Jump to content

Καταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά του Eshop και της Acer


goldeneye
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.

 

Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.

 

Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/cu...GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η Acer δημιούργησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την αντικατάστασης του καλώδιο του μικροφώνου στις μονάδες που έχουν επηρεασθεί προκειμένου να εξαλειφτεί οποιοσδήποτε κίνδυνος υπερθέρμανσης.

 

Έχει υποπέσει στην προσοχή μας ότι ορισμένοι Φορητοί υπολογιστές Acer Aspire μπορεί να υπερθερμανθούν κάτω συγκεκριμένες συνθήκες. Για αυτό το λόγο η Acer εθελοντικά ενημερώνει για το κίνδυνο και αναλαμβάνει μέσω ενός προγράμματος την αντικατάσταση του υλικού για αυτά τα προϊόντα.

 

Οι μονάδες που επηρεάζονται είναι τα μοντέλα Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG που έχουν κατασκευαστεί πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Στις εν λόγο μονάδες το καλώδιο του μικροφώνου μπορεί να υπερθερμανθεί. Κατά συνέπεια, το περίβλημα της μονάδας μπορεί να παραμορφωθεί και ενδέχεται να προκληθεί δυσλειτουργία στο σύστημα.» .

 

Αφού καταχώρησα τα απαιτούμενα στοιχεία διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής ανήκει στην συγκεκριμένη παρτίδα. Οδηγήθηκα σε άλλη ιστοσελίδα που ανέφερε τα εξής:

 

«Έχετε ήδη υποβάλει αίτηση για την επισκευή της μονάδας ή να έρθει σε επαφή μαζί σας ένας εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου της Acer.

Σε περίπτωση που δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

 

Με Εκτίμηση

Acer.

 

Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου τελικά.

 

 

 

Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν.

 

Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

 

* Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

 

* Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

 

* Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα.

 

 

 

Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται.

 

 

 

Αργότερα, ελπίζοντας σε καλύτερη αντιμετώπιση, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ACER HELLAS (στις 19/10/2009) και αφού μου έδωσαν κωδικό αιτήματος επισκευής μου υπέδειξαν να αποστείλω τον υπολογιστή με ταχυμεταφορέα στην εταιρία CPI. Τελικά (λόγω προβλήματος υγείας) παρέδωσα στις 05/11/2009 ιδιοχείρως τον φορητό υπολογιστή στον προτεινόμενο από την Acer HELLAS παροχέα service (CPI στον Ταύρο).

 

Ο τεχνικός στον οποίο παρέδωσα τον φορητό υπολογιστή με ενημέρωσε ότι θα γίνει τεχνικός έλεγχος στις επόμενες 2-3 ημέρες και η επισκευή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή των ανταλλακτικών από την CPI. Επίσης με ενημέρωσαν για την ιστοσελίδα της CPI όπου μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της επισκευής ανά πάσα στιγμή. Τέλος με ενημέρωσαν ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα μου αποσταλεί γραπτό μήνυμα που θα με ειδοποιεί για την παραλαβή του επισκευασμένου υπολογιστή.

 

Τηλεφωνώντας μετά από 13 ημέρες στην εταιρία CPI (παρακολουθώντας καθημερινά την στάσιμη κατάσταση επισκευής στην ιστοσελίδα της CPI) για την πορεία της επισκευής, με έκπληξη ενημερώνομαι ότι o υπολογιστής δεν είχε επισκευαστεί ακόμη γιατί τα ανταλλακτικά τα οποία έχουν παραγγελθεί ακόμη αναμένονται (υποτίθεται άμεσα όπως ψευδώς με είχαν διαβεβαιώσει από την Acer Hellas μιας και πρόκειται για βλάβη σε καινούργιο μηχάνημα με γνωστή υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρίας για την οποία δεν είχαν κάνει τα στοιχειώδη όπως χρηματική αποζημίωση ή αντικατάσταση με νέο υπολογιστή άμεσα).

 

Σήμερα Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, έχουν περάσει 28 ημέρες (20 εργάσιμες) και ακόμη αναμένονται τα ανταλλακτικά από την εταιρία Acer για να παραληφθούν από τον παροχέα service CPI.

 

Όπως είναι λογικό το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι υπαιτιότητα της CPI καθώς και σε άλλες χώρες όπως αναφέρεται σε πολυάριθμα ευρωπαϊκά fora είναι παροιμιώδης η καθυστέρηση στην επισκευή του προβλήματος αυτού από την εταιρία.

 

Σήμερα, Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπάλληλο της CPI μου πρότεινε να επικοινωνήσω με την Acer, πράγμα το οποίο και έγινε άμεσα και η απάντηση από την ACER HELLAS ήταν αν επιθυμώ να στείλω email στην διεύθυνση support_greece@acer-euro.com στο οποίο δηλώνω ότι αρνούμαι την εκτέλεση της επισκευής εάν θέλω να παραλάβω τον υπολογιστή άμεσα για να μην περιμένω άλλο αυτή την ανούσια αναμονή λόγω της ανικανότητας της Acer με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία της συσκευής.

 

Αυτή την απάντηση μου έδωσαν οι κύριοι τις ACER και απλά μου ανέφεραν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και απλά να περιμένω αν επιθυμώ να επισκευαστεί το πρόβλημα το οποίο έχει ήδη παραδεχθεί ότι είναι κατασκευαστικό ελάττωμα.

 

Θεωρώ ανεπίτρεπτη την καθυστέρηση επισκευής για ένα μηχάνημα που ήταν από κατασκευής ελαττωματικό, η εταιρία έχει δηλώσει την υπαιτιότητά της, θα έπρεπε να έχει φροντίσει για την αντικατάστασή του ή την αποζημίωση του εκάστοτε αγοραστή για την ταλαιπωρία που υπέστη, τις χαμένες εργατοώρες και τα χαμένα χρήματα λόγω της απώλειας ενός προϊόντος το οποίο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο δουλειάς.

 

 

Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή.

 

Το ανωτέρω κείμενο έχει αποσταλλεί στην γενική γραμματεία καταναλωτή, στο Ινκα και Εκπιζω σαν δυο χωριστές καταγγελίες για το Eshop και την Acer Hellas.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως, πολλά παρόμοια παράπονα είναι αβάσιμα ή/και τραβηγμένα από τα μαλλιά.

Νομίζω όμως πως πραγματικά, στην περίπτωσή σου έχεις απόλυτο δίκιο και καλά κάνεις και το τραβάς όσο πιο πολύ γίνεται. Μακάρι να βρεθεί γρήγορα άκρη.

 

ΥΓ: Αγοράζοντας Acer παίζεις κορώνα-γράμματα: μπορεί να μη σου χαλάσει ποτέ και να δουλεύει σα σκυλί 5 χρόνια χωρίς προβλήματα αλλά μπορεί και να πάθει κάτι - όπως και έγινε - μια μέρα μετά την αγορά. Στη δεύτερη περίπτωση, είναι γνωστό σε ΟΛΟΥΣ πως... καλύτερα πάρε καινούργιο (ειρωνικά το λέω φυσικά, δε είναι πακέτο τσιγάρα ο υπολογιστής, απλά θέλω να τονίσω το χάλι του service της Acer)

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως, πολλά παρόμοια παράπονα είναι αβάσιμα ή/και τραβηγμένα από τα μαλλιά.

Νομίζω όμως πως πραγματικά, στην περίπτωσή σου έχεις απόλυτο δίκιο και καλά κάνεις και το τραβάς όσο πιο πολύ γίνεται. Μακάρι να βρεθεί γρήγορα άκρη.

 

ΥΓ: Αγοράζοντας Acer παίζεις κορώνα-γράμματα: μπορεί να μη σου χαλάσει ποτέ και να δουλεύει σα σκυλί 5 χρόνια χωρίς προβλήματα αλλά μπορεί και να πάθει κάτι - όπως και έγινε - μια μέρα μετά την αγορά. Στη δεύτερη περίπτωση, είναι γνωστό σε ΟΛΟΥΣ πως... καλύτερα πάρε καινούργιο (ειρωνικά το λέω φυσικά, δε είναι πακέτο τσιγάρα ο υπολογιστής, απλά θέλω να τονίσω το χάλι του service της Acer)

 

έχεις απολυτο δίκιο σε ολα οσα γραφεις

ειδικα στο τελευταίο...

άντε πάλι. μονο τοσιμπα απο δω και μπρος

Link to comment
Share on other sites

Όταν κράζουμε από το φόρουμ εδώ τα προϊόντα της Acer μερικοί μας λένε ότι είμαστε υπερβολικοί...

Δυστυχώς αν κάποιος θέλει τον υπολογιστή για να κάνει δουλειά και δε μπορεί να περιμένει ένα μήνα για να τον πάρει πίσω από το σέρβις, θα πρέπει να απευθυνθεί σε άλλη εταιρεία...

 

Αναφορικά με το eshop, κακώς διαφημίζει κάτι που δε μπορεί να παρέχει.

 

goldeneye υπομονή και κράτα μας ενήμερους για τις εξελίξεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχής κατάληξη παιδία

 

Σήμερα πρωι πρωί έλαβα το παρακάτω mail

 

Aξιότιμε Πελάτη

 

σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0X2209320076D2300 με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle2.8 με Windows7 Home Premium ]και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

Μια χαρά ανταπόκριση. Έστω και έτσι και τοσο αργά.

Επίσης απαιτησα επέκταση εγγυησης γιατι συνεχιζουν να κανουν την παπια σχετικα με τον ενα χρονο εγγυηση...

τελος το προβλημα ειναι τι θα γινει με το παλιο λαπτοπ στο οποιο εχω δεδομενα που χρειαζομαι και τα οποια δεν εκανα back up μιας και με διαβεβαιωναν οτι δεν χρειαζεται και οτι θα επισκευαστει αμεσα χωρις format.

 

Τέλος από το eshop με χουν παρει καμμια δεκαρια φορες να προχωρήσουν σε αντικατασταση και να μου ζητανε συγνωμη.

Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητανε να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;

και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα.

 

Δεν αγόρασα λαπτοπ σοβαρου κατασκευαστη γιατι το πηρα μονο και μονο για το βαρος την αναμονη την καλη γνωμη που ειχα σχηματισει για την σειρα timeline εχοντας δει τα 4810 και 5810 φιλων για πολλες ωρες και τελος για τις πολυαριθμες καλες γνωμες σε ξενα fora. αν ηταν ετσι θα επαιρνα dell 1330 η netbook toshiba.

αυτα.

________

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποκλείεται η ξαφνική αλλαγή στη συμπεριφορά τους να οφείλεται και στην καταγγελία που έκανες εδώ πάντως...
Link to comment
Share on other sites

Mε τη σειρα μου να πω και εγω για την αθλιοτητα τους και το mail που εστειλα.

 

Απαράδεκτο Ε-shop και Αcer

 

Καλησπέρα σας. Αγανακτισμένος από το e-shop και την Acer πλέον το τελευταίο μου χαρτί είστε εσείς.

Αγόρασα από το e-shop το laptop Acer Aspire 6930ZG τον Αύγουστο του 2009. Με έκπληξη μου από τις πρώτες μέρες άρχισε να γίνεται άσπρη η οθόνη και να μην ανταποκρίνεται αν δε το κλείσω και το ξανανοίξω. Επικοινωνώντας λοιπόν αρχικά με την Acer συνδέονται μαζί μου με απομακρυσμένη βοήθεια και μου κάνουν κάποιες ρυθμίσεις , το πρόβλημα όμως εξακολουθούσε να υπάρχει.

Πριν 2 εβδομάδες πηγαίνω στο υποκατάστημα e-shop Σερρών και τους λέω να τηρήσουν τους παρακάτω όρους εγγύησης τους :

 

2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης laptop

Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

• Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

• Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

• Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)

Με ενημερώνουν λοιπόν ότι θα στείλουν στο services τους το laptop για να γίνει επισκευή του και όχι αντικατάσταση.

Μετά από 2 εβδομάδες είμαι πάλι στο κατάστημα Σερρών .Το παραλαμβάνω Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009 ώρα 13:30 .Έρχομαι στο σπίτι μου ικανοποιημένος επιτέλους ,αλλά με μεγάλη μου έκπληξη στην πρώτη μισή ώρα λειτουργιάς του εμφανίζεται πάλι το ίδιο προβλήματα .Απόγευμα 18 :15 την ίδια ημέρα ξανάπαω στο κατάστημα και τους ενημερώνω ότι δεν έφτιαξαν τίποτα απολύτως στις 2 εβδομάδες που το είχαν και απαιτώ την άμεση αντικατάσταση του όπως ορίζει στην εγγύηση τους ,που ήταν και ο λόγος που έκανα την αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ο υπάλληλος συνεχίζει να μου λέει τα ίδια ,ότι θα το στείλουν πάλι στο service και ότι αναγκαστικά θα περιμένω και πάλι χωρίς το εργαλείο της δουλειάς μου .

Μετά από πολλά e-mail στο κατάστημα πλέον νομίζω ότι με κοροϊδεύουν κατάμουτρα με το να μου λένε “ναι έχετε δίκιο το ξέρουμε” και να επιμένουν ότι θα το επισκευάσουν και όχι να το αντικαταστήσουν με καινούργιο.

Αν δεν γίνει η άμεση αντικατάσταση του , δεν έχω κάτι άλλο να κάνω από το να κινηθώ νομικά στην εταιρία και να διεκδικήσω αυτά που τους πλήρωσα και την ταλαιπωρία που τραβώ για χάρη τους.

Όσο για τις μπαρούφες που λένε στο site τους, θα συνεχίσω να τους δυσφημώ με όποιο τρόπο γίνετε σε όλα τα forum και τα blog.

Είστε τελείως αντιεπαγγελματίες και οι χειρότεροι στο χώρο σας .

Συμβουλεύω κάθε πολίτη να προσέχει με της αγορές , του ώστε να μη του τρώνε τα λεφτά τέτοιου είδους απατεώνες και να παίζουν με τα νεύρα και τις αντοχές μας.

Link to comment
Share on other sites

Mε τη σειρα μου να πω και εγω για την αθλιοτητα τους και το mail που εστειλα.

 

Απαράδεκτο Ε-shop και Αcer

 

Καλησπέρα σας. Αγανακτισμένος από το e-shop και την Acer πλέον το τελευταίο μου χαρτί είστε εσείς.

Αγόρασα από το e-shop το laptop Acer Aspire 6930ZG τον Αύγουστο του 2009. Με έκπληξη μου από τις πρώτες μέρες άρχισε να γίνεται άσπρη η οθόνη και να μην ανταποκρίνεται αν δε το κλείσω και το ξανανοίξω. Επικοινωνώντας λοιπόν αρχικά με την Acer συνδέονται μαζί μου με απομακρυσμένη βοήθεια και μου κάνουν κάποιες ρυθμίσεις , το πρόβλημα όμως εξακολουθούσε να υπάρχει.

Πριν 2 εβδομάδες πηγαίνω στο υποκατάστημα e-shop Σερρών και τους λέω να τηρήσουν τους παρακάτω όρους εγγύησης τους :

 

2 χρόνια εγγύηση άμεσης αντικατάστασης laptop

Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

• Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

• Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

• Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδωθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)

Με ενημερώνουν λοιπόν ότι θα στείλουν στο services τους το laptop για να γίνει επισκευή του και όχι αντικατάσταση.

Μετά από 2 εβδομάδες είμαι πάλι στο κατάστημα Σερρών .Το παραλαμβάνω Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009 ώρα 13:30 .Έρχομαι στο σπίτι μου ικανοποιημένος επιτέλους ,αλλά με μεγάλη μου έκπληξη στην πρώτη μισή ώρα λειτουργιάς του εμφανίζεται πάλι το ίδιο προβλήματα .Απόγευμα 18 :15 την ίδια ημέρα ξανάπαω στο κατάστημα και τους ενημερώνω ότι δεν έφτιαξαν τίποτα απολύτως στις 2 εβδομάδες που το είχαν και απαιτώ την άμεση αντικατάσταση του όπως ορίζει στην εγγύηση τους ,που ήταν και ο λόγος που έκανα την αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Ο υπάλληλος συνεχίζει να μου λέει τα ίδια ,ότι θα το στείλουν πάλι στο service και ότι αναγκαστικά θα περιμένω και πάλι χωρίς το εργαλείο της δουλειάς μου .

Μετά από πολλά e-mail στο κατάστημα πλέον νομίζω ότι με κοροϊδεύουν κατάμουτρα με το να μου λένε “ναι έχετε δίκιο το ξέρουμε” και να επιμένουν ότι θα το επισκευάσουν και όχι να το αντικαταστήσουν με καινούργιο.

Αν δεν γίνει η άμεση αντικατάσταση του , δεν έχω κάτι άλλο να κάνω από το να κινηθώ νομικά στην εταιρία και να διεκδικήσω αυτά που τους πλήρωσα και την ταλαιπωρία που τραβώ για χάρη τους.

Όσο για τις μπαρούφες που λένε στο site τους, θα συνεχίσω να τους δυσφημώ με όποιο τρόπο γίνετε σε όλα τα forum και τα blog.

Είστε τελείως αντιεπαγγελματίες και οι χειρότεροι στο χώρο σας .

Συμβουλεύω κάθε πολίτη να προσέχει με της αγορές , του ώστε να μη του τρώνε τα λεφτά τέτοιου είδους απατεώνες και να παίζουν με τα νεύρα και τις αντοχές μας.

 

Φιλε μου εμενα μου ζητησαν να ρουφιανεψω τον υπαλληλο που μιλησα στο τηλεφωνο και αυτον που μιλησα κατ ιδιαν στο καταστημα και καλα για να αντιμετωπισουν το μεμονωμενο περιστατικο οπως με επρηζαν με αλλεπαλληλα τηλεφωνηματα συγνωμες και λοιπες αηδιες.

 

Η ικανοποιηση του αιτηματος μου απο την Γ.Γ. Καταναλωτη ήταν αμεση και μετα απο τηλεφωνική επικοινωνια εμαθα οτι διευθετησαν το θεμα γιατι ειχα ζητησει οχι απλα να ικανοποιηθει το αιτημα μου αλλα να γινει αποσυρση και αποζημιωθουν ολοι οι χρηστες ελλατωματικων λαπτοπ ανα την Ελλαδα οι οποιοι ηταν αρκετοι 594 οπως μου ειπαν στο τηλεφωνο. Τα ανωτερο ανακοινωθηκαν και στο site Troktiko:

 

 

 

Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2009

Ανάκληση φορητών υπολογιστών ACER

 

 

Πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών (notebooks) ACER, μοντέλα AS3410, AS3410T, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG, εκτελεί η εταιρεία ACER, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου...

 

 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η ανάκληση στην Ελλάδα αφορά 594 υπολογιστές (μοντέλο AS3810T), παραγωγής πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009, στους οποίους υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης, αν στη συσκευή ασκηθούν συνεχείς παρατεταμένες τάσεις στην περιοχή στηρίγματος της αριστερής παλάμης.

 

Μέχρι στιγμής έχουν αναφερθεί παγκοσμίως τρεις περιπτώσεις υπερθέρμανσης, που να σχετίζονται με το συγκεκριμένο θέμα, χωρίς να έχουν σημειωθεί ζημιές σε πρόσωπα ή πράγματα.

 

Η εταιρεία ACER, συνεργαζόμενη άμεσα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προχωρά σε απόσυρση των μη πωληθέντων τεμαχίων από τα καταστήματα και άμεση ανάκληση των προϊόντων από τους καταναλωτές, στους οποίους συστήνεται να πάψουν άμεσα να τα χρησιμοποιούν και να έλθουν σε επαφή με την εταιρεία ACER, ώστε να γίνει επιδιόρθωση των ηλεκτρονικών υπολογιστών τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

 

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ACER στον αριθμό 801 500 2000.

 

 

 

Τελικα μετα απο αυτο καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη.

Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως, πολλά παρόμοια παράπονα είναι αβάσιμα ή/και τραβηγμένα από τα μαλλιά.

Νομίζω όμως πως πραγματικά, στην περίπτωσή σου έχεις απόλυτο δίκιο και καλά κάνεις και το τραβάς όσο πιο πολύ γίνεται. Μακάρι να βρεθεί γρήγορα άκρη.

 

ΥΓ: Αγοράζοντας Acer παίζεις κορώνα-γράμματα: μπορεί να μη σου χαλάσει ποτέ και να δουλεύει σα σκυλί 5 χρόνια χωρίς προβλήματα αλλά μπορεί και να πάθει κάτι - όπως και έγινε - μια μέρα μετά την αγορά. Στη δεύτερη περίπτωση, είναι γνωστό σε ΟΛΟΥΣ πως... καλύτερα πάρε καινούργιο (ειρωνικά το λέω φυσικά, δε είναι πακέτο τσιγάρα ο υπολογιστής, απλά θέλω να τονίσω το χάλι του service της Acer)

 

εστω και με ενα μηνα καθυστερηση τους εξαναγκασα να μου παρουν αυτοι καινουργιο. το μανικι ειναι οτι οσους γνωριζω που ελαβαν πισω επισκευασμενο το λαπτοπ τελικα δεν λειτουργει...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

φιλαρακο πιστευω να πηρες ενα καλο μαθημα . (καλοπροαιρετα στο λεω).

ηταν μεγαλο λαθος να επιμενεις να συνομιλεις με αγνωστους τηλεφωνικα.

οταν εχουμε προβλημα με μια εταιρεια και δεν μας το λυνει αμεσως (να μην πω χθες) συνομιλουμε μαζι της μονο με γραπτα κειμενα (e-mail, fax ...) και ενημερωνουμε υπηρεσιες προστασιας καταναλωτη, οπως σωστα εκανες με καποια καθυστερηση.

Link to comment
Share on other sites

To έχω ξανά γράψει. Προσωπικά είχα τέσσερα Acer. Το τρίτο το έχει ακόμα ο αδερφός μου και ζει και βασιλεύει! Το τέταρτο (αυτό που έχω τώρα εδώ και 2,5 χρόνια) παρουσίασε πρόβλημα με την οθόνη (από δικό μου λάθος) και επισκευάστηκε μέσα σε μια βδομάδα.

Τί να πώ? Μάλλον πρέπει να παίξω Λόττο!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

To έχω ξανά γράψει. Προσωπικά είχα τέσσερα Acer. Το τρίτο το έχει ακόμα ο αδερφός μου και ζει και βασιλεύει! Το τέταρτο (αυτό που έχω τώρα εδώ και 2,5 χρόνια) παρουσίασε πρόβλημα με την οθόνη (από δικό μου λάθος) και επισκευάστηκε μέσα σε μια βδομάδα.

Τί να πώ? Μάλλον πρέπει να παίξω Λόττο!

 

Οντως εισαι απο τους τυχερους. Βγαζει και καλα μοντελα αλλα εχει και πολλες περιπτωσεις κυκλοφορησει ελαττωματικα προιοντα με μηδενικη υποστηριξη.

 

Μετα απο την καταγγελια και προωθηση του κειμενου στην acer hellas και στο eshop ελαβα το παρακάτω mail αρχικα απο την acer

 

Aξιότιμε Πελάτη

 

σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0______________ με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle 5.6 με Windows7 Home Premium] και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

και αυτο

 

Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας

 

Με Εκτίμηση

Support Greece

 

και σειρα καθημερινων τηλεφωνηματων απο τα κεντρικα του eshop και απο τον υπευθυνο του καταστηματος του γαλατσιου λεγοντας μου οτι επιθυμουν να προχωρήσουν σε αντικατασταση και ζητωντας συγνωμη και λεγοντας διαφορα εμετικα οτι η εταιρια τους ειναι μεγαλη και εντιμη και με ονομα.

Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητησαν να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα τηλεφωνικα και κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;

και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα (οπως και αυτο http://topatsiouri.blogspot.com/2009/07/e-shopgr.html).

 

εκεινες ομως τις μερες γνωστος μου με ενημερωσε οτι παρελαβε το 3810Τ που ειχε στειλει για την προληπτικη επισκευη και μετα απο 50 (!!!!!!!!!!!!!) μερες και μολις μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας καηκε (δεν αναβει και μυριζει καμμενο πλαστικο). δηλαδη λαπτοπ για προληπτικο σερβις επιστρεφει καμμενο...

Τοτε ήταν που σκεφτηκα μεταξυ σοβαρου και αστειου να ζητησω toshiba για αντικατασταση...

 

την τεταρτη που μας περασε με ενημερωσαν σημερα μετα απο 35 μερες αναμονη οτι το λαπτοπ ειναι ετοιμο και να το παραλαβω αν θελω μεχρι να ερθει το λαπτοπ αντικαταστασης...ελεος...νωρις τα καταφεραν για ενα τοσο απλο υποτιθεται θεμα...

 

Τελικα παρελαβα το 3810ΤΖ το οποιο λογω διπυρηνου και WIN7 64 bit πεταει, εχει πολυ καλυτερης ποιοτητας πλαστικα απο το 3810Τ, το επιμαχο σημειο οπου περναει το καλωδιο του μικροφωνου ειναι πολυ πιο δροσερο η οθονη ειναι αρκετα καλυτερη και τελος ο σκληρος δισκος δεν ακουγεται ενω στο παλιο ακουγοταν σαν δευτερος ανεμιστηρας. ποιοτικα ειναι αρκετα καλυτερο μεν απο το προηγουμενο αλλα ειναι πολυ λιγο ποιοτικα μπροστα στο toshiba m100-166 τετραετιας στην οποια κατασταση ειναι τωρα που εχω κρατησει για κατεβαστηρι και για να παιζει μανατζερ ο αδερφος μου. το κακομοιρο το acer δεν σου εμπνεει καμμια σιγουρια να το σκισεις και να δουλεψεις κατι σημαντικο πανω του (σε εμπνεει παντως να εισαι με ενα δισκο και να κανεις back up συνεχως). και ολα αυτα γιατι φοβηθηκα να παρω macbook pro 13.3 (εψαχνα κατι μικρο ελαφρυ και με μεγαλη αναμονη προς αντικατασταση του netbook που ειχα).

 

Το καλύτερο της ιστοριας ειναι οτι μετα απο δικη μου καταγγελια και αλλων 8 ατομων όπως ενημερωθηκα απο την Γ.Γ. Καταναλωτη η Acer αναγκαστηκε να αποσυρει τα ελαττωματικα λαπτοπ (594) απο την αγορα και να ανακοινωσει ξανα την ανακληση στην Ελλαδα αυτη την φορα σε μεγαλυτερη κλιμακα και να ειδοποιησει τους κατοχους των ηδη αγορασμενων για αμεση επισκευη (677).

 

Εν κατακλειδι διαπιστωνω οτι στην Ελλαδα παντως εχουμε παρα πολυ πλακα...

Αντι να βριζουμε αυτους που πουλανε ελαττωματικα προιοντα η παρανομουν συστηματικα πεταγεται ο καθενας τυχαρπαστος και λεει "α, εσυ φταις που πηρες Acer"ή"εσύ φταις που πήρες απο το e-shop". Αντι να κοιταμαι να κραταμε σαν καταναλωτες κοινη ευσυνειδητη και σοβαρη σταση για να μην μας δουλευουν και οταν μας δουλευουν να τους κοβουμε τον βηχα

 

Προσωπικα απο το eshop ημουν πολυ ευχαριστημενος (αμεσοτατη εξυπηρετηση καλες τιμες ευκολια προσβασης και κοντα στο σπιτι και στην εργασια μου δωρεαν μεταφορικα για μεγαλες συσκευασιες πληρωμη με αντικαταβολη και οχι μπλεξιμο με καρτες).

Επισης δυο γνωστοι μου ειχαν acer travelmate 5ετιας και τωρα που πηραν τα 4810 και 5810 εχουν τα travelmate για 24/7/365 για κατεβαστηρια χωρις προβλημα.

αλλα ειχα διαβασει και διαφορα και για τις δυο εταιριες και πιστευα οτι δεν ειναι ο κανονας και αν παει κατι στραβα θα την βρω την ακρη.

κατι τελικα την βρηκα.

και εφταιγαν αυτες οι εταιριες για οτι εγινε που παρανομουν συστηματικα για το κερδος. τωρα πχ αν acer ηταν τυπικη ουτε καταγγελια θα χε γινει ουτε θα αναγκαζοταν να προχωρησει σε αντικατασταση ουτε θα επρεπε να τα αποσυρει απο την αγορα φανερα τουλαχιστον ουτε να ξεφτιλιστει για αλλη μια φορα το ονομα της...

 

Επαναλαμβανω οπως εγραψα και στο νημα σχετικα με την καταγγελια μου προς τις δυο εταιριες ότι μετα απο αυτο το γεγονος καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη.

Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη.

Αυτα τα ολιγα και ευχομαι να ειναι η περιοδος τον εορταστικων αγορων χωρις προβληματα και οσοι ταλαιπωρηστε με παρομοιες περιπτωσεις να βγαλετε ακρη συντομα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...