Jump to content

Περί... Wind γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αθήνα, 6 Οκτωβρίου 2008. Δυνατότητα παρακολούθησης του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών Info-Com ΔΩΡΕΑΝ μέσω κινητού τηλεφώνου, προσφέρει για τρίτη χρονιά αποκλειστικά η WIND.

 

Αξιοποιώντας τις τεχνολογικές δυνατότητες των δικτύων 2ης και 3ης γενιάς, η WIND μέσα από το WIND Plus, καλύπτει το φετινό συνέδριο με τίτλο «Broadband Everywhere!», που θα πραγματοποιηθεί αύριο, 7 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, Λ. Συγγρού 89-93, Αθήνα. Οι ενδιαφερόμενοι για τις εξελίξεις στην αγορά των Τηλεπικοινωνιών που δεν έχουν τη δυνατότητα να παρευρεθούν στο Συνέδριο, έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν ζωντανά με το χώρο του Συνεδρίου και να παρακολουθήσουν τις ομιλίες από την οθόνη του κινητού τους τηλεφώνου αρκεί να μπουν στο WIND Plus και στη συνέχεια να επιλέξουν Info com 2008. Η υπηρεσία Mobile Broadcasting διατίθεται αποκλειστικά από τη WIND στην Ελλάδα για τη μετάδοση του συνεδρίου Info-Com σε συνεργασία με τη Globo Technologies.

 

Για τους συμμετέχοντες στο φετινό συνέδριο η WIND έχει προγραμματίσει την επίδειξη μίας σειράς ADSM προϊόντων καθώς επίσης και της υπηρεσίας WIND PLUS Music Non Stop, ενώ τις θέσεις της εταιρείας σχετικά με την ευρυζωνικότητα θα παρουσιάσει ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής WIND κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης κατά τη διάρκεια της 3ης ενότητας του συνεδρίου.

Link to comment
Share on other sites

Η Marfin Investment Group (MIG), η Marfin Popular Bank (MPB) και ο όμιλος WIND Ελλάς ανακοινώνουν τη συμφωνία τους για μια ευρεία στρατηγική συνεργασία προκειμένου να εκμεταλλευτούν από κοινού τις νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και των ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα.

 

Η στρατηγική συνεργασία των τριών ομίλων βασίζεται στο κοινό τους όραμα για προσφορά υπηρεσιών σύγκλισης στις τηλεπικοινωνίες και την πληροφορική και στην ανάπτυξη εξελιγμένων τραπεζικών υπηρεσιών βασιζόμενες σε τεχνολογία κινητής τηλεφωνίας που θα τους επιτρέψουν να παίξουν κυρίαρχο ρόλο στην ανάπτυξη και τελικά να διαμορφώσουν νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και τραπεζικών υπηρεσιών.

 

Με τη συνεργασία των ομίλων σε εμπορικό επίπεδο καθώς και στους τομείς μάρκετινγκ και τεχνολογίας, η συμφωνία επεκτείνεται σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών (σταθερή & κινητή τηλεφωνία, μετάδοση δεδομένων) αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της SingularLogic, θυγατρικής εταιρείας της MIG στην αγορά της πληροφορικής καθώς και τη δυναμική παρουσία των τριών ομίλων στη ΝΑ Ευρώπη.

 

Η MIG είναι σήμερα ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός όμιλος στη ΝΑ Ευρώπη, έχοντας μεταξύ άλλων 52 χιλιάδες εργαζόμενους, 10 χιλιάδες προμηθευτές, και μια συνολική βάση πελατών που ξεπερνούν τα 20 εκατομμύρια σε 40 χώρες.

 

Η MPB είναι, επίσης, ένας από τους ισχυρότερους τραπεζικούς ομίλους στη ΝΑ Ευρώπη, προσφέροντας ολοκληρωμένες τραπεζικές υπηρεσίες στην Κύπρο, την Ελλάδα, τη Σερβία, τη Ρουμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και άλλες δυναμικά αναπτυσσόμενες χώρες της ΝΑ Ευρώπης. Έχει καθιερωθεί σε 13 χώρες, με ένα εκτεταμένο δίκτυο 477 τραπεζικών καταστημάτων και περισσότερους από 8,000 εργαζομένους.

 

Αντίστοιχα ο όμιλος της WIND Ελλάς εξυπηρετεί στην Ελλάδα περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια πελάτες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, ως ολοκληρωμένος τηλεπικοινωνιακός φορέας μετά και την εξαγορά της Tellas, διαθέτοντας 400 καταστήματα WIND σε όλη την χώρα.

 

Οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που θα επιδιώξουν από κοινού η WIND Ελλάς, η MIG και η MPB, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας τους, αφορούν στους εξής, κατ’ αρχάς, τομείς:

 

1. δημιουργία κοινής προσφοράς τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και πληροφορικής για την αγορά των επαγγελματιών, καθώς και των μικρομεσαίων αλλά και μεγαλύτερων επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ομίλου MIG και της MPB.

2. δημιουργία εμπορικών προσφορών που θα αξιοποιούν επιμέρους brand εταιρειών του ομίλου MIG

3. συνέργιες σε τηλεπικοινωνιακές υποδομές, μέσω των εκτεταμένων σημείων παρουσίας της MIG και της MPB

4. συνέργιες στη λιανική αγορά, μέσω δημιουργίας shop-in-shop και kiosk-in-shops, καθώς επίσης και διανομή των προϊόντων και υπηρεσιών των τριών ομίλων μέσω των δικτύων διανομής που διαθέτει κάθε όμιλος

5. συνεργασία της WIND με τη MIG σε έργα Πληροφορικής της πρώτης

6. παράλληλα, θα συνεργαστούν για τη δημιουργία υπηρεσιών mobile banking

 

Με την προώθηση αυτών και άλλων μελλοντικών πρωτοβουλιών η MIG, η MPB και η WIND Ελλάς στοχεύουν στη δημιουργία σημαντικής αξίας για τους μετόχους, τους πελάτες και τους εργαζόμενους των ομίλων τους. Αποκτούν τη δυνατότητα να αντλήσουν μεγάλα οφέλη μέσω υπαρχόντων ευκαιριών σε μια αγορά που απαιτεί όλο και περισσότερο σύγκλιση και καινοτομία στις λύσεις ICT.

 

Ο κ. Ιωάννης Καρακαδάς, αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της MIG δήλωσε:

«Σήμερα, ο όμιλος MIG κάνει ένα αποφασιστικό βήμα στην εκπλήρωση των σχεδίων του για την είσοδό του στην ελκυστική αγορά τηλεπικοινωνιών, και αισθανόμαστε βέβαιοι για τις προοπτικές της συνεργασίας μας με έναν από τους δυναμικότερους και καινοτομικούς ομίλους τηλεπικοινωνιών στη ΝΑ Ευρώπη με τον οποίο μοιραζόμαστε παρόμοιες απόψεις και από κοινού μπορούμε πραγματικά να κάνουμε τη διαφορά. Η MIG έχει κάνει μια προσεκτική αξιολόγηση της τοπικής αγοράς τηλεπικοινωνιών και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτή τους προηγούμενους 12 μήνες. Εκτιμούμε ότι η πορεία που επιλέγουμε μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε πλήρως τις τεράστιες ευκαιρίες που προσφέρει η αγορά αυτήν την περίοδο, ελαχιστοποιώντας τους επενδυτικούς κινδύνους σε ένα ιδιαίτερα προκλητικό μακροοικονομικό περιβάλλον».

 

Ο κ. Ευθύμιος Μπουλούτας, Διευθύνων Σύμβουλος της MPB δήλωσε:

“Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου τα κανάλια παροχής τραπεζικών υπηρεσιών συνεχώς εξελίσσονται, είμαι στην ευχάριστη θέση να δηλώσω πως η MPB πρωτοστατεί ξανά, μέσα από την στρατηγική της σύμπραξη με τη WIND Ελλάς για την από κοινού ανάπτυξη και παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής και κινητής τηλεφωνίας.”

 

Ο κ. Σωκράτης Κομινάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς σχολίασε σχετικά:

«Η δύναμη και το μέγεθος των τριών ομίλων καθιστούν αυτήν τη στρατηγική σύμπραξη ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής. Ως όμιλος WIND Ελλάς, επιδιώκουμε τη συνεχή ανάπτυξη, διευρύνοντας ολοένα το επιχειρηματικό μας αποτύπωμα και χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Η στρατηγική συμφωνία που συνάπτουμε με τη MIG και τη MPB εκφράζει απόλυτα αυτή τη φιλοσοφία.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο το κέρδος για τους καταναλωτές; Η WIND άρχιζε να συνεργάζεται ***; εεεεε τράπεζες ήθελα να πω Καλά πάει:lol:

Τελικά η πτώση του καπιταλισμού στην Αμερική μόνο την Ελλάδα δεν επηρέασε, *** στην πατρίδα μας οι επιχειρηματίες και επεκτείνονται!:lol: Συνεπώς να μου λείπει το Mobile Banking. Mόνο η WIND σαν εταιρεία θα κερδίσει κάποια εταιρικά :wacko:.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

η mig ανηκει σε αραβες

 

Ρίχνοντας έμεσο υποννούμενο στον αντιπρόεδρό της. Μην ανησυχείς,η διοίκηση είναι Ελληνική:p

Γενικά όλες οι επιχειρήσεις την έχουν την Ελλάδα για να "τρώνε"...όχι για να επενδύουν! Υπάρχουν και εξαιρέσεις(βλέπε ΝΟΚΙΑ SIEMENS;))

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

χαιρομαι που αλλαξες το προηγουμενο μηνυμα σου κ καταλαβες το λαθος σου.

αλλο οι επενδυτες, κ αλλο οι υπαλληλοι κ τα στελεχη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Kalhspera! Prosfata phra to Nokia N77 pou enswmatonei dekti psifiakis TV (DVBH)... stis odhgies leei oti prepei na to yposthrizei kai to dyktio gia na dulepsei.. mexri twra to xrhsimopoiw mia xara me thn 3 sthn Austria, ithela na rwtisw an otan erthw ellada i elliniki SIM mou tha ipostirizei kati tetio (WIND) kai an tha mou kostizei extra, an tha mporw dld na pianw ta psifiaka (ERT klp)... :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου στην ελλάδα δεν θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις.

 

Δες και εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Dvb-h

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Συνολικά 96,32 εκατ. μηνύματα, 18% περισσότερα σε σχέση με πέρυσι, εστάλησαν στην Wind το διάστημα από 24 Δεκεμβρίου 2008 έως και 1η Ιανουαρίου 2009, όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Πιο συγκεκριμένα, τα Χριστούγεννα εστάλησαν 11,53 εκατ. μηνύματα, ενώ την Πρωτοχρονιά εστάλησαν 20,36 εκατ. μηνύματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, σημαντική ήταν και η αύξηση των κλήσεων φωνής σε σχέση με πέρυσι. Κατά την διάρκεια των τριών πρώτων ωρών του 2009 πραγματοποιήθηκαν 4,9 εκατ. κλήσεις φωνής από τους συνδρομητές της Wind. «Οι σημαντικά αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας σε κίνηση φωνής, μηνυμάτων και δεδομένων διεκπεραιώθηκαν με απόλυτη επιτυχία από το δίκτυο της WIND, με την συνδρομή του τεχνικού προσωπικού της εταιρείας», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση. (http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/02/1612074.htm)
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια να λέγετε. Με πήραν τηλ. στις 00.05' για χρόνια πολλά και δε το πίστευα.Γραμμή αμέσως!!

Και η κλήση ήταν και απο καρτοκινητό!!:p

Link to comment
Share on other sites

Όντως! Κανένα πρόβλημα στην WIND. Στην Cosmote υπήρχε μεγάλο πρόβλημα. 30 λεπτά πάλευα να κάνω κλήση .
Link to comment
Share on other sites

Στη λίστα επαφών οι περισσότεροι ήταν με 693.Πάντως απ'ότι άκουσα -και εκτός Myphone- η Wind δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα και οι κλήσεις γίνοταν με απόλυτη επιτυχία.:)
Link to comment
Share on other sites

Πάντως είδα ένα ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης, η cosmote είχε 9,5 εκ. κλήσεις, η vodafone 8 και κάτι εκ. και η wind μόνο 4,5 εκ. κλήσεις...

 

Κάτι λέει αυτό για την πελατειακή βάση της εταιρείας...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είδα ένα ρεπορτάζ της κρατικής τηλεόρασης, η cosmote είχε 9,5 εκ. κλήσεις, η vodafone 8 και κάτι εκ. και η wind μόνο 4,5 εκ. κλήσεις...

 

Κάτι λέει αυτό για την πελατειακή βάση της εταιρείας...

 

Οχι απαραιτητα.

Μπορει να ειχε προβλημα σε ορισμενες περιοχες (πχ τη δικη μου), οποτε δεν μπορουμε να ξερουμε κατι για την πελατειακη της βαση.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε πρόβλημα τότε αυτό κάτι λέει για την ποιότητα του δικτύου της εταιρείας.

 

Πάντως το γεγονός ότι είχε μισές σχεδόν κλήσεις από τους υπόλοιπους δύο, σημαίνει κάτι (όχι καλό)...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εμπειρίες πολιτισμού στα νησιά της άγονης γραμμής στο Αιγαίο με την υποστήριξη της WIND για ακόμα μια χρονιά.

 

Ο χειμώνας στα ελληνικά νησιά της άγονης γραμμής είναι δύσκολος. Τίποτα σχεδόν δεν θυμίζει τις γαλάζιες αμμουδιές και το ζωηρό φως του ήλιου που μεταμορφώνουν το Αιγαίο σε έναν μικρό επίγειο παράδεισο. Για τα παιδιά χειμώνας σημαίνει σχολείο. Αλλά εδώ και τρία χρόνια ο χειμώνας φέρνει κοντά τους το πολιτιστικό πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη». Φέτος το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα, που διοργανώνει η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση» και τελεί υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αποτελείται από εκδηλώσεις πολιτιστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα σε οκτώ νησιά της άγονης γραμμής στο Αιγαίο:

Την Αμοργό, την Τήλο, τη Νίσυρο, την Αστυπάλαια, την Θηρασιά, την Ηρακλειά, τη Δονούσα και τη Λέρο.

Οι εκδηλώσεις, που θα διαρκέσουν από τα μέσα Φεβρουαρίου έως και τα τέλη Μαρτίου, περιλαμβάνουν :

 

Προβολές κινηματογραφικών ταινιών μικρού και μεγάλου μήκους αλλά και ντοκιμαντέρ με θέμα την αναπηρία σε συνεργασία με την Emotion Pictures,

θεατρικές παραστάσεις,

εργαστήρια κατασκευής κοσμήματος, πολεμικών τεχνών, δημιουργίας video,

επισκέψεις λογοτεχνών στα σχολεία σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου

συναυλίες σε συνεργασία με την Κρατηκική Ορχήστρα Αθηνών και καλλιτέχνες όπως ο Ψαραντώνης και ο Λουδοβίκος των Ανωγειών.

 

Η WIND για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στηρίζει με την χορηγία της το Πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη» και με αφορμή τον πρώτο σταθμό του προγράμματος πρόσφερε σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό σε όλα τα σχολεία της Αμοργού.

Σχετικό φωτογραφικό υλικό

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την πληροφορια. Παντως η wind δινει αρκετες χορηγιες για τετοιους σκοπους και αξιζει συγχαρητηρια για αυτο.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα "Άγονη Γραμμή Γόνιμη".

 

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, και φέτος το χειμώνα, το πολιτιστικό πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη» που διοργανώνει η μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση», με χορηγό τη WIND και υπό την αιγίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Από τον Φεβρουάριο έως και τον Απρίλιο, μαθητές και κάτοικοι από οκτώ νησιά της άγονης γραμμής στο Αιγαίο: την Αμοργό, την Τήλο, την Νίσυρο, την Αστυπάλαια, την Θηρασιά, την Ηρακλειά, την Δονούσα και την Λέρο* είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις πολιτιστικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα με προβολές κινηματογραφικών ταινιών και ντοκιμαντέρ, συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και επιπλέον να συμμετέχουν σε εργαστήρια εκμάθησης καλλιτεχνικών δεξιοτήτων,

Με αφορμή το πρόγραμμα «'Αγονη Γραμμή Γόνιμη», η WIND πρόσφερε σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό σε όλα τα σχολεία της Αμοργού, που ήταν και ο πρώτος σταθμός του προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα μια εταιρικη προσφορα απο τη wind, εκανα την αιτηση online απο την εταιρια κ μου ηρθε sms οτι εγκριθηκε κ προωθηθηκε στη wind. Το προβλημα ειναι οτι κατα την αιτηση εδινες απλως τα στοιχεια σου κ οχι τις λεπτομερειες του προγραμματος. Για επικοινωνια με wind μου δινει το 2106158800.Προσπαθω 3 μερες να επικοινωνησω κ με κραταει κανα τριλεπτο στην αναμονη κ μετα μου λεει στα αγγλικα enter your mailbox number(omg???). Ξερει κανεις τι παιζει?
Link to comment
Share on other sites

Ειχα μια εταιρικη προσφορα απο τη wind, εκανα την αιτηση online απο την εταιρια κ μου ηρθε sms οτι εγκριθηκε κ προωθηθηκε στη wind. Το προβλημα ειναι οτι κατα την αιτηση εδινες απλως τα στοιχεια σου κ οχι τις λεπτομερειες του προγραμματος. Για επικοινωνια με wind μου δινει το 2106158800.Προσπαθω 3 μερες να επικοινωνησω κ με κραταει κανα τριλεπτο στην αναμονη κ μετα μου λεει στα αγγλικα enter your mailbox number(omg???). Ξερει κανεις τι παιζει?

 

γιατι δεν παιρνεισ στο cc να τουσ πεισ το προβλημα σου μηπωσ κ βρεισ ακρη απο εκει?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κάλεσε το κεντρικό 2106158000 ή το 210-5100000

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...