνο περίπου - και ήταν και ογκώδες και σχετικά βαρύ πακέτο, που (θα) τράβαγε και την προσοχή σε τυχόν τελωνεία (κόστος, μετά από κουπόνια και τέτοια, γύρω στα €65).

Μου το έστειλαν με αρχικό tracking num της ΥunPost (της μορφής YT1234567890123456, 'ορατό' από 17track) και στην πορεία άλλαξε σε DHL Post. Το έκανα track χρησιμοποιώντας url της μορφής:

https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/en/search?piececode=CD123456789DE

όπου προφανώς το τελευταίο μέρος είναι το tracking number.

Παραδόθηκε κανονικότατα και χωρίς... δυσάρεστα συναπαντήματα 20 μέρες μετά (και αξιοπρεπής συνολικός χρόνος!)

19 έκανα την παραγγελία, και πριν από 10 λεπτά μου έβγαλε αυτό ..

"Custom clearance completed, AMSTERDAM AIRPORT."

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

To Banggood έχει γίνει τελείως αισχρό τελευταία...

Όχι σε μία ή δύο, αλλά σε τέσσερις παραγγελίες μου μέσα στον τελευταίο μήνα μου έγραψαν ότι τα είδη που παρήγγειλα είναι εκτός αποθέματος και ρωτούν αν θέλω να ακυρώσω και να πάρω refund, να περιμένω ή να πάρω κάτι άλλο.

Στο κάθε mail έχουν δίπλα και το link του σχετικού προϊόντος για αναφορά και -ω, τι έκπληξη- πατώντας πάνω, βλέπω για όλα "In stock. Processing time:Ships in 24 hours" ή "In stock. Ships in one-three days"!

 

Η μόνη ιδιαιτερότητα που έχουν αυτές οι παραγγελίες μου έναντι άλλων είναι ότι τις έκανα χρησιμοποιώντας διάφορα κουπόνια (που προφανώς οι ίδιοι διαθέτουν αφειδώς δεξιά-αριστερά) και έγιναν σε αισθητά χαμηλότερες τιμές από τις ονομαστικές!

 

Την πρώτη φορά που το έκαναν, τους απάντησα ότι "βλέπω το προϊόν να είναι κανονικά σε απόθεμα, οπότε παρακαλώ προχωρήστε με την αποστολή της παραγγελίας μου". Αυτό έγινε πριν από 10 μέρες και έκτοτε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση. Τους έστειλα και άλλα 2 mail και απάντηση δεν πήρα(!) Τους έγραψα και στο chat για να μου δώσουν την απάντηση-κασέτα "Do not worry. Our competent stuff is looking into your problem".

Με άλλα λόγια, με έγραψαν κανονικά! Δεν ξέρω καν αν θα παραλάβω ποτέ κάτι - θα αφήσω να περάσει κάποιο (ακόμα) διάστημα και θα προχωρήσω σε paypal dispute.

 

Με τις υπόλοιπες τρεις, δεν μπήκα καν στον κόπο... Τους έγραψα ότι θα περιμένω να γίνουν διαθέσιμα τα προϊόντα μέχρι... να σβήσει ο ήλιος και να μου τα στείλουν (ευτυχώς είναι μπιχλιμπίδια που δεν τα βιάζομαι ιδιαίτερα). Δεν ξέρω βέβαια σε ποιον κάνω μεγαλύτερο σπάσιμο, σε αυτούς ή στον εαυτό μου! (ναι, μάλλον προφανής η απάντηση...).

Το μόνο καλό είναι ότι παραγγελία που είχε περισσότερα πράγματα μέσα, την έσπασαν και μου έστειλαν (με PDM, όπως είχα ζητήσει για το σύνολο) τα πράγματα που "ήταν" διαθέσιμα (με άλλα λόγια, αυτά που είχα αγοράσει στην κανονική τους τιμή, χωρίς κουπόνια!)

 

Ως τώρα συνιστούσα το banggood σε όποιον με ρωτούσε ως το πιο αξιόπιστο κινέζικο μαγαζί για την περίοδο αυτή. Τώρα πλέον λέω ότι δεν ξαναψωνίζω τίποτα απ' αυτούς - τουλάχιστον όχι μέχρι να ακουστεί ότι δίνουν ξανά δείγματα σοβαρότητος - και σημαντικά τέτοια.

Και σίγουρα δεν πρόκειται να ψωνίσω (ή να αφήσω να το κάνει κάποιον που θα με ρωτήσει) τίποτα σημαντικό, όπως π.χ. κινητό, tablet ή οτιδήποτε ανάλογο...

Link to comment
Share on other sites

To Banggood έχει γίνει τελείως αισχρό τελευταία...

Όχι σε μία ή δύο, αλλά σε τέσσερις παραγγελίες μου μέσα στον τελευταίο μήνα μου έγραψαν ότι τα είδη που παρήγγειλα είναι εκτός αποθέματος και ρωτούν αν θέλω να ακυρώσω και να πάρω refund, να περιμένω ή να πάρω κάτι άλλο.

Στο κάθε mail έχουν δίπλα και το link του σχετικού προϊόντος για αναφορά και -ω, τι έκπληξη- πατώντας πάνω, βλέπω για όλα "In stock. Processing time:Ships in 24 hours" ή "In stock. Ships in one-three days"!

 

Η μόνη ιδιαιτερότητα που έχουν αυτές οι παραγγελίες μου έναντι άλλων είναι ότι τις έκανα χρησιμοποιώντας διάφορα κουπόνια (που προφανώς οι ίδιοι διαθέτουν αφειδώς δεξιά-αριστερά) και έγιναν σε αισθητά χαμηλότερες τιμές από τις ονομαστικές!

 

Την πρώτη φορά που το έκαναν, τους απάντησα ότι "βλέπω το προϊόν να είναι κανονικά σε απόθεμα, οπότε παρακαλώ προχωρήστε με την αποστολή της παραγγελίας μου". Αυτό έγινε πριν από 10 μέρες και έκτοτε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση. Τους έστειλα και άλλα 2 mail και απάντηση δεν πήρα(!) Τους έγραψα και στο chat για να μου δώσουν την απάντηση-κασέτα "Do not worry. Our competent stuff is looking into your problem".

Με άλλα λόγια, με έγραψαν κανονικά! Δεν ξέρω καν αν θα παραλάβω ποτέ κάτι - θα αφήσω να περάσει κάποιο (ακόμα) διάστημα και θα προχωρήσω σε paypal dispute.

 

Με τις υπόλοιπες τρεις, δεν μπήκα καν στον κόπο... Τους έγραψα ότι θα περιμένω να γίνουν διαθέσιμα τα προϊόντα μέχρι... να σβήσει ο ήλιος και να μου τα στείλουν (ευτυχώς είναι μπιχλιμπίδια που δεν τα βιάζομαι ιδιαίτερα). Δεν ξέρω βέβαια σε ποιον κάνω μεγαλύτερο σπάσιμο, σε αυτούς ή στον εαυτό μου! (ναι, μάλλον προφανής η απάντηση...).

Το μόνο καλό είναι ότι παραγγελία που είχε περισσότερα πράγματα μέσα, την έσπασαν και μου έστειλαν (με PDM, όπως είχα ζητήσει για το σύνολο) τα πράγματα που "ήταν" διαθέσιμα (με άλλα λόγια, αυτά που είχα αγοράσει στην κανονική τους τιμή, χωρίς κουπόνια!)

 

Ως τώρα συνιστούσα το banggood σε όποιον με ρωτούσε ως το πιο αξιόπιστο κινέζικο μαγαζί για την περίοδο αυτή. Τώρα πλέον λέω ότι δεν ξαναψωνίζω τίποτα απ' αυτούς - τουλάχιστον όχι μέχρι να ακουστεί ότι δίνουν ξανά δείγματα σοβαρότητος - και σημαντικά τέτοια.

Και σίγουρα δεν πρόκειται να ψωνίσω (ή να αφήσω να το κάνει κάποιον που θα με ρωτήσει) τίποτα σημαντικό, όπως π.χ. κινητό, tablet ή οτιδήποτε ανάλογο...

Πάντως εγώ παρήγγειλα τηλέφωνο στις 17 του μηνός και σήμερα παρέλαβα ..

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

To Banggood έχει γίνει τελείως αισχρό τελευταία...

Όχι σε μία ή δύο, αλλά σε τέσσερις παραγγελίες μου μέσα στον τελευταίο μήνα μου έγραψαν ότι τα είδη που παρήγγειλα είναι εκτός αποθέματος και ρωτούν αν θέλω να ακυρώσω και να πάρω refund, να περιμένω ή να πάρω κάτι άλλο.

Στο κάθε mail έχουν δίπλα και το link του σχετικού προϊόντος για αναφορά και -ω, τι έκπληξη- πατώντας πάνω, βλέπω για όλα "In stock. Processing time:Ships in 24 hours" ή "In stock. Ships in one-three days"!

....

Ως τώρα συνιστούσα το banggood σε όποιον με ρωτούσε ως το πιο αξιόπιστο κινέζικο μαγαζί για την περίοδο αυτή. Τώρα πλέον λέω ότι δεν ξαναψωνίζω τίποτα απ' αυτούς - τουλάχιστον όχι μέχρι να ακουστεί ότι δίνουν ξανά δείγματα σοβαρότητος - και σημαντικά τέτοια.

Και σίγουρα δεν πρόκειται να ψωνίσω (ή να αφήσω να το κάνει κάποιον που θα με ρωτήσει) τίποτα σημαντικό, όπως π.χ. κινητό, tablet ή οτιδήποτε ανάλογο...

Κάτι ανάλογο μου είχε συμβεί και στο Gearbest και μετά από ατέρμονες συζητήσεις, ξέρεις πότε λογικεύτηκαν και έκαναν ότι τους ζητούσα;

Όταν έγραψα τα γεγονότα στο TrustPilot! Κωλοτούμπα κανονική και με παρακαλούσαν να αλλάξω την κριτική μου!

Δυστυχώς μόνο έτσι καταλαβαίνουν!

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία με το Banggood εχει χοντρύνει πολυ!!!

Πλεον σε εμένα άλλαξαν την ημερομηνία αποστολής του δεματος απο 31/5 σε 26/7!!! Και πιθανη ημερομηνία παραδοσης 15/8!!! Απ' ότι είδα το έκαναν σε πολλούς!!!

Ειναι απαράδεκτοι, τραγικοί και επικίνδυνοι!!!

Απλά θα ηθελα να παρακαλέσω αν κάποιος έχει ζητήσει refund στο PayPal να ενημερώσει για το αποτέλεσμα του αιτήματος.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία με το Banggood εχει χοντρύνει πολυ!!!

Πλεον σε εμένα άλλαξαν την ημερομηνία αποστολής του δεματος απο 31/5 σε 26/7!!! Και πιθανη ημερομηνία παραδοσης 15/8!!! Απ' ότι είδα το έκαναν σε πολλούς!!!

Ειναι απαράδεκτοι, τραγικοί και επικίνδυνοι!!!

Απλά θα ηθελα να παρακαλέσω αν κάποιος έχει ζητήσει refund στο PayPal να ενημερώσει για το αποτέλεσμα του αιτήματος.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ναι, δυστυχώς το ίδιο έγινε και σε δύο δίκες μου παραγγελίες, μου άλλαξαν "και καλά" την ημερομηνία αποστολής... Βγάλτε καλού κακού καμία φωτογραφία του mail από το banggood, αυτό που σας έστειλαν όταν έγινε "shipped" η παραγγελία σας να την έχετε!! Επίσης βγάλτε και φωτογραφίες του tracking number, τι σας δείχνει σήμερα....γιατι μπορεί αύριο να αλλάξουν και αυτά... Όλα αυτά είναι στοιχεία που θα χρειαστούν σε ένα dispute!! Και καλή μας τύχη!!

 

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εμένα ακόμα με κοροϊδεύουν.

δεν πειράζει και εγω θα τους κράζω.

ξεκινάω να γραφω και σε ξενα site ετσι μιας και συνεχίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω screenshotακομα και απο επικοινωνία σε chat που εχω κάνει μαζί τους. Τα πάντα...

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δυστυχώς το ίδιο έγινε και σε δύο δίκες μου παραγγελίες, μου άλλαξαν "και καλά" την ημερομηνία αποστολής... Βγάλτε καλού κακού καμία φωτογραφία του mail από το banggood, αυτό που σας έστειλαν όταν έγινε "shipped" η παραγγελία σας να την έχετε!! Επίσης βγάλτε και φωτογραφίες του tracking number, τι σας δείχνει σήμερα....γιατι μπορεί αύριο να αλλάξουν και αυτά... Όλα αυτά είναι στοιχεία που θα χρειαστούν σε ένα dispute!! Και καλή μας τύχη!!

 

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Άλλαξαν και σε εμένα την ημερομηνία. Δεν έχει νόημα όμως γιατί υπάρχουν και emails, tracking κτλ.

Σκέφτομαι μήπως όντως χάθηκε το φορτίο και ξανα έστειλαν την αποστολή.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ τα ιδια, αλλαγή ημερομηνίας και στο chat κάνουν τους "Κινέζους". Για refund καμία περίπτωση μέσω chat. Μόνο το PayPal μένει και δεν ξέρω τι θέλει για να δικαιωθεί κανεις εκεί. Κάποιος με γνώση ας την μοιραστει. Επίσης από κάτω μέιλ από Royal Shipments

 

Hello thank you for your message,

 

I'm sorry but at this moment we can't provide information about status.

The last information about location in Nysa is wrong. Parcel still wait in Longdon.

 

 

If you need precision information please be kindly contact with a sender.

 

 

 

 

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν και σε εμένα την ημερομηνία. Δεν έχει νόημα όμως γιατί υπάρχουν και emails, tracking κτλ.

Σκέφτομαι μήπως όντως χάθηκε το φορτίο και ξανα έστειλαν την αποστολή.

 

Εν τω μεταξύ άλλαξε και το

Expected delivery date: 2019-08-15 02:14:34

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ άλλαξε και το

Expected delivery date: 2019-08-15 02:14:34

 

εχετε 60 μερες για παραλαβει , απο εκει κ περα μιλας για refund κ με paypal . 60 μερες πρεπει να περιμενεις

Xiaomi Mi 9t pro red
Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν και σε εμένα την ημερομηνία. Δεν έχει νόημα όμως γιατί υπάρχουν και emails, tracking κτλ.

Σκέφτομαι μήπως όντως χάθηκε το φορτίο και ξανα έστειλαν την αποστολή.

 

Αν κανανε re-ship πιστευω θα μας ειδοποιουσαν, εμενα μου βρωμαει πουστιτσες μπας και ξεγελασουν το Paypal οποτε ολοι προμηθευτειτε οσα screenshots μπορειτε πριν φαμε το scam

Edited by GEONISED
Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ άλλαξε και το

 

Expected delivery date: 2019-08-15 02:14:34

Μα αυτό είναι το κόλπο....να αλλάξει και η ημερομηνία παράδοσης...Δεν πειράζει, ας είναι καλά το PayPal, έχω κάνει και στις δύο παραγγελίες Dispute, η πρώτη είναι 60 ημέρες σήμερα από την αποστολή, και η δεύτερη 55 ημέρες από την αποστολή. Όταν έχω νεότερα σε κάποια από τις δύο θα ενημερώσω!!

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...