Jump to content

Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΛΥΘΗΚΕ !!!!!!!!!!!!!

 

Νομίζω πρέπει να έχει λυθεί εδώ και κανένα μήνα!

 

Για 3G oύτε λόγος φυσικά...

 

ΜΕΤΡΑΤΕ ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΑΝΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ!!!!

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΜΕΝΕΤΕ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ VODAFONE !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Στα Μεγαρα δεν εχω παραπονο για το σημα της vodafone σχεδον full ειναι παντα.Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν εχει σταθερο 3G δικτυο.Δεν πιανει σε ολη την πολη συνεχως.Δηλαδη μια πιανει εδω και μια π.χ 200 μετρα πιο περα....ειναι να κάνεις videoκληση μετα..
Link to comment
Share on other sites

@johndrim,

 

καλό,καλό!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Εγώ σου λέω ότι έιναι ικανοί να το κάνανε και αυτό.

VODAFONE THE LIVE NETWORK
Link to comment
Share on other sites

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

 

Είναι πολύ πιθανόν αυτό!!!

 

Επίσης ακόμα πιο πιθανό είναι να γεμίσανε ένα κοντέηνερ με όλους τους διαμαρτυρόμενους κατοίκους της Τερψιθέας και να τους αδειάσανε κάπου στην Παιανία!!

 

Αυτοί με το που φτάσανε εκεί διαμαρτυρήθηκαν και ξηλώσανε την κεραία στην Παιανία!!!

 

Τώρα είναι στη φαση που γυρίζουν πίσω με τα πόδια και μέχρι να βρουν τον δρόμο μέχρι την Τερψιθέα και να φτάσουν, θα έχουμε σήμα εμείς και εσείς όχι!!!

 

Να δείτε που όταν φτάσουν θα ξαναξηλώσουντην κεραία στην Τερψιθέα και θα επανέλθει της Παιανίας!!!!

 

Ρε με τι μακάκες έχουμε μπλέξει...

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΜΕΝΕΤΕ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ VODAFONE !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Όλο και κάποιος θα τα διαβάζει... ;)

 

Μην ξεχνάμε ότι το myphone είναι ίσως το καλύτερο και εγκυρότερο site που ασχολείται με τις τηλεπικοινωνίες γενικότερα,συνεπώς...

 

Βέβαια,βελτίωση εγώ δεν έχω δει σε όποιο θέμα και να έχω κάνει παράπονα(ανεξαρτήτου εταιρίας),αλλά τουλάχιστον τα λέμε και ξεσπαθώνουμε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

dld k pou ta lete edw mesa ti ginetai? beltiwnetai to shma? apla rwtaw..

 

Πιστεψε με, τα ματια που πρεπει το κοιτανε το site και με το παραπανω...;)

Link to comment
Share on other sites

Ξανακάλεσα στο cs να δω αν ακόμα και μετά τους ψιθύρους για διακοπή της εθνικής περιαγωγής , εξακολουθούν να μην ενδιαφέρονται για την περιοχή μου.

Παιδιά τι να λέμε;Έπεσα πάνω στην πιο sexy φωνή που έχω ακούσει ποτέ μου...:lol:

Τύφλα να ' χουν τα 90...

Μπράβο στη βόνταφον!

Μιλάμε για πολύ προχώ καταστάσεις!!!:p

Το κακό είναι ότι με έδωσε μετά μια άλλη στο τηλέφωνο γιατί η πρώτη δεν ήξερε από αυτά, ήταν πρωτάρα!

Link to comment
Share on other sites

E tote na pw k egw oti h voda den exei shma xalandri. mesa sto spiti me to zori milas sto kinhto k se sugkekrimena shmeia. boh8eia mas +

 

Μπορείς βέβαια να δηλώσεις και το πρόβλημα σου στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (13830) ώστε να έχεις κάποια στιγμή και επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα της Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς βέβαια να δηλώσεις και το πρόβλημα σου στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (13830) ώστε να έχεις κάποια στιγμή και επίσημη ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα της Vodafone.

 

Δεν απαντούν παρά τα όσα λένε...

Τρεις μέρες μου είπαν ότι χρειάζεται.

Κάλεσα Τετάρτη και ακόμα δεν με πήραν!

Πέρυσι έκαναν 1-2 μήνες και απάντησαν μετά από ένα mail που τους έβριζα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν απαντούν παρά τα όσα λένε...

Τρεις μέρες μου είπαν ότι χρειάζεται.

Κάλεσα Τετάρτη και ακόμα δεν με πήραν!

Πέρυσι έκαναν 1-2 μήνες και απάντησαν μετά από ένα mail που τους έβριζα...

 

Εμένα και όσους ξέρω μάλλον μας συμπαθούν και απαντούν πάντοτε!:p (μόνο μια φορά δεν απάντησαν, όχι όμως για θέμα κάλυψης). Ακόμα και έτσι όμως, το πρόβλημα καταγράφεται και το κοιτάνε. Είναι σημαντικό να υπάρχει feedback από τους συνδρομητές, ανεξάρτητα από το αν θα απαντήσουν ή όχι (εξάλλου συνήθως στα θέματα μόνιμου προβλήματος κάλυψης λαμβάνεις μια τυποποιημένη απάντηση).

Link to comment
Share on other sites

Εμένα και όσους ξέρω μάλλον μας συμπαθούν και απαντούν πάντοτε!:p (μόνο μια φορά δεν απάντησαν, όχι όμως για θέμα κάλυψης). Ακόμα και έτσι όμως, το πρόβλημα καταγράφεται και το κοιτάνε. Είναι σημαντικό να υπάρχει feedback από τους συνδρομητές, ανεξάρτητα από το αν θα απαντήσουν ή όχι (εξάλλου συνήθως στα θέματα μόνιμου προβλήματος κάλυψης λαμβάνεις μια τυποποιημένη απάντηση).

 

Σιγα μην παρακαλεσουμε κιολας.Υπαρχει και η φορητοτητα.Ακους εκει, πως το πες feedback :blink: ?Αν αδιαφορει η εταιρια ο πελατης φευγει...

Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην παρακαλεσουμε κιολας.Υπαρχει και η φορητοτητα.Ακους εκει, πως το πες feedback :blink: ?Αν αδιαφορει η εταιρια ο πελατης φευγει...

 

Feedback είναι και η φόρμα που συμπληρώνεις στο windkalipsi.gr Μήπως ούτε αυτό χρειάζεται?:rolleyes: Γενικότερα είναι σαν να λες πως ο πελάτης δεν πρέπει να επικοινωνεί για θέματα κάλυψης με την εταιρεία και πως αν το κάνει είναι σαν να παρακαλά. Και πως η εταιρεία δεν πρέπει να έχει ενημέρωση από τους ίδιους τους συνδρομητές για τα προβλήματα που πιθανον παρουσιάζει ως προς τη παροχή των υπηρεσιών της. Ομολογώ πως δεν αντιλαμβάνομαι τη λογική σου (αν σε όλο αυτό υπάρχει λογική).

Link to comment
Share on other sites

Feedback είναι και η φόρμα που συμπληρώνεις στο windkalipsi.gr Μήπως ούτε αυτό χρειάζεται?:rolleyes: Γενικότερα είναι σαν να λες πως ο πελάτης δεν πρέπει να επικοινωνεί για θέματα κάλυψης με την εταιρεία και πως αν το κάνεις είναι σαν να παρακαλάς. Και πως η εταιρεία δεν πρέπει να έχει ενημέρωση από τους ίδιους τους συνδρομητές για τα προβλήματα που πιθανον παρουσιάζει ως προς τη παροχή των υπηρεσιών της. Ομολογώ πως δεν αντιλαμβάνομαι τη λογική σου (αν σε όλο αυτό υπάρχει λογική).

 

Αλλο το:βοηθηστε στην καλυτερευση της καλυψης αν θελετε....... και αλλο το: αναφερω προβλημα και αδιαφορουν.Αυτο ανεφερθηκε πιο πανω.:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Αλλο το:βοηθηστε στην καλυτερευση της καλυψης αν θελετε....... και αλλο το: αναφερω προβλημα και αδιαφορουν.Αυτο ανεφερθηκε πιο πανω.:ninja:

 

Α! Δηλαδή όταν εγώ συμπληρώνω τη φόρμα του site της wind βοηθάω στη καλυτέρευση της κάλυψης αν θέλουν (ασχέτως αν θα απαντήσουν ή όχι, που στο site συνήθως δεν απαντάνε) ενώ όταν αναφέρω το πρόβλημα στο 13830 της Vodafone είναι δεδομένο ότι είναι υποχρεωμένοι να θέλουν να βελτιώσουν , δεδομένο ότι δεν θα το κοιτάξει κανείς, δεδομένο ότι δεν θα απαντήσει κανείς και είμαι ηλίθιος αφού είναι σαν να παρακαλάω την εταιρεία. Ομολογώ πως εξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι τη λογική σου.

Link to comment
Share on other sites

Α! Δηλαδή όταν εγώ συμπληρώνω τη φόρμα του site της wind βοηθάω στη καλυτέρευση της κάλυψης αν θέλουν (ασχέτως αν θα απαντήσουν ή όχι, που στο site συνήθως δεν απαντάνε) ενώ όταν αναφέρω το πρόβλημα στο 13830 της Vodafone είναι δεδομένο ότι είναι υποχρεωμένοι να θέλουν να βελτιώσουν , δεδομένο ότι δεν θα το κοιτάξει κανείς, δεδομένο ότι δεν θα απαντήσει κανείς και είμαι ηλίθιος αφού είναι σαν να παρακαλάω την εταιρεία. Ομολογώ πως εξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι τη λογική σου.

 

Εδω συζηταμε για την vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Εδω συζηταμε για την vodafone...

 

Άρα μόνο στη Vodafone είναι ηλίθιο να καλείς και να αναφέρεις το πρόβλημα σου, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα το κοιτάξει, είναι δεδομένο πως κανείς δεν θα απαντήσει και πως γενικότερα η εταιρεία δεν πρέπει να έχει feedback από τους συνδρομητές της για θέματα δικτύου αλλά είναι υποχρεωμένη να τα επιλύει σε αντίθεση με άλλες που μπορούν να κρατούν τέτοιου είδους στατιστικά στοιχεία αφού εκεί ο χρήστης βοηθά στη καλυτέρευση της κάλυψης ενώ στην εταιρεία για την οποία συζητάμε απλώς παρακαλάει χωρίς λόγο. Δεν με βοηθάς να καταλάβω τι εννοείς.:rolleyes::O

 

Όπως και να 'χει εδώ δίνουμε συμβουλές και παραθέτουμε απόψεις. Άποψη μου είναι όπως όταν έχεις ένα πρόβλημα, είτε έχεις Vodafone, είτε WIND, είτε Cosmote, είτε ΟΤΕ, είτε HOL, είτε Forthnet, είτε Tellas, είτε Netone, είτε ΟΝ είτε δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, καλό θα είναι να ενημερώνεις την εταιρεία (και από εκεί και πέρα αν δεν γίνει κάτι φεύγεις). Γιατι τα προβλήματα δεν λύνονται δια μαγείας, πρέπει η εταιρεία να έχει ενημέρωση για αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα και όσους ξέρω μάλλον μας συμπαθούν και απαντούν πάντοτε!:p (μόνο μια φορά δεν απάντησαν, όχι όμως για θέμα κάλυψης). Ακόμα και έτσι όμως, το πρόβλημα καταγράφεται και το κοιτάνε. Είναι σημαντικό να υπάρχει feedback από τους συνδρομητές, ανεξάρτητα από το αν θα απαντήσουν ή όχι (εξάλλου συνήθως στα θέματα μόνιμου προβλήματος κάλυψης λαμβάνεις μια τυποποιημένη απάντηση).

 

Μάλλον σας συμπαθούν.:p

 

Βασικά εσείς μάλλον αναφέρετε περιοχές της Αθήνας ή τουλάχιστον μεγάλων πόλεων.

Εγώ τους ανέφερα περιοχή που ούτε καν ξέρουν αν βρίσκεται στην Ελλάδα και που ακριβώς είναι...Φανταστείτε ότι η άλλη δεν μπορούσε να το προφέρει και σωστά:lol:!

Όταν πέρυσι αφού τους τα έχωσα στο mail με πήραν να μου πουν στο περίπου, ότι ενώ είχαν πολλές καταχωρήσεις για πρόβλημα στην περιοχή, δεν τους ενδιέφερε, αντιλαμβάνομαι ότι τελικά μάλλον εξακολουθεί αυτή η αδιαφορία και για φέτος.

 

Πράγματι πάντως όταν η εταιρεία αδιαφορεί, ο πελάτης φεύγει.

Αυτό έκανα και με τη Wind που ως άλλη ξύπνια με παραμύθιαζε για κεραία από τον Σεπτέμβριο του 2006.

Βέβαια η πρώτη δεν έχει και πολλά να χάσει από εμένα .2 καρτοκινητά που έχω θα τα αφήσω μάλλον να λήξουν, όπως έκανα και με το CU που το 2005 είχα ως βασικό νούμερο.

Το πρόβλημα είναι ότι η Cosmote έχει σοβαρό πρόβλημα στο σπίτι μου στο Βόλο(μετακόμισα) σε αντίθεση με τις άλλες 2!!!Δύσκολα να βγάλεις και άκρη με την εξυπηρέτηση της Cosmote...

Οπότε ήλπιζα ότι επιτέλους θα βρω διέξοδο σε άλλη εταιρεία με καλή κάλυψη σε όλες τις περιοχές που κινούμαι.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά για άλλη μια χρονιά η Κοταφον μας γράφει ποικιλοτρόπως:"Δεν είναι στα άμεσα σχέδια η βελτίωση της κάλυψης στην περιοχή".

Δηλαδή σε ποια σχέδια είναι η επέκταση της ανύπαρκτης κάλυψής της;

Τίποτα τίποτα, καμιά εταιρική ευθύνη:!:

Αυτό που με νευριάζει είναι που μου αναφέρουν ότι υπάρχουν πολλές αναφορές και το πρόβλημα είναι γνωστό στο τεχνικό τμήμα εδώ και χρόνια ."Είστε στα όρια της κάλυψης" μου είπαν.

Η κάλυψη κύριοι δεν είναι μπακλαβάς ώστε κάποιος να πάρει γωνία και κάποιος μέση!

Βάλτε και καμιά κεραία, φραγκοφονιάδες!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά για άλλη μια χρονιά η Κοταφον μας γράφει ποικιλοτρόπως:"Δεν είναι στα άμεσα σχέδια η βελτίωση της κάλυψης στην περιοχή".

Δηλαδή σε ποια σχέδια είναι η επέκταση της ανύπαρκτης κάλυψής της;

Τίποτα τίποτα, καμιά εταιρική ευθύνη:!:

Αυτό που με νευριάζει είναι που μου αναφέρουν ότι υπάρχουν πολλές αναφορές και το πρόβλημα είναι γνωστό στο τεχνικό τμήμα εδώ και χρόνια ."Είστε στα όρια της κάλυψης" μου είπαν.

Η κάλυψη κύριοι δεν είναι μπακλαβάς ώστε κάποιος να πάρει γωνία και κάποιος μέση!

Βάλτε και καμιά κεραία, φραγκοφονιάδες!

 

Στη Ροδόπολη υπήρχε κεραία παλιότερα, η οποία αφαιερέθηκε λόγω αντιδράσεων κατοίκων.

Αυτό μπόρεσα να μάθω.

Link to comment
Share on other sites

Στη Ροδόπολη υπήρχε κεραία παλιότερα, η οποία αφαιερέθηκε λόγω αντιδράσεων κατοίκων.

Αυτό μπόρεσα να μάθω.

 

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο.:confused:Από όσο θυμάμαι η Βόνταφον δεν έπιανε καθόλου αρκετά χρόνια πριν!

Σίγουρα ισχύει αυτό;Μιλάμε λογικά για πριν το 2000?

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...