Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

Λοιπον επειδη αυτο το θεμα δεν υπαρχει, σκεφτηκα οτι πρεπει να το αναπτυξουμε! Σιγουρα εδω μεσα ειναι αρκετοι οι υποστηρικτες της ατμοσφαιρας, αλλα και της υπερτροφοδοτησης, ειτε με μηχανικο υπερσυμπιεστη (kompressor), ειτε με στοβιλοσυμπιεστη (turbo)!!

Λοιπον προσωπικα προτιμω turbo, διοτι εχεις πολυ ροπη σε λιγα κυβικα, αλλα κι ειναι κι η εκρηκτικοτητα που μου αρεσει πολυ!:D:cool:

Βεβαια εχουν περιοσρισμενο ευρος στροφων ωφελιμης ροπης!:(

Περιμενω τις αποψεις σας!

Hello !
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εμενα με τρελαινει το τραβηγμα του turbo&ο ηχος&το πολυ υψηλο οριο περιστροφης των ατμοσφαιρικων:D..θα ψηφισω πιο μετα γιατι δεν μπορω να αποφασισω:wacko::p!!!μαλλον ομως turbo...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Εσενα μαλλον σου αρεσει οτι εχει γκαζι!!!!χαχαχαχαχαχα :p:D:lol:

 

αυτο να λεγεται:lol::p...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Εξ'ορισμού σχεδόν το τούρμπο είναι πάνω από την ατμόσφαιρα σε επίπεδο απόδοσης.

Το μόνο του ουσιαστικό μειονέκτημα είναι η μειωμένη απόκριση και ο όχι τόσο γραμμικός τρόπος που αποδίδει τη δύναμη. Επίσης ότι σε παρατεταμένη πίεση πέφτει η απόδοση του μοτέρ περισσότερο από ότι στα ατμοσφαιρικά.

Άλλο μειονέκτημα είναι ο ήχος των τούρμπο. Μπορείς να κάνεις ένα τούρμπο να ακούγεται "καλά" αλλά δεν μπορείς να το κάνεις να ακούγεται όπως ένα ατμοσφαιρικό.

Link to comment
Share on other sites

Αν και εχω μολις 16000 χλμ με το τουρμπο οποτε δεν μπορω να κρινω για αξιοπιστια, μπορω ομως να κρινω για τη ροπη του και την οικονομια. Πραγματικα καμια σχεση με ενα ατμοσφαιρικο, παντα οδηγω με μια ή και δυο ταχυτητες πανω και πολυ πιο οικονομικα. Οι προσπερασεις επισης γινονται με μεγαλυτερη ασφαλεια λογω της εκρηκτικοτητας του τουρμπο.

 

+1 στο τουρμπο απο εμενα.

Link to comment
Share on other sites

προτιμω το turbo γιατι μου αρεσει η ροπη του. η γραμμικοτητα ειναι κατι που με αφηνει αδιαφορο..

καθαρα και μονο απο θεμα αποδοσης/ογκο κινητηρα, και απο θεμα ροπης, προτιμω το turbo. επισης για αλλους λογους που βαριεμαι να γραφω, προτιμω turbo εναντι compressor.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Αλλη χαρη η ατμοσφαιρα και αλλη το turbo.

Αλλαζει και το κοστος συντηρησης,η αποδοση κ.ά.

Αναλογα με την τσεπη σου,επιλεγεις και κατι αναλογο.

Το τουρμπο εχει δυναμη,αλλα εχει και Service πολυ τακτικα.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω αναφερομαι σε εργοστασιακο turbo. εχει μεγαλη διαφορα ενα εργοστασιακο turbo με ενα ατμοσφαιρικο που εχει δεχτει turbo.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

turbo και απο μενα ως επιλογη....
Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool:
Link to comment
Share on other sites

ψηφιζω ατμοσφαιρα μιας κι οταν το αμαξι εχει κυβισμο και ροπη τοτε ειναι κατι το πραγματικα απαιχτο,δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων.

το turbo καλο και τα μεσαια αυτοκινητα που ζητουν την ευκολη δυναμη.αυτος ομως που χει οδηγησει ατμοσφαιρα με αλογα,μπορει να καταλαβει τι εστι ωμη δυναμη.

Kompressor απλα με τιποτα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Παντως πρεπει να αποδεχτουμε οτι την πιο δυνατη ατμοσφαιρα την εχει η bmw με τα m3 και η honda στην κατηγορια των 2λιτρων.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

κι εγω υπερ του turbo...αν δεν παινεψω το (κινουμενο) σπιτι μου...θα φυγει να με τρακαρει! :p
Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

παντως, και μιλωντας για μικρες κατηγοριες, θα προτιμουσα εναν 1.4Τ με 150 αλογα και 22-23κιλα ροπης, εναντι ενος 2.0ΝΑ με 150 αλογα και 19-19,5κιλα ροπης.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Παντως πρεπει να αποδεχτουμε οτι την πιο δυνατη ατμοσφαιρα την εχει η bmw με τα m3 και η honda στην κατηγορια των 2λιτρων.

 

Προσθεσε&την toyota http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine 2zz-ge 106,66 αλογα στο λιτρο:)!θυμαται κανεις την corolla ts???..εν τω μεταξυ εχω ακουσει για ενα μοτερ της toyota 1,6 180 ατμοσφαιρικα αλογα γιατι εχω μπει σε μια τετοια που φορουσε αυτο το μοτερ αλλα ηταν φερμενο απο ιαπωνια:wacko:!μηπως ξερει κανεις ποιο ειναι??:blink:μπορει να κανω&λαθος βεβαια αλλα τις 8000+ στροφες τις βαραγε&λυσσαγε:cool:..απειραχτο το μοτερ μου ειχαν πει!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Mηπως εννοεις κανενα παλιο MR2?

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mηπως εννοεις κανενα παλιο MR2?

 

δεν ξερω απο τι αμαξι της toyota ηταν αυτο το μοτερ;)...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Αλλη χαρη η ατμοσφαιρα και αλλη το turbo.

Αλλαζει και το κοστος συντηρησης,η αποδοση κ.ά.

Αναλογα με την τσεπη σου,επιλεγεις και κατι αναλογο.

Το τουρμπο εχει δυναμη,αλλα εχει και Service πολυ τακτικα.

 

θα συμφωνησω με τον φιλο Nagata! αλλη χαρη το turbo και αλλη η ατμοσφαιρα!

προτιμω την ατμοσφαιρα παντως! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Εγω turbo μια και απο λιγα κυβικα μπορεις να εχεις αρκετα αλογα αλλα και καλη ροπη! Φυσικα λογο του μικροτερου κυβισμου εχεις και αλλα καλα οπως μικροτερα τελη κυκλοφοριας και μικροτερη καταναλωση αλλα και πολλα αλλα....
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...