Jump to content

Σύνδεση του υπολογιστή στην τηλεόραση


yakinthi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους. Καταρχάς, δεν ξέρω βρίσκομαι στην σωστή κατηγορία. Αν όχι, παρακαλώ ας μεταφερθεί εκεί που πρέπει..

Με μια (γρήγορη για να είμαι ειλικρινής :O ) αναζήτηση, δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα.

Θέλω να συνδέσω τον υπολογιστή μου (σταθερό) στην τηλεόραση. Το έκανα με το καλώδιο που είναι συνδεδεμένη η οθόνη του pc (vga καλώδιο? δεν ξέρω αν το λέω σωστά). Το πρόβλημα όμως είναι πως με το που μπήκε στα windows, δεν μου δείχνει στην τιβί καθαρά την εικόνα. Δηλαδή τρέμει και είναι όλο γραμμές. Επίσης, δεν άκουσα και ήχο έναρξης. Πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση ώστε να βλέπω καθαρά στην τιβί (και να έχω και ήχο). Α, να προσθέσω, πως ενώ το πληκτρολόγιο δούλευε, το ποντίκι δεν ανταποκρινόταν.

Αν έχει κανείς κάποια ιδέα, ας με βοηθήσει. Είμαι παντελώς άσχετη... :p

Σας ευχαριστώώώώ!!!!!!!

yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Καταρχάς, δεν ξέρω βρίσκομαι στην σωστή κατηγορία. Αν όχι, παρακαλώ ας μεταφερθεί εκεί που πρέπει..

Με μια (γρήγορη για να είμαι ειλικρινής :O ) αναζήτηση, δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα.

Θέλω να συνδέσω τον υπολογιστή μου (σταθερό) στην τηλεόραση. Το έκανα με το καλώδιο που είναι συνδεδεμένη η οθόνη του pc (vga καλώδιο? δεν ξέρω αν το λέω σωστά). Το πρόβλημα όμως είναι πως με το που μπήκε στα windows, δεν μου δείχνει στην τιβί καθαρά την εικόνα. Δηλαδή τρέμει και είναι όλο γραμμές. Επίσης, δεν άκουσα και ήχο έναρξης. Πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση ώστε να βλέπω καθαρά στην τιβί (και να έχω και ήχο). Α, να προσθέσω, πως ενώ το πληκτρολόγιο δούλευε, το ποντίκι δεν ανταποκρινόταν.

Αν έχει κανείς κάποια ιδέα, ας με βοηθήσει. Είμαι παντελώς άσχετη... :p

Σας ευχαριστώώώώ!!!!!!!

 

Μεσω VGA δεν μεταφερεται ο ηχος, οποτε ή βαζεις καλωδιο ηχου απο τον υπολογιστη σου στην τηλεοραση ή βαζεις ηχεια κατευθειαν πανω στο pc σου.