Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Thelo na mou peis an mporeis pritani kati.exo allaksei kilindro,pistoni,kefali,mpilies,zigkler,vagiator kai tora thelo na allakso kai eksatmisi kai tha valo mallon tin gianelli.exo to gilera runner 50cc kai to exo kanei 80cc.an tou valo kai tin eksatmisi tha do kamia diafora?pes mou otidipote einai na kano aokma.karmpilater megalitera?me thn thermokrasia tha exo kana provlima?tora den exo tipota oute anevazei.ti les?efxaristo!

Ο πρυτανης εχει μαλλον πολλη δουλεια στο συνεργειο εχει πολυ καιρο να γραψει. Καλυτερα θα ηταν να γενικευες λιγο την ερωτηση προς ολους. Εγω προσωπικα δεν ξερω τι ειαι ζιγκλερ αλλα ξερω τι ειναι εξατμιση και ποσα αλογα δινει... Λοιπον οπως καταλαβα εχεις τη μανισια εξατμιση, μεγα λαθος κατα τη γνωμη μου διοτι με τοσα κυβικα το μηχανακι παει πνιγμενο.(Σαν να βαζεις πατατα στην εξατμιση ενος αυτοκινητου και να περιμενεις να παρει μπρος) Οι εξατμισεις σε επιπεδο 80cc πιστευω οτι δινουν 2 2,5 αλογα αν ειναι καλες. Εγω θα σου προτεινα να βαλεις και ενα συμπλεκτη καλο με λιγο σκληροτερα ελατηρια απο τα μανισια.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Filarako to exo peiraksei ego to diko mou apo 50cc se 80cc.Parapano den mporeis giati ama se stamatisei i astinomia tote tin evapses.Exo allaksei kilindro,pistoni,kefali,bagiator,mpilies kai zigkler.Tora mou menei i eksatmisi kai mallon tha valo tin gianelli.einai i kaliteri lisi.Na se rotiso kai go kati an theleis na mou apantiseis opos kai oi ipoloipoi pou tha deite tin apantisi mou.pos tha steilo kai ego prosopiko minima kai tha to vlepoun oi alloi kai na mou apantoun gia kati erotiseis pou thelo?
Link to comment
Share on other sites

Ανοιγεις το προφιλ αυτου που σε ενδιαφερει πατωντας το εικονοδιο κατω απο το ονομα του(κινητο) και μετα πατας "αποστολη προσωπικου μηνυνατος"
Link to comment
Share on other sites

Παιδια αμα το παμε ετσι τοτε θα ειχαν παει μεσα οσοι πιτσιρικαδες εχουν GLX και φυσικα οχι μαμα.Γιατι μπορει να ειναι αστυνομικοι αλλα δεν ειναι ηλιθιοι.

Σιγα μην κατσουν να κοιταξουν τι κυλινδροκεφαλη εχουμε.

 

Απλα πες του να δει αριθμο κινητηρα και ας σου πει μετα!!

Link to comment
Share on other sites

Filarako to exo peiraksei ego to diko mou apo 50cc se 80cc.Parapano den mporeis giati ama se stamatisei i astinomia tote tin evapses.Exo allaksei kilindro,pistoni,kefali,bagiator,mpilies kai zigkler.Tora mou menei i eksatmisi kai mallon tha valo tin gianelli.einai i kaliteri lisi.Na se rotiso kai go kati an theleis na mou apantiseis opos kai oi ipoloipoi pou tha deite tin apantisi mou.pos tha steilo kai ego prosopiko minima kai tha to vlepoun oi alloi kai na mou apantoun gia kati erotiseis pou thelo?

Αμα θες καντο και 100 αν το κολλημα σου ειναι η μπατσια ετσι και αλλιως εισαι ηδη παρανομος(βελτιωση ειναι νομιμη αν η ιπποδυναμηδεν ξεπερνα το 20% της αρχικης. Πιστευω οτι μετα ομως δεν θα ειναι καθολου αξιοπιστο.

 

 

 

 

Και μια ερωτηση στον leolipop ποσα κυβικα το εχεις?

Link to comment
Share on other sites

Και μια ερωτηση στον leolipop ποσα κυβικα το εχεις?

 

72cc

 

Εχοντας επανω αλλο/η

 

Variator

Καμπανα βολαν

ιμαντα

Καρμπυρατερ 25mm

Εισαγωγη

Εξατμιση gianelli

 

Ολα malossi φυσικα

 

Και θελω ακομα : Συμπλεκτη , σωληνακια υψηλης για τα φρενα.Ακομα ενα ωραιο πισω φαναρι που βρηκα και το κοντερ αξιας 140 ευρω και λαμπες αλογονου.:D

 

ΑΑ!καποια στιγμη αλλαγη ελαστικων και μαυρο βαψιμο στις ζαντες.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αφου ειμαστε που ειμαστε ολοι off topic απο την αρχη να ρωτησω και εγω τη βλακεια μου. Το μονο σιγουρο ειναι οτι τα μηχανακια ειναι επικινδυνα.:knife: :knife: Σε 2 μηνες παιρνω και εγω μηχ. και το σκεφτομαι πολυ. Εσεις ειχατε καμια τοσο τραγικη εμπειρια που να πειτε "δεν ξανα ανεβαινω στο ρημαδι", η τελικα δεν ειναι τα πραματα τοσο επικινδυνα?
Link to comment
Share on other sites

Γιατι ρε συ off topic ? Εγω δεν εχω πεσει ποτε απο μηχανακι και ουτε σκοπευω...Παλιοτερα ομως ειχα πεσει απο ποδηλατο εχοντας τραυματα και στα 2 μου γονατα, διαμπερες σκισιμο στο πανω χειλος και 2 σπασμενα δοντια...

Παρ'ολα αυτα ενα μηνα μετα που ημουν ενταξει συνεχισα να κανω.

Link to comment
Share on other sites

off topic οχι σε σχεση με τον τιτλο αλλα με το πρωτο μηνυμα του δημιουργου.

Το αιωνιο:"Εσυ μπορει να οδηγας καλα αλλα οι αλλοι?" θα μας κηνυγαει για παντα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας παιδια εναν οδηγο βελτιωσης επισημαινω τα εξης:

(μεταφρασμενα απο το ιντερνετ)

 

1) Ενα Kit 70cc θα δωσει απο 2-3 ιππους

2) Mε ενα καρμπυρατερ 25mm ενω προσφερει μονο 1 ιππο ,θα δωσει τεραστια αυξηση στην αντιδραση του γκαζιου επιτρεποντας χαμηλοτερους χρονους επιταχυνσης εν κινηση πχ. 50-70 χμ/ω.Επισης βαζοντας ενα φιλτρο μεγαλης αποδοσης θα δωσει ακομα 0,5 ιππους προσαρμοζωντας ιδιας διαμετρου εισαγωγη.

3) Ενας στροφαλος Malossi περα απο οτι θα ειναι πιο ανθεκτικος επιτρεπει υψηλοτερη αρχικη συμπιεση προσφεροντας ελαφρως αυξημενη δυναμη και υψηλοτερo οριο στροφων (16.000).Με τον εργοστασιακο στροφαλο ενα "πειραγμενο" runner θα γυριζει στις 9.500 - 10.000.

4) Ενα variator αποδοσης μπορει να αυξησει την ταχυτητα και την επιταχυνση επιρεποντας στην δυναμη να παει πιο αποδοτικα στον τροχο απο την μεταδοση.

5) Οι ιμαντες απο kevlar επιτρεπουν περισσοτερη δυναμη να παει στον τροχο αποβαλοντας το τεραστιο ποσο τεντωματων και χαλαρωματων ενος απλου ιμαντα.

6) Μια εξατμιση αποδοσης θα απελευθερωσει τον κινητηρα ενω θα δωσει λιγη ακομα δυναμη.

7) Ο συμπλεκτης ελεγχει ποσο προοδευτικα/γρηγορα η δυναμη του κινητηρα δεσμευει τον πισω τροχο.Ενας βελτιωμενης αποδοσης με μαλακα ελατηρια θα δωσει καλυτερη εκκινηση απο σταση.

 

Αυτα λεει παιδια σε γενικες γραμμες.Ελπιζω να βοηθησα.:)

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζοντας παιδια εναν οδηγο βελτιωσης επισημαινω τα εξης:

(μεταφρασμενα απο το ιντερνετ)

 

1) Ενα Kit 70cc θα δωσει απο 2-3 ιππους

2) Mε ενα καρμπυρατερ 25mm ενω προσφερει μονο 1 ιππο ,θα δωσει τεραστια αυξηση στην αντιδραση του γκαζιου επιτρεποντας χαμηλοτερους χρονους επιταχυνσης εν κινηση πχ. 50-70 χμ/ω.Επισης βαζοντας ενα φιλτρο μεγαλης αποδοσης θα δωσει ακομα 0,5 ιππους προσαρμοζωντας ιδιας διαμετρου εισαγωγη.

3) Ενας στροφαλος Malossi περα απο οτι θα ειναι πιο ανθεκτικος επιτρεπει υψηλοτερη αρχικη συμπιεση προσφεροντας ελαφρως αυξημενη δυναμη και υψηλοτερo οριο στροφων (16.000).Με τον εργοστασιακο στροφαλο ενα "πειραγμενο" runner θα γυριζει στις 9.500 - 10.000.

4) Ενα variator αποδοσης μπορει να αυξησει την ταχυτητα και την επιταχυνση επιρεποντας στην δυναμη να παει πιο αποδοτικα στον τροχο απο την μεταδοση.

5) Οι ιμαντες απο kevlar επιτρεπουν περισσοτερη δυναμη να παει στον τροχο αποβαλοντας το τεραστιο ποσο τεντωματων και χαλαρωματων ενος απλου ιμαντα.

6) Μια εξατμιση αποδοσης θα απελευθερωσει τον κινητηρα ενω θα δωσει λιγη ακομα δυναμη.

7) Ο συμπλεκτης ελεγχει ποσο προοδευτικα/γρηγορα η δυναμη του κινητηρα δεσμευει τον πισω τροχο.Ενας βελτιωμενης αποδοσης με μαλακα ελατηρια θα δωσει καλυτερη εκκινηση απο σταση.

 

Αυτα λεει παιδια σε γενικες γραμμες.Ελπιζω να βοηθησα.:)

 

 

 

 

Καλά όλα αυτά αλλά είναι λάθος....:lol:

 

1) Με το Κιτ των 72cc όχι 70 πέρνεις από 3 μέχρι και 15 ίππους.

2) Καθαρά θεωρία καταρχήν 25αρι είναι μεγάλο με ένα 21mm είσαι αρχηγός. Τώρα μπορεί να σου δώσει 1 μπορεί και 1.5 άλογο πάντως σωστά η διαφορά είναι στιν απόκριση και στην ροπή!

3) Ο στρόφαλος ο Mallosi αντέχει μέχρι 16000rpm δέν γυρνάει εκεί! Τουλάχιστον όχι άμα δέν βάλεις ρεύματα πηνία κτλπ;)

4) Μικρή διαφορά...

5) Θεωρία και πάλι! Στην πράξη ο μανήσιος πολλές φορές έχει αποδιχτεί πολύ καλήτερος!

6) Τεραστία διαφορά στην απόδοση κάνει η εξάτμιση! Είναι το Α-Ω στα 2χρονα!

7) Περίπου έτσι...;)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε φιλε δεν θα τα χαλασουμε για 2 κυβικα... :)

 

Εγω παντως ειδα αρκετη διαφορα με αλλαγη ιμαντα και variator και δεν νομιζω πως ο μαμισιος ειναι καλυτερος.

 

Οσο για το στροφαλο φιλε Παντελη ,αν σκεφτεις οτι ο μαμισιος κοστιζει 200 ευρω (ετσι μου εχουν πει) νομιζω οτι συμφερει αρκετα η αλλαγη οταν πχ παραδωσει το πνευμα.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε φιλε δεν θα τα χαλασουμε για 2 κυβικα... :)

 

Εγω παντως ειδα αρκετη διαφορα με αλλαγη ιμαντα και variator και δεν νομιζω πως ο μαμισιος ειναι καλυτερος.

 

Οσο για το στροφαλο φιλε Παντελη ,αν σκεφτεις οτι ο μαμισιος κοστιζει 200 ευρω (ετσι μου εχουν πει) νομιζω οτι συμφερει αρκετα η αλλαγη οταν πχ παραδωσει το πνευμα.

 

Με βαριατόρ και ιμάντα αποκλείετε να είδες διαφορά! Μήπως άλλαξες και μπιλάκια μαζί?

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδία να ρωτήσω κάτι??

ένα φιλαράκι μου έχει ένα gileraκι 50 άρι καί βρήκε μοτέρ 125 2t

σε περίπτωση που τόν σταματήσουν και δούν αριθμό κινητήρα και πλαισίου

και δέν είναι ίδιοι τί γίνεται??

Μόνο άν βρεί κάποίον να τού κόψει απόδειξη αγοράς και έτσι????

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδία να ρωτήσω κάτι??

ένα φιλαράκι μου έχει ένα gileraκι 50 άρι καί βρήκε μοτέρ 125 2t

σε περίπτωση που τόν σταματήσουν και δούν αριθμό κινητήρα και πλαισίου

και δέν είναι ίδιοι τί γίνεται??

Μόνο άν βρεί κάποίον να τού κόψει απόδειξη αγοράς και έτσι????

 

Aν εχει διπλωμα για παραπανω απο 50 κυβικα ας παει να αλλαξει τα νουμερα αλλα μαλλον δεν εχει ετσι?:rolleyes:

 

Αυτο που λες γινεται αλλα εξαρταται σε ποιον θα πεσει μετα...Αν το ψαξουν το ζητημα μαλλον την εβαψε.

Link to comment
Share on other sites

μόνο δίπλωμα γία 50 άρι......

ακουσε οτι μπορεί να πάει να του τυπώωσουν τόν αριθμό πλαισίου στόν κινητήρα...

Πώς γίνεται αυτό????

Link to comment
Share on other sites

εσάς τόν αριθμό τόν έχει σε ταμπελάκι ή τυπώμένω πάνω στόν κινητήρα??

 

Και εγω εχω ακουσει οτι γινεται καπως να τυπωθει αριθμος στον κινητηρα.Οτι θελει να βαλει ο καθενας...:shifty:

Εμενα οι χαρακτηρες ειναι χαραγμενοι θα ελεγα.Με το ζορι φαινονται :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμενο και τρακαρισμενο runner μοντελο 2000(1000ευρω) η καινουργιο runner 2006 (2300ευρω)????? Το θεμα ειναι οτι εγω θα το χριαστω (3)-4-5 χρονια ακομα, θα αντεξει το τρακαρισμενο?, θα ειναι αξιοπιστο επειδη θα ειναι χτυπημενο δηλαδη...? Μηπως ειναι ομως πολλα 2300 για 4 χρονια??

 

 

Μολις διαβασα το ποστ. Ενας γνωστος μου με συνεργειο αυτοκινητων δεν λεμε ονοματα και μπουμε μεσα εχει νουμερα και τα χτυπαει με το σφυρι οπου θελει να γραψει. Εχει κανει αυτοκινητα....

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμενο και τρακαρισμενο runner μοντελο 2000(1000ευρω) η καινουργιο runner 2006 (2300ευρω)????? Το θεμα ειναι οτι εγω θα το χριαστω (3)-4-5 χρονια ακομα, θα αντεξει το τρακαρισμενο?, θα ειναι αξιοπιστο επειδη θα ειναι χτυπημενο δηλαδη...? Μηπως ειναι ομως πολλα 2300 για 4 χρονια??

 

 

Μολις διαβασα το ποστ. Ενας γνωστος μου με συνεργειο αυτοκινητων δεν λεμε ονοματα και μπουμε μεσα εχει νουμερα και τα χτυπαει με το σφυρι οπου θελει να γραψει. Εχει κανει αυτοκινητα....

φυσικα και καινουργιο και με την Εγγυηση σου ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδία να ρωτήσω κάτι??

ένα φιλαράκι μου έχει ένα gileraκι 50 άρι καί βρήκε μοτέρ 125 2t

σε περίπτωση που τόν σταματήσουν και δούν αριθμό κινητήρα και πλαισίου

και δέν είναι ίδιοι τί γίνεται??

Μόνο άν βρεί κάποίον να τού κόψει απόδειξη αγοράς και έτσι????

θα βρει λυση ο μηχανικος του....:P

@gil56+raver se typhoon mpenei apo piaggio nrg αλλα θελει κοψιμο το πλαστικο μπροστα...οποτε δεν νομιζω να αξιζει.

 

@pantelis07 poulaw to diko m montelo 10/01 h 02 den θυμαμαι ,750ε κ δεν ειναι ουτε τρακαρισμενο ουτε τιποτα...σιγουρα θελει λαστιχα παντως,το χω στο γκαραζ εδω κ καιρο κ απλα το βγαζω 1 φορα την βδομαδα για να το μετακινω:P esi ειχες κανει ποστ κ στο σβησαν π ζηταγες επειγον runner?

παντως αυτος π σ πουλαει το τρακαρισμενο κ πρωηγ.μοντελο απο μενα απλα θα ναι κανας γελοιος π ψαχνει κοροιδα...1000ε ειναι υπερβολικα για τρακαρισμενο

 

2300 με δοσεις εννοεις?για 50αρη αν δεν σ περισευουν δεν αξιζει ...στην τελικη πaiρνεις ενα φτηνο 50αρη σε καλη κατασταση κ οποτε χαλασει ή βαρεθεις το γκαζι αλλαζεις κυλινδορπιστονα κτλ με κανα 300ε το πολυ κ το κανεις καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

θα βρει λυση ο μηχανικος του....:P

 

@pantelis07 poulaw to diko m montelo 10/01 h 02 den θυμαμαι ,750ε κ δεν ειναι ουτε τρακαρισμενο ουτε τιποτα...σιγουρα θελει λαστιχα παντως,το χω στο γκαραζ εδω κ καιρο κ απλα το βγαζω 1 φορα την βδομαδα για να το μετακινω:P esi ειχες κανει ποστ κ στο σβησαν π ζηταγες επειγον runner?

παντως αυτος π σ πουλαει το τρακαρισμενο κ πρωηγ.μοντελο απο μενα απλα θα ναι κανας γελοιος π ψαχνει κοροιδα...1000ε ειναι υπερβολικα για τρακαρισμενο

2300 με δοσεις εννοεις?για 50αρη αν δεν σ περισευουν δεν αξιζει ...στην τελικη πaiρνεις ενα φτηνο 50αρη σε καλη κατασταση κ οποτε χαλασει ή βαρεθεις το γκαζι αλλαζεις κυλινδορπιστονα κτλ με κανα 300ε το πολυ κ το κανεις καινουργιο.

 

 

Edw perneis ama3i me ta idia lefta!:lol: :lol:

 

ps se kamia germania...akous ekei 1000 eurw gia trakarismeno mhxanaki kai palio.EleoC*

 

 

asd*

One of the things you learn after years of dealing with drug people,

is that you can turn your back on a person,

but never turn your back on a drug.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...