Jump to content

Απαράδεκτη αντιμετώπιση από κατάστημα Vodafone


Exposed_Bone
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήρα τη το INKA και μετά μου έδωσαν το τηλέφωνο του υπόγειο εμπορίου από εκεί με συνέδεσαν κάπου (δεν ξέρω που )

 

Το θέμα είναι μάλλον βρήκα άκρη

Μου είπαν ότι θα πάρουν τηλέφωνο το κατάστημα και θα συζητήσου το θέμα μου

 

μόλις υπάρξει εξελίξει θα σαν ενημερώσω

 

 

εύχομαι το θέμα μου να έχει την το ίδιο τέλος με το θέμα του grkostis :p

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά έκανες και έψαξες ΙΝΚΑ και Υπουργείο Εμπορίου κτλ, αλλά γιατί δεν πήρες την ίδια την Vodafone πρώτα? Δεν νομίζεις οτι πρέπει η κάθε εταιρία κεντρικά να γνωρίζει τι γίνεται με τους κατα τόπους αντιπροσώπους ή υποκαταστήματά της?

 

Εγώ όποτε έχω προβλήματα με κατάστημα αλυσίδας (τελευταία με το πλαίσιο), πηγαίνω στο web page, βρίσκω e-mail ή fax και στέλνω τα παράπονά μου εκεί! Και πίστεψέ με, αν η εταιρία είναι έστω και ελάχιστα σοβαρή, θα λάβει οπωσδήποτε υπ'όψη ένα γραπτό παράπονο.

 

Σου προτείνω λοιπόν να πάρεις τηλέφωνο στο 13830 και να δώσεις όλες τις λεπτμέρειες, η ακόμα καλύτερα, αν έχεις λίγο χρόνο να γράψεις το ιστορικό και να το στείλεις με e-mail ή επιστολή.

 

ευχομαι όλα να πάνε καλά...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος PP6210 ( 7 Μάι. 2004 , 14:18)

 

Πολύ καλά έκανες και έψαξες ΙΝΚΑ και Υπουργείο Εμπορίου κτλ, αλλά γιατί δεν πήρες την ίδια την Vodafone πρώτα? Δεν νομίζεις οτι πρέπει η κάθε εταιρία κεντρικά να γνωρίζει τι γίνεται με τους κατα τόπους αντιπροσώπους ή υποκαταστήματά της?

 

Εγώ όποτε έχω προβλήματα με κατάστημα αλυσίδας (τελευταία με το πλαίσιο), πηγαίνω στο web page, βρίσκω e-mail ή fax και στέλνω τα παράπονά μου εκεί! Και πίστεψέ με, αν η εταιρία είναι έστω και ελάχιστα σοβαρή, θα λάβει οπωσδήποτε υπ'όψη ένα γραπτό παράπονο.

 

Σου προτείνω λοιπόν να πάρεις τηλέφωνο στο 13830 και να δώσεις όλες τις λεπτμέρειες, η ακόμα καλύτερα, αν έχεις λίγο χρόνο να γράψεις το ιστορικό και να το στείλεις με e-mail ή επιστολή.

 

ευχομαι όλα να πάνε καλά...

 

 

Λογικο αυτο που λες. Αλλα ειτε στο ΙΝΚΑ ειτε στην Vodafone η διαδικασια που θα ακολουθηθει ειναι η ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος PP6210 ( 7 Μάι. 2004 , 14:18)

 

Πολύ καλά έκανες και έψαξες ΙΝΚΑ και Υπουργείο Εμπορίου κτλ, αλλά γιατί δεν πήρες την ίδια την Vodafone πρώτα? Δεν νομίζεις οτι πρέπει η κάθε εταιρία κεντρικά να γνωρίζει τι γίνεται με τους κατα τόπους αντιπροσώπους ή υποκαταστήματά της?

 

Εγώ όποτε έχω προβλήματα με κατάστημα αλυσίδας (τελευταία με το πλαίσιο), πηγαίνω στο web page, βρίσκω e-mail ή fax και στέλνω τα παράπονά μου εκεί! Και πίστεψέ με, αν η εταιρία είναι έστω και ελάχιστα σοβαρή, θα λάβει οπωσδήποτε υπ'όψη ένα γραπτό παράπονο.

.

 

exeis kapoionemail apo autous?

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος PP6210 ( 7 Μάι. 2004 , 14:18)

Σου προτείνω λοιπόν να πάρεις τηλέφωνο στο 13830 και να δώσεις όλες τις λεπτμέρειες, η ακόμα καλύτερα, αν έχεις λίγο χρόνο να γράψεις το ιστορικό και να το στείλεις με e-mail ή επιστολή.

 

ευχομαι όλα να πάνε καλά...

 

13830 ti ine?

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφω αλλά δυστυχώς με δυσάρεστα νέα.

Το τμήμα προστασίας καταναλωτών μου έδωσε το τηλεφωνώ από την αντιστοιχεί υπηρεσία του τόπου μου (Αγρινίου) με την δικαιολογία ότι θα με εξυπηρετήσουν καλύτερα

Περνώ τηλεφωνώ και τους λεω πως ακριβώς έγινε και μου είπανε ότι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα και να τους πάρω την επόμενη μέρα τηλεφωνώ

Τους πήρα εγώ την επόμενη μέρα τηλεφωνώ και μου είπαν ότι το κατάστημα επιμένει ότι είναι θέμα δικιάς μου κακής χρίσης

Τι κάνω τώρα? Έχω «χάσει» ή υπάρχουν ακόμη ελπίδες?

Link to comment
Share on other sites

Ο δωρεαν αριθμος κλησης για το customer care της Vodafone.

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Exposed_Bone (14 Μάι. 2004 , 22:43)

 

Θα δοκιμάσω και θα σας πω

Τι ώρες είναι «ανοιχτό»?

 

 

24/7 ειναι αλλα καλυτερα να παρεις πρωινες ωρες μηπως μιλησεις και με κανεναν υπευθυνο... ;)

Infinite loneliness
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Soulman (15 Μάι. 2004 , 00:07)

 

24/7 ειναι αλλα καλυτερα να παρεις πρωινες ωρες μηπως μιλησεις και με κανεναν υπευθυνο... ;)

 

Θα δοκιμάσω και θα σας πω
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Βασίλης (17 Μάι. 2004 , 16:54)

 

Ναι μονο απο κινητο vodafone το 13830 και ειναι δωρεαν. :)

 

Πήρα, θα σας ενημερώσω όταν θα έχω περισσότερο χρόνο
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...