Jump to content

[Service] Προβλήματα / Απορίες / DOA


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απο που μου προτεινετε να παρω το iphone 3gs. Απο vodafone ή απο Γερμανό? Την συσκευη θα την πάρω μετρητης και όχι με συμβολαιο επομενως αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι το after sale support και το service αν τυχον παθει κατι (χτυπα ξυλο!). :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Τι λες τωρα??????:wacko:

 

195 ευρω για το κουμπακι ηχου????????? Ειμαστε καλα?? Και πως κρινεται απο το service αν ειναι υπαιτιοτητα του χρηστη ή προυπηρχε ελατωμμα στο συγκεκριμενο κουμπι που καποια στιγμη θα εφτανε στο σημειο να σπασει?

 

Και κατι ακομα που δν εχω δει να αναφεριε κανενας. Πως γινεται και τα iphone εχουν μονο 1 χρονο εγγυηση? Δεν υπαρχει νομοθεσια, επιβεβλημενη απο την Ε.Ε, που αναφερει οτι ολες οι ηλεκτρικες-ηλεκτρονικες συσκευες που πωλουνται εντος Ε.Ε. πρεπει να συνοδευονταο απο εγγυηση 2 ετων???

 

Το εχει ψαξει το θεμα κανεις? Ολα τα αλλα κινητα πωλουνται με 2 ετη εγγυηση και τα Iphone εχουν 1 χρονο. Γιατι συμβαινει αυτο?

 

Κατι τετοια βλεπω και ενω ειμαι ψημενος να παρω το 3GS το ξανα σκεφτομαι πολυ σοβαρα ωστε να μην τους δωσω τα λεφτα μου. Οταν νοιωθω να μου πιανουν τον κ**ο σαν καταναλωτης τοτε ειναι που τρελαινομαι.:lol:

Link to comment
Share on other sites

To service tis vodafone dn to xerw alla makria apo Germano prin liges meres mou epese to diko m katw apto komodino kai ixe spasei i eswteriki o8oni kai o Germanos dn to eftiaxne gt ixe xalasei i mitriki apo Ygrasia to piga sto 9volto kai m to eftiaxan amesws me 130 euro allaxan tin eswteriki o8oni kai twra douleuei teleia!!!

Padws ektos twn allwn to service tou Germanou inai kai xronovoro:!:

 

 

:!:Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.:!:

Link to comment
Share on other sites

Απο που μου προτεινετε να παρω το iphone 3gs. Απο vodafone ή απο Γερμανό? Την συσκευη θα την πάρω μετρητης και όχι με συμβολαιο επομενως αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι το after sale support και το service αν τυχον παθει κατι (χτυπα ξυλο!). :ninja:

 

Δυστυχώς δεν έχουν διαφορά. Παρ'το από όπου το βρεις διαθέσιμο

Link to comment
Share on other sites

Και καινουριο να μου δώσουν,αν ειναι να δώσω 200 ευρώ δεν αξίζει...

Εχω ήδη το iphone 3g σχεδον ενα χρονο..

500 εχει καινουριο..δεν αξιζει....

 

Απο το Iphone ειμαι απολυτα ευχαριστημενος,την οθονη θα την χαρακτηριζα τεχνολογικό <<θαυμα>>. Πραγματικα δεν μπορουσα να πιστεψω πως υπερεχει τοσο πολυ εναντι αλλων συσκευων.. (Lg&samsung omnia,htc, κτλ)

 

Αλλα η υποστήριξη που εχεις αν τυχόν πάθει κάτι,ξέχασε την...

Link to comment
Share on other sites

Απο που μου προτεινετε να παρω το iphone 3gs. Απο vodafone ή απο Γερμανό? Την συσκευη θα την πάρω μετρητης και όχι με συμβολαιο επομενως αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι το after sale support και το service αν τυχον παθει κατι (χτυπα ξυλο!). :ninja:

Αν τυχόν πάθει κάτι μην έχεις και πολλές ελπίδες...

Να παρακαλας να μην πάθει κατι....

 

Το service για το Iphone στην Ελλάδα(Αναφέρομαι και σε Γερμανο και σε vodafone) ειναι με μια λέξη <<αθλιο>>!

Link to comment
Share on other sites

Αν τυχόν πάθει κάτι μην έχεις και πολλές ελπίδες...

Να παρακαλας να μην πάθει κατι....

 

Το service για το Iphone στην Ελλάδα(Αναφέρομαι και σε Γερμανο και σε vodafone) ειναι με μια λέξη <<αθλιο>>!

 

Κατάλαβα.... :worry:

Ελπίζω να μην έχει τίποτα! Θα το προσέχω σαν τα ματια μου το ασπρουλιαρικο 3gs :D:dance:

Link to comment
Share on other sites

1) H Infoquest κανει service τα iPhone

2) Πιο ευκολο είναι να αγοράσεις κουμπι με τα εργαλεία του για 10 ευρώ απο ebay.

3) Στο Αμέρικα κάνουν 2 χρόνια εγγυηση.

4) Στο Αμέρικα αν θέλεις το 3Gs πληρώνεις την διαφορά, δινεις το παλιό 3G και σου δίνουν καινούργια 3Gs.

 

5 και πιό συμαντικό) Μπουκοτάζ στην βονταφονιά.

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Link to comment
Share on other sites

1) H Infoquest κανει service τα iPhone

2) Πιο ευκολο είναι να αγοράσεις κουμπι με τα εργαλεία του για 10 ευρώ απο ebay.

3) Στο Αμέρικα κάνουν 2 χρόνια εγγυηση.

4) Στο Αμέρικα αν θέλεις το 3Gs πληρώνεις την διαφορά, δινεις το παλιό 3G και σου δίνουν καινούργια 3Gs.

 

5 και πιό συμαντικό) Μπουκοτάζ στην βονταφονιά.

 

και δεν παμε αμερικα? τι λετε βρε... αυτες οι τιμες ειναι apple και vodafone. σιγουρα δεν κανει το δικο της η εδω voda.

Link to comment
Share on other sites

Απορια:

 

Τωρα που θα παρω το 3Gs, εαν τυχει κ χαλασει κατι, μπορω πχ να παω σε ενα apple store στην Γερμανια και να το αλλαξω; Ισχυει η εγγυηση γενικα σε ολη την ευρωπη; Τι ακριβως ισχυει;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει την παρακάτω επιστολή στη vodafone και θα ήθελα να την δημσιεύσω και εδώ.

 

Προς Vodafone Tηλεπικοινωνίες Α.Ε.

Κοινοποιήση

ΚΕ.Π.ΚΑ.

Forum Myphone

Περιοδικό RAM

Αγαπητοί κύριοι της Vodafone-Panafon Α.Ε.

Είμαι αναγκασμένος να υποβάλλω γραπτώς τα όσα έχουν ακολουθήσει μετά την τελευταία ανανέωση συμβολαίου που έχω κάνει με την εταιρία σας.

Στις 16/07/09 και ώρα 13:00 πήγα στο κατάστημα που διατηρεί η εταιρία σας στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην συμβολή των οδών Παπαναστασίου και Γυμν. Μικρού στην περιοχή της Χαριλάου για να κάνω αίτηση για ανανέωση και επιδότηση νέας συσκευής. Είχα ήδη επιλέξει για συσκευή το Iphone 3g 8GB (IMEI 011935007778453) της Apple. Αφού πληροφορήθηκα για το κόστος του νέου προγράμματος που επέλεξα και το επιπλέον κόστος που έπρεπε να καταβάλλω για την απόκτηση της συσκευής, υπέγραψα παρέλαβα την συσκευή και το αντίγραφο συμβολαίου και έφυγα από το κατάστημα.

Κατά την επιστροφή μου στην οικεία αφού φόρτισα τη συσκευή για την πρώτη χρήση, όπως ανέφερε ο κατασκευαστής στις οδηγίες, ενεργοποίησα τη συσκευή. Διαπίστωσα όμως πως η συσκευή δεν ανταποκρινόταν στις εντολές που τις έδινα. Συγκεκριμένα όταν πίεζα την αριστερή πλευρά της οθόνης για να επιλέξω κάποια λειτουργία δεν ανταποκρινόταν. Για αυτόν τον λόγο επικοινώνησα με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ. Αριθμό 13830 που ανήκει στην εταιρία σας. Μετά την τηλεφωνική συνομιλία με εκπρόσωπο σας, καταλήξαμε στο να επιστρέψω την συσκευή στο κατάστημα που την είχα αγοράσει.

Δυστυχώς το κατάστημα είχε κλείσει και αναγκάστηκα να μεταβώ ξανά το απόγευμα στις 17:00 όπου διαπιστώθηκε ξανά η βλάβη από την Υπεύθυνη του καταστήματος (Ταρατόρη Χριστίνα) και ενημερώθηκα πως δεν ισχύει για τα iphone το D.O.A. (defect on arrival) που πωλούνται από την Vodafone. Αφού δέχθηκα την όλη διαδικασία και ενημερώθηκα πως η συσκευή θα πρέπει να αποσταλλεί στην Αθήνα στην εταιρία που έχετε εξουσιοδοτήσει το service των συσκευών V.Services του ομίλου ΠΑΠΙΣΤΑ μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες και θα πρέπει να ελεγχτεί και να ξαναγυρίσει πίσω, άφησα την συσκευή μαζί με όλα τα παρελκόμενα του, καθώς και την συσκευασία που είχε στο κατάστημα.

Σε επικοινωνία που είχα με την κατασκευάστρια εταιρία όμως με προέτρεψαν να σας ενοχλήσω και πάλι για να μου αντικαταστήσετε την συσκευή αμέσως χωρίς περαιτέρω διαδικασίες , γιατί επρόκειτο για νέα συσκευή που δεν λειτούργησε ποτέ για αυτό που σχεδιάστηκε. Δυστυχώς η κυρία ΚαΧΧΧΧΧΧ στην πρώτη επικοινωνία που είχα μαζί της, με πληροφόρησε πως έπρεπε να περιμένω να σταλεί η συσκευή στην Αθήνα, να διαπιστωθεί πως όντως υπάρχει πρόβλημα στην συσκευή και να στείλουν στο κατάστημα μια νέα. Αφού δεν μπορούσα να επέμβω στις διαδικασίες που έχετε ορίσει εσείς για τις συσκευές που τίθενται για επισκευή-αντικατάσταση δέχθηκα και περίμενα. Όλοι, το κατάστημα αλλά και οι εκπρόσωποι σας, με διαβεβαίωναν όμως πως η διαδικασία αυτή δεν θα κρατήσει πάνω από μια εβδομάδα γιατί δεν υπάρχει θέμα να μην αντικατασταθεί η συσκευή.

Στις 21/07/09 και ώρα 12:00 επικοινώνησα με το κατάστημα που είχα αγοράσει την συσκευή, αλλά δεν είχαν κάτι νεότερο να με πληροφορήσουν. Αμέσως κάλεσα ξανά την εξυπηρέτηση πελατών στον αριθμό 13830 αλλά δυστυχώς δεν ήξερε κανένας να μου απαντήσει τι γίνεται με την συσκευή. Στις 22/07/09 και ώρα 12:15 επικοινώνησα ξανά με το 13830 και με πληροφόρησαν πως η συσκευή ελέγχθηκε και πως θα γίνει αντικατάσταση. Όταν ρώτησα πότε θα στείλουν την συσκευή στο κατάστημα μου απάντησαν πως μπορεί και σήμερα να αποσταλλεί. Οπότε πλέον είχα μόνο να περιμένω. Περίμενα πως η εταιρία που είχε αναλάβει την επισκευή θα έστελνε μια συσκευή στο κατάστημα και πως είτε την Πέμπτη 23/07 είτε την Παρασκευή 24/07 θα είχε φτάσει η συσκευή στο κατάστημα στην Θεσσαλονίκη.

Την Πεμπτη 23/07/09 και ώρα 13:00 επικοινώνησα με το κατάστημα αλλά δεν είχαν παραλάβει την συσκευή. Το ίδιο και το απόγευμα. Το ίδιο και την Παρασκευή 24/07/09 το πρωί. Αναγκάστηκα να επικοινωνήσω πάλι με τον τηλ. Αριθμό 13830 για να μάθω τι συμβαίνει με την συσκευή. Με παρέπεμψαν στον τηλεφωνικό αριθμό 2102809690 που είναι τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης πορείας επισκευής συσκευών χωρίς να αναφέρεται αν είναι της εταιρίας σας ή του ομίλου ΠΑΠΙΣΤΑ. Στην επικοινωνία που είχα μαζί τους πληροφορήθηκα πως περιμένετε την «έγκριση της Apple για να αντικατασταθεί η συσκευή» . Δυστυχώς δεν το είχα ξανακούσει αυτό. Οπότε μην μπορώντας να πω οτιδήποτε για ακόμα μια φορά περίμενα.

Σήμερα 27/07/09 και ώρα 10:15 επικοινώνησα πάλι με το 13830 να πληροφορηθώ αν έχει γίνει η έγκριση από την apple. Μάλιστα επικοινώνησα με την κ. ΑλΧΧΧΧΧΧ η οποία προώθησε για ακόμα μια φορά το θέμα στην κ. ΚαΧΧΧΧΧ. Η κυρία ΚαΧΧΧΧΧ στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί μου, μου είπε πως δεν μπορεί να βοηθήσει περαιτέρω. Η απάντηση της εταιρίας σας λοιπόν είναι περιμένουμε την «εγκριση» της apple.

Και έρχεται η ωρα της Apple…

Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της apple στον τηλεφωνικό αριθμό 0080044145417 που η τηλεφωνήτρια μου είπε πως δεν τίθεται τέτοιο θέμα δεν δίνεται έγκριση της εταιρίας apple για αντικατάσταση συσκευών. Παρόλα αυτά ζήτησε το ΙΜΕΙ για ψάξει στα αρχεία της apple αν έχει τεθεί τέτοιο θέμα. Δυστυχώς δεν βρήκε τίποτα. Μου ζήτησε και τον σειριακό αριθμό της συσκευής που αναγράφεται στην ίδια την συσκευή και στην συσκευασία. Κάτι που έχετε εσείς στην κατοχή σας από 16/07. Επικοινώνησα λοιπόν για ακόμα μια φορά στο 2102809690 και ζήτησα αν μπορούν μιας και αυτοί διαθέτουν και την συσκευή και την συσκευασία να μου δώσουν τον σειριακό αριθμό της συσκευής. Η υπάλληλος δεν με εξυπηρέτησε αφού μου είπε πως δεν μπορεί να βρει την συσκευή και μοναδικός σειριακός είναι το ΙΜΕΙ. Δεν θα ασχοληθώ καθόλου με την εκπαίδευση που δίνετε στις υπαλλήλους σας αν μπορούν να ξεχωρίσουν τι είναι το ΙΜΕΙ και τι είναι σειριακός αριθμός συσκευής. Επικοινώνησα ξανά με το 13830 μήπως το βλέπουν στο συμβόλαιο αλλά δυστυχώς ούτε εκεί.

Τα αιτήματα μου είναι απλά.

1. Θα ήθελα να μου απαντήσετε γραπτώς για το αίτημα της έγκρισης της κατασκευάστριας εταιρίας apple.

2. Θα ήθελα να μου στείλετε γραπτώς τον σειριακό αριθμό που αναγράφει η συσκευή που έχω αγοράσει από το κατάστημα σας.

Δυστυχώς όλα αυτά πρέπει να τα καταγράψω στα διάφορα fora που ασχολούνται με τις τηλεπικοινωνίες, σε διάφορα περιοδικά κινητής τηλεφωνίας αλλά και σε οργανισμούς που ασχολούνται με θέματα καταναλωτή.

Με τιμή Θ Π

Τηλ. Επικοινωνίας 6944ΧΧΧΧΧΧ

Δημοσθένης Θεοχαρίδης
Link to comment
Share on other sites

Ποσο πολυ αντι-επαγγελματιες και εκμεταλλευτες ειμαστε σε αυτη τη χωρα....

 

Τι να πω φιλε μου. Μπραβο στο κουραγιο σου. Εγω θα ειχα παει στο καταστημα και θα τα εκανα που***α.

 

Και κερατας και γδαρμενος.....

Link to comment
Share on other sites

είναι το λεγόμενο after sales..όπου σε πετύχουν..και είναι λυπηρό πραγματικά αυτό

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

πάντως με έχουν πάρει 10 τηλέφωνα από το πρωί για το κινητό. Τελικά η δικαιολογία "έγκριση από την κατασκευάστρια εταιρία" έγινε δεν έχουμε στοκ για να σας δώσουμε...τώρα είναι που θα τους τρίξω τα δόντια...
Δημοσθένης Θεοχαρίδης
Link to comment
Share on other sites

Ας αναφέρω και εγώ τις εντυπώσεις μου από το service της vodafone hellas. Το iphone 3g το αγόρασα τον προυγούμενο Αύγουστο οπότε το είχα 11 μήνες περίπου.Από την αρχή είχε ένα πρόβλημα και δεν ακουγόταν το ένα ακουστικό όποιο ακουστκό και να έβαζες.....μάλλον πρόβλημα στο βήσμα του τηλεφώνου.....αλλά δεν το πήγα για service αφού δεν ακουγα και πολύ μουσική και δεν με ενδιέφερε. Τελικά όμως πριν από καμιά βδομάδα τα έφτυσε τελείως και δεν άνοιγε. Έτσι το πήγα γρήγορα στο κατάστημα που το αγόρασα ωστέ να είμαι εντός εγγύησης. Σε 5 περίπου εργάσιμες ημέρες μετά μου ήρθε μήνυμα να πάω να το παραλάβω από το κατάστημα. Εντυπωσιάστηκα αλήθεια από το πόσο γρήγορα μιας και είχα διαβάσει διάφορα fora και με είχαν ζώσει τα φίδια. Πήγα σήμερα λοιπόν στον κατάστημα και η κοπέλα μου είπε οτι υπήρχε πρόβλημα στην πλακέτα και έγινε αντικατάσταση imei.... οπότε καινουριο iphone 3g για μένα και ένα εύγε για το service της vodafone. Φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις.

 

ps. Ρώτησα την κοπέλα αν ανανεώνεται η εγγύηση ή θα έχω εγγύηση ακόμα για ένα μήνα. Αυτή μου είπε ότι όλα τα κινητά έχουν εγγύηση 2 χρόνια και έτσι ισχύει το ίδιο και για το iphone. Είπε ότι είναι απόλυτα σίγουρη......περίεργο γιατί εγώ ήξερα για 1 χρόνο.......

Link to comment
Share on other sites

Ας αναφέρω και εγώ τις εντυπώσεις μου από το service της vodafone hellas. Το iphone 3g το αγόρασα τον προυγούμενο Αύγουστο οπότε το είχα 11 μήνες περίπου.Από την αρχή είχε ένα πρόβλημα και δεν ακουγόταν τον ένα ακουστικό όποιο ακουστκό και να έβαζες.....μάλλον πρόβλημα στο βήσμα του τηλεφώνου.....αλλά δεν το πήγα για service αφού δεν ακουγα και πολύ μουσική και δεν με ενδιέφερε. Τελικά όμως πριν από καμιά βδομάδα τα έφτυσε τελείως και δεν άνοιγε. Έτσι το πήγα γρήγορα στο κατάστημα που το αγόρασα ωστέ να είμαι εντός εγγύησης. Σε 5 περίπου εργάσιμες ημέρες μετά μου ήρθε μήνυμα να πάω να το παραλάβω από το κατάστημα. Εντυπωσιάστηκα αλήθεια από το πόσο γρήγορα μιας και είχα διαβάσει διάφοαρα fora και με είχαν ζώσει τα φίδια. Πήγαν σήμερα λοιπόν στον κατάστημα και η κοπέλα μου είπε οτι υπήρχε πρόβλημα στην πλακέτα και έγινε αντικατάσταση imei.... οπότε καινουριο iphone 3g για μένα και ένα εύγε για το service της vodafone. Φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις.

 

ps. Ρώτησα την κοπέλα αν ανανεώνεται η εγγύηση ή θα έχω εγγύηση ακόμα για ένα μήνα. Αυτή μου είπε ότι όλα τα κινητά έχουν εγγύηση 2 χρόνια και έτσι ισχύει το ίδιο και για το iphone. Είπε ότι είναι απόλυτα σίγουρη......περίεργο γιατί εγώ ήξερα για 1 χρόνο.......

 

αυτά τα περί 1 χρόνου δεν ισχύουν...

υπάρχει νομος που λέει ότι τα προϊόντα πρέπει να έχουν 2 χρονια εγγύηση.

τώρα στο αν ανανεώνεται η μένει με την παρούσα εγγύηση καλύτερα πάρε την ίδια την apple.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Εγώ χρειάστηκε να στείλω το Iphone μου στη V Services 3 φορές και να μου το κρατήσουν συνολικά για 2 μήνες μέχρι να μου το αντικαταστήσουν τελικά λόγω το προβλήματος που είχε με το σήμα. Το αποτέλεσμα; Η μπαταρία του καινούργιου είναι off και σβήνει από πλήρη φόρτιση μέσα σε 5 το πολύ λεπτά. Ξανά για service και ελπίζω αυτή τη φορά οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ να μου το φτιάξουν αμέσως...:mad::mad::mad::mad:
Just me...
Link to comment
Share on other sites

Χαλασε ο φορτιστης ξαφνικα και επειδη τωρα φορτιζει μονο απο pc πρεπει να κουβαλαω το laptop μαζι μου...Ο φορτιστης καλυπτεται απο εγγυηση ή πρεπει να σκασω 25ευρω για να παρω αλλον?
iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

Χαλασε ο φορτιστης ξαφνικα και επειδη τωρα φορτιζει μονο απο pc πρεπει να κουβαλαω το laptop μαζι μου...Ο φορτιστης καλυπτεται απο εγγυηση ή πρεπει να σκασω 25ευρω για να παρω αλλον?

 

νομίζω 6μηνη.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣ : VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ Ανώνυμη Ελληνική Εταιρεία Τηλεπικοινωνιών.

 

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SERVICE ΣΥΣΚΕΥΗΣ IPHONE 3G ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ V-SERVICES.

 

 

 

Στις 03.10.2008 αγόρασα από το κατάστημα Vodafone Καλλιθέας Δαβάκη 49 μια συσκευή Iphone 3G 16 Gb Black με IMEI 011712002940739.

 

Από τον Δεκέμβριο του 2008 η συσκευή μου παρουσίαζε πρόβλημα με το σήμα και μάλιστα για χρονικό διάστημα περίπου ενός μήνα έμεινα χωρίς δυνατότητα επικοινωνίας επειδή υπηρετούσα τη στρατιωτική μου θητεία στο Καστελόριζο και δεν διέθετα συσκευή αντικατάστασης.

 

Χρειάστηκε να αποστείλω τη συσκευή για service τρεις (3) συνολικά φορές μέσω του καταστήματος Καλλιθέας Δαβάκη 49 και να τη στερηθώ για διάστημα περίπου δύο(2) μηνών μέχρι η εταιρία V-Services να εντοπίσει επιτέλους το πρόβλημα και να μου αντικαταστήσει τη συσκευή στις 05.08.2009. Τη δεύτερη φορά μάλιστα που απέστειλα τη συσκευή για service την πήρα μετά από διάστημα περίπου ενός(1) μήνα χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα με το οποίο την έστειλα.

 

Η νέα συσκευή που παρέλαβα στις 05.08.2009 με IMEI 011776009701352 ήταν DOA(Dead on Arrival), όταν την παρέλαβα δεν άνοιγε καθόλου και μετά από φόρτιση 10 ωρών η μπαταρία άντεξε το πολύ πέντε(5) λεπτά. Φυσικά την επόμενη μέρα 06.08.2009 την απέστειλα για service μέσω του καταστήματος Vodafone Καλλιθέας.

 

Μετά από επικοινωνία από μέρους μου με τη V-Services σήμερα 14.08.2009 με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή αντικατάστασης από την Apple και δεν γνωρίζουν πότε θα υπάρξει. Κατόπιν αυτών ζητώ :

 

1. Να μου αποστείλετε γραπτώς ότι όντως υπάρχει έλλειψη σε συσκευές αντικατάστασης για να το επιβεβαιώσω ο ίδιος με την Apple Inc.

 

2. Να μου αποστείλετε γραπτώς όλα τα στοιχεία που αφορούν στο πότε παραλάβατε εσείς το τηλέφωνό μου, πότε έφτασε στη V-Services και τι ακριβώς εργασίες έκαναν στο τηλέφωνο μου χωρίς να το φτιάξουν και γιατί έπρεπε να κρατήσουν τόσο μεγάλο διάστημα.

 

3. Άμεσα συσκευή αντικατάστασης Iphone ίδιων ή καλύτερων δυνατοτήτων μέχρι να αντικατασταθεί το δικό μου ή

 

4. Αν δεν υπάρχει δυνατότητα πραγματοποίησης του παραπάνω αιτήματος ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ.

 

 

ΑΘΗΝΑ 14.08.2009

Just me...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και απο εμένα,

Έχω ενα Iphone το οποιο το αγόρασα 22/08/08 και το οποιο μου παρουσίασε πρόβλημα στο σήμα, μια το έχανε, μια το έβρισκε. Στις 03/08/09 αποφάσησα να το δώσω στο κατάστημα Vodafone Παλλήνης για να το πάνε στο service. Απο τις 10/08 μου έλεγαν οτι θα γίνει αντικατάσταση και απο μέρα σε μέρα θα παραλάβω την καινούρια συσκευή, στις 17/08 μου είπαν απο το 13830 οτι δεν υπάρχουν διαθέσημες συσκευές και πρέπει να περιμένω..

Εχθές που ζήτησα να μου πουν την ακριβή ημερομηνία που θα παραλάβω τη συσκευή μου είπε η εμπειρότατη κοπέλα οτι περιμένουν το ανταλλακτικό της συσκευής...

Αφού ακουσε λοιπόν κάτι μπινελίκια, μου είπε απλά οτι η ημερομηνία παραλλαβής είναι άγνωστη, έχει γίνει βέβαια παραγγελία στην κατασκευάστρια εταιρία, αλλά δεν ξέρουν πότε θα έρθει η συσκευή και να ξανακαλέσω καλύτερα την άλλη βδομάδα...

 

*Συσκευή αντικατάστασης μου έδωσαν ένα motorola C139 του περασμένου αιώνα!!!!!

 

 

Εγώ τώρα να περιμένω ή να στείλω email στην Vodafone????

Link to comment
Share on other sites

εγω θα περιμενα μεχρι και το τελος αυτης της εβδομαδας μετα απο 15αυγουστο παντα ο ρυθμος ανεβαινει και νομιζω οτι πλεον θα φερουν,...

 

και εγω εδωσα ενα 3G το οποιο και πηρα σαν δευτερο τηλεφωνο...ελπιζω να μην κανουν παραπανω απο 1,5 εβδομαδα....

 

17 το εδωσα...ειμαι περιεργος να δω ποτε θα μου ερθει...

το εδωσα γιατι το πληκτρο κατω απο την οθονη πραγματικα ηταν σκληρο και δεν πατιεται σχεδον καθολου...

 

σε iPhone 3G πιστευω θα εχουν συντομα αποθεμα...

και εγω σε vodafone.

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...