Jump to content

Διαθεσιμότητα και αγορά του Samsung Galaxy S III


Tyxerakias
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Α καλά.... Είσαι σίγουρος οτι ήταν καινούριο?Γιατι μου βρωμάει οτι ίσως κάποιος απο το κατάστημα να έκανε καμιά αλλαγη με κανένα δικό του για κάποιο λόγο...η παιζει να ειναι και refubrished.. Αλλά να δω πότε θα το πάρετε χαμπάρι να μην ξανά αγοράσετε από αυτό το κατάστημα,γιατι βλέπω μετα λύπης μου οτι το πάθημα αρκετών δεν γινετε μάθημα σε κανένα απο εδώ μέσα.

 

Νομίζω πως είναι λίγο "τραβηγμενο" αυτό που λες μιας έχει κοπεί απόδειξη με το IMEI της συσκευης.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Νομίζω πως είναι λίγο "τραβηγμενο" αυτό που λες μιας έχει κοπεί απόδειξη με το IMEI της συσκευης.

 

 

Για την αλλαγη,για το refubrished όμως? Εκτός και αν την βρίσκουν,με το αν ανοίγουν τις συσκευές και να τις κλείνουν ξανά με ζελατίνες...

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα φιλε μου διαβασα ολη την συζυτηση περι του συγκεκριμενου καταστηματος του οποιου ειμαι και πελατης τα τελευταια 7 χρονια και πιστεψε με εχω παρει παρα παρα πολλες συσκευες απο bird phone δεν εχει τυχει ουτε μια φορα να αντιμετωπισω καποιο προβλημα μιλας για μια εταιρεια η οποια ειναι στον χωρο της κινητης παρα παρα πολυ καιρο δεν ειναι τιποτα χθεσινοι τα προβληματα που προαναφερονται μπορει να τυχουν ακομα και αν ψωνισεις απο το πλαισιο πχ. Εδω ολοκληρη apple ξεσφραγιζεις τα πρωτα 5αρια εχουν γρατζουνιες.Το τοσο μισος και μενος σου προς το συγκεκριμενο καταστημα απο τησ στιγμη που δεν ησουν ποτε πελατης εκλαμβανεται σαν να εισαι ανταγωνιστης του.Εαν μπεις στο skroutz εχει τοσες αξιολογησεις το καταστημα και ειναι ζητημα να εχει 5 που να μιλανε με ασχημα λογια.Θεωρω περιττα τα υπολοιπα.

Ελπιζω χωρις παρεξηγηση.

/Users/georgesfakianakis/Downloads/281wupg.png
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα φιλε μου διαβασα ολη την συζυτηση περι του συγκεκριμενου καταστηματος του οποιου ειμαι και πελατης τα τελευταια 7 χρονια και πιστεψε με εχω παρει παρα παρα πολλες συσκευες απο bird phone δεν εχει τυχει ουτε μια φορα να αντιμετωπισω καποιο προβλημα μιλας για μια εταιρεια η οποια ειναι στον χωρο της κινητης παρα παρα πολυ καιρο δεν ειναι τιποτα χθεσινοι τα προβληματα που προαναφερονται μπορει να τυχουν ακομα και αν ψωνισεις απο το πλαισιο πχ. Εδω ολοκληρη apple ξεσφραγιζεις τα πρωτα 5αρια εχουν γρατζουνιες.Το τοσο μισος και μενος σου προς το συγκεκριμενο καταστημα απο τησ στιγμη που δεν ησουν ποτε πελατης εκλαμβανεται σαν να εισαι ανταγωνιστης του.Εαν μπεις στο skroutz εχει τοσες αξιολογησεις το καταστημα και ειναι ζητημα να εχει 5 που να μιλανε με ασχημα λογια.Θεωρω περιττα τα υπολοιπα.

Ελπιζω χωρις παρεξηγηση.

 

Χωρίς παρεξηγήσει όπως λες, αλλά αυτά δεν ειναι προβλήματα που "τυχαίνουν" Το να σου ανοίγουν τα κινητά δεν τυχαίνει από μόνο του.Ποσα άτομα απο εδώ την "έπαθαν" αγοράζοντας απο το εν λόγο κατάστημα? Τουλάχιστον 4-5 απο οτι θυμαμαι...Με το κερασάκι στην τούρτα το τελευταιο που του το έδωσαν και χωρίς σφραγίδες εκτός από ανοιγμενο...Για να μιλήσω δηλαδή μετά απο οσα ακουσα εδω μέσα,θα πρέπει κατά τα λεγόμενα σου να είμαι ανταγωνιστείς?

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Οταν εχεις μια εταιρεια τετοια η οποια εξυπηρετει ολη την Ελλαδα και παραλαμβανει καθημερινα 10000 συσκευες λεω εγω μπορει και 5000 μπορει και 20000 μεσα σε αυτες τις συσκευες σιγουρα θα υπαρχουν και προβληματικες τωρα το ενδεχομενο να ειναι ανοιχτα τα κουτια εχει και αλλες επεξηγησεις εκτος απο μεταχειρισμενο η refurbished η οτιδιποτε τελος παντων επειδη εχει τυχει και εχω παραγγειλει τηλεφωνα απο καταστηματα του εξωτερικου πολλες φορες μου εχουν ερθει ανοιχτα τηλεφωνα εννοω κουτια αλλα ολα ηταν μια χαρα και καινουργια.Σου εφερα ενα παραδειγμα ποιο πανω με το iphone 5 της apple.Τι σημαινει δλδ οτι οι κινεζοι την ωρα που τα φτιαχνουν τα περνουν και τα λειτουργουν και μετα τα συσκευαζουν οχι ηταν προβληματικο μηχανημα και τελος.Αποψη μου οτι λογω 10-20 περιστασεων μεσα στα εκατομμυρια τηλεφωνα που εχει πουλησει ειναι απλα για να εχουμε να λεμε.
/Users/georgesfakianakis/Downloads/281wupg.png
Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται να γνωρίζεις αρκετά για την εταιρία..Το αν την πάτησαν και τους έστειλαν ανοιγμένα κουτιά ειναι δικο τους θεμα,ας προσέχουν καλύτερα από που αγοράζουν!!Το να τα πασάρουν όμως στον πελάτη κάνοντάς την παπιά εκεί ειναι που αρχίζει το πρόβλημα.Αν ειναι τοσο σωστοί οσο λες,ας το λενε στους πελατες τους,και απο εκει και περα ας αποφασίσει ο πελάτης αν θελει η οχι.Απο την στιγμή που δεν το κάνουν,έχουμε κάθε δικαίωμα να τους κράζουμε. Τουλάχιστον ετσι παιζει και να συμμορφωθούν ετσι δεν ειναι?
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Έχει ξαναγίνει αυτή η συζήτηση.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=4342763#post4342763

 

Δεν τα ανοίγει το birdphone τα τηλέφωνα απ'ότι είπαν, αλλά ο προμηθευτής τους. Αυτό παρ'όλα αυτά δεν τους δικαιολογεί ιδιαίτερα, αυτοί επιλέγουν τον προμηθευτή. Θα μπορούσαν να ζητήσουν μόνο τηλέφωνα ηπειρωτικής Ευρώπης που έχουν κανονικό φορτιστή από μόνα τους, εφ'όσον έχουν παρουσιαστεί πολλά προβλήματα σ'αυτούς τους άλλους φορτιστές που βάζουν μέσα.

 

Αυτά τα ψευτοαυτοκόλλητα που είναι printed από τέτοιους προμηθευτές (έχουμε δει φωτογραφίες παλιότερα στο θέμα), μπορεί να τα φτιάξει ο οποιοσδήποτε με printer. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν τα αυθεντικά αυτοκόλλητα της Samsung... που μόνο authorised Samsung resellers και αντιπροσωπείες τα έχουν, και έχουν δικαίωμα να τα χρησιμοποιούν. Οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις, το τηλέφωνο είναι "ανοιγμένο". Είναι επιλογή του καθενός αν θα το πάρει, μάλιστα πολλοί θα το επέλεγαν, αφού το τηλέφωνο είναι συνήθως άθικτο και φθηνότερο, αλλά το κατάστημα θα έπρεπε να ενημερώνει. Και με μεγάλα γράμματα.

 

EDIT; Mε πρόλαβε ο γοργόνος

Edited by Tyxerakias
- Alex
Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται να γνωρίζεις αρκετά για την εταιρία..Το αν την πάτησαν και τους έστειλαν ανοιγμένα κουτιά ειναι δικο τους θεμα,ας προσέχουν καλύτερα από που αγοράζουν!!Το να τα πασάρουν όμως στον πελάτη κάνοντάς την παπιά εκεί ειναι που αρχίζει το πρόβλημα.Αν ειναι τοσο σωστοί οσο λες,ας το λενε στους πελατες τους,και απο εκει και περα ας αποφασίσει ο πελάτης αν θελει η οχι.Απο την στιγμή που δεν το κάνουν,έχουμε κάθε δικαίωμα να τους κράζουμε. Τουλάχιστον ετσι παιζει και να συμμορφωθούν ετσι δεν ειναι?

 

 

Ειλικρινα δεν νομιζω να πηγε καποιος πελατης να τους ειπε εμπεριστατωμενα τα προβληματα που αντιμετωπισε και να τον αφησαν χωρις την απαραιτητη εξυπηρετηση.Γνωριζω γιατι τουλαχιστον με τους ανθρωπους εκτος απο την καθαρα πελατειακη σχεση υπαρχει και μια φιλικη.Επισης στο θεμα του ανοιχτου κουτιου υπαρχει και αλλο καταστημα που σου τα δινει ανοιχτα τα τηλεφωνα με ουτε καν ενα κοινο αυτοκολλητο δλδ εκει τι πρεπει να πεις οτι πανε και μαζευουν ολη την σαβουρα της αλλαζουν προσοψεις και τα δινουν για καινουργια.Εγω δεν λεω οτι δεν μπορει να εγινε καποιο λαθος τα λαθη για τους ανθρωπους ειναι αλλα δεν μπορεις ενα καταστημα με χρονια πειρας και δουλειας στην κινητη να το ξεφτυλιζεις για 1-2 και 5 περιστατικα.Με τα παραπονα διορθωνεται καποιος με το να προσπαθεις ομως να ξεφτυλησεις χωρις οριο καποιους οι οποιοι για εμενα και για πολυ κοσμο ακομα κανουν παρα πολυ καλη δουλεια στον τομεα κινητη και γενικοτερα στον τομεα εξυπηρετηση δεν καταφερνεις κατι.Δεν πιστευω οτι καποιος αντιμετωπισε καποιο προβλημα και μιλησε μαζι τους και τον εδιωξαν η δεν τον εξυπηρετησαν.Μην κοιτας μονοπλευρα το καθε πραγμα εχει 2 οψεις.Αποψη μου παντα

/Users/georgesfakianakis/Downloads/281wupg.png
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν είδα κάποια προσπάθεια εξευτελισμού, λίγο βαρύ αυτό. Απόψεις του καθενός όμως είναι αποδεκτές. Το να κρίνεις κάποιον με περιστατικά και με στοιχεία δεν είναι κακό, και μάλιστα πρέπει να γίνεται. Το ότι το κάνουν κι άλλα μαγαζιά αυτό δε δικαιολογεί κανέναν. Κανένα μαγαζί δε θα έπρεπε να το κάνει. Το συγκεκριμένο κατάστημα έχει δείξει (βλ. το παραπάνω link, καθώς και τη δικιά σου εμπειρία) ότι είναι πρόθυμο να βοηθήσει, κι αυτό είναι προς τιμή τους, αλλά απ'την άλλη θα μπορούσαν να το αποφύγουν όλο αυτό....

 

Υπάρχουν και χειρότερα... κάποιοι

. Δε συζητάμε γι'αυτά εδώ... και δεν είπε κανείς ότι οι φίλοι σου είναι απατεώνες. Είπαμε απλά ότι η αξιοπιστία τους θα ανέβαινε κι άλλο, αν δεν υπήρχαν τέτοια περιστατικά. Edited by Tyxerakias
- Alex
Link to comment
Share on other sites

Ένταξη φίλε μου... κατάλαβα :)

Τι καταλαβες φιλε μου πες μου για να καταλαβω και εγω?

 

Προσωπικά δεν είδα κάποια προσπάθεια εξευτελισμού, λίγο βαρύ αυτό. Απόψεις του καθενός όμως είναι αποδεκτές. Το να κρίνεις κάποιον με περιστατικά και με στοιχεία δεν είναι κακό, και μάλιστα πρέπει να γίνεται. Το ότι το κάνουν κι άλλα μαγαζιά αυτό δε δικαιολογεί κανέναν. Κανένα μαγαζί δε θα έπρεπε να το κάνει. Το συγκεκριμένο κατάστημα έχει δείξει (βλ. το παραπάνω link, καθώς και τη δικιά σου εμπειρία) ότι είναι πρόθυμο να βοηθήσει, κι αυτό είναι προς τιμή τους, αλλά απ'την άλλη θα μπορούσαν να το αποφύγουν όλο αυτό....

 

Υπάρχουν και χειρότερα... κάποιοι αρχίσανε να πουλάνε και μαϊμούδες. Δε συζητάμε γι'αυτά εδώ... και δεν είπε κανείς ότι οι φίλοι σου είναι απατεώνες. Είπαμε απλά ότι η αξιοπιστία τους θα ανέβαινε κι άλλο, αν δεν υπήρχαν τέτοια περιστατικά.

 

Αρχικα μην το βλεπεις στο φιλικο επιπεδο και εγω την αποψη μου λεω ως πελατης του καταστηματος ως καποιος που τους εχει προτεινει σε πολυ κοσμο.Αγαπητε με το να ωθεις τον κοσμο με εκφρασεις του τυπου "μην ξαναψωνησει κανεις" και διαφορα αλλα τετοια νομιζω οτι εξευτελιζεις καποιον και ακομα περισσοτερο οταν εισαι καποιος ο οποιος δεν εχεις ποτε ψωνησει απο εκει και ουτε θα ψωνησεις οπως λες.Δεν μιλαω για εσενα αλλα για τον φιλο απο πανω.Θεωρω πως οταν εχεις τετοιο αριθμο συσκευων επι καθημερινης βασεως ειναι καποια πραγματα τα οποια δεν αποφευγονται.Οσο αφορα το θεμα των φορτιστων εαν καποιος εμπαινε ετσι απλα στο site της εταιρειας και εβλεπε τα περιεχομενα της συσκευης γραφει οτι δεν εχει αποσπωμενο φορτιστη.Εγω τουλαχιστον πριν αγορασω παντα διαβαζω.

/Users/georgesfakianakis/Downloads/281wupg.png
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κατά τα λεγόμενα σου,μετά τα οσα βλέπουμε εδω,με τόσα απανωτά περιστατικά,θα έπρεπε να τους παροτρύνω να ψωνίσουν πάλι? Για εξήγησε μου να καταλάβω λιγάκι.... Κανένας δεν μπορεί να "εξευτελισει" όπως λες κάποιο μαγαζί αν το μαγαζί ειναι σωστό απέναντι στους πελάτες του.Αν ήταν δεν θα μιλούσαμε τώρα για αυτο.Ειδες τι εγραψε το τελευταιο περιστατικό ε?Τους τόνισε τι ήθελε αλλά και πάλι έκαναν αλλά... Έτυχε πάλι?Ποσα περιστατικά δηλαδή πρέπει να δούμε για να πούμε προσέχετε απο που ψωνίζετε? Edited by arfi-gorgona
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κατά τα λεγόμενα σου,μετά τα οσα βλέπουμε εδω,με τόσα απανωτά περιστατικά,θα έπρεπε να τους παροτρύνω να ψωνίσουν πάλι? Για εξήγησε μου να καταλάβω λιγάκι....

 

 

Μετα απο οσα ειπα αυτο καταλαβες φιλε μου?

/Users/georgesfakianakis/Downloads/281wupg.png
Link to comment
Share on other sites

 

Αρχικα μην το βλεπεις στο φιλικο επιπεδο και εγω την αποψη μου λεω ως πελατης του καταστηματος ως καποιος που τους εχει προτεινει σε πολυ κοσμο.Αγαπητε με το να ωθεις τον κοσμο με εκφρασεις του τυπου "μην ξαναψωνησει κανεις" και διαφορα αλλα τετοια νομιζω οτι εξευτελιζεις καποιον και ακομα περισσοτερο οταν εισαι καποιος ο οποιος δεν εχεις ποτε ψωνησει απο εκει και ουτε θα ψωνησεις οπως λες.Δεν μιλαω για εσενα αλλα για τον φιλο απο πανω.Θεωρω πως οταν εχεις τετοιο αριθμο συσκευων επι καθημερινης βασεως ειναι καποια πραγματα τα οποια δεν αποφευγονται.Οσο αφορα το θεμα των φορτιστων εαν καποιος εμπαινε ετσι απλα στο site της εταιρειας και εβλεπε τα περιεχομενα της συσκευης γραφει οτι δεν εχει αποσπωμενο φορτιστη.Εγω τουλαχιστον πριν αγορασω παντα διαβαζω.

 

Ωραία ας σταματήσει εδώ αφού εκφράστηκαν όλες οι απόψεις, γιατί αρχίζει και βγαίνει εκτός θέματος η συζήτηση. Αν δεν εκπροσωπείς το μαγαζί δε χρειάζεται να θίγεσαι ούτε να αρπάζεσαι. Είναι δικαίωμα του καθενός να λέει ότι δε θέλει να αγοράσει από εκεί μ'αυτά που βλέπει. Όπως είπα παραπάνω, θα μπορούσαν με πολύ απλό τρόπο να ανεβάσουν την αξιοπιστία τους, και προσωπικά διαφωνώ με το "δεν αποφεύγονται", εφ'όσον είναι θέμα προμηθευτή.

Όσο για το φορτιστή.... http://www.birdphone.gr/ecs/gr/products/Samsung-i9300-Galaxy-S-III-16GB-Red.aspx κάνε κλικ στο 'Συσκευασία' και κοίτα που έχει τικ. Σου δείχνω το κόκκινο, γιατί φαίνεται ότι όλα τα άλλα τώρα γράφουν GR δίπλα και είναι τώρα στα 600 ευρώ, υποθέτω γιατί είναι Ελληνικής αντιπροσωπείας... αλλά όλα λένε ότι έχουν αποσπώμενο φορτιστή.

Ίσως να κάνανε ήδη τα απαραίτητα βήματα για να αποφύγουν τα αναπόφευκτα; Θα δούμε.

- Alex
Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπε και ο τυχερακιας ας το αφήσουμε και ας περιμένουμε να δουμε.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Ωραία ας σταματήσει εδώ αφού εκφράστηκαν όλες οι απόψεις, γιατί αρχίζει και βγαίνει εκτός θέματος η συζήτηση. Αν δεν εκπροσωπείς το μαγαζί δε χρειάζεται να θίγεσαι ούτε να αρπάζεσαι. Είναι δικαίωμα του καθενός να λέει ότι δε θέλει να αγοράσει από εκεί μ'αυτά που βλέπει. Όπως είπα παραπάνω, θα μπορούσαν με πολύ απλό τρόπο να ανεβάσουν την αξιοπιστία τους, και προσωπικά διαφωνώ με το "δεν αποφεύγονται", εφ'όσον είναι θέμα προμηθευτή.

Όσο για το φορτιστή.... http://www.birdphone.gr/ecs/gr/products/Samsung-i9300-Galaxy-S-III-16GB-Red.aspx κάνε κλικ στο 'Συσκευασία' και κοίτα που έχει τικ. Σου δείχνω το κόκκινο, γιατί φαίνεται ότι όλα τα άλλα τώρα γράφουν GR δίπλα και είναι τώρα στα 600 ευρώ, υποθέτω γιατί είναι Ελληνικής αντιπροσωπείας... αλλά όλα λένε ότι έχουν αποσπώμενο φορτιστή.

Ίσως να κάνανε ήδη τα απαραίτητα βήματα για να αποφύγουν τα αναπόφευκτα; Θα δούμε.

 

 

 

Δεν ειπα κατι ουτε για να υπερασπιστω το συγκεκριμενο καταστημα οποιοδηποτε και εαν ηταν του οποιου ειμαι πελατης τα ιδια θα ελεγα δεν εχω κανενα προσωπικο οφελος απο το ολο θεμα απλα μιλησα γτ πρεπει καποια πραγματα να λεγονται.Συγνωμη και για την οποια παρεξηγηση

/Users/georgesfakianakis/Downloads/281wupg.png
Link to comment
Share on other sites

Το myphone.gr δεν λειτουργεί ως δικαστήριο κανενός καταστήματος. Παρακαλώ αν κάποιοι έχουν παράπονα η απορίες από καταστήματα του χώρου να τα λύνουν εκτός του φόρουμ μας.

 

Ενα ΠΑΓΙΑ θέση μας, να ΜΗΝ μπαίνουμε ανάμεσα σε αγοραστές, καταστήματα κλπ γιατί δεν γνωρίζουμε το τι συμβαίνει σε κάθε συναλλαγή και το κυριότερο, δεν έχουμε το δικαίωμα να βγάλουμε συμπέρασμα σαν... Τριτοι :mad:

 

Διαγραφήσαν σχόλια που αναφέρονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ σε καταστήματα, ονόματα κλπ.

 

Κάθε off topic θα διαγράφεται. Παρακαλώ συνεχιστε και μείνετε εντός ΟΠΧ.

Edited by Mythozz

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Λίγες ερωτησεις ακομα.

 

1)Οι παραεισαγωγές καλύπτονται απο ελληνικη αντιπροσωπεία?

2)Το s3 σε μαύρο χρώμα , εχει καποια διαφορετικη υφη?Πχ το μπλε ειναι μεταλλικο, το ασπρο ειναι .. marble , και το κοκκινο carpet.Το μαυρο τι ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Λίγες ερωτησεις ακομα.

 

1)Οι παραεισαγωγές καλύπτονται απο ελληνικη αντιπροσωπεία?

2)Το s3 σε μαύρο χρώμα , εχει καποια διαφορετικη υφη?Πχ το μπλε ειναι μεταλλικο, το ασπρο ειναι .. marble , και το κοκκινο carpet.Το μαυρο τι ειναι?

 

1) οχι

2) δεν ξέρω φίλε μου ...εχω σκοπό να πάρω το μαύρο αλλά μόλις βρω κάνα αξιόπιστο μαγαζί που να το έχει .

Samsung galaxy s21+

Link to comment
Share on other sites

1) οχι

2) δεν ξέρω φίλε μου ...εχω σκοπό να πάρω το μαύρο αλλά μόλις βρω κάνα αξιόπιστο μαγαζί που να το έχει .

 

Και βέβαια καλύπτονται.... Αρκεί να είναι από ευρωπαϊκή χώρα όπως Γαλλία Γερμανία Ιταλία ακόμα και Ρουμανία.

Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια καλύπτονται.... Αρκεί να είναι από ευρωπαϊκή χώρα όπως Γαλλία Γερμανία Ιταλία ακόμα και Ρουμανία.

Συγνώμη ρε παιδιά οταν λέμε παρεισαγωγής δεν εννοούμε απο χώρα εκτός ευρωπαϊκής ένωσης ? ή εγω κάνω λάθος ?

Samsung galaxy s21+

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά οταν λέμε παρεισαγωγής δεν εννοούμε απο χώρα εκτός ευρωπαϊκής ένωσης ? ή εγω κάνω λάθος ?

 

Όχι.Εννοούμε εισαγωγή όχι μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας :)

Link to comment
Share on other sites

Χωρα εκτος Ελλάδας ειναι και αυτο εννοούσα.

 

http://www.birdphone.gr/gr/prdid/fb1776f14e53432fab3ae343a7f5f1c9/productinfo.aspx

 

Αυτο καλύπτεται ?

 

Παρά εισαγωγής είναι οτιδήποτε εκτός Ελλάδας. Αυτό δεν βλέπω κάπου να λέει παρά εισαγωγής. Μίλησες μαζί τους και στο είπανε?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...