Jump to content

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια


soublaki-3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Νέες αυξημένες τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ισχύουν από 1ης Απριλίου για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, καθώς η άνοδος στην τιμή των καυσίμων, οι κρατήσεις υπέρ τρίτων και το ΦΠΑ είναι οι πιο βασικοί λόγοι που επικαλούνται οι ακτοπλόοι για την απόφαση αυτή.

 

Ο όμιλος ATTICA GROUP με τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες «super star ferries» και «blue star ferries» που εκτελούν δρομολόγια Κρήτη Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, είχε ανακοινώσει από τέλη Ιανουαρίου την αύξηση 8% στο ναύλο των επιβατών από 1ης Απριλίου, αν δεν γίνει καμία κίνηση από πλευράς υπουργείου για τη μείωση των κρατήσεων υπέρ τρίτων.

 

Από την αύξηση αυτή εξαιρούνται οι επιβάτες της καμπίνας και τα οχήματα ενώ η εταιρεία όπως και άλλες έχουν δεσμευτεί να μειώσουν τους ναύλους ισόποσα αν υπάρξει μείωση στις κρατήσεις υπέρ τρίτων.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες , το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας εξετάζει το γεγονός τη μείωσης κάποιων κρατήσεων, αρκεί οι ακτοπλόοι να συμφωνήσουν με τους ναυτεργάτες για τη συλλογική σύμβαση εργασίας και αν γίνει αυτό, η οποιαδήποτε μείωση στο εισιτήριο για την οποία έχουν δεσμευτεί κάποιες από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, να γίνει προς όφελος των επιβατών.

 

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αντιδρούν για τέλη υπέρ τρίτων τα οποία τονίζουν επιβαρύνουν τα εισιτήρια των επιβατών εδώ και χρόνια, όπως ο επίναυλος και τα τέλη υπέρ ΝΑΤ/ΚΑΕΟ.

 

Ο επίναυλος είναι το ποσοστό του 3% επί του καθαρού ναύλου για τη μεταφορά επιβατών και οχημάτων στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές, ο οποίος αποδίδεται υπέρ ενός ταμείου για την ενίσχυση των άγονων γραμμών για την ακτοπλοΐα. Επίσης, το τέλος υπέρ ΝΑΤ/ΚΑΕΟ είναι το κεφάλαιο ασφάλισης επιβατών και οχημάτων που είναι 6,5% και αποδίδεται στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, παρά το γεγονός ότι από μόνες τους οι εταιρείες έχουν ασφάλιση για τους επιβάτες και οχήματα σε περίπτωση ναυαγίου.Το ΝΑΤ έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα χρήματα αυτά για την ενίσχυση των συντάξεων των ναυτικών.

 

Σημειώνεται ότι κάθε επιβάρυνση που συμπεριλαμβάνεται στα εισιτήρια των επιβατών (ΝΑΤ/ΚΑΕΟ, ΟΛΠ, Επίναυλος, Λιμενικά τέλη) έχει ξεχωριστά το καθένα ΦΠΑ 13%. Επίσης, οι επιβαρύνσεις που συμπεριλαμβάνονται στα εισιτήρια των οχημάτων (ΝΑΤ/ΚΑΕΟ, ΟΛΠ, Επίναυλος, Λιμενικά τέλη) έχουν ξεχωριστά και αυτά το καθένα ΦΠΑ 23%.

 

Σύμφωνα με στοιχεία παραγόντων της ακτοπλοΐας, ο ΦΠΑ στα εισιτήρια των επιβατών στην Ισπανία είναι 8% στη Γαλλία 5,5% στην Ιταλία 10% και τη Σουηδία 6%. Για τα οχήματα στην Ισπανία ο ΦΠΑ είναι 8% στην Ιταλία 10% και στη Σουηδία 6%.

 

Για ένα ακόμη γεγονός που αντιδρούν οι ακτοπλόοι είναι η αύξηση των premiums στο πετρέλαιο που γίνεται από τα «Ελληνικά Πετρέλαια ΑΕ» και όπως ισχυρίζονται είναι μονοπώλιο.

 

Πηγή: athina984.gr

Link to comment
Share on other sites

Η χειρότερη μάστιγα στις μεταφορές είναι οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Πανάκριβα εισητήρια εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να μειώνεται η ζήτηση.

Και τι κάνουν για να το αντιμετωπίσουν αυτό?Ανεβάζουν τις τιμές!!! :mad::mad::mad:

Μα πάνε καλά?? :blink:

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

ελεος απλα ελεος!!!με τις γελοίες τιμες τους!!κοιταζα για ροδο,χιο και πραγματικα δεν πιστευα τις τιμες που εβλεπα.και ουτε λογος για καποια προσφορα:X Edited by cute_eyes
Link to comment
Share on other sites

γιαυτο και δεν παμε διακοπες τα τελευταια 8 χρονια στην Ελλαδα... αλλα μονο εξω με τα ιδια και λιγοτερα λεφτα..
Link to comment
Share on other sites

Για Κρήτη δεν είναι τόσο τραγικά πάντως...Θα μου πείτε έχει και μεγαλύτερα πλοία και πηγαίνουν και δύο εταιρείες για κάθε προορισμό...
Link to comment
Share on other sites

Για Κρήτη δεν είναι τόσο τραγικά πάντως...Θα μου πείτε έχει και μεγαλύτερα πλοία και πηγαίνουν και δύο εταιρείες για κάθε προορισμό...

Ναι γιατί για Κρήτη έχει μεγάλο ανταγωνισμό.Για Κυκλάδες, Δωδεκάνησα όμως χάλια...

Πέρυσι πάντως πήγα Νάξο με το γρήγορο και έδωσα 90€ πήγαινέλα και τραβούσα τα μαλλιά μου.Με 110€ πας Αγγλία με αεροπλάνο... :O:O

Γεμάτο πάντως το καράβι...

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από την προσωπική μου εμπειρία, για Τήνο, το "αργό" πλοίο από Ραφήνα μου φαινόταν μια χαρά, πολύ βολικές ώρες και γύρω στα 21 ευρώ η διαδρομή στην Γ θέση. Και γύρω στα 2 ευρώ το ΚΤΕΛ Ν. Αττικής. Δεν ξέρω πόσο πήγαν φέτος...

Τουλάχιστον σε εμάς έχει πολλές επιλογές και ανταγωνισμό και όποιος διαλέγει πχ "γρήγορο" για Πειραιά για δικό του λόγο, ε, ας το πληρώσει... [50+ ευρώ και δεν αξίζει με τίποτα τα λεφτά του γιατί λόγω "διαύλου στο Σαρωνικό" (αν έχω καταλάβει καλά), το πλοίο πάει αργά στο κομμάτι Σούνιο - Πειραιάς, οπότε και πολλά λεφτά δίνεις και γρήγορα δεν πας, τελικά]

 

Αλλά πχ για Σκιάθο που είχα ρωτήσει, από Άγιο Κωνσταντίνο, ε όχι, ήταν πολύ ακριβά -και δεν πήγα, φυσικά.

Edited by tseapis
Link to comment
Share on other sites

Για Πόρο που πηγαίνω σχετικά συχνά τα δρομολόγια του συμβατικού είναι σε εντελώς ακατάλληλες ώρες σε αντίθεση με του ιπτάμενου. Επίσης τα δρομολόγια είναι πιο σπάνια.

Το ιπτάμενο κάνει 60-75' και κοστίζει 24€ και το συμβατικό 2,5 ώρες περίπου και κοστίζει 13,50€. Οταν για Κρήτη που είναι 9 ώρες κοστίζει 36€.

 

Πειραιάς - Χανιά: 150 ναυτικά μίλια

Πειραιάς - Πόρος: 31 ναυτικά μίλια

Link to comment
Share on other sites

Και γύρω στα 2 ευρώ το ΚΤΕΛ Ν. Αττικής. Δεν ξέρω πόσο πήγαν φέτος...

Τουλάχιστον σε εμάς έχει πολλές επιλογές και ανταγωνισμό και όποιος διαλέγει πχ "γρήγορο" για Πειραιά για δικό του λόγο, ε, ας το πληρώσει... [50+ ευρώ και δεν αξίζει με τίποτα τα λεφτά του γιατί λόγω "διαύλου στο Σαρωνικό" (αν έχω καταλάβει καλά), το πλοίο πάει αργά στο κομμάτι Σούνιο - Πειραιάς, οπότε και πολλά λεφτά δίνεις και γρήγορα δεν πας, τελικά]

 

Αλλά πχ για Σκιάθο που είχα ρωτήσει, από Άγιο Κωνσταντίνο, ε όχι, ήταν πολύ ακριβά -και δεν πήγα, φυσικά.

Έχεις δει τα δρομολόγια καθόλου?

Τα συμβατικά πλοία πάνε σε κουλές ώρες συνήθως και βολεύουν μόνο αμα έχεις εντελώς άδεια την ημέρα.

Μη νομίζεις ότι όποιος πληρώνει το γρήγορο το κάνει γιατί του περισσεύουν.

Πέρυσι έψαχνα για Νάξο αλλά η διαφορα ήταν γύρω στα 20€ αν θυμάμαι καλά και με βόλευε πολύ καλύτερα η ώρα του γρήγορου (σύνολο 90€).Αν και είμαι κατά του ακριβού εισητηρίου, όντως κάνει και μια αρκετά πιο γρήγορη διαδρομή.Έμεινα για καφέ στο λιμάνι και το συμβατικό έκανε κάποιες ώρες παραπάνω.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώσεις του Γ. Παπανδρέου για τον τουρισμό μετά το Πάσχα

 

Τις θέσεις της κυβέρνησης για την τόνωση του τουρισμού θα ανακοινώσει -σύμφωνα με πληροφορίες- ο Γιώργος Παπανδρέου στο ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων στις 5 Μαΐου.

Στην κυβερνητική σύσκεψη που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στη Βουλή, οι υπουργοί που συμμετείχαν υπέβαλαν τις προτάσεις τους τις οποίες ο πρωθυπουργός θα αξιολογήσει ενόψει των κυβερνητικών ανακοινώσεων μετά το Πάσχα.

Στις προτάσεις που υπεβλήθησαν ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει η πρόταση του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων σχετικά με το ενδεχόμενο μείωσης του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, με στόχο να μειωθούν οι τιμές.

Μάλιστα για το θέμα αυτό αναμένεται κατ' ιδίαν συνάντηση του Γιάννη Διαμαντίδη με το Γιώργο Παπακωνσταντίνου, πιθανότατα αύριο.

Εκτός των Γ. Παπακωνσταντίνου και Γ. Διαμαντίδη, στη σύσκεψη υπό το Γιώργο Παπανδρέου συμμετείχαν επίσης ο Π. Γερουλάνος, ο Δ. Ρέππας, η Τ. Μπιρμπίλη και ο Δ. Δόλλης.

 

Πηγή: NewsBeast

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω τη σημερινή μου εμπειρία από την ΑΝΕΚ να μου πείτε τη γνώμη σας:

 

Κλείνουμε 3 άτομα με το ημερίσιο από Πειραιά για Χανιά. Λόγω της αυξημένης κίνησης είπαμε να κλείσουμε 3κλινη καμπίνα. Μας είπαν ότι θα μας δώσουνε 4κλινη και το 4ο κρεβάτι θα χρεωθεί μισό. ΟΚ λέμε. Πληρώνουμε 28€ έκαστος (όλοι είχαμε έκπτωση 50%) και 28€ για την κλίνη που δεν θα χρησιμοποιούσαμε. Γιατί; Γιατί να πληρώσουμε 28€ και όχι τη διαφορά καταστρώματος - κλίνης; Δεν θέλω να το αφήσω έτσι το ζήτημα, ενοχλήθηκα πάρα πολύ από τη συμπεριφορά τους. ακόμα και την περίοδο που ήταν και άλλες εταιρείες εγώ ενίσχυα το ντόπιο προϊόν...

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα, πόση είναι η διαφορά καταστρώματος-κλίνης, και γιατί να πληρώσεις μόνο αυτό το ποσό?

Την τέταρτη κλίνη η εταιρεία θα την πουλούσε για 56€ σε άλλον που ήθελε 1 κλίνη σε οποιαδήποτε καμπίνα. Και σου λέει, πάρτην εσύ, μην τη χρησιμοποιήσεις και θα σου κάνω 50% έκπτωση στην κανονική τιμή. Σε αυτό δε συμφώνησες? Μέχρι εκεί που γράφεις "ΟΚ λέμε", αυτό καταλαβαίνω. Εσύ τι καταλαβαίνεις δηλαδή από την πρόταση της εταιρείας?

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστρωμα έχει 27€ και η 4κλινη εσωτερική 41€ στο ολόκληρο. Κανονικά έπρεπε να πληρώσω 14€/2 = 7€. Να πληρώσω για το κρεββάτι που δεν χρησιμοποιώ το καταλαβαίνω, να πληρώσω και την τιμή καταστρώματος; Για ποιο λόγο;

 

Θα τους στείλω μια ωραία επιστολή...

 

ΥΓ: Η πλάκα είναι ότι ενώ ΝΑΤ, και φοιτητές έχουν την ίδια έκπτωση, 50% η τιμή του εισιτηρίου είναι διαφορετική. :blink:

Edited by soublaki-3
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία είναι εταιρεία και κυνηγάει το κέρδος. Δεν σκέφτεται δίκαιο/άδικο όπως το σκέφτεσαι εσύ. Σου λέει λοιπόν αν γεμίσει το πλοίο, η δικιά σου άδεια κλίνη θα σημαίνει 1 επιβάτης λιγότερος, και άρα διαφυγόντα κέρδη! Τον επιβάτη της άδειας κλίνης δηλαδή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα τον πείσει, ΑΝ έχει τη δυνατότητα, να τον βάλει κατάστρωμα για να εισπράξει τον ναύλο του καταστρώματος που θες να αποφύγεις εσύ (άσχετο το γεγονός ότι αυτόν τον 1 επιβάτη τελικά μπορεί να τον βολέψει σε άλλο δρομολόγιο, αλλά μπορεί να τον χάσει και τελείως από πελάτη).
Link to comment
Share on other sites

Εστω ότι είναι έτσι. Η μισή τιμή του 41€ είναι 20.5€ και όχι 28€ που μου το χρέωσαν.

 

Από την άλλη, ΝΑΤ και φοιτητικό πληρώσαμε διαφορετικές τιμές, αν και είχαμε 50% έκπτωση...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Να και μία παρηγοριά για λίγες ημέρες, 10 ευρώ έκπτωση με αγορά 2 ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με επιστροφή.
Samsung Galaxy Note 10.1 4G & Galaxy A5
Link to comment
Share on other sites

Δες το αμέσως προηγούμενο post. ;)

 

Το κοίταξα, αλλά ψάχνω για 1 άτομο.. οπότε δεν έχει κάποια προσφορά.. σε όλα είναι ίδιες ακριβώς οι τιμές.. Γι αυτό ρώτησα αν ξέρει κανείς καμια προσφορά για 1 άτομο όμως.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ακριβότερα είναι τα ναύλα παρά τη μείωση κατά περίπου 12% των φόρων υπέρ τρίτων που επιβαρύνουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση λίγο πριν από το καλοκαίρι.

Η μείωση κατά περίπου 12% των φόρων υπέρ τρίτων δε φαίνεται να βρήκε αντίκρυσμα αφού σύμφωνα με "ΤΑ ΝΕΑ", οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στους περισσότερους προορισμούς αυξήθηκαν τουλάχιστον 10% ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η αύξηση προσέγγισε ακόμη και το 58%!Μάλιστα η επιβατική κίνηση δεν αυξήθηκε ίσα ίσα, 230.000 λιγότεροι ήταν οι επιβάτες που διακινήθηκαν κατά το φετινό πρώτο επτάμηνο με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, "πρόκειται για αυξήσεις που αποδίδονται από παράγοντες της αγοράς στην προσπάθεια των ακτοπλοϊκών εταιρειών να εξορθολογίσουν την εμπορική τους πολιτική καταργώντας τις τρελές περσινές προσφορές (π.χ. στη γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς οι επιβάτες ταξίδευαν με 19 ευρώ ενώ στα Δωδεκάνησα ακόμη και με 10 ευρώ).

Σήμερα στη γραμμή του Ηρακλείου το εισιτήριο οικονομικής θέσης κοστίζει 36-39 ευρώ στα βραδινά δρομολόγια. Το μετ' επιστροφής εισιτήριο οικονομικής θέσης, που πέρυσι είχε φτάσει να κοστίζει 38 ευρώ, φέτος αυξήθηκε στα 50 ευρώ, στην ίδια εταιρεία. Αντίστοιχα, στο βραδινό δρομολόγιο ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής στην οικονομική θέση (deck) κοστίζει 65-70 ευρώ ανάλογα με την εταιρεία".

Οι εταιρείες φαίνεται πως βρίσκονται αδιέξοδο με τις τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων να έχουν αυξηθεί 70% σε σχέση με το 2009 και κατά 30% σε σχέση με το 2010, γεγονός που επιβαρύνει τα κόστη τους.

Μάλιστα φέτος προβλέπεται ότι θα καταγράψουν ζημιές για τρίτη χρονιά, ενώ ακόμη πιο δύσκολος αναμένεται ο χειμώνας με τις εταιρείες να σκέφτονται επιχειρηματικές συνεργασίες γα να σωθούν.

"Στις γραμμές της Κρήτης, για παράδειγμα, πέρυσι ανταγωνίζονταν δύο εταιρείες στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά, η ΑΝΕΚ και η Blue Star Ferries, και τρεις στη γραμμή Πειραιάς - Ηράκλειο (Μινωικές Γραμμές, ΑΝΕΚ και Attica με πλοία Superfast, ενώ φέτος τα πράγματα άλλαξαν.

Στα μεν Χανιά υπάρχουν μόνο πλοία της ΑΝΕΚ, ενώ στο Ηράκλειο κυρίαρχη δύναμη εξακολουθεί να είναι οι Μινωικές Γραμμές ενώ απέναντί της βρίσκεται η προσφάτως συσταθείσα κοινοπραξία ΑΝΕΚ - Superfast", καταλήγει το δημοσίευμα.

 

 

 

Πηγή: news247.gr

Link to comment
Share on other sites

το παραπανω ισχυει. περσυ 2 ατομα + αμαξι για ηρακλειο πηγαινε-ελα 225 ευρω (deck βραδυνο). φετος με την ιδια εταιρια (μινοαν) 310. η attica-ANEK εχει 280 αντιστοιχα τα ιδια εισιτηρια. και ολα αυτα παροτι επεσαν οι τιμες!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν μου λέτε εκεί στην ΑΝΕΚ...Πώς γίνεται να διαχωρίζετε τους φοιτητές σε αυτούς που δικαιούνται και σε αυτούς που δεν δικαιούνται φοιτητικό εισιτήριο; Και μιλάω φυσικά για τους φοιτητές του ΕΑΠ. Είναι ή δεν είναι κύριοι το ΕΑΠ το 19ο Πανεπιστήμιο; Οταν ζήτησα όμως εγγράφως να μου δώσετε την εγκύκλιο η οποία λέει ότι δεν εκδίδετε φοιτητικά εισιτήρια μου απαντήσατε να κοιτάξω στο site της εταιρείας σας. Στο site βέβαια, δεν αναγράφει πουθενά ότι αποκλείεται το ΕΑΠ ο οποίο και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ μιας και το ΕΑΠ είναι Ελληνικό Πανεπιστήμιο.

 

Στο site της ΑΝΕΚ γράφει το εξής:

 

50% 'Έκπτωση στους Φοιτητές-Σπουδαστές ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΑΕΝ, Στρατιωτικών Σχολών και στους κατόχους κάρτας ISIC.

Ισχύει και για τα ΙΧ αυτοκίνητα και δίκυκλα αυτών, εφόσον το επίθετο που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας συμπίπτει με το επίθετο του φοιτητή. * Για τη χορήγηση της έκπτωσης είναι απαραίτητη η επίδειξη:

α) για τους φοιτητές/σπουδαστές των ΑΕΙ/ΤΕΙ: της φοιτητικής ταυτότητας ή θεωρημένης βεβαίωσης από την γραμματεία της σχολής, κατ' εξαίρεση για τον φοιτητή/σπουδαστή του 1ου έτους (με ταυτοπροσωπία).

β) για τους φοιτητές/σπουδαστές των ΑΕΝ: της ταυτότητας σπουδών.

γ) για τους φοιτητές/σπουδαστές των Στρατιωτικών Σχολών: της σπουδαστικής-στρατιωτικής ταυτότητας.

δ) για τους κατόχους της κάρτας ISIC: η επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας ISIC ή κάρτα προσωπικού της ISIChellas(STAFF). Η έκπτωση ισχύει έως 31/12/2011.

Η έκπτωση ισχύει σε όλες τις θέσεις εκτός καμπινών κατηγορίας A2 & LUX."

 

Πού γράφετε κύριοι ότι εξαιρείται το ΕΑΠ; Πουθενά, για να μην μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

 

Αυτά από σήμερα 1/11/2011.

 

Μόλις επικοινώνησα με το Γραφείο Θαλασσίων Συγκοινωνιών. Το ΦΕΚ υπάρχει και δεν έχει αντικατασταθεί από νεώτερο (438Β). Οι ακτοπλοϊκές έχουν προσφύγει στα δικαστήρια ζητώντας να καταργηθούν οι εκπτώσεις σε όλους (ΝΑΤ, πολυτέκνους, φοιτητές, κλπ). Είπε να πάω στη Λιμενική Αρχή και να καταγγείλω το περιστατικό.

 

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pd...Wq2DYsHpgBZQY4.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το travelplanet24.com σε συνεργασία με τα Sprider Stores, δίνουν κουπόνια των 10€ για τα μέλη του Sprider Stores.

Προσπάθησα να κάνω εγγραφή, αλλά δεν έπαιρνε το email μου. Δοκίμασα και άλλο email και πάλι πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Για οσους κανετε την διαδρομη Μυτιληνη- Πειραιας, μπορειτε να στειλετε το ΙΧ σας με τον Ταξιαρχη, ενα απαρχαιομενο καραβι που παλια εκτελουσε κανονικα δρομολογια και τωρα μονο εμπορικα. Κανει περιπου 18 ωρες αλλα θα πληρωσετε μονο 50 ευρω!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...