Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδη εχει εγκριθει απο την ΕΕΤΤ και ξεκινησε..??Αντε να δουμε...!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ναι αυτό εννοούμε. Πηγαίνεις στα Άνω Σούρμενα που η wind δεν έχει κεραία και έχεις μηδενικό σήμα. H voda όμως έχει κεραία εκεί πέρα και καλό σήμα, θα συνδεθείς αυτόματα στην κεραία της voda.:)

Έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται. inside info.

 

Το κινητό θα γράφει WIND GR ή vodafone GR όπως προ 6ετίας όταν κάναν εσωτερικό roaming?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το κινητό θα γράφει WIND GR ή vodafone GR όπως προ 6ετίας όταν κάναν εσωτερικό roaming?

Το κινητό θα γράφει την ένδειξη του παρόχου σου και ΔΕΝ θα είναι σε εσωτερική περιαγωγή όπως προ 6ετίας...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό εννοούμε. Πηγαίνεις στα Άνω Σούρμενα που η wind δεν έχει κεραία και έχεις μηδενικό σήμα. H voda όμως έχει κεραία εκεί πέρα και καλό σήμα, θα συνδεθείς αυτόματα στην κεραία της voda.:)

Έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται. inside info.

 

Παρα πολύ καλή εξέλιξη!!! Δηλαδή και τρελή οικονομια με wind και φουλ σήμα ;) Η voda άραγε θα μειώσει και αυτή τις τιμές της τώρα?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η συνεργασία και πιστεύω πως θα φέρει πολύ καλά αποτελέσματα για όλους μας - ειδικά στο θέμα σήμα αλλά και στις τιμές
Link to comment
Share on other sites

Η voda άραγε θα μειώσει και αυτή τις τιμές της τώρα?

Θα τις μειωσει η Voda η θα τις αυξησει η Wind; :lol:

Θελω να πιστευω οτι θα ''βγει'' κατι σωστο απο την συνεργασια.

Link to comment
Share on other sites

Θα τις μειωσει η Voda η θα τις αυξησει η Wind; :lol:

Θελω να πιστευω οτι θα ''βγει'' κατι σωστο απο την συνεργασια.

 

Όταν και οι δύο θα επωφελούνται ως προς το σήμα και την εξυπηρέτηση πελατών, νομίζω ότι πιο λογικό είναι να τις μειώσει η Voda σε επίπεδο Wind.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Ζηταω την βοηθεια σας τις συμβουλες σας και τις παρατηρησεις σας γιατι απο εχθες εχω βγει απο τα ρουχα μου και αν παει κι αλλο ετσι μαλλον θα βγω και απο τα σωβρακα.

Παω λοιπον πριν 10 μερες περιπου στον Γερμανο για να ανανεωσω το συμβολαιο του κινητου μου. Aυτην την στιγμη ειμαι στο cosmote economy 30 ( http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/HCP/xml/Personal__contractplans__contractplan_Economy30/section/Postpaid_Economy_Prs# ) . Παω λοιπον με το σκεπτικο επειδη θα χρησιμοποιήσω το κιν, αρκετα απο εδω και περα και θα χρειαστω και παραπανω χρονο ομιλιας αλλα και ιντερνετ σε περιπτωση που δεν θα εχω προσβαση σε καποιο wifi (συνεχεια δηλαδι) να δω τι προσφορα εχει για τα μουτρα μου η cosmote. Το μονο καλο που ειχε ηταν το ιντερνετ 2gb με λιγοτερο χρονο ομιλιας 140' αν θυμαμαι καλα αλλα με μεγαλυτερο παγιο (45 ευρω). Λεω δεν μαμιεται θα δω μηπως αλλαξω εταιρια μετα απο 15+χρονια στην cosmote με την οποια να ανφερω δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα ουτε με εξυπηρετηση πελατων ουτε τιποτα αλλα ηθελα το κατι παραπανω απο εδω και περα. Πηγα vodafone και ρωτησα και μου κανανε την ιδια προσφορα οποτε και την απεριψα. Και εχθες ( 10/7/2013 )βρεθηκα στην wiiiiind εκει μου κανανε μια αρκετα καλη προσφορα ομολογουμενος στα 37 euro με 500' προς ολα τα δυκτια, 60 μυνηματα αν θυμαμαι καλα και 500mb internet, οποτε και τους ειπα να προωθησουν την αιτηση μεταφορας να σημειωσω πως " δεν εχω υπογραψει κανενα χαρτι η αιτηση στην wind " μου δωσανε καρτα sim καθως και καποιες πληροφοριες για το πως θα γινει ενεργοποιηση και τα χαρτια που θελανε (επισημο εγραφο αφμ και λογαριασμο cosmote) για να ολοκληρωθει η διαδικασια. Μετα απο 2 ωρες σκαει τηλεφωνο απο cosmote τα σχετικα ( για πιο λογο θελετε να αλλαξετε παροχο κτλ) αφου λοιπον τους λεω το παραπονω μου και τι προσφορα μου εχει κανει η wind μου κανουν μια σουπερ ομολογουμενος προσφορα την οποια και δεν μπορουσα να αρνηθω ενδεικτικα με 28.20 ευρω τελικη τιμη 1500' προς ολα τα δυκτια 1500 μυν προς ολα τα δυκτια και 1gb ιντερνετ (θα ισχυει για 10 μερες) τα οποια και μου υπερ αρκουν και καπου εδω αρχιζει ο χαβαλες... μου λεει η κοπελα στο τηλ οτι πρεπει να ακυρωσω την αιτηση μεταφορας που εχω κανει στην wind o ιδιος, οκ λεω κανενα προβλημα, παω στο καταστημα τους λεω ετσι και ετσι και μου λενε οτι θα προωθησουν το αιτημα ακυρωσης στα κεντρικα καθως δεν μπορουν να κανουν κατι παραπανω και μεχρι αυριο θα εχω απαντηση...οκ λεω θα περιμενω...σημερα ουτε φωνη ουτε ακροαση...παιρνω τηλ στο 1260 (0.25 ευρω ανα κληση) το σηκωνανε και το κλεινανε καμια 15αρια φορες. παιρνω στο κινητο που εχει και μετα απο κανα μισαωρο καταφερα να μιλησω με μια κοπελα, ακουστε συζητηση (συνοπτικα)...

-καλησπερα ονομαζομαι ταδε και εχθες εκανα μια αιτηση μεταφορας απο cosmote σε wind στο καταστημα της ταδε περιοχης...

- θα μου πειτε λιγο τον αριθμο σας παρακαλω

- βεβαιως 6546216546213246546

- τι θα θελατε?

- θελω να ακυρωσω την αιτηση μεταφορας που εχει γινει απο το καταστημα σας εχθες.

- μισο λεπτακι παρακαλω...δεν σας ηρθε γραπτη ειδοποιηση στο κινητο σας?

- οχι δεν εχω καμια ειδοποιηση-μυνημα-email-κληση, ειτε απο την εταιρια σας ειτε απο το καταστημα που εκανα την αιτηση.

- ωραια... τι ακριβως θα θελατε?

- ειπαμε να ακυρωσω την αιτηση μεταφορας που εχω κανει σε εσας, δεν θελω να ερθω στην wind γιατι μου κανανε καλυτερη προσφορα απο thn cosmote.

- θα πρεπει να πατε στο καταστημα που κανατε την αιτηση μεταφορας για να κανετε αιτηση ακυρωσης.

- εχω κανει αιτηση ακυρωσης χθες το μεσημερι στο καταστημα...δεν σας την εχουν στειλει?

- δεν βλεπω κατι.

- συγνωμη..πριν με ρωτησατε αν μου εχει ερθει ειδοποιηση στο κινητο μου...τι ακριβως εννωουσατε γιατι ισως να μην καταλαβα εγω κατι καλα.

- θα πρεπει να πατε στο καταστημα για να κανετε αιτηση ακυρωσης μεταφορας απο εδω δεν μπορω να κανω κατι.

- μαλιστα...δηλαδι απο το καταστημα δεν σας εχουν στειλει αιτημα ακυρωσεις?

- οχι δεν βλεπω κατι

- απλα προσπαθω να καταλαβω αν με δουλευετε εσεις η απο το υποκαταστημα για να ξερω και πιος θα την πληρωσει με ολο το σεβασμο..

- κοιταχτε ειναι σε πολυ πρωιμο σταδιο η αιτηση σας και δεν εχει προχωρησει ακομα θα χρειαστει λιγες μερες.

- ποια αιτηση γιατι με μπερδευεις τωρα

- η αιτηση μεταφορας που κανατε

-ωραια ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΥΡΩΣΗ.

-τοτε θα πρεπει να πατε στο καταστημα που κανατε την αιτηση

-κοπελα μου εχω παει και μου ειπαν οτι εχουν στειλει αιτηση ακυρωσης μεταφορας την βλεπεις στον υπολογιστη σου η οχι.

-λυπαμαι δεν βλεπω κατι.

-τηλεφωνικος δεν μπορω να κανω αιτηση ακυρωσης? νομιζω εχω το δικαιωμα βαση νομοθεσιας.

-θα πρεπει να πατε στο καταστημα που κανατε την αιτηση για να την ακυρωσουνε.

-μαλιστα...οκ θα παω αυριο πρωι πρωι αν δουμε τι γινεται.

 

 

τι ακρη βγαλατε και τι μπορω να κανω γιατι 1ον μου δινεται η εντυπωση οτι για να ακυρωθει η αιτηση θα περασουν 2-3 εβδομαδες οποτε και θα χασω την αλλη προσφορα και 2ον μου βρωμαει οτι πανε να κανουν μεταφορα νταβατζιλικι παροτι εχω κανει αιτηση υπαναχωριση η τουλαχιστον ετσι μου λενε. Να υπενθημησω οτι δεν εχω υπογραψει κανενα χαρτι στην wind αλλα εχουν Α/Τ και ΑΦΜ αφου τους τα ειπα προφορικα και μονο.

groove!
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε στο κατάστημα όπου έκανες τη μεταφορά, πες τους ότι βάσει της εξυπηρέτησης πελατών δεν έχει σταλεί αίτηση ακύρωσης της φορητότητας και να την επαναλάβουνε, αλλιώς θα προβείς σε καταγγελία.
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου πηγα και αφου μου ειπαν οτι την εχουν προωθησει τους ειπα οτι και στο τμημα εξυπηρετησεις πελατων και στο τμημα φορητοτητας της wind δεν γνωριζουν τιποτα για αιτημα ακυρωσης...μπερδεμα
groove!
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλουν να σε κρατήσουν, θα βρουν πολλές δικαιολογίες. Πήγαινε πες στον υπάλληλο του καταστήματος ότι αν δεν υπάρξει αίτηση ακύρωσης θα προβείς σε καταγγελία και αν δεν στην ακυρώσουν, κατάγγειλέ τους κανονικά στην ΕΕΤΤ.
Link to comment
Share on other sites

Μην τρελλαινεσαι φιλέ. το ίδιο μου έκαναν και μένα αφού μετα από αίτηση στην γουιντ , δεκτηκα καλύτερη προσφορά απο αλλο πάροχο και ζήτησα ακύρωση. Πας στο καταστημα που έκανες την αίτηση, κανεις μια αίτηση αποριψης της αίτησης σου, την υπογραφεις και με φωτοτυπία ταυτότητας παράλληλα παει με φαξ στα κεντρικα. Απο το να φτασει κεντρικα μέχρι να την δει ο εκπρόσωπος απο το τηλέφωνο μεσολάβησαν ουτε λίγο ουτε πολύ 5 μέρες!! Αυτά.
Link to comment
Share on other sites

αυτο σκοπευω να κανω αυριο πρωι πρωι. βεβαια λυπαμαι και ενα γνωστο μου που δουλευει εκει γιατι θα γινει ρομπα αλλα τι να κανουμε.

ερωτηση... τηλεφωνικα δεν μπορω να την ακυρωσω? εβλεπα στο site της ΕΕΤΤ οτι ακυρωσει μπορει να γινει ειτε με εντυπο ειτε τηλεφωνικα δινοντας Α/Τ, αφμ κτλ κτλ.

groove!
Link to comment
Share on other sites

αυτο σκοπευω να κανω αυριο πρωι πρωι. βεβαια λυπαμαι και ενα γνωστο μου που δουλευει εκει γιατι θα γινει ρομπα αλλα τι να κανουμε.

ερωτηση... τηλεφωνικα δεν μπορω να την ακυρωσω? εβλεπα στο site της ΕΕΤΤ οτι ακυρωσει μπορει να γινει ειτε με εντυπο ειτε τηλεφωνικα δινοντας Α/Τ, αφμ κτλ κτλ.

 

κάτσε φίλε... Τί ρόμπα να γίνει ο γνωστός σου εδώ???!!! εδώ έκατσε κάποιος, ασχολήθηκε να σου πει το προγράμματα, δέχτηκες και σου πέρασε και μια αίτηση την ίδια στιγμή για να σε εξυπηρετήσει και να πάρεις κατευθείαν την κάρτα... Το λιγότερο που μπορείς να ζητήσεις είναι εσύ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που τον έχεις βάλει. Εγώ έτσι το βλέπω! Ας προτιμούσες να κάνεις ακύρωση στο δίκτυο που είσαι αν ήθελες καλύτερη προσφορά.

 

Εγώ θα έλεγα και ευχαριστώ στο μαγαζί που σου πέρασε την αίτηση και σε "έφτιαξαν" με προσφορά COSMOTE. Επίσης, αν ειλικρινά τους είχες πει πως το κάνεις για καλύτερη προσφόρα μπορεί να το δέχονταν και να στο έκαναν κατευθείαν από το μαγαζί (μιας κι όπως λες έχεις και δικό σου άτομο)

 

Τώρα για την εξυπηρέτηση στο 1260 κι ότι έκλεινε τόσες φορές δεν σε εξυπηρέτησαν κτλ με το αίτημα υπαναχώρησης ίσως να είναι για φάπες, αλλά για τα προηγούμενα είσαι εσύ! Φιλικά!

Link to comment
Share on other sites

κάτσε φίλε... Τί ρόμπα να γίνει ο γνωστός σου εδώ???!!! εδώ έκατσε κάποιος, ασχολήθηκε να σου πει το προγράμματα, δέχτηκες και σου πέρασε και μια αίτηση την ίδια στιγμή για να σε εξυπηρετήσει και να πάρεις κατευθείαν την κάρτα... Το λιγότερο που μπορείς να ζητήσεις είναι εσύ συγγνώμη για την ταλαιπωρία που τον έχεις βάλει. Εγώ έτσι το βλέπω! Ας προτιμούσες να κάνεις ακύρωση στο δίκτυο που είσαι αν ήθελες καλύτερη προσφορά.

 

Εγώ θα έλεγα και ευχαριστώ στο μαγαζί που σου πέρασε την αίτηση και σε "έφτιαξαν" με προσφορά COSMOTE. Επίσης, αν ειλικρινά τους είχες πει πως το κάνεις για καλύτερη προσφόρα μπορεί να το δέχονταν και να στο έκαναν κατευθείαν από το μαγαζί (μιας κι όπως λες έχεις και δικό σου άτομο)

 

Τώρα για την εξυπηρέτηση στο 1260 κι ότι έκλεινε τόσες φορές δεν σε εξυπηρέτησαν κτλ με το αίτημα υπαναχώρησης ίσως να είναι για φάπες, αλλά για τα προηγούμενα είσαι εσύ! Φιλικά!

 

Μαλλον κατι δεν διαβασες καλα φιλε μου. Δεν πηγα να κανω μεταφορα με το σκεπτικο οτι θα με παρουν απο την cosmote για να μου κανουν καλυτερη προσφορα για να με "φτιαξουν" οπως λες και εσυ κ.ο.κ.

Ειλικρινα, οπως λες και εσυ, την τσεπη μου σκεφτηκα και το συμφερον μου και το πρωτο που ειπα στον ανθρωπο που με εξυπηρετησε ηταν οτι ο μονος λογος που θελω να κανω μεταφορα ειναι αυτος. Και επειδη το βλεπεις και ετσι το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ζητησω συγνωμη στο παλικαρι που ασχοληθηκε οχι για την "ταλαιπωρια" οπως λες εσυ αλλα για το σπασιμο νευρων. Επισης επειδη οντως ηθελα να αλλαξω παροχο οταν μου ζητησε το παλικαρι να του πω την προσφορα (φανταζομαι μηπως μπορει να κανει κατι καλυτερο) παραδεχθηκε και ο ιδιος εν ολιγης οτι ειναι πολυ καλη προσφορα. Και οχι φιλε μου δεν θα εβαζα γνωστο μου να κανει προσφορα επι τοπου για να με φτιαξει ο δικος μου παροχος...αν εσυ το ζητας απο τους δικους γνωστους μαγκια σου εγω ντρεπομαι να βαλω σε διαδικασια τον αλλο επειδη μου την βαρεσε εμενα. Για να τελειωνουμε με το θεμα...δεν εχω προβλημα με τα παιδια στο υποκαταστημα κανενα, ισα ισα, το προβλημα το απεκτησα οταν επικοινωνησα με τα κεντρικα της Wind οπως γραφω και παραπανω και αυτη η πρωτη επαφη με την εταιρια με εχει ξενερωσει... τωρα αν εσυ θεωρεις για φαπες οποιον κοιταζει να βρει μια πιο συμφερουσα λυση εν μεσω κρισης, ή εχεις πολλα λεφτα και δεν σε νοιαζει τι πληρωνεις, ή εχεις καταστημα wind και στηριζεις την εταιρια σου (και καλα κανεις), ή ζεις σε αλλο συμπαν. Σε καθε περιπτωση θα πρεπει να μαθεις να σεβεσαι τον συνομιλητη σου και συνανθρωπο σου και να μαθεις να διαφωνεις ευγενικα εαν δεν μπορεις να το κανεις αυτο μην Postaρεις.

φιλικα

Χαρης

groove!
Link to comment
Share on other sites

βεβαια λυπαμαι και ενα γνωστο μου που δουλευει εκει γιατι θα γινει ρομπα αλλα τι να κανουμε.

 

Εσύ ο ίδιος αναφέρεις πως θα γίνει ρόμπα ο γνωστός σου...

 

Ο τίτλος σου είναι προκλητικός, χρησιμοποίησα τη λέξη φάπες που αρχικά έγραψες εσύ! Άλλαξε τον τίτλο, να αλλάξω κι εγώ το κείμενο.

 

Τέλος είτε έχω μαγαζί είτε μετοχές στη WIND δεν σε αφορά... κι είμαι από τους αρκετούς που κράζω όταν βλέπω κάτι στραβό στην εταιρία. Πίστεψε με δεν έχω τόσα μαγαζιά για να τα υπερασπιστώ όλα, ούτε παίρνω προμήθεια από το κάθε μαγαζί. Όταν όμως βλέπω κάτι που δεν μου αρέσει έχω μάθει να το λέω! Σε υπερασπίστηκα στο πρώτο μέρος για το αίτημα υπαναχώρησης αλλά μάλλον έχεις μάθει να κοιτάς αυτά που σε συμφέρουν.

 

Υπάρχουν κανόνες αν ήμουν εγώ προσβλητικός το κρίνουν οι αναγνώστες!

Link to comment
Share on other sites

Εσύ ο ίδιος αναφέρεις πως θα γίνει ρόμπα ο γνωστός σου...

 

Ο τίτλος σου είναι προκλητικός, χρησιμοποίησα τη λέξη φάπες που αρχικά έγραψες εσύ! Άλλαξε τον τίτλο, να αλλάξω κι εγώ το κείμενο.

 

Τέλος είτε έχω μαγαζί είτε μετοχές στη WIND δεν σε αφορά... κι είμαι από τους αρκετούς που κράζω όταν βλέπω κάτι στραβό στην εταιρία. Πίστεψε με δεν έχω τόσα μαγαζιά για να τα υπερασπιστώ όλα, ούτε παίρνω προμήθεια από το κάθε μαγαζί. Όταν όμως βλέπω κάτι που δεν μου αρέσει έχω μάθει να το λέω! Σε υπερασπίστηκα στο πρώτο μέρος για το αίτημα υπαναχώρησης αλλά μάλλον έχεις μάθει να κοιτάς αυτά που σε συμφέρουν.

 

Υπάρχουν κανόνες αν ήμουν εγώ προσβλητικός το κρίνουν οι αναγνώστες!

 

Εγω ετσι το βλεπω...οτι θα τον κανω ρομπα που ζητησε να με εξυπηρετησουν εαν παω στο μαγαζι να ζητησω να ξανακανουν αιτηση ακυρωσης αλλα δυστηχως κοιταζω να βρω κατι που θα με εξυπηρετησει και θα με συμφερει. Και δεν υπηρχε καν πρωτο η δευτερο μερος υπηρχε ενας διαλογος με το κεντρο εξυπηρετησης της wind το οποιο αυτο και μονο αυτο με ξενερωσε τωρα που βλεπεις εσυ οτι εχω προβλημα με τον πωλητη και το υποκαταστημα...δεν ξερω...μαλλον εσυ βλεπεις κατι το οποιο δεν εχω γραψει καν.

Το να λες στον αλλον οτι ειναι για φαπες ενω δεν μπορει να βγαλει νοημα απο τα λεγομενα του τηλεφωνικου κεντρου με αποτελεσμα να μην ξερει τι συμβαινει το θεωρω παραλογο...

groove!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπερα!!!! Θέλω τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει τι παίζει.... Ημουν συνδρομήτρια της Vodafone κ λόγω πολύ χαμηλής επιδότησης (25 ευρώ) κ πολυ ακριβού παγιου στη hol (37 ευρώ) αποφάσισα μαζί με το φίλο μου να μεταφέρουμε κ οι δύο τα κινητά μας κ το σταθερό με το internet στη wind. Εμένα η φορητότητα έγινε το Σάββατο, το άλλο κινητο κ το σταθερο παραμένουν ακόμη στη vodafone. Το θέμα είναι οτι χθες με πήραν απο vodafone κ μου κάναν αντιπροσφορά προκειμένου να παραμείνουν όλες οι γραμμές στο δίκτιο τουςς (640 ευρώ επιδότηση.... πολύ καλά). Aπλά λέει ακυρώνω την αίτηση για το ένα κινητό κ το σταθερό κ ζητάω να επιστρέψει η δική μου γραμμή στη voafone εφόσον δεν εχουν περάσει 15 μερες από τη μέρα της ενεργοποίησης (υπάρχει λέει τέτοιος όρος στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν πήρα τη wind για να τους ενημερώσω μου είπαν οτι πρεπει να περάσουν 2 μήνες. Please help.....
Link to comment
Share on other sites

• Έλεγχος του λογαριασμού και υπολοίπου οποιαδήποτε στιγμή

• Αποκλειστικές Online Προσφορές

• One-to-one επικοινωνία

• Ευκολία χρήσης και αμεσότητα

• Ελαχιστοποίηση του χρόνου εξυπηρέτησης

 

iPhone:

Q

F2G

 

Android:

Q

F2G

Edited by IOCTL
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!!!! Θέλω τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει τι παίζει.... Ημουν συνδρομήτρια της Vodafone κ λόγω πολύ χαμηλής επιδότησης (25 ευρώ) κ πολυ ακριβού παγιου στη hol (37 ευρώ) αποφάσισα μαζί με το φίλο μου να μεταφέρουμε κ οι δύο τα κινητά μας κ το σταθερό με το internet στη wind. Εμένα η φορητότητα έγινε το Σάββατο, το άλλο κινητο κ το σταθερο παραμένουν ακόμη στη vodafone. Το θέμα είναι οτι χθες με πήραν απο vodafone κ μου κάναν αντιπροσφορά προκειμένου να παραμείνουν όλες οι γραμμές στο δίκτιο τουςς (640 ευρώ επιδότηση.... πολύ καλά). Aπλά λέει ακυρώνω την αίτηση για το ένα κινητό κ το σταθερό κ ζητάω να επιστρέψει η δική μου γραμμή στη voafone εφόσον δεν εχουν περάσει 15 μερες από τη μέρα της ενεργοποίησης (υπάρχει λέει τέτοιος όρος στο συμβόλαιο). Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο? Γιατί όταν πήρα τη wind για να τους ενημερώσω μου είπαν οτι πρεπει να περάσουν 2 μήνες. Please help.....

 

Σε καθε συμβολαιο εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης 14 ημερες.Πρεπει να στειλεις αιτημα ακυρωσης φορητοτητας με φαξ στη wind για να εισαι σιγουρη οτι θα βρεις ακρη.Βεβαια καλο ειναι να σιγουρεψεις με τη βονταφον οτι αν υπαναχωρησεις θα εχεις την επιδοτηση που σου προτειναν και δε θα τη θεωρησουν νεα συνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι καταλαβα οτι ολες οι κεραιες τουλαχιστον στην επαρχια θα γινουν colocation.....δε νομιζω οτι θα χρειαστει το εσωτερικο roaming θα χουν ιδια καλυψη και οι δυο....
Link to comment
Share on other sites

•Έλεγχος του λογαριασμού και υπολοίπου οποιαδήποτε στιγμή

•Αποκλειστικές Online Προσφορές

•One-to-one επικοινωνία

•Ευκολία χρήσης και αμεσότητα

•Ελαχιστοποίηση του χρόνου εξυπηρέτησης

 

iPhone:

Q

F2G

 

Android:

Q

F2G

 

Την δουλεύω στο Android εδώ και αρκετό διάστημα και είναι εξαιρετικές

Link to comment
Share on other sites

Εχω το συμβόλαιο Wind Double Play L

Μέχρι τώρα ήξερα ότι συν τοις άλλοις έχω και 60 ή 80 (δεν ήμουν σίγουρος) χρόνο ομιλίας προς κινητά.

Μπαίνω λοιπόν στο site της Wind για να δω πόσο χρόνο έχω (60 ή 80) επιλέγω το Wind Double Play L και βλέπω... 180 λεπτά!!!

 

Υποθέτω ότι πρόκειται για κάποια ευχάριστη αλλαγή και καλώ το 13800 για να επιβεβαιώσω..

Εκει λοιπόν μου λένε ότι αυτό που γράφει στη σελίδα τους αφορά... ΜΟΝΟ τους νέους πελάτες... για εμένα ισχύει το 60λεπτά...

 

1) Κατ αρχήν το βρίσκω άκρως παραπλανητικό γιατί βασιζόμενος στη σελίδα τους θα μπορούσα να κάνω 180λεπτά κλήσεων και στη συνέχεια να πρέπει να πληρώσω 2 ώρες κινητό!

2) Ξέρει κανείς τι ισχύει τελικά? Πως μπορώ ΤΩΡΑ ΠΙΑ να δω τι καλύπτει το δικό μου συμβόλαιο...?

Υπάρχει πουθενακανένα link για τα...."παλια" Double play L ???

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...