Jump to content

[F1] Ayrton Senna da Silva


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εκπληκτικο το video απο το Μονακο. Αν δε κανω λαθος οι νικες στο Πριγκηπατο ειναι ενα απο τα ρεκορ που εξακολουθει να κατεχει ο Αυρτον ετσι δεν ειναι?

 

Ακομα κατεχει το ρεκορ με τις περισσοτερες νικες στο πριγκιπατο!

6 ο Senna εναντι 5 του Schumacher...!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 84
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πολυ λαικιστικο βιντεο...

Ας μην ξεχναμε οτι ο θανατος του Αυρτον ανακοινωθηκε απο το νοσοκομειο που διεκομησθει λιγο μετα τις 6 το απογευμα αρκετα μετα την ληξη του συγκεκριμενου αγωνα!! Μεχρι τοτε κανεις δεν ηξερε για τον θανατο του βραζιλιανου και ολοι μιλουσαν για σοβαρο τραυματισμο κατι ΠΟΛΥ ΣΥΝΗΘΕΣ για την τοτε εποχη!!

 

Αντιστοιχα υπαρχει και το παρακατω βιντεο απο την συνεντευξη τυπου στο Γκραν Πρι κατα το οποιο ο Σουμι ισοφαρισε τις νικες του Αυρτον!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ λαικιστικο βιντεο...

Ας μην ξεχναμε οτι ο θανατος του Αυρτον ανακοινωθηκε απο το νοσοκομειο που διεκομησθει λιγο μετα τις 6 το απογευμα αρκετα μετα την ληξη του συγκεκριμενου αγωνα!! Μεχρι τοτε κανεις δεν ηξερε για τον θανατο του βραζιλιανου και ολοι μιλουσαν για σοβαρο τραυματισμο κατι ΠΟΛΥ ΣΥΝΗΘΕΣ για την τοτε εποχη!!

 

Αντιστοιχα υπαρχει και το παρακατω βιντεο απο την συνεντευξη τυπου στο Γκραν Πρι κατα το οποιο ο Σουμι ισοφαρισε τις νικες του Αυρτον!! ;)

 

no offense dude ;) dn mporw na kserw, 3 xronwn eimouna tote. Alla genika dn ton paw kai poly ton schumacher

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7__-hESRD0g&mode=related&search=

Apple iPhone 3G, Nokia: 3110, 3210, 3330, 8210, 6150, 3410, 6610, 6230, 6670, 6270, N70, 6131, E50, 6500 slide, 1680, E51, 6220c, NEC N400i, Sharp GX17, ETEN: M600+ SE: T610, K800i, W580i(x2), K810i, P990i, W20i(zylo), X10 mini pro, ZTE Blade, LG Optimus Black Now: Apple iPhone 3G, Sony Xperia U
Link to comment
Share on other sites

Αλλο το ενα αλλο το αλλο...

Κατ'εμε δυο ειναι οι βασικες διαφορες αναμεσα στους δυο! Η μια ηταν οτι οδηγησαν σε πολυ διαφορετικες εποχες στο peak της καριερας τους, και η δευτερη και βασικοτερη οτι ο Senna σε αυτο το peak εχασε την ζωη του και εγινε θρυλος!

 

Κατα τ'αλλα και οι δυο ειχαν τις καλες αλλα και τις κακες τους στιγμες! Και οι δυο ηταν "κωλοπαιδα στο χαρακτηρα" (να θημισω τις απιστευτες μαχες του Senna με το Prost και τις γνωστες εξοδους που ειχαν ο ενας ως εκδικηση για τον αλλο κλπ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Μην συγκρινουμε ανομοιες εποχες,τοτε οι οδηγοι δεν ειχαν τοσες πολλες ηλεκτρονικες βοηθειες οποτε ιεναι ακαιροι οσοι συγκρινουν σουμαχερ και σενα
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και σε ένα τέτοιο thread θα αρχίσετε τις συγκρίσεις για το ποιος ήταν καλύτερος;Έχει κάποιο νόημα αυτό που κάνετε;Αν είναι δυνατόν...

Link to comment
Share on other sites

τοτε ημουν 10 χρονων και το θυμαμαι λες και ηταν χτες μου αρεσε πολυ απο τοτε η φορμουλα και με ειχε στεναχωρεσει παρα πολυ.
http://www.bikepics.com/pics/icon/modenas-dynamic125-06-bikepics-590056.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και σε ένα τέτοιο thread θα αρχίσετε τις συγκρίσεις για το ποιος ήταν καλύτερος;Έχει κάποιο νόημα αυτό που κάνετε;Αν είναι δυνατόν...

 

Συμφωνοι αλλα δεν μπορουμε να αγνοησουμε το γεγονος οτι

μετα το θανατο του (χωρις να ειναι ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ - ας τονιστει και αυτο)

αλλαξαν τα δεδομενα της F1 και καποιοι ευνοηθηκαν πολυ απο αυτο.

ONE PLUS 2 * MAZE ALPHA * UMI SUPER * LG G3* NEXUS 6* XIAOMI MI MAX * MEIZU M3 NOTE*

NOKIA 808 * NOKIA N9 * HTC HD2 * LUMIA 930 * BLACKBERRY Z30 *

ONDA V919 WINDOWS * SAMSUNG TAB S2

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Άλλη μια Πρωτομαγιά χωρίς το μεγαλύτερο Πιλότο όλων των εποχών… Άλλη μια αγωνιστική χρονιά που πρέπει να λέμε «Πάω να δω Φόρμουλα» αντί για « Πάω να δω το Σένα»….

 

Δε σε ξεχνάμε…

 

 

Απο τη Sportline:

 

Δεκατέσσερα χρόνια συμπληρώνονται από την καταραμένη Πρωτομαγιά του 1994. Τότε, που στην πίστα της Ιμολα, ο Αϊρτον Σένα, περνούσε στην αιωνιότητα. Ηταν επιβάτης -όπως όλοι μας άλλωστε- στο μονοπάτι της ζωής, που δεν έχει επιστροφή...

 

 

 

Ισως, η μοναδική φράση που περιγράφει τον Σένα, είναι αυτή που υπάρχει στο επίσημο site του: "Στην ζωή ανίκητος - Στον θάνατο αναντικατάστατος".

 

Ο Αϊρτον Σένα Ντα Σίλβα ήταν από αυτούς που μέσα στις πίστες έκαναν τα πάντα προκειμένου να προσφέρουν θέαμα στο κοινό του σπορ. Ηταν εσωστρεφής και μοναδικός, μελαγχολικός και ασυμβίβαστος. Εγραψε την δική του ιστορία στο παγκόσμιο στερέωμα της F1, και συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς ακόμη και σήμερα.

 

Ο Θεός -στον οποίο πίστευε πολύ- του έκανε την χάρη και τον πήρε μαζί του, ακούγοντας την παράκληση που ο ίδιος είχε κάνει: Αν τύχει ποτέ και έχω ένα ατύχημα που μπορεί να μου κοστίσει την ζωή, καλύτερα να είναι μία και έξω. Δεν θέλω να ζήσω σε αναπηρική καρέκλα. Ούτε θέλω να μπω στο νοσοκομείο υποφέροντας από σοβαρά τραύματα. Αν πρόκειται να ζήσω, θέλω να ζήσω κανονικά και έντονα, γιατί είμαι άνθρωπος της δράσης. Θα καταστραφεί η ζωή μου αν ζήσω με προβλήματα.

 

Γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου 1960 στο Σάο Πάολο. Γόνος εύπορης οικογένειας, ο Αϊρτον Σένα αφιέρωσε τη σύντομη ζωή του στην πραγματοποίηση του εφηβικού του ονείρου, να καταρρίψει το ρεκόρ των πέντε παγκόσμιων τίτλων του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, τον οποίο ο ίδιος θεωρούσε τη μεγαλύτερη φυσιογνωμία στον χώρο της F1.

 

Ο θάνατος του είχε στήσει καρτέρι στην Ιμολα και τον έψαχνε τρεις μέρες σ` όλη την πίστα. Υστερα από δώδεκα χρόνια χωρίς θανατηφόρο δυστύχημα σε αγώνα, στα δοκιμαστικά της Παρασκευής σώθηκε από θαύμα ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ενώ στα δοκιμαστικά του Σαββάτου σκοτώθηκε ο Ρόλαντ Ρατσενμπέργκερ.

 

Εκείνες τις μέρες, ο Σένα ήταν μελαγχολικός και φοβισμένος. Ηταν η πρώτη του χρονιά στην Williams και ως τελειομανής δεν ήθελε να χάσει. Ηθελε να προσαρμοστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Μπορεί στη McLaren να έγραψε ιστορία, όμως στην νέα του ομάδα ήταν ένας νέος υπάλληλος που έπρεπε να δώσει τα διαπιστευτήριά του.

 

Στα 2 πρώτα GP της χρονιάς σε Ιντερλάγκος και Αϊντα ξεκίνησε από την pole position αλλά δεν κατάφερε να τερματίσει από εξόδους που είχε. Η πίεση ήταν αφόρητη αφού το νέο αστέρι της εποχής, ο Μίκαελ Σουμάχερ με την Benetton/Ford μετρούσε ισάριθμες νίκες. Η εξέλιξη αυτή, δεν άφηνε περιθώρια στον Σένα. Επρεπε να αποδείξει την αγωνιστική αξία του και μάλιστα σύντομα.

 

Και όλ’ αυτά ήταν εφικτά αν η μοίρα δεν του έστηνε ολόκληρη "σκευωρία". Προβλήματα υπήρχαν και ο βραζιλιάνος είχε φτάσει στο σημείο να σκέφτεται σοβαρά την αποχώρησή του από το σπορ στο τέλος της σεζόν. Ομως, ο θάνατος τον περίμενε στην Ιμολα. Eκεί, πήρε την 3η συνεχόμενη pole του, την υπ` αριθμόν 65η της καριέρας του...

 

Ο αγώνας είχε μπει στον 7ο γύρο. Ο Σένα ήταν επικεφαλής με τον Μίκαελ Σουμάχερ να τον πιέζει. Στην στροφή Ταμπουρέλο, ο Σένα με 300+ χιλιόμετρα έχασε τον έλεγχο της Williams και έπεσε πάνω στον τοίχο. Η FW16 καταστράφηκε. Ο κόσμος πάγωσε. Οι γιατροί που βρίσκονταν στην πίστα έσπευσαν να προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες στον βραζιλιάνο πιλότο, ενώ στην συνέχεια, ελικόπτερο τον μετέφερε στο νοσοκομείο Maria Fiandri. Στις 18:40GR, η διευθύντρια του νοσοκομείου, Dr Maria Theresa Fiandri ανακοίνωσε τον θάνατό του. Η ειρωνεία; Πίσω στην πίστα, από τα συντρίμμια της Williams/Renault FW16 ανέσυραν μια αυστριακή σημαία, την οποία είχε ο Σένα θέλοντας να αφιερώσει την 42η νίκη του στον αδικοχαμένο Ρόλαντ Ρατσενμπέργκερ...

 

Θυμάμαι, σήκωσε τα βλέφαρά του. Βλέποντας τις κόρες των ματιών του κατάλαβα αμέσως ότι είχε υποστεί βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Τον βγάλαμε από το κόκπιτ και τον ακουμπήσαμε προσεκτικά στο έδαφος. Μόλις το κάναμε, αναστέναξε. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα την ψυχή του να βγαίνει. Μπορούσα να ακούσω τον παλμό του, αλλά ήξερα ότι δεν θα τα καταφέρει, είπε ο επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της FIA, Σιντ Γουότκινς που βρέθηκε δίπλα στον βραζιλιάνο λίγα λεπτά μετά το δυστύχημα.

 

Σε ηλικία 34ων χρόνων, ενός μηνός και 10 ημερών, ο μεγαλύτερος σύγχρονος πιλότος και αστέρας της F1, πέρασε στην αιωνιότητα, βυθίζοντας στο πένθος τους εκατομμύρια θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο και ειδικότερα του συμπατριώτες του που τον υπεραγαπούσαν. Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας της Βραζιλίας κήρυξε τη χώρα σε τριήμερο πένθος και η κηδεία του έγινε με τιμές αρχηγού κράτους. Οταν το φέρετρό του κατέβαινε στον τάφο, αεροσκάφη της πολεμικής αεροπορίας σχημάτιζαν στον ουρανό πάνω από το νεκροταφείο ένα S.

 

Λίγους μήνες αργότερα, η Εθνική Βραζιλίας στέφθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο Μουντιάλ των ΗΠΑ και οι παίκτες της αφιέρωσαν τον τίτλο στον αδικοχαμένο συμπατριώτη τους. Η αγάπη του για την πατρίδα του και για τα παιδιά, καθώς και η εικόνα της φτώχιας που παρουσίαζε η Βραζιλία, τον έκαναν να προχωρήσει στην ίδρυση του "Ayrton Senna Foundation" το οποίο λειτουργεί προσφέροντας βοήθεια σε παιδιά και νέους που την έχουν ανάγκη.

 

Mια δεκαετία έχει περάσει και ακόμα η υπόθεση δεν έχει διαλευκανθεί. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με βεβαιότητα στο ερώτημα "ποιός φταίει;". Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Σερ Φρανκ Γουίλιαμς και άλλα δύο μέλη της ομάδας για την οποία οδηγούσε ο Σένα (οι Πάτρικ Χεντ και Αντριαν Νιούι) αθωώθηκαν από τις κατηγορίες για ανθρωποκτονία, στην διάρκεια της δίκης σε πρώτο βαθμό, το 1997. Το 1999, εφετείο στην Μπολόνια διατήρησε την αθωωτική ετυμηγορία. Με νέα απόφαση που πήρε στις αρχές Απριλίου του 2004 Ανώτατο δικαστήριο της Ιταλίας, o φάκελος Σένα ανοίγει ξανά...

 

Oσο για το τι προκάλεσε το δυστύχημα; Κατά πάσα πιθανότητα η κολώνα του τιμονιού η οποία πριν τον αγώνα είχε δεχθεί κάποιες αλλαγές από τους μηχανικούς της Williams.

 

Ισως, η μοναδική φράση που περιγράφει τον Σένα, είναι αυτή που υπάρχει στο επίσημο site του: "Στην ζωή ανίκητος - Στον θάνατο αναντικατάστατος".

 

 

 

Ο Αϊρτον Σένα με αριθμούς

 

Ετη: 1984-1994

Τρία παγκόσμια πρωταθλήματα: 1988, ’90, ’91

162 GP

41 νίκες

Πρώτη νίκη: 21 Απριλίου 1985 στην πίστα Εστορίλ της Πορτογαλίας

Τελευταία νίκη: 7 Νοεμβρίου 1993 στην Αδελαϊδα της Αυστραλίας

65 Poles positions

Ανέβηκε 80 φορές στο πόντιουμ

Ξεκίνησε 87 φορές από την πρώτη σειρά εκκίνησης

Πέτυχε 19 ταχύτερους γύρους

Συγκέντρωσε 614 βαθμούς

Διύνησε: 8.219 γύρους

Χιλιόμετρα: 37.940

 

 

Ετος Ομάδα GP Νίκες

1984 Τοleman-Hart 14 -

1985-1986 Lotus-Renault 32 4

1987 Lotus-Honda 16 2

1988-1992 McLaren-Honda 81 30

1993 ΜcLaren-Ford 16 5

1994 Williams-Renault 3 -

Σύνολο: - 162 41

 

 

Οι νίκες του

Μονακό: 1987, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993

Βέλγιο: 1985, 1988, 1989, 1990, 1991

Ντιτρόιτ: 1986, 1987, 1988

Γερμανία: 1988, 1989, 1990

Ιμολα: 1988, 1989, 1991

Ουγγαρία: 1988, 1991, 1992

Ισπανία: 1986, 1989

Kαναδάς: 1988, 1990

Ιαπωνία: 1988, 1993

Φοίνιξ: 1990, 1991

Μόντσα: 1990, 1992

Βραζιλία: 1991, 1993

Αυστραλία: 1991, 1993

Πορτογαλία: 1985

Σίλβερστοουν: 1988

Μέξικο: 1989

Ντόνιγκτον Παρκ: 1993

Edited by sakiss

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

 

Συνονόματε, ο Άυρτον δεν είναι για σύμπτυξη σε ένα thread όπου μιλάμε για τη Super Agguri. Ελπίζω να συμφωνεί και ο αγαπητός Vampyre ότι μια φορά το χρόνο του αξίζει ένα ξεχωριστό thread :)

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

απιστευτος οδηγος ηταν ο ατιμος!αλλα η μοιρα ηθελε να φυγει με την f1 του....κριμα,κριμα...

 

Η' καποιος/οι εβαλαν το χερακι τους για να φυγει με την f1 του...:ninja::(:mad::X:X

 

http://www.youtube.com/watch?v=aw-dV-69V4M&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dC91X1nfU8U&feature=related

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Συνονόματε, ο Άυρτον δεν είναι για σύμπτυξη σε ένα thread όπου μιλάμε για τη Super Agguri. Ελπίζω να συμφωνεί και ο αγαπητός Vampyre ότι μια φορά το χρόνο του αξίζει ένα ξεχωριστό thread :)

 

και ομως φιλε μου εκει πρεπει να μπει διοτι ειναι ο θεος της f1,ξερεις τι σημαινει αυτο;οτι ο ιδιος ειναι η F1

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο δε διαφωνώ :)

 

Με την ευκαιρία και επειδή αναφέρθηκε η θεωρία για τη δολοφονία ότι Αυρτον, δείτε κάτι από τη σελιδουλα που έχω φτιάξει σχετικά. (πριν πολλαααα χρόνια)

 

http://www.portorafti.org/ayrton/grayrtde.htm

 

http://www.portorafti.org/ayrton/senna.htm

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

εξαιρετικά ενδιαφέροντα όλα αυτά.

 

Δυστυχώς δεν θα μάθουμε ποτέ την αλήθεια....

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Δε θα μπορούσα να μην ξεθάψω το θέμα...17 χρόνια μετά..:(

μας λείπεις Ayrton...πολύ...:(

Link to comment
Share on other sites

Ένας πολύ καλός οδηγός, με ιδιαίτερες τεχνικές οδήγησης και πάνω από όλα άνθρωπος, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που τον βοήθησαν ώστε να οδηγήσει τον θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε άλλο επίπεδο!

 

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δε θα μπορούσα να μην ξεθάψω το θέμα...17 χρόνια μετά..:(

μας λείπεις Ayrton...πολύ...:(

 

+1

Ακόμα θυμάμαι την ημέρα που ανακοινώθηκε ο θάνατος του το σοκ που είχα υποστεί και τα δάκρυα που ακολούθησαν μετά.

Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς.Το ότι έβγαζε <<άχρηστους>> τους υπολογιστές της εποχής κάνοντας τους μηχανικούς να αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν οι αναλύσεις του για το αυτοκίνητο να έχουν μεγαλύτερη ακρίβεια από τα αποτελέσματα που έβγαιναν βάση τηλεμετρίας;

Ότι όντως ανίκητος στην βροχή,υπήρξαν αγώνες στους οποίους ενώ όλοι πήγαιναν για αλλαγή ελαστικών αυτός συνέχιζε με slick ελαστικά,κάνοντας παράλληλα προσπεράσεις;

Ότι τερμάτισε αγώνες νικητής με μόνο έκτη στο κιβώτιο,και μάλιστα ένας από αυτούς στο Μονακό;

Να σταθώ στον παρακάτω αγώνα.Πολλά ειπώθηκαν τότε για ποιο λόγο διακόπηκε αυτός ο αγώνας.Ποιος ήταν αυτός ο Senna που με μια toleman hart <<έβαλε τα γυαλιά>> σε συνδυασμούς ομάδων-οδηγών θρύλους,σε μία πίστα στην οποία τα χρόνια που ακολούθησαν έγινε ο αδιαφιλονίκητος <<Βασιλιάς>> αυτής;

http://en.wikipedia.org/wiki/1984_Monaco_Grand_Prix

Απλά μετά από 17 χρόνια respect στον κορυφαίο αυτό αθλητή.:bow:

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTc5MTUzOTAxMl5BMl5BanBnXkFtZTcwODQzMjg3NA@@._V1._SY317_.jpg

 

http://www.imdb.com/title/tt1424432/

 

http://www.wrc.com/news/features/senna-the-rally-driver/?fid=14986

 

http://bbs.hellof1.com/2337530-1.html

 

 

 

 

 

ΚΑΡΤ

1973 Πρώτος αγώνας ΚΑΡΤ στο Ιντερλαγκος Θέση 1η

1974 Πρωτάθλημα Junior στο Σαο Παολο Θέση 1η

1976 Πρωτάθλημα στο Σαο Παολο Θέση 1η

1977 Πρωτάθλημα Νοτίου Αμερικής Θέση 1η

1978 Πρωτάθλημα Λε Μανς Θέση 6η

1979 Πρωτάθλημα Εστορίλ Θέση 2η

1980 Πρωτάθλημα Νίβελς Θέση 2η

1971 Πρωτάθλημα Παρμα Θέση 4η

1973 Πρωτάθλημα Καλμαρ Θέση 14η

 

Formula Ford 1600

Πρώτος αγώνας με FF 1600 στο Brands Hatch 1/03/1981

Πρώτη Νίκη στην πίστα του Brands Hatch 15 μερες αργότερα

Πρώτη Pole Position Mallory Park 22 Μαρτίου 1981

Πρώτη φορά ταχύτερο γύρω Oulton Park 24 Μαιου 1981

 

Το 1981 έγινε πρωταθλητής στα Towsend Thoresen και RAC.

To 1982 έγινε πρωταθλητής στα Pace British and EFDA.

To 1983 έγινε πρωταθλητής στην βρετανική Marlboro F3.

 

 

Ο πρώτος αγώνας του με Formula 1 έγινε στην Βραζιλία το 1984.

Εκανε πρώτη φορά τον ταχύτερο γύρω στο Πριγκιπάτο του Μονακό το 1984.

Πήρε την πρώτη του Pole position αλλά καί την πρώτη νίκη του στo Εστοριλ το 1984.

Εγινε παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula 1 3 φορές το 1988, 1990 και το 1991.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

ηταν απλα ο καλυτερος....

ο θανατος του μονο μυστηριο εκφραζει....και υποψιες.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...