Jump to content

Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια παρατηρειτε τελευταια αργη αποκριση σε real-time περιπτωσεις με 4g στην VF? Ακομα και σε σημεια με σχετικα καλο σημα

Αναγκαζομαι να το γυρναω σε 5g αν και οχι παντα τρωει την μπαταρια σαν τρελο

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα ότι το πάνελ που κοιτάει προς τα δικαστήρια δεν έχει αλλαχτεί enb 789. Ίδια περίπτωση και το enb 10443 το πάνελ που κοιτάει προς Σταυρούπολη δυτικά δεν έχει αλλαχτεί. Το ίδιο και στη 12225 (μόνο νόβα δίνει αυτή βέβαια) αλλά πάλι ένα παλιό πάνελ. Γιατί το κάνουν αυτό και δεν τα αλλάζουν όλα καινούργια περνάν που περνάν από τον κάθε σταθμό.f5f01c32d9fa851d992a819ff6cd9146.jpg

Στάλθηκε από το M2101K9G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στον ΒΟΑΚ από Χανιά προς Ηράκλειο μερικές random μετρήσεις:
Ρέθυμνο στο ύψος του LIDL 01218203ed9fe2f6b64215bedea5a9d7.jpg
https://www.speedtest.net/my-result/i/5568624746

Ρέθυμνο λίγο μετά τον κόμβο του Ατσιπόπουλο με κατεύθυνση ανατολικά προς Ηράκλειο

724c25d29ffe20763a8af6d3a3032439.jpg
https://www.speedtest.net/my-result/i/5568625711

και μέχρι το Πάνορμο μετά την Creta Farm οι ταχύτητες και η κάλυψη παραμένουν στα ίδια επίπεδα , ίντερνετ λειτουργικό και κλήσεις επίσης.
Από εκεί και πέρα υπάρχει μια απόσταση μέχρι το Ηράκλειο περίπου 60 χλμ όπου η κάλυψη είναι μπανάνα τελείως και όσο κινείσαι επι του ΒΟΑΚ και οι κλήσεις διακόπτονται συνέχεια και το Edge εμφανίζεται συχνά (Μπαλί , Στην παναγία την Χαρακιανή , Φοδελε, ) δικαιολογημένα μεν οποίος έχει κάνει την διαδρομή είναι με στροφές ανέβα κατέβα ανάμεσα σε βουνά οπότε και αυτό που υπάρχει πάλι καλά.Αγία Πελαγία στον Γρηγόρη ξαναεπιστρέφει η ποιότητα !!
4f9884d27e2ad183013995345065f386.jpg
https://www.speedtest.net/my-result/i/5570242392

Για το Ηράκλειο δεν χρείαζεται επανάληψη τα έχουν πει και τα παιδιά από εκεί Καταστασιόν απελπιστίκ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vodafone VoWiFi. Περνάει κανονικά μέσα από σταθερή/WiFi Nova, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και από το σταθερό δίκτυο/WiFi της Cosmote.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Vodafone VoWiFi. Περνάει κανονικά μέσα από σταθερή/WiFi Nova, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και από το σταθερό δίκτυο/WiFi της Cosmote.

Εννοείς WiFi call? πρόσφατα στο Ηράκλειο σε χωριό στην ενδοχώρα συνδέθηκα σε Cosmote adsl wificall και έπαιζε κανονικά. τουλάχιστον έτσι έδειχνε το κινητό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, zerokill said:


Εννοείς WiFi call? πρόσφατα στο Ηράκλειο σε χωριό στην ενδοχώρα συνδέθηκα σε Cosmote adsl wificall και έπαιζε κανονικά. τουλάχιστον έτσι έδειχνε το κινητό.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ναι για το ίδιο μιλάμε, απλά η σωστή ονομασία είναι VoWiFi. Περίεργο, γιατί χθες σε πελάτη με Cosmote σταθερή, δεν συνδεόταν καν η υπηρεσία.

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, memoriesradio said:

Ναι για το ίδιο μιλάμε, απλά η σωστή ονομασία είναι VoWiFi. Περίεργο, γιατί χθες σε πελάτη με Cosmote σταθερή, δεν συνδεόταν καν η υπηρεσία.

Είναι θέμα ρούτερ.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, CaptainNickGR said:

Είναι θέμα ρούτερ.

Με μια επανεκκίνηση μπορεί και δυο θα δουλέψει, μου τύχαινε πιο παλιά το ίδιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Κέρκυρα η κάλυψη μπάζει. Στο κέντρο κάτι κάνει με πάνω από 15+Mbps. Σε κάποια σημεία σε στέλνει σε Vodafone AL η σε Telekom. Ιταλία σε συνδέει απροβλημάτιστα σε Vodafone IT,ενώ για αλλαγή σε TIM γίνεται εύκολα σε WINDTRE αργεί λίγο 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Το μεσημέρι κάθισα στην πλατεία ελευθερίας του Βόλου, με το δίκτυο να παίζει μεταξύ E,4G,5G και τούμπαλιν, σε λιγότερο από sec η κάθε αλλαγή. Κατάφερα κ πήρα ένα test και ζήτησα αμέσως κωδικό ρούτερ. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιο πράγμα. 

IMG_2546.png

IMG_2550.png

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, hercoulis said:

Το μεσημέρι κάθισα στην πλατεία ελευθερίας του Βόλου, με το δίκτυο να παίζει μεταξύ E,4G,5G και τούμπαλιν, σε λιγότερο από sec η κάθε αλλαγή. Κατάφερα κ πήρα ένα test και ζήτησα αμέσως κωδικό ρούτερ. Δεν είχα ξαναδεί τέτοιο πράγμα. 

IMG_2546.png

IMG_2550.png

Εκεί γενικά Πλατεία ελευθερίας και ακριβώς πίσω στην Καρτάλη έχει θέμα σοβαρό. Έχει τύχει να μην μπορώ να στείλω καν μειλ που έπρεπε να στείλω για τη δουλειά εν κινήσει και να φτάσω πιο κάτω (εκεί στα ψαράδικα στην Ιωλκού) για να σταλεί το μειλ.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, CaptainNickGR said:

Nova μας ανεβάζεις εδώ. 

 

Μία κάρτα Βονταφον έχω αυτή με το unlimited των 12€.  
Το cellmaper είναι της vf επίσης. 
Θα επαναληφθεί το τεστ για του λόγου το αληθές.  

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, hercoulis said:

 

Μία κάρτα Βονταφον έχω αυτή με το unlimited των 12€.  
Το cellmaper είναι της vf επίσης. 
Θα επαναληφθεί το τεστ για του λόγου το αληθές.  

σε πιστεύω απλά στην IP του speedtest γράφει Nova, το ανέφερα μήπως έγινε κάποιο λάθος. 

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω Μία Απλή Αναφορά, έτσι και αλλιώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο πλέον. 

Σε επικοινωνία που είχα την προηγούμενη βδομάδα (2 Μαΐου), για να τους αναφέρω ότι είχα(με) κάποια πτώση της γραμμής στην περιοχή "μαύρη τρύπα" και δίχως να έχω ελπίδα για κάποια βελτίωση, μου είπαν πως θα προωθήσουν την αναφορά μου στο τεχνικό τμήμα, μου ήρθε sms με το όνομα της κυρίας που είχε αναλάβει την υπόθεση και ότι 4 Μαΐου θα έχω νέα, 4 πρωί πρωί άλλο sms που λέει ότι δεν τελείωσε ο έλεγχος της γραμμής και θα ενημερωθώ Ελ νέου. 

Σήμερα λοιπόν χτυπάει το τηλέφωνο και είναι μια κυρία (δεν έκανα διασταύρωση εάν ήταν η ίδια του sms είναι και αδιάφορο) - "κύριε μάγειρα, για το πρόβλημα που αναφέρατε σας καλώ, έχει λυθεί το θέμα έτσι δεν είναι; υπήρξε καταγραφή της γραμμής σας και πέραν από το πρόβλημα την 2α Μαΐου δεν υπήρξε άλλο". 

Απαντώ και εγώ με την σειρά μου ότι δεν ανέφερα πρόβλημα στην σύνδεση μου αλλά τοπικά στον χώρο εργασίας μου. Επιστροφή της απάντησης ότι τώρα βλέπουν πως έχω καλή κάλυψη 4g. Συνεχίζω κι εγώ "μισώ λεπτό να σας πω, αυτή τη στιγμή έχω ping33 download2,09 και upload 13,9 η κεραία είναι απέναντι μου έχω οπτική επαφή και είναι 800ρα μπάντα" 

Η απάντηση ήταν ότι δεν είναι πολύ καλή ταχύτητα για 4g και πως τα υπόλοιπα στοιχεία δεν μπορεί να τα γνωρίζει, επίσης η κεραία που είμαι συνδεμένος, λογικά, είναι η πιο κοντινή. 

Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/9259051391

Ξέρω ότι δεν γίνεται τίποτα εδώ που βρίσκομαι. 

Δεν μπορώ να πάω αλλού και η άλλη το ίδιο είναι και χειρότερα. 

Αν δεν λέμε τα προβλήματα, μη περιμένουμε και καμία βελτίωση. 

Αύριο θα ανεβάσω screenshot από NetMonster (ξέχασα να βγάλω σήμερα), να δω με κάποιο άλλο πρόγραμμα NetworkCellInfo, nPerf έχει νόημα; 

Άλλη μια φορά θα γράψω ότι δεν περιμένω λύση, παρηγοριά ή συμπαράσταση. Κουβέντα κάνουμε και να βρούμε το τι φταίει, έτσι για την γνώση! Ίσως και για να ξέρουμε τι να περιμένουμε. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, andreasomageiras said:

Θα κάνω Μία Απλή Αναφορά, έτσι και αλλιώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο πλέον. 

Σε επικοινωνία που είχα την προηγούμενη βδομάδα (2 Μαΐου), για να τους αναφέρω ότι είχα(με) κάποια πτώση της γραμμής στην περιοχή "μαύρη τρύπα" και δίχως να έχω ελπίδα για κάποια βελτίωση, μου είπαν πως θα προωθήσουν την αναφορά μου στο τεχνικό τμήμα, μου ήρθε sms με το όνομα της κυρίας που είχε αναλάβει την υπόθεση και ότι 4 Μαΐου θα έχω νέα, 4 πρωί πρωί άλλο sms που λέει ότι δεν τελείωσε ο έλεγχος της γραμμής και θα ενημερωθώ Ελ νέου. 

Σήμερα λοιπόν χτυπάει το τηλέφωνο και είναι μια κυρία (δεν έκανα διασταύρωση εάν ήταν η ίδια του sms είναι και αδιάφορο) - "κύριε μάγειρα, για το πρόβλημα που αναφέρατε σας καλώ, έχει λυθεί το θέμα έτσι δεν είναι; υπήρξε καταγραφή της γραμμής σας και πέραν από το πρόβλημα την 2α Μαΐου δεν υπήρξε άλλο". 

Απαντώ και εγώ με την σειρά μου ότι δεν ανέφερα πρόβλημα στην σύνδεση μου αλλά τοπικά στον χώρο εργασίας μου. Επιστροφή της απάντησης ότι τώρα βλέπουν πως έχω καλή κάλυψη 4g. Συνεχίζω κι εγώ "μισώ λεπτό να σας πω, αυτή τη στιγμή έχω ping33 download2,09 και upload 13,9 η κεραία είναι απέναντι μου έχω οπτική επαφή και είναι 800ρα μπάντα" 

Η απάντηση ήταν ότι δεν είναι πολύ καλή ταχύτητα για 4g και πως τα υπόλοιπα στοιχεία δεν μπορεί να τα γνωρίζει, επίσης η κεραία που είμαι συνδεμένος, λογικά, είναι η πιο κοντινή. 

Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/9259051391

Ξέρω ότι δεν γίνεται τίποτα εδώ που βρίσκομαι. 

Δεν μπορώ να πάω αλλού και η άλλη το ίδιο είναι και χειρότερα. 

Αν δεν λέμε τα προβλήματα, μη περιμένουμε και καμία βελτίωση. 

Αύριο θα ανεβάσω screenshot από NetMonster (ξέχασα να βγάλω σήμερα), να δω με κάποιο άλλο πρόγραμμα NetworkCellInfo, nPerf έχει νόημα; 

Άλλη μια φορά θα γράψω ότι δεν περιμένω λύση, παρηγοριά ή συμπαράσταση. Κουβέντα κάνουμε και να βρούμε το τι φταίει, έτσι για την γνώση! Ίσως και για να ξέρουμε τι να περιμένουμε. 

Άνοιξε πρόβλημα μέσα από το my Vodafone app. Ανεβάζεις και μετρήσεις από εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, TakeOverNet said:

Άνοιξε πρόβλημα μέσα από το my Vodafone app. Ανεβάζεις και μετρήσεις από εκεί. 

Αυτό θα κάνω... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω Μία Απλή Αναφορά, έτσι και αλλιώς δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο πλέον. 
Σε επικοινωνία που είχα την προηγούμενη βδομάδα (2 Μαΐου), για να τους αναφέρω ότι είχα(με) κάποια πτώση της γραμμής στην περιοχή "μαύρη τρύπα" και δίχως να έχω ελπίδα για κάποια βελτίωση, μου είπαν πως θα προωθήσουν την αναφορά μου στο τεχνικό τμήμα, μου ήρθε sms με το όνομα της κυρίας που είχε αναλάβει την υπόθεση και ότι 4 Μαΐου θα έχω νέα, 4 πρωί πρωί άλλο sms που λέει ότι δεν τελείωσε ο έλεγχος της γραμμής και θα ενημερωθώ Ελ νέου. 
Σήμερα λοιπόν χτυπάει το τηλέφωνο και είναι μια κυρία (δεν έκανα διασταύρωση εάν ήταν η ίδια του sms είναι και αδιάφορο) - "κύριε μάγειρα, για το πρόβλημα που αναφέρατε σας καλώ, έχει λυθεί το θέμα έτσι δεν είναι; υπήρξε καταγραφή της γραμμής σας και πέραν από το πρόβλημα την 2α Μαΐου δεν υπήρξε άλλο". 
Απαντώ και εγώ με την σειρά μου ότι δεν ανέφερα πρόβλημα στην σύνδεση μου αλλά τοπικά στον χώρο εργασίας μου. Επιστροφή της απάντησης ότι τώρα βλέπουν πως έχω καλή κάλυψη 4g. Συνεχίζω κι εγώ "μισώ λεπτό να σας πω, αυτή τη στιγμή έχω ping33 download2,09 και upload 13,9 η κεραία είναι απέναντι μου έχω οπτική επαφή και είναι 800ρα μπάντα" 
Η απάντηση ήταν ότι δεν είναι πολύ καλή ταχύτητα για 4g και πως τα υπόλοιπα στοιχεία δεν μπορεί να τα γνωρίζει, επίσης η κεραία που είμαι συνδεμένος, λογικά, είναι η πιο κοντινή. 
Check out my Speedtest result! How fast is your internet? https://www.speedtest.net/my-result/a/9259051391
Ξέρω ότι δεν γίνεται τίποτα εδώ που βρίσκομαι. 
Δεν μπορώ να πάω αλλού και η άλλη το ίδιο είναι και χειρότερα. 
Αν δεν λέμε τα προβλήματα, μη περιμένουμε και καμία βελτίωση. 
Αύριο θα ανεβάσω screenshot από NetMonster (ξέχασα να βγάλω σήμερα), να δω με κάποιο άλλο πρόγραμμα NetworkCellInfo, nPerf έχει νόημα; 
Άλλη μια φορά θα γράψω ότι δεν περιμένω λύση, παρηγοριά ή συμπαράσταση. Κουβέντα κάνουμε και να βρούμε το τι φταίει, έτσι για την γνώση! Ίσως και για να ξέρουμε τι να περιμένουμε. 
Έτσι απαντάνε στην βονταφον, δήθεν ότι το τεχνικό τμήμα είναι κοντά στον πελάτη και κατανοεί το πρόβλημα του και θα σε ενημερώσει το ίδιο για την εξέλιξη του προβλήματος του. Είναι ο, τι πιο μαρκετιστικο έχω δει από τη πλευρά τους. Θυμάμαι που είχα πρόβλημα με το cashback όταν ήμουν βονταφον πέρυσι το καλοκαίρι και με είχαν τρελάνει στην π@π@τζ@ ότι βλέπουν το πρόβλημα και με έπαιρναν και τηλέφωνο δήθεν να με ρωτήσουν αν επιλύθηκε το πρόβλημα και άλλα τέτοια που προκαλούσαν νευρικό γέλιο

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, johnny_htc said:

Έτσι απαντάνε στην βονταφον, δήθεν ότι το τεχνικό τμήμα είναι κοντά στον πελάτη και κατανοεί το πρόβλημα του και θα σε ενημερώσει το ίδιο για την εξέλιξη του προβλήματος του. Είναι ο, τι πιο μαρκετιστικο έχω δει από τη πλευρά τους. Θυμάμαι που είχα πρόβλημα με το cashback όταν ήμουν βονταφον πέρυσι το καλοκαίρι και με είχαν τρελάνει στην π@π@τζ@ ότι βλέπουν το πρόβλημα και με έπαιρναν και τηλέφωνο δήθεν να με ρωτήσουν αν επιλύθηκε το πρόβλημα και άλλα τέτοια που προκαλούσαν νευρικό γέλιο emoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.png

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τι να κάνω που ο μονόφθαλμος (με καταρράκτη, μυωπία και ότι άλλο υπάρχει σε πάθηση ματιών) βασιλεύει στους τυφλούς; 

Για όσους δεν έχουν εικόνα, αναφέρομαι σε τοπικό επίπεδο το μεγάλο χάλι και ευρύτερα ως ανεκτά μέτριες όλες τους. 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, johnny_htc said:

Έτσι απαντάνε στην βονταφον, δήθεν ότι το τεχνικό τμήμα είναι κοντά στον πελάτη και κατανοεί το πρόβλημα του και θα σε ενημερώσει το ίδιο για την εξέλιξη του προβλήματος του. Είναι ο, τι πιο μαρκετιστικο έχω δει από τη πλευρά τους. Θυμάμαι που είχα πρόβλημα με το cashback όταν ήμουν βονταφον πέρυσι το καλοκαίρι και με είχαν τρελάνει στην π@π@τζ@ ότι βλέπουν το πρόβλημα και με έπαιρναν και τηλέφωνο δήθεν να με ρωτήσουν αν επιλύθηκε το πρόβλημα και άλλα τέτοια που προκαλούσαν νευρικό γέλιο emoji1787.pngemoji1787.pngemoji1787.png

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κάνεις λάθος είναι οι μόνοι που ασχολούνται πραγματικά και σχετικά άμεσα μιλώντας εύκολα και με τεχνικό που ξέρει τι του γίνεται.

Οι άλλοι έχουν χάσει την μπάλα για να μιλήσεις με τεχνικό που γνωρίζει τι γίνεται πρέπει να πουλήσεις την ψυχή σου στον διάολο και πάλι παίζεται αν θα καταφέρεις να μιλήσεις με τεχνικό 🤣

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, cmvr said:

Κάνεις λάθος είναι οι μόνοι που ασχολούνται πραγματικά και σχετικά άμεσα μιλώντας εύκολα και με τεχνικό που ξέρει τι του γίνεται.

Οι άλλοι έχουν χάσει την μπάλα για να μιλήσεις με τεχνικό που γνωρίζει τι γίνεται πρέπει να πουλήσεις την ψυχή σου στον διάολο και πάλι παίζεται αν θα καταφέρεις να μιλήσεις με τεχνικό 🤣

Συμφωνώ με το πρώτο μέρος γιατί πολύ απλά έτσι είναι.

Σχετικά με το δεύτερο μέρος. Αν πουλήσεις και κορμί ή βάλεις υποθήκη και το σπίτι μήπως θα είναι καλύτερα;

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...