Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα με έψηνε και εμένα αλλά αργώ για επιδότηση ακόμη, είναι καλή προσφορά τα 290 πάντως όταν οι άλλοι πάροχοι δεν δίνουν σχεδόν τίποτα και έχεις και την επιλογή να διαλέξεις οτιδήποτε από τα Public !

 

Αν και γενικώς ειμαι της αποψης παρε μόνος σου τοκινητο και γλυτωσε λεφτα με καρτοκινητή ή συμβολαιο με έκπτωση, τα 290 ευρω ειναι οντως μια καλη επιδοτηση. Οποτε αν εχεις αρκετες ανάγκες επικοινωνίας και αρα πρεπει να τα ψιλο σκας δεν μου φαίνεται κακο

Link to comment
Share on other sites

Η υπαναχωρηση μετραει 14 μερες απο την υπογραφη συμβολαιου η 14 μερες απο την ενεργοποιηση της γραμμης;

Γιατι και γω ειμαι σε αναλογη κατασταση. Εχω ενεργοποιηθει στη wind και αποδεχθηκα τηλεφωνικα την αντιπροταση της Voda μετα απο 13 ημερες

Link to comment
Share on other sites

Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει για παραγγελίες που έγιναν από απόσταση ( π.χ. τηλεφωνικά ) και οι 14 ημέρες μετράνε από την παράδοση της παραγγελίας .

Αν υπέγραψες σε κατάστημα δεν ισχύει .

Link to comment
Share on other sites

Η δυνατότητα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών ισχύει για παραγγελίες που έγιναν από απόσταση ( π.χ. τηλεφωνικά ) και οι 14 ημέρες μετράνε από την παράδοση της παραγγελίας .

Αν υπέγραψες σε κατάστημα δεν ισχύει .

 

*Για το σταθερό:

Σύμφωνα με την αίτηση ακύρωσης της Forthnet:

 

Έχω ενημερωθεί με την υπ.αριθμ 696/115/13 Απόφαση της ΕΕΤΤ (ΦΕΚ - 1873 Β/31-7-2013), για τα παρακάτω:

Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών:

i. .... (αδιάφορο)

ii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρωση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή από τον πάροχο-δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας).

 

Σε περίπτωση μη υποβολής αιτήματος ακύρωσης εντός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται και η αίτηση φορητότητας υλοποιείται.

 

*Για το κινητό:

Έχεις δικαίωμα ακύρωσης μέχρι την παραλαβή της SIM αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Σίγουρα υπάρχει και στην αγορά από κατάστημα προθεσμία ακύρωσης αλλά μικρότερης διάρκειας.

Link to comment
Share on other sites

@GTherion

ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας τις έννοιες

α) Ακύρωση φορητότητας

β) δικαίωμα υπαναχώρησης από ήδη πραγματοποιηθήσα και υλοποιηθήσα σύμβαση .

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

αν θες φτηνοτερο κινητο ταμπλετ τσεκαρε και μεσω birdphone...(εισαγωγης ε.ε)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/s960x960/10358915_10203969772906002_7884113182651711854_o.jpg

+

" - Ενδιαφέρομαι να έρθω με φορητότητα στην vodafone.... red1 με 33€ τελική τιμή σε συνδυασμό με σταθερό Hol double play unlimited με 17€. Ξέρει κανείς αν μπορώ να ξανά βρω τέτοια η καλύτερη προσφορά?

-αυτο μου προτειναν και μενα(αν κ απ οτι διαβαζω το δωσαν και με λιγοτερα 27 χωρις σταθερο) απο 2142147200"

τωρα τι bonus κυνηγανε τα παραπανω μαγαζια δεν ξερω αλλα οι τιμες ειναι καλες

οποιος εχει τηλ.και προσφορα απο cosmote ας μου πει

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

@GTherion

ξεκαθαρίστε στο μυαλό σας τις έννοιες

α) Ακύρωση φορητότητας

β) δικαίωμα υπαναχώρησης από ήδη πραγματοποιηθήσα και υλοποιηθήσα σύμβαση .

 

Ξεκαθαρισμένα τα έχουμε κύριε Vasileie γιατί νομίζετε το αντίθετο; Από τη στιγμή που η fotini υπέγραψε συμβόλαιο εντός καταστήματος έχει μόνο το δικαίωμα ακύρωσης φορητότητας και όχι της υπαναχώρησης από σύμβαση. Το θέμα είναι πως και τα δύο την ίδια δουλειά κάνουν, ακυρώνουν την υπογραφή που έχει πέσει.

 

Για ακύρωση φορητότητας ισχύει τα εξής:

"11. α. Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλ−

λει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός

των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών :

i. τουλάχιστον μέχρι τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία

αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου ή κατασκευής

νέου βρόχου, στην περίπτωση της συνυποβολής αιτή−

σεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του

τοπικού βρόχου που ορίζει η παρ. 4 εδάφιο β,

ii. μέχρι την παραλαβή της νέας κάρτας SIM του πα−

ρόχου−δέκτη από το συνδρομητή, στην περίπτωση

φορητότητας αριθμών κινητής τηλεφωνίας.

iii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρω−

ση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή

από τον πάροχο−δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε

αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού

αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού

βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός

των αριθμών κινητής τηλεφωνίας).

Σε περίπτωση μη υποβολής αιτήματος ακύρωσης

εντός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών το

αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται και η αίτηση φορητό−

τητας υλοποιείται"

 

Για υπαναχώρηση από απόσταση:

"Στην περίπτωση που ο συνδρομητής ασκήσει νο−

μίμως το δικαίωμα υπαναχώρησης* από σύμβαση συνα−

φθείσα από απόσταση και έχει ήδη ενεργοποιηθεί η

φορητότητα του αριθμού του στο δίκτυο του παρόχου−

δέκτη, τότε ο πάροχος−δέκτης ενημερώνει τον πάροχο−

δότη και μεριμνά για την επαναφορά του συνδρομητή

στο δίκτυο του παρόχου−δότη, κατόπιν σχετικής δή−

λωσης του συνδρομητή. Ενδεικτικά η επαναφορά αυτή

γίνεται με φορητότητα του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ

στον πάροχο−δότη (που ενεργεί ως νέος πάροχος−δέ−

κτης) ή με επιστροφή του αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ

στον αρχικό πάροχο στον οποίο έχει πρωτογενώς εκ−

χωρηθεί από την ΕΕΤΤ, εφόσον με αυτόν τον τρόπο

επιτυγχάνεται η επαναφορά του συνδρομητή στο δίκτυο

του παρόχου−δότη. Το κόστος της επαναφοράς αυτής

αναλαμβάνεται από τον πάροχο−δέκτη."

 

*Άρθρο 3ε - Δικαίωμα υπαναχώρησης

1. Ετκός εάν ισχύουν οι εξαιρέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3ιβ, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες στο άρθρο 3θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι.

 

2.Με την επιφύλαξη του άρθρου 3στ, η προβλεπόμενη στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες:

α) από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης, για τις συμβάσεις υπηρεσιών.

Edited by GTherion
Link to comment
Share on other sites

@GTherion

Εγώ όμως απάντησα στον mantzos , δεν απάντησα σε εσάς.

Οποτε η απάντηση σας σε εμένα δεν μπορώ να καταλάβω πως απευθήνεται στην Φωτεινή....

Link to comment
Share on other sites

@GTherion

Εγώ όμως απάντησα στον mantzos , δεν απάντησα σε εσάς.

Οποτε η απάντηση σας σε εμένα δεν μπορώ να καταλάβω πως απευθήνεται στην Φωτεινή....

 

απευθύνεται στον topic starter που τυγχάνει να είναι η Φωτεινή, καλό καλοκαίρη :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είναι αρκετό καιρο που δεν εχω μπορέσει να βρω λυση στο πρόβλημα που περιγραφώ παρακατω και παρακαλώ για την βοήθεια σας.

Κατοχος του s3 με aosp android rom προσπαθώ να συνδεθω στο δικτυο της wind χωρις όμως αποτέλεσμα.

Το πρόβλημα φανερώνεται μονο σε aosp rom ενώ αντιθέτως δεν υπαρχει σε Samsung based rom.

Σκόρπια εχω διαβασει σε ξενα φορουμ πως υπαρχουν καποιες ασυμβατότητες με το δίκτυο της wind αλλα δεν μπορεσα να βγαλω ακρη.

Πληκτρολογώντας στο dialer *#*#4636#*#* και μπαίνοντας στις πληροφορίες τηλέφωνου παρατηρώ πως στον ορισμο του προτεινόμενου δικτύου δεν μπορω να βαλω καμια από τις επιλογές

http://i402.photobucket.com/albums/pp110/cinemusic/My%20phone%20screenshots/w_zps3b38e96a.jpg

Παρομοίως καταχωρώντας χειροκίνητα τα στοιχεία του δικτύου τις wind βλεπω πως δεν μπορω να ενεργοποιήσω το APN.

http://i402.photobucket.com/albums/pp110/cinemusic/My%20phone%20screenshots/s301_zpsda0b16bc.jpg

Τι πρέπει να κανω;

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις στο Forum του S3

http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?f=178

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες μου ήρθε ο λογαριασμός.

Με έκπληξή μου είδα οτι μου ανέβασαν το πάγιο από 39,94 σε 51,32. Γεγονός που παρέσυρε και άλλες χρεώσεις στο λογαριασμό.

Οι ημερομηνίες χρήσης είναι ισάριθμες

WTF?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

99% είχες επιδοτούμενο πακέτο που έληξε και σε γυρίσανε στο κανονικό.

Παράδειγμα το πακέτο double play που δίνουν τώρα στα 20... Τα 20 είναι για 2 χρονια συμβόλαιο. Αν περάσουν και δεν κανεις καμια ενέργεια πριν λήξουν, πας αυτόματα στα 40.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο εγραψα το κατω μηνυμα στο facebook wind και q. Διαβαστε και θα καταλαβετε.

 

Tα μυαλα σας και μια λυρα και του μπογιατζη ο κοπανο που λεει και μια παροιμια. Λοιπόν μιας και ειναι η τελευταια φορα που γραφω εδω μιας και στον αριθμο μου και σε αλλους δυο (ενας wind και ενας q) μολις τελειωσουν τα υπολοιπα τους την κανουμε για vodafone μερια. Λοιπόν το θέμα εχει ως εξης:

Τους τελευταιους 5-6 (εχω χασει τον αριθμο) μηνες την μεθεπομενη μερα απο την ληξη καποιου πακετου ιντερνετ (ειτε αγορασμενου ειτε απο προσφορα ανανεωσης) μου ερχετε μηνυμα για χρεωση mobile internet daily 1 ευρω. Οσες φορες πηρα εγινε πιστωση του 1 ευρω αλλα ποτε δεν δοθηκε εξηγηση γιατι αυτο συμβαινει αλλα παντα υπηρχε η καραμελα της χρησης smartphone που εκανε καποια χρηση χωρις να το καταλαβω (μιας και στην ελλαδα ολοι ειμαστε ηλιθιοι και δεν ξερουμε να κλεινουμε τα δεδομενα). ΜΟΝΟ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤO ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SMARTPHONE ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟ ΝΟΚΙΑ 6600i slide. Αυτο το κινητο δεν εχει εφαρμογες να τρεχουν στο παρασκηνιο, δεν εχει τα χαρακτηριστικα εξυπνου κινητου γιατι δεν ειναι τετοιο. Για να μπει στο ιντερνετ θελει μια διαδικασια που σε καμια περιπτωση δεν μπορει να γινει καταλαθος. Ακομα και στον browser του να μπεις δεν κανει χρηση δεδομενων. Ψαξτε τι κινητο ειναι και ελατε να μου πειτε τα περι σμαρτφοουν. Την τελευταια φορα λοιπόν μετα την την ληξη του πακετου ειχαμε μια απο τα ιδια. Λοιπόν επειδη αυτη την φορα παρακολουθησα συνεχεια το κινητο την τελευταια μερα ληξης του πακετου τελευταια φορα μπηκα σκοπιμως στο ιντερνετ στις 23:50 το βραδυ και βγηακα αμεσως. Ολη την επομενη μερα καμια κινηση δεδομενων αλλα τσουπ την μεθεπομενη το γνωστο κλεψιμεικο μηνυματακι σας για την χρεωση του ενος ευρω.

 

Το βραδυ της επομενης μερας (23:55 περιπου), απο την ληξη του πακετου εστειλα μηνυμα αλλα πηρα και τηλεφωνο το 1225 οπου το υπολοιπο του λογαριασμου ηταν ακεραιο. Την επομενη μερα ομως μου ηρθε το μηνυματακι σας οτι την περασμενη ημερα που πηρα τηλεφωνο στο 1225 και το υπολοιπο μου ηταν κανονικο, ειχε γινει χρεωση 1 ευρω. ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΣΥΣΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΜΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΙΑ. ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ 1225 ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ;;;

 

Στις 21/07 πηρα την εξυπηρετηση πελατων (ο θεος να την κανει) και αφου ειπα το προβλημα αναλυτικοτατα ζητησα αφενος μεν την πιστωση του 1 ευρω αφετερου δε την ευρεση του προβληματος το οποιο ειναι μακροχρονιο και συστηματικο. Ειπα πως θεωρω οτι ειτε εχουν προβλημα η μετρητης της ωρας σας και την χρηση στο τελος μιας ημερας της περνανε στην επομενη ειτε οτι ειναι σκοπιμη ενεργεια. Ο εκπροσωπος σας αφου μου ειπε τις γνωστες αηδιες και καραμελες περι smartphone (ασχετως που οταν του ειπα τι κινητο ειναι ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ) δεν μπορουσε να κανει κατι αλλο και μου ειπε πωε με βαση οσα του λεω εχω απολυτη δικιο. Ζητησα να μιλησω με τεχνικο της εταιρειας αλλα μου ειπε οτι αυτο δεν γινεται ( ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΟΒΑΡΑ;;;) καθοσον ειμαι ηλεκτρονικος μηχανικος στο επαγγελμα με κατευθυνση στις τηλεπικοινωνιες και οχι κανενας ασχετος που μπορειτε να του αραδειαζετε αηδιες. Καταχωρηθηκε λοιπον το αιτημα μου με αριθμο 37-2216745304 στις 21/07. Την περασμενη παρασκευη λοιπον αφου δεν ειχα λαβει καμια ενημερωση ξαναπηρα τηλεφωνο και αφου σε υφος ειρωνικο και οξυ ο εκπροσωπος σας μου εξηγησε την λειτουργια των smartphone (MAΘΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ) μου ειπε στο ιδιο υφος οτι λαθη στο συστημα της εταιρειας δεν γινεται (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΚΛΕΦΤΕΣ) και σε αιτημα μου να μιλησω με τεχνικο παλι μου ειπε πως δεν γινεται. Επισης μου ειπε ποσο τζαματα ειναι τα συστηματα σας. Σε ερωτηση μου γιατι μετα απο 15 μερες δεν ειχα λαβει απαντηση μου ειπε οτι το τεχνικο τμημα βλαβων εχει μεγαλο φορτο και λογω και των αδειων υπαρχει καθυστερηση. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΑΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΡΤΟΣ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ>ΕΙΣΤΕ ΑΣΤΕΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Μεχρι την δευτερα 04/08 μου ειπε λοιπον οτι θα εχω λαβει σιγουρα απαντηση. Λοιπόν η απαντηση ηρθε σημερα Τεταρτη μετα απο 17 μερες απο την αρχικη μου καταγγελια και ηταν οτι μετα απο ελεγχο την γαρμμης μου δεν διαπιστωθηκε λανθασμενη χρεωση.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Η WIND ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

 

Και επειδη σας χαιρεταω πλεον, εγω και αλλοι 2 αριθμοι, σας γραφω και την υπολοιπη καταντια σας την οποια εχει επισημανει 15 χρονια που ειμαστε συνδρονητες στην εταιρεια σας με διαφορα νουμερα.

1) ΣΗΜΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 3G ΑΛΛΑ KAI ΣΕ 2G. Οσες φορες εχω επισημανει πολλα σημεια στην αθηνα και στα προαστια αλλα και στην επαρχια διορθωση καμια. Η κληση μας προωθειται. 2014 και να μην εχετε σημα gsm σε περιοχες της αθηνας ειναι ξεφτιλα.

2) Εξυπηρετηση πελατων για κλαματα. Ειρωνικοι, προσβλητικοι και ανιδεοι υπαλληλοι που δεν ξερουν που τους παν τα τεσσερα. Αλλα ετσι ειναι οταν δεν επιμορφωνεις το προσωπικο σου αλλα με πενταμηνες συμβασεις τους αλλαζεις καθε τρεις και λιγο. 15 χρονια πριν ειχατε πολυ καλυτερη εξυπηρετηση πελατων.

3) Χρεωσεις απο πουθενα. Mε το ιντερνετ daily αλλα και αλλες χρεωσεις σας εχουν γεμισει τα φορουμ. Τα νηματα με την αντιμετωπιση προβληματων των αλλων δυο εταιρειων εχουν τις μισες σελιδες απο τις δικες σας.

 

Λοιπόν κυριοι σας βαρεθηκα και την κανω για την βονταφον. Αν και εκει ειναι μια απο τα ιδια παμε κοσμοτε. Αν και εκει τα ιδια ξαποστελνουμε τα κινητα και ησυχαζουμε. Το νουμερο μου μπορειτε να το δειτε απο τον αριθμο του αιτηματος που γραφω πιο πανω. Μου το επιστρεψετε δεν μου το επιστρεψετε το ευρω το ιδιο μου κανει. Μολις μου τελειωσει το υπολοιπο αλλα και σε αλλα δυο νουμερα την κανουμε με φορητοτητα. Ουτως η αλλως τον επομενο μηνα μια απο τα ιδια θα εχουμε. Το παρον θα δημοσιευτει και σε ολα τα φορουμ που εχουν σχεση με την κινητη τηλεφωνια.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους. Έχω σύνδεση στη Wind και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση σταμάτησε χθες να λειτουργεί η γραμμή μου! Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου ανέφεραν ότι από λάθος του ΟΤΕ, κόπηκε ο βρόχος που εξυπηρετούσε και εμένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν τους πίστεψα και στη συνέχεια κάλεσα και στα κεντρικά του ΟΤΕ, χωρίς ωστόσο να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση - κυριολεκτικά μου τα "μάσαγαν".

 

Παρότι δεν είχα Internet και ειλικρινά το είχα ανάγκη, μου έκανε μεγάλη εντύπωση που οι άνθρωποι της Wind, χωρίς να το ζητήσω, μου έστειλαν δωρεάν ένα USB stick, μαζί με data SIM, για να εξυπηρετηθώ για όσο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση! Και όμως γίνονται θαύματα και στις ημέρες μας :)

 

Ένα like στους υπεύθυνους της Wind, και ένα dislke στον ΟΤΕ που άφησε ξεκρέμαστο εμένα και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω σύνδεση στη Wind και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση σταμάτησε χθες να λειτουργεί η γραμμή μου! Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου ανέφεραν ότι από λάθος του ΟΤΕ, κόπηκε ο βρόχος που εξυπηρετούσε και εμένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν τους πίστεψα και στη συνέχεια κάλεσα και στα κεντρικά του ΟΤΕ, χωρίς ωστόσο να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση - κυριολεκτικά μου τα "μάσαγαν".

 

Παρότι δεν είχα Internet και ειλικρινά το είχα ανάγκη, μου έκανε μεγάλη εντύπωση που οι άνθρωποι της Wind, χωρίς να το ζητήσω, μου έστειλαν δωρεάν ένα USB stick, μαζί με data SIM, για να εξυπηρετηθώ για όσο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση! Και όμως γίνονται θαύματα και στις ημέρες μας :)

 

Ένα like στους υπεύθυνους της Wind, και ένα dislke στον ΟΤΕ που άφησε ξεκρέμαστο εμένα και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους...

 

Απίστευτο... και ότι ήθελα να κάνω νέο θέμα γιατί και εγώ δεν πίστευα πως ο ΟΤΕ ευθύνεται, από χθες αργά το απόγευμα δεν είχα και εξακολουθώ να μην έχω ίντερνετ έτσι έψαχνα να βρω τι φταίει. Η Wind μου είπε κάτι για τον βρόχο από τον ΟΤΕ κλπ, πράγμα που μετά από κλήση μου στον ΟΤΕ επιβεβαιώθηκε.

 

Με έκπληξη ωστόσο και εγώ σήμερα παρέλαβα δωρεάν ένα USB Stick με δώρο 3GB internet για να μην μείνω χωρίς σύνδεση μέχρι ο ΟΤΕ να διορθώσει το πρόβλημα.

 

Πολλά συν σε αυτήν την κίνηση για την Wind, δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου που έχω όλες μου τις συνδέσεις εκεί. (Σταθερά και κινητά)

ck
Link to comment
Share on other sites

Για μια ακόμη φορά Ο ΟΤΕ αποδεικνύεται φάουλ...Το τι είχα τραβήξει παλία δεν λέγεται.

Χαίρομαι πολύ που οι "εναλλακτικοι" έχουν βελτιώθει σε επίπεδο ποιότητας (πλέον δεν έχω θέματα με αποσυνδέσεις πχ με wind, τουλάχιστον 2 χρόνια τώρα), γιατί μάλλον σέβονται περισσότερο τους πελάτες τους από τον κάποτε παντοδύναμο ΟΤΕ

Link to comment
Share on other sites

Και σε φίλο μου που έχει CYTA ο ΟΤΕ του έκοψε το βρόχο από συστημικό λάθος όπως του είπαν από την εξυπηρέτηση και του έκαναν δωρεάν προώθηση κλήσεων στο κινητό του μέχρι να γίνει κατασκευή νέου βρόχου και τον ενημέρωσαν οτι θα του κάνουν και πίστωση στο πάγιο του.

Πάντως μόνο τυχαίο δεν μου φαίνεται όλο αυτό από τον ΟΤΕ. Τα γνωστά του παιχνίδια:mad:

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Έχω σύνδεση στη Wind και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση σταμάτησε χθες να λειτουργεί η γραμμή μου! Κάλεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου ανέφεραν ότι από λάθος του ΟΤΕ, κόπηκε ο βρόχος που εξυπηρετούσε και εμένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν τους πίστεψα και στη συνέχεια κάλεσα και στα κεντρικά του ΟΤΕ, χωρίς ωστόσο να μου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση - κυριολεκτικά μου τα "μάσαγαν".

 

Παρότι δεν είχα Internet και ειλικρινά το είχα ανάγκη, μου έκανε μεγάλη εντύπωση που οι άνθρωποι της Wind, χωρίς να το ζητήσω, μου έστειλαν δωρεάν ένα USB stick, μαζί με data SIM, για να εξυπηρετηθώ για όσο διάστημα δε θα έχω πρόσβαση! Και όμως γίνονται θαύματα και στις ημέρες μας :)

 

Ένα like στους υπεύθυνους της Wind, και ένα dislke στον ΟΤΕ που άφησε ξεκρέμαστο εμένα και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους...

 

Δεν το εκανε μονο σε εσενα....

Το εκανε σε ολους τους παροχους

Λογο προβληματος στο συστημα παραγγελειων του, εκοψε πολλους απο ολους τους παροχους και εδωσε τους βροχους σε αλλους πελατες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εκανε μονο σε εσενα....

Το εκανε σε ολους τους παροχους

Λογο προβληματος στο συστημα παραγγελειων του, εκοψε πολλους απο ολους τους παροχους και εδωσε τους βροχους σε αλλους πελατες.

 

Ξεκίνησε τα παλιά του κόλπα πάλι;;; Πάλι καλά που η Wind υποστήριξε τους πελάτες της με δωρεάν ασύρματο ίντερνετ

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εκανε μονο σε εσενα....

Το εκανε σε ολους τους παροχους

Λογο προβληματος στο συστημα παραγγελειων του, εκοψε πολλους απο ολους τους παροχους και εδωσε τους βροχους σε αλλους πελατες.

 

Δεν ξέρω τι έγινε με τους άλλους. Αυτό που ξέρω είναι ότι η Wind μου έδωσε στικάκι και τώρα κάνω τη δουλειά μου, χωρίς ταλαιπωρία.

 

Όσο για τον ΟΤΕ, έχω αρχίσει σοβαρά να πιστεύω πως μετά από όλες αυτές τις εθελούσιες υπαλλήλων και τις μειώσεις προσωπικού, το επίπεδο των υπηρεσιών του έχει πέσει δραματικά. Κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

Από όταν πηρα κινητο πρωτη φορα εχω την ιδια καρτα SIM. Οταν ημουν 14 εδωσα το κινητο μου σε εναν φιλο μου ο οποιος μαλλον επιτηδες εγραψε τον αριθμο μου σε μια απο τις υπηρεσιες-απατη που σου λενε και καλα το IQ σου. Στην αρχη δεν ηξερα οτι τα μηνυματα χρεωνονταν και δεν με ενοιαζε. Μετα απο 1 μερα ελεγξα ποσα λεφτα ειχαι και ηταν 4 ευρω λιγοτερο(ειχαν ερθει 2 μηνυματα αρα 2 ευρω/μηνυμα). Τοτε τρομαξα πολυ και ντεπομουν να το πω στους γονεις μου. Πανω στον φοβο μου εψαξα στο ιντερνετ και βρηκα καποιον που ελεγε οτι για να μην δεχεσαι μηνυματα πληκτολογουσες καποιους αριθμους στο κινητο και μπλοκαρες τα μηνυματα. Εδω και 3 χρονια το κινητο μου δεν δεχεται μηνυματα και δεν εχω βρει καποιον τροπο να το αντιστρεψω. Θα ηταν πολυ καλο αν καποιος με βοηθουσε.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ξέρω τι ακριβώς μπορείς να κάνεις, αλλά αν μπορείς ενημέρωσε μας ποιόν κωδικό πληκτρολόγησες και απαλλάχτηκες από τα sms... :)

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...