Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εαν ηξερες οτι ηταν παραεισαγωγη ,τοτε την πατησες. Εαν δεν το ηξερες, τοτε πηγαινεις στη προστασια καταναλωτη και κανεις καταγγελια.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Γεια σας!

 

Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση και όποιος γνωρίζει κάτι ας μου απαντήσει.

 

Πριν 2 μήνες πήγα το κινητό μου στο service της sony ericsson γιατί είχε χαλάσει το τμήμα του κινητού που μπαίνει ο φορτιστής για να φορτίσει. Για να μου το φτιάξουν μου ζήτησαν 230 ευρώ για αντικατάσταση πλακέτας, όπως μου είπαν. Φυσικά δεν τα έδωσα γιατί πλέον το vivaz κάνει γύρω στα 300 καινούριο.

 

Που θέλω να καταλήξω; Πήγα στο service πριν 2 μέρες να το πάρω πίσω και και ήταν σε ''άθλια'' κατάσταση. Όταν μου το έδωσε η ''κυρία'' που ήταν στο ταμείο διαπίστωσα πως είχε ξεκολλήσει η δεξιά πλευρά του κινητού, πάλι καλά που της είπα να μου το φτιάξουν λίγο. Επίσης, τα πλήκτρα της δεξιάς πλευράς, αυτά που αυξομειώνουν την ένταση εννοώ, από ασημί είχαν γίνει μαύρα λόγω απροσεξίας τους καθώς επίσης και το καπάκι μπαταρίας είναι γεμάτο γρατζουνιές.

 

Και σας ρωτάω, εγώ τώρα τι πρέπει να κάνω; Δικαιούμαι αντικατάσταση συσκευής; Αν όχι, τουλάχιστον δικαιούμαι να μου φτιάξουν ότι μου κατέστρεψαν;;;; Πως πρέπει να κινηθώ;;;

Edited by zxr
Link to comment
Share on other sites

Να ζητήσεις τον υπεύθυνο της εταιρίας στο service, για να του κάνεις καταγγελία, η πάρε στην ελληνική αντιπροσωπεία της sony ericsson στην Ελλάδα και πές ότι επιθυμείς να τους καταγγείλεις εάν δεν βρεθεί λύση.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

 

Θα τηλεφωνήσω αύριο και ο θεός βοηθός :rolleyes:

Πάντως ποτέ ξανά από κινητό sony ericsson.

 

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Όλες οι απαντήσεις ευπρόσδεκτες. :)

Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω την εμπειρία μου...

Πέρυσι είχε η μητέρα μου ένα c702,το οποίο κολλούσε...το πήγε κάποια στιγμή για σερβίς,και,αφού περιμέναμε πόσες μέρες να το φέρουν,χωρίς κινητό αντικατάστασης(ευτυχώς είχε ένα παλιό της νοκια και βολεύτηκε),και όταν το πήραμε πίσω,άρχισε τα κουφα...το κινητό ξεφόρτιζε κάθε τρεις και λίγο,και μετά από μια πτώση,ξαφνικά δεν δεχόταν ακουστικα,ενώ φόρτιζε κανονικά...!στην τελική πήρε άλλο,και όταν το πήρε ο αδερφός μου,ένα πρωί φούσκωσε η μπαταρία...!!!αργότερα,πήρα ένα w395 που κολλούσε κι αυτό...!και λέει η μάνα μου να το πάμε για σερβίς...της λέω"με τπτ,δεν ξαναπαιρνω σονυ"...και πήρα το νοκια...

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Της μητέρας μου πάρθηκε από τον κωτσόβολο,και το άλλο από το mediamarkt...

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πιστεύω σήμερα για μένα κλείνει οριστικά το κεφάλαιο sony ericsson....

Έπειτα απο σειρά ετών πελάτης της συγκεκριμένης εταιρείας χωρίς κανένα πρόβλημα, τουλάχιστον στα όποια θέματα μου είχαν προκύψει, πλέον νιώθω οτι με πιάνουν κορόιδο.

 

Εχω αναφέρει και εδώ παλαιότερα οτι το c510 ήταν το τελευταίο που πήρα.

Το είχε και η γυναίκα μου πόσο καιρό χωρίς τα γνωστά προβλήματα τα οποία συνάντησα στο δικό μου.

Το είχα πάει στο εξουσιοδοτημένο της Θεσσαλονίκης...

Κλασσική ιστορία περι αναβάθμισης λογισμικού κτλ κτλ...

Αφού πήρα το κινητό σε 2 μέρες άρχισε πάλι τα ίδια....

Έφτασα στο σημείο να αγοράσω και καινούργια κάρτα μνήμης αλλά τα ίδια παντελάκη μου.

Επειδή είχα αγανακτήσει επέστρεψα στην παλιά συσκευή μου, και το c510 το παράτησα μέσα στη συσκευασία του.

Μετά απο κάποιο διάστημα βρίσκω πάλι το κουτί και αποφασίζω να το στείλω πάλι για service.

Η απάντηση που μου έδωσαν ξέρετε ποιά είναι;;;;

Οτι έχει υγρασία στο keypad και γι'αυτό κολλάει το λογισμικό του κινητού !!!!!!.

Οι δείκτες βέβαια δε δείχνουν κάτι τέτοιο.

Αυτομάτα βγαίνει λένε εκτός εγγύησης και πρέπει να πληρώσω κιόλας 18€.

 

Παιδιά ειλικρινά "γύφτος" δε πρόκειται να γίνω για ένα παλιό κινητό αλλά δε δέχομαι να με πιάνουν μ@λ@κ@ και ούτε πρόκειται να τους χαρίσω τη συσκευή για να έχουν δωρεάν ανταλλακτικά.

Keep smiling :-)
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Tραγικο το σερβις,στα ΚΤΕΛ κηφισου απο πανω.

Πηγα το vivaz γιατι δεν κανει καλη επαφη το σημειο usb του κινητου,φορτιζει αμεσα απο το pc αλλα με το καλωδιο μπριζας πρεπει να ψαξω το....ιδανικο σημειο και να μην το κουνησω ελαχιστα οσο φορτιζει.

Καταρχην ζητανε αποδειξη αγορας,αλλιως και εγγυηση να ειναι ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ φταις δεν φταις!:wacko:

Μαλιστα αυτο αναγραφεται στα....ψιλα γραμματα της εγγυησης.

Θελουνε να ανοιξουνε ολο το κινητο,το οποιο δουλευει ΑΨΟΓΑ,και ισως χρειαστει να αλλαξουνε ολη την πλακετα(!)γιατι εκει συνδεεται το usb.

Mου ειπανε οτι ειναι 55 ευρω αν αλλαχθει το usb μονο(τωρα δεν ειναι στην πλακετα?),αλλιως η ολη διαδικασια χωρις να επισκευασουνε κατι ειναι 18 ευρω.......

Λεω οτι εχω χασει μετα απο 16 μηνες την αποδειξη και μου λενε τραβα βρες απο που το πηρες να σου βγαλουνε αντιγραφο......

Εκλεισε το μαγαζι αυτο δεν υπαρχει πια,που να βρω και ποιον?

Αλλωστε ειναι Εληνικη η συσκευη(εχω του κουτι με γνησιες Ελληνικες οδηγειες)αν αυτο ειναι το προβλημα τους,να μην ειναι δηλαδη εισαγωμενο,αλλα και παλι ισχυει η εγγυηση αφου δεν εχει κλεισει 2 χρονια στην αγορα η συσκευη!

Στον αντιποδα στην σαμσουνγκ πηγα ενα κινητο slide 2 ετων κοιταξανε απλα το ιμει στο pc τους,το φτιαξανε δωρεαν χωρις να δωσω σεντ σε 24 ωρες!!!!!!!!!!:D

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν το ότι η απόδειξη αγοράς χρειάζεται για να ισχύει η εγγύηση είναι γνωστό πολλά χρόνια τώρα. Κατά δεύτερον δεν είναι καθόλου στα ψιλά γράμματα όπως γράφεις. Αντιθέτως όπως θα δεις και στις Πληροφορίες Εγγύησης βρίσκεται στη σελίδα 14 πρώτο πρώτο!!!! Άλλο ψιλά γράμματα, άλλο δεν μπήκα στο κόπο να διαβάσω.

 

Ορθώς λοιπόν σου την ζήτησαν οπότε δεν βλέπω κάτι μεμπτό. Το να χαρακτηρίζουμε κάτι ως "τραγικό" γιατί απλά δεν μας βολεύει είναι... τραγικό!

Το τι πολιτική εφαρμόζουν οι άλλες εταιρείες δεν μπαίνω καν στον κόπο να το σχολιάσω.

 

Επίσης, γράφεις

δεν κανει καλη επαφη το σημειο usb του κινητου,φορτιζει αμεσα απο το pc αλλα με το καλωδιο μπριζας πρεπει να ψαξω το....ιδανικο σημειο και να μην το κουνησω ελαχιστα οσο φορτιζει.

 

Μήπως δεν έχει κάποιο πρόβλημα η usb του κινητού αλλά ο φορτιστής. Είναι περίεργο το γεγονός ότι από τον υπολογιστή φορτίζει κανονικά ενώ από τον φορτιστή όχι τη στιγμή που χρησιμοποιείται το ίδιο βύσμα usb.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Να προσθέσω την εμπειρία μου από το service της SE στη Θεσσαλονίκη:: όχι το γνωστό στη Δωδεκανήσου, για το οποίο έχω διαβάσει σε διάφορα forums τα μύρια όσα, αλλά για αυτό επί της Καραμανλή με Παπαναστασίου, απέναντι από τον Γκάλη: Πήγα προ εβδομάδος 1 SE bluetooth ΜW600 το οποίο είχα αγοράσει από το Saturn, λίγες μέρες πριν κλείσει, περίπου 1++ μήνα νωρίτερα. Με αντίγραφο της απόδειξης στο χέρι και μόνο το σώμα του bluetooth, πήγα στο παραπάνω κατάστημα, όπου η κοπέλα στο γκισέ το παρέλαβε, μου έδωσε το αντίστοιχο παραστατικό κ με ενημέρωσε ότι σε 1 εβδομάδα περίπου θα έχω νέα τους, ενώ εκτίμησε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει αντικατάσταση (η βλάβη έγκειται στο ότι δεν άναβε, ενώ φόρτιζε κανονικά και έβγαζε και σχετική ένδειξη). Όντως, 1 εβδομάδα μετά μου τηλεφώνησαν και πέρασα και παρέλαβα 1 καινούργιο bluetooth, (χωρίς κουτί και φορτιστή).

Από πλευράς εμπειρίας, μπορώ να δηλώσω ικανοποιημένος και τους προτείνω.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ προτεινω το service SE Καραμανλή με Παπαναστασίου. Με την Δωδεκανήσου είχα τελειώσει από πολύ πολύ καιρό. Είναι επιεικώς απαράδεκτοι. Έτσι βρήκα ένα άλλο service στην Αναγεννήσεως που μετακόμισε και είναι αυτό που είναι τώρα Καραμανλή με Παπαναστασίου. Γρήγοροι, σωστοί και ανθρώπινοι, με την έννοια ότι θα σου εξηγήσουν τα πάντα και θα κάνουν και το κάτι τις παραπάνω.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συγνώμη που ποστάρω εδω την απορία μου αλλά δεν ήξερα που να τη γράψω!!!

 

Ήθελα να ρωτήσω πως μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν ένα κινητό προορίζεται για την Ελληνική ή έστω για μια οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή αγορά κι όχι για την ΚΙΝΑ???

 

Ρωτάω γιατί μάλλον την πάτησα. :O

 

Και δεν έχω κανένα κόμπλεξ απλά δε θέλω να προσπαθήσω να κατεβάσω αναβάθμιση κάποια στιγμή και να μου βγούν όλα στα κινέζικα!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ρε παιδιά όσοι το πήρατε απο vodafone ποσα χρόνια εγγύηση έχουμε?

 

Τα γράφω σε συντομία…

1 Δεκεμβρίου, αγόρασα (με μετρητά όχι επιδότηση) ένα τηλέφωνο...

Sony Ericsson Xperia Neo V.

 

9 Δεκεμβρίου, παρουσίασε βλάβη (δεν άνοιγε) και το επέστρεψα στο κατάστημα. Μου είπαν ότι θα το στείλουν για σέρβις, το θεώρησα λογικό και περίμενα…

 

16 Δεκεμβρίου, επικοινώνησα ο ίδιος με την εξυπηρέτηση της Vodafone για να ενημερωθώ για την τύχη της συσκευής

 

18 Δεκεμβρίου, το τμήμα εξυπηρέτησης ζητάει τα στοιχεία του τηλεφώνου για να με ενημερώσει

 

20 Δεκεμβρίου, παραλαμβάνω την συσκευή υποτίθεται διορθωμένη.

 

12 Ιανουαρίου, μετά από συνεχή προβλήματα παραδίδω πάλι την συσκευή στο ίδιο κατάστημα με αίτημα αντικατάστασης.

 

16 Ιανουαρίου, στέλνω πάλι mail στο τμήμα εξυπηρέτησης εκφράζοντας την αγανάκτησή μου

 

17 Ιανουαρίου, μου απαντάνε ότι το προωθούν στο τμήμα παραπόνων και θα επικοινωνήσουν μαζί μου

 

24 Ιανουαρίου, τηλεφωνώ ο ίδιος στην Vodafone εξηγώντας σε κάποια υπάλληλο τα ίδια από την αρχή.

 

25 Ιανουαρίου, μη τηλεφωνούν ζητώντας πάλι τα στοιχεία της συσκευής για ενημέρωση. Μου υπόσχονται πάλι ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά δεν το κάνει κανείς.

 

27 Ιανουαρίου, πηγαίνω ο ίδιος στο κατάστημα όπου με απίστευτο θράσος που λένε ότι το τηλέφωνο έχει μεν επιστρέψει από το σέρβις στην Αθήνα αλλά περιμένουν έγκριση για να το ξαναστείλουν στην Αθήνα στην κεντρική αποθήκη για αντικατάσταση. Αρνούνται να μου δώσουν συγκεκριμένο χρόνο για την διαδικασία

 

27 Ιανουαρίου, στέλνω πάλι mail στην εξυπηρέτηση της Vodafone εξηγώντας την κατάσταση αλλά δεν μου απαντάει κανείς

 

30 Ιανουαρίου, στέλνω πάλι mail στην εξυπηρέτηση της Vodafone ζητώντας να επικοινωνήσουν μαζί μου αλλά δεν απαντάει κανείς.

 

Συνοψίζοντας, από τις 1 Δεκεμβρίου έως σήμερα (1/02) πέρασαν 60 ημέρες από τις οποίες η συσκευή βρίσκεται σε σέρβις για 12 + 20 = 32 ημέρες, δούλεψε σωστά μόνο τις πρώτες 8 ημέρες ενώ δεν διαφαίνεται καμία άμεση εξέλιξη. Για τα παραπάνω έχω την σχετική αλληλογραφία όπως και παραστατικά. Όμως όχι για όλα, διότι κατά την παραλαβή και παράδοση της συσκευής το κατάστημα δεν κόβει κανένα παραστατικό…. Τι να πω;

 

 

Μιλάμε για πολύ ατυχία!!!!

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όσοι το πήρατε απο vodafone ποσα χρόνια εγγύηση έχουμε?

 

Εμένα 2 μου είπαν.

Xiaomi Mi 8 pro stable Rom MIUI 11 Pie 9

Samsung Galaxy A8 (2018) Pie 9

ODYS Wintab 9 plus 3G Windows 10

Link to comment
Share on other sites

2 ειναι παντα.

 

Σίγουρα??Γιατί εμένα μου είπαν στο κατάστημα για ένα χρόνο εγγύηση και μου φάνηκε παράξενο...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα??Γιατί εμένα μου είπαν στο κατάστημα για ένα χρόνο εγγύηση και μου φάνηκε παράξενο...

 

παντα 2 χρονια θυμαμαι να δινει η SE για τα κινητα της. ;)

Link to comment
Share on other sites

παντα 2 χρονια θυμαμαι να δινει η SE για τα κινητα της. ;)

 

ολες οι εταιριες παιδια πλην της apple δινουν 2 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα??Γιατί εμένα μου είπαν στο κατάστημα για ένα χρόνο εγγύηση και μου φάνηκε παράξενο...

 

παντα 2 χρονια θυμαμαι να δινει η SE για τα κινητα της. ;)

 

Ότι και να σου λένε στο κατάστημα ή όπου αλλού, η νομοθεσία είναι σαφής και αναφέρει πως για όλα τα κινητά πράγματα εντός Ε.Ε. παρέχεται 2ετής εγγύηση...

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Οντως οτι και να λενε στην ευρωπαικη ενωση η εγγυηση ειναι 2 χρονια.και η apple μπορει να λεει ενα αλλα αν τους πιεσεις λιγο σε καλυπτουν για 2.
Link to comment
Share on other sites

Ότι και να σου λένε στο κατάστημα ή όπου αλλού, η νομοθεσία είναι σαφής και αναφέρει πως για όλα τα κινητά πράγματα εντός Ε.Ε. παρέχεται 2ετής εγγύηση...

 

Οντως οτι και να λενε στην ευρωπαικη ενωση η εγγυηση ειναι 2 χρονια.και η apple μπορει να λεει ενα αλλα αν τους πιεσεις λιγο σε καλυπτουν για 2.

 

Παιδια, το παραπανω που λετε δεν ισχυει. Αφορα αλλο πραγμα τα 2 χρονια της ευρωπαικης ενωσης και ΟΧΙ εγγυηση. Αν η apple σου λεει 1 χρονο εγγυση τοτε ισχυει 1 χρονος.

 

Αν και offtopic να με συγχωρεσουν οι διαχειριστες αλλα επρεπε να γραψω γιατι η ραδιοαρβυλα βλεπω οτι συνεχιζεται. Δεν επιτιθεμαι στα παραπανω παιδια γιατι και εγω το ιδια πιστευα. Εχουν γραφτει αναλυτικα πραγματα για το συγκεκριμενο θεμα σε αλλα fora. ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, το παραπανω που λετε δεν ισχυει. Αφορα αλλο πραγμα τα 2 χρονια της ευρωπαικης ενωσης και ΟΧΙ εγγυηση. Αν η apple σου λεει 1 χρονο εγγυση τοτε ισχυει 1 χρονος.

 

Αν και offtopic να με συγχωρεσουν οι διαχειριστες αλλα επρεπε να γραψω γιατι η ραδιοαρβυλα βλεπω οτι συνεχιζεται. Δεν επιτιθεμαι στα παραπανω παιδια γιατι και εγω το ιδια πιστευα. Εχουν γραφτει αναλυτικα πραγματα για το συγκεκριμενο θεμα σε αλλα fora. ;)

 

Τι εννοείς φίλε.μου;

 

Όποιο προϊόν πωλείται στην ευρωπαϊκή ένωση πρέπει να συνοδεύεται με διετή εγγύηση.

 

Όμως επειδή συζητάμε offtopic θα παρακαλούσα κάποιον να μεταφέρει τα μηνύματα άλλου ώστε να παραμείνει καθαρό το παρόν τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, το παραπανω που λετε δεν ισχυει. Αφορα αλλο πραγμα τα 2 χρονια της ευρωπαικης ενωσης και ΟΧΙ εγγυηση. Αν η apple σου λεει 1 χρονο εγγυση τοτε ισχυει 1 χρονος.

 

Αν και offtopic να με συγχωρεσουν οι διαχειριστες αλλα επρεπε να γραψω γιατι η ραδιοαρβυλα βλεπω οτι συνεχιζεται. Δεν επιτιθεμαι στα παραπανω παιδια γιατι και εγω το ιδια πιστευα. Εχουν γραφτει αναλυτικα πραγματα για το συγκεκριμενο θεμα σε αλλα fora. ;)

 

Τι εννοείς φίλε.μου;

 

Όποιο προϊόν πωλείται στην ευρωπαϊκή ένωση πρέπει να συνοδεύεται με διετή εγγύηση.

 

Όμως επειδή συζητάμε offtopic θα παρακαλούσα κάποιον να μεταφέρει τα μηνύματα άλλου ώστε να παραμείνει καθαρό το παρόν τοπικ.

 

@runner70

Φίλε μου όντως υπάρχει ράδιο αρβύλα και παραπληροφόρηση απ'ότι βλέπω, δε ξέρω σε ποια forum αναφέρεσαι για τα αναλυτικά πράγματα, και σε παρακαλώ να τους ενημερώσεις για τα κάτωθι, επί του θέματος της 2ετούς εγγύησης δεν τίθεται κανένα ζήτημα, υπάρχει ο νόμος 3043/2002 (ΦΕΚ 192Α/21/8/02), με τον οποίο η Ελλάδα εναρμονίστηκε με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών. Συγκεκριμένα στα αρ. 554-555 του εν λόγω νόμου αναφέρεται:

 

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.

 

Θα πρέπει μια και καλή να τελειώνει το ζήτημα με τη 2ετή εγγύηση, και να μάθει ο κόσμος τα δικαιώματά του.

 

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο που προσφέρουν κάτω από 2 έτη, είτε πρόκειται για 1 έτος, είτε για ένα μήνα, είτε για 1 ημέρα, απλά δεν ισχύει. Με μια απλή "υπενθύμιση" του ανωτέρω νόμου στον υπάλληλο - πωλητή - ιδιοκτήτη, θα δείτε άμεσα "αποτελέσματα". Αλλά και στην σπάνια περίπτωση του να μην αναγνωρίσουν 2ετία μετά την αναφορά του νόμου (δε μου έχει τύχει καμία περίπτωση στα περίπου 10 χρόνια που ασχολούμαι επαγγελματικά σχετικώς), εδώ είμαστε κι εμείς, κι όλες οι άλλες αρμόδιες αρχές.

Edited by rioener

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Και να τονισω πως η εγγυηση μιας συσκευης στην ΕΕ ειναι 2 χρονια. Ουτε λιγοτερο, ουτε περισσοτερο. Edited by zxr
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...