Jump to content

Samsung Omnia Pro (B7330)


Nikos_Vita
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απέκτησα πρόσφατα το συγκεκριμένο Samsung Omnia Pro B7330 αλλά είμαι άσχετος με τα Windows Mobile που δουλεύουν με πληκτρολόγιο και όχι με οθόνης αφής.

http://www.gsmarena.com/samsung_b7330_omniapro-2940.php

 

Λέει ότι έχει GPS και προσπαθώ να καταλάβω πως ενεργοποιείται και αν υποστηρίζει GPS Applications.

Άραγε μπορώ να βάλω πάνω σε αυτό το τηλέφωνο κάποιον GPS Navigator;

Έβαλα τον Destinator 7 αλλά δεν συνεργάζεται με τα πλήκτρα :( και δεν βρίσκει λέει το GPS...

Ούτε Pointer (Mouse) έχει ώστε να μπορώ να πατάω τα κουμπιά του Destinator. :(

 

Επίσης δεν μπορώ να γράψω Ελληνικά. Ενώ βλέπω κανονικά Ελληνικούς χαρακτήρες δεν μπορώ να γράψω Ελληνικά. Ούτε SMS, ούτε notes, ούτε τίποτα... Μόνο Αγγλικά.

 

Μπέρδεμα... :(

 

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει θα του ήμουν ευγνώμων...

 

Δείκτης SAR:

0.814 W/kg

Edited by gianpithio
Update

=========

NIKOS_VITA

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το GPS ενεργοποιείτε μέσα από το μενού ρυθμίσεις>συνδεσιμότητα>GPS αν θυμάμαι καλά (γιατί δεν το έχω πια το κινητό).

Το destinator δεν είναι για αυτό το κινητό. Υπάρχει ένα για αγορά μέσα από το windows market place της Navigon γύρω στα 25€.

Ελληνικό πληκτρολόγιο δεν υποστηρίζει γιατί το κινητό δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην Ελλάδα. Μπορείς όμως να γράφεις ελληνικά

αν πηγαίνεις στα σύμβολα και επιλέγεις γράμμα-γράμμα τους ελληνικούς χαρακτήρες που έχει εκεί. Θα πρέπει επίσης να τσεκάρεις την

επιλογή unicode που έχει στις ρυθμίσεις μηνυμάτων για να μπορούν να τα δουν οι άλλοι.

Επίσης μπορείς να αντικαταστήσεις τα έτοιμα μηνύματα που διαθέτει με δικά σου ελληνικά που χρησιμοποιείς περισσότερο

για να μην μπαίνεις στη διαδικασία να τα ξαναγράφεις...

Πιστεύω να βοήθησα... Πάντως φοβερό τηλέφωνο!

scos :innocent:
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.