Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι έκανα checkout μέσω PayPal ! ! !

Δεν μπορουσα να βρώ ακύρωση παραγγελίας και

έστειλα mail για ακύρωση 5 το απόγευμα,

ακόμα δεν εχω πάρει καμία απάντηση ! ! !

 

Κάνε live chat Και ζητά ακύρωση και την κάνουν αμέσως

τα μεγαλυτερα ψεματα...εχουν μια δοση αληθειας!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ναι έκανα checkout μέσω PayPal ! ! !

Δεν μπορουσα να βρώ ακύρωση παραγγελίας και

έστειλα mail για ακύρωση 5 το απόγευμα,

ακόμα δεν εχω πάρει καμία απάντηση ! ! !

Ούτε θα πάρεις μέχρι την δευτέρα ... κοίταξε στις παραγγελείες σου, φαίνεται εάν το έστειλαν και πρέπει να υπάρχει η επιλογή "request refund"

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Ακουω που για το bangood το σταμάτησαν προσωρινά μέχρι την Πέμπτη νομίζω επειδή η τιμή ήταν χαμηλή χωρίς τελωνείο δεν τους συμφερε και κάνουν επαναδιαπραγματευση της τιμής και μάλλον θα περιμένουμε πάνω 10 ευρώ μεταφορικά χωρίς τελωνείο.

 

Και για το gearbest την άλλη εβδομάδα θα σε στέλνει πάλι κανονικά και κινητά με priority line. Και γύρω στα 23 δολάρια. Ξέρω επίσης ότι το gearbest προσέλαβε έναν ειδικό σε τέτοια θέματα για την οργάνωση του direct mail priority line

Αυτά για τώρα παιδιά σας ενημερώνω να ξέρετε.

 

Εγώ βλέπω στο banggood την επιλογή European Direct Mail. Tι είναι πάλι αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Ούτε θα πάρεις μέχρι την δευτέρα ... κοίταξε στις παραγγελείες σου, φαίνεται εάν το έστειλαν και πρέπει να υπάρχει η επιλογή "request refund"

 

Δεν υπαρχει η επιλογή request refund. Δεν την ειδα πουθενα.

Μπορεις να μου πεις που το βλέπω

Link to comment
Share on other sites

Την έχουν... κρυμμένη τα μπαγάσικα! Πρέπει να πας:

Settings -> Payments -> Manage pre-approved payments -> Set Available Funding Sources

και εκεί σου βγάζει (επιτέλους!) τους συνδεδεμένους λογαριασμούς σου, με δίπλα στον καθένα την επιλογή "Conversion Options"

(αν δεν είχα βρει ότι υπήρχε πριν το... κρύψουν έτσι, είναι αμφίβολο αν θα το ήξερα και εγώ...)

 

Εγώ που προσπάθησα να το κάνω και το προσπάθησα και χθες και σήμερα πάρα πολλές φορές σε διάφορες ώρες δεν με αφήνει να μπω στην σελίδα και μετά από αρκετά λεπτά που το παλεύει στο τέλος μου βγάζει αυτό:

""Gateway Timeout

The proxy server did not receive a timely response from the upstream server.

Reference #1.49331302.1516481674.751fb5c2"''

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Κάνε live chat Και ζητά ακύρωση και την κάνουν αμέσως

 

Ευχαριστώ πολύ ! ! !

Ναι με live chat την ακύρωσαν αμέσως !

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω στο banggood την επιλογή European Direct Mail. Tι είναι πάλι αυτό;

Τώρα που το τσέκαρα δεν βλέπω τέτοια επιλογή αλλά πάντα την Priority Direct Mail σε διάφορα είδη και τιμές και μεταφορικά ανάλογα της τιμής του προϊόντος.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Λίγο άσχετο με τη συζήτηση, επειδή είδα να λέτε για paypal κλπ

 

:!::!::!: προσέξτε στα mail σας, υπάρχει ψεύτικο mail τάχα μου της paypal ότι έχει γίνει αλλαγή του κωδικού σας και σας ζητά να logάρετε αν δεν έχετε κάνει εσείς την αλλαγή. :!::!::!:

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι εκεί στο Gearbest κάνουν... τους Κινέζους ( :p ) για να αποφύγουν τυχόν refund. Θα δείτε παρακάτω γιατί το λέω. Στις 9/11 έκανα μια παραγγελία και στις 19/11 έγινε shipped με DPDUK. Από τότε μέχρι τώρα βλέπω το γνωστό Status στην αναζήτηση αποστολής (Your parcel is on its way, αυτό που μισείτε να βλέπετε... :p). Είχα ανοίξει ticket πριν λίγο καιρό και μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 21/01 ώστε να δώσουν μια λύση σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Προχθές όμως μου έστειλαν ένα email ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και σύντομα θα το έχω. Οκ, ξανακοιταζω το status στην αναζήτηση αποστολής και πάλι λέει "Your parcel is on its way". Τους στέλνω email από την σχετική ενότητα του support της σελίδας τους και μου λένε ότι έχουν επικοινωνήσει με τη μεταφορική οι ίδιοι και τους διαβεβαίωσαν ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και ότι το tracking status δεν ενημερώθηκε ακόμα. Εγώ έχω την εξής απορία. Μήπως το κάνουν για να κερδίσουν χρόνο ώστε να μην κάνουν refund; Στέκει αυτό που λένε; Μου φαίνεται απίθανο να είναι Ελλάδα το δέμα και να μην έχει ενημερωθεί το tracking σύστημα της dpd για να έχω και γω μια εικόνα για το τι παίζει.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που προσπάθησα να το κάνω και το προσπάθησα και χθες και σήμερα πάρα πολλές φορές σε διάφορες ώρες δεν με αφήνει να μπω στην σελίδα και μετά από αρκετά λεπτά που το παλεύει στο τέλος μου βγάζει αυτό:

""Gateway Timeout

The proxy server did not receive a timely response from the upstream server.

Reference #1.49331302.1516481674.751fb5c2"''

Παράξενο... Νωρίτερα που το έγραψα, είχα μπει για να δω το ακριβές path, και ξαναμπήκα δοκιμαστικά και τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Υπάρχει περίπτωση να στο κόβει κάτι τοπικά, από τον browser, το antivirus ή τίποτα παρόμοιο...;

(δε μου ακούγεται πολύ πιθανό, εδώ που τα λέμε, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο...)

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι εκεί στο Gearbest κάνουν... τους Κινέζους ( :p ) για να αποφύγουν τυχόν refund. Θα δείτε παρακάτω γιατί το λέω. Στις 9/11 έκανα μια παραγγελία και στις 19/11 έγινε shipped με DPDUK. Από τότε μέχρι τώρα βλέπω το γνωστό Status στην αναζήτηση αποστολής (Your parcel is on its way, αυτό που μισείτε να βλέπετε... :p). Είχα ανοίξει ticket πριν λίγο καιρό και μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 21/01 ώστε να δώσουν μια λύση σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Προχθές όμως μου έστειλαν ένα email ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και σύντομα θα το έχω. Οκ, ξανακοιταζω το status στην αναζήτηση αποστολής και πάλι λέει "Your parcel is on its way". Τους στέλνω email από την σχετική ενότητα του support της σελίδας τους και μου λένε ότι έχουν επικοινωνήσει με τη μεταφορική οι ίδιοι και τους διαβεβαίωσαν ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και ότι το tracking status δεν ενημερώθηκε ακόμα. Εγώ έχω την εξής απορία. Μήπως το κάνουν για να κερδίσουν χρόνο ώστε να μην κάνουν refund; Στέκει αυτό που λένε; Μου φαίνεται απίθανο να είναι Ελλάδα το δέμα και να μην έχει ενημερωθεί το tracking σύστημα της dpd για να έχω και γω μια εικόνα για το τι παίζει.

 

Ένα σου λέω αδερφέ μου ψέματα σου λένε σίγουρα. Όλο το ζόρι είναι από κίνα να πάει Αγγλία μόλις φτάσει Αγγλία τότε ούτε σε 1 βδομάδα παραλαμβάνεις. Και το status έδειχνε κανονικά τακτικά γινόταν update. Κάνουν τους Κινέζους

 

Αλλά και εσύ βρε αδερφέ δεν κάνεις υπομονή εμένα έδειξε το πρώτο status στις 50+ μέρες κάνε υπομονή.

Xiaomi Mi mix 2 4G+@ phone LETV LeEco Le Max 2 X820 @

Case @ thermaltake full tower @ Psu @ 1000 watt

Cpu @ AMD FX-4350 4.2GHZ 4-CORE Box over clocking to 5.0ghz

RAM @ 16 gb ram 1600mhz @ Watercooling CORSAIR CPU COOLER HYDRO H80iMobos @ gigabyte 990xa-ud3 version 3.0 @ Gpu @ asus R9 270-dc2oc 2gb @SSD SANDISK ULTRA II 240GB SATA3

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι εκεί στο Gearbest κάνουν... τους Κινέζους ( :p ) για να αποφύγουν τυχόν refund. Θα δείτε παρακάτω γιατί το λέω. Στις 9/11 έκανα μια παραγγελία και στις 19/11 έγινε shipped με DPDUK. Από τότε μέχρι τώρα βλέπω το γνωστό Status στην αναζήτηση αποστολής (Your parcel is on its way, αυτό που μισείτε να βλέπετε... :p). Είχα ανοίξει ticket πριν λίγο καιρό και μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 21/01 ώστε να δώσουν μια λύση σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Προχθές όμως μου έστειλαν ένα email ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και σύντομα θα το έχω. Οκ, ξανακοιταζω το status στην αναζήτηση αποστολής και πάλι λέει "Your parcel is on its way". Τους στέλνω email από την σχετική ενότητα του support της σελίδας τους και μου λένε ότι έχουν επικοινωνήσει με τη μεταφορική οι ίδιοι και τους διαβεβαίωσαν ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και ότι το tracking status δεν ενημερώθηκε ακόμα. Εγώ έχω την εξής απορία. Μήπως το κάνουν για να κερδίσουν χρόνο ώστε να μην κάνουν refund; Στέκει αυτό που λένε; Μου φαίνεται απίθανο να είναι Ελλάδα το δέμα και να μην έχει ενημερωθεί το tracking σύστημα της dpd για να έχω και γω μια εικόνα για το τι παίζει.
Καλημέρα, ακριβώς αυτό που περιγράφεις συνέβη και σε μένα με ημερομηνία αποστολής 21/11. Email από support ότι έφτασε Ελλάδα και το tracking τα ίδια (Southall). Εγώ έκανα dispute στο PayPal γιατί μας κοροϊδεύουν οι κινέζοι και δικαιώθηκα.

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CAN-L01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

α καλά και εμένα γράφει εδώ και 17 μέρες southall και είμαι έτοιμος να τους "χέσω" :P και εσύ περιμένεις 2 μήνες?
Link to comment
Share on other sites

Ένα σου λέω αδερφέ μου ψέματα σου λένε σίγουρα. Όλο το ζόρι είναι από κίνα να πάει Αγγλία μόλις φτάσει Αγγλία τότε ούτε σε 1 βδομάδα παραλαμβάνεις. Και το status έδειχνε κανονικά τακτικά γινόταν update. Κάνουν τους Κινέζους

 

Αλλά και εσύ βρε αδερφέ δεν κάνεις υπομονή εμένα έδειξε το πρώτο status στις 50+ μέρες κάνε υπομονή.

Καλά μια εβδομάδα δεν θέλει αλλά φίλε το δέμα σου έχει αργήσει υπερβολικά κ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων άμεσα μπας κ τα πάρεις σε κάνα 2 εβδομάδες.

 

Στάλθηκε από το MI 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

α καλά και εμένα γράφει εδώ και 17 μέρες southall και είμαι έτοιμος να τους "χέσω" :P και εσύ περιμένεις 2 μήνες?
17 μέρες είναι πολύ λίγο. Με τα νέα δεδομένα κάνει πλέον 30-40 μέρες μέχρι να ξεκολλήσει από southall. Είχα 5-6 παραγγελίες και όλες ξεκόλλησαν στις 37-43 μέρες.
Link to comment
Share on other sites

17 μέρες είναι πολύ λίγο. Με τα νέα δεδομένα κάνει πλέον 30-40 μέρες μέχρι να ξεκολλήσει από southall. Είχα 5-6 παραγγελίες και όλες ξεκόλλησαν στις 37-43 μέρες.

 

α κατάλαβα Φεβρουάριο και αν δλδ :p

Link to comment
Share on other sites

Καλά μια εβδομάδα δεν θέλει αλλά φίλε το δέμα σου έχει αργήσει υπερβολικά κ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων άμεσα μπας κ τα πάρεις σε κάνα 2 εβδομάδες.

 

Στάλθηκε από το MI 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Το έχω πάρει το δέμα μου μια χαρά ήρθε.

Xiaomi Mi mix 2 4G+@ phone LETV LeEco Le Max 2 X820 @

Case @ thermaltake full tower @ Psu @ 1000 watt

Cpu @ AMD FX-4350 4.2GHZ 4-CORE Box over clocking to 5.0ghz

RAM @ 16 gb ram 1600mhz @ Watercooling CORSAIR CPU COOLER HYDRO H80iMobos @ gigabyte 990xa-ud3 version 3.0 @ Gpu @ asus R9 270-dc2oc 2gb @SSD SANDISK ULTRA II 240GB SATA3

Link to comment
Share on other sites

17 μέρες είναι πολύ λίγο. Με τα νέα δεδομένα κάνει πλέον 30-40 μέρες μέχρι να ξεκολλήσει από southall. Είχα 5-6 παραγγελίες και όλες ξεκόλλησαν στις 37-43 μέρες.
30-40 ημερολογιακές ή εργάσιμες? Πάντως η τελευταία τους απάντηση είναι να περιμένω 7 ημέρες ακόμη για να μιλήσουν με την μεταφορική. Όπως είπα το PayPal με δικαίωσε αλλά εγώ πραγματικά ήθελα να παραλάβω γιατί ήταν σε προσφορά ρολόι και ακουστικά.

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CAN-L01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

30-40 ημερολογιακές ή εργάσιμες? Πάντως η τελευταία τους απάντηση είναι να περιμένω 7 ημέρες ακόμη για να μιλήσουν με την μεταφορική. Όπως είπα το PayPal με δικαίωσε αλλά εγώ πραγματικά ήθελα να παραλάβω γιατί ήταν σε προσφορά ρολόι και ακουστικά.

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CAN-L01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

To κοιτάω από το trackchecker που μετράει ημερολογιακές. Σήμερα είναι να παραλάβω άλλες 2 παραγγελίες που μετράνε 44 και 53 μέρες αντίστοιχα εκ των οποίων οι 10 μέρες είναι από όταν ξεκόλλησαν από southall μέχρι να έρθουν Αθήνα. Οι υπολοιπες είναι Από Κίνα μέχρι southall.

Link to comment
Share on other sites

To κοιτάω από το trackchecker που μετράει ημερολογιακές. Σήμερα είναι να παραλάβω άλλες 2 παραγγελίες που μετράνε 44 και 53 μέρες αντίστοιχα εκ των οποίων οι 10 μέρες είναι από όταν ξεκόλλησαν από southall μέχρι να έρθουν Αθήνα. Οι υπολοιπες είναι Από Κίνα μέχρι southall.
Καλημέρα εμένα φαντάσου έκλεισε 60 ημερολογιακές ημέρες και ακόμη τίποτα...Southall your parcel is on its way. Μήπως δεν το έστειλαν ή χάθηκε...

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CAN-L01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι εκεί στο Gearbest κάνουν... τους Κινέζους ( :p ) για να αποφύγουν τυχόν refund. Θα δείτε παρακάτω γιατί το λέω. Στις 9/11 έκανα μια παραγγελία και στις 19/11 έγινε shipped με DPDUK. Από τότε μέχρι τώρα βλέπω το γνωστό Status στην αναζήτηση αποστολής (Your parcel is on its way, αυτό που μισείτε να βλέπετε... :p). Είχα ανοίξει ticket πριν λίγο καιρό και μου είπαν να περιμένω μέχρι τις 21/01 ώστε να δώσουν μια λύση σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Προχθές όμως μου έστειλαν ένα email ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και σύντομα θα το έχω. Οκ, ξανακοιταζω το status στην αναζήτηση αποστολής και πάλι λέει "Your parcel is on its way". Τους στέλνω email από την σχετική ενότητα του support της σελίδας τους και μου λένε ότι έχουν επικοινωνήσει με τη μεταφορική οι ίδιοι και τους διαβεβαίωσαν ότι το πακέτο είναι στην χώρα μου και ότι το tracking status δεν ενημερώθηκε ακόμα. Εγώ έχω την εξής απορία. Μήπως το κάνουν για να κερδίσουν χρόνο ώστε να μην κάνουν refund; Στέκει αυτό που λένε; Μου φαίνεται απίθανο να είναι Ελλάδα το δέμα και να μην έχει ενημερωθεί το tracking σύστημα της dpd για να έχω και γω μια εικόνα για το τι παίζει.

 

Ακριβως το ιδιο με μενα, με ιδιες ημερομηνιες. Επισης μου εστειλαν ενα μυνημα να περιμενω το δεμα υπομονετικα και οτι θα μου κανουν refund 22 δολαρια απο την παρασκευη. (η συνολικη αξια της αγορας μου ηταν κοντα στα 90 ευρω). Βεβαιως ακομα να μπει refund στο paypal.

 

Να μαντεψω οτι ολοι το amazfit τσιμπησαμε με τα ακουστικα που ουσιαστικα ερχοντουσαν τσαμπα;

Edited by nikosprov
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο με μενα, με ιδιες ημερομηνιες. Επισης μου εστειλαν ενα μυνημα να περιμενω το δεμα υπομονετικα και οτι θα μου κανουν refund 22 δολαρια απο την παρασκευη. (η συνολικη αξια της αγορας μου ηταν κοντα στα 90 ευρω). Βεβαιως ακομα να μπει refund στο paypal.

 

Να μαντεψω οτι ολοι το amazfit τσιμπησαμε με τα ακουστικα που ουσιαστικα ερχοντουσαν τσαμπα;

Εγώ πάντως amazfit και ακουστικά παράγγειλα αλλά μου φαίνεται μας έμεινε η χαρά!!!

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CAN-L01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως amazfit και ακουστικά παράγγειλα αλλά μου φαίνεται μας έμεινε η χαρά!!!

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CAN-L01 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δε νομιζω φιλε, θα βρεθει ακρη, λεω να κανω μια εβδομαδα ακομα υπομονη. τους ξαναεστειλα παλι μυνημα, αυριο το πρωι που λογικα θα μου απαντησουν θα δω τι δικαιολογια θα βρουν. Επισης στο επομενο μυνημα θα τους αναφερω οτι εχω βρει και αλλους απο εδω με το ιδιο θεμα και δεν ειμαι μονος μου και να κοψουν το δουλεμμα με τα copypaste μυνηματα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η DPD Greece δε δουλεύει σήμερα; Παίρνω τηλέφωνα και δεν το σηκώνουν, στέλνω email και δεν απαντούν. Το δέμα μου (ύστερα από τεράστια καθυστέρηση) έφτασε τη Παρασκευή Θεσσαλονίκη (εγώ είμαι Αθήνα) και στο site της DPD.co.uk γράφει ότι η παράδοση αναμένεται σήμερα. Παρόλα αυτά δεν έχει έρθει κάτι σπίτι και δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους... :mad: Edited by @ngelos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...