NTROPIC Δημ. March 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2009 Το γιατι θα ηθελε να αγορασει καποιος μια X6 M ειναι περαν εμου,αλλα σαν τεχνολογικη σπουδη την παραδεχομαι την BMW Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2009 BMW 5 GRAN TURISMO Μία γνήσια BMW που προσφέρει νέες επιλογές και χαρακτηριστικά με ένα αληθινά συναρπαστικό στιλ και ποικιλομορφία - αυτή είναι η BMW Concept 5 Series Gran Turismo. Με αυτό το πρωτοποριακό, πρωτότυπο αυτοκίνητο, η πιο επιτυχημένη κατασκευάστρια premium αυτοκινήτων στον κόσμο καθιερώνει μία νέα κατηγορία στην αγορά του αυτοκινήτου, αναβαθμίζοντας τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση (Sheer Driving Pleasure) BMW και μεταφέροντας αυτό το μοναδικό στιλ BMW σε ένα άλλο είδος αυτοκινήτου. Όπως και στην περίπτωση της BMW X5 -το παγκοσμίως πρώτο Sports Activity Vehicle- και της BMW Σειράς 1 - μέχρι σήμερα το μοναδικό πισωκίνητο μικρομεσαίο premium μοντέλο - η BMW, χάρη στην έξοχη καινοτομία της δημιουργεί και πάλι νέες και προοδευτικές κατηγορίες της αγοράς και προσφέρει σε νέα target groups αυτή τη μοναδική εμπειρία της μάρκας BMW. Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo ενσαρκώνει τη φιλοσοφία Progressive Activity Sedan (PAS) στην ανώτερη μεσαία κατηγορία, δίνοντας μία γεύση από τη διεύρυνση της BMW Σειράς 5 με μία νέα, πρόσθετη φιλοσοφία αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά στην αγορά αυτοκινήτου, αυτό το πρωτότυπο όχημα συνδυάζει την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά ενός αναγνωρισμένου Sedan, ενός σύγχρονου SAV και ενός κλασικού Gran Turismo. Πραγματικά, ίσως το πιο αξιόλογο χαρακτηριστικό της BMW Concept 5 Series Gran Turismo είναι αυτός ο πρωτοφανής συνδυασμός σύγχρονης κομψότητας, πολυτελούς άνεσης και εντυπωσιακής πολυμορφικότητας. Όπως υποδηλώνει και το όνομά της, η BMW Concept 5 Series Gran Turismo είναι ιδανική για μεγάλα ταξίδια, ενώ παράλληλα προσφέρει μία θαυμάσια οδηγική εμπειρία ακόμα και στην καθημερινή κυκλοφορία, σε μικρές διαδρομές. Η σχεδίαση του αμαξώματος και μόνο απεικονίζει όλη τη δυναμική και απόδοση μιας BMW αφοσιωμένης στις σπορ επιδόσεις. Και εκτός από τις αναλογίες που είναι τυπικές για τη μάρκα, η σχεδιαστική γλώσσα BMW εκφράζεται σαφώς από κάθε οπτική γωνία. Μία ευφυής φιλοσοφία για σύγχρονες μετακινήσεις Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo εκφράζει την έννοια της μοντέρνας μετακίνησης. Η έμφαση κυρίως δίδεται στις ανάγκες και απαιτήσεις του ενημερωμένου αυτοκινητιστή, ο οποίος αναζητά την ευρυχωρία, εκτιμά μία αποκλειστική ατμόσφαιρα και απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός μεταβλητού εσωτερικού. Με γνώμονα ακριβώς αυτό, η BMW Concept 5 Series Gran Turismo ικανοποιεί όλες αυτές τις απαιτήσεις, αντιπροσωπεύοντας το ξεχωριστό κύρος και την κομψότητα ενός ανώτερου μεσαίου μοντέλου, με το ιδιαίτερο χάρισμα να προσανατολίζεται στις προσωπικές ανάγκες και απαιτήσεις του οδηγού. Έτσι μπορεί να προσελκύσει νέα target group στη BMW, καθώς η BMW Concept 5 Series Gran Turismo είναι μία αληθινά μοναδική και ελκυστική πρόταση για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν κλασικά στοιχεία όπως η γοητεία, η πολυτέλεια και η ανώτερη ποιότητα, και παράλληλα να ζουν ένα πολυδιάστατο και αυθόρμητο lifestyle, παραμένοντας ανοιχτοί σε καινοτομικές φιλοσοφίες. Επομένως, το αυτοκίνητο εκφράζει τις νέες απαιτήσεις που θέτουν οι σύγχρονοι αυτοκινητιστές, οι οποίοι επιθυμούν να απολαμβάνουν ένα όχημα σε τέλεια αρμονία με όλες τις καταστάσεις και απαιτήσεις της ζωής - τόσο σε έναν αναγνωρισμένο επαγγελματικό κόσμο όσο και σε δυναμικές δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Το εσωτερικό της BMW Concept 5 Series Gran Turismo συνδυάζει ευρυχωρία, προσωπική πολυτέλεια, καθώς και μία έξοχη επιλογή υλικών για την επίτευξη μιας γνήσιας, ανώτερης εμπειρίας. Οι τέσσερις πόρτες επιτρέπουν την άνετη και εργονομικά ιδανική πρόσβαση σε όλα τα καθίσματα, ενώ η σχεδίαση του cockpit που είναι προσανατολισμένο στον οδηγό, και πάλι σε τυπικό στιλ BMW, καταδεικνύει γνήσιες σπορ επιδόσεις, και με μία ελαφρώς υπερυψωμένη θέση του καθίσματος ο οδηγός απολαμβάνει ανώτερο έλεγχο του αυτοκινήτου. Η μοναδική σχεδίαση του πίσω τμήματος συνθέτει ένα σύγχρονο, αποκλειστικό και άνετο περιβάλλον. Καθώς τα καθίσματα ρυθμίζονται σε πολλές διαφορετικές θέσεις, τόσο ο χώρος για τα πόδια, όσο και η γωνία των καθισμάτων μπορούν να ρυθμίζονται σύμφωνα με τις ατομικές προτιμήσεις των επιβατών. Ο χώρος για το κεφάλι είναι ουσιαστικά ίδιος με της BMW X5, προσφέροντας τόσο στον οδηγό όσο και στο συνοδηγό και τους πίσω επιβάτες γνήσιες ανέσεις πρώτης κατηγορίας. Μεγάλα πλαϊνά παράθυρα προάγουν το φωτεινό και ευρύχωρο εσωτερικό, όπως και η πανοραμική κρυστάλλινη οροφή που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη μόνο με τα μοντέλα BMW 5 Series Touring και BMW X. Πολυτελής άνεση και εντυπωσιακή μεταβλητότητα Ανάλογα με τις προτεραιότητες οδηγού και επιβατών, ο χώρος για τα πόδια πίσω μπορεί να αυξηθεί σε επίπεδα BMW Σειράς 7, ή η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να γίνει εφάμιλλη μιας BMW 5 Series Touring. Η μοναδική μεταβλητότητα της BMW Concept 5 Series Gran Turismo προέρχεται, μεταξύ των άλλων, από τη δυνατότητα διαμήκους μετατόπισης των πίσω καθισμάτων μέχρι 100 mm. Μία ακόμα επιλογή είναι η ρύθμιση της κλίσης της πλάτης ατομικά, σύμφωνα με τις προσωπικές απαιτήσεις, με στόχο είτε τη μέγιστη άνεση των καθισμάτων ή για πρόσθετο χώρο στο χώρο επιβατών. Χρησιμοποιώντας όλο το διαθέσιμο χώρο πίσω, ο χώρος για τα πόδια είναι σχεδόν ίδιος με της BMW Σειράς 7, ενώ η χωρητικότητα για αποσκευές φτάνει τα 430 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα μετατοπισμένα προς τα εμπρός και το διαχωριστικό κάλυμμα ανοιχτό, η χωρητικότητα για αποσκευές αυξάνεται στα 570 λίτρα. Ακόμα και σε αυτή τη θέση, ο χώρος για τα πόδια πίσω συνεχίζει να πληροί τις σημαντικές απαιτήσεις ενός έξοχου sedan στην ανώτερη μεσαία κατηγορία. Μετά από την πλήρη αναδίπλωση των πλατών των πίσω καθισμάτων καθώς και του διαχωριστικού που οδηγεί στο χώρο αποσκευών, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να φορτώνουν πολύ μεγάλα και ογκώδη αντικείμενα πίσω. Με το σκληρό κάλυμμα του χώρου αποσκευών αποθηκευμένο στο πάτωμα, η μέγιστη χωρητικότητα στην περιοχή φόρτωσης φτάνει μέχρι τα 1650 λίτρα. Οι πλάτες των καθισμάτων αναδιπλώνονται τόσο ηλεκτρικά όσο και μέσω ενός μπουτόν στο πλαϊνό πάνελ του χώρου αποσκευών, ενώ το διαχωριστικό, αφού απελευθερωθεί, ακολουθεί την αντίστοιχη κίνηση των πλατών των πίσω καθισμάτων. Αυτό διασφαλίζει απόλυτη άνεση στην προσαρμογή του χώρου αποσκευών στις τρέχουσες απαιτήσεις, ακόμα και κατά τη διάρκεια της φόρτωσης του αυτοκινήτου. Η δυνατότητα ατομικής αναδίπλωσης των πλατών των πίσω καθισμάτων προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, κυρίως καθώς το πίσω διαχωριστικό χωρίζεται επίσης σε δύο τμήματα, τα οποία αναδιπλώνονται ομοίως, σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις. Βέλτιστη ορατότητα και άνετη πρόσβαση χάρη στην υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων Στα εμπρός καθίσματα, ο οδηγός και ο συνοδηγός ωφελούνται από μία ελαφρώς υπερυψωμένη θέση καθισμάτων. Η θέση αυτή προσφέρει βέλτιστη σφαιρική ορατότητα, όπως στα μοντέλα BMW X. Και η συγκεκριμένη διάταξη που εξελίχθηκε για τη BMW Concept 5 Series Gran Turismo προσφέρει μία πολύ βολική και εργονομική πρόσβαση στο αυτοκίνητο. Στη σχεδίαση του cockpit, η δομή των οριζόντια διατεταγμένων επιφανειών που θυμίζουν καταρράκτη, με επιφάνειες διαφορετικών χρωμάτων και υλικών, τονίζει το πλάτος του νέου πρωτότυπου αυτοκινήτου της BMW. Οι οθόνες και τα χειριστήρια είναι σαφώς διαχωρισμένα μεταξύ τους, και κατατάσσονται ανάλογα με τη λειτουργία τους. Χάρη στη σχεδίασή του, το ταμπλό συμβάλλει στην πολύ καλή ορατότητα που ήδη προσφέρει η υπερυψωμένη θέση οδήγησης, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μπορεί να βλέπει με σαφήνεια τα χειριστήρια των φώτων και το μπουτόν start/stop στο μεσαίο επίπεδο που έχει έντονη κλίση προς τα εμπρός. Το τελευταίο σημαντικό στοιχείο είναι ότι ο οριζόντιος προσανατολισμός ολόκληρου του cockpit τονίζει επιπρόσθετα την ευρυχωρία εσωτερικού. Κομψή σχεδίαση εσωτερικού προάγει μία μοναδική αίσθηση χώρου Η διακοσμητική μπάρα που εκτείνεται σαν ένα εντυπωσιακό τόξο σε όλο το πλάτος του ταμπλό συνεχίζεται στις επενδύσεις θυρών, ενώ η εντύπωση ενός απόλυτα προστατευμένου χώρου που δημιουργείται γύρω από τους επιβάτες ενισχύεται με την αρμονική σχεδίαση και το φινίρισμα των επιφανειών στις εμπρός και πίσω πόρτες και το άριστο μίγμα σχημάτων και χρωμάτων. Γραμμές που ανεβαίνουν & κατεβαίνουν και καμπύλες σε όλο το μήκος του εσωτερικού δημιουργούν μία ομοιογενή εντύπωση που οπτικά συνδέει τα εμπρός και πίσω καθίσματα. Όλες οι γραμμές και οι επιφάνειες δημιουργούνται από τα πιο σοφιστικέ υλικά και φινιρίσματα, ενώ "σβήνουν" οπτικά πίσω από τα πίσω καθίσματα, προσδίδοντας στο εσωτερικό τον εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο χαρακτήρα του. Η δυναμική ροή γραμμών που δεν διακόπτεται ούτε από την κολόνα Β τονίζει επιπρόσθετα το μήκος εσωτερικού που παίζει σημαντικό ρόλο στην αίσθηση ευρυχωρίας. Τέλος, αυτή η αίσθηση του μήκους υποστηρίζεται από την κεντρική κονσόλα στη BMW Concept 5 Series Gran Turismo που εκτείνεται μέχρι πίσω. Επιπλέον, η περίτεχνη σχεδίαση μεμονωμένων στοιχείων στα πάνελ των θυρών προσθέτει και άλλες συναρπαστικές πινελιές, αναδεικνύοντας μία συνολική σχεδιαστική συνοχή. Παρατηρώντας την με μεγαλύτερη ακρίβεια, αποκαλύπτεται ένα ευφυές παιχνίδι επιφανειών στις επενδύσεις θυρών, με μεμονωμένα στοιχεία που αλλάζουν όχι μόνο σχήμα αλλά και λειτουργία. Το μεσαίο τμήμα στην επένδυση θυρών γύρω από τα εμπρός καθίσματα, για παράδειγμα, έχει έντονη καμπύλη και σχηματίζει ένα είδος υποπόδιου. Στη συνέχεια, καθώς προχωρούν προς τα πίσω, αυτές οι καμπύλες γίνονται ακόμα πιο έντονες, κινούμενες ουσιαστικά προς το εσωτερικό τους. Τέλος, αυτές οι πλέον κοίλες επιφάνειες, οδηγούν στα υποβραχιόνια των πίσω καθισμάτων. Ανώτερη φιλοσοφία υλικών και χρωμάτων για το εσωτερικό Η φιλοσοφία χρωμάτων και υλικών για το εσωτερικό, προάγει την εντύπωση προσωπικής πολυτέλειας και την αλληλεπίδραση επιφανειών και γραμμών. Όλες οι επιφάνειες του εσωτερικού αποτελούνται από φυσικό δέρμα υψηλής ποιότητας, ενώ οι επιφάνειες στα καθίσματα και τα υποβραχιόνια θυρών σχηματίζουν τη ζώνη άνεσης σε δέρμα Glacier White. Αυτό δημιουργεί την εντύπωση μιας λαμπερής λωρίδας που εκτείνεται γύρω από το κάτω τμήμα του ταμπλό, με τη μοντέρνα και κομψή απόχρωση να δίδει ιδιαίτερη έμφαση στην αίσθηση ευρυχωρίας και πολυτέλειας του χώρου. Οι λαμπερές επιφάνειες της ζώνης άνεσης περιβάλλονται από ένα σκούρο, ζεστό κοκκινωπό καφέ, το οποίο έχει την ονομασία Copper Brown και εναρμονίζεται με την απόχρωση εξωτερικού. Η ανώτερη αίσθηση σύγχρονης πολυτέλειας επιτυγχάνεται με τη χρήση αυθεντικών υλικών όπως τα γυαλιστερά, μονοκόμματα μεταλλικά και κεραμικά στοιχεία. Η κορυφαία ποιότητα φινιρίσματος εσωτερικού πηγάζει κυρίως από τη μασίφ ξύλινη επένδυση με μεταλλικά ένθετα που εκτείνονται κατά μήκος του ταμπλό. Πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη σε τεχνολογία black panel Ο πίνακας οργάνων της BMW Concept 5 Series Gran Turismo αποτελείται από μία οθόνη υψηλής ανάλυσης τεχνολογίας black panel, η οποία παρουσιάζει τα τέσσερα στρογγυλά όργανα σε παραδοσιακό στιλ σπορ αυτοκινήτου καθώς και ενδείξεις κατάστασης και λειτουργιών, δεδομένα πλοήγησης, πληροφορίες από το Check/Control, πληροφόρηση από διάφορες μονάδες ελέγχου και πληροφορίες διαστήματος service, στο παραδοσιακό στιλ ενός σπορ αυτοκινήτου. Η τεχνολογία black panel, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά με τη νέα BMW Σειρά 7, διασφαλίζει μία εξαιρετικά ακριβή και, ταυτόχρονα, προηγμένη παρουσίαση οργάνων και ενδείξεων. Στο rest mode, ολόκληρο το πάνελ διαμορφώνει μία ομοιογενή, μαύρη επιφάνεια, όπου οι αριθμοί των στρογγυλών οργάνων παράγονται ηλεκτρονικά όταν ενεργοποιούνται, μαζί με όλα τα σύμβολα της Οθόνης. Η Οθόνη Ελέγχου iDrive που έχει τυπική διάταξη BMW στο ίδιο επίπεδο με τον πίνακα οργάνων είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό σε μία κεντρική θέση σαν ανεξάρτητο στοιχείο. Η Οθόνη Ελέγχου σχηματίζει μία κοινή μονάδα σχεδίασης με το black panel στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό φιλοξενώντας τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το αιρκοντίσιον. Για λόγους αισθητικής, αυτή η μονάδα χωρίζεται από μία οριζόντια διακοσμητική μπάρα με τους κεντρικούς αεραγωγούς κλιματισμού και ένα κουτί αποθήκευσης. Ένα ακόμα σημείο είναι ότι στη BMW Concept 5 Series Gran Turismo, η χρήση τεχνολογίας black panel συνεχίζεται σε μία ομοιογενή επιφάνεια στην κεντρική κονσόλα. Αναλογίες: δυναμισμός σε χαρακτηριστικό στιλ BMW με την κομψότητα ενός Gran Turismo Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo λανσάρει μία νέα άποψη της οδηγικής εμπειρίας BMW, με την πολυτέλεια και μεταβλητότητα εσωτερικού να συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας σύγχρονης υλοποίησης ανώτερης ευρυχωρίας. Αυτό προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες μοναδικές ευκαιρίες για να απολαμβάνουν την οδηγική εμπειρία, καθώς τα νέα χαρίσματα του αυτοκινήτου δένουν άριστα με τα τυπικά χαρακτηριστικά BMW και συγκεκριμένα την απαράμιλλη ανώτερη ποιότητα και τη σχεδίαση εσωτερικού, διασφαλίζοντας Γνήσια Οδηγική Απόλαυση κορυφαίων προδιαγραφών. Η σχεδίαση αμαξώματος της BMW Concept 5 Series Gran Turismo επιτυγχάνει έναν εκπληκτικό συνδυασμό καινοτομίας και παράδοσης. Το πρωτότυπο όχημα ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά σαν γνήσια BMW, όπως και η συνολική εμφάνιση εσωτερικού προδίδει ότι το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο BMW μπορεί να επεκταθεί με αυτό το μοναδικό μοντέλο. Πραγματικά, η BMW Concept 5 Series Gran Turismo εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας BMW και δεν έχει κανένα ανταγωνιστή σε όλο τον κόσμο του αυτοκινήτου. Με τις εξωτερικές διαστάσεις της, η BMW Concept 5 Series Gran Turismo τοποθετείται μεταξύ της BMW Σειράς 7 και διαφόρων SAV της BMW. Με μήκος στα 499,8 cm, κατατάσσεται δεύτερη στη γκάμα μοντέλων BMW - μετά το BMW Luxury Performance Sedan, ενώ το ύψος των 155,5 cm, υπολείπεται αισθητά μόνο από αυτό των μοντέλων BMW Χ. Η χαρακτηριστική εμφάνιση της BMW Concept 5 Series Gran Turismo προέρχεται από της αναλογίες του αυτοκινήτου, το μακρύ καπό, το μακρύ μεταξόνιο και τις κρυστάλλινες επιφάνειες που έχουν μετατοπιστεί τελείως προς τα πίσω, δηλώνοντας τις δυναμικές επιδόσεις μιας BMW. Τα χαρακτηριστικά αυτά συνδυάζονται με καινοτομίες που υπογραμμίζουν τις μοναδικές αρετές του νέου πρωτοτύπου, ενώ ο μεγάλος κλωβός των επιβατών αποδεικνύει σαφώς την πολυτέλεια και μεταβλητότητα του εσωτερικού. Η τύπου coupe γραμμή οροφής που εκτείνεται μέσα στην αεροτομή, στο πίσω τμήμα, εκφράζει τη σπορ κομψότητα μιας γνήσιας Gran Turismo. Η Fluid Cuprite, μία νέα απόχρωση που δημιουργήθηκε ειδικά για την περίσταση, υπογραμμίζει και πάλι τη μοναδική σχεδίαση και εμφάνιση της BMW Concept 5 Series Gran Turismo. Η φίνα μεταλλική λάμψη των επιφανειών που θυμίζει υγρό μέταλλο μοντελοποιεί εντυπωσιακά τις διάφορες επιφάνειες του αμαξώματος, κάτω από όλα τα ήδη φωτισμού μέσα από έντονες καμπύλες. Σαν μία συμπληρωματική πινελιά, οι δαγκάνες των φρένων και οι εσωτερικές επιφάνειες των απολήξεων εξαγωγής έχουν φινίρισμα ενός νέου χρώματος με την ονομασία Copper. Δυναμικό εμπρός τμήμα Η εμπρός άποψη της BMW Concept 5 Series Gran Turismo χαρακτηρίζεται κυρίως από την έντονη παρουσία της χαμηλωμένης μάσκας BMW, το μεγάλο αεραγωγό και τους χαρακτηριστικούς διπλούς στρογγυλούς προβολείς. Η μάσκα BMW είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τα εμπρός, με το πάνω άκρο της να οριοθετεί το άκρο του αμαξώματος. Εμφανισιακά, η μάσκα τονίζεται περαιτέρω από τις επιφάνειες που την πλαισιώνουν και έχουν σκόπιμα μετατοπιστεί προς τα πίσω. Όλες οι καμπύλες γραμμές από τα πλαϊνά πάνελ που ρέουν κατά μήκος του διαμερίσματος του κινητήρα συγκλίνουν στη μάσκα. Από την άλλη, η εισαγωγή αέρα είναι χαμηλότερη στη μέση όπου εκτείνεται κάτω από τη μάσκα. Τέλος, οι καμπύλες στις μονάδες των προβολέων λεπταίνουν ομαλά προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Όπως το μέγεθος της μάσκας BMW δηλώνει σαφώς τις μεγάλες απαιτήσεις του κινητήρα για αέρα ψύξης, το "φούσκωμα" στη μέση του καπό προδίδει την υψηλή ισχύ και ροπή του κινητήρα. Τα πλαϊνά άκρα του καπό που "κοιτούν" προς τα κάτω, ώστε να διαμορφώνουν έναν "καταρράκτη" μαζί με τους διογκωμένους θόλους των τροχών, που χαρίζουν στην εμπρός άποψη της BMW Concept 5 Series Gran Turismo μία ιδιαίτερα πληθωρική και δυναμική εμφάνιση. Αυτή η εντύπωση ενισχύεται και από τους προβολείς ομίχλης που τοποθετούνται στα εξωτερικά άκρα του αεραγωγού, ενώ οι αλουμινένιες μπάρες που χωρίζουν τα δύο εξωτερικά στοιχεία του και εκτείνονται πέραν των προβολέων ομίχλης, τονίζουν τη γνήσια εμφάνιση του πλάτους μέσω του οριζόντιου προσανατολισμού τους. Διπλοί στρογγυλοί προβολείς BMW, μοναδικοί φωτεινοί δακτύλιοι LED Οι διπλοί στρογγυλοί προβολείς BMW υιοθετούν νέες καμπύλες γραμμές και μία νέα τεχνολογία για τα φώτα ημέρας στη BMW Concept 5 Series Gran Turismo. Κεκλιμένες υπό χαρακτηριστική γωνία και επεκτεινόμενες στα πλαϊνά πάνελ, οι μονάδες των προβολέων τονίζονται από μπάρες, ενώ οι ίδιοι οι προβολείς, κυλινδρικοί σε σχήμα οριοθετούνται στο πάνω τμήμα από ένα ματ κάλυμμα. Αυτό ειδικότερα δίνει έμφαση στη μοναδική εμφάνιση του εμπρός τμήματος και πάλι σε αντιπροσωπευτικό στιλ BMW. Εκτός από τα φλας, οι φωτεινοί δακτύλιοι που χρησιμοποιούνται για φώτα ημέρας διατίθενται για πρώτη φορά σαν μονάδες LED που παράγουν ένα ομοιογενές και λαμπερό φως, προσθέτοντας νέα και ελκυστικά χαρακτηριστικά σ’ αυτή την κλασική εμφάνιση BMW. Προφίλ: γραμμή οροφής τύπου coupe ? και μεσαία γραμμή που δίνει έμφαση στην κομψή φινέτσα του αυτοκινήτου Κατάλληλες γραμμές σε όλο το πλαϊνό τμήμα ‘παντρεύουν’ αισθητικά το εμπρός, πλαϊνό και πίσω τμήμα, σαν ένα τυπικό σχεδιαστικό στοιχείο της BMW και ειδικότερα της BMW Concept 5 Series Gran Turismo. Το κυρίαρχο στοιχείο του προφίλ είναι η μεσαία γραμμή που εκτείνεται από το εξωτερικό άκρο των προβολέων και κινείται προς τα πίσω στο ίδιο επίπεδο με τις λαβές θυρών σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου, ανεβαίνοντας ελαφρώς ώστε να καταλήξει μέσα στα πίσω φώτα. Η εξίσου εντυπωσιακή γραμμή των μαρσπιέ συνεχίζεται στο πάνω άκρο του εμπρός αεραγωγού και του πίσω σπόιλερ, ενώ το παιχνίδι με τη μεσαία γραμμή δίνει την εντύπωση ότι το αμάξωμα είναι χαμηλότερο και ‘καρφωμένο’ στο δρόμο, τονίζοντας παράλληλα το δυναμικό σφηνοειδές σχήμα του. Η γραμμή οροφής που λεπταίνει σταθερά προς τα πίσω και καταλήγει στην πίσω αεροτομή μεταφέρει ένα αντιπροσωπευτικό στοιχείο μοντέρνου coupe σε ένα τετράτροχο όχημα με τη μορφή της BMW Concept 5 Series Gran Turismo. Η πρωτοποριακή σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι μία οπτική έκφραση των πολλών χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων που έχει να προσφέρει το αυτοκίνητο. Με τη σπορ λάμψη της, η BMW Concept 5 Series Gran Turismo αφήνει μία ακόμα καλύτερη και πιο θετική εντύπωση μέσω του ευρύχωρου και πολυτελούς εσωτερικού της. Μπροστά και πίσω, η BMW Concept 5 Series Gran Turismo φέρει πόρτες χωρίς πλαίσια, ένα στοιχείο των σπορ αυτοκινήτων που τώρα θαυμάζουμε για πρώτη φορά σε μία τετράθυρη BMW. Οι μπάρες στα ανοίγματα των θυρών αποτελούν ένα ακόμα ξεχωριστό στοιχείο, ως ενιαίες μονάδες κατά μήκος και των δύο περιοχών εισόδου, συντελώντας στη συνολική αίσθηση αρμονίας που δημιουργούν τα πάνελ των θυρών. Μεγάλοι, διογκωμένοι θόλοι τροχών συμβολίζουν τις σπορ δυνατότητες του αυτοκινήτου: Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo φέρει ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου 21 ιντσών, που προσφέρουν μία ξεχωριστή πινελιά κομψότητας μέσω της αποκλειστικής σχεδίασης πολλαπλών ακτίνων. Ένα ακόμα στοιχείο των πολύ σπορ αυτοκινήτων είναι ο μικρός όγκος του αμαξώματος πάνω από τους εμπρός τροχούς, διατηρώντας τα πλαϊνά πάνελ πολύ χαμηλά και μακριά. Αυτή η εντύπωση γίνεται ακόμα πιο έντονη με τις οριζόντιες γραμμές του αυτοκινήτου που πηγάζουν από τη μεσαία γραμμή καθώς και την κοινή και καμπύλη γραμμή στο διαμέρισμα του κινητήρα. Το "Hofmeister kick" σε νέα, μοντέρνα ερμηνεία Η σχεδίαση των παραθύρων αποτελεί επίσης μία νέα ερμηνεία ενός χαρακτηριστικού στοιχείου BMW: Στην BMW Concept 5 Series Gran Turismo, τόσο τα καλύμματα των οδηγών όσο και τα πλαίσια των παραθύρων είναι μονοκόμματα, και αυτό το τρισδιάστατο σχήμα χαρίζει στο αλουμινένιο πλαίσιο μία πολύ προηγμένη και δυναμική εμφάνιση γύρω από το διάσημο "Hofmeister kick". Οι εξωτερικοί καθρέπτες αντιπροσωπεύουν επίσης ένα νέο σχεδιαστικό στοιχείο, με τη βάση του καθρέπτη να αποτελεί τμήμα του καλύμματος του οδηγού στη βάση των κολόνων Α και να συγχωνεύονται πολύ ομαλά και αρμονικά με το πλαϊνό πάνελ του αυτοκινήτου. Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo λανσάρει μία νέα υλοποίησης της απότομης αλλαγής κατεύθυνσης της γραμμής του πίσω παραθύρου, γνωστής ως "Hofmeister kick". Στην περίπτωση αυτή, η εσωτερική ακτίνα του "Hofmeister kick" είναι πολύ μεγάλη, και η εξωτερική εντυπωσιακά μικρή. Αυτό δημιουργεί μία συναρπαστική αντίθεση με τη γραμμή οροφής που κινείται ομαλά προς τα κάτω και προς τα πίσω ειδικά σ’ αυτό το σημείο. Δυναμικό πίσω τμήμα Η σχεδίαση του πίσω τμήματος προσφέρει μία πολύ εντυπωσιακή εικόνα αυτής της μοναδικής φιλοσοφίας με τα υποδειγματικά πλεονεκτήματα. Οι δύο εξωτερικές γραμμές οροφής καθώς και οι πλαϊνές γραμμές συγχωνεύονται με την αεροτομή στην πίσω πόρτα, διαμορφώνοντας για το πίσω τμήμα στιλ fastback ένα είδος πλαισίου και ταυτόχρονα προσθέτοντας μία πινελιά συμπαγών διαστάσεων στη συνολική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Ολόκληρο το πίσω τμήμα της BMW Concept 5 Series Gran Turismo χωρίζεται από οριζόντιες γραμμές που υπογραμμίζουν το πλάτος και το δυναμικό στήσιμο του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα, αυτό δημιουργεί μία ελκυστική αλληλεπίδραση κυρτών και κοίλων επιφανειών, με την αρνητικά κεκλιμένη επιφάνεια πάνω από τη χρωμιωμένη μπάρα ανάμεσα στα πίσω φωτιστικά σώματα, να φέρει το λογότυπο BMW, σαν μία πρόσθετη σπορ πινελιά. Το πίσω τμήμα φτάνει στο μέγιστο πλάτος του γύρω από τους θόλους των τροχών, με τις απολήξεις εξαγωγής που είναι τοποθετημένες προς τα έξω να οδηγούν το βλέμμα προς τους τροχούς. Η χαρακτηριστική ‘ακμή φωτός’ στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα προσθέτει μία ακόμα πινελιά, ενώ ένας μαύρος διαχύτης σηματοδοτεί το κενό μεταξύ του πίσω πάνελ και του δρόμου. Εντυπωσιακή λειτουργία: δύο πίσω πόρτες σε μία Με το πίσω πάνελ του αυτοκινήτου να φαίνεται να ξεκινά ακριβώς κάτω από τα συγκροτήματα πίσω φώτων, αποπνέοντας μία σπορ εντύπωση, το χαμηλό σκαλοπάτι φόρτωσης της BMW Concept 5 Series Gran Turismo δεν είναι ορατό με την πρώτη ματιά. Μία ακόμα καινοτομία κρίσιμη για την έξοχη λειτουργία του αυτοκινήτου γίνεται αντιληπτή μόνο με το άνοιγμα της πίσω πόρτας: Για τη φόρτωση αποσκευών, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει είτε πλήρως ή μόνο γύρω από το πίσω παρμπρίζ. Όταν ανοίγει μόνο το κάτω τμήμα, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να φορτώνουν το χώρο αποσκευών όπως σε ένα sedan, έχοντας το πλεονέκτημα ενός πολύ χαμηλότερου σκαλοπατιού φόρτωσης. Επειδή στην περίπτωση αυτή, ανοίγουν μόνο το χώρο αποσκευών, η καμπίνα επιβατών δεν υφίσταται επιπτώσεις από ρεύματα αέρα ή κακές καιρικές συνθήκες. Όταν πρέπει να φορτωθούν πολύ μεγάλα ή ογκώδη αντικείμενα, τότε ανοίγει προς τα επάνω όλη η πίσω πόρτα μαζί με το παρμπρίζ. Τα πίσω φωτιστικά σώματα σχήματος L, τυπικό στοιχείο BMW, ερμηνεύεται εκ νέου στη BMW Concept 5 Series Gran Turismo, με τις δύο σειρές φώτων να ακολουθούν μία δυναμική, σαρωτική κίνηση. Τα πίσω φώτα εκτείνονται μέσα στο πλαϊνό πάνελ, δίνοντας έμφαση σε όλο το πλάτος της BMW Concept 5 Series Gran Turismo, ακόμα και τη νύχτα. Τα φώτα χρησιμοποιούν μονάδες LED και παράγουν ένα ομοιογενές φωτεινό αποτέλεσμα, ενώ τα φώτα φρένων και τα φλας που είναι τοποθετημένα πίσω από τις σειρές φώτων προσφέρουν ακόμα πιο έντονο φωτισμό όταν ενεργοποιούνται. Τα πίσω φωτιστικά σώματα συνδέονται μεταξύ τους με μία χρωμιωμένη μπάρα που αποτελεί οπτική συνέχεια της μεσαίας γραμμής, τονίζοντας έτσι το πλάτος του πίσω τμήματος. Μία ακόμα καινοτομία είναι η ενσωμάτωση του τρίτου φωτός φρένου στο πίσω πτερύγιο, που είναι επίσης τυπικό στοιχείο BMW. BMW Concept 5 Series Gran Turismo: νέα πρόταση σε μία απαιτητική αγορά Παρουσιάζοντας την BMW Concept 5 Series Gran Turismo, η BMW αποδεικνύει για μία φορά ακόμα την έξοχη ικανότητά της στην εξέλιξη καινοτομικών φιλοσοφιών οχημάτων. Η πιο επιτυχημένη κατασκευάστρια premium αυτοκινήτων στον κόσμο απαντά στις προκλήσεις που δημιούργησε η ανάγκη για σύγχρονη μετακίνηση. Η νέα αυτοκινητιστική φιλοσοφία απευθύνεται σε ένα απαιτητικό target group που επιζητεί να προσαρμόσει τη μοντέρνα κομψότητα, την πολυτέλεια και την εντυπωσιακή ατομική μεταβλητότητα στις απαιτήσεις ενός ενεργητικού lifestyle. Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo προσφέρει ακριβώς αυτές τις αρετές, αναβαθμίζοντας την έννοια της Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης που χαρακτηρίζει τη μάρκα μέσα από μία νέα διάσταση που θα ενθουσιάσει τους γνώστες και θα γοητεύσει νέα target groups. Η BMW Concept 5 Series Gran Turismo αποκαλύπτει όλες τις δυνατότητες και αρετές της όταν συγκρίνεται με τις απαιτήσεις των πελατών από ένα σύγχρονο GT. Με την κομψή εμφάνιση, το προηγμένο περιβάλλον του άνετου και ευρύχωρου εσωτερικού, και τις άφθονες και μεταβλητές δυνατότητες μεταφοράς, η BMW Concept 5 Series υπόσχεται απλά για μία θαυμάσια εμπειρία ταξιδιού. Μοντέρνα κομψότητα, πολυτελής ευρυχωρία και εντυπωσιακή μεταβλητότητα, όλα συνδυάζονται στη BMW Concept 5 Series Gran Turismo με μοναδικό στιλ. πηγη e-go.gr Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2009 http://www.imageshack.gr/files/swfdavtaf9nsu4z15ymk.jpg http://www.imageshack.gr/files/hv1x4qzi5nx73wduoqn4.jpg http://www.imageshack.gr/files/rh7gkkdqnfxs58qsolxc.jpg Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. March 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2009 το πίσω μέρος θυμίζει Χ6... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2009 ιδιορυθμο στυλ,ομορφο μπορω να πω. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. March 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2009 Παντως ειναι πολυ πρωτοτυπο.Κατι με χαλαει παντως στο πισω μερος. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. March 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2009 Το μπροστα μερος ειδικα ειναι πολυ ωραιο.Να υποθεσω κατα το 2011 θα τη δουμε ελλαδα? Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. March 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2009 Aθλια ειναι.Το μπροστινο μερος κατι λεει αλλα ολο το συνολο το αμαυρωνει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2009 Παντως ειναι πολυ πρωτοτυπο.Κατι με χαλαει παντως στο πισω μερος. κοιτα ειναι ενα σχεδιο που δεν εχει συνηθισει το ματι μας,θα περιμενω να το δω κι απο κοντα για πιο ασφαλη συμπερασματα. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. March 23, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2009 H BMW και στα PC Αν υπάρχει ένας τομέας που η άκρατη φαντασία είναι αναπόσπαστο χαρακτηριστικό της, αυτός είναι το PC video gaming. Οπότε, σε ένα high end Η/Υ, όπου η εμφάνιση μετράει όσο και η απόδοση, δεν θα μπορούσε να είναι εξοπλισμένο με τον κλασικό αντιαισθητικό "πύργο". Ετσι παρουσιάστηκε ο "Level 10", ένα concept της BMW Group DesignworksUSA, για την Thermaltake, έναν μεγάλο κατασκευαστή εξαρτημάτων για high end υπολογιστές. Η BMW Group DesignworksUSA είναι μια θυγατρική του ομίλου BMW, έχει τρία σχεδιαστικά κέντρα ανά τον κόσμο (Μόναχο, Καλιφόρνια, Σιγκαπούρη) και σχεδιάζει -επί και πολλά χρόνια- από yachts, τρένα και αεροπλάνα μέχρι εξαρτήματα lifestyle και εξοπλισμό ΙΤ (Information Technology, δηλαδή οτιδήποτε έχει σχέση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές). Το να σχεδιάσεις κάτι περίεργο δεν είναι δύσκολο. Όμως το να είναι ταυτόχρονα και λειτουργικό, αυτό απαιτεί φαντασία και εφευρετικότητα. Το "Level 10" εκτός του ιδιαίτερου σχεδιασμού έχει και πολλά έξυπνα στοιχεία. Είναι ανοιχτού τύπου (θυμίζει περισσότερο το λάσιο του πύργου, παρά τον πύργο καθεαυτό!) και υπάρχουν διάφορες ξεχωριστές θέσεις/ θήκες για κάθε εξάρτημα, κάτι που βοήθα φοβερά στην βελτίωση ή μεταφορά το καθενός ξεχωριστά. Ταυτόχρονα όμως βοηθά πάρα πολύ και στην ψύξη, σημείο ιδιαίτερης προσοχής για PC που θα χρησιμοποιηθούν σε ιδιαίτερα βαριές εφαρμογές, όπως είναι το gaming. http://xs137.xs.to/xs137/09131/p0051558-web902.jpg.xs.jpg' alt='p0051558-web902.jpg.xs.jpg'> Όμως η λεπτομέρεια είναι που κάνει την διαφορά. Ετσι ο ιδιοκτήτης του PC έχει μαζί του ένα USB memory κλειδί (ουσιαστικά, αποσπώμενο Power button) το οποίο απαγορεύει στους παρείσακτους την πρόσβαση στον υπολογιστή, ειδικά χερούλια για την μεταφορά του πύργου χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα στα εξαρτήματα, ενώ ακόμη και κάποια χειριστήρια έχουν πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gaurosgate7 Δημ. March 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2009 θα γεμισουμε με Χ.... αντε να παιρνει σειρα μετα και η Υ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. March 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2009 Το CSL Loaded στουκαρε με αποτελεσμα ανεπανορθωτες ζημιες...κριμα http://www.youtube.com/watch?v=EKxtLx5HiX4&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebmw%2Dmotorsport%2Egr%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D18609&feature=player_embedded http://www.aftonbladet.se/bil/article4740152.ab#abArticleComments Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. March 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2009 Kαλα εκει περα πως του φυγε????:confused: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2009 δε μπορω να το καταλαβω,μαλλον πηγε να τον γυρισει και προσπαθωντας να την επαναφερει εφυγε...παραξενο ομως. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Τι ιδιαιτερο ειχε αυτη η Μ3? Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Ειναι η πιο σκληροπυρηνικη Μ3 που κυκλοφορησε απο το εργοστασιο... Ειναι αρκετα πιο ελαφρωμενη χαρην στην χρηση ανθρακονηματων στο πισω πορτμπαγκαζ, την οροφη αλλα και το εσωτερικο (ακομα και τα καθισματα ειναι ανθρακονηματινα)! Δεν διαθετει ως στανταρ αλλα ως προαιρετικο εξοπλισμο που θα αυξανε το βαρος με αποτελεσμα ακομα και το ραδιοcd και ο κλιματισμος να ειναι εξτρα! Εχει βελτιωμενο κινητηρα ο οποιος στροφαρει λιγο ψηλοτερα απο την "απλη" Μ3, διαθετει ελευθερη εξατμιση με αποτελεσμα να βγαζει τον ωραιοτερο ηχο που εχω ακουσει εγω προσωπικα απο 4τροχο οχημα και σε συνδιασμο με διαφορετικη εισαγωγη το ολο συνολο αποδιδει κατι παραπανω απο 360 αλογα σε σχεση με τα 343 που ειχε η "απλη"!! Ειναι αυτοκινητο ερωτας.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 &η συγκεκριμενη,αν δεν κανω λαθος,ηταν τοσο φτιαγμενη που γυρναγε το nurburgring σε 7 λεπτα&κατι ψιλα.......................!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 προκειται για ενα αμαξι που εραβε,τετρακινητα,τουρμπατα και αλλα οχηματα μεγαλυτερης αξιας στο green hell.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Δεν διαθετει ως στανταρ αλλα ως προαιρετικο εξοπλισμο που θα αυξανε το βαρος με αποτελεσμα ακομα και το ραδιοcd και ο κλιματισμος να ειναι εξτρα! Αν δεν κανω λαθος δεν ειχε καν ρυθμιζομενα καθισματα,οποτε επρεπε να μετρηθει ο υποψηφιος οδηγος πριν την παραγγελια,ωστε να χωραει στο κοκπιτ και να μπορει να χειριζεται τα οργανα(πενταλ,τιμονι κτλ).Εκτος κι αν τη μπερδευω με καποιο supercar Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Η καινουργια δηλαδη η Μ3 Ε92 CSL ακολουθει την ιδια φιλοσοφια?Γιατι μονο οροφη ειδα διαφορετικη. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Δεν εχει βγει ακομα Ε92 Μ3 CSL... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Και μπορει και να μη βγει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Τελικα εχετε δικιο φωτο στο ιντερνετ ειχα δει που την ειχε σαν M3 E92 CSL.Τελικα δεν θα την βγαλουν για να επικεντρωθουν στα μοντελα της σειρας Χ. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTROPIC Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 E ειναι για πολυ ειδικο κοινο. Παράθεση "When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pik. Δημ. March 28, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2009 Ειναι η πιο σκληροπυρηνικη Μ3 που κυκλοφορησε απο το εργοστασιο... Ειναι αρκετα πιο ελαφρωμενη χαρην στην χρηση ανθρακονηματων στο πισω πορτμπαγκαζ, την οροφη αλλα και το εσωτερικο (ακομα και τα καθισματα ειναι ανθρακονηματινα)! Δεν διαθετει ως στανταρ αλλα ως προαιρετικο εξοπλισμο που θα αυξανε το βαρος με αποτελεσμα ακομα και το ραδιοcd και ο κλιματισμος να ειναι εξτρα! Εχει βελτιωμενο κινητηρα ο οποιος στροφαρει λιγο ψηλοτερα απο την "απλη" Μ3, διαθετει ελευθερη εξατμιση με αποτελεσμα να βγαζει τον ωραιοτερο ηχο που εχω ακουσει εγω προσωπικα απο 4τροχο οχημα και σε συνδιασμο με διαφορετικη εισαγωγη το ολο συνολο αποδιδει κατι παραπανω απο 360 αλογα σε σχεση με τα 343 που ειχε η "απλη"!! Ειναι αυτοκινητο ερωτας.... για να μην μιλησουμε για το πατωμα απο ξυλο στο χωρο αποσκευων... την μη ηχομονωση μεσα... Αμελιδη ο ηχος ΕΙΝΑΙ ο καλυτερος οντως που εχω ακουσει και εγω.... ΜΕΤΑ απο μια countach.... :p Παράθεση Δημήτρης XS Max 512gb. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.