Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ton kofti ton exw vgalei edw kai 1000km...

na allakso telika pistoni i oxi?

an borei kapios na mou grapsei analitika ti na valo epano mazi me tis times...

ante mexri 400 evro diatheto...

 

Με αυτα τα λεφτα βαζεις ενα κυλινδροπιστονο 70κυβ + μια πιο σπορ εξατμιση.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Nα πω και εγω πως μετα απο 1 χρονο με πειραγμενο κυβισμο και χωρις φιλτρο μαλιστα δεν εχω το παραμικρο προβλημα.Τωρα αν το αλλο το παληκαρι εκαιγε νερο και εβαζε λαδι τηγανισματος μεσα ,τι να πω.

 

Οσο για το ποσοι θα κυκλοφορουν με το sym....πες μου ποσα runner βλεπεις στον δρομο καθημερινα ανεξαρτητως κυβισμου και θα καταλαβεις οτι ο κοσμος τα εμπιστευεται και διατιθεται να πληρωσει αρκετα παραπανω και να αποκτησει ενα τετοιο παρα ενα παπακι η οποιοδηποτε κινεζικο ;)

Link to comment
Share on other sites

Άκου φίλε Λεώ ένα παράλογο!Έγβαλα το βαγιατόρ Top Performance που είχα πάρει και τις μπίλιες τις Top Performance και έβαλα τις μάνας του.Επίσης έβγαλα τον υμάντα Malossi και έβαλα της μανούλας του και ακόμα έβγαλα τα ελατήρια και το μεγάλο και τα μικρά του συμπλέκτη Malossi και έβαλα της μανούλας του και άφησα μόνο το κυλινδροπίστονο Top Performance,κεφαλή Top Performance,καρμυλατέρ και εισαγωγή Malossi,εξάτμηση Gianelli και φίλτρο Malossi.Το μηχανάκι πηγαίνει γ...... τώρα.Εξήγήστε το!!!

Μήπως είναι καταραμένο???

Link to comment
Share on other sites

simperasma.... ta TOP PERFORMANCE einai xirotera kai apo ta mamisia :lol: :lol:

ti allo na skeftei kaneis??:O :O

 

giati den bazeis malossi simplekti, variator, barelakia???;)

Μέγιστη επιτρεπόμενη εικόνα 420Χ150 και 16Κ.
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Mozilla/4.08 (PDA; NF33PPC3AR/1.0) NetFront/3.3)

 

σταυρο, η τα μαμισια εχουν βελτιωθει πολυ και αποδιδουν ετσι απο τα προηγουμενα μοντελα η τα top performance ειναι για τα σκουπιδια...

Δεν το καταλαβαινω αλλιως...

Link to comment
Share on other sites

Είναι μάπα.Την πάτησα γιατί έτσι μου είχε πει στην αρχή ένας ******ς μηχανικός και τώρα άλλαξα μηχανικο και μου το επιβαιβέωσε.Έχω και Τοπ κυλινδροπιστονο.λέτε να κολλησει?
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Mozilla/4.08 (PDA; NF33PPC3AR/1.0) NetFront/3.3)

 

Δεν πιστευω,τουλαχιστον οχι ακομα.Φαντασου ποση δυναμη θα μπορουσες να εχεις με malossi...

Προσεχε την θερμοκρασια ,βαζε καλο λαδι και κανε καμια προσευχη.Εξαλλου εχεις και τα εργοστασιακα.

Link to comment
Share on other sites

κι εμενα αυτο μου ερχεται πρωτο στο μυαλο. τα τοπ περφορμανς σιγουρα εχουν πολυ λιγοτερη υποδυναμη απο ενα κυλ/στονο μαλοσσι.το θεμα ομως ειναι οτι το βαριατορ-μπιλιες-ιμαντας ειναι κατι που δεν επειρεαζεται απο την υποδυναμη.δηλαδη δουλευει το ιδιο καλα και σε 50αρι και σε 80αρι σαν ανεξαρτητο μηχανικο στοιχειο. το θεμα ειναι το ελατηριο!θελω βασικα να μου πεις αν εχεις βαλει ποιο μαλακο ή σκληρο αποτο μανισιο? γιατι αν εχεις βαλει ποιο σκληρο (το ασπρο σηνηθως),χρειαζεται αρκετη παραπανω δυναμη δουλεψει οπως πρεπει.γιατι κι εγω το ειχα παθει αυτο.ειχα βαλει ασπρο ελατηριο σε 50αρι και στις ανηφορες δεν μπορουσα να ξεκινησω, χωρις υπερβολη!επεισης κατι αλλο που χρειαζεται μεγαλη υποδυναμη για να ''δουλεψει'' σωστα ειναι τα γραναζια τελικης.

 

οριστε και μια πολυ καλη επεξηγηση του συστηματος μεταδωσης κινησης του runner:

http://img504.imageshack.us/img504/9136/transys1hq6.th.gif

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΚΑΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ.ΕΒΑΛΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Γ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ.ΜΕ ΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟΠΙΣΤΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΜΑΛΟΣΣΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΓΙΑΤΙ Η GIANELLI ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΠΟΙΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ?ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΜΑΛΟΣΣΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΟΣΟ ΝΑ ΝΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ.
Link to comment
Share on other sites

h leovinchi einai poly kalh exatmish

 

http://w2.bikepics.com/pics/2006/10/28/bikepics-711337-320.jpg http://w2.bikepics.com/pics/2006/11/03/bikepics-714320-full.jpg

neo forum gia z125

http://z125club.20.forumer.com/index.php

MINE:cool:
Link to comment
Share on other sites

Και εγω σκοπευω να αλλαξω εξατμιση συντομα αλλα επειδη απο οτι εχω ακουσει ειναι η Malossi λεω να χτυπησω εκεινη.Την βρισκω 270 ευρω.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν την θές την δική σου και δεν έχεις κανονίσει να την δώσεις δώστην μου γιατί η δική μου κάνει έναν θόρυβο σαν να έχει τρυπήσει.Και μου είπε ο μηχανικός οτι κάτι έχει γίνει στα διαφράγματα και δεν αξίζει να την φτιάξω!Αν δεν την χρειάζεσαι φυσικα!
Link to comment
Share on other sites

Ποσα δινεις; :)

Δεν νομιζω να την χρειαστω αλλα λογω οικονομικων το κοβω να αλλαζω τελη του αλλου μηνα.

Link to comment
Share on other sites

μια πολυ καλη λυση ειναι η πολυφορεμενη-αρα αξιοπιστη polini evolution ή polini for race.http://uk.catalogo.polini.it/en/pagina_712.7.html http://uk.catalogo.polini.it/en/pagina_712.30.html
Link to comment
Share on other sites

paidia na sas rotiso kati.

molis xthes paratirisa oti i korna mou ta eftise (den tin xrisimopoio sixna,den eimai k poli neurikos odigos) kserete ti mporei na ftaiei??igrasia h kati allo?? an tin patao sinexeia isos akoustei poli ligo.mporo na kano kati h na pao service???

 

euxaristo

Link to comment
Share on other sites

paidia na sas rotiso kati.

molis xthes paratirisa oti i korna mou ta eftise (den tin xrisimopoio sixna,den eimai k poli neurikos odigos) kserete ti mporei na ftaiei??igrasia h kati allo?? an tin patao sinexeia isos akoustei poli ligo.mporo na kano kati h na pao service???

 

euxaristo

ισως εχει κοπει κανενα καλωδιο η εχει βγει το φις,βγαλε την μπροστινη μασκα και ακριβως μπροστα ειναι η κορνα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Βάλε κλαξόν!:lol: :lol: :lol:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Poli isixia epese sto Thread :)....parigkila exthes tin Leovince ZX gia to Runner mou...tora exo tin Gianneli Next :(...tha do kamia diafora ektos apo ton mamato ixo tis ZX se sxesi me ton Teneke tis Gianneli?

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε ας αναψουμε λιγο την συζητηση.:)

Και εγω λεω να αλλαξω εξατμιση αλλα να παρω μια που να αποδιδει στο δικο μου γιατι πολλες που εχω δει αποδιδουν μετα τις 10.000 στροφες:shock:

 

Βλεπω μια της technigas νικελωμενη αλλα και αρκετες αλλες...

Τεσπα θα ρωτησω τον μηχανικου μου που εχει φτιαξει πολλα να μου την καλυτερη επιλογη για το δικο μου.

Link to comment
Share on other sites

i Gianneli pou foras einai idi mia poli kali eksatmisi...alla an thes kati poio agonistiko mporeis na deis gia Malossi i kamia tetoia ... : http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?products_id=9363&cPath=4_15_175_1321

http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?products_id=434&cPath=4_15_175_1321

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκο Σαρακινέ για την εξάτμιση!Σαν τενεκές κάνει!Βγάλτου τα αυτοκόλλητα!Θα ναι πιο επιβλητικό!Εγω του τα γβαλα ολα!για δεσ!!!!!
Link to comment
Share on other sites

file mou kai go tha ta vgalo..aplos perimeno na erthoun ta plastika pou parigkila giati eixa trakarei kai eixa kapoia spasimata stin deksia plevra...tha valo kai tin ZX Leovince pou parigkila episis kai ton "teneke" pou exo tora tha ton pouliso :)

Debugging is twice as hard as writing the code in the first place. Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are, by definition, not smart enough to debug it.

 

— Brian W. Kernighan and P. J. Plauger in The Elements of Programming Style.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...