Jump to content

MTN - Κύπρος (Πρώην Areeba)

gmmour
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

paidia epimeno se auta p lew dioti egw prosopika dn eixa ousiastiko prblm me tin areeba mono mia mera me ta sms tpt allo.POTE dn eixa diakopi mia klisis i adinamia lipsis tis ara logiko einai na ipostirizw oti dn exw prblm

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Ma kanenas den suzita an exeis ESI provlima alla an exei to diktuo genika provlima. Isws na einai kali i perioxi sou isws na min taxsideueis ektos polis ktl ktl...Alla Den mporoume na agnoisoume oti apo tin stigmi pou pollis kosmos paraponiete gia provlimata stin lipsi kai stin epikoinwnia to diktuo den mporei na theorithei axsiopisto. Kai milame 8 mines meta tin leitourgia tou...einai adikaiologito. Sun to oti exei vouixsei to pazari ston klado twn mixanikwn sugkekrimena oti i areeba den plirwnnei kala kai oi mixanikoi tis psaxnoun parathira na pidixsoun!!!

Kai teliwnnw me mia ataka tis "latremenis" antzelas dimitriou...."pou pas kopella mou na kaneis kariera xsipoliti stis pistes??!!!"

paidia epimeno se auta p lew dioti egw prosopika dn eixa ousiastiko prblm me tin areeba mono mia mera me ta sms tpt allo.POTE dn eixa diakopi mia klisis i adinamia lipsis tis ara logiko einai na ipostirizw oti dn exw prblm

min les pola logia,

sigkekrimena simera to proi 10:20 imouna sto grafeio, leoforo prodromou, diladi kentro tis leukosias, to kinito anameno me lipsi sto maximum(areeba), ktipa to stathero tilefono tou grafeio, enas filos, pou me pire apo stathero tilefono(Larnaka), mou leei giati re file eklises to kinito sou, tou leo ego ti les, kai mou apanta, exei misi ora pou se perno kai mpeni fonokivotio.... no comment

min les pola logia,

sigkekrimena simera to proi 10:20 imouna sto grafeio, leoforo prodromou, diladi kentro tis leukosias, to kinito anameno me lipsi sto maximum(areeba), ktipa to stathero tilefono tou grafeio, enas filos, pou me pire apo stathero tilefono(Larnaka), mou leei giati re file eklises to kinito sou, tou leo ego ti les, kai mou apanta, exei misi ora pou se perno kai mpeni fonokivotio.... no comment

Nai auto mou to epiveveose enas filos mou pou doulevei sto support tis Areeba. Ton epianna tilefwno kai empene fwnokivwtio. Anagkastika na tou steilw SMS. Ta sms doulevan wstoso giati to pire amesws kai me pire pisw apo to kinito tou.

Η areeba μπορει να πασχει απο ελλειπη optimazation. Και κατα μερος ειναι δικαιολογημενο γιατι εχει να βελτιστομοιησεις 2 διαφορετικα δικτυα μαζι, GSM και UMTS.
scripta manent

Η areeba μπορει να πασχει απο ελλειπη optimazation. Και κατα μερος ειναι δικαιολογημενο γιατι εχει να βελτιστομοιησεις 2 διαφορετικα δικτυα μαζι, GSM και UMTS.

Optimization: Βελτιώση της ραδιοκάλυψης, και βελτίωση της αποδοτικότητας αυτής.

Προφανώς, απο αυτά που διαβάζω εδώ, αυτά που βλέπω και αυτά που ακούω, η areeba, πρέπει πρώτα να κάνει τους σταθμούς να λένε "αγού" και μετά να μιλάνε. Το να έχεις φουλ σήμα και να σε βγάζει φωνοκιβώτιο, δείχνει κατα 90% πρόβλημα στο δίκτυο πυρήνα και στη μεταγωγή των κλήσεων, και όχι στον αέρα (αυτό είναι άλλο παραμύθι). Επιπλέον, είναι σαν να λες "καλά μωρές μικρός είναι". Αν είναι "μικρός", γιατί δε "μεγαλώνει" λίγο πρώτα και μετά να το παίζει "ενήλικας"? Είχαν μπόλικο χρόνο να αναπτύξουν δίκτυο, αλλά δεν...

Για το σχόλιο "οι μηχανικοί προσπαθούν να φύγουν" : Μα, απο ό,τι ξέρω, πήδηξαν μερικοί απο το καράβι ήδη. Με μισθούς γελοίους και μάστορες Λιβανέζους σωβινιστές (προφανώς. Οι Λιβανέζοι είναι πιό σωβινιστές και απο Ισραηλίτες), καλά έκαναν.

mipws ftene i sim ?dn xerw ti na pw giati mesa stin areeba dn ipirxe pote titio thema?Giati pote dn paraponethike sto 136 outos oste na proxorisei to thema stous texnikous ?

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

mipws ftene i sim ?dn xerw ti na pw giati mesa stin areeba dn ipirxe pote titio thema?Giati pote dn paraponethike sto 136 outos oste na proxorisei to thema stous texnikous ?

ma ti apantisi apo texnikous, simera piga stin areeba, o logos, ine giati prin perippou 10 meres ekana parapono dioti otan estelna minima sto 8855 i sto tilefono gia tin prosfora, pote ma pote den perno apantisi piso, eno perno delivery report oti paradothike, mou ipane na pao ekei, otan piga edosa to kinito mou na eleksoune ti fteei, oi kaloi texnikoi lipo tis areeba to pirane pano, na pou meta apo 35 lepta elegxou apo to kinito mou gia na entopisoune pou ien to provlima, i apantisi pou pira itane, den ksouroume pou ogilete, ta minimata pou fevgoune apo to kinito sou pigenoune sto server, me paraksenous xaraktires etsi dne mpori o server na apantisi, ontos ine parakseno, tha to diereunisoume tis epomenes meres kai tha sou apantisoume(entometaksi den exo provlimata me ta sms ektos apo tin apostoli sto server), loipo, simera piga na do ti egine, i apantisi, to ticket sou akoma ine anoikto, kai rotao gia poio logo, i apantisi apo tin ypalilo, akoma na mas apantisoune oi texnikoi etsi oste na klisoume to ticket kai na se enimerosoune, tis leo kai pote ipologizete, mipos to 2006, kai gelaei kai mou leei tha tous ksanaipenthimiso, akoma perimeno.... alla mexri pote den gnorizo

kai esi mou les na apotatho stous texnikous???

to miniama dn to stelnoume sto 8855 alla sto 1155 :lol:

ides ti ipa

otan estelna minima sto 8855 i sto tilefono gia tin prosfora

auto "sto tilefono gia tin prosfora" to ipa giati den thimomouna ekeini tin stigmi ton arithmo 1155 pou antistixi se auto pou ipa "i sto tilefono gia tin prosfora.

alla otan den mporis na apantisi, les vlakies

enoo oti sto 8855 ine gia "go mms" "go wap" etc i kai sto 1155 gia tin prosfora

:lol: :lol: :w00t:

:D :D

vlakies les esi exallou auto dn einai prblm tou server alla tou mob s kitaxe na deis ti idos xarktirw exei an exei unicode sms kanta sms alphabet k mallon tha eisai ok

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

vlakies les esi exallou auto dn einai prblm tou server alla tou mob s kitaxe na deis ti idos xarktirw exei an exei unicode sms kanta sms alphabet k mallon tha eisai ok

auto as to doune oi texnikoi tis areeba pou to edosa(to kinito mou) kai to eixane 35 lepta sta xeria tous, dokimasane oles tis gloses, kai zitisa an ine provlima tou kinitou mou na mou to dosoune graptos kai na to stilo tis siemens, alla distixos mou ipane tha to koitaksoune, kai ego evala karta tis cyta kai estila sto server tis cyta sto 2000 gia cybee kai mou apantise o server tis cyta, tote ine provlima simvatotitas me to server tis areeba, alla distixos den mporoune na mou dosoune teliki apantisi.... lipame pou den kseroune pou ofilete to provlima...etsi apantisi ixa mexri simera....

lipoume omos pou den pira teliki apantisi, as mou dosoune toulaxisto tin apantisi oti ine provlimatiki siskeui kai tote tha tous apantisi i siemens pou ine to provlima vlakias ton texnikos tis areeba, kai na tous eksigisi i siemens pou ofilete to provlima, pou pithano na ine i rithmiseis tis areeba sto server tous.

Marese i viopsia pou egine "einai provlima tou kinitou kai oxi tou server!!"

Na kapsoume oloi ta ptuxia mas kai na eggrafoume se support line : CHRANT EXPLAINS everything!!!

Den eida omos tin apantisi stin sunexeia tis istorias otan evale tin karta tis VODA panw kai doulepse....isws giati den uparxei apantisi??!!

Pantws me nuxia kai me dontia kratame to onoma psila!! Xairetw ton filo instict pou fainete pos katexei to "athlima" kai tha sufwnisw mazi tou.Ti na to kaneis to optimisation otan to diktuo leitourgei me automato piloto??!! Kai afou epese to diktuo 4 fores ftaiw egw?? Autoi edinan top up 10 lires stous epireazomenous pelates. Kai ti sxesi exei to reuma me to an epese todiktuo?? An eixes kapoia idea apo GSM i genika mixanimata tha ixseres to UPS kai allous diaforous tropous pou otan pesei to reuma plakwnnoun 15 genitries gia na uparxei sunexis leitourgia. Specifications tis Alcatel opos kai nazei den kanoun egkatastasi an den uparxei backup power. Kala ti tha ginei otan fugei to support tis alcatel ?? An me empeirognomones apo exsoteriko pane kata diaolou monoi tous pos tha ta kataferoun??!!

DEN epitrepw se kanena na me ironeuete :mad: .Egw ipa na domkimasw na dwsw mia lisi afou o zchristos mas exei xanapei oti me to idio kinito exei prblm me ta mms reports ARA dn einai aparetita prblm tou diktiou.Oso gia ti cyta isws ( dn gnwrizw) o server tis na ipostirizei unicode xaraktires.Oso gia to ups parousiastike prblm k sto ups dn se perimename na mas kaneis epidixi ton gnosewn s.:mad:

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

DEN epitrepw se kanena na me ironeuete :mad: .Egw ipa na domkimasw na dwsw mia lisi afou o zchristos mas exei xanapei oti me to idio kinito exei prblm me ta mms reports ARA dn einai aparetita prblm tou diktiou.Oso gia ti cyta isws ( dn gnwrizw) o server tis na ipostirizei unicode xaraktires.Oso gia to ups parousiastike prblm k sto ups dn se perimename na mas kaneis epidixi ton gnosewn s.:mad:

m p s tpt n t k dn

παρέτα μας :whistle:

It's what you do to me..

Υπάρχουν όμως και οι γεννήτριες φίλε. Κάτι που προφανώς αγνοείτε, ή τσιγγουνεύεστε να κάνετε. Ακόμα και απλή αντιγραφή των μεθόδων που ακολουθούν άλλα δίκτυα φαίνεται ότι αδυνατείτε να κάνετε...

Καποιοι αγνοουν οτι

• το δικτυο της areeba τρεχει με default settings ακομα.
  • οι Λιβανεζοι ειναι τσιγκουνηδες
  • εχει ΣΟΒΑΡΟ προβλημα η areeba σε καποιες ΒΑΣΙΚΕΣ υπηρεσιες ενος 2.5G δικτυου.
  • αγνοειτε απο τον Ιουλιο το portal
  • το 3G θελει καιρο ακομα
  • οι Λιβανεζοι επιβαλλουν Αραβικο marketing

Υπαρχει μια Κυπριακη παροιμια: "Απο 'σιει μουγια, μουγιαζετε".

scripta manent

Apo ola auta pou akouo tha ithela na figo apo tina areeba alla distihos ime me simvoleo kai den tha tous kano tin hari na stamatiso apo tora kai na tous pliroso olous tous mines giati den to a3izoun.Eftihos omos pou eho kai tin karta tis cyta-voda kai den tin ekana cancel.Alla epidi den ta3idevo poli den eho prvlima me tin areeba akoma("na kai ena kalo"!! :p).Tha perimeno eosotou tous fotisei o theos.........:innocent:
Follow me on Instagram : el.rapha_

paidia telika m parousiase k mena problme xtes otan me kalousan enw itan anikto pigenen proothisi sto fonokibotio k otan prospathisa na kanw klisi tin miafora m evglae network busy k meta connection error

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

paidia telika m parousiase k mena problme xtes otan me kalousan enw itan anikto pigenen proothisi sto fonokibotio k otan prospathisa na kanw klisi tin miafora m evglae network busy k meta connection error

Μάλλον χάκαρε τους σέρβερ σας η cyta. Άτιμοι ημικρατικοί...

re pedia i pafos pou ine...

simera imouna sti pafo, konta sto aerodromio meno, me pernane tilefono eno ixa sima kai empene fonokivotio, eperna tilefono kai san milousa ekline i grami, eno ixa sima... auto mou to eksigisate giati simveni....

perno 136, ti ginete ola kala, i pafos ine kato, apantisi. to kseroume exei provlima, epelekse diktio cyta, ma exo gini eksalos, edo kai 2 mines opote erxome pafo exo to idio provlima, i texnikoi sas kseroune pou ine i pafos??

den kseroune, orea

apantisi, perase apo ta grafeia mas ti deutera,

ma nomizete den exo alli douleia, na perno 2 fores ti vdomada apo ta grafeia sas kai na perno tin idia apantisi

akoma perimeno apantisi gia allo provlima edo kai 13 meres, ti ginete, den mporite na mas enimerosete,

apo ta grafeia sas den prokite na ksanaperaso, kai den tha ksanaparo tilefono gia ta provlimata pou idi exo anaferi edo kai kero,

grafeis,

nai

tote simeiose onoma kai tilefono mou,

tha perimeno apantisi mexri to apogeuma tis deutera, apo kapoio ypeuthino pu tha mpori na mou apantisi gia ta provlimata pou antimetopizo me to dyktio sas kai sta alla themata pou exo anaferi, apo atomo pou tha mpori na analavi tis euthines tou, oxi apo opoiodipote, katalavate, kalo sas apogeuma, bye

anameno sto akoustiko mou mexri avrio....

paidia kalo tha itan otan vgennete ektos lefkosias na vazete duktio cytavoda dioti ti diktio tis aeeba parousiazei polla problimata stis alles poleis idika stin papho dioti oi pompoi einai prota apo ola elaxistoi k metaxi tous dn exoun kali epoikinwnia.Entos leukosias mporeite na xisimopoieite tin areeba. Episeis tha itan kalo na apenergopoiisete tin proothisi sto fonokibotio.

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

zchristo dn pokeite na s poun tpt p dn xereis avrio ara min elpizeis k poli.Episeis kalo tha itan na min perimete na mathete tpt idietero apo to 136 dioti dn gnorizoun tpt.O monos p gnwrizei kati perissotero einai O stelios .Otan kalite 136 k thelete na mathete kati peissotero zitiste to stelio

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

• The topic was unpinned
  • This topic was featured and unfeatured