Jump to content

Καταγγελίες προς τη wind


tzehos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για το λόγο αυτό δε "βοηθάω" ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΝ σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη συκευή του. Π.Χ. έρχονται πόσες γριούλες να τους ενεργοποιήσω τα 600+600 στο F2G τους και επαναλαμβάνω τη κασέτα του 1265 κτλ όπως επίσης και σε οτιδήποτε έχει να κάνει με οτιδήποτε που χρειάζεται να πιάσω συσκευή πελάτη στα χέρια μου. Θα πάρει μόνο προφορικές ή και γραπτές αν υπάρχουν οδηγίες και ας κάνει ΜΟΝΟΣ του όσα λάθη θέλει από κει και πέρα. Δε το λέω για το παρόν θέμα, αλλά μιας και είναι σχετικό με τη περίπτωση και είναι ο ΜΟΝΟΣ λόγος που φεύγουν (όσοι) δυσαρεστημένοι πελάτες από το μαγαζί που δουλεύω. Εφόσον δε μπορώ να αποδείξω ότι δεν είναι δικό μου το εκάστοτε λάθος σε τέτοιες περιπτώσεις, δε μπαίνω καν στο κόπο να ταλαιπωρηθώ (πιθανότατα) στο μέλλον επειδή μόνο και μόνο ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

 

Φιλικά,

Σενιόρ Κανίβαλος

 

 

Σενιόρ Κανίβαλος...νομίζω ότι κάνεις την καλύτερη δουλειά....κ αν δεν έχουμε αkούσει καντήλια για "λάθος ρυθμίσεις" π.χ internet που κάναμε...ενώ το μόνο που κάναμε ήταν να αλλάξουμε τον ήχο ενός κινητού:shock:...Σωστός ο Κανίβαλος!!!

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 228
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

επειδη ακριβως ξερετε .... ειστε λαθος και οι 2!! σιγουρα θα υπαρχουν στοκοι πελατες,εγω λογω δουλειας πρεπει να ρυθμιζω διαφοες συσκευες να παιρνουν τα mail τους απο την εταιρια μας.

Σε ολους το 1ο πραγμα που λεω ειναι οτι υπαρχει χρεωση μπλα μπλα μπλα και το ιδιο για το ιντερνετ.

Τωρα σε απλα θεματα που ερχεται ενας σωστος χρηστης και σας ρωταει κατι ειμαι σιγουρος οτι θα τον βοηθατε!

(ετσι οπως το γραψατε ακουγεται σαν "κακο" για εσας!)

Link to comment
Share on other sites

επειδη ακριβως ξερετε .... ειστε λαθος και οι 2!! σιγουρα θα υπαρχουν στοκοι πελατες,εγω λογω δουλειας πρεπει να ρυθμιζω διαφοες συσκευες να παιρνουν τα mail τους απο την εταιρια μας.

Σε ολους το 1ο πραγμα που λεω ειναι οτι υπαρχει χρεωση μπλα μπλα μπλα και το ιδιο για το ιντερνετ.

Τωρα σε απλα θεματα που ερχεται ενας σωστος χρηστης και σας ρωταει κατι ειμαι σιγουρος οτι θα τον βοηθατε!

(ετσι οπως το γραψατε ακουγεται σαν "κακο" για εσας!)

 

Το μόνο κακό δυστυχώς είναι ότι πας να κάνεις καλό και ορισμένες φορές βρίσκεις τον μπελά σου. Κακώς...αλλα έτσι γίνεται...

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο κακό δυστυχώς είναι ότι πας να κάνεις καλό και ορισμένες φορές βρίσκεις τον μπελά σου. Κακώς...αλλα έτσι γίνεται...

 

σωστο αυτο που λες αλλα τους παιρνει ολους η μπαλα και αυτο δεν ειναι πολυ σωστο. αλλωστε στο καταστημα μπαινεις για να εξυπηρετηθεις απο τους υπαλληλους

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

σωστο αυτο που λες αλλα τους παιρνει ολους η μπαλα και αυτο δεν ειναι πολυ σωστο. αλλωστε στο καταστημα μπαινεις για να εξυπηρετηθεις απο τους υπαλληλους

 

Δεν ειπα το αντίθετο...και δεν είπα ότι δεν εξυπηρετώ..απλά συμφωνώ με τον συνάδελφο ότι αυτή θα ήταν μια καλή λύση. Τέλος πάντων...έχουμε βγει εκτός θέματος οπότε αυτή η συζήτηση ας σταματήσει εδώ.

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα το αντίθετο...και δεν είπα ότι δεν εξυπηρετώ..απλά συμφωνώ με τον συνάδελφο ότι αυτή θα ήταν μια καλή λύση.

 

Αυτό δεν είναι καν θέμα για συζήτηση. Πολύ απλά, ο κάθε πελάτης όταν έχει χρεωθεί για κάτι το οποίο δε μπορεί ή/και δε θέλει να πληρώσει, ψάχνει να βρει οποιοδήποτε τρόπο για να το αποφύγει. Απλά δε (θέλει να) καταλαβαίνει ότι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος δεν έχει το παραμικρό κέρδος από το λογαριασμό του πελάτη και ούτε το κριτήριο των υπαλλήλων είναι το πόσο θα χρεωθεί ένας πελάτης για κάτι (αλλοίμονο!!!). Αν ήταν έτσι, ο Τυρεσίας δε θα ήταν για τις τράπεζες αλλά για τις 3 εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι καν θέμα για συζήτηση. Πολύ απλά, ο κάθε πελάτης όταν έχει χρεωθεί για κάτι το οποίο δε μπορεί ή/και δε θέλει να πληρώσει, ψάχνει να βρει οποιοδήποτε τρόπο για να το αποφύγει. Απλά δε (θέλει να) καταλαβαίνει ότι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος δεν έχει το παραμικρό κέρδος από το λογαριασμό του πελάτη και ούτε το κριτήριο των υπαλλήλων είναι το πόσο θα χρεωθεί ένας πελάτης για κάτι (αλλοίμονο!!!). Αν ήταν έτσι, ο Τυρεσίας δε θα ήταν για τις τράπεζες αλλά για τις 3 εταιρίες.

Ειτε μας αρεσει ή οχι, ο υπαλληλος ειναι η πρώτη γραμμη επαφης με τον πελατη.

 

Οταν ο πελατης απαιτει να μην χρεωθει για κατι, γινεται η πρωτη γραμμη αμυνας/προσπαθειας λυσης. Και φυσικα η λυση πρεπει να εξυπηρετει πρώτα απ' ολα τα συμφεροντα της εταιρίας. Σε περίπτωση ξεκαθαρου λαθους ο υπαλληλος δεν παιρνει το μερος κανενος, αλλα καταδεικνυει το λαθος και προσπαθει να το διορθωσει. Σε περιπτωση αμφισβητήσιμου λαθους ο υπαλληλος σαφως θα ειναι υπερ τη εταιρίας.

 

Αν για παραδειγμα ο πελατης αμφισβητει χρεωσεις data (π.χ. ετυχε σε γνωστο μου να εχει χρεωθει data εκτος προγραμματος blackberry που ομως δεν υπηρχε περιπτωσει να εγιναν μιας και οι ρυθμίσεις ηταν απενεργοποιημενες) ο υπαλληλος δεν προκειται να πει "ναι εχετε δικιο, μισο λεπτο να το διορθωσουμε", αλλα κατι του στυλ "να το δουμε πρωτα" - σωστα μεχρι εδω. Απο εκει και περα ομως σε περιπτωσεις προφανους λαθους της εταιρίας εχω διαπιστώσει οτι οι υπάλληλοι, στην πλειοψηφία τους προσπαθουν να βγαλουν χαζο τον πελατη - και λογο αγνοιας τα καταφερνουν.

 

Ακυρο το παραδειγμα του Τειρεσία μιας και ειναι ανεξαρτητος οργανισμος παρακολουθησης και συγκεντρωσης στοιχείων και οχι υπάλληλος των τραπεζων.

Φιλιππος

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ειτε μας αρεσει ή οχι, ο υπαλληλος ειναι η πρώτη γραμμη επαφης με τον πελατη.

 

Οταν ο πελατης απαιτει να μην χρεωθει για κατι, γινεται η πρωτη γραμμη αμυνας/προσπαθειας λυσης. Και φυσικα η λυση πρεπει να εξυπηρετει πρώτα απ' ολα τα συμφεροντα της εταιρίας. Σε περίπτωση ξεκαθαρου λαθους ο υπαλληλος δεν παιρνει το μερος κανενος, αλλα καταδεικνυει το λαθος και προσπαθει να το διορθωσει. Σε περιπτωση αμφισβητήσιμου λαθους ο υπαλληλος σαφως θα ειναι υπερ τη εταιρίας.

 

Αν για παραδειγμα ο πελατης αμφισβητει χρεωσεις data (π.χ. ετυχε σε γνωστο μου να εχει χρεωθει data εκτος προγραμματος blackberry που ομως δεν υπηρχε περιπτωσει να εγιναν μιας και οι ρυθμίσεις ηταν απενεργοποιημενες) ο υπαλληλος δεν προκειται να πει "ναι εχετε δικιο, μισο λεπτο να το διορθωσουμε", αλλα κατι του στυλ "να το δουμε πρωτα" - σωστα μεχρι εδω. Απο εκει και περα ομως σε περιπτωσεις προφανους λαθους της εταιρίας εχω διαπιστώσει οτι οι υπάλληλοι, στην πλειοψηφία τους προσπαθουν να βγαλουν χαζο τον πελατη - και λογο αγνοιας τα καταφερνουν.

 

Ακυρο το παραδειγμα του Τειρεσία μιας και ειναι ανεξαρτητος οργανισμος παρακολουθησης και συγκεντρωσης στοιχείων και οχι υπάλληλος των τραπεζων.

 

 

Είναι πολύ μικρό το ποσοστό λάθους της εταιρείας, όσωω αφορά τις χρεώσεις. Φυσικά και υπάρχουν λάθη, αλλά η πλειοψηφία των "λάθος" χρεώσεων, στην ουσία έιναι σωστές, αφού οι περισσότεροι, μπορεί και άθελά τους, έκαναν χρήση των υπηρεσιών για τις οποίες χρεώθηκαν.

6 χρόνια στην κινητή αυτό έχω καταλάβει. Είναι κάτι αντίστοιχο του θέματος service κινητών...: " Μήπως το κινητό σας έχει πέσει" " Όχι" "Γιατί έχει χτυπήματα" και με τα πολλά σου λέει ααααα ναι μωρέ...το έριξα χθες χτύπησε στην καρέκλα και έπεσε μέσα στον κουβά με το νερό και το ξέχασα..."

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Για το λόγο αυτό δε "βοηθάω" ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΝ σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τη συκευή του. Π.Χ. έρχονται πόσες γριούλες να τους ενεργοποιήσω τα 600+600 στο F2G τους και επαναλαμβάνω τη κασέτα του 1265 κτλ όπως επίσης και σε οτιδήποτε έχει να κάνει με οτιδήποτε που χρειάζεται να πιάσω συσκευή πελάτη στα χέρια μου. Θα πάρει μόνο προφορικές ή και γραπτές αν υπάρχουν οδηγίες και ας κάνει ΜΟΝΟΣ του όσα λάθη θέλει από κει και πέρα. Δε το λέω για το παρόν θέμα, αλλά μιας και είναι σχετικό με τη περίπτωση και είναι ο ΜΟΝΟΣ λόγος που φεύγουν (όσοι) δυσαρεστημένοι πελάτες από το μαγαζί που δουλεύω. Εφόσον δε μπορώ να αποδείξω ότι δεν είναι δικό μου το εκάστοτε λάθος σε τέτοιες περιπτώσεις, δε μπαίνω καν στο κόπο να ταλαιπωρηθώ (πιθανότατα) στο μέλλον επειδή μόνο και μόνο ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

 

Φιλικά,

Σενιόρ Κανίβαλος

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου υπό έναν όρο, ότι αν ποτέ έρθω από το μαγαζί σου (που λέει ο λόγος) πριν προβώ σε αγορά συσκευής ή κάποιας υπηρεσίας ή συμβολαίου θα μου πεις ρητά ότι δεν αναλαμβάνεις μετά την αγορά κανένα after sales service που μπορεί να προκύψει, ότι δηλαδή δεν θα με βοηθήσεις σε τίποτε ύστερα όσον αφορά την συσκευή ή την υπηρεσία κτλ. Αν το κάνεις, σε παραδέχομαι.

 

Υ.Γ.

Πριν μερικά χρόνια η μητέρα μου είχε συναντήσει έναν υπάλληλο σαν εσένα, δεν ξανά πάτησε στο μαγαζί του, σήμερα στον χώρο του στεγάζεται κατάστημα ρούχων :D

Old programmers never die. They just terminate and stay resident.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αντε να πω κι εγω το παραπονο μου... Τα πραγματα ειναι απλα, εχω παραγγειλει συσκευη απο την Wind η οποια οπως μου ειπαν εχει χρονο παραδοσης 2 ημερες και βρισκομαι πια μετα απο 25 μερες να περιμενω ακομα... τι να πω...
Link to comment
Share on other sites

Καλά εκεί στη Wind αποδείξατε για άλλη μια φορά πόσο ανεύθυνοι είσαστε.

 

Πήγα τον Ιούνιο στο κατάστημα Wind πλατείας 1866 (Χανιά) για να δηλώσω το καρτοκινητό μου. -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2804867#post2804867

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι δεν ήξεραν καν τη διαδικασία για τη δήλωση στοιχείων, αν και θα έπρεπε διότι αυτό γινόταν ανεξάρτητα από το νέο νόμο.

Τέλοσπαντων με τα πολλά έμαθαν πώς πρέπει να γίνει, μου ζήτησαν τη SIM και την ταυτότητα μου, και μου είπαν ότι θα δηλωθεί εντός 10 ημερών. Πράγματι, μου ήρθε ενημερωτικό SMS με αποστολέα Wind που μου έλεγε ότι τα στοιχεία που ζήτησα δηλώθηκαν στο καρτοκινητό μου.

 

Τώρα όμως που εγινε όλη η μανούρα με τις ανακοινώσεις και των τριών εταιρειών για να δηλώσουμε τα καρτοκινητά μας, μπήκαν ψύλλοι στ' αφτιά μου. Ρε λες να μη μου δηλώθηκαν τελικά;

Τελικά παίρνω τηλέφωνο στο 1260 και μαντέψτε; ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ!!!

Δηλαδή αν εγώ δεν είχα πονηρευτεί, τον Ιούνιο θα ΕΧΑΝΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΟΥ!

 

Φυσικά πήγα στο κατάστημα που είχα κάνει τη δήλωση και οι ανεκδιήγητοι υπάλληλοι ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπαν "πώς κάνεις έτσι, κάνε τώρα τη δήλωση". Μου είπαν επίσης ότι τότε αυτοί έστειλαν τα χαρτιά στην Αθήνα και δεν ξέρουν τίποτα περαιτέρω.

Ξαναπήρα στο 1260 όπου μου είπαν ότι έπρεπε και να είχαν καταχωρήσει ηλεκτρονικά τα στοιχεία μου, και να είχαν κρατήσει αντίγραφο της αίτησης και αυτοί και εγώ.

Ξαναπήγα στο κατάστημα και μου είπαν ότι τότε δεν είχαν ούτε σύστημα ούτε αιτήσεις ούτε τίποτα.

 

Εμένα ως καταναλωτή δε με ενδιαφέρει τίποτα από όλα αυτά, για όλα φταίει η απαράδεκτη ανοργανωσιά τους και η αδιαφορία τους για όλα εκτός από το πώς θα σου κάνουν ένα νέο συμβόλαιο.

 

Αυτά τα γράφω αφενός για να τους κράξω, και αφετέρου για να προειδοποιήσω όσους δήλωσαν τα στοιχεία τους παλαιότερα. Πάρτε το 1260 και επιβεβαιώστε τη δήλωση για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως.:!:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό, μάλλον, ισχύει σ'όλες τις εταιρείες.. Δεν είναι ανοργανωσιά μόνο της Wind.. Το ίδιο ακριβώς έγινε και με το καρτοκινητό της αδερφής μου (What's Up?)..
Link to comment
Share on other sites

Καλά εκεί στη Wind αποδείξατε για άλλη μια φορά πόσο ανεύθυνοι είσαστε.

 

Πήγα τον Ιούνιο στο κατάστημα Wind πλατείας 1866 (Χανιά) για να δηλώσω το καρτοκινητό μου. -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2804867#post2804867

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι δεν ήξεραν καν τη διαδικασία για τη δήλωση στοιχείων, αν και θα έπρεπε διότι αυτό γινόταν ανεξάρτητα από το νέο νόμο.

Τέλοσπαντων με τα πολλά έμαθαν πώς πρέπει να γίνει, μου ζήτησαν τη SIM και την ταυτότητα μου, και μου είπαν ότι θα δηλωθεί εντός 10 ημερών. Πράγματι, μου ήρθε ενημερωτικό SMS με αποστολέα Wind που μου έλεγε ότι τα στοιχεία που ζήτησα δηλώθηκαν στο καρτοκινητό μου.

 

Τώρα όμως που εγινε όλη η μανούρα με τις ανακοινώσεις και των τριών εταιρειών για να δηλώσουμε τα καρτοκινητά μας, μπήκαν ψύλλοι στ' αφτιά μου. Ρε λες να μη μου δηλώθηκαν τελικά;

Τελικά παίρνω τηλέφωνο στο 1260 και μαντέψτε; ΔΕΝ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ!!!

Δηλαδή αν εγώ δεν είχα πονηρευτεί, τον Ιούνιο θα ΕΧΑΝΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΜΟΥ!

 

Φυσικά πήγα στο κατάστημα που είχα κάνει τη δήλωση και οι ανεκδιήγητοι υπάλληλοι ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπαν "πώς κάνεις έτσι, κάνε τώρα τη δήλωση". Μου είπαν επίσης ότι τότε αυτοί έστειλαν τα χαρτιά στην Αθήνα και δεν ξέρουν τίποτα περαιτέρω.

Ξαναπήρα στο 1260 όπου μου είπαν ότι έπρεπε και να είχαν καταχωρήσει ηλεκτρονικά τα στοιχεία μου, και να είχαν κρατήσει αντίγραφο της αίτησης και αυτοί και εγώ.

Ξαναπήγα στο κατάστημα και μου είπαν ότι τότε δεν είχαν ούτε σύστημα ούτε αιτήσεις ούτε τίποτα.

 

Εμένα ως καταναλωτή δε με ενδιαφέρει τίποτα από όλα αυτά, για όλα φταίει η απαράδεκτη ανοργανωσιά τους και η αδιαφορία τους για όλα εκτός από το πώς θα σου κάνουν ένα νέο συμβόλαιο.

 

Αυτά τα γράφω αφενός για να τους κράξω, και αφετέρου για να προειδοποιήσω όσους δήλωσαν τα στοιχεία τους παλαιότερα. Πάρτε το 1260 και επιβεβαιώστε τη δήλωση για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως.:!:

Κατ'αρχήν....δε μπορείς να μας αποκαλείς ανεύθυνους για το λάθος κάποιου συναδέλφου. Και κατά δέύτερον, από την στιγμή που σου ήρθε μήνυμα ότι δηλώθηκαν τα στοιχεία σου, σημαίνει πως ο/η συνάδελφος έκανε σωστά την δουλειά του/της, αφού τα μηνύματα δεν έρχονται από το εκάστοτε κατάστημα αλλά από τα κεντρικά. Για ξαναδές το λίγο με το 1260 και ανέφερε ότι σου ήρθε μήνυμα. 'Η μήπως έκανες καταχώρηση στοιχεών για εξαργύρωση πόντων win club???Γιατί αν έκανες κάτι τέτοιο, η καταχώρηση ισχύει μόνο για το win club και δεν σημαίνει ότι καταχωρήθηκαν τα στοιχεία του καρτοκινητού σου για οποιαδήποτε άλλη χρήση!!!

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Εχω ένα οικογενεικό πακέτο (3 συμβόλαια), εδώ και πολλά χρόνια στην Wind.

Επειδή βρίσκω τα χρήματα που πληρώνω κάθε μήνα πολλά, αποφάσισα (στα μέσα του Οκτώβρη 09) να κάνω αίτηση φορητότητας προς την Cosmote, που κατα τη γνώμη μου είχε καλίτερες τιμές.

Σε δύο μέρες μου τηλεφώνησαν από τη Wind και μου έκαναν κάποιες "προσφορές". Μια από αυτές- να μη πληρώνω πάγιο για τις 2 από τις 3 συνδέσεις για 6 μήνες και αύξηση της "επιδότησης"- μου φάνηκε ενδιαφέρουσα και κατά συνέπεια απέσυρα την αίτηση φορητότητας και περίμενα τον επόμενο λογαριασμό.

Τον Νοέμβριο με εκπληξη είδα πως δεν έιχε αλλάξει τίποτα στα πάγια...και τώρα αρχίζει το θέατρο του παράλογου:

Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση (:lol::lol:) πελατών, τρεις ή τέσσερεις φορές και μετά από άπειρη αναμονή δεν μπορούσαν να βρουν κάτι. Ξαναπέρνω και μου λένε να επικοινωνήσω με την Cosmote γιατι κατα τη γνώμη τους δεν είχε καταχωρηθεί η απόσυρση της αίτησης φορητότητας (είχε περάσει 1 μήνας). Τηλεφωνώ στην Cosmote, και με διαβεβαιώνουν πως βλέπουν στιο συστημά τους την αίτηση και την ακύρωση/απόσυρση της αίτησης φορητότητας.

Ξανά από την αρχή στην εξυπηρέτηση πελατών της Wind... Τώρα μου λένε να πάω :!: σε ένα κατάστημά τους όπου σίγουρα θα εξυπηρετηθώ. Στο κατάστημα που πήγα βρήκαν πως "υπάρχει κάποια προσφορά" τι ακριβώς δεν ξέρουν, αλλά θα πρέπει να στείλουν ένα mail για να επιβεβαιώσουν δεν ξέρω τι. Τους δίνω το mail μου για να μου το κάνουν forward πράγμα που δεν έγινε.

Πάλι λοιπόν εξυπηρέτηση πελατών :O:O...Μετρήστε ώρες και διάθεση χαμένες!

Τώρα λοιπόν(07/12), αφου είπα την πονεμένη ιστορία άλλες 2:!: φορές, περιμένω κάποια υπάλληλο να επικοινωνήσει μαζί μου, για να μου πεί τι θα γίνει......

Ρωτάω λοιπόν, είναι κακή λειτουργία της γραφειοκρατίας της Wind?, ποντάρουν μήπως στο ότι θα κουραστούμε και θα τα παρατήσουμε ?αδιαφορούν?

Πιστεύω πως αυτές οι "προσφορές" και οι συμφωνίες θα έπρεπε να γίνονται γραπτά για να μπορεί ο καταναλωτής να αποδείξει του λόγου το αληθές.

Και μια δεύτερη ερώτηση: Στη θέση μου τι θα κάνατε?

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν....δε μπορείς να μας αποκαλείς ανεύθυνους για το λάθος κάποιου συναδέλφου. Και κατά δέύτερον, από την στιγμή που σου ήρθε μήνυμα ότι δηλώθηκαν τα στοιχεία σου, σημαίνει πως ο/η συνάδελφος έκανε σωστά την δουλειά του/της, αφού τα μηνύματα δεν έρχονται από το εκάστοτε κατάστημα αλλά από τα κεντρικά. Για ξαναδές το λίγο με το 1260 και ανέφερε ότι σου ήρθε μήνυμα. 'Η μήπως έκανες καταχώρηση στοιχεών για εξαργύρωση πόντων win club???Γιατί αν έκανες κάτι τέτοιο, η καταχώρηση ισχύει μόνο για το win club και δεν σημαίνει ότι καταχωρήθηκαν τα στοιχεία του καρτοκινητού σου για οποιαδήποτε άλλη χρήση!!!

 

Θα μπορούσε να πει, ότι κάποιοι υπάλληλοι είναι ανεύθυνοι, αλλά επί της ουσίας δεν αλλάζει το νόημα. Ο πελάτης βλέπει την εταιρεία στο πρόσωπο του κάθε υπαλλήλου.

Στο δεύτερο ουσιαστικά τον δικαιώνεις για τον χαρακτηρισμό "ανεύθυνοι" που δίνει, διότι τυπικά ο υπάλληλος έκανε σωστά τη δουλειά του, τα κεντρικά του έστειλαν μήνυμα ότι έχουν καταχωρηθεί τα στοιχεία του και οι ίδιοι μετά από καιρό του είπαν ότι αυτό δεν ισχύει.

 

Λογικό και σεβαστό σε κάποιο μεγάλο όγκο εργασίας που έχουν οι εργαζόμενοι να γίνονται και λάθη, αλλά, έχουμε φτάσει στο σημείο σε κάθε συναλλαγή/ερώτηση/απορία που κάνουμε/έχουμε να πρέπει να την επιβεβαιώσουμε και δεύτερη φορά (ενίοτε και μέσα από αυτό το φόρουμ) για να μη βρισκόμαστε προ εκπλήξεων.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν....δε μπορείς να μας αποκαλείς ανεύθυνους για το λάθος κάποιου συναδέλφου. Και κατά δέύτερον, από την στιγμή που σου ήρθε μήνυμα ότι δηλώθηκαν τα στοιχεία σου, σημαίνει πως ο/η συνάδελφος έκανε σωστά την δουλειά του/της, αφού τα μηνύματα δεν έρχονται από το εκάστοτε κατάστημα αλλά από τα κεντρικά. Για ξαναδές το λίγο με το 1260 και ανέφερε ότι σου ήρθε μήνυμα. 'Η μήπως έκανες καταχώρηση στοιχεών για εξαργύρωση πόντων win club???Γιατί αν έκανες κάτι τέτοιο, η καταχώρηση ισχύει μόνο για το win club και δεν σημαίνει ότι καταχωρήθηκαν τα στοιχεία του καρτοκινητού σου για οποιαδήποτε άλλη χρήση!!!
Θα μπορούσε να πει, ότι κάποιοι υπάλληλοι είναι ανεύθυνοι, αλλά επί της ουσίας δεν αλλάζει το νόημα. Ο πελάτης βλέπει την εταιρεία στο πρόσωπο του κάθε υπαλλήλου.

Στο δεύτερο ουσιαστικά τον δικαιώνεις για τον χαρακτηρισμό "ανεύθυνοι" που δίνει, διότι τυπικά ο υπάλληλος έκανε σωστά τη δουλειά του, τα κεντρικά του έστειλαν μήνυμα ότι έχουν καταχωρηθεί τα στοιχεία του και οι ίδιοι μετά από καιρό του είπαν ότι αυτό δεν ισχύει.

 

Λογικό και σεβαστό σε κάποιο μεγάλο όγκο εργασίας που έχουν οι εργαζόμενοι να γίνονται και λάθη, αλλά, έχουμε φτάσει στο σημείο σε κάθε συναλλαγή/ερώτηση/απορία που κάνουμε/έχουμε να πρέπει να την επιβεβαιώσουμε και δεύτερη φορά (ενίοτε και μέσα από αυτό το φόρουμ) για να μη βρισκόμαστε προ εκπλήξεων.

 

:)

Δεν ανέφερα ουδέποτε τη λέξη Win club και ούτε είμαι γραμμένος σε αυτό το παραμύθι. Ήδη έγραψα ότι επικοινώνησα δις με το 1260 και τους διάβασα επακριβώς το SMS που έλαβα, αλλά ικανοποιητική απάντηση δεν έλαβα, παρά μόνο ότι "στο σύστημα δε βλέπω καταχωρημένα τα στοιχεία σας".

Ορθώς ο tazio αναφέρει ότι ο πελάτης βλέπει την εταιρεία στο πρόσωπο του κάθε υπαλλήλου και θα το προχωρήσω ένα βήμα παραπέρα, ας κόψουν το λαιμό τους στη Wind να καταφέρουν όλοι να λένε το ίδιο πράγμα και όχι να ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον. Αυτό είναι η ανοργανωσιά και η ανευθυνότητα που λέω στο πρώτο post μου.

 

Και επειδή εσύ efi27 βλέπω ότι έχεις διάθεση να τους υποστηρίξεις, για πες μου εγώ πού έχω το λάθος εδώ πέρα;

Link to comment
Share on other sites

δειξτε λιγο κατανοηση..ειναι πολλα τα βασανα...

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, το πρωί, ένας φίλος πήγε στο κατάστημα WIND της Νέας Αλικαρνασσού (Ικάρου 44), στην Κρήτη, να κάνει ταυτοποίση καρτοκινητών και του ζήτησαν 3 ευρώ για κάθε αριθμό!!! Ναι, καλά διαβάσατε! Εκείνος ανυποψίαστος και θεωρώντας ότι είναι πολιτική της WIND, τα έδωσε! Όταν μου το ανέφερε, εξαγριώθηκα και πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά. Φυσικά απάντησαν ότι η δήλωση των στοιχείων ειναι δωρεάν. Πήγε πίσω στο κατάστημα και διαμαρτυρήθηκε. Ξέρετε τι του απάντησαν; "Εμείς εδώ στο κατάστημα χρεώνουμε τον πελάτη,γιατί βγάζουμε φωτοτυπία και απασχολούμε και προσωπικό!!!".Τέτοια λαμόγια διασύρουν τις εταιρίες. Ελπίζω η WIND, μετά την καταγγελία μας, να πάρει μέτρα, και μάλιστα σκλήρα!!!
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, το πρωί, ένας φίλος πήγε στο κατάστημα WIND της Νέας Αλικαρνασσού(Ικάρου 44),στην Κρήτη, να κάνει ταυτοποίση καρτοκινητών και του ζήτησαν 3 ευρώ για καθε αριθμό!!! Ναι, καλά διαβάσατε! Εκείνος ανυποψίαστος και θεωρώντας ότι είναι πολιτική της WIND, τα έδωσε! Όταν μου το ανέφερε, εξαγριώθηκα και πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά. Φυσικά απάντησαν ότι η δήλωση των στοιχείων ειναι δωρεάν. Πήγε πίσω στο κατάστημα και διμαρτυρήθηκε. Ξέρετε τι του απάντησαν; "Εμείς εδώ στο κατάστημα χρεώνουμε τον πελάτη,γιατι βγάζουμε φωτοτυπία και απασχολούμε και προσωπικό!!!".Τέτοια λαμόγια διασύρουν τις εταιρίες. Ελπίζω η WIND, μετά την καταγγελία μας, να πάρει μέτρα, και μάλιστα σκλήρα!!!

 

ρε παιδια παμε καλα?στην ζουγκλα ειμαστε? να πεις στον φιλο σου να στειλει μειλ στην wind και να τους πει τι εγινε. να το κανει θεμα μπας και συμμαζευτουν λιγο οι ασχετοι. και μετα σου λεει κριση. μαγαζακια ειναι που προσπαθουν με αρπαχτες να βγαλουν κερδος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, το πρωί, ένας φίλος πήγε στο κατάστημα WIND της Νέας Αλικαρνασσού(Ικάρου 44),στην Κρήτη, να κάνει ταυτοποίση καρτοκινητών και του ζήτησαν 3 ευρώ για καθε αριθμό!!! Ναι, καλά διαβάσατε! Εκείνος ανυποψίαστος και θεωρώντας ότι είναι πολιτική της WIND, τα έδωσε! Όταν μου το ανέφερε, εξαγριώθηκα και πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά. Φυσικά απάντησαν ότι η δήλωση των στοιχείων ειναι δωρεάν. Πήγε πίσω στο κατάστημα και διμαρτυρήθηκε. Ξέρετε τι του απάντησαν; "Εμείς εδώ στο κατάστημα χρεώνουμε τον πελάτη,γιατι βγάζουμε φωτοτυπία και απασχολούμε και προσωπικό!!!".Τέτοια λαμόγια διασύρουν τις εταιρίες. Ελπίζω η WIND, μετά την καταγγελία μας, να πάρει μέτρα, και μάλιστα σκλήρα!!!

:lol: :lol: :lol: ειλικρινα το σκεφτηκα οτι καποιοι θα μπορουσαν να το κανουν αυτο! και τελικα αργησαν κιολας!! λιγο αργα εγινει η ολη φαση!

α ρε γελιοι! τι αλλο θα δουμε?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, το πρωί, ένας φίλος πήγε στο κατάστημα WIND της Νέας Αλικαρνασσού (Ικάρου 44), στην Κρήτη, να κάνει ταυτοποίση καρτοκινητών και του ζήτησαν 3 ευρώ για κάθε αριθμό!!! Ναι, καλά διαβάσατε! Εκείνος ανυποψίαστος και θεωρώντας ότι είναι πολιτική της WIND, τα έδωσε! Όταν μου το ανέφερε, εξαγριώθηκα και πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά. Φυσικά απάντησαν ότι η δήλωση των στοιχείων ειναι δωρεάν. Πήγε πίσω στο κατάστημα και διαμαρτυρήθηκε. Ξέρετε τι του απάντησαν; "Εμείς εδώ στο κατάστημα χρεώνουμε τον πελάτη,γιατί βγάζουμε φωτοτυπία και απασχολούμε και προσωπικό!!!".Τέτοια λαμόγια διασύρουν τις εταιρίες. Ελπίζω η WIND, μετά την καταγγελία μας, να πάρει μέτρα, και μάλιστα σκλήρα!!!

λες να παω και εγω σε αυτο το καταστημα να γελάσω λιγο??? κοντα είναι... :)

Link to comment
Share on other sites

λες να παω και εγω σε αυτο το καταστημα να γελάσω λιγο??? κοντα είναι... :)

 

ειλικρινα αν ημουνα κρητη θα πηγαινα και εγω και θα τους εκανα ανω κατω αν μου ελεγαν κανενα χαζο. να πας ρε φιλε να πας, και να μου πεις να σου στειλω εγω τα εξοδα για τις βενζινες που θα καψεις. να πας και να τους τα πεις ενα χερακι

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αληθεια θα παω αυριο και μονο και μου πουν καμια μα@@ με τα 3 ευρω , θα ζητησω διευθυντες θα παρω στη wind θα τους κανω ανω κατω και στο τελος θα τους πω ευχαριστω αλλα το μετανιωσα δεν θελω ακομα να δηλωσω τα στοιχεια μου!!!!!!παναγια μου γυφταρια!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...