Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Εγώ με μαμισία δεν πέφτω κάτω από 5:30 ώρες και υπάρχει και 1 με 2 ώρες παιχνίδι μέσα ....

 

Η εχεις παιχνιδια που δεν καταναλωνουν τιποτα η και εγω δεν ξερω τι γινετε!!δηλ εμεις που εχουμε κατω απο 5ωρω με μαμισια εχει προβλημα ι μπαταρια??!! πχ αν το βγαλω απο πληρης φορτιση και ξεκινισω το game bb racing κανα μισαωρω απο το 100ρι εχει πεσει στο 90 ανετα!!δεν τρεχω προγραμματα,,μονο στην ημερα κανα 2ωρες κλησεις, το wifi κανα 2ωρω!!

Link to comment
Share on other sites

Σου το ξανακάνει ακόμα και μετά από reboot? Έχεις βάλει όλες τις ενημερώσεις του λειτουργικού?

Είναι πρόβλημα που έχω δει κατά καιρούς να εμφανίζεται σε άλλα τηλέφωνα, και εάν δε με απατά η μνήμη μου κάποιοι πρότειναν εκκαθάριση δεδομένων σε κάποια εφαρμογή συστήματος της google. Από τη δική μου εμπειρία μετά από reboot στρώνει.

Όχι δε μου το έκανε. Ποιο πολύ από περιέργεια επέμεινα να μάθω. Όλα ενημερωμένα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Η εχεις παιχνιδια που δεν καταναλωνουν τιποτα η και εγω δεν ξερω τι γινετε!!δηλ εμεις που εχουμε κατω απο 5ωρω με μαμισια εχει προβλημα ι μπαταρια??!! πχ αν το βγαλω απο πληρης φορτιση και ξεκινισω το game bb racing κανα μισαωρω απο το 100ρι εχει πεσει στο 90 ανετα!!δεν τρεχω προγραμματα,,μονο στην ημερα κανα 2ωρες κλησεις, το wifi κανα 2ωρω!!

 

Δίνω σημασία στην σωστή φόρτιση της μπαταρίας και χρησιμοποιώ greenify για να μην ανοίγουν προγράμματα που δεν θέλω ... ακόμα και το πρόγραμμα του fb που είναι πολύ βαρύ το έχω ρύθμιση να μην κάνει ενημερώσεις μόνο του!!!

Από λογαριασμούς έχω πολλούς, σχεδόν όλους θα έλεγα (όλους τους cloud,mail,fb/messenger,viber,whats app,skype κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι .... πιο πολυ αφορα τους χρηστες που εχουν στειλει το κινητο τους στο εξουσιοδοτημενο service της lg ( Procordia ) . Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης : Σε περιπτωση σοβαρης βλαβης του κινητου , με λιγα λογια δεν μπορουν να φτιαξουν το κινητο γινεται αντικαταστηση της συσκευης με καινουργια ;;; Και να γινω πιο συγκεκριμενος οταν το κινητο ειναι ευρωπαικο (αγορασμενο το κινητο απο καταστημα στο skroutz ) δηλαδη εχει ευρωπαικη εγγυηση.... ή πρεπει το κινητο να ειναι ελληνικο για να γινει αντικαταστηση της συσκευης με καινουργια ;;;;;

Ευχαριστω προκαταβολικα :)

Never give up
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια θελω να παρω το g2 και βλεποντας το φορουμ εδω,βλεπω οτι μεγαλυτερη συζητηση αφορα το service ! Γιατι τοσο πολυ?πρωτη φορα το βλεπω αυτο σε καποιο thread! Εχουν βγει τοσα πολλα προβληματα κατα καιρο σε διαφορους χρηστες?γιατι τοσος ντορος και τοσες ερωτησεις για το αν σπασει αν χαλασει αν παθι κατι γενικα? :eek:
Link to comment
Share on other sites

Δίνω σημασία στην σωστή φόρτιση της μπαταρίας και χρησιμοποιώ greenify για να μην ανοίγουν προγράμματα που δεν θέλω ... ακόμα και το πρόγραμμα του fb που είναι πολύ βαρύ το έχω ρύθμιση να μην κάνει ενημερώσεις μόνο του!!!

Από λογαριασμούς έχω πολλούς, σχεδόν όλους θα έλεγα (όλους τους cloud,mail,fb/messenger,viber,whats app,skype κλπ)

 

τα φορισματα δηλ πως τα κανεις??εγω ακολουθω αυτο που εχουν πει πρα πολλοι οτι στισ 2 παρα κατι γινετε η πληρης φορτιση και το αφηνουμε κανα τεταρτακι παραπανω!! και το greenify πως λειτουργει ακριβως??

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πρώτη φορά βλέπω τέτοια κατανάλωση μπαταρίας. Ξέρει κανείς τον λόγο ;

 

 

και εμενα μου το εχει βγαλει αυτο,εδω και 2 μερες,,αλλα σε ποσοστο 45-50%,,γνωριζει κανεις να απαντησει γιατι γινετε και εχει τοσο καταναλωση???

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης : Σε περιπτωση σοβαρης βλαβης του κινητου , με λιγα λογια δεν μπορουν να φτιαξουν το κινητο γινεται αντικαταστηση της συσκευης με καινουργια ;;; Και να γινω πιο συγκεκριμενος οταν το κινητο ειναι ευρωπαικο (αγορασμενο το κινητο απο καταστημα στο skroutz ) δηλαδη εχει ευρωπαικη εγγυηση.... ή πρεπει το κινητο να ειναι ελληνικο για να γινει αντικαταστηση της συσκευης με καινουργια ;;;;;

Ευχαριστω προκαταβολικα :)

 

Καταρχάς η πολιτική της LG Hellas είναι ότι κάθε ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ συσκευή έχει εγγύηση επισκευής σε περίπτωση βλάβης.

Αντικατάσταση προβλέπεται σε περίπτωση βλάβης που δε χρήζει επισκευής και αφορά αποκλειστικά ΕΛΛΗΝΙΚΗ συσκευή (πχ dead pixel), συσκευή δηλαδή που εισήχθη από την ίδια την LG Hellas και συνεπώς μπορεί να την αντικαταστήσει, άσχετα από ποιο κατάστημα την αγόρασες.

Τώρα αν θες κάτι ποιο συγκεκριμένο πες λεπτομέρειες, να σου πω...

LG D802 G2 - AOSP - Android N

ROM: Ressurection Remix 7.1.1

-Δημήτρης-

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια θελω να παρω το g2 και βλεποντας το φορουμ εδω,βλεπω οτι μεγαλυτερη συζητηση αφορα το service ! Γιατι τοσο πολυ?πρωτη φορα το βλεπω αυτο σε καποιο thread! Εχουν βγει τοσα πολλα προβληματα κατα καιρο σε διαφορους χρηστες?γιατι τοσος ντορος και τοσες ερωτησεις για το αν σπασει αν χαλασει αν παθι κατι γενικα? :eek:

 

Γιατί είμαστε ''υποχόνδριοι'' :lol::lol::lol: με τα τηλ. και το πρώτο πράγμα που έχουμε στο μυαλό μας όλοι το service. Παρεμπιπτόντως είναι το μοναδικό service (που ξέρω εγώ) που στέλνουν Curier σπίτι & το επιστρέφει πάλη σπίτι ΔΩΡΕΑΝ. Τώρα όσο αναφορά προβλήματα δεν υπάρχουν, το μοναδικό είναι οτι σε κάποια τηλ. παρουσιάζει μια ''κιτρινίλα'' στην οθόνη. Οπότε πάει και έρχεται απο το service σε πέντε περίπου μέρες με καινούργια οθόνη δωρεάν. Αστοχία υλικού θα έλεγα.

 

___ και κάτι ακόμα, λόγο που είναι ενα καταπληκτικό τηλ. το έχουμε συνέχεια στα χέρια;) με συνέπεια τα ατυχήματα (πέσιμο κάτω) να είναι συχνά..:lol::lol::lol:

 

284285df2da60877fb17f4243f5013c1.gif

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς η πολιτική της LG Hellas είναι ότι κάθε ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ συσκευή έχει εγγύηση επισκευής σε περίπτωση βλάβης.

Αντικατάσταση προβλέπεται σε περίπτωση βλάβης που δε χρήζει επισκευής και αφορά αποκλειστικά ΕΛΛΗΝΙΚΗ συσκευή (πχ dead pixel), συσκευή δηλαδή που εισήχθη από την ίδια την LG Hellas και συνεπώς μπορεί να την αντικαταστήσει, άσχετα από ποιο κατάστημα την αγόρασες.

Τώρα αν θες κάτι ποιο συγκεκριμένο πες λεπτομέρειες, να σου πω...

Με λιγα λογια μου λες οτι σε περιπτωση βλαβης που δεν χρηζει επισκευης σε ενα ευρωπαικο κινητο στην περιπτωση μου το lg g2 δεν μπορει να γινει αντικατασταση .... Καταλαβα σωστα ;;;

Never give up
Link to comment
Share on other sites

Γιατί είμαστε ''υποχόνδριοι'' :lol::lol::lol: με τα τηλ. και το πρώτο πράγμα που έχουμε στο μυαλό μας όλοι το service. Παρεμπιπτόντως είναι το μοναδικό service (που ξέρω εγώ) που στέλνουν Curier σπίτι & το επιστρέφει πάλη σπίτι ΔΩΡΕΑΝ. Τώρα όσο αναφορά προβλήματα δεν υπάρχουν, το μοναδικό είναι οτι σε κάποια τηλ. παρουσιάζει μια ''κιτρινίλα'' στην οθόνη. Οπότε πάει και έρχεται απο το service σε πέντε περίπου μέρες με καινούργια οθόνη δωρεάν. Αστοχία υλικού θα έλεγα.

 

___ και κάτι ακόμα, λόγο που είναι ενα καταπληκτικό τηλ. το έχουμε συνέχεια στα χέρια;) με συνέπεια τα ατυχήματα (πέσιμο κάτω) να είναι συχνά..:lol::lol::lol:

Ευχαριστω για την απαντηση! Καλα εννοειται πως πρεπει να εισαι υποχονδριος με τετοια συσκευη χαχα!

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια μου λες οτι σε περιπτωση βλαβης που δεν χρηζει επισκευης σε ενα ευρωπαικο κινητο στην περιπτωση μου το lg g2 δεν μπορει να γινει αντικατασταση .... Καταλαβα σωστα ;;;

 

Βασικά η διαφορά στις συσκευές GR και EU είναι μια.. Τις πρώτες 7 μέρες συνήθως που ισχύει το DOA σε περίπτωση προβληματικής συσκευής. Αν είναι GR, δηλαδή το φέρνει η επίσημη LG Hellas (πλαίσιο-public και άλλα μεγάλα καταστήματα) τότε αν είναι ελαττωματικό στο κάνει αντικατάσταση η επίσημη LG Hellas άμεσα μέσα σε 1-2 μέρες. Αν είναι EU (skroutsomagaza) και είναι ελαττωματικό τότε πρέπει να το στείλεις στο μαγαζί που το αγόρασες από εκεί να το στείλουν πίσω από την χώρα που προήλθε (πχ Ισπανία το δικό μου) και από την επίσημη LG της χώρας που προήλθε θα σου στείλουν άλλο πρώτα στο μαγαζί που το αγόρασες και αυτοί στο σπίτι σου. Αυτή είναι η διαφορά. Στην αντικατάσταση. Αλλιώς σε θέματα βλαβών καλύπτει τα πάντα η LG Hellas!

 

Αντικατάσταση γίνεται πάντα τις πρώτες μέρες που ισχύει το DOA μετά πάει σε service αυτό ισχύει σε όλες τις συσκευές.. Εκτός άμα είναι μη επισκευάσιμο το πρόβλημα (κάτι σπάνιο) που τότε θα σου κάνουν αλλαγή ακόμα και μετά τις 7 μέρες. Πάντα στα 2 χρόνια της εγγύησης φυσικά...

Edited by tolis1186
Link to comment
Share on other sites

τελικα παρηγγειλα και εγω σημερα το μεσημερι, ακουσα τις προτασεις και σας ευχαριστω , το kaizer shop το απερριζα διοτι καπου διαβασα καποιο μελός πηρε τον αυγουστο παρτιδα 403 και εχει θεμα με το σημα, το kinitomamania διοτι δεν ειχε ετοιμοπαραδοτο μαυρο χρωμα, τελικα κατεληξα στο open365 διοτι ειχε αρκετες θετικες αξιολογησεις στην τιμη 291 +6 μεταφορικα με αντικαταβολη (τωρα βλεπω την τιμη την πηγε 304 ευρω) ,αυριο θα το εχω, δε ξερω τι παρτιδα θα παραλαβω ελπιζω να μην ειναι απο τα πρωτα, αν εχει κανει καποιος την αγορα απο εκει ας μου πει
Link to comment
Share on other sites

τελικα παρηγγειλα και εγω σημερα το μεσημερι, ακουσα τις προτασεις και σας ευχαριστω , το kaizer shop το απερριζα διοτι καπου διαβασα καποιο μελός πηρε τον αυγουστο παρτιδα 403 και εχει θεμα με το σημα, το kinitomamania διοτι δεν ειχε ετοιμοπαραδοτο μαυρο χρωμα, τελικα κατεληξα στο open365 διοτι ειχε αρκετες θετικες αξιολογησεις στην τιμη 291 +6 μεταφορικα με αντικαταβολη (τωρα βλεπω την τιμη την πηγε 304 ευρω) ,αυριο θα το εχω, δε ξερω τι παρτιδα θα παραλαβω ελπιζω να μην ειναι απο τα πρωτα, αν εχει κανει καποιος την αγορα απο εκει ας μου πει

 

Πάνω απο 406;)

 

284285df2da60877fb17f4243f5013c1.gif

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είμαστε ''υποχόνδριοι'' :lol::lol::lol: με τα τηλ. και το πρώτο πράγμα που έχουμε στο μυαλό μας όλοι το service. Παρεμπιπτόντως είναι το μοναδικό service (που ξέρω εγώ) που στέλνουν Curier σπίτι & το επιστρέφει πάλη σπίτι ΔΩΡΕΑΝ. Τώρα όσο αναφορά προβλήματα δεν υπάρχουν, το μοναδικό είναι οτι σε κάποια τηλ. παρουσιάζει μια ''κιτρινίλα'' στην οθόνη. Οπότε πάει και έρχεται απο το service σε πέντε περίπου μέρες με καινούργια οθόνη δωρεάν. Αστοχία υλικού θα έλεγα. ατυχήματα (πέσιμο κάτω) να είναι συχνά

Φιλε Μαριε,

Εχω το προβλημα με την κιτρινιλα που οσο παει διογκωνεται. Σου ετυχε κι εσενα ή το εχεις ακουσει απο καποιον αλλο φιλο; Με ενδιαφερει αν γνωριζεις τη διαδικασια και την αντιμετωπιση απο την LG Hellas για αυτο το συγκεκριμενο περιστατικο. Παιζει να βαλουν χειροτερη οθονη ή να μην την κολλησουν το ιδιο καλα οπως το εργοστασιο;

 

Εχω ευρωπαϊκο 32άρι, οπως φαινεται και στην υπογραφη μου, και σκεφτομαι να το παω στην Procordia ρουταρισμενο και με Cloudy. Αφου ειναι θεμα αστοχιας υλικου και οχι κατι software. Τί σχεση εχει το root;

Λες να επιμεινουν; Και να επιμεινουν θα τους πω: " Ή το παιρνεται τωρα ή θα ερθω σε μία ωρα με stock και αντε να μου αποδειξεις οτι εχει πειραχτει. Αφου εκει θα καταληξουμε, θα το παρετε, μην το κουραζουμε."

Τουλαχιστον στην Arvato ξερω οτι δεχτηκανε συσκευες με ολες τις customιές τους.

 

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας.

Κι οποιος ειχε/εχει θεμα με κιτρινιλα θα ηθελα τη γνωμη του και πως το αντιμετωπισε ή σκεφτεται να το αντιμετωπισει.

Edited by TUPAC_RIP

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Βασικά η διαφορά στις συσκευές GR και EU είναι μια.. Τις πρώτες 7 μέρες συνήθως που ισχύει το DOA σε περίπτωση προβληματικής συσκευής. Αν είναι GR, δηλαδή το φέρνει η επίσημη LG Hellas (πλαίσιο-public και άλλα μεγάλα καταστήματα) τότε αν είναι ελαττωματικό στο κάνει αντικατάσταση η επίσημη LG Hellas άμεσα μέσα σε 1-2 μέρες. Αν είναι EU (skroutsomagaza) και είναι ελαττωματικό τότε πρέπει να το στείλεις στο μαγαζί που το αγόρασες από εκεί να το στείλουν πίσω από την χώρα που προήλθε (πχ Ισπανία το δικό μου) και από την επίσημη LG της χώρας που προήλθε θα σου στείλουν άλλο πρώτα στο μαγαζί που το αγόρασες και αυτοί στο σπίτι σου. Αυτή είναι η διαφορά. Στην αντικατάσταση. Αλλιώς σε θέματα βλαβών καλύπτει τα πάντα η LG Hellas!

 

Αντικατάσταση γίνεται πάντα τις πρώτες μέρες που ισχύει το DOA μετά πάει σε service αυτό ισχύει σε όλες τις συσκευές.. Εκτός άμα είναι μη επισκευάσιμο το πρόβλημα (κάτι σπάνιο) που τότε θα σου κάνουν αλλαγή ακόμα και μετά τις 7 μέρες. Πάντα στα 2 χρόνια της εγγύησης φυσικά...

Ευχαριστω για την απαντηση toli .... νομιζω με καλυψες...

Never give up
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Μαριε,

Εχω το προβλημα με την κιτρινιλα που οσο παει διογκωνεται. Σου ετυχε κι εσενα ή το εχεις ακουσει απο καποιον αλλο φιλο; Με ενδιαφερει αν γνωριζεις τη διαδικασια και την αντιμετωπιση απο την LG Hellas για αυτο το συγκεκριμενο περιστατικο. Παιζει να βαλουν χειροτερη οθονη ή να μην την κολλησουν το ιδιο καλα οπως το εργοστασιο;

 

Εχω ευρωπαϊκο 32άρι, οπως φαινεται και στην υπογραφη μου, και σκεφτομαι να το παω στην Procordia ρουταρισμενο και με Cloudy. Αφου ειναι θεμα αστοχιας υλικου και οχι κατι software. Τί σχεση εχει το root;

Λες να επιμεινουν; Και να επιμεινουν θα τους πω: " Ή το παιρνεται τωρα ή θα ερθω σε μία ωρα με stock και αντε να μου αποδειξεις οτι εχει πειραχτει. Αφου εκει θα καταληξουμε, θα το παρετε, μην το κουραζουμε."

Τουλαχιστον στην Arvato ξερω οτι δεχτηκανε συσκευες με ολες τις customιές τους.

 

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας.

Κι οποιος ειχε/εχει θεμα με κιτρινιλα θα ηθελα τη γνωμη του και πως το αντιμετωπισε ή σκεφτεται να το αντιμετωπισει.

 

Αν το πας με ρουτ ξέχνα την εγγύηση... Επίσης αν σημειώσουν το serial και ΙΜΕΙ στα αρχεία τους, και να το πας με στοκ μετά πάλι ξέχνα την εγγύηση. Το αν πειράζει ή όχι το ρουτ είναι τεράστια κουβέντα αλλά σκέψου ότι εδώ ούτε η google στα nexus που είναι φουλ ξεκλείδωτα δεν τα δέχεται ρουταρισμένα.

Μπορούν να σου πουν ότι χρησιμοποίησες πρόγραμμα αλλαγής των χρωμάτων ή διάφορα άλλα ή ανέβασες τον επεξεργαστή που σήκωσε θερμοκρασίες οι οποίες δημιούργησαν πρόβλημα. Ότι θέλουν μπορούν να σου πουν. Άμα θέλουν φυσικά στο περνάνε εγγύηση. Στο χέρι τους καθαρά είναι.

Google Pixel 6 Pro

Link to comment
Share on other sites

Αν στείλει κάποιος το κινητό για επισκευή στην οθόνη ('κιτρινίλα') θα χαθούν τα δεδομένα, εφαρμογές κλπ ???
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, πριν λιγο παρελαβα το g2, η παρτιδα ειναι 406 αγορα απο open365, πρωτες εντυπωσεις θετικες , σε κανα δυο εβδομαδες ειμαστε για root κλπ κλπ
Link to comment
Share on other sites

32αρι δύσκολο να σου το φτιάξουν στην procordia..

Γιατι το λες αυτο; Στην αρχη δεν τα δεχοταν αλλα μου ειπαν τα παιδια πως πλεον παιρνουν και τα 32αρια.

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια μου λες οτι σε περιπτωση βλαβης που δεν χρηζει επισκευης σε ενα ευρωπαικο κινητο στην περιπτωση μου το lg g2 δεν μπορει να γινει αντικατασταση .... Καταλαβα σωστα ;;;

 

Ακριβώς, μόνο επισκευή.

Βέβαια υπάρχει και η εξαίρεση που αφορά το DOA που ανέφερε ο tolis1186, αλλά ισχύει συνήθως για την πρώτη εβδομάδα από την αγορά της συσκευής & δεν εφαρμόζεται από πολλά καταστήματα πλέον για ευνόητους λόγους.

LG D802 G2 - AOSP - Android N

ROM: Ressurection Remix 7.1.1

-Δημήτρης-

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μετά από πολύ καιρό είμαι σε stock rom και συγκεκριμένα στην v20d της tmobile, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το 4g της ή θυμάμαι λάθος;

Γιώργος

iPHONE 6S Plus, iPAD Air 2

http://www.triakilakodika.gr/ (δεν είναι δικό μου αλλά είναι φοβερό)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μετά από πολύ καιρό είμαι σε stock rom και συγκεκριμένα στην v20d της tmobile, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το 4g της ή θυμάμαι λάθος;

 

Πρεπει απλα να ρυθμισεις το apn χειροκινητα και εχει και αυτο το χαζο bug που δεν δειχνει το σηματακι του 4g στη notification bar. Κατα τα αλλα δουλευει κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...