Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά, από gearbest καμιά εμπειρία??

Να προχωρήσω σε μια αγορά που με ενδιαφέρει?

Ευχαριστώ!

 

6 παραγγελίες έχω χωρίς πρόβλημα. Απλά καλό είναι να παραγγείλεις όσα είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλιώς θα πρέπει να έχεις γερά νεύρα, γιατί όσα δεν είναι διαθέσιμα θα τους πάρει καιρό να τα στείλουν...

Ακριβώς, βεβαιώσου ότι έχουν σε στοκ αυτό που θέλεις πρώτα.

Δικές μου τελευταίες παραγγελίες τάμπλετ και το έξτρα πληκτρολόγιο τα έστειλαν αμέσως.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Κάπου τον φεβρουάριο είχα πάρει κι εγώ όπως και κάποιοι άλλοι ένα note 4 από το fastcardtech και ήταν refurbished τελικά, είχα βγάλει ένα βιντεάκι με το unboxing που δείχνει ότι η συσκευή ήταν refurbished και πήρα το full refund απ'το paypal αν και δύσκολα γιατί οι κινέζοι μου πρόσφεραν μόνο 40$.

Μετά από τόσο καιρό μου στέλνουν σήμερα mail και με ρωτάνε ευγενικά αν έχω στείλει το κινητό πίσω κι αν όχι να το στείλω για να πάρω άμεσα refund + τα έξοδα αποστολής και εαν σβήσω το βίντεο θα μου δώσουν extra 80$ ως ''συγγνώμη'' για την ταλαιπωρία.

Και δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους αλλά και τους πονάνε τα βιντεάκια ακόμα με ελάχιστα views.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου τον φεβρουάριο είχα πάρει κι εγώ όπως και κάποιοι άλλοι ένα note 4 από το fastcardtech και ήταν refurbished τελικά, είχα βγάλει ένα βιντεάκι με το unboxing που δείχνει ότι η συσκευή ήταν refurbished και πήρα το full refund απ'το paypal αν και δύσκολα γιατί οι κινέζοι μου πρόσφεραν μόνο 40$.

Μετά από τόσο καιρό μου στέλνουν σήμερα mail και με ρωτάνε ευγενικά αν έχω στείλει το κινητό πίσω κι αν όχι να το στείλω για να πάρω άμεσα refund + τα έξοδα αποστολής και εαν σβήσω το βίντεο θα μου δώσουν extra 80$ ως ''συγγνώμη'' για την ταλαιπωρία.

Και δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους αλλά και τους πονάνε τα βιντεάκια ακόμα με ελάχιστα views.

 

Αν κατάλαβα καλά εσύ έχεις ξεμπερδέψει με την ιστορία, απλά κάποιος υπάλληλος θα είδε το βίντεο τώρα σωστά;:lol:

 

Αν με ρωτάς, 80$ we have a deal!:D

Στείλε τους πακέτο και καμιά κονσέρβα με ένα "note" πάνω , και είσαι άρχοντας.:p

Αν μπορείς βάλε το λινκ απο το βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά εσύ έχεις ξεμπερδέψει με την ιστορία, απλά κάποιος υπάλληλος θα είδε το βίντεο τώρα σωστά;:lol:

 

Αν με ρωτάς, 80$ we have a deal!:D

Στείλε τους πακέτο και καμιά κονσέρβα με ένα "note" πάνω , και είσαι άρχοντας.:p

Αν μπορείς βάλε το λινκ απο το βίντεο.

 

Ναι έχω ξεμπερδέψει καιρό τώρα ( καμια εβδομάδα μετά την παραλαβή μου ) αλλά λογικά τα άτομα του chat με τον ''manager'' όπως συστήθηκε δεν έχουν καμία συννενόηση μεταξύ τους κι ούτε με το paypal account τους αφού λάβουν την πληρωμή.

Το χρειάζονται αλλά δεν έχω πλέον το paypal account που είχα πληρώσει οπότε δεν γίνεται :lol:

To βιντεάκι ήταν αυτό το πρόχειρο

 

Και το mail τους :

Dear customer,

 

I am the manager on Fastcardtech.com,

We have watched your videos, and we are so sorry that we made this trouble to you.

Did u return the package and get the refund?

If not, please send the phone back and we will refund you all including the shipping fee, ok?

Also, we will refund you more 80usd to your paypal account as an apologize if you can delete the video on Youtube.

It is better that if you can contatc me on skype: fastcardtechonline2

Best Regards

Link to comment
Share on other sites

Για πες αδερφέ...

Να σημειώσω ότι έχω εμπειρία από δύο κινεζομαγαζα (vick, minideal) αλλα τώρα θέλω να αγοράσω ένα ρολόι Garmin που αυτά δεν έχουν. Οπότε εμένα με ενδιαφέρει feedback για το συγκεκριμενο και μόνο.

βασικά είναι από τα μεγαλύτερα μαγαζιά,

έχω αγοράσει αρκετά πράγματα(και τηλ) από εκεί χωρίς κανένα πρόβλημα.

μερικές φορές αργούν και είναι κάκιστοι στην επικοινωνία,αλλά στέλνουν κανονικά και original.

Link to comment
Share on other sites

έχω παραγγείλει από το igogo στης 30 μαίου ένα κινητό και ακόμα είναι στη διαδικασία επεξεργασίας ,αργούνε τόσο πολύ να το στείλουν?
Link to comment
Share on other sites

Παίδες, κάτι έπαθαν αυτοί στο gearbest, παρέλαβα σήμερα το τάμπλετ με συσκευσία ίδια με αυτή που έβαζε παλιά το geekbuying, δηλαδή παίζεις μπάλα με το δέμα ... :p:lol:
Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Παίδες, κάτι έπαθαν αυτοί στο gearbest, παρέλαβα σήμερα το τάμπλετ με συσκευσία ίδια με αυτή που έβαζε παλιά το geekbuying, δηλαδή παίζεις μπάλα με το δέμα ... :p:lol:

Τελευταία νομίζω ότι δε βλέπω πλέον τόσο πολλά... βρισίδια στο νήμα τους, ενώ βλέπω και άλλους να αναφέρουν παρόμοιες θετικές εμπειρίες με παραλαβές.

Να αποφάσισαν άραγε να... συμμαζευτούν; Καλά θα είναι... Δε μας χαλάει ένα ακόμα (σχετικά) "καλό" μαγαζί.

 

Και ένα (όχι άμεσα σχετικό, ίσως) σχόλιο γι' αυτούς: Ενώ η επικοινωνία τους σε customer support (αλλά και στο νήμα τους εδώ στο forum) είναι στα γνωστά "σπασμένα" κινεζο-αγγλικά, εντύπωση μου κάνει τον τελευταίο καιρό η γλώσσα που χρησιμοποιούν στα newsletters που λαμβάνω στο mail μου απ' αυτούς: Όχι μόνο σωστά αγγλικά, αλλά και κάποιες αρκετά "προχωρημένες" εκφράσεις!

Πιθανολογώ ότι συνεργάζονται με κάποιους "δυτικούς" που τους βοηθάνε στη σύνταξη των προωθητικών κειμένων...

Link to comment
Share on other sites

Εκανα μια παραγγελια στο Aliexpress και με χρεωσανε 2 φορες το ιδιο ποσό. Στο συστημα τους απ'οτι ειδα μια παραγγελια καταχωθηθηκε.

Ξερετε πως μπορω να βγαλω ακρη και να παρω πισω τα χρηματα απο την επιπλεον χρεωση που μου κανανε??

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

κανείς με πρόσφατη εμπειρία από to2c.com?

μετά την αγορά δεν έστειλαν κανένα email,δύσκολοι στην επικοινωνία και τώρα βλέπω ότι ξαφνικά δεν υπάρχει η υποσελίδα τους στο site.:(

βέβαια έχω κάνει στο παρελθόν 3-4 αγορές χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Με ενδιαφέρει κι εμένα εάν έχει κάποιος απάντηση...

spacer.png

 

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία νομίζω ότι δε βλέπω πλέον τόσο πολλά... βρισίδια στο νήμα τους, ενώ βλέπω και άλλους να αναφέρουν παρόμοιες θετικές εμπειρίες με παραλαβές.

Να αποφάσισαν άραγε να... συμμαζευτούν; Καλά θα είναι... Δε μας χαλάει ένα ακόμα (σχετικά) "καλό" μαγαζί.

 

Και ένα (όχι άμεσα σχετικό, ίσως) σχόλιο γι' αυτούς: Ενώ η επικοινωνία τους σε customer support (αλλά και στο νήμα τους εδώ στο forum) είναι στα γνωστά "σπασμένα" κινεζο-αγγλικά, εντύπωση μου κάνει τον τελευταίο καιρό η γλώσσα που χρησιμοποιούν στα newsletters που λαμβάνω στο mail μου απ' αυτούς: Όχι μόνο σωστά αγγλικά, αλλά και κάποιες αρκετά "προχωρημένες" εκφράσεις!

Πιθανολογώ ότι συνεργάζονται με κάποιους "δυτικούς" που τους βοηθάνε στη σύνταξη των προωθητικών κειμένων...

Επίσης για την επικοινωνία, σε κάτι το οποίο χρειάσθηκα μου απάντησαν αμέσως ... :blink:

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Εκανα μια παραγγελια στο Aliexpress και με χρεωσανε 2 φορες το ιδιο ποσό. Στο συστημα τους απ'οτι ειδα μια παραγγελια καταχωθηθηκε.

Ξερετε πως μπορω να βγαλω ακρη και να παρω πισω τα χρηματα απο την επιπλεον χρεωση που μου κανανε??

 

Περιμενε μεχρι αυριο μηπως και σου κανουν αντιλογισμο της μιας χρεωσης αν δεν γινει μιλα με το live chat.Θα βρεις ακρη χωρις προβλημα το alipay ειναι σοβαρο μαγαζι.

Link to comment
Share on other sites

Ναι έχω ξεμπερδέψει καιρό τώρα ( καμια εβδομάδα μετά την παραλαβή μου ) αλλά λογικά τα άτομα του chat με τον ''manager'' όπως συστήθηκε δεν έχουν καμία συννενόηση μεταξύ τους κι ούτε με το paypal account τους αφού λάβουν την πληρωμή.

Το χρειάζονται αλλά δεν έχω πλέον το paypal account που είχα πληρώσει οπότε δεν γίνεται :lol:

To βιντεάκι ήταν αυτό το πρόχειρο

 

Και το mail τους :

Dear customer,

 

I am the manager on Fastcardtech.com,

We have watched your videos, and we are so sorry that we made this trouble to you.

Did u return the package and get the refund?

If not, please send the phone back and we will refund you all including the shipping fee, ok?

Also, we will refund you more 80usd to your paypal account as an apologize if you can delete the video on Youtube.

It is better that if you can contatc me on skype: fastcardtechonline2

Best Regards

 

Δεν τους κανεις μια ρελανς για το video στα 200€ ισως τσιμπησουν

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους κανεις μια ρελανς για το video στα 200€ ισως τσιμπησουν

Κάτι τέτοιο κάνω κι όσο βγει, απλά η πλάκα είναι ότι όταν είχα το πρόβλημα με την συσκευή δεν τους έβρισκα πρόθυμους ενώ τώρα για το video ότι τους έχω πεις ως τώρα είπαν ναι κατευθείαν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά , πόσο φερέγγυο είναι το κινέζικο coolicool . 'Εχω παραγγείλει ένα τηλέφωνο από τις 27/05 και στο email έγραφε shipping 1-5 days . Σήμερα ακόμα unshipping είναι . Να κλαίω τα χρήμματα μου ;
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα αύριο θα το track-αρεις, μην ανησυχείς...

Τόσο κάνει να εμφανιστεί..

Έχεις tracking number??

Βαζε το στο 17track...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά , πόσο φερέγγυο είναι το κινέζικο coolicool . 'Εχω παραγγείλει ένα τηλέφωνο από τις 27/05 και στο email έγραφε shipping 1-5 days . Σήμερα ακόμα unshipping είναι . Να κλαίω τα χρήμματα μου ;

Ακόμη είσαι μέσα στην προθεσμία των 5 εργασίμων ημερών, αλλά μίλησε μαζί τους μήπως δεν το είχαν σε στοκ και περιμένουν παραλαβή ...

Εάν πλήρωσες μέσω paypal δεν πρόκειται να χάσεις τα χρήματά σου.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μίλησα μαζί τους και με email και μέσω facebook μπορώ να πω ότι μου απάντησαν άμεσα και δεν με έγραψαν . Το πρόβλημα είναι ότι αγόρασα το umi touch σε silver αλλά έχει έλλειψη και διαθέσιμο έχει μόνο το gray που τελικά συμφώνησα να γίνει αλλαγή χρώματος . Ελπίζω την Δευτέρα να το στείλουν . Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Εκανα μια παραγγελια στο Aliexpress και με χρεωσανε 2 φορες το ιδιο ποσό. Στο συστημα τους απ'οτι ειδα μια παραγγελια καταχωθηθηκε.

Ξερετε πως μπορω να βγαλω ακρη και να παρω πισω τα χρηματα απο την επιπλεον χρεωση που μου κανανε??

Δεν χρεώνει το κατάστημα από μόνο του την κάρτα σου. Δεν γίνεται.

Ή εσύ πάτησες 2 φορές χρέωση κατά λάθος ή μπορεί να έβγαλε το σύστημα μια λάθος ένδειξη.

 

Unleashed by my M1 NOTE

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

κανω το σταυρο μου.το everbuying μου εδωσε ΤΝ σε δυο παραγγελιες μου!!!

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

κανω το σταυρο μου.το everbuying μου εδωσε ΤΝ σε δυο παραγγελιες μου!!!

Που είναι το παράξενο;; :blink:

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

για το συγκεκριμενο μαγαζι πολυ παραξενο,ουτε και γω θυμαμαι ποσα despute εχω κανει

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

για το συγκεκριμενο μαγαζι πολυ παραξενο,ουτε και γω θυμαμαι ποσα despute εχω κανει

Μάλλον δεν σε χωνεύουν,:lol: εγώ είμαι VIP και μόνο μία φορά είχα πρόβλημα με κάτι το οποίο δεν είχαν σε στοκ και καθυστέρηασαν 10 ημέρες να το στείλουν και για "συγγνώμη" μου έδωσαν 200 πόντους ... :p

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...