Jump to content

Ποιο δίκτυο κινητής έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών; (No2)


 Κοινοποίηση

Ποιο δίκτυο κινητής έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση;  

346 members have voted

  1. 1. Ποιο δίκτυο κινητής έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση;

    • Cosmote
      85
    • Vodafone
      148
    • Wind
      49
    • Κανένα, όλα τα ίδια είναι...
      53
    • ΔΞ/ΔΑ
      11


Recommended Posts

παλεοτερα ειχα vodafone συμβολαιο δεν χρησιμοποιησα ιδιαιτερα την εξυπηρετηση πελατων. Απο το 2004 ανηκω στην cosmote αργουν απελπιστικα ακομα και για το πιο απλο πραγμα δεν το συζητω για αλλαγη οικονομικου προγραμματος εκει σπανε τα χρονομετρα και ειμαι και εταιρικος πελατης δηλαδηστους απλους τι γινεται?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στα επόμενα 2-5 λεπτά γίνεται η αλλαγή οικονομικού προγράμματος στην Κοσμοτέ(όσες φορές έχω κάνει.).Ιδιώτης.
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στα επόμενα 2-5 λεπτά γίνεται η αλλαγή οικονομικού προγράμματος στην Κοσμοτέ(όσες φορές έχω κάνει.).Ιδιώτης.

Η μητέρα μου έκανε αλλαγή οικονομικού προγράμματος (μέσω "Γερμανού") το καλοκαίρι και η αλλαγή είχε γίνει μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

παιδια δεν πιστευω πως καποια ετερια εχει την χειροτερη εξυπηρετιση πελατων. Ο υπάλυλος μετραει. δηλαδη αμα ο υπαλυλος δεν ξερει τι του γινετε και δεν ειναι ενημερωμένος θα εχεις και αναλογη εηυπηρέτηση. αμα ο υπαλυλος εχει γνωσεις σχετικα με αυτο που ζητας, τοτε θα βοηθηθεις και εσυ. Οσο για τον χρονο αναμονης, εινε αναλογος την μερα και ωρα. πχ αμα παρεισ παρασκευη απογευμα στις 7:00 πθανο να περειμενεις αρκετη ωρα. αμα παρεις δευτερα πρωι στις 6:00 μπορει να μην περιμενεις και καθολου.

 

αυτα

Άλλωστε το πιο εύκολο πράγμα είναι να μιλάς για κάτι που στην ουσία δεν έχεις ιδέα τι είναι, και να έχεις το θράσος να έχεις και άποψη.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Δεν εχω δοκιμασει ολες τις εταιρειες αλλα εχω καταληξει πως VODAFONE ειναι πρωτη στην εξυπηρετηση καθως μπορω να κανω οτιδήποτε τηλεφωνικος. Στην κοσμοτε δεν μπορω ουτε καν να συνδεθω με το τμημα εξυπηρετησης οποτε το εχω αναγκη

Creative your world!!

:thanks:

Link to comment
Share on other sites

Παρότι φρέσκος στην Cosmote οφείλω να ομολογήσω ότι στα χρόνια που πέρασα με την Panafon/Vodafone, η εξυπηρέτησή και η διάθεση για βοήθεια ήταν πραγματικά εξαιρετική.

Την Wind την γνώρισα μόνο ως Tetelestet.....

Για την Cosmote είναι ακόμη νωρίς.

Racing because all other sports require one ball only!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Φυσικά Vodafone. Ελάχιστη αναμονή, σε γενικές γραμμές καταρτισμένο προσωπικό (ή έστω περισσότερο από των άλλων δύο), συγκεκριμένες διαδικασίες και καλή οργάνωση, συγκεκριμένο response time στα αιτήματα των πελατών, ενημέρωση στα συμβόλαια για ατιμολόγητη χρέωση πριν εκδοθεί ο λογαριασμός κ.α Γενικά είναι πολύ πιο οργανωμένοι από τις άλλες δύο στο τομέα αυτό, ειδικά στα εταιρικά.

 

Αφήνω έξω τα καταστήματα γιατι και στις τρεις εταιρείες λόγω franchise θα βρεις και καλά αλλά και κακά καταστήματα.

 

ελαχιστη αναμονη?για καλεσε στο 13830 στην εξυπηρετηση..να δουμε(το ιδιο κεντρο απανταει)..να ακουσεις το ηχογραφημενο και μετα να πρεπει να πληκτρολογησεις τον αριθμο σου ..αυτο ειναι το απλοποιημενο?

 

Δεν εχω δοκιμασει ολες τις εταιρειες αλλα εχω καταληξει πως VODAFONE ειναι πρωτη στην εξυπηρετηση καθως μπορω να κανω οτιδήποτε τηλεφωνικος. Στην κοσμοτε δεν μπορω ουτε καν να συνδεθω με το τμημα εξυπηρετησης οποτε το εχω αναγκη

 

εγω παλι που τηλεφωνω καθημερινα (και λογω δουλειας)πως απαντανε?δεν μπορω να καταλαβω....

Edited by MsK
Δεν γράφουμε συνεχόμενα μηνύματα. Κάνε χρήση του κουμπιού "Τροποποίηση" ή "Πολλαπλή παράθεση" -σιγή-
Link to comment
Share on other sites

ελαχιστη αναμονη?για καλεσε στο 13830 στην εξυπηρετηση..να δουμε(το ιδιο κεντρο απανταει)..να ακουσεις το ηχογραφημενο και μετα να πρεπει να πληκτρολογησεις τον αριθμο σου ..αυτο ειναι το απλοποιημενο?

 

Εγώ πάντως (έχω συμβόλαιο στη Vodafone), παίρνω το 13830 και δεν μου λέει να πληκτρολογήσω τίποτα απολύτως.. Με το που παίρνω το 13830 με συνδέει κατευθείαν με υπάλληλο.. (άντε να με έχουν στην αναμονή το πολύ 20 δευτερόλεπτα)... Ποτέ δεν περιμένω... Και έχω πάρει αρκετές φορές τηλέφωνο εκεί.. Συνδρομητής είμαι 5 χρόνια περιπου.

Link to comment
Share on other sites

ελαχιστη αναμονη?για καλεσε στο 13830 στην εξυπηρετηση..να δουμε(το ιδιο κεντρο απανταει)..να ακουσεις το ηχογραφημενο και μετα να πρεπει να πληκτρολογησεις τον αριθμο σου ..αυτο ειναι το απλοποιημενο?

 

εγω παλι που τηλεφωνω καθημερινα (και λογω δουλειας)πως απαντανε?δεν μπορω να καταλαβω....μου φαινοντε μουφα οι απαντησεις καποιων εδω μεσα..

 

Εφόσον εισαι συνδρομητής Vodafone & καλείς απ'τον αριθμό σου ΔEN πληκτρολογείς κανέναν αριθμό & αναμονή άνω των 10-20 δευτερολέπτων ΔEN έχεις.Επίσης,ας μη σχολιάσω τη χρονοχρέωση στην Κοσμοτέ!Ιδίως όταν μιλάς με κάποιους Απ'τους πάμπολλους ανειδικευτους υπαλλήλους της εξυπηρέτησης,σου χρεώνεται το 3ευρω πριν καν το καταλάβεις!Επίσης,έχει πολύ διαδικασία σε αιτήματα αμφισβήτησης λογαριασμών,με φαξ & ιστορίες,κάτι που δεν υφίσταται στις άλλες 2!Γενικά,στον τομέα εξυπηρέτηση/ενημέρωση η Κοσμοτέ πάσχει οικτρά [...]

Edited by MsK
.
Link to comment
Share on other sites

Η μητέρα μου έκανε αλλαγή οικονομικού προγράμματος (μέσω "Γερμανού") το καλοκαίρι και η αλλαγή είχε γίνει μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα. :)

 

η αλαγη προγραματος σε καταστημα κανει λιγα λεπτα...εως και αμεσως..στην περιπτωση σου μπορει να ειταν προβλημα συστηματος..

 

Γεια χαρά...

[...]

Αυτά... Για "καλύτερη", δεν ξέρω. ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ... COSMOTE "δαγκωτό"!

ποτε μην λες μεγαλα λογια...ειναι πολλοι που εφυγαν και επιστρεφουν... ..να σου αναφερω οτι οι περισοτεροι απο αυτους που αλαζουν δικτυο επιλεγουν cosmote(επισημα στοιχεια ΕΕΤΤ) Edited by MsK
το «σκούζετε» δεν είναι επιχείρημα - χρησιμοποιήστε την πολλαπλή παράθεση διαφορετικά το επόμενο μήνυμά σας θα διαγραφεί...
Link to comment
Share on other sites

Το ότι επιστρέφουν πελάτες βάσει στοιχείων της ΕΕΤΤ πού κολλάει ως επιχείρημα σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών; :confused:
Link to comment
Share on other sites

Το ότι επιστρέφουν πελάτες βάσει στοιχείων της ΕΕΤΤ πού κολλάει ως επιχείρημα σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών; :confused:

 

η εξυπηρετηση ειναι ενα βασικο κριτηριο επιλογης δικτυου...και οταν εχεις επιλεξει ενα δικτυο που εισουν πριν σημαινει οτι προτιμας και την εξυπηρετηση του....

Link to comment
Share on other sites

ελαχιστη αναμονη?για καλεσε στο 13830 στην εξυπηρετηση..να δουμε(το ιδιο κεντρο απανταει)..να ακουσεις το ηχογραφημενο και μετα να πρεπει να πληκτρολογησεις τον αριθμο σου ..αυτο ειναι το απλοποιημενο?

 

Όταν παίρνεις από σταθερό. Και αυτό για να συνδεθείς με το σωστό τμήμα (συμβόλαια, εταιρικά ή καρτοκινητά). Όταν παίρνεις από το κινητό σου συνδέεσαι απευθείας με το αρμόδιο τμήμα. Από τη στιγμή λοιπόν που από ότι φαίνεται δεν έχεις σύνδεση στη Vodafone πως ακριβώς έχεις άποψη?:blink:

 

Στη Cosmote έχω περιμένει αρκετή ώρα στην αναμονή και για θέμα κάλυψης δικτύου η υπάλληλος αρνείτο να κρατήσει trouble ticket και μου έλεγε να στείλω fax ή e-mail με το πρόβλημα. Επίσης σε θέμα αμφισβήτησης λογαριασμού (επίσης ζήτησαν fax) η απάντηση ήρθε 20 μέρες μετά.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών το μετάλλιο μοιράζονται από κοινού η Vodafone και η Wind ενώ η Cosmote δεν παίρνει!

 

Η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote είναι τραγική ακόμα και για το πιο απλό θέμα και η λύση σ’ όλα είναι το: «Στείλτε ένα Fax στο 210-…..». Επίσης, αυτό που της δίνει το τελειωτικό χτύπημα είναι η αναμονή. Όποια ώρα και να καλέσεις λιγότερο από 3 λεπτά δεν περιμένεις στην αναμονή. Στις άλλες ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την αναμονή. Και οι δύο, όμως, τα μεσημέρια (από τις 12.00 – 16:30) φαίνεται πως έχουν τις περισσότερες κλήσεις μιας και τότε δεν μπορώ να βρω με την μία κάποιον, αλλά ακόμα και τότε έχουν μικρότερη αναμονή από την Cosmote. Και στις δύο εταιρείες οι υπάλληλοι σε εξυπηρετούν πολύ καλά αν και φαίνεται πως η Vodafone έρχεται πρώτη σε θέμα ενημέρωσης των υπαλλήλων. :)

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών το μετάλλιο μοιράζονται από κοινού η Vodafone και η Wind ενώ η Cosmote δεν παίρνει!

 

Η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote είναι τραγική ακόμα και για το πιο απλό θέμα και η λύση σ’ όλα είναι το: «Στείλτε ένα Fax στο 210-…..». Επίσης, αυτό που της δίνει το τελειωτικό χτύπημα είναι η αναμονή. Όποια ώρα και να καλέσεις λιγότερο από 3 λεπτά δεν περιμένεις στην αναμονή. Στις άλλες ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την αναμονή. Και οι δύο, όμως, τα μεσημέρια (από τις 12.00 – 16:30) φαίνεται πως έχουν τις περισσότερες κλήσεις μιας και τότε δεν μπορώ να βρω με την μία κάποιον, αλλά ακόμα και τότε έχουν μικρότερη αναμονή από την Cosmote. Και στις δύο εταιρείες οι υπάλληλοι σε εξυπηρετούν πολύ καλά αν και φαίνεται πως η Vodafone έρχεται πρώτη σε θέμα ενημέρωσης των υπαλλήλων. :)

ΓΙΑ ΣΕΝΑ...εγω δεν εχω κανενα προβλημα με την cosmote ειναι υπερεξυπηρετι κοι ΕΧΟΥΝ και γνωσεις...και επειδη ειμαι χρηστης αλλα και λογω δουλειας μιλαω πολυ συχνα μαζι τους σας λεω οτι τα ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΝΕΤΕ!!και δεν ξερω αν το κανετε ετσι απλα η εχετε δολο)μαλλπν το 2ο (γιατι πολλοι λενε πολλα εδω μεσα που ΔΕΝ ισχυουν και δεν το βλεπω σαν ‘συμπτωση αυτο‘)...ουτε η τεραστια αναμονη υπαρχει...σιγα σιγα θα με κανετε να νομιζω οτι τα 2 λεπτα ειναι 20...πλυση εγκεφαλου εδω μεσα...απο πολλους!...επιισης γιατο θεμα του φαξ να [ω οτι σε καποιες περιπτωσεις που εχουν να κανουν με τα λεφτα μου ΠΡΟΤΙΜΩ να υπαρχει μια δικλειδα ασφαλειας παρα να κανω αιτηματα τηλεφωνικος και μετα να τρεχω να ψαχνω ποιος τα εκανε και αν τα εκανε ...δηλαδη το να γινοντε ολα τηλεφωνικος ειναι εξυπηρετηση?_πολλα γινοντε τηλεφωνικος πχ πολλες υπηρεσιες αλλα τα αιτηματα οπως πχ αλλαγη προγραμματος θα θελα να χω και γω ενα χαρτι οτι την εκανα αλλα χρειαζεται να παω κ με την ταυτοτητα μου εγω και οχι ο οποιοσδηποτε που ξερει το αφμ μου διοτι ταυτοποιηση φωνης δεν κανουν απ οτι ξερω...ειναι δικλειδα ασφαλειας και την προτιμω...το πιο ετκολο κυριε μου θα ειταν να τα κανει η cosmote τηλεφωνικος αλλα δειχνει κατ εμε πολυ μεγαλυτερη υπευθυνοτητα αυτο απεναντι μου...

Edited by stathis334
Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΣΕΝΑ...εγω δεν εχω κανενα προβλημα με την cosmote ειναι υπερεξυπηρετι κοι ΕΧΟΥΝ και γνωσεις...και επειδη ειμαι χρηστης αλλα και λογω δουλειας μιλαω πολυ συχνα μαζι τους σας λεω οτι τα ΠΑΡΑΦΟΥΣΚΩΝΕΤΕ!!και δεν ξερω αν το κανετε ετσι απλα η εχετε δολο)μαλλπν το 2ο (γιατι πολλοι λενε πολλα εδω μεσα πολλα που ΔΕΝ ισχυουν)...ουτε η τεραστια αναμονη υπαρχει...σιγα σιγα θα με κανετε να νομιζω οτι τα 2 λεπτα ειναι 20...πλυση εγκεφαλου εδω μεσα...απο πολλους!

 

Δίκιο έχεις. Αυτά που έγραψα αφορούν εμένα και άλλους 30 που ξέρω που έχουν Cosmote και εκνευριστεί με την εξυπηρέτηση της Cosmote. Λογικό είναι να βρίσκεις γραμμή από τη στιγμή που καλείς σε ξεχωριστό αριθμό της Cosmote. Αν καλούσες κανονικά το 1212 θα έκανες και’ συ μία ώρα μέχρι να συνδεθείς με κάποιον. Εδώ έχω το λιγότερο 2 λεπτά αναμονή το τμήμα φορητότητα, η εξυπηρέτηση δεν θα είχε !? Δεν είπα ότι είναι ΟΛΟΙ άσχετοι αλλά όσες φορές έχω πάρει αν δεν με βάλουν στην αναμονή για 30’’ – 1 λεπτό για να ρωτήσουν δεν παίρνω απάντηση. Γκαντεμιά ? Δεν κάνουμε πλύση εγκεφάλου, την αλήθεια λέμε. ;)

 

.επιισης γιατο θεμα του φαξ να [ω οτι σε καποιες περιπτωσεις που εχουν να κανουν με τα λεφτα μου ΠΡΟΤΙΜΩ να υπαεχει μια δικλειδα ασφαλειας παρα να κανω αιτηματα τηλεφωνικος και μετα να τρεχω να ψαχνω ποιος τα εκανε και αν τα εκανε ...

 

Ακόμη και στο Φαξ η κατάσταση είναι τραγική. Έστειλα μια Παρασκευή (στα μέσα Νοέμβρη) μέσω Φαξ μία αίτηση για το My Account και ενεργοποιήθηκε την Τετάρτη με τη δικαιολογία «υπάρχει τεράστιος φόρτος εργασίας». Αν δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε σ’ αυτά που απαιτούν οι συνδρομητές από μία εταιρεία, προσλάβετε περισσότερους υπάλληλους. Μόνο έτσι θα φτιάξει κάπως η κατάσταση.

Edited by Student

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Όταν παίρνεις από σταθερό. Και αυτό για να συνδεθείς με το σωστό τμήμα (συμβόλαια, εταιρικά ή καρτοκινητά). Όταν παίρνεις από το κινητό σου συνδέεσαι απευθείας με το αρμόδιο τμήμα. Από τη στιγμή λοιπόν που από ότι φαίνεται δεν έχεις σύνδεση στη Vodafone πως ακριβώς έχεις άποψη?:blink:

 

Στη Cosmote έχω περιμένει αρκετή ώρα στην αναμονή και για θέμα κάλυψης δικτύου η υπάλληλος αρνείτο να κρατήσει trouble ticket και μου έλεγε να στείλω fax ή e-mail με το πρόβλημα. Επίσης σε θέμα αμφισβήτησης λογαριασμού (επίσης ζήτησαν fax) η απάντηση ήρθε 20 μέρες μετά.

εχω και τα τρια δικτυα αλλα καλω απο σταθερο στην εξυπηρετηση διοτι εχω καρτοκινητο vodafone το οποιο ειταν συνδεση και δεν θελω να χρεωνομαι διοτι η εξυπηρετηση λεει οτι χρεωνει 12 λεπτα την κληση αλλα με εχει χρεωσει πολλες φορες ως κανονικη κληση με την ωρα...

Link to comment
Share on other sites

εχω και τα τρια δικτυα αλλα καλω απο σταθερο στην εξυπηρετηση διοτι εχω καρτοκινητο vodafone το οποιο ειταν συνδεση και δεν θελω να χρεωνομαι διοτι η εξυπηρετηση λεει οτι χρεωνει 12 λεπτα την κληση αλλα με εχει χρεωσει πολλες φορες ως κανονικη κληση με την ωρα...

 

Δε μιλάς σοβαρά τώρα... πόσο δηλαδή σε χρέωσε το 13830? Μήπως πήρες κανένα άλλο νούμερο από πληροφορίες και σε συνδέσανε?

Link to comment
Share on other sites

εχω και τα τρια δικτυα αλλα καλω απο σταθερο στην εξυπηρετηση διοτι εχω καρτοκινητο vodafone το οποιο ειταν συνδεση και δεν θελω να χρεωνομαι διοτι η εξυπηρετηση λεει οτι χρεωνει 12 λεπτα την κληση αλλα με εχει χρεωσει πολλες φορες ως κανονικη κληση με την ωρα...

 

Δεν υπάρχει περίπτωση..0.119 ευρωλεπτά είναι η χρέωση και είναι σταθερή ανεξάρτητα με τη διάρκεια κλήσης.Μάλλον την Κοσμοτέ εννοείς,η οποία χρεώνει ανά δευτερόλεπτο-όταν απαντηθεί η κλήση.

Link to comment
Share on other sites

Σε θέμα εξυπηρέτησεις ανάμεσα σε vodafone και wind στη Voda είναι μακράν ποιό εξυπηρετικοί οι υπάληλοι και δεν περιμένεις τόσο πολύ στην αναμονή και πάνω από όλα ΔΩΡΕΑΝ, στη wind δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να χρεώνετε η κλήση ενώ υπάρχει πρόβλημα από την εταιρία και λογικό είναι να πάρεις σε αυτούς... Απο Cosmote δεν ξέρω τι γίνετε αυτή τη στιγμή, πρίν 6-7 χρόνια που είχα cosmote δεν είχα κάποιο πρόβλημα πάντος...
Link to comment
Share on other sites

Που ακριβώς τηλεφωνείς και δεν χρεώνεσαι ? :confused: Πες και σ' εμάς το μυστικό σου. :p

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Που ακριβώς τηλεφωνείς και δεν χρεώνεσαι ? :confused: Πες και σ' εμάς το μυστικό σου. :p

 

Sorry...!! Τόσα χρόνια είχα επαγγελματικό πακέτο γι'αυτό δεν υπήρχε χρέωση, στα επαγγελματικά μόνο είναι δωρεάν η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών!!! :O

Link to comment
Share on other sites

μακραν η Vodafone

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sorry...!! Τόσα χρόνια είχα επαγγελματικό πακέτο γι'αυτό δεν υπήρχε χρέωση, στα επαγγελματικά μόνο είναι δωρεάν η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών!!! :O

 

Και στην COSMOTE το 1200 που αφορά τα εταιρικά είναι δωρεάν,στα οικιακά υπάρχει κ το 13838 με αστική χρέωση,έχω να πω παντός πως στην εξυπηρέτηση της COSMOTE τα παιδιά είναι πολύ ευγενικά με υπομονή και γνώσεις οπότε μιλάω μαζί τους καταλαβαίνω τη διάφορα που κάνει την εξυπηρέτηση της εταιρείας πρώτη για μένα.....

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...