Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

7 ώρες πριν, BASSstarlet said:

Δηλαδή;

Δεν καταλαβαίνω γιατί απομόνωσες αυτό το κομμάτι από όλη την απάντησή μου, πριν από 10 μέρες, σε μια ερώτηση που δεν είχε όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Όλη η απάντηση ήταν

Προφανώς, αγόρασες από Αμερική, αλλά η απανταχούσα για τον εκτελωνισμό (αν αυτό είναι που σου ζητάνε) έπρεπε να έρθει πριν στο εκτελωνίσουν και το παραλάβεις και όχι μετά την παραλαβή.

Το επιχείρημά σου, λοιπόν, στις απαιτήσεις τους είναι ότι δεν οφείλεις τίποτε και σε κανένα, αφού παρέλαβες το δέμα.

Ο συμφορουμίτης είχε δώσει μόνο τις απαιτήσεις της Fedex και η απάντηση βασίστηκε στο ότι η εταιρεία αυτή δραστηριοποιείται κυρίως στην Αμερική, δηλαδή τρίτη χώρα, και το θέμα αφορούσε σε εισαγωγή δέματος με τις γνωστές επιβαρύνσεις από εταιρείες courier.

Στη συνέχεια, ο συμφορουμίτης ξεκαθάρισε ότι 1) δεν επέλεξε αποστολή με Fedex, που άλλωστε δεν υπήρχε στις επιλογές, και 2) το δέμα δεν στάλθηκε από Αμερική, αλλά από Ινδία. Σημειώνεται ότι δεν έγραψε πως παρέλαβε το δέμα, δηλαδή με ταχυδρομείο ή courier.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

2 ώρες πριν, chriskan22 said:

@ath156. Παραγγελία απο αλι εγινε , Το snapshot γραφει vat included , θα κανω dispute , ευχαριστώ.

Για να μην έχεις θέμα με τελωνείο επιλέγεις αποστολή με aliexpress standard ή saver όπου ο εκτελωνισμός γίνεται στην Ουγγαρία, με την πόλη φθηνή μέθοδο υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τελωνείο 

2 ώρες πριν, chriskan22 said:
Edited by leo06
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, leo06 said:

Για να μην έχεις θέμα με τελωνείο επιλέγεις αποστολή με aliexpress standard ή saver όπου ο εκτελωνισμός γίνεται στην Ουγγαρία, με την πόλη φθηνή μέθοδο υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τελωνείο 

Σας έχει τύχει ποτέ να εκτελωνιστεί πακετάκι aαπό Κίνα χαμηλής αξίας (<15€) σε Ολλανδία, Ουγγαρία κλπ. και να χρεωθείτε τα €2,50 του εκτελωνισμού στην Ελλάδα;

Edited by geoponer
Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, geoponer said:

Σας έχει τύχει ποτέ να εκτελωνιστεί πακετάκι χαμηλής αξίας (<15€) σε Ολλανδία, Ουγγαρία κλπ. και να χρεωθείτε τα €2,50 του εκτελωνισμού στην Ελλάδα;

Όχι 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, leo06 said:

Για να μην έχεις θέμα με τελωνείο επιλέγεις αποστολή με aliexpress standard ή saver όπου ο εκτελωνισμός γίνεται στην Ουγγαρία, με την πόλη φθηνή μέθοδο υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τελωνείο 

Ναι όμως όταν επιλέγεις με "δωρεάν μεταφορικά" δεν έχεις επιλογή το πως θα σταλεί😉

Δεν είναι λοιπόν εδώ το θέμα....έχουμε πει ότι όταν παραγγέλνεις μέσω πλατφόρμας τότε η πλατφόρμα είναι υπεύθυνη για την καταβολή του ΦΠΑ...το πρόβλημα γίνεται όταν ο πωλητής δεν "σημάνει" και συνοδεύσει το δέμα με τα κατάλληλα παραστατικά..και τότε όμως είναι υπεύθυνο το Αλι για να σου επιστρέψει το ΦΠΑ που τυχόν θα πληρώσεις...το πρόβλημα δημιουργείται με τα "κερατιάτικα" των 2,50 ευρώ από τα ΕΛΤΑ...που ίσως και δικαιολογημένα θα αρνηθεί το Αλι να πληρώσει.

Bottom Line: Παραγγέλνουμε από πωλητές με "εμπειρία", πολλές πωλήσεις και κριτικές και πολύ καλή φήμη (π.χ. άνω του 94-95%). Τέτοιοι πωλητές λογικά είναι πιο οργανωμένοι και δεν θα κάνουν "πατάτα".

***Προσωπικά δεν μου έχει τύχει χρέωση, ακόμα και για τα πιο ποταπής αξίας αντικείμενα (και επιδιώκω να παραγγέλνω μόνο με δωρεάν μεταφορικά...τον λόγο για "δωρεάν" μεταφορικά τον έχω εξηγήσει παλιότερα)

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, ath156 said:

Ναι όμως όταν επιλέγεις με "δωρεάν μεταφορικά" δεν έχεις επιλογή το πως θα σταλεί😉

Δεν είναι λοιπόν εδώ το θέμα....έχουμε πει ότι όταν παραγγέλνεις μέσω πλατφόρμας τότε η πλατφόρμα είναι υπεύθυνη για την καταβολή του ΦΠΑ...το πρόβλημα γίνεται όταν ο πωλητής δεν "σημάνει" και συνοδεύσει το δέμα με τα κατάλληλα παραστατικά..και τότε όμως είναι υπεύθυνο το Αλι για να σου επιστρέψει το ΦΠΑ που τυχόν θα πληρώσεις...το πρόβλημα δημιουργείται με τα "κερατιάτικα" των 2,50 ευρώ από τα ΕΛΤΑ...που ίσως και δικαιολογημένα θα αρνηθεί το Αλι να πληρώσει.

Bottom Line: Παραγγέλνουμε από πωλητές με "εμπειρία", πολλές πωλήσεις και κριτικές και πολύ καλή φήμη (π.χ. άνω του 94-95%). Τέτοιοι πωλητές λογικά είναι πιο οργανωμένοι και δεν θα κάνουν "πατάτα".

***Προσωπικά δεν μου έχει τύχει χρέωση, ακόμα και για τα πιο ποταπής αξίας αντικείμενα (και επιδιώκω να παραγγέλνω μόνο με δωρεάν μεταφορικά...τον λόγο για "δωρεάν" μεταφορικά τον έχω εξηγήσει παλιότερα)

Standard και saver δεν είναι δωρεάν. Η διαφορά με αυτές τις μεθόδους είναι ότι ο εκτελωνισμός γίνεται στην Ουγγαρία. Οπότε δεν φταίει ο πωλητής για τις χρεώσεις όταν ο εκτελωνισμός γίνεται εδώ. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, leo06 said:

Standard και saver δεν είναι δωρεάν. Η διαφορά με αυτές τις μεθόδους είναι ότι ο εκτελωνισμός γίνεται στην Ουγγαρία. Οπότε δεν φταίει ο πωλητής για τις χρεώσεις όταν ο εκτελωνισμός γίνεται εδώ. 

Κάνεις λάθος !! Συνήθως οι δωρεάν μεταφορές γίνονται με "Standard shipping" !!😉

Απλώς μου είναι αδιάφορο πως θα το στείλει και είναι απόλυτα δική του ευθύνη εάν θα συμβεί το οτιδήποτε (ταυτόχρονα με αυτή την επιλογή δεν έχεις καμία σκέψη να ασφαλίσεις το δέμα-είναι ευθύνη του αποστολέα, σε περίπτωση οποιουδήποτε dispute σου επιστρέφει όλη την αξία κλπ).

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει μερικά βασικά:

- Βάσει της Ευρωπαικής νομοθεσίας γίνεται πάντα εκτελωνισμός (είτε στην Ουγγαρία, είτε Ολλανδία, είτε Ελλάδα κλπ)

- Εάν υπάρχει ο σωστός αριθμός ΙOSS (και οτιδήποτε άλλο προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία επάνω ή συνοδεύοντας το δέμα) δεν υπάρχει θέμα οπουδήποτε (σε όποια Ευρωπαική πύλη και να γίνει ο εκτελωνισμός). Εάν αντίθετα δεν υπάρχουν οι σωστές σημάνσεις/πληροφορίες/δικαιολογητικά προκύπτει θέμα (ειδικά τα ΕΛΤΑ σε αυτή την περίπτωση χρεώνουν 2,50 ευρώ, ακόμα και για αξία δέματος 0,10 ευρώ, ως "τέλος εκτελωνισμού").

- Για να καταβληθεί σωστά ο VAT ο πωλητής πρέπει να είναι γραμμένος στο σύστημα (ΙOSS). Ειδικά για παραγγελίες μέσω πλατφόρμας υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα.

Μετά από όλα τα παραπάνω διαλέξτε τον πιο "σοβαρό", με πολλές πωλήσεις και καλή φήμη πωλητή από το Αλι και κατα πάσαν πιθανότητα δεν θα έχετε κανένα θέμα.

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Παιδες μου το εστειλε απο ουζμπεκισταν , ειναι φαουλ

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, ath156 said:

Κάνεις λάθος !! Συνήθως οι δωρεάν μεταφορές γίνονται με "Standard shipping" !!😉

Απλώς μου είναι αδιάφορο πως θα το στείλει και είναι απόλυτα δική του ευθύνη εάν θα συμβεί το οτιδήποτε (ταυτόχρονα με αυτή την επιλογή δεν έχεις καμία σκέψη να ασφαλίσεις το δέμα-είναι ευθύνη του αποστολέα, σε περίπτωση οποιουδήποτε dispute σου επιστρέφει όλη την αξία κλπ).

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει μερικά βασικά:

- Βάσει της Ευρωπαικής νομοθεσίας γίνεται πάντα εκτελωνισμός (είτε στην Ουγγαρία, είτε Ολλανδία, είτε Ελλάδα κλπ)

- Εάν υπάρχει ο σωστός αριθμός SYOSS (και οτιδήποτε άλλο προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία επάνω ή συνοδεύοντας το δέμα) δεν υπάρχει θέμα οπουδήποτε (σε όποια Ευρωπαική πύλη και να γίνει ο εκτελωνισμός). Εάν αντίθετα δεν υπάρχουν οι σωστές σημάνσεις/πληροφορίες/δικαιολογητικά προκύπτει θέμα (ειδικά τα ΕΛΤΑ σε αυτή την περίπτωση χρεώνουν 2,50 ευρώ, ακόμα και για αξία δέματος 0,10 ευρώ, ως "τέλος εκτελωνισμού").

- Για να καταβληθεί σωστά ο VAT ο πωλητής πρέπει να είναι γραμμένος στο σύστημα (SYOSS). Ειδικά για παραγγελίες μέσω πλατφόρμας υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα.

Μετά από όλα τα παραπάνω διαλέξτε τον πιο "σοβαρό", με πολλές πωλήσεις και καλή φήμη πωλητή από το Αλι και κατα πάσαν πιθανότητα δεν θα έχετε κανένα θέμα.

Μήπως μπερδεύεις το IOSS με το SYOSS που είναι σαμπουάν για τα μαλλιά?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, makap said:

Μήπως μπερδεύεις το IOSS με το SYOSS που είναι σαμπουάν για τα μαλλιά?

Καλά έχεις απόλυτο δίκιο, είμαι έξω😁🤣

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Αγόρασα αππο Banggood με μέθοδο αποστολής "Banggood priority shipping", 2/5/2023.

Στο tracking έχει κολήσει στις 6/5/2023 με "International shipment release - import".

Στο site Parcels φαινεται να ερχετια με Yanwen Και Dpd Greece.

Καμμιά ιδέα που έχει κολήσει?

 

Banggood.JPG

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ath156 said:

Καλά έχεις απόλυτο δίκιο, είμαι έξω😁🤣

Εάν θέλεις, διόρθωσε το post για να μην παρασυρθεί κάποιος που δεν γνωρίζει το ακριβές ακρωνύμιο..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bocgeorge said:

Καλησπέρα.

Αγόρασα αππο Banggood με μέθοδο αποστολής "Banggood priority shipping", 2/5/2023.

Στο tracking έχει κολήσει στις 6/5/2023 με "International shipment release - import".

Στο site Parcels φαινεται να ερχετια με Yanwen Και Dpd Greece.

Καμμιά ιδέα που έχει κολήσει?

 

Banggood.JPG

Πουθενά δεν κόλλησε....βάλε το τρακινγκ νάμπερ στην DPD...θα σου δείξει την ημερομηνία που το χρεώθηκαν...θα μείνει εκεί χωρίς καμία πληροφορία για κάποιες μέρες....και ξαφνικά στο τέλος κάποια στιγμή θα αρχίσει να τρέχει και ακόμα και την ίδια ημέρα θα στο παραδώσουν (ίσως και με ACS?)...https://services.dpd.gr/tracking/

3 minutes ago, makap said:

Εάν θέλεις, διόρθωσε το post για να μην παρασυρθεί κάποιος που δεν γνωρίζει το ακριβές ακρωνύμιο..

Το είχα κάνει ήδη....τι φοβήθηκες όμως ...μήπως πάει κάποιος και πάρει σαμπουάν αντί για το δέμα του?😁 (αστειεύομαι)

Έτσι και αλλιώς αυτά τα ακρωνύμια δεν χρειάζεται να τα ξέρει κανένας καταναλωτής, αλλά ο πωλητής/πλατφόρμα και να κάνουν σωστά στην δουλειά τους.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, bocgeorge said:

Ευχαριστω ath156.

Και στο Dpd παρομοια κατασταση

image.thumb.png.7862af61ab1f28bedd70de170a5e210a.png

Θα δεις ότι θα "τρέξουν" διάφορες εγγραφές μόνο 1-2 ημέρες πριν στο παραδώσουν....λογικά θα σου στείλουν και στο βάιμπερ μήνυμα (πιθανότατα θα γράφει ότι στάλθηκε sms στον πελάτη, ενώ θα έχουν στείλει μήνυμα με βάιμπερ -άρα έχε ανοιχτά τα δεδομένα/Ιντερνετ..😉) και τέλος μάλλον θα πάρουν και τηλέφωνο πριν την τελική παράδοση.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, chriskan22 said:

Παιδες μου το εστειλε απο ουζμπεκισταν , ειναι φαουλ

Δεν στο έστειλε από ουζμπεκισταν. Όπως έγραψα πριν επιλέγεις μια από αυτές τις μεθόδους και δεν έχεις θέμα με τελωνεία. Το alie θα σου επιστρέψει το ΦΠΑ αλλά όχι το τέλος εκτελωνισμού, δεν είναι υπεύθυνοι αυτοί για ότι χρεώσεις βάζουν στην Ελλάδα.

1 hour ago, ath156 said:

Κάνεις λάθος !! Συνήθως οι δωρεάν μεταφορές γίνονται με "Standard shipping" !!😉

Απλώς μου είναι αδιάφορο πως θα το στείλει και είναι απόλυτα δική του ευθύνη εάν θα συμβεί το οτιδήποτε (ταυτόχρονα με αυτή την επιλογή δεν έχεις καμία σκέψη να ασφαλίσεις το δέμα-είναι ευθύνη του αποστολέα, σε περίπτωση οποιουδήποτε dispute σου επιστρέφει όλη την αξία κλπ).

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει μερικά βασικά:

- Βάσει της Ευρωπαικής νομοθεσίας γίνεται πάντα εκτελωνισμός (είτε στην Ουγγαρία, είτε Ολλανδία, είτε Ελλάδα κλπ)

- Εάν υπάρχει ο σωστός αριθμός ΙOSS (και οτιδήποτε άλλο προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία επάνω ή συνοδεύοντας το δέμα) δεν υπάρχει θέμα οπουδήποτε (σε όποια Ευρωπαική πύλη και να γίνει ο εκτελωνισμός). Εάν αντίθετα δεν υπάρχουν οι σωστές σημάνσεις/πληροφορίες/δικαιολογητικά προκύπτει θέμα (ειδικά τα ΕΛΤΑ σε αυτή την περίπτωση χρεώνουν 2,50 ευρώ, ακόμα και για αξία δέματος 0,10 ευρώ, ως "τέλος εκτελωνισμού").

- Για να καταβληθεί σωστά ο VAT ο πωλητής πρέπει να είναι γραμμένος στο σύστημα (ΙOSS). Ειδικά για παραγγελίες μέσω πλατφόρμας υπεύθυνη είναι η πλατφόρμα.

Μετά από όλα τα παραπάνω διαλέξτε τον πιο "σοβαρό", με πολλές πωλήσεις και καλή φήμη πωλητή από το Αλι και κατα πάσαν πιθανότητα δεν θα έχετε κανένα θέμα.

Εσυ κανεις λάθος, σχεδόν πάντα η aliexpress standard είναι με χρέωση, το ίδιο και η saver αλλά φθηνότερη. Όπως έγραψα και πριν η μόνη διαφορά είναι που γίνεται ο εκτελωνισμός, όταν γίνεται στην Ουγγαρία δεν πληρώνεις κάτι επιπλέον, όταν γίνεται στην Ελλάδα υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τελη εκτελωνισμού ή και ΦΠΑ ξανά. Το πρόβλημα λοιπόν είναι στην Ελλάδα και όχι στο πως το έστειλε ο πωλητής.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, chriskan22 said:

Και αυτο τι ειναι , Ελβετία?

Screenshot_20230516-182205.png

Όταν δηλαδή στο στέλνουν με ουγγρικό ταχυδρομείο στο στέλνουν από την Ουγγαρία?

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, chriskan22 said:

Και αυτο τι ειναι , Ελβετία?

Screenshot_20230516-182205.png

Κοίταξε λίγο πιο κάτω. Έχει επάνω ένδειξη IOSS όπως αυτό που είχε έρθει και σε εμένα πριν πολλούς μήνες και χωρίς καμία επιβάρυνση?😉

https://myphone.gr/forum/topic/92196/?do=findComment&comment=7113349

 

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Εχει τις παρακατω ενδειξεις .Στο τιμολόγιο πληρωθηκε παντως Φπα 24%(εχει συμφωνια με ελλαδα για καταβολη Φπα?). Τι μπορω να κανω?

Screenshot_20230517-075921.png

Edited by chriskan22

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

Η ΕΕ επέβαλε, με το σύστημα IOSS, την προπληρωμή του ΦΠΑ της χώρας προορισμού.

 

Link to comment
Share on other sites

Αρα κανω ερωτημα στα ελτα για την δασμολογηση?

 

Edited by chriskan22

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα βγάλεις άκρη με τα ΕΛΤΑ, αλλά αν θέλεις, κάντο..

Αφού φαίνεται ο αριθμός IOSS στο δέμα, μπορείς να στείλεις το παραστατικό των ΕΛΤΑ στο Ali για να σου επιστρέψει τον ΦΠΑ (0,22).

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, chriskan22 said:

Εχει τις παρακατω ενδειξεις .Στο τιμολόγιο πληρωθηκε παντως Φπα 24%(εχει συμφωνια με ελλαδα για καταβολη Φπα?). Τι μπορω να κανω?

Screenshot_20230517-075921.png

Το τι θα κάνεις είναι καθαρά δικό σου θέμα. Έχεις την διάθεση να αφιερώσεις τον χρόνο που χρειάζεται για να διεκδικήσεις (κυρίως) το τέλος εκτελωνισμού των 2,50 ευρώ ? (διότι το ΦΠΑ θα το πάρεις σίγουρα πίσως με οποιοδήποτε dispute-εφόσον έχει ήδη πληρωθεί). Το τι θα έκανα έγώ το έχω ήδη πει στο λινκ που σου έβαλα (ευτυχώς/δυστυχώς δεν χρειάσθηκε να το κάνω - εάν το έκανα θα είχαμε ίσως ένα "δεδικασμένο" για αυτές τις περιπτώσεις θετικό ή αρνητικό).

Τέλος πάντων κάποιες ιδέες:

- Φαίνεται να το έχεις παραλάβει ήδη. Σωστά? Εγώ δεν θα το είχα παραλάβει και όλες τις ενέργειες θα τις έκανα πριν/εάν το παραλάβω.

- Θα έκανα έγγραφο αίτημα στα ΕΛΤΑ να μου απαντήσουν εγγράφως γιατί χρέωσαν τα 2,50 ευρώ, ως τέλος εκτελωνισμού. Θα έπερεπε λοιπόν να μου απαντήσουν ποια (τυπική/ουσιατική) έλλειψη είχε το δέμα που έστειλε ο πωλητής.

- Την απάντηση των ΕΛΤΑ θα την επισύναπτα στο dispute που θα έκανα στο Aliexpress, απαιτώντας το σύνολο των χρεώσεων. "Παίζει" βέβαια και η πιθανότητα τα ίδια τα ΕΛΤΑ να "ανακάλυπταν" ότι κακώς χρέωσαν τα 2.50 ευρώ (και να ακύρωναν αυτή την χρέωση).

- Σε περίπτωση που γινόταν δεκτό το dispute θα παραλάμβανα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα παραλάμβανα και θα απαιτούσα FULL REFUND.

Το τι θα κάνεις εσύ είναι λοιπόν δικό σου θέμα και πάντοτε σε συνάρτηση με τι χρόνο (και νεύρα θα διαθέσεις...). Ίσως αξίζει όμως και ως συνεισφορά προς όλους και το νήμα αυτό ....καλή επιτυχία ότι και να κάνεις

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ath156 said:

Το τι θα κάνεις είναι καθαρά δικό σου θέμα. Έχεις την διάθεση να αφιερώσεις τον χρόνο που χρειάζεται για να διεκδικήσεις (κυρίως) το τέλος εκτελωνισμού των 2,50 ευρώ ? (διότι το ΦΠΑ θα το πάρεις σίγουρα πίσως με οποιοδήποτε dispute-εφόσον έχει ήδη πληρωθεί). Το τι θα έκανα έγώ το έχω ήδη πει στο λινκ που σου έβαλα (ευτυχώς/δυστυχώς δεν χρειάσθηκε να το κάνω - εάν το έκανα θα είχαμε ίσως ένα "δεδικασμένο" για αυτές τις περιπτώσεις θετικό ή αρνητικό).

Τέλος πάντων κάποιες ιδέες:

- Φαίνεται να το έχεις παραλάβει ήδη. Σωστά? Εγώ δεν θα το είχα παραλάβει και όλες τις ενέργειες θα τις έκανα πριν/εάν το παραλάβω.

- Θα έκανα έγγραφο αίτημα στα ΕΛΤΑ να μου απαντήσουν εγγράφως γιατί χρέωσαν τα 2,50 ευρώ, ως τέλος εκτελωνισμού. Θα έπερεπε λοιπόν να μου απαντήσουν ποια (τυπική/ουσιατική) έλλειψη είχε το δέμα που έστειλε ο πωλητής.

- Την απάντηση των ΕΛΤΑ θα την επισύναπτα στο dispute που θα έκανα στο Aliexpress, απαιτώντας το σύνολο των χρεώσεων.

- Σε περίπτωση που γινόταν δεκτό το dispute θα παραλάμβανα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα παραλάμβανα και θα απαιτούσα FULL REFUND.

Το τι θα κάνεις εσύ είναι λοιπόν δικό σου θέμα και πάντοτε σε συνάρτηση με τι χρόνο (και νεύρα θα διαθέσεις...). Ίσως αξίζει όμως και ως συνεισφορά προς όλους και το νήμα αυτό ....καλή επιτυχία ότι και να κάνεις

Οι σκέψεις και οι ενέργειες αυτές μπορεί να έχουν κάποια θεωρητική βάση, αλλά ξεχνάς ένα σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας που ακολουθούν τα εθνικά ταχυδρομεία όλων των χωρών, δηλαδή το χρόνο παραμονής ενός δέματος που δεν παραλαμβάνει ο παραλήπτης.

Αυτός είναι 20 μέρες και μετά το ταχυδρομείο επιστρέφει το δέμα στον αποστολέα. 

Όλες οι παραπάνω διαδικασίες απαιτούν πολύ περισσότερο χρόνο και, μέχρι να ολοκληρωθούν, το δέμα θα έχει επιστρέψει στον αποστολέα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...