Jump to content

Vodafone Giga WiFi on the spot


karib
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μίλησα και με το τσατ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα λέει πρέπει να πάω σε κατάστημα. Ε αηδία πραγματικά τι να πω. Δεν ασχολούμαι άλλο. Edited by scream
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα και με το τσατ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα λέει πρέπει να πάω σε κατάστημα. Ε αηδία πραγματικά τι να πω. Δεν ασχολούμαι άλλο.
Επειδή το αίτημα έχει γίνει από κατάστημα, η διόρθωση μπορεί να γίνει από εκεί μόνο. Πολύ λογικό. Έπεσες σε υπάλληλο που δε γνώριζε. Με μια βόλτα από εκεί θα λυθεί.

Υγ προστίθενται κανονικά τα εναπομείναντα data σε ανανέωση πακέτου. Το βρίσκω τέλειο!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα και με το τσατ δεν μπορούν να κάνουν τίποτα λέει πρέπει να πάω σε κατάστημα. Ε αηδία πραγματικά τι να πω. Δεν ασχολούμαι άλλο.

 

Να ασχοληθείς! Το ότι ο υπάλληλος που σε εξυπηρέτησε δεν γνώριζε το προϊόν που ζητάς, δεν θα το χρεωθείς εσύ. Θα πας από το κατάστημα και θα ζητήσεις να το αλλάξουν άμεσα. Η Vodafone εννοείται πως θα δεχτεί τη αλλαγή.

Αυτό το πράγμα που στα franchise κάνουν ότι γουστάρουν ειναι μεγάλη αηδία. Γι' αυτό εγώ επέλεξα να το πάρω μέσω του chat τους.

Btw, η έκπτωση του 50% στο 4g hotspot, είναι στοχευμένη προσφορά και ισχύει μόνο για όσους έλαβαν το μήνυμα μου είπαν στην εξυπηρέτηση. Έλα και στα 39,90 μια χαρά είναι. Εγώ πήρα το R219h που θεωρητικά είναι νεότερο μοντέλο σε σχέση με το R218h. Δεν έχει κάποια διαφορά απ' ότι είδα, το ένα με το άλλο.

1998 - 2015: Πάνω από 50 συσκευές, ουτε θυμάμαι ποιες... 2015: Nokia Lumia 930, 2016: Samsung S6 Edge Plus, 2017: LG G6, Sony Xperia XA1 Ultra, 2018: Xiaomi Mi A1, Samsung Note 8, 2019: Samsung Note 10 Plus
2023: Moving to IOS, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

Πήρα στο κατάστημα τηλ. και μου είπαν ότι δεν μπορούν να καταλάβουν τι ακριβώς ζητάω και θα κάνουν μια τελευταία προσπάθεια. Το μεσημέρι με κάλεσαν από το 13840 για να μάθουν αν λύθηκε το πρόβλημα και μου είπαν να επιμείνω στο κατάστημα και πρέπει να μου το επιλύσουν. Μάλλον θα απευθυνθώ σε κάποιο άλλο κατάστημα. Υπάρχει κάποιο καλό κατάστημα στη Θεσσαλονίκη που να πήγε κάποιος και να τον εξυπηρέτησαν;

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με παίρνουν από το κατάστημα σήμερα και μου λένε είσαι έτοιμος. Μέτα από λίγο μπαίνω να ενεργοποιήσω πακέτο και βλέπω τα παρακάτω.

Παίρνω 13840 μου λένε σου έχουν ενεργοποιήσει λάθος πακέτο και θα καλέσουμε εμείς στο κατάστημα για να λυθεί. Με καλούν από το κατάστημα και μου λένε εμείς αυτό ξέρουμε και ότι δεν το γνωρίζουν αυτο που τους ζητάω. Θα προσπαθήσουν είπαν να το λύσουν. Εγώ τι κάνω τώρα; Τι πρόγραμμα είναι αυτό που μου ενεργοποίησαν;

 

1e35f803487099b467bed10d3be03bcf.jpg

 

Ακριβως ιδια περιπτωση ηταν και η δικη μου. Στο καταστημα ηταν πολυ εξυπηρετικοι και γνωριζαν την υπαρξη το συγκεκριμενου προγραμματος. Παρολα αυτα οταν ενεργοποιηθηκε η καρτα εδειχνε μονο τα πακετα που βλεπεις και εσυ. Αναγκαστηκα να ακυρώσω την καρτα, να περιμενω να φανει η ακυρωση στα συστηματα τους και μετα να παρω μια νεα.

Link to comment
Share on other sites

Την ακύρωση την έκανες σε κατάστημα;

Πάντως κουράστηκα να τους παίρνω συνέχεια εγώ τηλ και απάντηση να μην παίρνω. Ο μόνος που αξίζει μπράβο είναι ο υπάλληλος του 13840 που είναι και ο μόνος που βλέπει το λάθος και δείχνει ενδιαφέρον αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Τσατ και κατάστημα είναι για κλάματα.

Οπότε το παρατάω εδώ το θέμα και πετάω την κάρτα.

Edited by scream
Link to comment
Share on other sites

Την ακύρωση την έκανες σε κατάστημα;

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ναι....αρχικα μιλησα με την εξυπηρετηση πελατων η οποια επικοινωνησε με το καταστημα. Μου τηλεφωνησαν απο το καταστημα και αφου δεν βγαλαμε ακρη τηλεφωνικα, πηγα απο εκει και ακυρωσα την καρτα. Δυστυχως το συστημα τους δεχεται μονο ενα wifi on the spot ανα αφμ, οποτε επρεπε να περιμενω να φανει η ακυρωση στο συστημα τους και μετα να ενεργοποιησω μια αλλη καρτα.

Link to comment
Share on other sites

Λένε ανοησίες. Εγώ έκανα δύο συνδέσεις καπάκια στο όνομα μου εννοείται στο προσωπικό μου αφμ. Προφανώς στο κατάστημα είναι δύο λαλούν και τρεις χορεύουν. Εγώ θα πήγαινα εκεί και δε θα έφευγα αν δε μιλούσε το κατάστημα με τα κεντρικά να το λύσουν.

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 4 ημέρες έχω ζητήσει να έρθει το sms για να πάρω το Miri αλλά τίποτα. Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών, είπαν ναι ναι, θα σας έρθει το μήνυμα και δεν ήρθε ποτέ. Μα πόσο ερασιτέχνες πλέον; Το πήρε κανένας εδώ και πως;
Link to comment
Share on other sites

Λένε ανοησίες. Εγώ έκανα δύο συνδέσεις καπάκια στο όνομα μου εννοείται στο προσωπικό μου αφμ. Προφανώς στο κατάστημα είναι δύο λαλούν και τρεις χορεύουν. Εγώ θα πήγαινα εκεί και δε θα έφευγα αν δε μιλούσε το κατάστημα με τα κεντρικά να το λύσουν.

 

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Και εγω το ιδιο εκανα, πηγα στο καταστημα και δεν εφευγα μεχρι να λυθει. Το συστημα τους δεν δεχοταν με κανενα τροπο την ενεργοποιηση της δευτερης καρτας. Ο υπαλληλος ηταν εξυπηρετικοτατος, μιλησε και με την εξυπηρετηση πελατων αλλα δεν γινοταν τιποτα. Οποτε εφυγα αναγκαστικα και με πηραν τηλεφωνο να ξαναπαω την επομενη μερα που φαινοταν η απενεργοποιηση...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 4 ημέρες έχω ζητήσει να έρθει το sms για να πάρω το Miri αλλά τίποτα. Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών, είπαν ναι ναι, θα σας έρθει το μήνυμα και δεν ήρθε ποτέ. Μα πόσο ερασιτέχνες πλέον; Το πήρε κανένας εδώ και πως;

Το ίδιο συμβαίνει και σε μένα. Από Δευτέρα ορίστηκε το ραντεβού με τον κούριερ για το συμβόλαιο. Περιμένω το μήνυμα για το mifi γιατί θα μου είναι άχρηστο χωρίς αυτό.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Με πήραν το πρωί από το κατάστημα να απολογηθούν για την ταλαιπωρία που υπέστησα και ότι θα πρέπει να περάσω από εκεί να παραλαβω μια νέα σιμ με ταυτόχρονη ακύρωση της άλλης.

Μόλις τώρα παρέλαβα την καινούρια σιμ και σε λίγο θα την βάλω στη συσκευή.

 

Βέβαια δεν έχω κάτι με τα παιδιά, προφανώς δεν ήταν ενημερωμένοι όπως θα έπρεπε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να βρω τα πακέτα τώρα. Δοκίμασα από Chrome, Firefox, Opera, Huawei αλλά δεν τα εμφανίζει.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά μου βγάζει το παρακάτω

cb06b915f7850ce221c82ddf2dab6dd7.jpg

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τη μισή τιμή στο mifi, λέει ότι πρέπει να βάλετε τον αριθμό σας εδώ για να σας καλέσουν και να πάρετε αριθμό κουπονιού:

H έκπτωση 50% στη συσκευή MiFi Vodafone R219H ισχύει για ενεργούς συνδρομητές σε υπηρεσία σταθερής Vodafone. Η προσφορά ισχύει έως 30/07/2020 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για να αποκτήσεις την προσφορά συμπλήρωσε τον τηλεφωνικό σου αριθμό στη σχετική φόρμα και θα σε καλέσουμε πίσω. Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Vodafone Giga WiFI on the spot και την εκδήλωση ενδιαφέροντος για αγορά της συσκευής MiFi, θα σου αποσταλεί μέσω SMS ένα κουπόνι με έναν μοναδικό κωδικό το οποίο θα χρειαστεί να επιδείξεις στο κατάστημα Vodafone της επιλογής σου για να παραλάβεις τη MiFi συσκευή.

Ισχύουν οι παρακάτω όροι:

• H προσφορά ισχύει μόνο σε περίπτωση που η σύνδεση στο Giga WiFi on the spot γίνει στο ίδιο ΑΦΜ με την υπηρεσία σταθερής

• Ισχύει μια MiFi συσκευή ανά πελάτη

στο https://www.vodafone.gr/eshop/mobile-internet/c-100123/

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά μου βγάζει το παρακάτω

cb06b915f7850ce221c82ddf2dab6dd7.jpg

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Βγάλε το https:// μπροστά από την διεύθυνση

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε το απίστευτο. Τελικά σήμερα μου έδωσαν πάλι λάθος σιμ και συγκεκριμένα μου ενεργοποίησαν συμβόλαιο κινητής με πάγιο και όχι κάρτα Internet. Τους έστειλαν mail στο κατάστημά από το τσατ και ζήτησαν ακύρωση των συμβολαίων στο όνομα μου καθώς και το πρώτο συμβόλαιο δεν ακυρώθηκε όπως μου είπαν αλλά φαίνεται ενεργό. Τι να πω πράγματικα δεν έχω λόγια.

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι βεβαιος οτι υπαρχει ορθη πολιτικη χρησης και οχι δεν ειναι τα 100gb

Με το που εφτασα περιπου τα 60 τα νουμερα στο ping φτανουν να γινουν 4ψηγια ...με τυπικο μεσο ορο τα 2000msec και το packet loss μπορει να αγγιξει το 50%. Τυπικη vodafone οτι συμβαινει με το καρτοκινητο μου.

Δεν μπορει να φερει σε καμια φαση της ημερας πανω απο 2.5 Mbps ..και γενικα ολη τη μερα σερνεται . Δεν ηταν ετσι στην αρχη. αλι μαυρο...νομιζω οτι υπαρχει λοιπον κοφτης

Βιντεο πανω απο 360p σε καμια περιπτωση

Edited by The X
Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.
Link to comment
Share on other sites

Ακούστε το απίστευτο. Τελικά σήμερα μου έδωσαν πάλι λάθος σιμ και συγκεκριμένα μου ενεργοποίησαν συμβόλαιο κινητής με πάγιο και όχι κάρτα Internet. Τους έστειλαν mail στο κατάστημά από το τσατ και ζήτησαν ακύρωση των συμβολαίων στο όνομα μου καθώς και το πρώτο συμβόλαιο δεν ακυρώθηκε όπως μου είπαν αλλά φαίνεται ενεργό. Τι να πω πράγματικα δεν έχω λόγια.

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τι μπλέξιμο είναι αυτό, εύχομαι να πάνε όλα καλά!

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτοι οι τύποι απλά.. Φίλε καλύτερα να το έπαιρνες online απο τη σελίδα τους παρά να μπλέξεις με τον κάθε άσχετο franchise wannabe καταστηματάρχη..
Link to comment
Share on other sites

Απίστευτοι οι τύποι απλά.. Φίλε καλύτερα να το έπαιρνες online απο τη σελίδα τους παρά να μπλέξεις με τον κάθε άσχετο franchise wannabe καταστηματάρχη..
Εντωμεταξύ με πήρε η κοπέλα από το κατάστημα στο κινητό το πρωί και μου λέει πήρα να απολογηθώ και να σας ζητήσω συγνώμη για κάτι που ήταν τόσο απλό και σας ταλαιπώρησαμε άδικα. Αρκεί να περάσετε μου λέει από το κατάστημα να σας δώσουμε μια καινούργια σιμ καθώς η παλιά θα ακυρωθεί. Πάω από εκεί μου λέει ένας άλλος υπάλληλος πού ήταν εκεί πάλι το ίδιο τροπάριο με συγγνώμες κτλ και μου δίνει την κάρτα σιμ. Την βαζω στο κινητό πάω να ενεργοποιήσω τα πακέτα δεν μου τα εμφανίζει. Μιλάω με το τσατ, τους δίνω σειριακό αριθμό της σιμ και μου λένε ότι αυτό δεν είναι σιμ για internet αλλά ένα συμβόλαιο κινητής με αριθμό και πάγιο κανονικά. Έστειλε και αναφορά στον υπεύθυνο του καταστήματος μου είπε. Ζήτησα απλά να γίνει ακύρωση και θα πάω σε κάποιο άλλο κατάστημα μετά να πάρω άλλη σιμ.

 

Στάλθηκε από το ELS-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σκοπός είναι να γίνει γρήγορα η ακύρωση του συμβολαίου μην τυχόν και σου έρθει ο λογαριασμός.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι τον πρώτο μήνα είναι αναλογικό και το όριο χρήσης. Δηλαδή αν ενεργοποιήθηκε στις 15 (η ανανέωση του μήνα γίνεται κάθε πρώτη), το όριο θα έπρεπε να είναι 50gb.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...