Jump to content

[Service] Προβλήματα / Απορίες / DOA


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μα το κουτι γραφει ιμει κλπ δεν μπορει να εχει αλλο κουτι.. σφραγισμενη συσκευη να ζητατε οχι σκετη συσκευη ,

 

σχετικα με την ενεργοποιηση και restore να κανεις παλι πρεπει να το ενεργοποιησεις μεσω itunes οποτε δεν σημαινει οτι επειδη θελει ενεργοποιηση ειναι και καινουργια η συσκευη

 

Οι συσκευές που δίνονται σε αντικατάσταση χαλασμένων συσκευών προέρχονται από διαφορετικό stock που δεν διατίθεται σε κουτί retail παρόλα αυτά προφανώς οφείλουν να είναι καινούργιες και αχρησιμοποίητες.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Οι συσκευές που δίνονται σε αντικατάσταση χαλασμένων συσκευών προέρχονται από διαφορετικό stock που δεν διατίθεται σε κουτί retail παρόλα αυτά προφανώς οφείλουν να είναι καινούργιες και αχρησιμοποίητες.

 

και επειδη ειναι αλλο sotck δεν εχουν κουτι ?:lol: παιρνεις συσκευη και στην κουτα εχει αλλα στοιχεια ?

 

παντως εγω που περιμενω αντικατασταση μου ειπαν θα μου φερουν σφραγισμενο κουτι δλδ οπως το πηρα

 

δεν υπαρχει περιπτωση να παρω σκετη συσκευη που ξερω εγω οτι ειναι καινουργια?!!

Link to comment
Share on other sites

και επειδη ειναι αλλο sotck δεν εχουν κουτι ?:lol: παιρνεις συσκευη και στην κουτα εχει αλλα στοιχεια ?

 

παντως εγω που περιμενω αντικατασταση μου ειπαν θα μου φερουν σφραγισμενο κουτι δλδ οπως το πηρα

 

δεν υπαρχει περιπτωση να παρω σκετη συσκευη που ξερω εγω οτι ειναι καινουργια?!!

 

Είναι κάτι όπως οι "bulk" συσκευασίες που βρίσκεις π.χ. στο Πλαίσιο όταν παίρνεις σκληρούς δίσκους, CD/DVD drives κλπ. Καινούργια είναι αλλά για να κρατούν το κόστος χαμηλά δεν τα συσκευάζουν όπως οι "retail" *συσκευασίες. Άσε που και στο κουτί να το πάρει κανείς αν είναι ο προμηθευτής να του την "κάνει" με χρησιμοποιημένη συσκευή μπορεί ωραιότατα!

 

Βέβαια - και δίκαια - είναι θέμα του καθενός τι θα απαιτήσει, απλώς διευκρινιστικά λέω τα παραπάνω.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Και εγω καινουριο πηρα απο vadafone περυσι απο αλλαγη για πιξελ.

Bulk οπως τα ονομαζουν καποιοι αλλα μολις το ενεργοποιησα μεσω itunes και εντελως τυχαια ειδα τα χρονομετρα εγραφε 5 ωρες και 40 περιπου.

Το ειχα στα χερια μου 2 λεπτα.

Φυσικα το θεμα λυθηκε με αντικατσσταση ξανα με εντολη τηλεφωνικη και μειλ απο τα κεντρικα στην αθηνα.

Παντως ειναι ασχημο να πληρωνεις για να χασεις την ηρεμια σου και να ανεβασεις πιεση.

Μονο εδω στο αχαρακτηριστο κρατος του πλανητη που δεν υπαρχει πολιτικη να φυλαξει τον αγοραστη συμβαινουν αυτα.

Και οσο δεν ριχνουν προστιμα στις επιχειρισεις δεν θα λυθει ποτε.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγω καινουριο πηρα απο vadafone περυσι απο αλλαγη για πιξελ.

Bulk οπως τα ονομαζουν καποιοι αλλα μολις το ενεργοποιησα μεσω itunes και εντελως τυχαια ειδα τα χρονομετρα εγραφε 5 ωρες και 40 περιπου.

Το ειχα στα χερια μου 2 λεπτα.

Φυσικα το θεμα λυθηκε με αντικατσσταση ξανα με εντολη τηλεφωνικη και μειλ απο τα κεντρικα στην αθηνα.

Παντως ειναι ασχημο να πληρωνεις για να χασεις την ηρεμια σου και να ανεβασεις πιεση.

Μονο εδω στο αχαρακτηριστο κρατος του πλανητη που δεν υπαρχει πολιτικη να φυλαξει τον αγοραστη συμβαινουν αυτα.

Και οσο δεν ριχνουν προστιμα στις επιχειρισεις δεν θα λυθει ποτε.

 

αυτά φοβάμαι ,

αστεία πράγματα

Link to comment
Share on other sites

Και εγω καινουριο πηρα απο vadafone περυσι απο αλλαγη για πιξελ.

Bulk οπως τα ονομαζουν καποιοι αλλα μολις το ενεργοποιησα μεσω itunes και εντελως τυχαια ειδα τα χρονομετρα εγραφε 5 ωρες και 40 περιπου.

Το ειχα στα χερια μου 2 λεπτα.

Φυσικα το θεμα λυθηκε με αντικατσσταση ξανα με εντολη τηλεφωνικη και μειλ απο τα κεντρικα στην αθηνα.

Παντως ειναι ασχημο να πληρωνεις για να χασεις την ηρεμια σου και να ανεβασεις πιεση.

Μονο εδω στο αχαρακτηριστο κρατος του πλανητη που δεν υπαρχει πολιτικη να φυλαξει τον αγοραστη συμβαινουν αυτα.

Και οσο δεν ριχνουν προστιμα στις επιχειρισεις δεν θα λυθει ποτε.

 

Προφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή υπάρχει, εμείς δεν κάνουμε χρήση αυτών των δικαιωμάτων αλλά αντίθετα "γκρινιάζουμε", το θέμα έχει ξανασυζητηθεί ...

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Προφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή υπάρχει, εμείς δεν κάνουμε χρήση αυτών των δικαιωμάτων αλλά αντίθετα "γκρινιάζουμε", το θέμα έχει ξανασυζητηθεί ...

 

Καλα ειναι ομως να συνοδευει μια επιστολη σε καθε προιον στην συσκευασια, που να μας ενημερωνει για τα δικαιωματα μας και τις υποχρεωσεις μας.

Απλα στην ελλαδα μας σεβονται μονο στα χαρτια.

Απο την εγγυηση εως την υγεια και ἀλλα.......

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγω καινουριο πηρα απο vadafone περυσι απο αλλαγη για πιξελ.

Bulk οπως τα ονομαζουν καποιοι αλλα μολις το ενεργοποιησα μεσω itunes και εντελως τυχαια ειδα τα χρονομετρα εγραφε 5 ωρες και 40 περιπου.

Το ειχα στα χερια μου 2 λεπτα.

Φυσικα το θεμα λυθηκε με αντικατσσταση ξανα με εντολη τηλεφωνικη και μειλ απο τα κεντρικα στην αθηνα.

Παντως ειναι ασχημο να πληρωνεις για να χασεις την ηρεμια σου και να ανεβασεις πιεση.

Μονο εδω στο αχαρακτηριστο κρατος του πλανητη που δεν υπαρχει πολιτικη να φυλαξει τον αγοραστη συμβαινουν αυτα.

Και οσο δεν ριχνουν προστιμα στις επιχειρισεις δεν θα λυθει ποτε.

 

 

 

Που ακριβώς είδες να αναγράφεται αυτό το 5 ώρες και 40 λεπτά?

Αν μιλάς για τα χρονόμετρα του κινητού στο "usage", αυτά δεν μηδενίζονται μετά από restore?

Link to comment
Share on other sites

Που ακριβώς είδες να αναγράφεται αυτό το 5 ώρες και 40 λεπτά?

Αν μιλάς για τα χρονόμετρα του κινητού στο "usage", αυτά δεν μηδενίζονται μετά από restore?

 

Και ομως ενω εγω το εκανα activation δεν ειχαν μηδενιστει.

Οταν το πηγα πισω και τους εδειξα τα χρονομετρα και ειδοποιησαν τα κεντρικα στην Αθηνα εκει να δεις τι εγινε.

Πως τους ξεφυγε και εγινε ουτε αυτοι ξερουν

Η πλακα ειναι οτι μολις μου στειλαν το καινουριο συνοδευοταν απο 5 σελιδες με mails που επικοινωνουσαν τα διαφορα τμηματα και υπαλληλοι της vodafone για αυτο το θεμα.

Μπερδευτηκαν και μου τα εδωσαν και στο σπιτι το ανακαλυψα.

Ακομη τα εχω.

Να δεις τι γκαζια εχουν τα mails προς το service.

Παντως ειναι ασχημο να σου τυχει χαλασμενο,και απο οτι ακουω και συγκρινω το σερβις της vodafone ειναι πολυ καλυτερο.

Δεν εχει τα χαλια του γερμανου που βαζουν το κινητο σε μικροσκοπια να βρουνε ραγισματα.:!::!::!::!:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αλλοι κατακρινουν αρκετα το σερβις της vodafone ....τελικα ειναι τι θα σου τυχει....!!!! και το παρηγγειλα μεσω e-germanos..!
LG G4
Link to comment
Share on other sites

Αλλοι κατακρινουν αρκετα το σερβις της vodafone ....τελικα ειναι τι θα σου τυχει....!!!! και το παρηγγειλα μεσω e-germanos..!

 

Ακριβώς!!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

 

Υπενθυμίζω πως αγόρασα συσκευή με καμμένα pixel, 24 ώρες μετά την πήγα στο κατάστημα. Εστάλη στην V-Services από όπου και παραλήφθει στις 08/09/09.

Σήμερα 15/09/09 είναι ακόμα σε "αναμονή ελέγχου". Τους παίρνω κάθε μέρα και αιτούμαι προώθηση αιτημάτων για την ενημέρωσή μου μήπως και ασχοληθούν. Από την Πέμπτη 10/09/09 ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ!

 

Από την Παρασκευή 11/09/09 10:00 το πρωί δηλαδή μου απαντούν πως δεν ξέρουν γιατί το αίτημα έχει υπερβεί το χρονικό περιθώρειο των 24 ωρών για την απάντησή του και να ξαναπροσπαθήσω αύριο. Το ίδιο συμβαίνει μέχρι και σήμερα 15/05/09 20:00.

 

Δεν έδωσα 680 για να είμαι με άδεια χέρια να πληρώνω 55 ευρώ λογαριασμό για να μιλάω και να στέλνω sms και πιστεύω αυτά τα επιχειρήματα θα αρκούσαν για να επισπευστούν κάπως οι διαδικασίες.

 

Επισημαίνω εδώ πως κρατάω στα χέρια μου φυλλάδιο που αναφέρει ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τα χρονικά περιθώρεια που δίνονται για έλεγχο συσκευής. Αναφέρει λοιπόν πως η διαδικασία αντικατάστασης μπορεί να διαρκέσει εως και 7 εργάσιμες ημέρες.

 

Υποθέτουμε λοιπόν ότι αύριο εγώ πρέπει να έχω ένα κινητό αντικατάστασης στο κατάστημα.

 

Ζητάω λοιπόν τις γνώσεις σας: Εφόσον παραβαίνουν τα όσα υπόσχονται, τι δικαιώματα έχω? Αναλυτικότερα, μπορο να πάω στο κατάστημα και να αιτηθώ ή επι τόπου καινούργια συσκευή (με το κουτί της, γιατί το δικό μου μου το πήραν για να το στείλουν!)? Μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω? Μπορώ να διακόψω το ανανεωμένο συμβόλαιό μου πατώντας σε ένα από αυτα τα περιστατικά?

 

Υ.Γ.: Φυσικά σκοπός μου είναι η αντικατάσταση της συσκευής και όχι οι νομικές διαδικασίες. Έχω θορυβηθεί πολύ όμως από το γεγονός ότι μου αλλάζουν μόνο την συσκευή και όχι όλα τα αξεσουάρ (τα οποία και έχω αποστείλει!). 24 ωρών κινητό είναι και δεν πιστεύω ότι δικαιούμαι ίση μεταχείριση με κάποιον που βρίσκει καμμένο pixel σε 10 μήνες...

 

Υ.Γ.2.: Δεδομένης της πολιτικής αντικατάστασης συσκευών της Apple στο εξωτερικό, ένα τηλέφωνο σε αυτούς θα έκανε καμία διαφορά? Ειδικά αν επισημάνω πως τους έχω αφήσει κανα 2χίλιαρο σε 2 χρόνια και πως σκεφτόμουν να πάρω Mac

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

 

Υπενθυμίζω πως αγόρασα συσκευή με καμμένα pixel, 24 ώρες μετά την πήγα στο κατάστημα. Εστάλη στην V-Services από όπου και παραλήφθει στις 08/09/09.

Σήμερα 15/09/09 είναι ακόμα σε "αναμονή ελέγχου". Τους παίρνω κάθε μέρα και αιτούμαι προώθηση αιτημάτων για την ενημέρωσή μου μήπως και ασχοληθούν. Από την Πέμπτη 10/09/09 ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ!

 

Από την Παρασκευή 11/09/09 10:00 το πρωί δηλαδή μου απαντούν πως δεν ξέρουν γιατί το αίτημα έχει υπερβεί το χρονικό περιθώρειο των 24 ωρών για την απάντησή του και να ξαναπροσπαθήσω αύριο. Το ίδιο συμβαίνει μέχρι και σήμερα 15/05/09 20:00.

 

Δεν έδωσα 680 για να είμαι με άδεια χέρια να πληρώνω 55 ευρώ λογαριασμό για να μιλάω και να στέλνω sms και πιστεύω αυτά τα επιχειρήματα θα αρκούσαν για να επισπευστούν κάπως οι διαδικασίες.

 

Επισημαίνω εδώ πως κρατάω στα χέρια μου φυλλάδιο που αναφέρει ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τα χρονικά περιθώρεια που δίνονται για έλεγχο συσκευής. Αναφέρει λοιπόν πως η διαδικασία αντικατάστασης μπορεί να διαρκέσει εως και 7 εργάσιμες ημέρες.

 

Υποθέτουμε λοιπόν ότι αύριο εγώ πρέπει να έχω ένα κινητό αντικατάστασης στο κατάστημα.

 

Ζητάω λοιπόν τις γνώσεις σας: Εφόσον παραβαίνουν τα όσα υπόσχονται, τι δικαιώματα έχω? Αναλυτικότερα, μπορο να πάω στο κατάστημα και να αιτηθώ ή επι τόπου καινούργια συσκευή (με το κουτί της, γιατί το δικό μου μου το πήραν για να το στείλουν!)? Μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω? Μπορώ να διακόψω το ανανεωμένο συμβόλαιό μου πατώντας σε ένα από αυτα τα περιστατικά?

 

Υ.Γ.: Φυσικά σκοπός μου είναι η αντικατάσταση της συσκευής και όχι οι νομικές διαδικασίες. Έχω θορυβηθεί πολύ όμως από το γεγονός ότι μου αλλάζουν μόνο την συσκευή και όχι όλα τα αξεσουάρ (τα οποία και έχω αποστείλει!). 24 ωρών κινητό είναι και δεν πιστεύω ότι δικαιούμαι ίση μεταχείριση με κάποιον που βρίσκει καμμένο pixel σε 10 μήνες...

 

Υ.Γ.2.: Δεδομένης της πολιτικής αντικατάστασης συσκευών της Apple στο εξωτερικό, ένα τηλέφωνο σε αυτούς θα έκανε καμία διαφορά? Ειδικά αν επισημάνω πως τους έχω αφήσει κανα 2χίλιαρο σε 2 χρόνια και πως σκεφτόμουν να πάρω Mac

 

Θα πρότεινα να ξεκινήσεις από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (http://www.efpolis.gr/) τηλέφωνο 1520 για καταγγελίες, παράπονα και ερωτήσεις.

 

Σε ότι αφορά την επικοινωνία με την apple παρά το ότι σε άλλες χώρες είναι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένη σε θέματα ικανοποίησης πελατών, σε ότι αφορά την Ελλάδα όπου δεν έχει άμεση παρουσία μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει να έχουν ποτέ "αναλάβει δράση" σε πολλά και σοβαρά θέματα απαράδεκτης εξυπηρέτησης πελατών apple που συνδέονταν με τον τοπικό αντιπρόσωπο.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα να ξεκινήσεις από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (http://www.efpolis.gr/) τηλέφωνο 1520 για καταγγελίες, παράπονα και ερωτήσεις.

 

Σε ότι αφορά την επικοινωνία με την apple παρά το ότι σε άλλες χώρες είναι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένη σε θέματα ικανοποίησης πελατών, σε ότι αφορά την Ελλάδα όπου δεν έχει άμεση παρουσία μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει να έχουν ποτέ "αναλάβει δράση" σε πολλά και σοβαρά θέματα απαράδεκτης εξυπηρέτησης πελατών apple που συνδέονταν με τον τοπικό αντιπρόσωπο.

 

Αν ειναι να περιμενουμε απο την efpolis ...σωθηκαμε. Μια βδομαδα εχω στειλει φορμα καταγγελιας για την Vodafone και το iphone και ακομα περιμενω απαντηση.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να περιμενουμε απο την efpolis ...σωθηκαμε. Μια βδομαδα εχω στειλει φορμα καταγγελιας για την Vodafone και το iphone και ακομα περιμενω απαντηση.

 

Δεν είχα υπόψη μου τόσο πολύ την καταγγελία που είναι πολύ γραφειοκρατική διαδικασία, αλλά την ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματα του καταναλωτή ώστε να μπορεί κανείς να διαχειριστεί καλύτερα την κατάσταση απέναντι στην εταιρία που έγινε η αγορά, έναντι του να ακούει απόψεις καλοπροαίρετες μεν αλλά χωρίς ιδιαίτερη βαρύτητα ή ισχύ.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα να ξεκινήσεις από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (http://www.efpolis.gr/) τηλέφωνο 1520 για καταγγελίες, παράπονα και ερωτήσεις.

 

Σε ότι αφορά την επικοινωνία με την apple παρά το ότι σε άλλες χώρες είναι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένη σε θέματα ικανοποίησης πελατών, σε ότι αφορά την Ελλάδα όπου δεν έχει άμεση παρουσία μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει να έχουν ποτέ "αναλάβει δράση" σε πολλά και σοβαρά θέματα απαράδεκτης εξυπηρέτησης πελατών apple που συνδέονταν με τον τοπικό αντιπρόσωπο.

 

Σχετικά με την ευαισθητοποίηση της Apple σε θέματα ικανοποίησης πελατών στην Ελλάδα, σε πληροφορώ ότι έχεις λάθος, γιατί μετά από τηλέφωνο που τους έκανα, παρενέβησαν άμεσα και πίεσαν να μου αντικαταστήσει η Vodafone το iPhone μου στο οποίο είχε σπάσει το κουμπί σίγασης. Η Vodafone αρχικά δεν δεχόταν να μου το αντικαταστήσει δωρεάν και ζητούσε 195 ευρώ ενώ μετά την επικοινωνία τους με την Apple μου τηλεφώνησε ο διευθυντής του καταστήματος ζητώντας συγγνώμη και μου είπε οτι θα αντικατασταθεί άμεσα..

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Πολύ με ενδιαφέρει αυτό που μόλις ανέφερες.

 

Βλέπεις ενημερώθηκα σήμερα ότι εγκρίθηκε η αντικατάσταση από την v-services και πήραν το οκ από την apple αλλά ότι δεν έχουν συσκευή να μου στείλουν και περιμένουν από την apple. Άλλοι 2 υπάλλοιλοι μου είπαν άλλα όμως ότι περιμένουν "οκ" από την apple.

 

Θα ήθελα πολύ να μου αναφέρεις με πιο τρόπο επικοινώνησες με την apple (και υποψιάζομαι πως δεν ήταν στην Ελλάδα)

 

ΔΙΟΡΘΩΣΗ:

 

Μάλλον αναφέρεσαι στο 0080044145417 στο οποίο έχω ήδει πάρει αλλά ένας όχι και τοσο εξειδικευμένος υπάλληλος μου ανέφερε ότι δεν είναι στην δικαιοδοσία τους

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την ευαισθητοποίηση της Apple σε θέματα ικανοποίησης πελατών στην Ελλάδα, σε πληροφορώ ότι έχεις λάθος, γιατί μετά από τηλέφωνο που τους έκανα, παρενέβησαν άμεσα και πίεσαν να μου αντικαταστήσει η Vodafone το iPhone μου στο οποίο είχε σπάσει το κουμπί σίγασης. Η Vodafone αρχικά δεν δεχόταν να μου το αντικαταστήσει δωρεάν και ζητούσε 195 ευρώ ενώ μετά την επικοινωνία τους με την Apple μου τηλεφώνησε ο διευθυντής του καταστήματος ζητώντας συγγνώμη και μου είπε οτι θα αντικατασταθεί άμεσα..

 

Πολυ ενδιαφερον...Δωσε αριθμο τηλεφωνου.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ με ενδιαφέρει αυτό που μόλις ανέφερες.

 

Βλέπεις ενημερώθηκα σήμερα ότι εγκρίθηκε η αντικατάσταση από την v-services και πήραν το οκ από την apple αλλά ότι δεν έχουν συσκευή να μου στείλουν και περιμένουν από την apple. Άλλοι 2 υπάλλοιλοι μου είπαν άλλα όμως ότι περιμένουν "οκ" από την apple.

 

Θα ήθελα πολύ να μου αναφέρεις με πιο τρόπο επικοινώνησες με την apple (και υποψιάζομαι πως δεν ήταν στην Ελλάδα)

 

Σου στέλνω το link από το αντίστοιχο θέμα στο οποίο αναφέρω όλες τις λεπτομέρειες. Πάντως πρέπει να κάνεις υπομονή με την παραλαβή της συσκευής...

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2897036#post2897036

Αννη
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την ευαισθητοποίηση της Apple σε θέματα ικανοποίησης πελατών στην Ελλάδα, σε πληροφορώ ότι έχεις λάθος, γιατί μετά από τηλέφωνο που τους έκανα, παρενέβησαν άμεσα και πίεσαν να μου αντικαταστήσει η Vodafone το iPhone μου στο οποίο είχε σπάσει το κουμπί σίγασης. Η Vodafone αρχικά δεν δεχόταν να μου το αντικαταστήσει δωρεάν και ζητούσε 195 ευρώ ενώ μετά την επικοινωνία τους με την Apple μου τηλεφώνησε ο διευθυντής του καταστήματος ζητώντας συγγνώμη και μου είπε οτι θα αντικατασταθεί άμεσα..

 

Χαίρομαι που το ακούω γιατί είναι έως τώρα πρωτοφανές, μακάρι αυτό να είναι η αρχή για μια εξυπηρέτηση εφάμιλλη με των άλλων χωρών.

iPhone 5, iPad2 WiFi, MacBook Air Rev C, MacMini, iMac, MacPro ...

Προσωπικός ιστοχώρος: kkblog Twitter:kkalog pushme.to:http:\pushme.to\kkalog

Link to comment
Share on other sites

εγώ ακόμα περιμένω...

είναι απαράδεκτοι,ούτε 1 μήνα το κινητό και αν μπορούσα θα το είχα πάει νωρίτερα αλλα είχα φύγει διακοπές οποτε αμέσως μόλις γύρισα το έστειλα και μου είπαν σε μια βδομάδα θα σας πάρουμε τηλέφωνο να σας ενημερώσουμε τι έγινε...ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα.τους πήρα εγώ τελικά και μου λένε με πολύ θράσος θα περιμένετε 15 μέρες ακόμα.

και είμαι και χωρίς κινητό..ένταξη τι να πω δηλαδή.

εν αναμονή λοιπόν.

και μια ερώτηση σχετικά με το θέμα τις αλλαγής,αφού το ελένξουν και σου πουν ότι θα γίνει η αλλαγή σου δίνουν καινούργιο τηλέφωνο στην συσκευασία του σφραγισμένο?

γιατί κάπου διάβασα (μου φαίνεται εδώ)ότι σε κάποιον το έδωσαν σε ένα διαφανες σακουλάκι...

Link to comment
Share on other sites

γιατί κάπου διάβασα (μου φαίνεται εδώ)ότι σε κάποιον το έδωσαν σε ένα διαφανες σακουλάκι...

 

Ναι,ετσι γινεται.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι,γιατί έχουν άλλο στόκ χωρίς retail συσκευασίες για τις αντικαταστάσεις

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...