Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

7 minutes ago, Mobileras said:

Εγώ ήλπιζα σε μία κάποια αλλαγή, αλλά όταν διάβασα ότι από την πρωτη μερα της νέας Νόβα στα καταστήματα έλεγαν στον κόσμο με υφάκι ότι μόνο συμβόλαια και σνόμπαραν τους καρτοκινητούς, άρχισαν να χάνονται οι ελπίδες μου. 

Μετά που έμαθα σήμερα ότι τελικά η Wind εξαγόρασε την Nova, σιγουρεύτηκα ότι δεν θα αλλάξει κάτι. 

Να πάνε να …σεβασμός στον άνθρωπο μηδέν .να τρέχει καρκινοπαθείς σε όλα τα καταστήματα και αυτό το έχουν κάνει πολλές φορές .. Να τους εμπιστευτείς για πιο πράγμα φίλε μου για την μέτρια ταχύτητα που θα Έχεις κιόλας ίντερνετ μετά την κατανάλωση δεδομένων δηλαδή θα σέρνεται εντελώς να στο πω έτσι.. Δηλαδή είναι κακό ένας άνθρωπος να μην θέλει να δεσμευτεί να του κάνεις κουμάντο εσύ τι θα κάνει .. Θέλεις να σου πω για τα εικονικά συμβόλαιο που κάνανε σε σταθερή σε σε διευθύνσεις Που είναι χωράφια και δεν έχει καθόλου ίντερνετ…Για να πιάνουν στόχους;;;;

 

Συγχωρείτε για την ένταση αλλά αν βλέπατε αυτό που είδα εγώ και μάλιστα και άλλοι  μου το είπαν Η συμπεριφορά τους Τουλάχιστον σε 8 καταστήματα .. Τους έλεγε χθες καρτοκινητό και πήγαινε να σε φάνε τους έλεγε στο τηλέφωνο έχετε Κάρτι για να μην τρέχω και σου λένε το σταθερό σου πιο είναι να το κάνουμε συμβόλαιο περιστέρι παρακαλώ ..αν να  Χαθείτε ρε τσουσέκια 

Edited by Eliseos
Link to comment
Share on other sites

Πήγα στο κατάστημα της πρώην-Wind, νυν-Nova της γειτονιάς μου (Θέρμη), για να ρωτήσω για FTTH. Τίγκα απο κόσμο, άκουσα και παράπονα για μεταφορές γραμμών και για καθυστερήσεις με την ενοποίηση. Άκουσα και την γνωστή καραμέλα ότι δεν έχουν κάρτες F2G και Q (από βδομάδα και αν) και τους πρότειναν συμβόλαιο (σε μαθητή λυκείου που πήγε να κάνει ανανέωση, γέλασα πραγματικα).

Στην δικιά μου ερώτηση για FTTH 200 (που έχουν σκάψει μπροστά στο σπίτι), μου ρίξανε άκυρο και προσπάθησαν να μου πουλήσουν τηλεόραση μαζί με 100αρα στα 33 ή αλλιώς χωρίς τηλεόραση (σε ειδική τιμή μόνο για εμένα) στα 26 ευρώ. Όταν είπα οτι αυτή η τιμή είναι και στο site, αρα δεν ειναι κατι σπεσιαλ, μου ειπε οτι αυτα στο site είναι μονο για τον Ιανουάριο. Μετά θα αλλάξουν.

PS. Η Vodafone φέρνει κανονικά 200αρα FTTH στο σπίτι (πήγα ρώτησα και εκεί), αλλά άντε να βγάλω άκρη με την 80χρονη ιδιοκτήτρια που δεν θελουν να την χαλάσουν την πλάκα στο πάτωμα.....

Edit: Το κατάστημα της παλιας Nova στα 20 μέτρα, λειτουργούσε χωρίς ταμπέλα. Παράξενα πράγματα

Edited by tasosathan
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που ρωτάω αυτό με τις κάρτες sim για καρτοκινητο ισχύει για όλες τις εταιρίες το παραμύθι που πουλάνε; 

Πριν λίγες εβδομάδες επειδή ήθελα να δοκιμάσω το 5g της Πράσινης είχα τη κάρτα στα χέρια μου σε 5 λεπτά και εάν ήθελα δεν έβαζα και πρόγραμμα άλλα έπρεπε. 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Antonio21 said:

Συγνώμη που ρωτάω αυτό με τις κάρτες sim για καρτοκινητο ισχύει για όλες τις εταιρίες το παραμύθι που πουλάνε; 

Πριν λίγες εβδομάδες επειδή ήθελα να δοκιμάσω το 5g της Πράσινης είχα τη κάρτα στα χέρια μου σε 5 λεπτά και εάν ήθελα δεν έβαζα και πρόγραμμα άλλα έπρεπε.

Είναι γνωστή τακτική μη-εταιρικών καταστημάτων για να μπορέσουν να κλείσουν συμβόλαια για να φανεί ότι κλείνουν deal

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, tasosathan said:

Πήγα στο κατάστημα της πρώην-Wind, νυν-Nova της γειτονιάς μου (Θέρμη), για να ρωτήσω για FTTH. Τίγκα απο κόσμο, άκουσα και παράπονα για μεταφορές γραμμών και για καθυστερήσεις με την ενοποίηση. Άκουσα και την γνωστή καραμέλα ότι δεν έχουν κάρτες F2G και Q (από βδομάδα και αν) και τους πρότειναν συμβόλαιο (σε μαθητή λυκείου αυτό που πήγε να κάνει ανανέωση, γέλασα πραγματικα).

Στην δικιά μου ερώτηση για FTTH 200 (που έχουν σκάψει μπροστά στο σπίτι), μου ρίξανε άκυρο και προσπάθησαν να μου πουλήσουν τηλεόραση μαζί με 100αρα στα 33 ή αλλιώς χωρίς τηλεόραση (σε ειδική τιμή μόνο για εμένα) στα 26 ευρώ. Όταν είπα οτι αυτή η τιμή είναι και στο site, αρα δεν ειναι κατι σπεσιαλ, μου ειπε οτι αυτα στο site είναι μονο για τον Ιανουάριο. Μετά θα αλλάξουν.

PS. Η Vodafone φέρνει κανονικά 200αρα FTTH στο σπίτι (πήγα ρώτησα και εκεί), αλλά άντε να βγάλω άκρη με την 80χρονη ιδιοκτήτρια που δεν θελουν να την χαλάσουν την πλάκα στο πάτωμα.....

Edit: Το κατάστημα της παλιας Nova στα 20 μέτρα, λειτουργούσε χωρίς ταμπέλα. Παράξενα πράγματα

Καλά η Wind με την ενοποίηση καλύτερα να την αποφύγεις. Αν συνεχίσει τις αυξήσεις στη καρτοκινητή μας βλέπω να τα μετακινούμε όλα στους άλλους δυο. 
Από τότε που έκλεισε το 3G στη Θεσσαλονίκη είχε ο πατέρας μου θέμα και τους έλεγε γιατί δεν έχω Ίντερνετ. Του έλεγαν κάνουμε αναβάθμιση στη περιοχή,υπομονή. Έλα όμως που δεν ενεργοποίησαν το 4G και το VoLTE στη γραμμή του. Και καταλήγω χριστουγεννιάτικα αφού ήδη χρησιμοποιούσε τη κοσμοτε να πάρω τηλέφωνο στη Wind για το θέμα και εκεί πέρα ζήτημα ένας από τα 4-5 άτομα να κατάλαβε τι συμβαίνει. Τζάμπα πήγαν τα 15€ που έβαλε,διότι δεν πρόλαβε να καταναλώσει τα δεδομένα χώρια ότι το δίκτυο τους σέρνεται στη Θεσσαλονίκη. 
Περιμένω να λήξει το Σταθερο μου του χρόνου και θα πάω στη Vodafone που επιτέλους μετά από 2 χρόνια αποφάσισε να δώσει FTTH στο πατρικό μου. 

1 minute ago, Antonio21 said:

Συγνώμη που ρωτάω αυτό με τις κάρτες sim για καρτοκινητο ισχύει για όλες τις εταιρίες το παραμύθι που πουλάνε; 

Πριν λίγες εβδομάδες επειδή ήθελα να δοκιμάσω το 5g της Πράσινης είχα τη κάρτα στα χέρια μου σε 5 λεπτά και εάν ήθελα δεν έβαζα και πρόγραμμα άλλα έπρεπε. 

 

Για όλες ισχύει αλλά η Wind είναι η χειρότερη από όλες… τουλάχιστον βρείτε ένα σωστό κατάστημα να κανετε τη δουλειά σας. 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, tasosathan said:

Είναι γνωστή τακτική μη-εταιρικών καταστημάτων για να μπορέσουν να κλείσουν συμβόλαια για να φανεί ότι κλείνουν deal

Κοινώς να πιάσουν στόχο τα (αρκετά) λαμόγια και μη επαγγελματίες με franchise καταστήματα...

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Έχουν δώσει πολύ έμφαση στο μάρκετινγκ με την ενοποίηση και αν δε κάνουν τώρα σωστά 5 πράγματα θα πάει περίπατο. 
Τι να πρωτοπείς… 

Αλλά θα πω ένα και βγάλτε τα συμπεράσματα. Το πακέτο με τα 13€ απεριόριστα υπό προϋποθέσεις, ήδη κάνει θραύση.. 

Θα γυρίσουμε στα sms 😄

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, hercoulis said:

Έχουν δώσει πολύ έμφαση στο μάρκετινγκ με την ενοποίηση και αν δε κάνουν τώρα σωστά 5 πράγματα θα πάει περίπατο. 
Τι να πρωτοπείς… 

Αλλά θα πω ένα και βγάλτε τα συμπεράσματα. Το πακέτο με τα 13€ απεριόριστα υπό προϋποθέσεις, ήδη κάνει θραύση.. 

Θα γυρίσουμε στα sms 😄

Είναι καλό πακετο, μέχρι ο ανταγωνισμός να βγάλει κάτι καλυτερο... 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites


Αυτό το πακέτο πρέπει να διέρρευσε τις ημέρες που βγήκε και έκανε παράπονα για αυξήσεις ο πρόεδρος της κόκκινης. 
Εμμέσως τους έλεγε τι κάνετε…

 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ δεν εξυπηρετούν τις φορητότητες. Έκανε ο αδερφός μου για f2g και ούτε voucher ήρθε, ούτε αν εστάλη ξέρουμε η sim. Γενικά μια εικόνα διάλυσης. Επίσης το chat του f2g δεν λειτουργεί στο messenger και στης nova πρέπει να περιμένεις ώρα να βγει, και επειδή είναι στη δουλειά και δεν μπορεί να απαντήσει όταν εδεήσουν να σου απαντήσουν, κλείνουν τη συνομιλία. Εν τέλει δεν ενημερώθηκε για τίποτα. Ελπίζω σε βελτίωση, αλλά κάτι τέτοια βλέπω και μου λείπει η εξυπηρέτηση της voda.

Επίσης πρόσεξα την διαφορά στην ανακοίνωση του προηγούμενου switch off του 3g με το τωρινό.

Λέει το παλιότερo: Στο πλαίσιο αναβάθμισης του δικτύου κινητής, η WIND προχωρά σε πιλοτική εφαρμογή κατάργησης του δικτύου 3G σε Ζάκυνθο και Κέρκυρα στις 12/07/2022.

Λέει το νεότερο: Στις 10 Ιουνίου 2022, στο πλαίσιο αναβάθμισης του δικτύου κινητής, η NOVA (πρώην WIND) και η Q ανακοίνωσαν την έναρξη της σταδιακής απενεργοποίησης του δικτύου 3G σε όλη την Ελλάδα.

Γιατί αναφέρεται ως ξεχωριστή οντότητα η Q; 

Edited by lyricmyth
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κι άλλοι έχουνε κάνει αίτηση και δεν τους δίνουν σημασία απολύτως για καρτοκινητό έχουν συμπληρώσει φόρμες και δεν παίρνουν πίσω.. Υπάρχει γραμμή για αποφυγή καρτοκινητών 

Edited by Eliseos
Link to comment
Share on other sites

MultiChoice Customer Support.

Με την παλιά την Wind οι περισσότεροι αν όχι όλοι μας, είχαμε μια καλή έως παρά πολύ καλή, αλλά και ταυτόχρονα πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση.

Τώρα έγινε η συγχώνευση. OK. Τί άλλαξε προς το χειρότερο; Καταργήθηκαν τμήματα; Έφυγε προσωπικό; Περικοπές; Το κλείσανε το μαγαζί; Με το καλημέρα, ανεξέλεγκτα καταστήματα μη εταιρικά χωρίς κάρτες sim για καρτοκινητή και χωρίς έλεγχο (κοινή γραμμή από την εταιρεία) να προωθούν μόνο αυτό που θέλουν;

Sorry αλλά άσχημη εικόνα για αρχή.

Εξάλλου συνδρομητική πουλούσαν, συνδρομητική πουλάνε και τώρα. Όλα τα άλλα δεύτερα.

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

On 13/1/2023 at 10:09 ΜΜ, lyricmyth said:

Εδώ δεν εξυπηρετούν τις φορητότητες. Έκανε ο αδερφός μου για f2g και ούτε voucher ήρθε, ούτε αν εστάλη ξέρουμε η sim. Γενικά μια εικόνα διάλυσης. Επίσης το chat του f2g δεν λειτουργεί στο messenger και στης nova πρέπει να περιμένεις ώρα να βγει, και επειδή είναι στη δουλειά και δεν μπορεί να απαντήσει όταν εδεήσουν να σου απαντήσουν, κλείνουν τη συνομιλία. Εν τέλει δεν ενημερώθηκε για τίποτα. Ελπίζω σε βελτίωση, αλλά κάτι τέτοια βλέπω και μου λείπει η εξυπηρέτηση της voda.

🤣🤣

🤣🤣

😄

Edited by fabulich
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, λίγο άσχετο αλλά ας αλλάξουμε λίγο τη συζήτηση. Έχετε δει το νέο σποτάκι στην τηλεόραση με τη διαφήμιση του νέου unlimited+; Μόνο εμένα μου φάνηκε ότι έβλεπα διαφήμιση του vodafone cu μέχρι να μας αποκαλύψει για τι πράμα μιλάει; Ούτε καν που προσπάθησαν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Δυστυχώς και εδώ δείχνει ότι και μετά την αναμονή, η εταριεα δεν δείχνει να έχει έναν κάποιον χαρακτήρα ούτε στις διαφημίσεις της αλλά ούτε και στα προϊόντα της, αφού δεν είχε ποτέ σκοπό να φέρει φθηνή τηλεφωνία τελικά. Το μόνο που την ένοιαξε είναι να γίνει συνεχιστής της κακιάς πλευράς της Wind με "σοραβοφανη" χαρακτήρα. Κρίμα...

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, johnny_htc said:

Ρε παιδιά, λίγο άσχετο αλλά ας αλλάξουμε λίγο τη συζήτηση. Έχετε δει το νέο σποτάκι στην τηλεόραση με τη διαφήμιση του νέου unlimited+; Μόνο εμένα μου φάνηκε ότι έβλεπα διαφήμιση του vodafone cu μέχρι να μας αποκαλύψει για τι πράμα μιλάει; Ούτε καν που προσπάθησαν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Δυστυχώς και εδώ δείχνει ότι και μετά την αναμονή, η εταριεα δεν δείχνει να έχει έναν κάποιον χαρακτήρα ούτε στις διαφημίσεις της αλλά ούτε και στα προϊόντα της, αφού δεν είχε ποτέ σκοπό να φέρει φθηνή τηλεφωνία τελικά. Το μόνο που την ένοιαξε είναι να γίνει συνεχιστής της κακιάς πλευράς της Wind με "σοραβοφανη" χαρακτήρα. Κρίμα...

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Απ' ότι κατάλαβα η νέα nova θελει 24 μήνες συμβόλαιο για τα ίδια πακέτα που είχε το f2g πριν μερικές μέρες.. τα οποία τα ενεργοποιούσες όταν και αν τα χρειαζόσουν.

και για να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση καταργεί τα πακέτα αυτά από f2g..

προσωπικά δεν μου αρέσει η αθέμιτη αυτή πρακτική και δεν πρόκειται να τσιμπήσω και πολύ πιθανόν να μην χρησιμοποιήσω f2g καθόλου στο μέλλον..

κρίμα γιατί σαν underdog, τους αντιμετώπιζα πάντα με κατανόηση και θετική διάθεση, αφού κάνουν ομως τέτοια παιχνιδάκια τέλος η περίοδος χάριτος..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, fabulich said:

Απ' ότι κατάλαβα η νέα nova θελει 24 μήνες συμβόλαιο για τα ίδια πακέτα που είχε το f2g πριν μερικές μέρες.. τα οποία τα ενεργοποιούσες όταν και αν τα χρειαζόσουν.

και για να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση καταργεί τα πακέτα αυτά από f2g..

προσωπικά δεν μου αρέσει η αθέμιτη αυτή πρακτική και δεν πρόκειται να τσιμπήσω και πολύ πιθανόν να μην χρησιμοποιήσω f2g καθόλου στο μέλλον..

κρίμα γιατί σαν underdog, τους αντιμετώπιζα πάντα με κατανόηση και θετική διάθεση, αφού κάνουν ομως τέτοια παιχνιδάκια τέλος η περίοδος χάριτος..

Εγω απο τότε που σταματησαν τα πακετα των 1-2 ευρω στο κιου, σε συνδυασμο με την αθλια συμπεριφορα των υπαλλήλων στο 98% των καταστηματων που εχω παει, την wind την εχω ως νο.3 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Mobileras said:

Εγω απο τότε που σταματησαν τα πακετα των 1-2 ευρω στο κιου, σε συνδυασμο με την αθλια συμπεριφορα των υπαλλήλων στο 98% των καταστηματων που εχω παει, την wind την εχω ως νο.3 

Ακριβώς αυτό 

6 minutes ago, fabulich said:

Απ' ότι κατάλαβα η νέα nova θελει 24 μήνες συμβόλαιο για τα ίδια πακέτα που είχε το f2g πριν μερικές μέρες.. τα οποία τα ενεργοποιούσες όταν και αν τα χρειαζόσουν.

και για να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση καταργεί τα πακέτα αυτά από f2g..

προσωπικά δεν μου αρέσει η αθέμιτη αυτή πρακτική και δεν πρόκειται να τσιμπήσω και πολύ πιθανόν να μην χρησιμοποιήσω f2g καθόλου στο μέλλον..

κρίμα γιατί σαν underdog, τους αντιμετώπιζα πάντα με κατανόηση και θετική διάθεση, αφού κάνουν ομως τέτοια παιχνιδάκια τέλος η περίοδος χάριτος..

Ακριβώς αυτό 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Mobileras said:

Εγω απο τότε που σταματησαν τα πακετα των 1-2 ευρω στο κιου, σε συνδυασμο με την αθλια συμπεριφορα των υπαλλήλων στο 98% των καταστηματων που εχω παει, την wind την εχω ως νο.3 

Franchise είναι τα καταστήματα δυστυχώς. Ο εκάστοτε ιδιοκτήτης κάνει ότι θέλει για το κέρδος του. Οι υπάλληλοι δεν πρέπει να περνούν από σοβαρή εκπαίδευση από τον ιδιοκτήτη των καταστημάτων. Γίνεται χαμός με πίεση για να πιάσουν τους στόχους στα συμβόλαια.  Αυτό με τις sim στα καταστήματα απαράδεκτο. Το γνωρίζουν άραγε από τα κεντρικά της εταιρίας ή έχουν δώσει αυτή την εντολή;; Μακάρι να ήταν εταιρικά, ίσως ήταν καλύτερα για εμάς τους συνδρομητές.

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

Στων αλλων 2 εταιριων τα franchise δεν βλεπεις τετοια συμπεριφορα (εκτός μικρών εξαιρέσεων). Στην πλειοψηφία της κοκκινης οι υπάλληλοι ακολουθουν την γραμμη της εταιριας. Στης πρασινης η πλειοψηφία των κοσμοτε ειναι αδιάφορη και στα γερμανος παίζει πολλη πονηριά. Στην γουιντ καθε κατάστημα εχει την δικη της πολιτική. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Chrischal1908 said:

Franchise είναι τα καταστήματα δυστυχώς. Ο εκάστοτε ιδιοκτήτης κάνει ότι θέλει για το κέρδος του. Οι υπάλληλοι δεν πρέπει να περνούν από σοβαρή εκπαίδευση από τον ιδιοκτήτη των καταστημάτων. Γίνεται χαμός με πίεση για να πιάσουν τους στόχους στα συμβόλαια.  Αυτό με τις sim στα καταστήματα απαράδεκτο. Το γνωρίζουν άραγε από τα κεντρικά της εταιρίας ή έχουν δώσει αυτή την εντολή;; Μακάρι να ήταν εταιρικά, ίσως ήταν καλύτερα για εμάς τους συνδρομητές.

Εκπαίδευση; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; Σε κατάστημα (franchise) εδώ και 3 χρόνια ψάχνει για "συνεργάτες-υπαλλήλους-στελέχη" ενώ όποιος πάει (υπάλληλος ή τεχνικός), κάθεται κανά μήνα και μετά ο επόμενος. Ποια ποιότητα λοιπόν μπορεί να προσφέρει το εν λόγω (και το κάθε παρόμοιο) κατάστημα στους πελάτες; Η μεν κεντρική Nova πιθανόν δεν μπορεί να ελέγξει όλα τα καταστήματα και τους "συνεργάτες" της, και έτσι ο καθένας έχει την δική του γραμμή βάση στόχων ή έτσι είναι η γενική οδηγία από τα κεντρικά. Αν και πιο πολύ πιστεύω την πρώτη περίπτωση και ότι στα εταιρικά καταστήματα ίσως να είναι καλύτερα τα πράγματα. Ας δοκιμάσει κάποιος την "τύχη" του σε κάποιο εταιρικό κατάστημα και ας μας πει την όλη εμπειρία του...

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την απρεπή συμπεριφορά σήμερα, έβγαλαν και ένα νέο νόμο! Μου απαγόρευσαν την εξουσιοδότηση! 
Όμως, επειδή η εταιρεία θέλοντας και μη έχει αλλάξει χέρια, θα στείλω κανένα γράμμα μου φαίνεται στη united group, γιατί κάτι πάει στραβά! 

Link to comment
Share on other sites

Στα ιδιόκτητα καταστήματα η πλειοψηφία των υπαλλήλων ειναι βυζματα. Χοντρά βυζματα...
Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιο εταιρικό;
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και σήμερα καμία αναβάθμιση της εφαρμογής NOVA για Android, ώστε οι πελάτες μόνο τηλεόρασης, (εγώ για παράδειγμα έχω EON+ δορυφορικό), να μπορούν να διαχειρίζονται τις συσκευές τους...

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Nova γενικά

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...