Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα εχω κάνει παραγγελία απο banggood ενα τηλεφωνο. To τηλεφωνο σταλθηκε στις 18-11 με vanuatu post , και απο οτι βλέπω στο tracking εφθασε 29-12 στο αεροδρόμιο Αθήνας. (ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 29-12-2016 13:39 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)) . Μέχρι και σήμερα ομως δεν βλέπω καμμία αλλαγη στην κατάσταση του. Γιατι αργει τοσο πολύ;

 

Γιατί έχουν μαζευτεί πολλά, λόγω εορτών, και, παράλληλα, ελέγχουν τα δέματα.

 

 

Γιατι τοσο καιρο ομως δεν μπορω να καταλάβω, 15 μέρες κολλημένο στο αεροδρόμιο, ήδη κλεινει πάνω απο δυο μήνες απο την ημέρα που μου το εστειλαν. υπάρχει περιπτωση να βγάλω ακρη με καποιο τηλέφωνο στο αεροδρόμιο;

Nokia 5110 -->Philips Savy -->Siemens C35i -->Samsung S300M -->Sony Ericsson T610 --> Sony Ericsson W660 -->HTC P3700 Diamond -->HTC T5353 Diamond 2 -->ZTE Blade--> Samsung Nexus s i9020 --> Acer Liquid Gallant Duo --> Huawei Honor 3C -->Xiaomi Redmi Note 3 pro SE
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Όχι περιμένεις. Προφανώς έχουν μαζεύει χιλιάδες δέματα στο αεροδρόμιο..συν της άδειες συν την έλλειψη προσωπικού συν τα χιόνια..πλέον υπάρχουν καθυστερήσεις ακόμη και στα επόμενα βήματα.Εγώ πάντα Μόλις εκλεινε απο ΚΔ αθηνας ήξερα θα πάει κέντρο διαλογής θα φτασει ξημερωμα ΚΔ Θεσσαλονίκης και το πρωί θα παω να παραλαβω..Τώρα κολλανε και 4/5 μέρες μεταξύ των ΚΔ..για την ώρα παρακαλα να μην περάσει τελωνείο και κάνει Και κανένα 20ημερο εκει

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

20 ημερες τελωνειο ειναι καλα.... 23η and counting....

 

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

20 ημερες τελωνειο ειναι καλα.... 23η and counting....

 

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Τι είπες τώρα;!!!! Εγώ το έχω μέσα από 27-12. Άντε να δούμε πόσο ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Τι είπες τώρα;!!!! Εγώ το έχω μέσα από 27-12. Άντε να δούμε πόσο ακόμα.

 

να υποθεσω σκ δε δουλευουν εκει σωστα; αρα απο βδομαδα και βλεπουμε...αν δεν μας κατσουν οι απεργιες που διαβαζω...

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα! Να κάνω dispute? ή μα περιμένω?

Υπάρχει περίπτωση να μην πάρω το δέμα?

 

Χώρα Προορισμού - Χρόνος αναζήτησης: 577 ms

2016-12-14 01:32 NETHERLANDS, SEND ITEM ABROAD

Χώρα Προέλευσης - Χρόνος αναζήτησης: 1006 ms

2016-12-15 09:26 The item is on transport to the country of destination

2016-12-14 01:32 The item is at the PostNL sorting center

2016-12-06 09:50 The item is pre-advised

 

και αυτό απο ελτά:

 

Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 14-12-2016 01:32 ΟΛΛΑΝΔΙΑ

 

Πάνω-κάτω τα ίδια και 'γω. 21/12 έχω στο "to the country of destination".

 

Καλό τέλος Γενάρη και αν..

| JailBreak Means System Customization |
Link to comment
Share on other sites

Από 19/11 σήμερα άλλαξε σε ΚΔ Θεσσαλονίκης. Αν αργήσει πολύ ζητάω χρήματα πίσω.
Link to comment
Share on other sites

Από 19/11 σήμερα άλλαξε σε ΚΔ Θεσσαλονίκης. Αν αργήσει πολύ ζητάω χρήματα πίσω.

Τι να ζητήσεις αν δεν πάει ΥΕΔ Δευτέρα θα το έχεις στην Δράμα.

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Για ολους οσους ρωτάνε να κανουν ή να μην κάνουν dispute , να ξερουν οτι θα δικαιωθούν εαν ξεπεραστούν οι 60 ημερες απο την αποστολή .

Οποτε ξεκινηστε την διαδικασια στις 55 μερες ωστε να ειναι ON στις 60 .

Οδηγός για αγορές από Aliexpress

Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P ,

Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express

Link to comment
Share on other sites

ωπας...... απο την στιγμη που το tracking number δειχνει οτι εχει φτασει στην πολη σου...... μη περιμενετε αποζημιωση.......!!

τι νομιζετε ?? αιντε αβερτα το paypal δινει πισω τα χρηματα??

 

ναι οκ... ολοι τα "πηραμε στο κρανιο" με την NLpost με τις καθυστερησεις της.. απο την στιγμη που ομως εχουν φτασει τα δεματα ελλαδα, παλι καλα να λεμε...

το επομενο εμποδιο ειναι αν θα περασουν τελωνειο η οχι... Β.Ελλαδα κοβει κ*λους το τελωνειο.. κ μπορει να μεινει μεσα απο 5 εως 20 μερες..

υπομονη !!!

Edited by varitimos84
Link to comment
Share on other sites

Τι να ζητήσεις αν δεν πάει ΥΕΔ Δευτέρα θα το έχεις στην Δράμα.

 

Στάλθηκε από το IRON Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ευχαριστώ!!! Ελπίζω να γίνει όπως το είπες.

Link to comment
Share on other sites

Για ολους οσους ρωτάνε να κανουν ή να μην κάνουν dispute , να ξερουν οτι θα δικαιωθούν εαν ξεπεραστούν οι 60 ημερες απο την αποστολή .

Οποτε ξεκινηστε την διαδικασια στις 55 μερες ωστε να ειναι ON στις 60 .

 

Εγώ θα πρότεινα καλύτερα μιλήστε πρώτα με το μαγαζί, εγω πήρα refund με την μία στις 35(εργάσιμες) κολλημένο, σχεδόν χωρίς να το ζητήσω.

Αν ο κινέζος κάνει τον...κινέζο τοτε πια ας μιλήσει ο μεσάζοντας :)

-το καλό μπορεί πάντα να γίνει καλύτερο

-οχι πάντα...

-πάντα!!! ψάξτο στο google και θα δεις!

Link to comment
Share on other sites

Θα συνιστούσα λίγο υπομονή εγώ παρέλαβα σε δύο μήνες δεν έκανα dispute γιατί ξέρω ότι έχω 180 μέρες προστασία από paypal και επιπλέον συμβουλή από φίλο πού έχει κάνει άπειρες αγορές από κινα που μου είπε ότι λόγο γιορτών και μαύρη Παρασκευής ότι θα αργούσε το δέμα .
Link to comment
Share on other sites

Θα συνιστούσα λίγο υπομονή εγώ παρέλαβα σε δύο μήνες δεν έκανα dispute γιατί ξέρω ότι έχω 180 μέρες προστασία από paypal και επιπλέον συμβουλή από φίλο πού έχει κάνει άπειρες αγορές από κινα που μου είπε ότι λόγο γιορτών και μαύρη Παρασκευής ότι θα αργούσε το δέμα .

 

Σύμφωνοι με το "λίγο υπομονή", απλά να μην αποποιούμαστε και των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές. Μιλάμε για προϊόντα τεχνολογίας, που εξελίσσονται συνεχώς και κάτι που αγόρασε κάποιος τώρα, σε μερικούς μήνες έχει ξεπεραστεί. Στο μεταξύ όμως δέσμευσε τα λεφτά του σε μια "υπόσχεση" περί παραλαβής σε ένα εύλογο διάστημα. Αν η PostNL ή οποιοσδήποτε άλλος μεταφορέας, που συνεργάζεται με τον πωλητή, έχασε τη μπάλα, είναι ευθύνη και του πωλητή που τον διάλεξε. Κι αν το θέμα ήταν οι γιορτές και η μαύρη Παρασκευή, γνωστά στον πωλητή ήταν κι αυτά για να προγραμματίσει καλύτερα, αντί να μετακυλύει τα κόστη στον αγοραστή. Θέλω να πω, ότι η υπομονή και η καταννόηση καλό είναι να υπάρχουν (πριν μου αντιτείνει κάποιος για τις αγορές από Κίνα, ότι "δεν είναι για όλους"), αλλά όταν αγοράζω ένα κινητό σε προσφορά (και καλά...) στα 80€ και μέχρι να έρθει εδώ έχει εμφανιστεί σε μαγαζιά στην Ελλάδα με κόστος 130€ με τα μεταφορικά και χωρίς το ρίσκο του τελωνείου και της εγγύησης, αρχίζω να αισθάνομαι ότι με θεωρούν κορόιδο.

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις αν για Τρικαλα περνανε απο ΥΕΔ Θεσσαλονικης;
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι με το "λίγο υπομονή", απλά να μην αποποιούμαστε και των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές.

Ποιό δικαίωμά σου δηλαδή καταπατήθηκε σε τέτοια περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

Ποιό δικαίωμά σου δηλαδή καταπατήθηκε σε τέτοια περίπτωση?

 

Δε μίλησα για καταπάτηση, αλλά για αποποίηση. Είναι δικαίωμά μου ως καταναλωτης να υπαναχωρήσω από την αγορά, ακόμα και αφού πάρω ένα προϊόν στα χέρια μου (να το επιστρέψω δηλαδή και να πάρω τα χρήματά μου πίσω). Πόσο μάλλον αν μου είπαν ότι θα το λάβω σε 10-25 εργάσιμες, κατά κανόνα, τη στιγμή που δεν έχει εμφανιστεί καν στην Ελλάδα μετά από 2 μήνες και κανείς πρακτικά δεν ξέρει πού βρίσκεται.

Το ίδιο το paypal δέχεται και σε αποζημιώνει σε πολύ μικρότερο διάστημα των 2 μηνών, σε τέτοιες συνθήκες. Ο πωλητής μπορεί να σου λέει να περιμένεις, αλλά ξέρει ότι έχει πάρει προκαταβολικά τα χρήματά σου και τα χρησιμοποιεί, ενώ δε σου έχει δώσει τίποτα και δεν ξέρει πότε (και αν...) θα σου έρθει αυτό που αγόρασες.

Αν θες, δες το και από πλευράς βελτίωσης των όρων του εμπορίου. Αν αποδεχόμαστε τέτοιους χρόνους παράδοσης (και ειδικά για προϊόντα τεχνολογίας), δίνουμε κίνητρο στους πωλητές να κωλυσιεργούν ή να αδιαφορούν, αντί να φροντίζουν για την ικανοποίησή μας. Αν θέλουν να το κάνουν, εις βάρος του καταναλωτή, ας ξέρουν ότι θα έχουν και απώλειες...

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι με το "λίγο υπομονή", απλά να μην αποποιούμαστε και των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές. Μιλάμε για προϊόντα τεχνολογίας, που εξελίσσονται συνεχώς και κάτι που αγόρασε κάποιος τώρα, σε μερικούς μήνες έχει ξεπεραστεί. Στο μεταξύ όμως δέσμευσε τα λεφτά του σε μια "υπόσχεση" περί παραλαβής σε ένα εύλογο διάστημα. Αν η PostNL ή οποιοσδήποτε άλλος μεταφορέας, που συνεργάζεται με τον πωλητή, έχασε τη μπάλα, είναι ευθύνη και του πωλητή που τον διάλεξε. Κι αν το θέμα ήταν οι γιορτές και η μαύρη Παρασκευή, γνωστά στον πωλητή ήταν κι αυτά για να προγραμματίσει καλύτερα, αντί να μετακυλύει τα κόστη στον αγοραστή. Θέλω να πω, ότι η υπομονή και η καταννόηση καλό είναι να υπάρχουν (πριν μου αντιτείνει κάποιος για τις αγορές από Κίνα, ότι "δεν είναι για όλους"), αλλά όταν αγοράζω ένα κινητό σε προσφορά (και καλά...) στα 80€ και μέχρι να έρθει εδώ έχει εμφανιστεί σε μαγαζιά στην Ελλάδα με κόστος 130€ με τα μεταφορικά και χωρίς το ρίσκο του τελωνείου και της εγγύησης, αρχίζω να αισθάνομαι ότι με θεωρούν κορόιδο.

 

γιαυτο το λογο ογοραζεις απο ελλαδα... η εστω απο ευρωπη, ωστε να σου ερθει σε 1-5 μερες.....κ να μη περιμενεις 40-50-60 μερες......

δλδ θελετε απο την αλλη ακρη της γης να ερθει σε 1 εβδομαδα? ναι?? το ιδιο θελω κ εγω.. το ιδιο θελουν κ αλλοι 1000 ελληνες (την ημερα).... κ αλλοι ποσοι εκατονταδες χιλιαδες ευρωπαιοι... γινεται ομως????? τοσα εκατονταδες χιλιαδες προιοντα σκεφτειτε μεσα σε ποσο χρονο απο στοκ, εξαντλουνται και τα μαγαζια πρεπει να τα ξαναστοκαρουν, σκεφτειτε ποσα αεροπλανα πρεπει να σταλθουν ευρωπη.. κλπ κλπ κλπ... εδω το τελωνειο στο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. δουλευουν 24ωρες το 24ωρο, 365 μερες το χρονο.. κ σου λεει οτι εκτελωνιζουν δεματα δεκεμβριου ακομα..

οσο για τον αν ενα δεμα χαθει ή αργησει.. δεν εινια ευθυνη του πωλητη... αλλα της εταιριας.... εξαλλου τους χρονους παραδοσης δεν τους οριζουν τα καταστηματα... αλλα οι ιδιες οι εταιριες που τους ενημερωνουν.....με ποιο κριτήριο τις επιλεγει καθε μαγαζι, αυτο δε το ξερω... αλλα στην μεταφορικη εταιρια θα ριξεις την ευθυνη... ο πωλητης εχει ευθυνη να σου στειλει εντος 2-3 ημερων το προιον, να ειναι καινουριο κ οχι μεταχειρισμενο, κ να το συκευασει οσο πιο καλα γινεται για να μη σου ερθει στραπατσαρισμενο, και αν χρειαστει να σου παρεχει την αναλογη υποστηριξη σε περιπτωση που χρειαζεσαι επισκευη (εγγυηση)..

Edited by varitimos84
Link to comment
Share on other sites

Δε μίλησα για καταπάτηση, αλλά για αποποίηση. Είναι δικαίωμά μου ως καταναλωτης να υπαναχωρήσω από την αγορά, ακόμα και αφού πάρω ένα προϊόν στα χέρια μου (να το επιστρέψω δηλαδή και να πάρω τα χρήματά μου πίσω). Πόσο μάλλον αν μου είπαν ότι θα το λάβω σε 10-25 εργάσιμες, κατά κανόνα, τη στιγμή που δεν έχει εμφανιστεί καν στην Ελλάδα μετά από 2 μήνες και κανείς πρακτικά δεν ξέρει πού βρίσκεται.

 

Δεν σου είπε κανείς ότι θα παραλάβεις σε 10-25 εργάσιμες κατα κανόνα, όλα τα μαγαζιά γράφουν estimated κι αυτό σημαίνει προβλεπόμενη και επίσης σου επισημαίνουν ότι ο χρόνος παραλαβής μπορεί να είναι μεγαλύτερος αναλόγως αρκετών συμβάντων ( στα αναγράφει το κάθε κατάστημα στις πληροφορίες της αποστολής )

Γι'αυτό κι όλας και το paypal δεν έχει πλέον 45 ημέρες διορία για dispute αλλά 180 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

γιαυτο το λογο ογοραζεις απο ελλαδα... η εστω απο ευρωπη, ωστε να σου ερθει σε 1-5 μερες.....κ να μη περιμενεις 40-50-60 μερες......

δλδ θελετε απο την αλλη ακρη της γης να ερθει σε 1 εβδομαδα? ναι?? το ιδιο θελω κ εγω.. το ιδιο θελουν κ αλλοι 1000 ελληνες (την ημερα).... κ αλλοι ποσοι εκατονταδες χιλιαδες ευρωπαιοι... γινεται ομως????? τοσα εκατονταδες χιλιαδες προιοντα σκεφτειτε μεσα σε ποσο χρονο απο στοκ, εξαντλουνται και τα μαγαζια πρεπει να τα ξαναστοκαρουν, σκεφτειτε ποσα αεροπλανα πρεπει να σταλθουν ευρωπη.. κλπ κλπ κλπ... εδω το τελωνειο στο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. δουλευουν 24ωρες το 24ωρο, 365 μερες το χρονο.. κ σου λεει οτι εκτελωνιζουν δεματα δεκεμβριου ακομα..

οσο για τον αν ενα δεμα χαθει ή αργησει.. δεν εινια ευθυνη του πωλητη... αλλα της εταιριας.... εξαλλου τους χρονους παραδοσης δεν τους οριζουν τα καταστηματα... αλλα οι ιδιες οι εταιριες που τους ενημερωνουν.....με ποιο κριτήριο τις επιλεγει καθε μαγαζι, αυτο δε το ξερω... αλλα στην μεταφορικη εταιρια θα ριξεις την ευθυνη... ο πωλητης εχει ευθυνη να σου στειλει εντος 2-3 ημερων το προιον, να ειναι καινουριο κ οχι μεταχειρισμενο, κ να το συκευασει οσο πιο καλα γινεται για να μη σου ερθει στραπατσαρισμενο, και αν χρειαστει να σου παρεχει την αναλογη υποστηριξη σε περιπτωση που χρειαζεσαι επισκευη (εγγυηση)..

 

Δε νομίζω ότι ζήτησα να έρθει σε 1 εβδομάδα, αλλά 2 μήνες χωρίς να έχει έρθει Ελλάδα και χωρίς να ξέρουμε πού είναι, είναι παραλογο να πούμε και του στραβού το δίκιο ή σωστή συμβουλή είναι μόνο να λέμε "υπομονή, 6 μήνες δέχεται dispute το paypal"; Επίσης, υποχρέωση του πωλητή είναι και η μεταφορά. Αυτός έχει τους συνεργάτες του και σου πουλάει ένα προϊόν και την παράδοση, που την ενσωματώνει στην τιμή. Δε σου πουλάει π.χ. ένα κινητό για να πας να το παραλάβεις στην Κίνα αλλά να σου το στείλει. Αυτό σου πουλάει, "το τάδε κινητό στο σπίτι σου", όχι απλά "το τάδε κινητό". Είναι μέρος λοιπόν της δουλειάς του, για την οποία πληρώθηκε, όπως είναι μέρος της δικής μας, ως καταναλωτές, να τα αξιολογούμε όλα αυτά.

 

Δεν σου είπε κανείς ότι θα παραλάβεις σε 10-25 εργάσιμες κατα κανόνα, όλα τα μαγαζιά γράφουν estimated κι αυτό σημαίνει προβλεπόμενη και επίσης σου επισημαίνουν ότι ο χρόνος παραλαβής μπορεί να είναι μεγαλύτερος αναλόγως αρκετών συμβάντων ( στα αναγράφει το κάθε κατάστημα στις πληροφορίες της αποστολής )

Γι'αυτό κι όλας και το paypal δεν έχει πλέον 45 ημέρες διορία για dispute αλλά 180 ημέρες.

 

Ακριβώς, προβλεπόμενη. Που θα πει ότι κατά κανόνα αυτό ισχύει. Με τις εξαιρέσεις του, για τις οποίες δεν ευθύνομαι και κάνω υπομονή, μέχρι ενός σημείου, χωρίς να απεμπολώ και το δικαίωμά μου να υπαναχωρήσω, σε μια τέτοια εύλογη περίπτωση.

 

Φιλικά όλα τα παραπάνω παίδες και θα χαρώ να συνεχίσουμε την κουβέντα. Θα σας αφήσω τώρα λίγο, καθώς αναχωρώ για βάφτιση. :)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, προβλεπόμενη. Που θα πει ότι κατά κανόνα αυτό ισχύει. Με τις εξαιρέσεις του, για τις οποίες δεν ευθύνομαι και κάνω υπομονή, μέχρι ενός σημείου, χωρίς να απεμπολώ και το δικαίωμά μου να υπαναχωρήσω, σε μια τέτοια εύλογη περίπτωση.

 

Φιλικά όλα τα παραπάνω παίδες και θα χαρώ να συνεχίσουμε την κουβέντα. Θα σας αφήσω τώρα λίγο, καθώς αναχωρώ για βάφτιση. :)

 

Απ'την στιγμή που δεν υπάρχει κάτι σίγουρο δεν υπάρχει κανόνας.

Δεν ευθύνεσαι εσύ για τις καθυστερήσεις αλλά συμφωνείς με αυτές κατα την διάρκεια της αγοράς σου μιας και υπάρχουν οι πληροφορίες δημόσια στο site τους.

Σαφέστατα φιλικά πάντα και απλά βοηθάμε ο ένας τον άλλον με τις γνώσεις που έχουμε.

Kαλά να περνάς :)

Link to comment
Share on other sites

εχω κανει μια παραγγελια απο gear 15/12 μου εστειλαν shipping number αλλα tracking δεν εχω

ή εστειλαν και το εσβησα κατα λαθος ή δεν εστειλαν(δυσκολο)

στο 17tracknet βλεπω οτι 29/12 ηρθε Ελλαδα και μετα τπτ

τι γινεται τωρα?

 

και πριν 2-3 μερες παρηγγειλα απο vickmall κινητο

επελεξα βλεποντας σχολια sg post και μου στειλαν απαντηση να διαλεξω καλυτερα nl γιατι δεν τους ειχε αναφερθει οτι τα σταματαει το τελωνειο

επεμεινα σε sg

διαβασα αρκετα σχολια αλλα ακομα δεν ξερω αν εκανα καλα

και τελος αν σε τσιμπησει(φτου φτου μακρια) το τελωνειο τι φορο,ποσο πληρωνεις?

Link to comment
Share on other sites

Δε μίλησα για καταπάτηση, αλλά για αποποίηση. Είναι δικαίωμά μου ως καταναλωτης να υπαναχωρήσω από την αγορά, ακόμα και αφού πάρω ένα προϊόν στα χέρια μου (να το επιστρέψω δηλαδή και να πάρω τα χρήματά μου πίσω). Πόσο μάλλον αν μου είπαν ότι θα το λάβω σε 10-25 εργάσιμες, κατά κανόνα, τη στιγμή που δεν έχει εμφανιστεί καν στην Ελλάδα μετά από 2 μήνες και κανείς πρακτικά δεν ξέρει πού βρίσκεται.

Το ίδιο το paypal δέχεται και σε αποζημιώνει σε πολύ μικρότερο διάστημα των 2 μηνών, σε τέτοιες συνθήκες. Ο πωλητής μπορεί να σου λέει να περιμένεις, αλλά ξέρει ότι έχει πάρει προκαταβολικά τα χρήματά σου και τα χρησιμοποιεί, ενώ δε σου έχει δώσει τίποτα και δεν ξέρει πότε (και αν...) θα σου έρθει αυτό που αγόρασες.

Αν θες, δες το και από πλευράς βελτίωσης των όρων του εμπορίου. Αν αποδεχόμαστε τέτοιους χρόνους παράδοσης (και ειδικά για προϊόντα τεχνολογίας), δίνουμε κίνητρο στους πωλητές να κωλυσιεργούν ή να αδιαφορούν, αντί να φροντίζουν για την ικανοποίησή μας. Αν θέλουν να το κάνουν, εις βάρος του καταναλωτή, ας ξέρουν ότι θα έχουν και απώλειες...

 

Κάπου μπερδεύεις το τι ισχύει σε αγορές από Ελλάδα/Ευρώπη και χώρες εκτός Ε.Ε.

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 06-11-2016 11:59 ΟΛΛΑΝΔΙΑ

ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 10-01-2017 22:19 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ 11-01-2017 33: Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 11-01-2017 06:17 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 13-01-2017 10:26 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 13-01-2017 12:43 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 13-01-2017 14:43 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 13-01-2017 17:12 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Σε αυτή τη φάση σημαίνει πως σίγουρα δεν περνάει τελωνείο, πλέον;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...