Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αθήνα 31 Δεκεμβρίου 2010.

 

100 laptops προσφέρει το WIND e-shop στους επισκέπτες του που θα πραγματοποιήσουν on line οποιαδήποτε παραγγελία το διάστημα των εορτών και μέχρι τις 31/01/11.

 

Οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος της WIND που θα πραγματοποιήσουν online οποιαδήποτε αίτηση σύνδεσης σε ένα από τα προγράμματα κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και Internet WIND, μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για να κερδίσουν ένα από τα 100 laptops Siemens Fujitsu Esprimo Mobile V5535 που προσφέρει αποκλειστικά το WIND e-shop.

 

Οι ενδιαφερόμενοι, οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν, μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της εταιρείας στη διεύθυνση http://www.wind.com.gr και από εκεί το WIND e-shop, κάνοντας κλικ στο σχετικό εικονίδιο.

 

Παράλληλα, οι πελάτες του WIND e-shop επωφελούνται από τις εκπτώσεις στα πάγια των προγραμμάτων Σταθερής, Κινητής και Internet μέχρι και 25% ενώ απολαμβάνουν την απλή διαδικασία, την άμεση εξυπηρέτηση αλλά και τη δωρεάν και γρήγορη παράδοση στη διεύθυνση που επιθυμούν.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Ειρήνη Αναστασιάδου, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας

Τηλ. 210-6158367, 693-2239366 E-mail: i.anastasiadou@wind.com.gr

 

Κα. Χριστίνα Κοραή, Press Office Account Executive

Τηλ. 210-6158832, 693-2239832 E-mail: c.korai@wind.com.gr

 

Επισκεφθείτε επίσης το NewsRoom στο http://www.wind.com.gr & ακολουθήστε μας στο

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε όλους. σχετικα με το desire hd γνωριζει κανεις τίποτα?

ενας υπευθυνος καταστηματος μου ειπε οτι κατι ακουγεται για φεβρουαριο αλλα τίποτα σιγουρο. ξέρετε πότε και αν θα έρθει? πολυ πισω αυτη η wind πια ελεος

Link to comment
Share on other sites

Είναι πίσω επειδή δεν έχει ούτε τους Γερμανούς του Cosmote ούτε είναι θυγατρική της Vodafone να της κλείνει τις συμφωνίες!

 

Όποια συμφωνια γίνεται αφορά μόνο τη Wind Hellas

Χωρίς να κρίνω αν είναι σωστό ή όχι αυτό ούτε να την υποστηρίζω οτι στηρίζει την Ελλάδα...

 

Το μεγαλύτερο παράπονο που θα μπορούσες να πεις είναι η μεγάλη καθυστέρηση συμφωνίας με την Apple.

Μερικά μοντέλα έρχονται αποκλειστικά σε συγκεκριμένο δίκτυο...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Γεια χαρα σε όλους. σχετικα με το desire hd γνωριζει κανεις τίποτα?

ενας υπευθυνος καταστηματος μου ειπε οτι κατι ακουγεται για φεβρουαριο αλλα τίποτα σιγουρο. ξέρετε πότε και αν θα έρθει? πολυ πισω αυτη η wind πια ελεος

 

Υπάρχει και η δυνατότητα φορητότητας σε άλλη εταιρία. Μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις από κάτι τέτοιο.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η δυνατότητα φορητότητας σε άλλη εταιρία. Μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις από κάτι τέτοιο.

 

eixa kanei gia vodafone alla telika anebasan arketa tin epidotisi k ekatsa. tora exo to htc hd kai ithela na pao se desire p ipostirizei k flash.

apla tha kano ananeosi wind k tha balo to poso se wallet opos m protinan gia 2 mines k an den exei erthei mexri tote to desire hd tha paro kati allo k tou xronou ksana etisi gia foritotita.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πίσω επειδή δεν έχει ούτε τους Γερμανούς του Cosmote ούτε είναι θυγατρική της Vodafone να της κλείνει τις συμφωνίες!

 

Όποια συμφωνια γίνεται αφορά μόνο τη Wind Hellas

Χωρίς να κρίνω αν είναι σωστό ή όχι αυτό ούτε να την υποστηρίζω οτι στηρίζει την Ελλάδα...

 

που καταλίγουμε? οτι ειναι πολυ πίσω. ουτε με εχει δειρει κανεις απο την cosmote ουτε η πολυεθνικη vodafone με πειραζει σε κάτι και μαγκια τους που ανταγωνιζονται οι 2 για το καλυτερο.:luck:

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους.

 

Είχα πρόσφατα ένα πρόβλημα με την wind και αναρωτιέμαι αν κάποιος έχει καμιά καλή ιδέα για το τι πρέπει να κάνω.

 

Είχα λοιπόν ένα καρτοκινητό στην wind και για να μην το χάσω το δήλωσα τον περασμένο Ιούνιο στο όνομά μου. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο όμως το χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου και μια μέρα πήγε να βάλει μονάδες σε ένα κατάστημα της wind. Τον πιάσαν στην κουβέντα όμως και τον φορτώσαν με ένα συμβόλαιο καρτοσύνδεσης, με την δική του ταυτότητα και την δική μου κάρτα χωρίς να ελέγξουν κάν σε ποιον ήταν χρεωμένη.

 

Τώρα ζητάω να ακυρωθεί το συμβόλαιο και οι υπάλληλοι στα καταστήματα απλώς με διώχνουν.

 

Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό; έχει κανείς σχετική εμπειρία;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

πουλάω την παλιά-μικρή μου συλλογή: nokia: 3210, 5110, 5140, 5210, 6110, 6111, 6150, 7360, 8850 ericsson: T18, A2618s, R380s

sony ericsson: Z200, K700i, W300i, T650i, F500, K300i

siemens: M45i, M55, S35i, A55, SL55

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους.

 

Είχα πρόσφατα ένα πρόβλημα με την wind και αναρωτιέμαι αν κάποιος έχει καμιά καλή ιδέα για το τι πρέπει να κάνω.

 

Είχα λοιπόν ένα καρτοκινητό στην wind και για να μην το χάσω το δήλωσα τον περασμένο Ιούνιο στο όνομά μου. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο όμως το χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου και μια μέρα πήγε να βάλει μονάδες σε ένα κατάστημα της wind. Τον πιάσαν στην κουβέντα όμως και τον φορτώσαν με ένα συμβόλαιο καρτοσύνδεσης, με την δική του ταυτότητα και την δική μου κάρτα χωρίς να ελέγξουν κάν σε ποιον ήταν χρεωμένη.

 

Τώρα ζητάω να ακυρωθεί το συμβόλαιο και οι υπάλληλοι στα καταστήματα απλώς με διώχνουν.

 

Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό; έχει κανείς σχετική εμπειρία;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

αν εχει γινει αυτο τον περασμενο μηνα θα σου ελεγα να πας να ζητησεις επαναφορα του καρτοκινητου σου και μαλιστα χωρις ακυρωτικα κοστη για σενα.

 

αν ειναι τοσο παλιο οσο λες (Ιουνιος) τοτε φιλε μαλλον δεν θα βρεις ακρη γιατι 6 μηνες ειναι πολλοι για να διαπιστωσες ξαφνικα το προβλημα ειδικα οταν εχεις εξοφλησει ολους τους λογαριασμους απο τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους.

 

Είχα πρόσφατα ένα πρόβλημα με την wind και αναρωτιέμαι αν κάποιος έχει καμιά καλή ιδέα για το τι πρέπει να κάνω.

 

Είχα λοιπόν ένα καρτοκινητό στην wind και για να μην το χάσω το δήλωσα τον περασμένο Ιούνιο στο όνομά μου. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο όμως το χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου και μια μέρα πήγε να βάλει μονάδες σε ένα κατάστημα της wind. Τον πιάσαν στην κουβέντα όμως και τον φορτώσαν με ένα συμβόλαιο καρτοσύνδεσης, με την δική του ταυτότητα και την δική μου κάρτα χωρίς να ελέγξουν κάν σε ποιον ήταν χρεωμένη.

 

Τώρα ζητάω να ακυρωθεί το συμβόλαιο και οι υπάλληλοι στα καταστήματα απλώς με διώχνουν.

 

Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό; έχει κανείς σχετική εμπειρία;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Ο πάροχός σου, σύμφωνα με το νόμο, δεν έχει δικαίωμα να εκχωρήσει τον αριθμό σου σε άλλο συνδρομητή, αν δεν έχει τη συναίνεσή σου ή αν δεν έχει λήξει τουλάχιστον πριν έξι μήνες η σύνδεσή σου (Κανονιστική Πράξη 441/121 ΕΕΤΤ).

 

Το περιστατικό που περιγράφεις συνιστά κατά τα φαινόμενα παράβαση της παραπάνω Πράξης, πρέπει να καταγγελθεί στην ΕΕΤΤ, τον κατεξοχήν αρμόδιο φορέα για τα σχετικά ζητήματα.

 

Εφόσον γίνει καταγγελία και τα περιστατικά έχουν όπως τα γράφεις (και δεν έχεις συναινέσει στην μεταβίβαση του αριθμού) η εταιρεία θα υποχρεωθεί να σου επιστρέψει τον αριθμό στην κατάσταση που βρισκόταν, όταν σου τον αφαίρεσε.

Από τα παραπάνω δεν θίγονται τυχόν δικαιώματα αποζημίωσης μέσω της δικαστικής οδού, λόγω πχ της ηθικής βλάβης, της ταλαιπωρίας και της στέρησης του αριθμού που ενδεχομένως προκλήθηκε από την εξιστορούμενη συμπεριφορά.

 

Όσο για το συμβόλαιο του πατέρα σου, αυτό δεν μπορεί έτσι απλά να ακυρωθεί, εφόσον υπάρχει η υπογραφή του. Αν δεν το ακυρώσει η εταιρεία οικειοθελώς (για να αποφύγει ενδεχόμενες «επιπλοκές») τότε ο πατέρας σου θα υποχρεωθεί να παραμείνει σε συμβόλαιο τουλάχιστον για 2 μήνες από την έναρξη της σύνδεσης (αν δεν έχει λάβει επιδότηση συσκευής)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

πουλάω την παλιά-μικρή μου συλλογή: nokia: 3210, 5110, 5140, 5210, 6110, 6111, 6150, 7360, 8850 ericsson: T18, A2618s, R380s

sony ericsson: Z200, K700i, W300i, T650i, F500, K300i

siemens: M45i, M55, S35i, A55, SL55

Link to comment
Share on other sites

εχει δικιο ο δευτερος φιλος....μετα απο 6 μηνες δεν θα επρεπε να εχεις και ιδιαιτερες απαιτησεις!

αυτο ακουγεται εκ του πονηρου....

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι μπορεις να παραγγειλεις μονο το iphone 4 αλλα και αυτο ενας θεος ξερει αν θα στο φερουν.....

εγω περιμενα πανω απο μηνα και δεν ειχαν ιδεα αν θα ερθει τελικα!!!!

 

γνωρίζει κανείς αν τελικά το έχει φέρει? στο τελευταίο τους φυλλάδιο δεν το βλέπω πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

γνωρίζει κανείς αν τελικά το έχει φέρει? στο τελευταίο τους φυλλάδιο δεν το βλέπω πουθενά.

 

η wind δεν ειχε ποτε κ απ οτι φαινεται δεν θα φερει iphone, ποσο μαλλον το 3gs που ειναι αρκετα παλιο....

Link to comment
Share on other sites

δεν εχεις να χασεις κατι αν πας και ρωτησεις σε ενα καταστημα. ακουστηκαν πολλα πριν καιρο οτι εφερνε στα μουλωχτα 3gs...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα...καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία σε όλους.

 

Είμαι συνδρομητής στη Wind συμβόλαιο XS, στο οποίο αυξήσανε πλέον τις τιμές.Ως τώρα,αν είχες σταθερό και internet στη wind είχες και μια έκπτωση γύρω στα 8euros καθαρά από το λογαριασμό του κινητού κάθε μήνα.Αν συνυπολογίσει κανείς και την έκπτωση στα 2-3euros από το γεγονός ότι δεν πήρα επιδότηση για νέα συσκευή, σύνολο γλύτωνα γύρω στα 10euros από το λογαριασμό του κινητού.

 

Ως γνωστόν οι τιμές στα συμβόλαια ανεβήκανε, και το παλιό XS που είχα εγώ ως το χαμηλότερο συμβόλαιο της Wind,πλέον αντικαταστάθηκε από το XXS...

Έπειτα από επίσκεψή μου σε κατάστημα Wind,μου είπανε ότι η έκπτωση με τα 8euros θα είναι εφικτή μόνο από συνδρομητές με συμβόλαιο από το S και πάνω...επομένως, όσοι έχουνε XXS και XS, χάνουνε αυτή την έκπτωση....

 

 

Το κινητό τηλέφωνο για μένα είναι μόνο για ώρα ανάγκης και ως επί το πλείστον το έχω κλειστό, εκτός αν θέλω να πάρω κάποιον ή περιμένω κλήση/sms από κάποιον.

 

Αποφάσισα να πάω σε κάρτα λαμβάνοντας υπόψην όλα τα παραπάνω.

 

Ψάχνω τις χρεώσεις τις εταιρίας στην Καρτοκινητή Wind,F2G Wind και Q.

 

Δε με ενδιαφέρει η χρήση διαδικτύου μέσω κινητού καθώς χρησιμοποιώ ένα απλό τηλέφωνο των 28euros.

 

Οπότε είμαι ανάμεσα σε Καρτοκινητή Wind και F2G.

 

Οι Τιμοκατάλογοι που έχουνε ανεβασμένοι στο διαδίκτυο είναι από το 2009.

 

Έχει κάποιος την καλή διάθεση να με βοηθήσει τι από τα δυο παραπάνω θα είναι οικονομικότερο ώστε να το προτιμήσω;

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

 

Καλή τύχη.

Link to comment
Share on other sites

Προς στιγμη και με την χρηση που το θες θα σου προτεινα Q. 0.216€/λεπτο με χρεωση ανα δευτερολεπτο, 0.05€ μηνυμα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Είμαι πελάτης με συμβόλαιο της WIND απο το 2000 , πότε σε μεγάλο πότε σε μικρό , αλλά αυτό δεν έχει σημασία .

Τον Αυγουστο του 2009 , πάω σαν άνθρωπος να πάρω την επιδότηση μου , μου δίναν κάποια έκτπωση στο πάγιο , και μια σχετικά μικρή επιδότηση .

Τον Σεπτέμβριο του 2009 , πάω να πληρώσω τον λογαριασμό σε άλλο κατάστημα , και περιχαρής ο υπάλληλος μου λέει οτι δικαιούμαι επιδότηση . Του εξηγώ οτι πήρα τον προηγούμενο μήνα , οπότε προφανώς είναι λάθος , και μου είπαν οτι θα στείλουν ενημέρωση και θα το διορθώσουν .

Μέχρι τον Άυγουστο του 2010 , όλα καλά , ώσπου έρχετε ο λογαριασμός του Σεπτεμβρίου χωρίς την έκπτωση . Μιάς και δεν θυμώμουν πότε ακριβώς έκανα την ανανέωση , πάω να ρωτήσω αν έχει βγεί επιδότηση στο νούμερο μου , και μου λέν οτι το σύστημα δεν εμφανίζει τίποτα .

Πέρνω τηλέφωνο στο 1260 , και μου απαντούν οτι υπάρχει συμβόλαιο τον Οκτώμβριο του 2009 , οπότε λέω δεν πειράζει θα περιμένω ...

Φυσικά τον Οκτώμβριο δεν άνοιξε επιδότηση , οπότε άρχισα να το ψάχνω . Μαθαίνω οτι θα ανοίξει τον Μαιο του 2011 , ντεμέκ 3 μηνες νωρίτερα απο ότι πρέπει , τους εξηγώ οτι τελευταία φορά πήρα επιδότηση τον Αυγουστο του 2009 , και μου λεν να απευθυνθώ στο κατάστημα . Το οποίο μου λέει οτι στέλνει ένα αίτημα και θα μου απαντήσουν .

Περναν δυό βδομάδες , οπότε πηγαίνω εγώ στο κατάστημα , και μου λέν οτι το πρόβλημα λύθηκε . Πέρνω τηλεφωνο για την επιδότηση , και μου λέν πάλι για Μάιο 2011 .

Για να μην τα πολυλογώ , μέχρι την προηγούμενη βδομάδα , είμουν μπαλάκι απο το 1260 στο κατάστημα και σε ένα ακόμα κατάστημα και πάλι στο 1260, έδωσα πολλές φορές τα στοιχεία μου να ελεγθούν , στο τμήμα εξυπηρέτησης , και παντα μου λέγαν οτι θα το ερευνήσουν και θα με ενημερώσουν . Φυσικά ενημέρωση δεν ερχώταν ποτέ .

Πριν απο μια βδομάδα , μίλησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτων , και μου είπαν να ζητήσω τα συμβόλαια απο το τμήμα συμβολαίων .

Αυτό φυσικά προυποθέτει να στείλω επιστόλη στο τμήμα με διάφορα στοιχεία , κάτι που ώς επαγγελματία μου κοστίζει χρόνο και χρήμα, μιάς και τηλέφωνο δεν υπάρχει για το τμήμα αυτό .

Σήμερα μου ήρθε η απάντηση , με 2 συμβόλαια μέσα , το ένα είναι το σωστό , και το άλλο με υπογραφή που ποτέ δεν είχα ξαναδεί ...

Πέρνω τηλέφωνο ξανά , και τους εξηγώ πως έχει η κατάσταση , και οτι αν δεν λυθεί το θέμα μάλλον θα κινηθώ νομικά λόγω πλαστογράφησης υπογραφής .

Για πρώτη φορά εμφανίζεται ένα νέο τμήμα (5 μήνες δεν με συνέδεσαν με αυτό) το τμήμα αμφισβήτησης λογαριασμών . Εξηγώ την κατάσταση και μου λέν να στείλω πάλι φαξ , αμφισβητώντας κλπ .

Τους εξηγώ οτι έχω κάνει πολλές φορές την διαδικασία , και οτι θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που μπορεί να λύσει το θέμα , και οτι εχει ήδη σταλει αιτημα πολλές φορές απο το κατάστημα , και απο το 1260 , αλλά δεν πήρα απάντηση.

Λίγα λεπτά αναμονή , και με ενημερώνουν οτι σε αυτούς υπάρχουν 2 συμβόλαια , οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι . Τους ρωτάω δηλαδή το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κινηθώ νομικά για πλαστογράφηση , και μου απάντησαν ναι , οπότε τελείωσε η συνομιλία .

 

Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής :

1ον Ποιός ο λόγος να ανοίξει δευτερη αναβάθμισή σε 2 μήνες ? Προφανώς κανένας , άρα δικό τους λάθος .

2ον Τόσους μήνες γιατί κανείς δεν με ενημέρωσε για το τμήμα αμφισβήτησης , και το έκαναν όταν μίλησα για νομική οδό ?

3ον Είναι τόσο δύσκολο να δούν τις δύο υπογραφές που δεν μοιάζουν καθόλου , και να βρουν την λύση με το κατάστημα ? Επρεπε δηλαδή να με ταλαιπωρήσουν τόσους μήνες για δικά τους λάθη ?

4ον Πώς να κινηγίσω το κατάστημα ? Κατευθείαν νομικά ή να πάω πρώτα απο εκει να του δείξω την πλαστογραφημένη υπογραφή ?

 

Προφανώς σκέφτομαι να φύγω απο την WIND , αν και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαρίστημένος και τα προγράμματα της με βολευουν , δεν είναι το ελλεινό ποσό που προφανώς θα δώσουν για αναβάθμηση , είναι οτι ώς εππαγελματίς δεν ανέχομαι να παίζουν έτσι με ένα τηλέφωνο που χρησιμοποιώ για την δουλειά , πόσο μάλλον να βάζουν υπογραφές χρησιμοποιώντας το όνομα μου .

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Είμαι πελάτης με συμβόλαιο της WIND απο το 2000 , πότε σε μεγάλο πότε σε μικρό , αλλά αυτό δεν έχει σημασία .

Τον Αυγουστο του 2009 , πάω σαν άνθρωπος να πάρω την επιδότηση μου , μου δίναν κάποια έκτπωση στο πάγιο , και μια σχετικά μικρή επιδότηση .

Τον Σεπτέμβριο του 2009 , πάω να πληρώσω τον λογαριασμό σε άλλο κατάστημα , και περιχαρής ο υπάλληλος μου λέει οτι δικαιούμαι επιδότηση . Του εξηγώ οτι πήρα τον προηγούμενο μήνα , οπότε προφανώς είναι λάθος , και μου είπαν οτι θα στείλουν ενημέρωση και θα το διορθώσουν .

Μέχρι τον Άυγουστο του 2010 , όλα καλά , ώσπου έρχετε ο λογαριασμός του Σεπτεμβρίου χωρίς την έκπτωση . Μιάς και δεν θυμώμουν πότε ακριβώς έκανα την ανανέωση , πάω να ρωτήσω αν έχει βγεί επιδότηση στο νούμερο μου , και μου λέν οτι το σύστημα δεν εμφανίζει τίποτα .

Πέρνω τηλέφωνο στο 1260 , και μου απαντούν οτι υπάρχει συμβόλαιο τον Οκτώμβριο του 2009 , οπότε λέω δεν πειράζει θα περιμένω ...

Φυσικά τον Οκτώμβριο δεν άνοιξε επιδότηση , οπότε άρχισα να το ψάχνω . Μαθαίνω οτι θα ανοίξει τον Μαιο του 2011 , ντεμέκ 3 μηνες νωρίτερα απο ότι πρέπει , τους εξηγώ οτι τελευταία φορά πήρα επιδότηση τον Αυγουστο του 2009 , και μου λεν να απευθυνθώ στο κατάστημα . Το οποίο μου λέει οτι στέλνει ένα αίτημα και θα μου απαντήσουν .

Περναν δυό βδομάδες , οπότε πηγαίνω εγώ στο κατάστημα , και μου λέν οτι το πρόβλημα λύθηκε . Πέρνω τηλεφωνο για την επιδότηση , και μου λέν πάλι για Μάιο 2011 .

Για να μην τα πολυλογώ , μέχρι την προηγούμενη βδομάδα , είμουν μπαλάκι απο το 1260 στο κατάστημα και σε ένα ακόμα κατάστημα και πάλι στο 1260, έδωσα πολλές φορές τα στοιχεία μου να ελεγθούν , στο τμήμα εξυπηρέτησης , και παντα μου λέγαν οτι θα το ερευνήσουν και θα με ενημερώσουν . Φυσικά ενημέρωση δεν ερχώταν ποτέ .

Πριν απο μια βδομάδα , μίλησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτων , και μου είπαν να ζητήσω τα συμβόλαια απο το τμήμα συμβολαίων .

Αυτό φυσικά προυποθέτει να στείλω επιστόλη στο τμήμα με διάφορα στοιχεία , κάτι που ώς επαγγελματία μου κοστίζει χρόνο και χρήμα, μιάς και τηλέφωνο δεν υπάρχει για το τμήμα αυτό .

Σήμερα μου ήρθε η απάντηση , με 2 συμβόλαια μέσα , το ένα είναι το σωστό , και το άλλο με υπογραφή που ποτέ δεν είχα ξαναδεί ...

Πέρνω τηλέφωνο ξανά , και τους εξηγώ πως έχει η κατάσταση , και οτι αν δεν λυθεί το θέμα μάλλον θα κινηθώ νομικά λόγω πλαστογράφησης υπογραφής .

Για πρώτη φορά εμφανίζεται ένα νέο τμήμα (5 μήνες δεν με συνέδεσαν με αυτό) το τμήμα αμφισβήτησης λογαριασμών . Εξηγώ την κατάσταση και μου λέν να στείλω πάλι φαξ , αμφισβητώντας κλπ .

Τους εξηγώ οτι έχω κάνει πολλές φορές την διαδικασία , και οτι θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που μπορεί να λύσει το θέμα , και οτι εχει ήδη σταλει αιτημα πολλές φορές απο το κατάστημα , και απο το 1260 , αλλά δεν πήρα απάντηση.

Λίγα λεπτά αναμονή , και με ενημερώνουν οτι σε αυτούς υπάρχουν 2 συμβόλαια , οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι . Τους ρωτάω δηλαδή το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κινηθώ νομικά για πλαστογράφηση , και μου απάντησαν ναι , οπότε τελείωσε η συνομιλία .

 

Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής :

1ον Ποιός ο λόγος να ανοίξει δευτερη αναβάθμισή σε 2 μήνες ? Προφανώς κανένας , άρα δικό τους λάθος .

2ον Τόσους μήνες γιατί κανείς δεν με ενημέρωσε για το τμήμα αμφισβήτησης , και το έκαναν όταν μίλησα για νομική οδό ?

3ον Είναι τόσο δύσκολο να δούν τις δύο υπογραφές που δεν μοιάζουν καθόλου , και να βρουν την λύση με το κατάστημα ? Επρεπε δηλαδή να με ταλαιπωρήσουν τόσους μήνες για δικά τους λάθη ?

4ον Πώς να κινηγίσω το κατάστημα ? Κατευθείαν νομικά ή να πάω πρώτα απο εκει να του δείξω την πλαστογραφημένη υπογραφή ?

 

Προφανώς σκέφτομαι να φύγω απο την WIND , αν και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαρίστημένος και τα προγράμματα της με βολευουν , δεν είναι το ελλεινό ποσό που προφανώς θα δώσουν για αναβάθμηση , είναι οτι ώς εππαγελματίς δεν ανέχομαι να παίζουν έτσι με ένα τηλέφωνο που χρησιμοποιώ για την δουλειά , πόσο μάλλον να βάζουν υπογραφές χρησιμοποιώντας το όνομα μου .

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .

Καλησπέρα

Ξεκινάς με ένα καλό δικηγόρο και μία καταγγελία στην ΕΕΤΤ .

 

Φιλικά

Unlock All Mobile Phones , Modem .

Repair Boot HTC , Samsung , LG ...

Ανάκτηση επαφών από νεκρά τηλέφωνα .

Info msn : e-gsmshop@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Έχουν δημοσιευθεί σε άλλα site περιπτώσεις όπου υπήρχε κάποιο κύκλωμα με εμπλεκόμενα καταστήματα και έπαιρναν τις επιδοτήσεις συνδρομητών συγκεκριμένου προφίλ πλαστογραφόντας την υπογραφή τους σε παράνομες ανανεώσεις συμβολαίων. Κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δεις που θα το ψάξουν μια χαρά ;)

Επίσης στείλε όλα αυτά εγγράφως στην εταιρεία και πάλι θα το ψάξουν και θα σου απαντήσουν εγγράφως.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Απο το site της ΕΕΤΤ

8. Πλαστογραφήσεις υπογραφών σε συμβάσεις.

 

Αρμοδιότητα: Ποινικά/ Πολιτικά Δικαστήρια.

 

Δυστηχώς δεν έχουν αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο θέμα , την wind δεν νομίζω να μπορώ να την κηνηγίσω με κάποιον τρόπο , απλά το έγραψα εδώ , επειδή φαντάζομαι οτι το διαβάζουν και κάποιοι υπευθυνοι απο την εταιρία , για να διαλέγουν καλύτερα συνεργάτες , και για να προσέχουν πιθανοί μελοντικοί παθώντες .

 

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως , τον καλό δικηγόρο μάλλον θα τον χρειαστώ .

Link to comment
Share on other sites

και να φανταστείς ότι κάθε φορά που τηλεφωνείς στο 1260 για να διευθετηθεί το ''σφάλμα'' τους, εσύ χρεώνεσαι...
Link to comment
Share on other sites

Απο το site της ΕΕΤΤ

 

 

Δυστηχώς δεν έχουν αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο θέμα , την wind δεν νομίζω να μπορώ να την κηνηγίσω με κάποιον τρόπο , απλά το έγραψα εδώ , επειδή φαντάζομαι οτι το διαβάζουν και κάποιοι υπευθυνοι απο την εταιρία , για να διαλέγουν καλύτερα συνεργάτες , και για να προσέχουν πιθανοί μελοντικοί παθώντες .

 

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως , τον καλό δικηγόρο μάλλον θα τον χρειαστώ .

Επειδή όμως εμείς εδώ δεν έχουμε τη δυνατότητα να ελέγξουμε μια τέτοια (σοβαρή) καταγγελία, κι επειδή εάν αυτή δεν ευσταθεί το myphone θα έχει πρόβλημα, θα σου πρότεινα να απευθυνθείς σε ένα δικηγόρο (διεκδικώντας με αγωγή χρήματα), αφού πρώτα ειδοποιήσεις το κατάστημα και την εταιρία για την πρόθεσή σου αυτή.

 

Το παρόν θέμα κλειδώνεται για τους λόγους που προανέφερα.

Edited by eLeKtriK EyE
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μπορεί καποιος να μου πει τι ακριβως κανει αυτη η κάρτα?

http://www.dealextreme.com/p/simmax-gsm-16-number-in-1-sim-card-with-usb-card-reader-writer-and-cloning-software-12447

 

SIM 16 to 1

Tην εχει κανεις χρησιμοποιήσει?

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...